سلام، تقدیر و تشکر از اقای دکتر. من مامانم عمل باز کرده چند سال زیر نظر دکتر دیگه بود ولی داذو براش نوشت اذیت میکردن ، ولی اللن نزدیک دوسال هست که مادرم تحن نظر اقای دکتر حیدری سروستانی است دارو براش مینوسه خیلی خوب هستن... ... ـ
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
بینظیر واقعا کاربلد کاردرسته انژوکردم الآنم عالی بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
کارشعالیبود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
من که بسیار ازش راضیم کارش هم عالیه یک ساله بیشتر هست که قلبموعمل کردم آنژیو شدم بحمدالله هیچ موردی ندارم کارش عالیس
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
گرفتگی عروق و آنژیوگرافی وتعبیه فنر
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
استنت گذاری
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قبلا انژیوگرافی انجام دادم توسط دکتر حیدری
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
عمل آنژیو
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
دریچه میترال
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مشکلی نداشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
هنوز تحت نظرم ان شا الله که نتیجه بگیرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
پزشکی با اخلاق و آگاهی و دانش بالا
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
با سلام
بنده مشکل فشار خون داشتم ایشون رو درمانگاه بیمارستان شهید مدنی تبریز ملاقات کردم پزشک حاذق و محترم و باسوادی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
کارشون عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
بهترین
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
مشگل قلب
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
عالی.آنژیووبالن گذاشتن
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
انژیو گ
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
کار انژوگرافی برام انحام داده وراضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
گرفتگی عروق
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خیلی از کار و تشخیص دکتر سروستانی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
لللللل
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
الحمدالله کارش عالیه امیدوارم هرچی از خدا میخواد بهش بده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
فنر گذاری
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
مشکل قلب
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
سلام
با توجه مراجعه نزد پزشک کمال تشکر دارم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
مشکل من خیلی حاد بود .پمپاژ قلبم خیلی پایین بود تمام بدنم متورم شده بود به خاطر این از مچ پام به خاطر یه زخم قدیمی اب میزد بیرون . که توسط دکتر مداوا شدم ... از دکتر سروستانی هم تشکر میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
درود فراوان بسیار خوش برخورد تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
فشار بالا
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
با سلام من ۸ یا ۹ ساله تحت نظر دکتر هستم کارش حرف نداره دو بار عمل باز کردم الان خدا رو شکر حالم خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خیلی عالی هستش
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
دکتر باحوصله و کار بلدیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
به کارشون مسلط .صبور ، دقت و توجه جدی در فرایند بررسی و طبابت.
عمل فنر قلب
۱۴۰۲/۰۳/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار عالی و کار بلد هستند تجویز دارو
۱۴۰۲/۰۲/۲۵دکترم بوده
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶یه بار رفتیم کاشون عالیه بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱سلام، تقدیر و تشکر از اقای دکتر. من مامانم عمل باز کرده چند سال زیر نظر دکتر دیگه بود ولی داذو براش نوشت اذیت میکردن ، ولی اللن نزدیک دوسال هست که مادرم تحن نظر اقای دکتر حیدری سروستانی است دارو براش مینوسه خیلی خوب هستن... ... ـ
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بینظیر واقعا کاربلد کاردرسته انژوکردم الآنم عالی بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰کارشعالیبود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۲۶من که بسیار ازش راضیم کارش هم عالیه یک ساله بیشتر هست که قلبموعمل کردم آنژیو شدم بحمدالله هیچ موردی ندارم کارش عالیس
۱۴۰۴/۰۹/۲۶گرفتگی عروق و آنژیوگرافی وتعبیه فنر
۱۴۰۲/۰۲/۲۵استنت گذاری
۱۴۰۲/۰۱/۰۹قبلا انژیوگرافی انجام دادم توسط دکتر حیدری
۱۴۰۱/۰۷/۲۴عمل آنژیو
۱۴۰۱/۰۵/۰۸خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۱دریچه میترال
۱۴۰۲/۰۱/۲۵مشکلی نداشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۵هنوز تحت نظرم ان شا الله که نتیجه بگیرم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲پزشکی با اخلاق و آگاهی و دانش بالا
۱۴۰۱/۰۶/۱۵با سلام بنده مشکل فشار خون داشتم ایشون رو درمانگاه بیمارستان شهید مدنی تبریز ملاقات کردم پزشک حاذق و محترم و باسوادی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۰۶کارشون عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۲۵بهترین
۱۴۰۲/۰۲/۲۳مشگل قلب
۱۴۰۲/۰۱/۱۶عالی.آنژیووبالن گذاشتن
۱۴۰۲/۰۳/۲۴انژیو گ
۱۴۰۲/۰۴/۲۵کار انژوگرافی برام انحام داده وراضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۳گرفتگی عروق
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خیلی از کار و تشخیص دکتر سروستانی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۷لللللل
۱۴۰۲/۰۷/۰۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳الحمدالله کارش عالیه امیدوارم هرچی از خدا میخواد بهش بده
۱۴۰۲/۰۲/۲۴فنر گذاری
۱۴۰۲/۰۲/۰۴مشکل قلب
۱۴۰۱/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۵سلام با توجه مراجعه نزد پزشک کمال تشکر دارم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳مشکل من خیلی حاد بود .پمپاژ قلبم خیلی پایین بود تمام بدنم متورم شده بود به خاطر این از مچ پام به خاطر یه زخم قدیمی اب میزد بیرون . که توسط دکتر مداوا شدم ... از دکتر سروستانی هم تشکر میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷درود فراوان بسیار خوش برخورد تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۲فشار بالا
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۸با سلام من ۸ یا ۹ ساله تحت نظر دکتر هستم کارش حرف نداره دو بار عمل باز کردم الان خدا رو شکر حالم خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی عالی هستش
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۳۱دکتر باحوصله و کار بلدیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷به کارشون مسلط .صبور ، دقت و توجه جدی در فرایند بررسی و طبابت.
۱۴۰۰/۰۳/۱۰من از برخورد ایشان با بیمار راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۶/۱۸مشگل قلب
۱۴۰۲/۰۱/۱۶مشکل قلبی و الان هم تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۶/۱۴عالی بود با تشکر
۱۴۰۳/۰۳/۱۹انسداد
۱۴۰۲/۰۶/۳۰انژوشدم الان عالی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹انژیوگرافی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی واقعا خوب خوش اخلاق احسنت خسته نباشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹باسلام کارش
۱۴۰۱/۰۶/۰۲بسیار اخلاق مدار و حاذق
۱۴۰۰/۰۲/۰۴آنژویه
۱۴۰۱/۰۹/۰۱دریچه میترال
۱۴۰۲/۰۱/۲۵هم خودش هم منشیش عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۲۰عمل قلب عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶انجام فنر در رگهای بسته قلب
۱۴۰۱/۰۲/۱۱بهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۲