برای درد کمر مراجعه کردم و بعد از چند جلسه تغییر را کاملا احساس کردم. برخورد کادر درمان هم بسیار حرفهای و دلسوزانه بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
اون چیزی که من تجربه کردم توی کلینیکشون، یه درمان کامل و با دقت برای دیسک کمرم بود که باعث شد خیلی راحت بتونم برگردم به ورزشم. درضمن پرسنلشون خیلی دلسوزن و تیمشون واقعا حرفه ای
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
دوست داشتم جایی برم که برای درمان محیطش اروم باشه خوشحالم اینجا رو پیدا کردم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
سردرد میگرنی داشتم. هرچی دارو میخوردم فایده نداشت سوزن و ماساژ و دستگاهاشون خیلی کمک کرد
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
برای فیزیوتراپی بعد از عمل رباط صلیبی مراجعه کردم. ، بیمار عمل رباط مثل من چندنفر دیگه هم داخل مطب بود. خوشبختانه همه راضی بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
آسم شدید داشتم و با نظر چند جلسه فیزیوتراپی تنفسی انجام دادم. الان خیلی بهترم ممنون از و پرسنل خوش اخلاق کلینیک
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
کلینیک کدخدازاده بسیار عالی بود، از لحاظ محیطی و درمانی و برخورد اجتماعی واقعا فوق العاده ست، برای درمان این کلینیک رو توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
سالها بود گردن درد داشتم خوب شدم اینجا خدا رو شکر
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
برای خار پاشنه به این مرکز مراجعه کردم و پس از انجام لیزر پرتوان درمان شدم. خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
چیزی که بیشتر از همه توجهم رو جلب کرد، برخورد صمیمی و پیگیری درمان بود. حس میکردم واقعا به بهبود بیمار اهمیت میدید
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
برای درمان گردن درد مراجعه کردم ،درمان با حوصله و کیفیت عالی انجام شد .متشکرم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
برای درد زانو تحت درمان هستم و تا اینجا نتایج خوبی گرفتم. ممنون از پیگیری و وقتی که به من اختصاص دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
من فیبروز ریه دارم. واقعا مشکلاتی که داشتم برای تنفسم زندگیمو فرسایشی کرده بود خوشحالم که تونستم اینجا با تمریناتشون و دستگاهاشون خیلی بهتر بشم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
عالی بود همه چی هم مکانش و آرامشش هم پرسنل و فیزیوتراپیستاشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
کارشون خیلی درسته و با حوصله و سوادن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
من دیسک کمر داشتم، بعد چند جلسه فیزیوتراپی واقعا دردم خیلی کمتر شد ممنون از پرسنل خوبتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
برای سردردی که داشتم مراجعه کردم واقعا خوشحالم که تونستم با کلینیکشون اشنا بشم. ماساژ و طب سوزنی که انجام دادن به سردردم کمک کرد. البته تکار هم خیلی تاثیر گذار بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
من پارگی دیسک (تنگی کانال) داشتم و درد در ناحیه لگن و تا مچ پا و گزگز داشتم و جراح گفتند که باید عمل بشم. اما احمدی پیشنهاد دادند که درمان رو با ایشان شروع کنم و الان جلسه ۴ هستم و دردم خیلی کاهش پیدا کرده.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
من برای زانودرد به ایشون مراجعه کردم و بهبودی کامل رو در کوتاه ترین زمان ممکن تونستم پیدا کنم
طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی و پایه. درمان غیر جراحی دردهای ستون فقرات و مفاصل. آسیب های ورزشی. فیزیوتراپی بعد از جراحی. توانبخشی اختصاصی تنفسی. تمرین درمانی اختصاصی. بروزترین دستگاه های ـ. لیزر، شاک ویو و تکار و مگنت های تسلا.
تهرانسعادت آباد، سرو غربی، خیابان بخشایش ریاضی، خیابان پانزدهم غربی (میرزایی)، پلاک ۱۳، طبقه همکف، واحد ۱
درمان غیر جراحی دردهای اسکلتی عضلانی، تمرین درمانی بر پایه متد MDT و تکنیکهای دستی. توانبخشی مشکلات ریوی و تنفسی. به روزترین تجهیزات درمانی، لیزر، شاک ویو و ... ساعات و تایم کاری کلینیک شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۰:۰۰ الی ۰۹:۰۰.
برای درد کمر مراجعه کردم و بعد از چند جلسه تغییر را کاملا احساس کردم. برخورد کادر درمان هم بسیار حرفهای و دلسوزانه بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶اون چیزی که من تجربه کردم توی کلینیکشون، یه درمان کامل و با دقت برای دیسک کمرم بود که باعث شد خیلی راحت بتونم برگردم به ورزشم. درضمن پرسنلشون خیلی دلسوزن و تیمشون واقعا حرفه ای
۱۴۰۵/۰۱/۲۴دوست داشتم جایی برم که برای درمان محیطش اروم باشه خوشحالم اینجا رو پیدا کردم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹سردرد میگرنی داشتم. هرچی دارو میخوردم فایده نداشت سوزن و ماساژ و دستگاهاشون خیلی کمک کرد
۱۴۰۵/۰۱/۲۷برای فیزیوتراپی بعد از عمل رباط صلیبی مراجعه کردم. ، بیمار عمل رباط مثل من چندنفر دیگه هم داخل مطب بود. خوشبختانه همه راضی بودن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳آسم شدید داشتم و با نظر چند جلسه فیزیوتراپی تنفسی انجام دادم. الان خیلی بهترم ممنون از و پرسنل خوش اخلاق کلینیک
۱۴۰۵/۰۲/۲۶کلینیک کدخدازاده بسیار عالی بود، از لحاظ محیطی و درمانی و برخورد اجتماعی واقعا فوق العاده ست، برای درمان این کلینیک رو توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سالها بود گردن درد داشتم خوب شدم اینجا خدا رو شکر
۱۴۰۵/۰۱/۲۸برای خار پاشنه به این مرکز مراجعه کردم و پس از انجام لیزر پرتوان درمان شدم. خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸چیزی که بیشتر از همه توجهم رو جلب کرد، برخورد صمیمی و پیگیری درمان بود. حس میکردم واقعا به بهبود بیمار اهمیت میدید
۱۴۰۵/۰۳/۲۲برای درمان گردن درد مراجعه کردم ،درمان با حوصله و کیفیت عالی انجام شد .متشکرم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷برای درد زانو تحت درمان هستم و تا اینجا نتایج خوبی گرفتم. ممنون از پیگیری و وقتی که به من اختصاص دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من فیبروز ریه دارم. واقعا مشکلاتی که داشتم برای تنفسم زندگیمو فرسایشی کرده بود خوشحالم که تونستم اینجا با تمریناتشون و دستگاهاشون خیلی بهتر بشم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷عالی بود همه چی هم مکانش و آرامشش هم پرسنل و فیزیوتراپیستاشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۳کارشون خیلی درسته و با حوصله و سوادن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹من دیسک کمر داشتم، بعد چند جلسه فیزیوتراپی واقعا دردم خیلی کمتر شد ممنون از پرسنل خوبتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۷برای سردردی که داشتم مراجعه کردم واقعا خوشحالم که تونستم با کلینیکشون اشنا بشم. ماساژ و طب سوزنی که انجام دادن به سردردم کمک کرد. البته تکار هم خیلی تاثیر گذار بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۵من پارگی دیسک (تنگی کانال) داشتم و درد در ناحیه لگن و تا مچ پا و گزگز داشتم و جراح گفتند که باید عمل بشم. اما احمدی پیشنهاد دادند که درمان رو با ایشان شروع کنم و الان جلسه ۴ هستم و دردم خیلی کاهش پیدا کرده.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳من برای زانودرد به ایشون مراجعه کردم و بهبودی کامل رو در کوتاه ترین زمان ممکن تونستم پیدا کنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲