۱۶۷ نفر
دکتر فریدون نیروزاد

دکتر فریدون نیروزاد

متخصص کودکان و نوزادان

متخصص شماره نظام: ۷۹۶۰۵
۱۰۳ نفر

خیلی خوبه

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

خیلی دکتر خوبیه من راضی ام از کارشون خدا خیرش بده

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

دکتر خیلی خوب و باسوادی هستن.

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

دکتر خوبیه کارش عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۶

بله خوب است

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

سرماخوردگی و با داروهایی که دکتر تجویز کرد مشکل برطرف شد

۱۴۰۲/۰۸/۲۷

عالییییی

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

پسرم سرماخوردشدید.دکترخوبش کرد

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

عفونت ادراری

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

دکتر باتجربه و مهربانی هستن همیشه نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

سرما خوردگی خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

کلا دکتر خوبیه و خوب تشخیص میده

۱۴۰۱/۰۷/۱۱

خوب بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

خلی خوب

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

بسیار عالی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

دکتر خوب و با اخ

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

دکترخیلی خوبیه

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

مشکل تب وتشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

دکتر خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

فوق ااعادس

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

خوب اس

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

راضی بودم

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

دکتر بس

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

دکترخیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

دکتر عالیه

۱۴۰۲/۰۸/۱۸

برای پسرم سرما خورده بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

دکتر بسیار خوب ی هستن

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

بهترین و عالی ترین دکتری هست که میشناسم.دارو مناسب با سن بچه میده و عالی از همه نظر

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر خوب و با حوصله ایی هستن علمش خوبه

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

عالی بوده دوتا پسرمو میبرم پیششون

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

داروهای به روز تجویز میکنن

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

خیلی دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خوب بودن

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

برای چکاب زردی نوزاد

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

بیماری بچه ام فاویسم بود و ایشان درست و به موقع تشخیص داد

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

خوبه عالی

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

بسیار دکتر باتجربه و کاربلدی هستند، من دوتا پسرامو فقط پیش اقای دکترنیروزاد میبرم واقعا از کارشون راضیم خدا بشون سلامتی و عمرباعزت بده ان شاالله

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

دخترم از پله ها سقوط کرد بعد از ی هفته سرش عفونت کرد وخدا راشکر بانمک دکتر نیروزاد تا الان حالش خیلی بهتر شده دکتر بسیار باتجربه ای هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر بسیار خوشاخلاق و باسواد هستن

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

بودن عالی

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

سرماخوردگی شدید و مشکلات رشدی دختر و پسرم که معاینه دقیق و داروهای کمک کننده جهت درمان که الحمدلله خیلی خوب بوده

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

سلام مشکل بچه ام عفونت سینه بود که خیلی خوب تونست مهارتش کنه وا در یه دوره خوب شد

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

خوب بود

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

خوب بوده

۱۴۰۲/۰۸/۱۲

بسیار دکتر خوبی و با تجربیات بالا

۱۴۰۲/۰۶/۱۹
خیابان آفرینش
دزفولخیابان آفرینش بین سیدمحمود وطالقانی مجتمع پزشکی ایرانیان طبقه اول جنب داروخانه امامداد
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    خیابان آفرینش

    خیابان آفرینش بین سیدمحمود وطالقانی مجتمع پزشکی ایرانیان طبقه اول جنب داروخانه امامداد