خانم دکتر بسیار ارام هستن و دقت میکنن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
چکاب قلب وفشترخون
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
بستری بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
پزشک مهربون و خیلی برای بیماران وقت میزاره
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
اوکی قلب
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
دکترخیلی خوش اخلاق و کاربلدی هستن خداخیرشون بده همیشه سالم و تندرست باشه
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خیلی مهربان و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
بسیار دکتر خوبی هستن ...
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
دکتر بسیار با اخلاق و با حوصله.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
گرفتگی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
مشکل قلبی عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
احساس گرفتگی درقفسه سینه داشتم خوشبختانه مربوط به قلب نبود پزشک رابطه دوستانه خوبی داره ومتبحر
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
سلام من یکبار رفتم پیش دکتر بااخلاق وحوصله زیاد برا بیمارا میزاره
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
دکتر بسیار دقیقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
عالی بود و
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
تشخیص عالی ودکترخوش برخوردی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اکو دادم
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
تجربه خوبی بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
مادر شوهرم را ویزیت کردند
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
دکتر خوبیه.ازش راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
پدرم چند وقت تب لرز بی حسی قفسه سینه اش شدید میسوزه رنگ پریدگی داره نوار قلب گرفتم گفته رگها گرفته بیمار ولی محمدی سال گذشته همین اتفاق پیش اومد آوردمش خدمتت خوب شد ..خدا سلامتی و طول عمری بهت بده خواهر
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
دکتر با حوصله و متخصص هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
دکتری خوبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
برای چکاب رفتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
برای چک آپ رفته بودم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
استرس وقلب درد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تشخیص به موقع جراحی قلب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
با سلام تپش قلب داشتم شکر خدا بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
دکترخوب وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
مادرم فشارخون بالاداشت کنترل نمیشدخدمت دکترپیام رسیدیم ایشان باتشخیص به موقع گرفتگی رگهای قلب مادرم فورانامه بستری دادن ومادرم توسط ایشان آنژوشدوخداروشکرالآن هیچ مشکلی ندارن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
دکتربا تجربه هست
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اکو گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
برای مشکل قلب پدرم مراجعه کردیم دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
قلبم گز گز کرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
مشکل قلبی خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
مشکلی نداشتم برای چکاب رفته بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
درد قفسه سینه داشتم و چکاب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
دکتر خو
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
برای چکاب رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
بیخیال
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
مشکل قلب داشتم دکترعالی هست
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
بسیارمهربان وباحوصله هستن،خدارشکرمشکل ضربان قلبم خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
خوبه
....
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
مشکل قبلی چند جلسه هم رفتم ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
فشار خ
۱۴۰۲/۰۶/۱۶
مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
چکاب کامل
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
دکترخوبیه خداحفظش کنه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
ناراحتی قلبی نوع درمان آنژیوگرافی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
تپش قلب
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
پایین بودن ضربان قلب
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
دکترعالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۷
خوب بودهه
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
مشکل قلب و
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
آنژیو انجام داده ام
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
تنفس،خوب بود ،خوب راهنمایی ومشاوره داد
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
دکتر خوب و
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
سلام ایشا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
با تجربه صببور و بادقت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
برا تپش قلب
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
عالیست
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
تست بودخداروشکل مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
قلب درد میکنه
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
مشکل قلبی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
مشکل تپش قلب نهایت دکتر تشخیص دادن مشکل از تیرویدم هست
خانم دکتر بسیار ارام هستن و دقت میکنن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۹چکاب قلب وفشترخون
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بستری بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸پزشک مهربون و خیلی برای بیماران وقت میزاره
۱۴۰۳/۰۴/۲۴اوکی قلب
۱۴۰۲/۱۰/۱۴دکترخیلی خوش اخلاق و کاربلدی هستن خداخیرشون بده همیشه سالم و تندرست باشه
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خیلی مهربان و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار دکتر خوبی هستن ...
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دکتر بسیار با اخلاق و با حوصله.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰گرفتگی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشکل قلبی عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷احساس گرفتگی درقفسه سینه داشتم خوشبختانه مربوط به قلب نبود پزشک رابطه دوستانه خوبی داره ومتبحر
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۲۴سلام من یکبار رفتم پیش دکتر بااخلاق وحوصله زیاد برا بیمارا میزاره
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر بسیار دقیقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی بود و
۱۴۰۲/۰۵/۰۹بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰تشخیص عالی ودکترخوش برخوردی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۰۴اکو دادم
۱۴۰۳/۱۲/۲۸تجربه خوبی بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱مادر شوهرم را ویزیت کردند
۱۴۰۲/۰۴/۰۳دکتر خوبیه.ازش راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰پدرم چند وقت تب لرز بی حسی قفسه سینه اش شدید میسوزه رنگ پریدگی داره نوار قلب گرفتم گفته رگها گرفته بیمار ولی محمدی سال گذشته همین اتفاق پیش اومد آوردمش خدمتت خوب شد ..خدا سلامتی و طول عمری بهت بده خواهر
۱۴۰۳/۰۲/۲۷راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹دکتر با حوصله و متخصص هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰دکتری خوبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰برای چکاب رفتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱برای چک آپ رفته بودم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰استرس وقلب درد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸تشخیص به موقع جراحی قلب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸با سلام تپش قلب داشتم شکر خدا بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶دکترخوب وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۹مادرم فشارخون بالاداشت کنترل نمیشدخدمت دکترپیام رسیدیم ایشان باتشخیص به موقع گرفتگی رگهای قلب مادرم فورانامه بستری دادن ومادرم توسط ایشان آنژوشدوخداروشکرالآن هیچ مشکلی ندارن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸دکتربا تجربه هست
۱۴۰۳/۰۱/۱۰اکو گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵برای مشکل قلب پدرم مراجعه کردیم دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱قلبم گز گز کرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل قلبی خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۱کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۲۰مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۱/۲۸مشکلی نداشتم برای چکاب رفته بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷درد قفسه سینه داشتم و چکاب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰دکتر خو
۱۴۰۳/۰۶/۱۰برای چکاب رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بیخیال
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکل قلب داشتم دکترعالی هست
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیارمهربان وباحوصله هستن،خدارشکرمشکل ضربان قلبم خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خوبه ....
۱۴۰۲/۰۷/۲۳مشکل قبلی چند جلسه هم رفتم ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸فشار خ
۱۴۰۲/۰۶/۱۶مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵چکاب کامل
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکترخوبیه خداحفظش کنه
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ناراحتی قلبی نوع درمان آنژیوگرافی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰تپش قلب
۱۴۰۴/۰۱/۱۷پایین بودن ضربان قلب
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکترعالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۷خوب بودهه
۱۴۰۱/۱۰/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل قلب و
۱۴۰۳/۰۵/۰۱آنژیو انجام داده ام
۱۴۰۲/۰۸/۳۰تنفس،خوب بود ،خوب راهنمایی ومشاوره داد
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر خوب و
۱۴۰۲/۱۱/۱۳سلام ایشا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸با تجربه صببور و بادقت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹برا تپش قلب
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عالیست
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تست بودخداروشکل مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۸قلب درد میکنه
۱۴۰۱/۱۱/۳۰مشکل قلبی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷مشکل تپش قلب نهایت دکتر تشخیص دادن مشکل از تیرویدم هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۲۰برای پدرم باطری قلب تجویز کردن و درست بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۳برای چکاب پدرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خیلی دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تپش قلب داشتم بعد از مراجعه ومصرف دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ازشون راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار با حوصله و مهربان و دارای تجربه بالا و دقت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲با سلام تشخیص دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲پزشکی بسیار خوب هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار خوب و کمک کننده بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دکترخیلی خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۷پدرم جراحی
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خوبی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مادرم مشکل قلبی داشت..داروهای خوبی تجویز کردن
۱۴۰۲/۱۱/۲۵سلام.عالی هستن تو کار خودشون.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶