بسیارخوب
فیبرم داشتم ایشون عملم کردن بسیار راضی هستم
بسیار خوش برخورد ارام و خوش اخلاق از نظر حاذق بودن هم عالی هستند
یک دکتر خوب ومهربان وکار بلد. خانم دکتر یه حس خوبیه
دکتر کار درست و خوش اخلاق
دکترخوبی است
مشکل نازایی وتحت درمانم
عالی بودند
تازه تحت نظر ایشونم
خانم دکتر بسیار مهربان .مقید و کاردرست میباشند .خدا همچین دکتری رو نصیب همه کنه
تا به الان روند درمان رضایتمند بوده
مشکل نازایی برطرف شد
ناباروری
خیلی دکتر خوب ومن ازش نتیجه گرفتم عالیه
دکتر خیلی ماهری هستن عمل لاپاراسکوپی وهستروسکوپی تشخیصی برام انجام دادن عالیه
واقعا دکتر عالیه خدا خیرش بده عاشقشم
کارش عالی
مشکل حادی نداشتم واز روند درمان راضی بودم
دومین جلسه برای اقدام به بارداری
عااااااالی بسیار متخصص و متعهد
فعلا تحت درمان
دکتر خیلی خوبی هستن و خیلی مهربون وخوش روهستن
عالین واقعا دستشون درد نکنه مشکلی داشتم که هیچ دکتری تشخیص ندادن ولی ایشون متوجه مشکل من شدن.خدا قوت
دکتر خیلی عالی است
بسیار با اخلاق و صبور
فعلا تحت نظر هستم
خوب و با تجربه
با سلام خداروشکر مشکلی نداشتم و خانم دکتر هم خیلی با صبرو حوصله معاینه کردند .
پزشک حاذق و فوق العاده
عااااالین
دکترخویه
سلام خیلی دکتر با شخصیت و خوش برخوردی است مشکل نازایی داشتم هر دکتری که ویزیت میشدم نا امیدم میکرد ولی با دونوبت ویزیت پیش خانم رشیدی باردار شدم
عدم رضایت
من با تجویز درست ایشون بعداز 5 سال تونستم باردار بشم و الان یه پسر 2 ساله دارم
خیلی دکتر با حوصله و مهربانی هستند من عمل پلیپپ جراحی عالی بودند
بسیار عالی
باتجربه هستن ومتعهد
هنوز در حال درمانم
خیییییلی دلسوز هستن بهترین راه باردار شدن رو در اولین ویزیت بهتون میگن
بهترین دکتر توی دنیا
این دکتر بی نظیره.اخلاق که نگو.ماهه
برای میکرو رفتم فعلا انجام ندادم
بسیار بسیار مهربان و متعهد هستند. فیبروم بزرگی داشتم که ایشون درمان کردند.
تشخیص خوب
ایشون دکتر فوق العاده مهربون هستن و پیگیر بیمارشونن
باردار شدم
فعلا هیچ
بسیار خانم دکتر حاذق و کاربلدی هستن
بسیار عالی هستن
نازایی ، هنوز تحت درمانم
خوش بر خورد در حال درمان قراره ای وی آف انجام بدم
فعلا بار دوم هست
خیلی خوبه
دکتر فوق العاده عالی
برای چکاب قبل بارداری رفتم هنوز کار خاصی انجام ندادم ولی دکتر خوبی بنظر میرسیدند
بهترین دکتر نازایی
فعلا نتیجه نگرفتم
ایشان دکتری صبور و باتجربه ای هستند انشاالله با توکل بخدا کارم اینجا نتیجه داشته باشد
دکتر فوق العاده باتجربه ودلسوز
واقعا بهترین دکتر هستن
خیلی با سوادن و وقت میذارن برای مریض و با اخلاق هستن
مشکل باردا اری داشتم
فعلا تحت درمانم
خیلی خوب بود
عالی من نتیجه گرفتم و درمان شدم
دکتر فوق العاده مهربان و عالی... دستشون سبکه برای بار اول بعد 7سال نازایی با یک بار ای یو ای باردارشدم
در حال درمان
عالی هستن ایشون.خانوم فریدی دسیارشون هم عالین
فوق العاده مهربان.چکاپ نوشتن و واقعا توی ویزیت اول تاحدودی نتیجه گرفتم
عالی.آی وی اف
بهترین دکتر زنانی که تو ایران هست آی وی اف شدم دوقلو دارم الان
واقعا مدیونشون هستم دکتری که دستهایش را بوسه میزنم ممنونم خانم دکتر.
عالی با آرامش ک
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
۳۰ متری قیطریه نبش حدادنژاد پلاک ۱۰۵ واحد ۱
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فیبرم داشتم ایشون عملم کردن بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار خوش برخورد ارام و خوش اخلاق از نظر حاذق بودن هم عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲یک دکتر خوب ومهربان وکار بلد. خانم دکتر یه حس خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دکتر کار درست و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکترخوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۷مشکل نازایی وتحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی بودند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳تازه تحت نظر ایشونم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱خانم دکتر بسیار مهربان .مقید و کاردرست میباشند .خدا همچین دکتری رو نصیب همه کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۳تا به الان روند درمان رضایتمند بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل نازایی برطرف شد
۱۳۹۹/۰۳/۲۷ناباروری
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خیلی دکتر خوب ومن ازش نتیجه گرفتم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر خیلی ماهری هستن عمل لاپاراسکوپی وهستروسکوپی تشخیصی برام انجام دادن عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۱۵واقعا دکتر عالیه خدا خیرش بده عاشقشم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲کارش عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴مشکل حادی نداشتم واز روند درمان راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸دومین جلسه برای اقدام به بارداری
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عااااااالی بسیار متخصص و متعهد
۱۴۰۰/۰۶/۱۶فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن و خیلی مهربون وخوش روهستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالین واقعا دستشون درد نکنه مشکلی داشتم که هیچ دکتری تشخیص ندادن ولی ایشون متوجه مشکل من شدن.خدا قوت
۱۳۹۹/۱۲/۲۲دکتر خیلی عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار با اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۰۸فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳با سلام خداروشکر مشکلی نداشتم و خانم دکتر هم خیلی با صبرو حوصله معاینه کردند .
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پزشک حاذق و فوق العاده
۱۳۹۸/۰۴/۱۶عااااالین
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکترخویه
۱۴۰۰/۰۲/۲۸سلام خیلی دکتر با شخصیت و خوش برخوردی است مشکل نازایی داشتم هر دکتری که ویزیت میشدم نا امیدم میکرد ولی با دونوبت ویزیت پیش خانم رشیدی باردار شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۹من با تجویز درست ایشون بعداز 5 سال تونستم باردار بشم و الان یه پسر 2 ساله دارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خیلی دکتر با حوصله و مهربانی هستند من عمل پلیپپ جراحی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸باتجربه هستن ومتعهد
۱۳۹۹/۰۳/۲۵هنوز در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خیییییلی دلسوز هستن بهترین راه باردار شدن رو در اولین ویزیت بهتون میگن
۱۳۹۹/۰۴/۳۱بهترین دکتر توی دنیا
۱۳۹۹/۰۲/۰۴این دکتر بی نظیره.اخلاق که نگو.ماهه
۱۳۹۹/۰۶/۰۳برای میکرو رفتم فعلا انجام ندادم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار بسیار مهربان و متعهد هستند. فیبروم بزرگی داشتم که ایشون درمان کردند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۷تشخیص خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸ایشون دکتر فوق العاده مهربون هستن و پیگیر بیمارشونن
۱۳۹۹/۰۱/۲۵باردار شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بسیار خانم دکتر حاذق و کاربلدی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷نازایی ، هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ناباروری
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خوش بر خورد در حال درمان قراره ای وی آف انجام بدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸فعلا بار دوم هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲برای چکاب قبل بارداری رفتم هنوز کار خاصی انجام ندادم ولی دکتر خوبی بنظر میرسیدند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸باردار شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بهترین دکتر نازایی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ایشان دکتری صبور و باتجربه ای هستند انشاالله با توکل بخدا کارم اینجا نتیجه داشته باشد
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر فوق العاده باتجربه ودلسوز
۱۳۹۹/۰۵/۲۵واقعا بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ناباروری
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خیلی با سوادن و وقت میذارن برای مریض و با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱مشکل باردا اری داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عالی من نتیجه گرفتم و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر فوق العاده مهربان و عالی... دستشون سبکه برای بار اول بعد 7سال نازایی با یک بار ای یو ای باردارشدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۸در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی هستن ایشون.خانوم فریدی دسیارشون هم عالین
۱۴۰۰/۰۶/۰۵فوق العاده مهربان.چکاپ نوشتن و واقعا توی ویزیت اول تاحدودی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی.آی وی اف
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بهترین دکتر زنانی که تو ایران هست آی وی اف شدم دوقلو دارم الان
۱۳۹۹/۰۶/۱۲واقعا مدیونشون هستم دکتری که دستهایش را بوسه میزنم ممنونم خانم دکتر.
۱۴۰۰/۰۱/۰۴عالی با آرامش ک
۱۳۹۹/۰۱/۲۶