فوقالعاده دکتر خوب وبا اخلاق هستند خدا خیرشان بده واقعا ممنون اش هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
. عالی بودند بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۳۹۷/۰۴/۲۲
دکتر خوب و مهربان است
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
بسیار عااااااالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
عمل آنژیو انجام دادم
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
فوق العاده پر از صبر و حوصله و همراه با بیمار و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مادرم عمل باز داشتن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اری
تپش قلب
معاینه دارو
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
بسیار ع
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
تپش قلب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
دکار باحوصله مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
کار ایشون بسیار علی است
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
گرفتگی عروق کرونر،،،راضی ام
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
واقعا دکتر خوبیه من مادرم بردم پیشش وداروهای که به مادرم دادبراش خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
افتادگی دریچه میترال
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
چکاب..عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
عموم نارسایی قلبی داره تحت نظر ایشونن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بسیار عالی و با درایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
دکتر خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
فشار خون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
مشکل قلب ، دکتر خوبی است .
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی بود خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
دکتر فوق العاده ای هستن. پدرم عمل باز قلب انجام دادن و توسط خانم دکتر معاینه شدن و تشخیص درست و به موقع ایشون بود الانم تحت کنترل خانم دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
مشکل عرروقی و نتیجه عالی داشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
مشکل گرفتگی عروق داشتم خانم دکتر دارو تجویز کردن ب حمدالله الان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
تشخیص و درمان صحیح را برای اینجانب دادند.عالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۵
بی حال و ضعیف بودم درد در ناحیه قفسه سینه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
مشکل قلبی داشتم و به کمک دکتر سبزیوند به زندگی برگشتم واقعا دکتر عالی و دلسوزیه خدا بهش سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
تپش قلب داشتم داروبه من دادخداروشکرخوب شدم تشخیصشون درست بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
با سلام برای چکاپ خدمت ایشان رسیدم بسیار عالی و با حوصله ویزیت فرمودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
چکاپ کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
عالی هستش
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دکتربسیاربا کمالات ومتخصص
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
من برای اکوی قلب جنین رفتم،بسیار مهربان و خوش برخورد بودن.
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
افتادگی دریچه
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
مشکل قلبی
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
افتادگی دریچه قلب درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
کنترل دقیق فشارخونم که هر چی دکتر میرفتم کنترل نمیشد.ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
درمان دیابت و فشارخون مادرم ،ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
تپش قلب و نامنظم بودن ضربان قلب
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
پدرم مشکل قلبی داشت آنجی کرد
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
فقط یک بار ویزیت شدم و در دوره درملن هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
مهربون وخوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عمل آنژ
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
واقعلا الی بودپیش خانم دکترندا عمل کردیم عموم دوچارعروق قلبش بسته بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
برای چکاپ رفتم با حوصله و دقیق هستند
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستن و در تشخیص و درمان هم بسیار مهارت دارند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
بسیار عالی خوش برخورد باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
ناراحتی قلب داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکتر با
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
آنژیوگرافی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
تشخیص ایشان در رابطه با گرفتیگی عروق و همچنین تنظیم فشار خون اینجانب کاملا دقیق و صحیح بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
برای چکاب رفته بودم . خیلی خوب بود .
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
دکتر خوب و بادقتی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
نتیجه هال
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
چکاب رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
دکتر خوب وکار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
کار دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
عالی..
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکتخوبی هست
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
بسیار پزشک حاذق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
افتادگی دریچه قلب داشتم..دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
دکتر با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
قلب بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
سلام بنده بعنوان یک انسان ومشاهداتی که در گذشته وپیگیریهای واقعا دلسوزانه ای ازین پزشک در شهر دزفول دیده ام نظری مثبت وقابل تحسین را دارم. ایشون هم از لحاظ طب وتخصصش وهم از لحاظ اخلاق بسیار عالی هستن.موفق وپیروز در مسیر زندگیشون باشن.
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
دکتر خوبین رفتم پیششون و منو خوب معاینه کردند تست ورزش انجام دادم و خوب معاینه شدم کارشون خوبه راضیم ازشون
۱۳۹۸/۰۷/۲۷
برخورد خوب.اجازه و فرصت کافی برای ارائه شرح حال با روی باز
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
مشکل زود انزلی
خیلی خوب بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
نوبتی میخواستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
دکتر مجرب و مهربانی هستند پایدار باشند
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
خیلی کارش درسته
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
دکتر خوبی هستن ایشون عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
دکترخوبیاست
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
دکتر بسیار مهربان و دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
افتادگی دریچه قلب داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
بله دکتر باحوصله وبا توضیحات کامل
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
همه از کارش راضی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۴
چک آپ باتری
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عمل باز انجام دادم و بسیار خوب و عالی بود دمشون گرم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
کارش درسته
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دکترخوب ولاحوصلم هستن،
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مشکل قلبی با آنژیو حل شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
دردقلب
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
دکتر با حوصله ای خیلی خوب معاینه کرد.ودارو تجویز کرد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
تشخیص به موقع گرفتگی عروق پدرم و آنژیگرافی ایشان و درمان فشار خون و دیابت مادرم ،بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
فشار خون وقلب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
دمترخوبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
دکتر بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
ب نظرم دکتر خوبی هستن.مادرم بعد از عمل جراحی قلب نزدیک یک سال زیر نظر ایشون هستن.و کارشون عاللللیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
فشارخون بالا و خداروشکر عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
دکتر با اخلاق و با ترجبه ایی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
یکی از بهترین پزشکان قلب ایران به جرات میگم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
دکتر بسیار خوب وکار بلدی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
مشکل نارسایی قلب
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
بسیار پزشک با اطلاعات..و باهوشی هستند..و تشخیص و تجویز ایشان فوق العاده علمی است..
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار عالی هستن با صبر و حوصله و تشخیص دقیقی ک داشتن واقعا ب من کمک کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
چکاپ قلب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
دکتربسیارخوبیبود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
عاای بود
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
تشخیص به موقع گرفتگی عروق و مادرم و تشکر از اخلاق و برخورد عالی ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
من دوبار مراجعه کردم اوضاعم عالی شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
پزشک حاذق و خوش خلقی است.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
مشکل هلیز
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
در کارشان دقت دارند
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
در یک کلام عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
بیمار قلبی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
بسیار خوش برخورد و وقت میزارن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
دکتر فوق
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
پدر شوهرم چکاب کامل انجام داد و شکر خدا متوجه شدیم مشکلی نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
کنترل دقیق فشارخونم که هر چی دکتر میرفتم کنترل نمیشد.ازشون ممنونم
باسواد ،علمی،خوش برخورد،برای چک آپ مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
تست قلب واکو
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
پیگیر و حساس نسبت به بیمار
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
دکتر عالی با
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
بسیار دکتر صبور و مهربانی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
دکتر با اخلاق و صبوری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دکتر خیلی خوب و ماهر در کار ،توصیه میشود
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
بسیارعالی کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
انژوگرافی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
یکی از بهترین پزشکان در خوزستان یا حتی ایران هستن ،مشکل نارسایی قلبی که در 18 سالگی تشخیص دادن و با کنترل درمان دارویی در حال حاضر مشکلی ندارم و 2 سال است تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
دکتر عالم و دلسوزی است
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
دکتر خوبیه ویزیت کامل انجام میده
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
رضایت بخش
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
سلام، ایشون خیلی زحمت میکشن و وقت میذارن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
برای چکاپ
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
جواب آزمایشگاه و تصویر سی تی انژیو گرافی رو میخوام بیارم که ببینه
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
قندوفشارقلب
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
چکاب اولیه بود وخداروشکر مشکلی نداشتم ولی خیلی طول کشید
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
بسیار طبیب حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
چکاپ تشخیصشون خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بادرد شدیدسمت چپ واحساس خفگی مراجعه کردم والان تحت نظر ایشون مشکلتقریبا حل شده
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
بخاطر فشارم مراجعه کردم و الحمدلله عالی بوده و نتیجه ایی که میخواستم و گرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
مشکل قلبی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
گرفتگی عروف وانژو
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بگذریم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
تشخیص صحیح و به موقع گرفتگی عروق همسرم ،جان همسرم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
فشار خون
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
مادرم تحت نظرشونه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
با سلام جهت تست عمل و هیچ مشکلی نداشتیم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
فعلادرحال درمان هستیم ولی دکترخوش اخلاق وبافهمی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
خوب وکار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
بسیار باسواد تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
کارش عالی بوده
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
دکتر خوبی هست.رسیدگی عالی داره
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
فعلا تحت درمانمیباشم..اخلاق خیلی خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
شوهرم مریضشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خیلی خوب و دقیق معاینه کردند ، من برای چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
فشار خون وبرخورد خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
عالی .جون دوباره به پدرم دادم پدرم دیابتی با تنگی نفس تشخیص به موقع گرفتگی عروق انجام آنژیوگرافی و تشخیص دقیق گرفتگی شدید رگ اصلی و گذاشتن فنر و باز کردن رگ ،مدیونشون هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
خوب چکاب داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
برای چکاب خدمت خانم دکترمی رفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عالی فقط منشی ها نوبت نمیدن و جوابگو نیستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
بسیار عالی هست کارشون
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
فعلن دارو مصرف مکنم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
چن سال پیش برا چکاپ مراجعه کردم ,برا من که ,خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
والده مشکل قلب داشته ومریض ایشان بوده
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
برای چکاپ و کنترل فشار خون
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
فشارخون
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
شکر خدا بهبود یافته
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
Perfect
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
,,,m . .
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
انسداد عروق تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
گرفتگی عروق کرونر،،،راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
برای چک رفتم پیششون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
گرفتی رگ و عروق ..با توصیه دکتر بعد از آنژیوگرافی به تهران معرفی شدم برای جراحی باز و الان خداروشکر خیلی بهترم
فوقالعاده دکتر خوب وبا اخلاق هستند خدا خیرشان بده واقعا ممنون اش هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸. عالی بودند بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۳۹۷/۰۴/۲۲دکتر خوب و مهربان است
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بسیار عااااااالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عمل آنژیو انجام دادم
۱۴۰۱/۰۸/۱۲بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴فوق العاده پر از صبر و حوصله و همراه با بیمار و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مادرم عمل باز داشتن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹اری تپش قلب معاینه دارو
۱۳۹۹/۱۱/۰۳بسیار ع
۱۴۰۳/۱۰/۱۷تپش قلب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکار باحوصله مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲کار ایشون بسیار علی است
۱۴۰۳/۰۵/۰۷گرفتگی عروق کرونر،،،راضی ام
۱۴۰۰/۰۴/۲۱واقعا دکتر خوبیه من مادرم بردم پیشش وداروهای که به مادرم دادبراش خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴افتادگی دریچه میترال
۱۳۹۹/۰۷/۲۴دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱چکاب..عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عموم نارسایی قلبی داره تحت نظر ایشونن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار عالی و با درایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکتر خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰فشار خون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶مشکل قلب ، دکتر خوبی است .
۱۳۹۹/۱۱/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی بود خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۴دکتر فوق العاده ای هستن. پدرم عمل باز قلب انجام دادن و توسط خانم دکتر معاینه شدن و تشخیص درست و به موقع ایشون بود الانم تحت کنترل خانم دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷مشکل عرروقی و نتیجه عالی داشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۴مشکل گرفتگی عروق داشتم خانم دکتر دارو تجویز کردن ب حمدالله الان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲تشخیص و درمان صحیح را برای اینجانب دادند.عالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۵بی حال و ضعیف بودم درد در ناحیه قفسه سینه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل قلبی داشتم و به کمک دکتر سبزیوند به زندگی برگشتم واقعا دکتر عالی و دلسوزیه خدا بهش سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۷تپش قلب داشتم داروبه من دادخداروشکرخوب شدم تشخیصشون درست بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱با سلام برای چکاپ خدمت ایشان رسیدم بسیار عالی و با حوصله ویزیت فرمودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸چکاپ کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۷عالی هستش
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتربسیاربا کمالات ومتخصص
۱۴۰۳/۰۲/۲۹من برای اکوی قلب جنین رفتم،بسیار مهربان و خوش برخورد بودن.
۱۴۰۱/۰۲/۲۳افتادگی دریچه
۱۴۰۳/۱۲/۲۴مشکل قلبی
۱۳۹۹/۰۷/۰۲افتادگی دریچه قلب درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۳کنترل دقیق فشارخونم که هر چی دکتر میرفتم کنترل نمیشد.ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸درمان دیابت و فشارخون مادرم ،ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵تپش قلب و نامنظم بودن ضربان قلب
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳پدرم مشکل قلبی داشت آنجی کرد
۱۴۰۲/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۰فقط یک بار ویزیت شدم و در دوره درملن هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳مهربون وخوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عمل آنژ
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵واقعلا الی بودپیش خانم دکترندا عمل کردیم عموم دوچارعروق قلبش بسته بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹برای چکاپ رفتم با حوصله و دقیق هستند
۱۳۹۸/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستن و در تشخیص و درمان هم بسیار مهارت دارند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی خوش برخورد باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۴ناراحتی قلب داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر با
۱۴۰۳/۰۲/۰۸خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۴آنژیوگرافی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵تشخیص ایشان در رابطه با گرفتیگی عروق و همچنین تنظیم فشار خون اینجانب کاملا دقیق و صحیح بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۲برای چکاب رفته بودم . خیلی خوب بود .
۱۴۰۲/۱۰/۳۰دکتر خوب و بادقتی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۰نتیجه هال
۱۴۰۳/۰۸/۲۲چکاب رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خوب وکار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۷کار دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی..
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتخوبی هست
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بسیار پزشک حاذق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳افتادگی دریچه قلب داشتم..دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵دکتر با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۹قلب بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱سلام بنده بعنوان یک انسان ومشاهداتی که در گذشته وپیگیریهای واقعا دلسوزانه ای ازین پزشک در شهر دزفول دیده ام نظری مثبت وقابل تحسین را دارم. ایشون هم از لحاظ طب وتخصصش وهم از لحاظ اخلاق بسیار عالی هستن.موفق وپیروز در مسیر زندگیشون باشن.
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکتر خوبین رفتم پیششون و منو خوب معاینه کردند تست ورزش انجام دادم و خوب معاینه شدم کارشون خوبه راضیم ازشون
۱۳۹۸/۰۷/۲۷برخورد خوب.اجازه و فرصت کافی برای ارائه شرح حال با روی باز
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۶مشکل زود انزلی خیلی خوب بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۱۹نوبتی میخواستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر مجرب و مهربانی هستند پایدار باشند
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۳خیلی کارش درسته
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خوبی هستن ایشون عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۱۶دکترخوبیاست
۱۴۰۱/۰۵/۰۶دکتر بسیار مهربان و دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۰افتادگی دریچه قلب داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بله دکتر باحوصله وبا توضیحات کامل
۱۴۰۲/۰۸/۰۱حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۱۰همه از کارش راضی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۹عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۴چک آپ باتری
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عمل باز انجام دادم و بسیار خوب و عالی بود دمشون گرم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰کارش درسته
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکترخوب ولاحوصلم هستن،
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل قلبی با آنژیو حل شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۰دردقلب
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر با حوصله ای خیلی خوب معاینه کرد.ودارو تجویز کرد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰تشخیص به موقع گرفتگی عروق پدرم و آنژیگرافی ایشان و درمان فشار خون و دیابت مادرم ،بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴فشار خون وقلب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دمترخوبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴دکتر بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ب نظرم دکتر خوبی هستن.مادرم بعد از عمل جراحی قلب نزدیک یک سال زیر نظر ایشون هستن.و کارشون عاللللیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶فشارخون بالا و خداروشکر عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتر با اخلاق و با ترجبه ایی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷یکی از بهترین پزشکان قلب ایران به جرات میگم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱دکتر بسیار خوب وکار بلدی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۳۰خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۳مشکل نارسایی قلب
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیار پزشک با اطلاعات..و باهوشی هستند..و تشخیص و تجویز ایشان فوق العاده علمی است..
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار عالی هستن با صبر و حوصله و تشخیص دقیقی ک داشتن واقعا ب من کمک کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱چکاپ قلب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتربسیارخوبیبود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عاای بود
۱۴۰۳/۰۳/۳۱تشخیص به موقع گرفتگی عروق و مادرم و تشکر از اخلاق و برخورد عالی ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۲من دوبار مراجعه کردم اوضاعم عالی شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پزشک حاذق و خوش خلقی است.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱مشکل هلیز
۱۴۰۳/۰۵/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴در کارشان دقت دارند
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲در یک کلام عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۷بیمار قلبی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار خوش برخورد و وقت میزارن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر فوق
۱۴۰۱/۰۳/۲۸پدر شوهرم چکاب کامل انجام داد و شکر خدا متوجه شدیم مشکلی نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶کنترل دقیق فشارخونم که هر چی دکتر میرفتم کنترل نمیشد.ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲مشکل واریس داشتم باتجویز داروی مناسب روبه بهبود هستم کارشون عالی یود
۱۴۰۱/۰۸/۱۵باسواد ،علمی،خوش برخورد،برای چک آپ مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶تست قلب واکو
۱۴۰۳/۰۲/۳۱پیگیر و حساس نسبت به بیمار
۱۴۰۱/۰۸/۰۴دکتر عالی با
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار دکتر صبور و مهربانی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۷دکتر با اخلاق و صبوری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکتر خیلی خوب و ماهر در کار ،توصیه میشود
۱۴۰۳/۰۵/۱۲بسیارعالی کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰انژوگرافی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵یکی از بهترین پزشکان در خوزستان یا حتی ایران هستن ،مشکل نارسایی قلبی که در 18 سالگی تشخیص دادن و با کنترل درمان دارویی در حال حاضر مشکلی ندارم و 2 سال است تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹دکتر عالم و دلسوزی است
۱۳۹۹/۰۴/۲۳دکتر خوبیه ویزیت کامل انجام میده
۱۴۰۰/۱۱/۱۶رضایت بخش
۱۴۰۱/۱۲/۱۸سلام، ایشون خیلی زحمت میکشن و وقت میذارن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵برای چکاپ
۱۴۰۱/۰۹/۱۳جواب آزمایشگاه و تصویر سی تی انژیو گرافی رو میخوام بیارم که ببینه
۱۴۰۳/۰۳/۲۱قندوفشارقلب
۱۴۰۳/۰۷/۰۴چکاب اولیه بود وخداروشکر مشکلی نداشتم ولی خیلی طول کشید
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار طبیب حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۷دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸چکاپ تشخیصشون خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بادرد شدیدسمت چپ واحساس خفگی مراجعه کردم والان تحت نظر ایشون مشکلتقریبا حل شده
۱۴۰۴/۰۴/۰۳نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بخاطر فشارم مراجعه کردم و الحمدلله عالی بوده و نتیجه ایی که میخواستم و گرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴مشکل قلبی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۵گرفتگی عروف وانژو
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بگذریم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳تشخیص صحیح و به موقع گرفتگی عروق همسرم ،جان همسرم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵فشار خون
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مادرم تحت نظرشونه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹با سلام جهت تست عمل و هیچ مشکلی نداشتیم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰فعلادرحال درمان هستیم ولی دکترخوش اخلاق وبافهمی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۵خوب وکار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار باسواد تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۵کارش عالی بوده
۱۴۰۲/۰۶/۲۹دکتر خوبی هست.رسیدگی عالی داره
۱۴۰۰/۰۹/۰۳فعلا تحت درمانمیباشم..اخلاق خیلی خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵شوهرم مریضشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی خوب و دقیق معاینه کردند ، من برای چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹فشار خون وبرخورد خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی .جون دوباره به پدرم دادم پدرم دیابتی با تنگی نفس تشخیص به موقع گرفتگی عروق انجام آنژیوگرافی و تشخیص دقیق گرفتگی شدید رگ اصلی و گذاشتن فنر و باز کردن رگ ،مدیونشون هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خوب چکاب داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۲برای چکاب خدمت خانم دکترمی رفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی فقط منشی ها نوبت نمیدن و جوابگو نیستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار عالی هست کارشون
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۷فعلن دارو مصرف مکنم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸چن سال پیش برا چکاپ مراجعه کردم ,برا من که ,خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۲۸والده مشکل قلب داشته ومریض ایشان بوده
۱۴۰۳/۰۲/۰۳برای چکاپ و کنترل فشار خون
۱۳۹۹/۱۰/۲۷فشارخون
۱۴۰۳/۰۳/۰۹شکر خدا بهبود یافته
۱۴۰۳/۰۹/۲۴Perfect
۱۴۰۲/۱۱/۰۸,,,m . .
۱۴۰۴/۰۹/۰۸انسداد عروق تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴گرفتگی عروق کرونر،،،راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۵/۲۵برای چک رفتم پیششون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۷/۱۹گرفتی رگ و عروق ..با توصیه دکتر بعد از آنژیوگرافی به تهران معرفی شدم برای جراحی باز و الان خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸بهترین دکترهستش
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲مشکل دیجه قلب
۱۴۰۳/۰۷/۲۹انژیو -
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶