این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلکه دوم صادقیه - ابتدای کاشانی - پشت بیمارستان ابن سینا - خیابان اعتمادیان- پلاک ۳۰ زنگ ۶
پیروزی - بین خیابان اول و دوم نیروی هوایی - جنب مسجد قدس - پلاک ۲۷۵ - طبقه ۳
تشخیصشون خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۰۴سلام،مشکل معده داشتم،ویبوست شدید،ولی از موقعی که توسط دکتر تلک آبادی ویزیت شدم،نسبتا خوب شدم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵همسرم ،تشخیص سرطان دادن و فوت کردن
۱۳۹۷/۱۰/۲۹من زخم روده داشتم تما معلایم من رفع شد عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶مشکل معده و دکتری هست که معحزه میکند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷مشکل روده داشتم همه می گفتن باید عمل بشه ولی دکتر با دارو برطرف کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ما خانوادگی فقط میرم دکتر تلک آبادی وفقط ایشون رو قبول داریم وهمه هم نتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بیماری میکروب معده داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۱کبد چرب دارم و داروهای ایشون وبرنامه غذایی دادن خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر خوب ومهربونیه وتشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عفونت معده
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶مشکل روده ای و....تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱سنگصفرا.برداشتن کیسه
۱۴۰۰/۰۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵سلام خیلی دکتر خوبی بود منو اندوسکوپی کرد خیلی بهتر شدم بادارو
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالییب
۱۳۹۸/۰۳/۲۶خیلی عالیه من که ازشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳کبد چرب گرید ۲ شکر خدا بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوب بود از کارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶سلام من زخم اثنی عشر داشتم که آقای دکتر با انجام آندوسکوپی تشخیص دادند و داروهای موثری هم تجویز کردند و طی چند ماه بهبودی حاصل شد.
۱۳۹۹/۰۹/۱۵شکم درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ومن ورم ک زخم معده داشتم البته داروهاشون هم خوب بود ولی مهمتر اینه که باحوصله گوش میدن و پاسخ سوالات بیمار رامیدهند و بیخودی هم دارو تجویز نمیکنند د
۱۴۰۱/۰۱/۰۱خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶مشکل زخم اثنی عشر داشتم و خیلی خوب درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷مشکل روده
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار با تخصص و شخصیت ممتاز
۱۴۰۰/۰۴/۰۲مشکل درد معده - میکروب معدده
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴تشخیص عالی وباحوصله وباتجربه
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سنگ کیسه صفرا
۱۳۹۹/۱۰/۰۶فعلابه نتیجه ای نرسیدم چون درمانم تکمیل نشده
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خیلی خوب تشخیص می دهند و روند درمان عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۷مشکل معده وروده بوده و داروهای تجویز شده بسیار موثر بوده است
۱۳۹۹/۱۰/۲۵زخم معده
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱با سلام یکی از نکاتی که ایشان را متمایز از سایر پزشکان میکند تشخیص صحیح بیماری و درمان است...!
۱۴۰۰/۰۴/۱۳سلام مشکل معده داشتم و بهتر هستم دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۱همسرم اومده خدمتشان بله خیلی بهترشدن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۴خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۰من پس از مراجعه نتیجه مثبت گرفتم و از درمان رضایت دارم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳از لحاظ تشخیص بیماری فوق العاده ند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بی نظیر هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴معدو و روده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ورم معده دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خون بامدفوع خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی ازهرنظر
۱۴۰۰/۱۰/۱۷تشخیص عالی.من خیلی راضی هستم به بقیه هم معرفی میکنم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عمل کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۲باکتری معده داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دخترم مشکل گوارش داشت از نوزادی تا سن نوجوانی و هر دکتری رفتم نتیجه نگرفتم تا اینکه خدا دکتر تلک ابادی و برام رسوند و با یه ویزیت ایشون نتیجه گرفتم ان شا الله همیشه سالم و تندرست باشند
۱۳۹۹/۰۵/۲۳اسید معده ام زیادشده بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶دکتر بسیار حاذق است
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ناراحتی معده و کبد روبه بهبودی
۱۳۹۹/۰۶/۲۷یکی از بهترین ها در تشخیص و درمان هستند همینطور با اخلاق حرفهای ۱۵ سال پیش توسط ایشون به درمان قطعی رسیدم سلامت باشند انشاالله
۱۴۰۴/۰۷/۲۳مشکل گوارش داشتم که بهتر شدم و کاملا راضی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فعلا ازمایش دادن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ناراحتی معده داشتم خیلی بهترشدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸مشکل کبد داشتم واقعا خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰کاربلد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی ،
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر بسیار حاذق باتجربه با اخلاق هستند درد معده شدید داشتم که با یه دوره دارو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱مشکل معده داشتم اندوسکوپی انجام شد ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی فورا تشخیص هلیکوباکتر دادند و با یک دوره درمان کاملا خوب شدم از ایشان نهایت تشکر و قدردانی را دارم
۱۳۹۷/۰۲/۲۱بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۱۹مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۵/۲۸عالی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خوب و با اخلاق و تشخیص بالا
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خیلی دکتر خوبیه من چندتا
۱۴۰۰/۰۳/۱۵سوزش معده با یک نسخه درمان شدم خیلی خوش برخورد و کار بلد هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۱دکتر عالی مادرم با قرص ها و آندوسکوپی آقای دکتر خوب شدن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مشکل معده داشتم درمان شد خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰من مراجعه کردم عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بی نظیره
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بهترین دکتر نیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر بسیار خوب و با دقتی است
۱۴۰۴/۰۱/۱۵بسیار دکتر خوب خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰مشکل حساسیت معده و روده و انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی و موثر بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سلام . بسیار عالی بود خسته نباشید به جناب دکتر و تیم خوبش دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱پزشکی فوقالعاده حاذق
۱۳۹۹/۱۲/۰۹کولیت روده
۱۴۰۳/۱۱/۰۱کبد چرب داشتم وخیلی ممنون از آقای دکتر که به موقع وبادرایت به داد من رسیدند .
۱۴۰۰/۱۱/۰۳مشکل معده داشتم که خوشبختانه با تشخیص بموقع آقای دکتر مرتفع شد. واقعا کارشون حرف نداره و در حرفه خود بینظیر هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۴پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹باسلام من تقریبا 4 سال درد شدید معده داشتم که فقط با ودنسخه ی دکتر خوب سدم واقعا عالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ورم معده ودرد شدید .بهتر شده بودم اما دوباره شروع شده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عاااااالی عستن
۱۳۹۸/۰۸/۲۵خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتری بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خوب و وقت میذاره
۱۴۰۰/۰۴/۰۲مشکلم زخم اثنی عشر بود و با دوره داروهاشون بهترم شکر خدا
۱۴۰۰/۱۲/۰۵زحم معده
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی هم به لحاظ دانش و تشخیص و هم درمان، فقط خیلی خیلی معطلی داره
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر عالی هستن تشخیصشون خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۹دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تجربه موفق داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۰۶م9عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ناراحتی گوارشی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰سندرم روده تحریک پذیری داشتم الان راضی وتحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۲مشکل زخم روده
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بیماری سندرم روده داشتم و بعد از کلونوسکوپی و آندوسکوپی با یک نسخه خوب شدم البته با دارویی که دادن تا آخر عمرم باید استفاده کنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲فعلانظری ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱زخم معده و ورم معده داشتم که با استفاده از یه دوره دارو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶زخم معده
۱۴۰۴/۰۷/۲۵معده درد وتحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۰۹کبد چرب
۱۴۰۴/۰۲/۲۳پانکراتیت کردم و توسط ایشان با یک نسخه درمان شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹آنزیم های کبدی بالا بود یک جلسه رفتم دکتر
۱۳۹۹/۰۸/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۷دکتر خوبی بودن راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰یبوست،
۱۴۰۰/۰۶/۲۳کارشون عالیه و من به همه پیشنهاد میدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷صفرا عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بد نیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خون ریزی از راست روه ، یبوست شدید
۱۳۹۷/۱۰/۰۷مشکل معده درد داشتم و خیلی خوب رفع شد.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر بسیار دقیق و خوبی هستند. تمام مشکلاتم حل شد فقط خیلی زیاد مطب شلوغی دارند و معطلی برای ویزیت زیاد هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سلام وقتتون بخیر.من حدود سه روز گذشته ویزیت انلاین شدم و پیام به جیمیل من ارسال شده و من بخاطر فراموش کردن جیمیل نتونستم جواب و ببینم ،کاش میشد پیام به واتساپ ارسال کنید،چون من الکی هزینه کردم و نمیتونم ببینم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عاللییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشکل گوارش وتحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ناراحتی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷معده و بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۱۲بله عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مشکل معده و کاملا رفع شد با یه قرص ساده
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱رضایت داشتم
۱۳۹۸/۰۶/۱۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ایشون دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۳بعد از نزدیک هشت ماه هیچ نتیجه ای اصلا خوب که هیچ بهتر هم نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مشکل ورم معده داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰مشکل بواسیر نتیجه منفی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی- معده درد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی ...
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۱زخم معده داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳برخورد ایشان خوب است ولی وقت لازم را برای بیمار نمیگذارد همچنین مطب ایشان به گونه ای نیست که بتوان راحت با دکتر صحبت کرد . هرج مرج در مطب ایشان زیاد است
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار عالی و
۱۴۰۴/۰۵/۱۰مشکل اعصاب معده داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مشکل گوارشی داشتم با مصرف دارو خداروشکربهترشدم اماهنوزدرمان نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵زخم معده داشتم آندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر بسیار باسواد ومسولیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار عا
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مدت انتظار مطب خیلی اذیت کنندس
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۷مفید بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵مادرم مشکل میکروب معده داشتن با چند بار مراجعه خداروشکر خوب خوب شدند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷کولونوسکوپی وکاملا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ماه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مشکل نفخ معده و روده
۱۳۹۹/۱۰/۰۹دکتر بسیار انسان شریف و دلسوز و متعهدی هستند سالهاست که می شناسم ایشون را
۱۴۰۰/۰۵/۱۹کبد مشکل داشتم که با لطف خدا و داروهای ایشان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰دکتر فوق العاده کار بلد با تشخیص درست و دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷معده درد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بنده مشکل و کانسر معده داشتم که با راهنمایی دکتر تلک آبادی مسیر درست را انتخاب کردیم و خدا رو شکر نتیجه خوبی هم گرفتم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۵سلام ، من معده درد و دل درد داشتم خیلی زیاد و مشکل دفع داشتم که به ایشون مراجعه کردم و تشخیصشون سندروم روده تحریک پذیر بود که نسخه هایی که دادن استفاده کردم و خوب شدم ، واقعا دکتر عالی و دلسوزی هستن ، خدا قوت بهشون بده .
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶من سالها مشکل درد معده داشتم بعد از نمونه برداری از معده و استفاده از داروهای که دکتر دادن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰من مشکل کبدی داشتم پیش دکتر تاک ابادی رفتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیار دکتر حاذقی هستند و با انرژی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیار تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی در تشخیص و نحوه برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴مشکل نفخ شدید و حالت تهوع داشتم که از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر فوق العاده خوبی هستند.زخم روده داشتم.خوب شد
۱۳۹۷/۱۱/۳۰بسیار عالی دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۶مشکل درد شدید معده وبا مراجعه به دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی در تشخیص وبسیار خون گرم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰معده خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲انسداد مری خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مادرم سرطان روده داشتن منهم خواهش کردم برای من کلونوسکوپی بنویسند.
۱۳۹۸/۱۲/۰۳دخترم زخم مری داشت
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل روده معده داشتم خدا را شکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷نابزهمولببیبب
۱۴۰۰/۱۰/۱۶سیستم گوارش مشکل داشت و ایشان با تشخیص مشکل را درمان کردند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۳معدم.عمل.کردن.خیلی خوب شدم دکتر خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۵/۰۵عالی بودن ورم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۵از نفخ معده بسیار رنج می بردم که دکتر با چند ویزیت مشکل منو حل کرد .واقعا ایشون به جز اینکه دکتر خیلی خوبی هست انسان فوق العاده مهربون ومسولیت پذیریه امیدوارم موفق باشه همیشه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۳راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر فوق العاده ای است
۱۳۹۹/۰۴/۲۶مشکل گوارش داشتم،رفع شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تشخیص درست و باتجریه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی ودقیق
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۸سیروز کبد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳