خوب بود
سلام، مشکل پوستی داشتم که با ویزیت و درایت جناب دکتر تا حدودی درمان شده است.
جوش صورت
تغییری
رضایت صد در صد
دکتر خیلی خوبی هستن و من با یک نسخه نتیجه گرفتم
ازشوون راضی بودم
عدم رضایت
برداشتن خال،بسیار راضی هستم.
در مرکز جراحی محدود ما مطب داشتن
اگزمای گودک
بسیار عالی بود
رفع جوش. عالی بودن
مشکل جوش های صورتم که یه جلسه اومدم ویزیت شدم خیلی خوب بود
حساسیت پوستی داشتم ک دارو دادن خوب شدم
جهت رفع جوش های صورت به ایشان مراجعه کرده بودم.
نتیجه خوب
ریزش مو
با سلام من روی بدن دانه های میزد که با لیزر توسط دکتر دماوندی درمان شدم
بسیار خوب
لکه های و سایه روشن پوست و جوش ها درمان شد.
بسیارعالی وخوب بود
خوب هست
نتیجه دیدم
خوب اا
عالیییییی
دکتر خوبیه
بسیار خوب بودند. در زمینه تزریق ژل
خال خوب
عالی بودن
عالییی
عالی بود
میخچه داشتم درمان شد
من ادامه ندادم هزینش زیاد بود نتونستم
مشکل پوست
پشه سارلک نیش زده بود سریع تشخیص دادن
خوب بود دکتر خوبیه
لکه...نتیجه خوب
مشکل کچلی سکه ای ریش
آقای دکتر کارشون واقعا عالیه و راضی بودم
جوش صورت داشتم و الان خیلی بهتر شدم
درمان جوش صورت
لیزر خال گوشتی که بعد از پنج سال برگشتن ومن کاملا راضیم ازشون
خوب عالی
عالییییی
بی نظیر هستند ایشون
تشخیص خوبی دادن
جوش صورت و ریزش مو درمان شد
سلام مشکل پوست خدا را شکر خوب شدم
خال داشتم برداشتم
لکه پوستی
خیلی خوب هستن
برای پوستم
واسه لک صورت رفتم عالی بودن و ناخن هام شکننده بود جواب گرفتم
درمان برای چندماه فقط موثر بود!
همسرم حساسیت داشت،و خوب شد
مو. نتیجه بد نبود
من راضی بودم
من قبلا بابت حس ل س ی ت پوستی کشاله هدران داشتم با کمک آقای دکتر الان کلا خوب شدم
کک مک و لیزر آن ها و نتیجه خیلی خوب بود.
نتیجه نگرفتم هنوز
هنوز اول کاره تا ببینم معالجه وتشخیص درست هست
بهترین دکتر
بسیار عالی
فوقالعاده هستن
درمانم رو تموم نکردم
بسیار عااالی
دکتر خیلی خوش اخلاق و مهربون و کار بلد من که ازشون راضی بودم البته هنوز تحت درمانم اما منشی های مطبشون آداب معاشرت ندارند از نظر من
جوش زیاد در ناحیه صورت
هنوز ننیجش ندیدم
خوب بوده برالکه هام رفتم
کارشون خوب بود
خوبه عالی
برای جوش صورت رفتم
تشخیص شان کاملا عالی و خوبه
تزریق ژل
لک صورت خوب بود
جوش صورت بعد از استفاده از داروهای دکتر مشکلم حل شد
لیزر مو خوب بود کارشان عالی است
مشکل ویلتیگو
شوره سر. عالیه
بد نبود
خیلی عال
درمان اگزما
000000
بسیار عالی و بهبودی حاصل شد
تشخیص عالییییییییییی
دکترخوبیه
ریزش مو سکه ای داشتم با مراجعه به دکتر برطرف شد
بسیار پزشک خوبی هستند ایشان من برای پسوریازیس به ایشان مراجعه کردم بسیار عالی
دکتر خوبی هستن..تازه داروهارو شروع کردم
من چند سال پیش برای جوس صورت رفتم پیششون واقعا راضی بودم
عالی بوده مرسی ازشون
راضی بودم
ویتلیگو
در درمان بیماران پوست و مو بسیار موفق هستند
سلام دکتر دخترم هستم که بعد تولد سودای صدفی داشتن الحمدالله خوب شدن
من صورتم جوش میزد رفتم پیش آقای دکتر وخداروشکر راضی بودم .الانم میخام برا ابجیم نوبت بگیرم
برداشتن خال . عالی بود
لکه داشتم بسیار عالی بود
بسیار دکتر خوبی بودن من جوشای زیادی داشتم دقیقا نصفشون رفتن
جوش پوستی داشتم و با داروهای جناب دکتر خوب شدم
در رابطه با آکنه و درمانشان موثر بود
مشکل پوستی،بهبودپیداکردم
کارشون عالیه
دوستم مراجعه کرده وراضی بوده
عاااالی هستن
مشکل پوستی داشتم. واقعا عالیه کارایشون
برای لیزرموهای رفته بودم کارشون عالیه
خیلی راضی بودن
درمان جوش و جای جوش با محلول ساختنی
عالی عالی
بسیارقابل اعتماد و کاردرست
عالیییی
خوب بودند
واقعا درکارش تخصص داره
واقعا عالی هستن من که خیلی راضی بودم
عالی برای رفع جوش بود
تحت درمان
درمان جوش تا حدی بهبود یافت
واقعا راضی بودم،برای درمانش جوش و اکنه رفتم پیششون و فوق العاده بود،برای ریزش مو هم رفتم که واقعا نتیجه گرفتم
درمان لکه ها و خیلی راضی بودم
برداشتن خال
پسوریازیس
برلی جوش صورت عالی بودن
می شناسم خیلی پزشک ماهری هستن
10خال گوشتی دور چشم داشتم لیزر کردن اما بعد 5سال برگشتن میخوام دلیلش رو بدانم
عالی خیلی راضی بودم
نتیجه خوب بود خودم پیگیری نکردم
برا پوست رفتم عالی
ریزش موسکه ای داشتم که بایک نوبت ویزیت جواب گرفتم وراضی بودم
بسیار عالی بودند
حساسیت
پوستم جوش،داشت و تا حد زیادی بهبود پیدا کرد
سلام جوش صورت داشتم که باسه دفعه مراجعه به اقای دکتردرمان شدم وخیلی راضی هستم
مشکل پسوزیاریس. راضی هستم
جوش زیاد داشتم که با داروها و توصیه های غذایی که کردن کاملا جوش ها رفتند
مشکل پوست داشتم برای زیبایی راضی بودم
جوش های پوستی
مشکل جوش داشتم و درمان شد
سالک..نتیجه خوب بود
خب شوند
مشکل لک وپیس
مشکل ریزش مو ، فعلا تحت درمانم
برای درمان پسوزریاس مراجعه کردیم راضی بودیم
خیلی خوبه
عالی هستن
مشکل ریزش مو داشتم ک الان 2 ماهه گذشته و خیلی خیلی ریزشش کم شده کارشون درسته
نظری ندارم
برای درمان سیاهی دور لب رفتم خوب بود
صورت جوش داشت خوب شدم
تازه شروع به درمان کردم
عفونت گوش درمان شد
لیزر موهای زاید صوت
لک پوستی رفع شدن بعد از 8سال برگشتن لکه ها
نمیدونم
مشکل جوش صورت و ریزش مو داشتم دکتر بسیار باتجربه ای هستند و خیلی راضی بودم و هستم
قارچ پوستی داشتم موقتی رفع شد باز برگشت
آکنه. عالی بود
عالی بودند زگیل روی دستم باداروی ایشان بدون سوختن برطرف شد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار جهاد-ساختمان پزشکان مادر-طبقه ۳
خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸سلام، مشکل پوستی داشتم که با ویزیت و درایت جناب دکتر تا حدودی درمان شده است.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶جوش صورت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تغییری
۱۴۰۰/۰۹/۰۶رضایت صد در صد
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن و من با یک نسخه نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ازشوون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶برداشتن خال،بسیار راضی هستم.
۱۳۹۷/۰۷/۱۵در مرکز جراحی محدود ما مطب داشتن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵اگزمای گودک
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار عالی بود
۱۳۹۷/۰۶/۱۸رفع جوش. عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۲مشکل جوش های صورتم که یه جلسه اومدم ویزیت شدم خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۱۴حساسیت پوستی داشتم ک دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷جهت رفع جوش های صورت به ایشان مراجعه کرده بودم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۰۹نتیجه خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ریزش مو
۱۳۹۹/۰۲/۲۹با سلام من روی بدن دانه های میزد که با لیزر توسط دکتر دماوندی درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۲لکه های و سایه روشن پوست و جوش ها درمان شد.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۱۳بسیارعالی وخوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۹خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۵نتیجه دیدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب اا
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالیییییی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۵بسیار خوب بودند. در زمینه تزریق ژل
۱۳۹۹/۰۸/۲۶خال خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالییی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۴میخچه داشتم درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶من ادامه ندادم هزینش زیاد بود نتونستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۳پشه سارلک نیش زده بود سریع تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خوب بود دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱لکه...نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۶مشکل کچلی سکه ای ریش
۱۴۰۰/۰۹/۲۳آقای دکتر کارشون واقعا عالیه و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۳۰جوش صورت داشتم و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱درمان جوش صورت
۱۳۹۹/۰۹/۲۹لیزر خال گوشتی که بعد از پنج سال برگشتن ومن کاملا راضیم ازشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶خوب عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بی نظیر هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۳تشخیص خوبی دادن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷جوش صورت و ریزش مو درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲سلام مشکل پوست خدا را شکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خال داشتم برداشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲لکه پوستی
۱۳۹۹/۰۹/۰۶خیلی خوب هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ریزش مو
۱۳۹۹/۰۴/۰۸برای پوستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶واسه لک صورت رفتم عالی بودن و ناخن هام شکننده بود جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۲۸درمان برای چندماه فقط موثر بود!
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۶همسرم حساسیت داشت،و خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۳۱مو. نتیجه بد نبود
۱۴۰۰/۰۱/۰۱من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷من قبلا بابت حس ل س ی ت پوستی کشاله هدران داشتم با کمک آقای دکتر الان کلا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰کک مک و لیزر آن ها و نتیجه خیلی خوب بود.
۱۳۹۹/۱۰/۰۲نتیجه نگرفتم هنوز
۱۴۰۰/۰۴/۱۹هنوز اول کاره تا ببینم معالجه وتشخیص درست هست
۱۳۹۹/۰۸/۱۸بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب عالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶درمانم رو تموم نکردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار عااالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۷دکتر خیلی خوش اخلاق و مهربون و کار بلد من که ازشون راضی بودم البته هنوز تحت درمانم اما منشی های مطبشون آداب معاشرت ندارند از نظر من
۱۴۰۰/۱۲/۲۲جوش زیاد در ناحیه صورت
۱۳۹۷/۰۲/۰۶هنوز ننیجش ندیدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب بوده برالکه هام رفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوبه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱برای جوش صورت رفتم
۱۳۹۸/۰۹/۱۹تشخیص شان کاملا عالی و خوبه
۱۳۹۸/۰۹/۱۱تزریق ژل
۱۴۰۰/۱۲/۱۷لک صورت خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷جوش صورت بعد از استفاده از داروهای دکتر مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۶لیزر مو خوب بود کارشان عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱مشکل ویلتیگو
۱۴۰۰/۰۴/۱۱شوره سر. عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱جوش صورت
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خیلی عال
۱۴۰۰/۰۴/۰۲درمان اگزما
۱۳۹۹/۰۹/۱۸000000
۱۳۹۹/۰۷/۰۸بسیار عالی و بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۳۰تشخیص عالییییییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۶ریزش مو سکه ای داشتم با مراجعه به دکتر برطرف شد
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۱۸بسیار پزشک خوبی هستند ایشان من برای پسوریازیس به ایشان مراجعه کردم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر خوبی هستن..تازه داروهارو شروع کردم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰من چند سال پیش برای جوس صورت رفتم پیششون واقعا راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۲۳عالی بوده مرسی ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱ویتلیگو
۱۴۰۰/۱۱/۰۵در درمان بیماران پوست و مو بسیار موفق هستند
۱۳۹۷/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام دکتر دخترم هستم که بعد تولد سودای صدفی داشتن الحمدالله خوب شدن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱من صورتم جوش میزد رفتم پیش آقای دکتر وخداروشکر راضی بودم .الانم میخام برا ابجیم نوبت بگیرم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱برداشتن خال . عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۸لکه داشتم بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۰بسیار دکتر خوبی بودن من جوشای زیادی داشتم دقیقا نصفشون رفتن
۱۳۹۹/۰۱/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴جوش پوستی داشتم و با داروهای جناب دکتر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴در رابطه با آکنه و درمانشان موثر بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶مشکل پوستی،بهبودپیداکردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دوستم مراجعه کرده وراضی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹مشکل پوستی داشتم. واقعا عالیه کارایشون
۱۳۹۹/۱۲/۲۵برای لیزرموهای رفته بودم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۵عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۵خیلی راضی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۳۱درمان جوش و جای جوش با محلول ساختنی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶بسیارقابل اعتماد و کاردرست
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۶واقعا درکارش تخصص داره
۱۴۰۰/۰۷/۱۸واقعا عالی هستن من که خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی برای رفع جوش بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۴درمان جوش تا حدی بهبود یافت
۱۳۹۸/۱۰/۲۸واقعا راضی بودم،برای درمانش جوش و اکنه رفتم پیششون و فوق العاده بود،برای ریزش مو هم رفتم که واقعا نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵درمان لکه ها و خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۰۷/۲۹برداشتن خال
۱۴۰۰/۱۲/۰۳پسوریازیس
۱۴۰۰/۰۸/۰۸برلی جوش صورت عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱می شناسم خیلی پزشک ماهری هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵پسوریازیس
۱۴۰۰/۱۰/۰۸10خال گوشتی دور چشم داشتم لیزر کردن اما بعد 5سال برگشتن میخوام دلیلش رو بدانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عالی خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴نتیجه خوب بود خودم پیگیری نکردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳برا پوست رفتم عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ریزش موسکه ای داشتم که بایک نوبت ویزیت جواب گرفتم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴بسیار عالی بودند
۱۳۹۸/۰۶/۲۰حساسیت
۱۳۹۸/۱۲/۰۵پوستم جوش،داشت و تا حد زیادی بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸سلام جوش صورت داشتم که باسه دفعه مراجعه به اقای دکتردرمان شدم وخیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۱/۲۵مشکل پسوزیاریس. راضی هستم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹جوش زیاد داشتم که با داروها و توصیه های غذایی که کردن کاملا جوش ها رفتند
۱۳۹۹/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۰۹مشکل پوست داشتم برای زیبایی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱جوش های پوستی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل جوش داشتم و درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷سالک..نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۵خب شوند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مشکل لک وپیس
۱۴۰۰/۰۲/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۳مشکل ریزش مو ، فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶برای درمان پسوزریاس مراجعه کردیم راضی بودیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۸خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل ریزش مو داشتم ک الان 2 ماهه گذشته و خیلی خیلی ریزشش کم شده کارشون درسته
۱۳۹۹/۰۹/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۵نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹جوش صورت
۱۳۹۷/۰۶/۰۵برای درمان سیاهی دور لب رفتم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱صورت جوش داشت خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳تازه شروع به درمان کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عفونت گوش درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵لیزر موهای زاید صوت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴لک پوستی رفع شدن بعد از 8سال برگشتن لکه ها
۱۳۹۹/۱۱/۰۵نمیدونم
۱۳۹۸/۱۲/۰۶مشکل جوش صورت و ریزش مو داشتم دکتر بسیار باتجربه ای هستند و خیلی راضی بودم و هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹قارچ پوستی داشتم موقتی رفع شد باز برگشت
۱۳۹۷/۰۲/۱۴آکنه. عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالی بودند زگیل روی دستم باداروی ایشان بدون سوختن برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۰کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۲۰