سلام بچه شهرستان دهلران هستم پسر از موقع به دنیا آمده هرماه طب لرز شدید میگیره وقتی به دکتر مهربانی مراجعه کردم حالش بهتر بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
کودکم در بدو تولد زردی داشت کبدش خوب کار نکرد مشکل تنفسی هم داشت ک خدا رو شکر اول خدا دوم دکتر محبوب مهربانی خوب خوبش کرد خدایا هر چ ک دکتر ازت میخواد بهش بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
آره خیلی والا من راضی بودم
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
من 7ساله میشناسمش عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
برای سرماخوردگی رفته بودم عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
نتیجه گرفتیم
الان باز میخایم بیایم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
کمک میکنه خیلی خیلی دمش گرمه اگه همه دکترها اینطور بودن مریضی نخوایم داشت
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
خیلی دکتر باتجربه کار بلدی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
برا تغذیه، عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
پسرم اسهال داشت با ی نسخه دکتر مهربانی خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
پسرم زردی داشت دارو بهش داد خوب شود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
برا وزن بچه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
برای لاغری بچم بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
پسرم باده شکم داشت چندجا بردمش هیچ جوابی نگرفتم تااینکه اوردمش پیش دکتر مهربان والحمدلله دوروزه خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
لاغری وعالی شد الان هم واسه تغذیه میخوام برم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۵
خیلی عال
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
دکتر خوبی است پسرم زردی داست دارو نوشت براش خیلی زود خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دکتر خوبیه کارش درستع
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
فامیلی مهربانی شایسته ایشونه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بهترین دکتر کودکان در کل خوزستان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عفونت ادراری .نتیجش خیلی خوب و عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
برای رشد بچه ام.باید ادامه بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
برای همه بیماری های پسرم پیشش رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
پزشکی حاذق، کاردان و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خیلی آلی بوده بچه سرماخودگی داشته
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بله مشکلم برترف شد واز دکتر علیرضا مهربانی رازی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
در مورد وزن و قد پسرم مراجعه کردم هنوز در طول درمان قرار دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سرما خوردگی و جواب گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
دکتر مهربان وخوش اخلاق با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بله خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
فراموش کرده ام
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عالی داقعا
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
در بار اول مراجعه زردی نوزاد از 14 به 7 کاهش یافت وبه امید خدا رو به بهبودی است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
من وتقعا سلامتی و رشد بچه گ رو مدیون ایشونم و بخاطر دکتر از ماهشهر میام دزفول و بر میگردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
برای اظفال عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
نمی دانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عاللللللی
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
لاغری کودک
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عالی بوددددد
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
برتی پسرم بود 8سال پیش خیلی کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خوب است
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
کارش دکتر عالیه دخترم تحت نظرش بود همیشه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
تب داشتن فرزندم و زود خوب شدن زیر نظر دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
سلام وقت بخیر بسیار خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
خیلی با تجربه و مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
دکتر مهربانی واقعا عالی بود من دخترم خیلی ضعیف بود با یه نسخه خوب شد .خیلی هم مهربان هست
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
زردی کودک.نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
دخترم تشنچ کرده بوددکترمهربانی دارودادخوب شدکارش عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
دوستانم بچه هاشون بردن و هردفعه نتیجه خوب گرفتن
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
کولیک نوزادم ، راضی ام از کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خیلی راضی بودم , پسرم شیرخودمو هضم نمیکرد با تشخیص خوب دکتر تونست مشکل پسرمو حل کنه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دوتا از بچه هام به طور دائم تحت نظر دکتر مهربانی بزرگ شدن..الان بچه ی اول 14ساله ودومی 10 سالشه..
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بسیار عالی واقعا مهربون
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
نوزادم زردی داشت که فقط دکتر مهربان تونستن بچمو خوب کنن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
زردی داشتیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
عالی خیلی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بسیار دکتر عالی هستند منکه ازش راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
عالی واسه دخترم پیشش بودم واسه پسرمم حتما میرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
دکتر خبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
مشکل لاغری بیش از حد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
دخترم زردی داشت اقای دکتر ویزیتش کرد بعداز سه روز خوب شد خداخیرش بده خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
سلام پسرم از کوچیکی همش تب میکنه زیر نظرآقای دکترهستش الان خیلی بهتره
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمیدونم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
نتیجه داده
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
کمبود خواب پسرم و تغذیش ک خیلی خوب شده از ایشون مچکرم
۱۳۹۷/۰۵/۲۸
بسیار عالی در درمان زردی نوزادان و تغذیه کودکان
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
عالی.عالی.عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
باتجربه و مسولیت پذیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
واسه قد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
دکترخیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
فرزنداولم شکم دردداشت خوب شدخداروشکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خوب و کار بلد
۱۳۹۹/۰۳/۲۷
بد نیست همین یکم بهتر معمولی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
بسیار دکتر خوب وبا اخلاق با اولین ویزیت همیشه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
دکنربسیار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
فرزندم زردی داشت که جای دیگه قبل از دکتر مهربان برده بودم دارو برا نوشتن خوب نشد سونوگرافی براش هم نوشتن ولی انجام ندادم.تااومدم پیش دکتر مهربان بایبار استفاده از داروی که برا نوشتن خوب شد
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عالی بود دخترم اگزما داشت ،دارو داد درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
درجه یک
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسسسسسسسسیار عالی خدا خیرش بده با یه نگاه متوجه مشکل بچه میشه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
کیست کبد بود تحت درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بسیار عالی واقعا تو کارش حرف نداره دلسوز و همانند فامیلیش مهربان انشاالله خدا حفظش کنه و موفق باشه
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
همیشه کمک میکند وخیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
برای زردی نوزادان مراجعه کردم، از داروهاشون نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
بسیار دکتر باتجربه هستند و شکر خدا طبابتشون برای فرزندانم خوب بوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بهترین دکتر ک میشناسم همیشه بچهامو پیش ایشون میبرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
کم خون بود ولی الان بهتر شد
۱۳۹۷/۰۴/۰۱
خیلی مهربان و باحوصله است
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
برای زردی خیلی خوبه با یه نسخه خوبش کرد ایشالا خدا حفظش کنه هر چه دکترا را گشتم خوب نشد تا بردمش پیش آقای مهربانی عزیز فوری خوب شد دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
معرفی شده بهمون
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
سرماخوردگی
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
من فرزندم تحت مراقب های ایشونه ازشون راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
سرماخوردگی
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خیلی خوب بون
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بچممریضشدیکبارمراجعهکردممطب
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
برای زردی نوزاد دوقلو داشتم و کم وزن بودن که نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۷/۰۳/۲۱
خیلی د
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
واقعا کارش عالیه دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
مشکل خاصی نداشته همینجوری برا چکاب بردمش چون بهترین و سرشناس ترین دکتره بردمش اونجا
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
در رشد. بچه م مشکل داشته
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
خیلی خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بچه هام سرما خورده بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چکاب نوزاد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
زردی دخترم بطور کامل باداروهای ایشون برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دختر و پسرم عفونت داشتن با داروهای دکتر خوب شدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
از جناب دکتر تقدیر وتشکر میکنم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
عالی کار دکتر برا بچم رفتم پیشش
۱۳۹۷/۰۳/۲۶
خوب بود جواب داد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
چکاب دخترم عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عاااالللی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
من خدایش از کارش راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
فوقالعاده تشخیصش خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار دکتر با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
تاحالا مراجعه نکردم الان بارام است
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی هروقت رفتیم زود نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
برای زردی آمدم الان زردیش رفته ولی خیلی بیقراری میکنه یه دارو بعده زردی تجویز کرد آن را دوبار بیشتر ندادم میخوام بپرسم آن را بدم یا نه
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
دکترخیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بد الحمدالله
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عالی بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بچم کم اشتها بود الان عالی شده
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
پسرم مریض بود و خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
پسرم سرما خورده بود هر چی بردم دکتر خوب نشد بردمش پیش دکتر مهربانی با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دخترم زردی داشت .آقای دکتر قرص تجویز کرد و فوری خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
قبلا بیمارش بودیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
بهترین دکتر کودکان در منطقه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
پسرم زردی داشت که دکتر با تجویز درست دارو باعث شد خوب خوب شه
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عالیییی.دخترم شکنش زیاد کار میکرد با یه تجویز خوب خوب شد.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
فرزندم بیمار شد و به خوبی درمان گردید
۱۳۹۷/۰۱/۳۱
دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
سلام بچم 4 روزه بود ویزیتش کرد
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
دکترعالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خیلی خوب رسیدگی میکنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
وزن بچم کم بود که خدا رو شکر الان خوب شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
برای چکاپ کوچولو رفتیم خیلی با حوصله و با اخلاق بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
سلام ازاین نظرخوبه که بدون آزمایش گرفتن می فهمه که بچه کم خونه یانه
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
زردی نوزاد
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
بسیار عالی وکارشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
خوب هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کم خونی
۱۳۹۷/۰۳/۱۷
سرما خوردگی
۱۳۹۷/۰۳/۰۳
باسلام دکتر ماهر و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دخترم عفونت داشت و چندباربردمش پیش چندمتخصص ولی تعقیرنکرد بردمش پیش دکترمهربانی روزهای اول که داروهاشو بهش دادم خودمون بهبودیشو دیدیم طوریکه شوهرم گفت دیگه نده بهش دخترم خوب شده
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتر با تجربه ایه . داروهاش سریع اثر میکنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷تغذیه پسر بزرگم الان ماشلا قد وهیکلش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۳زردی نوزاد زودی خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۶زردی عالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۳۰دکتربسیار خوب مخصوصا برای تغذیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بسیار دکتر باتجربه هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۵واسه وزن بچه ام رفته بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰سلام بچه شهرستان دهلران هستم پسر از موقع به دنیا آمده هرماه طب لرز شدید میگیره وقتی به دکتر مهربانی مراجعه کردم حالش بهتر بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۱۱/۲۱کودکم در بدو تولد زردی داشت کبدش خوب کار نکرد مشکل تنفسی هم داشت ک خدا رو شکر اول خدا دوم دکتر محبوب مهربانی خوب خوبش کرد خدایا هر چ ک دکتر ازت میخواد بهش بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۳آره خیلی والا من راضی بودم
۱۳۹۸/۱۲/۱۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰من 7ساله میشناسمش عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸برای سرماخوردگی رفته بودم عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۳نتیجه گرفتیم الان باز میخایم بیایم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱کمک میکنه خیلی خیلی دمش گرمه اگه همه دکترها اینطور بودن مریضی نخوایم داشت
۱۳۹۹/۰۸/۱۰دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۰۷/۰۷خیلی دکتر باتجربه کار بلدی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹برا تغذیه، عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۲۶پسرم اسهال داشت با ی نسخه دکتر مهربانی خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱پسرم زردی داشت دارو بهش داد خوب شود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷برا وزن بچه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱برای لاغری بچم بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶پسرم باده شکم داشت چندجا بردمش هیچ جوابی نگرفتم تااینکه اوردمش پیش دکتر مهربان والحمدلله دوروزه خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵لاغری وعالی شد الان هم واسه تغذیه میخوام برم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۵خیلی عال
۱۴۰۰/۰۱/۱۰دکتر خوبی است پسرم زردی داست دارو نوشت براش خیلی زود خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر خوبیه کارش درستع
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۸فامیلی مهربانی شایسته ایشونه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بهترین دکتر کودکان در کل خوزستان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عفونت ادراری .نتیجش خیلی خوب و عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۸برای رشد بچه ام.باید ادامه بده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹برای همه بیماری های پسرم پیشش رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷پزشکی حاذق، کاردان و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی آلی بوده بچه سرماخودگی داشته
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بله مشکلم برترف شد واز دکتر علیرضا مهربانی رازی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵در مورد وزن و قد پسرم مراجعه کردم هنوز در طول درمان قرار دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۹/۰۹/۱۵سرما خوردگی و جواب گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸دکتر مهربان وخوش اخلاق با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بله خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴فراموش کرده ام
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی داقعا
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹در بار اول مراجعه زردی نوزاد از 14 به 7 کاهش یافت وبه امید خدا رو به بهبودی است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۰من وتقعا سلامتی و رشد بچه گ رو مدیون ایشونم و بخاطر دکتر از ماهشهر میام دزفول و بر میگردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲برای اظفال عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۷نمی دانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عاللللللی
۱۳۹۷/۰۹/۰۶خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳لاغری کودک
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی بوددددد
۱۳۹۷/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴برتی پسرم بود 8سال پیش خیلی کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خوب است
۱۳۹۹/۰۱/۳۱کارش دکتر عالیه دخترم تحت نظرش بود همیشه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲تب داشتن فرزندم و زود خوب شدن زیر نظر دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۲۳سلام وقت بخیر بسیار خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۶خیلی با تجربه و مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر مهربانی واقعا عالی بود من دخترم خیلی ضعیف بود با یه نسخه خوب شد .خیلی هم مهربان هست
۱۴۰۰/۰۱/۲۵دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۸/۱۰زردی کودک.نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دخترم تشنچ کرده بوددکترمهربانی دارودادخوب شدکارش عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۵دوستانم بچه هاشون بردن و هردفعه نتیجه خوب گرفتن
۱۳۹۹/۱۰/۱۶خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰کولیک نوزادم ، راضی ام از کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خیلی راضی بودم , پسرم شیرخودمو هضم نمیکرد با تشخیص خوب دکتر تونست مشکل پسرمو حل کنه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دوتا از بچه هام به طور دائم تحت نظر دکتر مهربانی بزرگ شدن..الان بچه ی اول 14ساله ودومی 10 سالشه..
۱۴۰۰/۰۳/۱۶بسیار عالی واقعا مهربون
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱نوزادم زردی داشت که فقط دکتر مهربان تونستن بچمو خوب کنن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲زردی داشتیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی خیلی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار دکتر عالی هستند منکه ازش راضی ام
۱۳۹۹/۱۲/۲۷عالی واسه دخترم پیشش بودم واسه پسرمم حتما میرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر خبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱مشکل لاغری بیش از حد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دخترم زردی داشت اقای دکتر ویزیتش کرد بعداز سه روز خوب شد خداخیرش بده خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۹سلام پسرم از کوچیکی همش تب میکنه زیر نظرآقای دکترهستش الان خیلی بهتره
۱۳۹۹/۰۸/۰۴نمیدونم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۱۸نتیجه داده
۱۴۰۰/۰۴/۰۴کمبود خواب پسرم و تغذیش ک خیلی خوب شده از ایشون مچکرم
۱۳۹۷/۰۵/۲۸بسیار عالی در درمان زردی نوزادان و تغذیه کودکان
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالی.عالی.عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳باتجربه و مسولیت پذیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸واسه قد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دکترخیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۶فرزنداولم شکم دردداشت خوب شدخداروشکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خوب و کار بلد
۱۳۹۹/۰۳/۲۷بد نیست همین یکم بهتر معمولی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار دکتر خوب وبا اخلاق با اولین ویزیت همیشه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دکنربسیار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸فرزندم زردی داشت که جای دیگه قبل از دکتر مهربان برده بودم دارو برا نوشتن خوب نشد سونوگرافی براش هم نوشتن ولی انجام ندادم.تااومدم پیش دکتر مهربان بایبار استفاده از داروی که برا نوشتن خوب شد
۱۳۹۷/۰۶/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی بود دخترم اگزما داشت ،دارو داد درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰درجه یک
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسسسسسسسسیار عالی خدا خیرش بده با یه نگاه متوجه مشکل بچه میشه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳کیست کبد بود تحت درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار عالی واقعا تو کارش حرف نداره دلسوز و همانند فامیلیش مهربان انشاالله خدا حفظش کنه و موفق باشه
۱۴۰۰/۰۲/۲۷همیشه کمک میکند وخیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۴برای زردی نوزادان مراجعه کردم، از داروهاشون نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار دکتر باتجربه هستند و شکر خدا طبابتشون برای فرزندانم خوب بوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بهترین دکتر ک میشناسم همیشه بچهامو پیش ایشون میبرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸کم خون بود ولی الان بهتر شد
۱۳۹۷/۰۴/۰۱خیلی مهربان و باحوصله است
۱۴۰۰/۰۴/۱۶برای زردی خیلی خوبه با یه نسخه خوبش کرد ایشالا خدا حفظش کنه هر چه دکترا را گشتم خوب نشد تا بردمش پیش آقای مهربانی عزیز فوری خوب شد دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۶معرفی شده بهمون
۱۴۰۰/۰۲/۰۶سرماخوردگی
۱۳۹۷/۰۹/۲۷من فرزندم تحت مراقب های ایشونه ازشون راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹سرماخوردگی خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی خوب بون
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بچممریضشدیکبارمراجعهکردممطب
۱۴۰۰/۰۶/۲۶برای زردی نوزاد دوقلو داشتم و کم وزن بودن که نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۷/۰۳/۲۱خیلی د
۱۴۰۰/۱۰/۲۲واقعا کارش عالیه دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۰مشکل خاصی نداشته همینجوری برا چکاب بردمش چون بهترین و سرشناس ترین دکتره بردمش اونجا
۱۴۰۰/۰۴/۱۷در رشد. بچه م مشکل داشته
۱۳۹۸/۱۲/۰۹خیلی خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بچه هام سرما خورده بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲چکاب نوزاد
۱۴۰۱/۰۱/۱۴زردی دخترم بطور کامل باداروهای ایشون برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دختر و پسرم عفونت داشتن با داروهای دکتر خوب شدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶از جناب دکتر تقدیر وتشکر میکنم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۸عالی کار دکتر برا بچم رفتم پیشش
۱۳۹۷/۰۳/۲۶خوب بود جواب داد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲چکاب دخترم عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عاااالللی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵من خدایش از کارش راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱فوقالعاده تشخیصش خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار دکتر با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴تاحالا مراجعه نکردم الان بارام است
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی هروقت رفتیم زود نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷برای زردی آمدم الان زردیش رفته ولی خیلی بیقراری میکنه یه دارو بعده زردی تجویز کرد آن را دوبار بیشتر ندادم میخوام بپرسم آن را بدم یا نه
۱۳۹۹/۰۹/۰۲دکترخیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بد الحمدالله
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بچم کم اشتها بود الان عالی شده
۱۳۹۹/۰۴/۱۷پسرم مریض بود و خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۴پسرم سرما خورده بود هر چی بردم دکتر خوب نشد بردمش پیش دکتر مهربانی با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دخترم زردی داشت .آقای دکتر قرص تجویز کرد و فوری خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۴خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۳قبلا بیمارش بودیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بهترین دکتر کودکان در منطقه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷پسرم زردی داشت که دکتر با تجویز درست دارو باعث شد خوب خوب شه
۱۳۹۹/۰۵/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالیییی.دخترم شکنش زیاد کار میکرد با یه تجویز خوب خوب شد.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶فرزندم بیمار شد و به خوبی درمان گردید
۱۳۹۷/۰۱/۳۱دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۳سلام بچم 4 روزه بود ویزیتش کرد
۱۳۹۸/۱۰/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکترعالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خیلی خوب رسیدگی میکنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۰وزن بچم کم بود که خدا رو شکر الان خوب شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۳برای چکاپ کوچولو رفتیم خیلی با حوصله و با اخلاق بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۹سلام ازاین نظرخوبه که بدون آزمایش گرفتن می فهمه که بچه کم خونه یانه
۱۳۹۹/۱۲/۲۲زردی نوزاد
۱۴۰۰/۰۴/۰۳بسیار عالی وکارشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خوب هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷کم خونی
۱۳۹۷/۰۳/۱۷سرما خوردگی
۱۳۹۷/۰۳/۰۳باسلام دکتر ماهر و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دخترم عفونت داشت و چندباربردمش پیش چندمتخصص ولی تعقیرنکرد بردمش پیش دکترمهربانی روزهای اول که داروهاشو بهش دادم خودمون بهبودیشو دیدیم طوریکه شوهرم گفت دیگه نده بهش دخترم خوب شده
۱۴۰۰/۰۷/۰۸