خواهرم از قبل و بعد باردای مریض ایشون بودند منم الان میخوام زیر نظر خانم دکتر باشم
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
کارشون حرف نداره
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
زایمان سزارین انجام دادم ... عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عالی برای زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
هنوز درمان قطعی نشده ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
دکتر خیلی خوبی بارداری اولمو پیش ایشون سزارین کردم الان بارداری دومم هست دوماه دیگه پسرم دنیا میاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
قبلا پیش ایشون معاینه شدم و خیلی از کارشون و تجربشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دکتر محمدتبار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
عالی،متعهدوکاردرست
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه ای هستن و اولویتشون وضعیت بیمار است
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
من باردار بودم و تحت نظر ایشون بودم و زایمان کردم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
دکتر فوق الها
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
عاشقشم دکتر مهربونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بسیار با
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
پزشک آرامبخشی هستند
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
در حد یک معاینه بوده و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
دوران بارداری رو پیش ایشون میرفتم...کارشون خوبه...
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
کیست داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
زایمان خانومم -بسیار دکتر خوب و فهمیده ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
دکترعالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
دوبار زایمان انجام دادم کارشون حرف نداره، واقعا دستشون سبک
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
خیلی دکتر هستن هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
خانوم دکتر علاوه بر دانش و تخصص بینظیرشون بسبار با اخلاق و با محبت هستند. به شخصه مدیونشون هستم در طول دوران بارداری و زایمان برای من فرشته ای مهربان و عزیز از طرف خدای مهربان بودند
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
زایمان، عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
مشکل خاصی نبود فقط برای کنترل رفته بودم. وخیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
زایمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۰۲
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
فعلا مشکلم حل نشد
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دیابت بارداری..استرس بیش ازحدی ک دکترظهیری به این دلیل به من میداد وهزینه های بالا دکترظهیری...آرامش و زایمان خوب پیش دکتر محمدتبار نتیجه من بود فقط حیف ک اواخر بارداری باایشون اشنا شدم..و بعد برای چکابها پیش ایشون میرم وراضیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
برای باردار شدن رفتن پیششون نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
ناباروری.در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
زایمان کردم پیششون
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
راضی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بسیارعالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دکتر خیلی عالی هستن خیلی دوسش دارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بهترین دکتر مهربون ترین ،با تجربه ترین
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
سالها منتظر بچه بودم با خانم دکتر مهربان به آرزوم رسیدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
فعلا هیچ
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
تنبلی هورمون داشتم الان خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
پزشک بسیار عالی وکاردرست
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
عالی و با حوصله و بسیار حرفه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بد نیست ولی در دسترس نیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
دکتر بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بسیار دکتر باسواد هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
برای مراقبت های بارداری ایشون دکترم بودن و عالی واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
دوتا زایمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
نازایی داشتم ونتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
باردار بودم
۱۳۹۸/۰۷/۰۹
دوره بارداری و زایمانم زیر نظر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
من راضیم خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای هستند.
۱۳۹۹/۰۱/۰۷
بینظیرند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
فعلا تازه اقدام کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بارداری وزایمانو.....
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
در روند درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
بسیار مهربان
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
سلام دکتر برای بارداری و زایمام
بهترین نتیجه ی ممنکن گرفتم فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
قبل ازبارداری
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
درد پریود داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دکتر بسیار با اخلاق و متبحری هستن
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ایشون بسیار حرفه ای و با دقت هستند و در رفتار و معاینه با بیمار با دقت و با حوصله و فوقلاده خوش رفتار هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
دکتر بسیار خوبی هستن ولی اینکه زمان ویزیت چند نفر هم کنارت هستن ضعف کارشونه، بیمار حریم خصوصی واسه صحبت با دکتر نداره
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
مراقبت های بارداری و زایمانم رو ایشون انجام دادن ..خیلی هم عاالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
پریسا ا
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
چکاپ شدم، راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
بارداری و تحت نظر
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
فعلا هیچ
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
دکتر بسیارخوبی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
من نه ماه بارداریمو تحت نظر ایشون بودم...و زایمان من توسط ایشون صورت گرفت...واقعا راضی بودم...خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
زایمان اولم رو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
کیست داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
ویزیت پیش از بارداری رفتم راضی بودم از برخوردشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بارداری
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
مشکل پریود
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
بسیار دکتر باتجربه ومهربونی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
چندسال پیش ویزیت شدم کارشون عالی بود .
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
سزارین رو پیش ایشون انجام دادم عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
مشکل کیست داشتم عمل کرد بسیار خوبم الان
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
من از سال 84 بیمار خانم دکترم بسیار حاذق وباتجربه وخوش اخلاق وداری وجدان کاری هستند د
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
سزارین انجام دادن برام عالی بود جای عملشون مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
من مشکل آندومتریوز داشتم ،به دکتر مراجعه کردم برای پیگیری بیشتر، من ترجیح میدم دکتر وقت بیشتری بذاره برای بیمار چون از نظر روحی بیمار بیشتر به حرفهای دکتر نیاز داره، و اصلا راضی نیستم که وقت نوبت من مریضی هم همراه من به اتاق بیاد و حرف ها و مشکلات من رو بشنوه،کاش بیشتر به این بخش اهمیت بدن.
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
فعلا یکبار ویزیت شدم و از مشاورشون بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
کیست داشتم لاپاراسکوپی انجام دادم برای چکاپ هم میرم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
ایشون بهترین پزشک هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
تحت نظر بودم برای جلوگیری بعد ازدواج تو سن کم ایشون بهترین راهنمایی رو کردن
خواهرم از قبل و بعد باردای مریض ایشون بودند منم الان میخوام زیر نظر خانم دکتر باشم
۱۳۹۷/۱۲/۱۹کارشون حرف نداره
۱۴۰۱/۰۱/۱۶زایمان سزارین انجام دادم ... عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی برای زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۸هنوز درمان قطعی نشده ام
۱۳۹۹/۱۱/۲۹دکتر خیلی خوبی بارداری اولمو پیش ایشون سزارین کردم الان بارداری دومم هست دوماه دیگه پسرم دنیا میاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۰قبلا پیش ایشون معاینه شدم و خیلی از کارشون و تجربشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر محمدتبار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عالی،متعهدوکاردرست
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه ای هستن و اولویتشون وضعیت بیمار است
۱۴۰۰/۱۲/۰۳من باردار بودم و تحت نظر ایشون بودم و زایمان کردم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱دکتر فوق الها
۱۴۰۰/۰۲/۰۳عاشقشم دکتر مهربونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار با
۱۴۰۰/۰۹/۰۲پزشک آرامبخشی هستند
۱۳۹۷/۰۸/۲۸در حد یک معاینه بوده و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دوران بارداری رو پیش ایشون میرفتم...کارشون خوبه...
۱۳۹۹/۱۱/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۸کیست داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸زایمان خانومم -بسیار دکتر خوب و فهمیده ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۱دکترعالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دوبار زایمان انجام دادم کارشون حرف نداره، واقعا دستشون سبک
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خیلی دکتر هستن هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خانوم دکتر علاوه بر دانش و تخصص بینظیرشون بسبار با اخلاق و با محبت هستند. به شخصه مدیونشون هستم در طول دوران بارداری و زایمان برای من فرشته ای مهربان و عزیز از طرف خدای مهربان بودند
۱۳۹۸/۰۸/۰۱زایمان، عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکل خاصی نبود فقط برای کنترل رفته بودم. وخیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴زایمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۰۲فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱فعلا مشکلم حل نشد
۱۳۹۸/۰۷/۱۷دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دیابت بارداری..استرس بیش ازحدی ک دکترظهیری به این دلیل به من میداد وهزینه های بالا دکترظهیری...آرامش و زایمان خوب پیش دکتر محمدتبار نتیجه من بود فقط حیف ک اواخر بارداری باایشون اشنا شدم..و بعد برای چکابها پیش ایشون میرم وراضیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵برای باردار شدن رفتن پیششون نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ناباروری.در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱زایمان کردم پیششون
۱۴۰۰/۰۵/۲۹راضی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بسیارعالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر خیلی عالی هستن خیلی دوسش دارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بهترین دکتر مهربون ترین ،با تجربه ترین
۱۳۹۷/۱۰/۲۹سالها منتظر بچه بودم با خانم دکتر مهربان به آرزوم رسیدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶فعلا هیچ
۱۳۹۹/۰۸/۲۱تنبلی هورمون داشتم الان خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱پزشک بسیار عالی وکاردرست
۱۳۹۸/۰۴/۲۵عالی و با حوصله و بسیار حرفه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بد نیست ولی در دسترس نیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۴بسیار دکتر باسواد هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۸برای مراقبت های بارداری ایشون دکترم بودن و عالی واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دوتا زایمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷نازایی داشتم ونتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱باردار بودم
۱۳۹۸/۰۷/۰۹دوره بارداری و زایمانم زیر نظر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱من راضیم خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای هستند.
۱۳۹۹/۰۱/۰۷بینظیرند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲فعلا تازه اقدام کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بارداری وزایمانو.....
۱۳۹۹/۱۲/۰۹در روند درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰بسیار مهربان
۱۳۹۹/۰۳/۱۶سلام دکتر برای بارداری و زایمام بهترین نتیجه ی ممنکن گرفتم فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۷قبل ازبارداری
۱۳۹۷/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۹/۰۶درد پریود داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر بسیار با اخلاق و متبحری هستن
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ایشون بسیار حرفه ای و با دقت هستند و در رفتار و معاینه با بیمار با دقت و با حوصله و فوقلاده خوش رفتار هستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۹دکتر بسیار خوبی هستن ولی اینکه زمان ویزیت چند نفر هم کنارت هستن ضعف کارشونه، بیمار حریم خصوصی واسه صحبت با دکتر نداره
۱۳۹۹/۰۸/۱۰مراقبت های بارداری و زایمانم رو ایشون انجام دادن ..خیلی هم عاالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۶پریسا ا
۱۳۹۸/۰۷/۱۴عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹چکاپ شدم، راضی هستم
۱۳۹۷/۰۶/۲۴بارداری و تحت نظر عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فعلا هیچ
۱۳۹۹/۰۴/۲۸خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر بسیارخوبی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱من نه ماه بارداریمو تحت نظر ایشون بودم...و زایمان من توسط ایشون صورت گرفت...واقعا راضی بودم...خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۲۰زایمان اولم رو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کیست داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ویزیت پیش از بارداری رفتم راضی بودم از برخوردشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بارداری
۱۳۹۸/۰۷/۲۰مشکل پریود
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار دکتر باتجربه ومهربونی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۳۰چندسال پیش ویزیت شدم کارشون عالی بود .
۱۴۰۰/۰۶/۲۳سزارین رو پیش ایشون انجام دادم عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷مشکل کیست داشتم عمل کرد بسیار خوبم الان
۱۴۰۰/۱۲/۰۴من از سال 84 بیمار خانم دکترم بسیار حاذق وباتجربه وخوش اخلاق وداری وجدان کاری هستند د
۱۴۰۰/۱۰/۱۶سزارین انجام دادن برام عالی بود جای عملشون مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من مشکل آندومتریوز داشتم ،به دکتر مراجعه کردم برای پیگیری بیشتر، من ترجیح میدم دکتر وقت بیشتری بذاره برای بیمار چون از نظر روحی بیمار بیشتر به حرفهای دکتر نیاز داره، و اصلا راضی نیستم که وقت نوبت من مریضی هم همراه من به اتاق بیاد و حرف ها و مشکلات من رو بشنوه،کاش بیشتر به این بخش اهمیت بدن.
۱۳۹۸/۰۸/۱۳فعلا یکبار ویزیت شدم و از مشاورشون بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۰کیست داشتم لاپاراسکوپی انجام دادم برای چکاپ هم میرم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ایشون بهترین پزشک هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۵تحت نظر بودم برای جلوگیری بعد ازدواج تو سن کم ایشون بهترین راهنمایی رو کردن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳عفونت قارچی شدید داشتم که با تجویز ایشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار دکتر خوب و بامهارتی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰