این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه طهماسب آباد - ساختمان متخصص - طبقه سوم
بزرگراه امام - پردیسه افضلی پور - بیمارستان افضلی پور
وب سایت بیمارستان: ah.kmu.ac.ir
جوش خوب شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۵فرزندم اگزماداشت وخانم دکتر کارشون عالی بود خداروشکرخوب شد
۱۳۹۷/۰۳/۱۷فعلا هنوز تحت درمان هسته
۱۴۰۰/۰۹/۲۷همانژیوم پسرم رو بررسی کردن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵برای حساسیت پوستی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳اگزماشدید تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۸همانژیوم داشت پسرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خیلی خوب هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۰اگزما نوزاد
۱۳۹۹/۰۴/۱۹هنوز دوره ی درمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۲۴بسیار دکتر خوش بر
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خوب بود. درمان را باید ادامه بدهم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶شکرخدا نوزاد من خوب شده ،،دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۴/۱۶سلام با یک ویزیت بیماری پوستی ام حل شد
۱۳۹۸/۰۵/۲۶تشخیص دکترعالیه خیلی هم مهربانه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۲/۲۹هجده سال پیش جوشهای صورتم را کامل درمان کردند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵تشخیص و درمان عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹فرزندانم حساسیت پوستی دارند هر زمان ک بیماریشون بود کرده و مراجعه کردم خدا رو شکر بهبودی حاصل شده
۱۳۹۷/۱۲/۲۷دخترم همانژیم داشت تحت درمان هست خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار دقیق و مهربان
۱۳۹۷/۰۴/۲۲جوش صورت
۱۴۰۱/۰۱/۱۰عالییییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲عالی بود.
۱۴۰۰/۱۲/۰۲پوست فرزندم یک بار رفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خیلی خوب وعالی با علم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹اگزما تشخیصش عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۲۷فرزندم را ویزیت کرد
۱۳۹۷/۰۸/۱۱بسیار پزشک خوب و باتجربه ای هستن، من که واقعا راضی هستم...
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ریزش مو،درمان شد
۱۳۹۷/۰۹/۱۷بسیار عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سالها پیش حساسیت منو تشخیص داد
۱۳۹۸/۰۹/۱۵خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۴بشیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خیلی چ9پ7
۱۴۰۰/۰۵/۲۲دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶اگزماتحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی بود
۱۳۹۷/۰۶/۲۴واقعا راضی هستم دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸پسرم بیمار ای بی است 22سالشه تحت نظر ایشان بسیار عالی خداوند بر توفیقات ایشون بیفزاید
۱۳۹۹/۱۱/۲۱کارشون خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۲کرایوتراپی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹برای اگزما دخترم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دخترمو برا زگیل بردم در حین زایمان گرفته دوباره باید ببرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱اگزوما
۱۳۹۹/۱۱/۱۲زگیل پا.خوب بوده خداروشکر
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دکتر خیلی
۱۳۹۹/۰۳/۰۵من از ایشون راضی ام با اینکه مدت زیادی از طبابتشون نمیگذره ولی تو کارشون واردن
۱۳۹۷/۰۶/۲۱دخترم همانژیوم داشت کارش خوبه خدا را شکر
۱۳۹۷/۰۸/۰۹اگزما پوستی خیلی عالی بود داروهای خانم دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳فرزندم همانژیون داشت فعلا تحت درمان است
۱۳۹۷/۰۶/۰۳بسیار باسواد و مهربانن
۱۴۰۱/۰۲/۰۴فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۷حساسیت پوستی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶پسرم دوماهه بود اگزما داشت با تجویز خانم دکتر خداروشکر خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عالی بودن بله
۱۴۰۰/۰۳/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۹مشکل پیسی داشتم ی ویزیت بیشتر هنوز نرفتم پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالی بوده کارششون
۱۳۹۸/۰۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴قرمزی پوست. درمان خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۹خشکی پوست و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸پشت پلک هام قرمز شده بود و خارش شدید داشت با یک داروی ساختگی بهبودی حاصل شد
۱۳۹۸/۰۲/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۷بیماری سودای صدفی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دخترم الرژی پوستی
۱۳۹۸/۰۹/۱۹هنوز نتیجه قطعی حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۴/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۱نظرشون عالی بود خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸مشکل زگیل باید فریز بشه فعلا باید برم ببینم خوب میشه یاخیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱لیزر pdl انجام دادم خداروشکر خوب جواب داد خیلی دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۵حساسیت به جفت در حاملگی... مداوا شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیار عاااااالی هستند ایشون
۱۳۹۸/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۰خوب بوده
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ریزش مو بود که متوجه شدیم در اثر استرسه و حل شد شکر خدا
۱۴۰۰/۱۰/۲۰لک پوستی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳بسیار عالی بود تشخیص ایشون اگزما بود وبا. دارو رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۹همانژیوم تحت درمان هستش
۱۳۹۹/۰۵/۰۸حساسیت به جفت در حاملگی داروهای ایشان موثر واقع شذ
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۴نمدتند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷کودکم نا احتی پوستی داشت خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۱دکتر باتجربه و به روز هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۳بسیار متین
۱۳۹۹/۰۲/۲۳اگزما وحساسیت پوستی دکتر با تجربه وپرحوصله هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۵جوش خوب
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ایشان پزشک پسرم که دچار بیماری ای بی است میباشد وحدود 20 سال هست که ایشان را میشناسم ومرتب سنگ صبور ماست و با ما واقعا همدردی وکمک میکند ، در مورد اینکه چه نتیجه ای گرفته ایم؟ این بیماری فلاا قابل علاج نیست و پسر من الآن 22 سالشه ولی خدا رو شکر بیماریش از نوع خفیف است؛
۱۳۹۹/۱۰/۲۱مشکل پوستی گال داشتم با داروهایی که خانم دکتر ویزیت کردن خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بیماریپوستیالون.درمانصدرصد
۱۳۹۷/۱۲/۲۴موفقیت آمیز
۱۳۹۹/۰۵/۱۱پسرم مشکل ریزش مو و پوست داشت با اولین مراجعه خیلی بهتر شد فقط بخاطر تشخیص صحیح
۱۴۰۰/۱۱/۰۷سودا صدفی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بیمار پوست
۱۴۰۰/۱۲/۲۲کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۲۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷اگزما عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر ب
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار عالب
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی، بسیار متین و خوش برخورد و بسیار بسیار کاردان،بیمار ما بدلیل حساسیت دارویی شدید دچار تاول های شدید شده بود و تقریبا تمامی پوست بدن را از دست داده بود،با تشخیص خانم دکتر حسایت دارویی تشخیص داده شد و پس از درمان بحمدالله مشکل کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۸عااااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر باخلاقو صبور و بسیار فهمیده
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار عالی و دلسوز و باتجربا
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴اگزمای پسرم درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۱۳بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰برادرزاده ام بیماری پوستی داشتند ،،باتجویزهای ایشان درمان شدند
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵باسلام خدمت خانم دکترعزیز من پسرم ده سالش بود ریزش مود اشت توسط خانم دکترمعاینه وآزمایش شد توسط داروهای خانم دکتر رمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲