جوش قرمز و ملتهب داشتم با محلولی که دکتر دادن کاملا از روی صورتم رفتن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
حساسیت روی پوست داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خیلی خوب بود صورتم جوش زیاد داشت و با مراجعه به ایشون تمامی جوش صورتم برطرف شد
۱۳۹۷/۰۵/۰۵
عتای بود و راصی بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
در رابطه با اگزما
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
نظرخاصی ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
پسوریازیس عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
درمان آکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اگزما و با داروهای تجویزی ایشان درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
جوش صورت
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
دوست عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
خواهرم برا جوش رفت خیلی راضی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مشکل پوستی داشتم یک جلسه از داروهای دکتر استفاده کردم در اولین دوره خیلی نتیجه گرفتم عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بسیاررررررررررررر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
سلام جوش زیرپوستی داشتم. قرص راکوتان مصرف میکنم و الان خداروشکر خیلی خوب شدم و هنوز تحت درمان هستم. ان شاالله برگشت نداشته باشه جوشهام
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
اگزما پوستی .بهتر شدیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
اگزما خوب بوده
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
مشکل دانه های پوستی که تقریبا بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
داروهای ایشان خیلی اثر بخش است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی است
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ریزش مو ، نتیجه قابل قبول
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خشکی پوست کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
این دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اکنع و بهبود
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
پزشکی حاذق و با دقت هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
مشکل پوستی داشتم ولی با کمک ایشان کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
مامانم مشکل پوستی داشت بر طرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
عالی بود تشخیصش
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بیمازی صدف
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
کهیرپوستی دوره درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
مشکل مو داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
ریزش موداشتم ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
پوستم دونه میزد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خوب هست
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
بیماری الوپسی تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
پسرم بیماری ریزش مو اشت تشخیص ایشان صحیح بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
بهترین دکتر پوست کرمان
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
خیلی دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
مشکل جوش و جای جوش
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
کم خونی و ریزش مو که حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
جوش و آکنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بر روی صورتم لکه ها سفید امد،وایشون توانستند من را درمان کنند،ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عالی ،داروهای ساختنی تا زمانی استفاده میکنم عالی ان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
مشکل لک پوست
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
چندین سال پیش برای ریزش مو
خیلی عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بسیار پزشک با سواد و خوبی عسان
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بیماری پیسی معالجه شدم ولی داروها را کامل استفاده نکردم
۱۳۹۷/۰۴/۳۰
تجویز بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دکتر بسیار خوب هستین
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
بیماری پیسی واقعا از داروهاش راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
کاشت مو
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
مشکل پوستی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوب هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
نتیجه خوب داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیارعالی فقط نوبت دهی شون سخته
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
شوره سر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
پسوریازیس دارم نتیجه بهتری گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عاااالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
در یک کلمه ایشون عالی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
چند سال میش اگزمای پوستی که درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
مشکلم کهیر درقسمت پشت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اگزما علی بود واقعا کارشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
برداشت خال صورت
۱۳۹۷/۰۳/۰۳
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
دکتر فهمیده و بی نظیری هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
جوش بسار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مشکل پوستی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
عالی یودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
حوش صورت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
مشکل پوس
تی داشتم خوب سدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
صورتم زخم شده بود جایش درمان کردن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلام دکتر با تجربه ای هست دخترم ریزش مو داشت که با داروهای دکتر دادن نتیجه داد الان +یخوام برا پسرم وقت بگیرم اونم بعد از کرونا گرفت دچار ریزش مو شدید شده است
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
رفع اگزما
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مشکل لکه پوستی
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بله خشکی بیش از حد پوست
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
2133
465
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عاااالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
مشکل پوستی، داشتم، بامراجعه به ایشون رفع شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
پسوریاریس بسیار عالی مشکل پوست رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عالییییی
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
برا درمان جوش های صورتم رفتم، عالی بود. توی 3 ماه کاملا جوشام برطرف شد.
پسرم خال گوشتی تو صورتش داشت قرار شده براش بردارند . دکتر خیلی خوبب هستند .
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیاردکترخوب درحرف خود هستش معجزه می کند
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
سفید شدن پوست و رفع جوش
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
فقط داروهایی مینویسه که داروخانه دخترشون داره، تجارت است تا پزشکی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عالی بودن
۱۳۹۷/۰۳/۰۲
عالی ولی اصلا نوبت نمیتونم بگیرم ازشون خیلی شلوغه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عالییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
پسرم اولی بودکه داشت پیسی میگرفت پیش چندتادکتربردم تشخیص ندادند ولی خداخیربده اقای دکتراسفندیارپور که به داد پسرم رسیدند وخوب شدالان 10سال ازبیماری پوستی پسرم میگذره خداروشکرهیچ اثریازمریضیش دیگه نیست
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
کاشت مو انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
درمان جوش و ریزش مو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
برای جوش صورت بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
پوست.و نتیجه خوبی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
خودم ویزیت نشدم، ولی همکارا وشوهرم رضایت دارند از روند درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بسیار دکتر حاذق و ماهری هستند که مشکل پوست من را خیلی خوب حل کردند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
اکنه شدیدداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
برای زگیل و پسوریازیس خیلی درمانهای مفیدی برام داشتن
جوش قرمز و ملتهب داشتم با محلولی که دکتر دادن کاملا از روی صورتم رفتن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷حساسیت روی پوست داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی خوب بود صورتم جوش زیاد داشت و با مراجعه به ایشون تمامی جوش صورتم برطرف شد
۱۳۹۷/۰۵/۰۵عتای بود و راصی بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱در رابطه با اگزما
۱۴۰۰/۱۰/۰۱نظرخاصی ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷پسوریازیس عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۵درمان آکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲اگزما و با داروهای تجویزی ایشان درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲جوش صورت
۱۳۹۹/۰۱/۱۵دوست عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خواهرم برا جوش رفت خیلی راضی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل پوستی داشتم یک جلسه از داروهای دکتر استفاده کردم در اولین دوره خیلی نتیجه گرفتم عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیاررررررررررررر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سلام جوش زیرپوستی داشتم. قرص راکوتان مصرف میکنم و الان خداروشکر خیلی خوب شدم و هنوز تحت درمان هستم. ان شاالله برگشت نداشته باشه جوشهام
۱۴۰۰/۱۰/۰۸اگزما پوستی .بهتر شدیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹اگزما خوب بوده
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲مشکل دانه های پوستی که تقریبا بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۱داروهای ایشان خیلی اثر بخش است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی است
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ریزش مو ، نتیجه قابل قبول
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خشکی پوست کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰این دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۲اکنع و بهبود
۱۳۹۸/۱۱/۰۶پزشکی حاذق و با دقت هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲مشکل پوستی داشتم ولی با کمک ایشان کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸مامانم مشکل پوستی داشت بر طرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عالی بود تشخیصش
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بیمازی صدف
۱۳۹۹/۰۸/۲۷کهیرپوستی دوره درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۰۲/۰۲مشکل مو داشتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ریزش موداشتم ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸پوستم دونه میزد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوب هست
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بیماری الوپسی تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۹پسرم بیماری ریزش مو اشت تشخیص ایشان صحیح بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بهترین دکتر پوست کرمان
۱۳۹۷/۰۶/۰۳خیلی دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲مشکل جوش و جای جوش
۱۳۹۸/۰۹/۰۹کم خونی و ریزش مو که حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۳۰جوش و آکنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بر روی صورتم لکه ها سفید امد،وایشون توانستند من را درمان کنند،ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی ،داروهای ساختنی تا زمانی استفاده میکنم عالی ان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل لک پوست
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۰۳چندین سال پیش برای ریزش مو خیلی عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار پزشک با سواد و خوبی عسان
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بیماری پیسی معالجه شدم ولی داروها را کامل استفاده نکردم
۱۳۹۷/۰۴/۳۰تجویز بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۴عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر بسیار خوب هستین
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بیماری پیسی واقعا از داروهاش راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸کاشت مو
۱۳۹۹/۰۹/۲۱عالی بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۹مشکل پوستی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳نتیجه خوب داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیارعالی فقط نوبت دهی شون سخته
۱۳۹۹/۰۶/۰۴شوره سر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۷پسوریازیس دارم نتیجه بهتری گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عاااالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵در یک کلمه ایشون عالی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۰۳چند سال میش اگزمای پوستی که درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکلم کهیر درقسمت پشت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹اگزما علی بود واقعا کارشون
۱۳۹۹/۰۸/۱۷برداشت خال صورت
۱۳۹۷/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۱دکتر فهمیده و بی نظیری هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸جوش بسار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۶مشکل پوستی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی یودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۸حوش صورت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹مشکل پوس تی داشتم خوب سدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶صورتم زخم شده بود جایش درمان کردن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲سلام دکتر با تجربه ای هست دخترم ریزش مو داشت که با داروهای دکتر دادن نتیجه داد الان +یخوام برا پسرم وقت بگیرم اونم بعد از کرونا گرفت دچار ریزش مو شدید شده است
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶رفع اگزما
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکل لکه پوستی
۱۳۹۸/۰۸/۱۴بله خشکی بیش از حد پوست
۱۳۹۹/۱۲/۰۳2133 465
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عاااالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲مشکل پوستی، داشتم، بامراجعه به ایشون رفع شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴پسوریاریس بسیار عالی مشکل پوست رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالییییی
۱۳۹۹/۱۰/۰۸برا درمان جوش های صورتم رفتم، عالی بود. توی 3 ماه کاملا جوشام برطرف شد.
۱۳۹۹/۰۸/۱۰بیماری برس نتیجه خوبی داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳سلام من مشکل پیسوریازیس دارم خیلی خراب بودم باداروهای اقادکتر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹لکه های سیاه روی بدن داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۳۰پوستی.ادامه میدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶درود عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵مشکل plc داشتم و با نور درمانی و کرم ساختنی کنترل شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۷مشکل پیسی.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳اکنه داشتم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹واقااا عالیییئی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ریزش مو داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶قبلا مراجعه کردم و جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷پوست بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ففقققق
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰پوست و مو
۱۴۰۰/۰۹/۱۰روی انگشتم سالک داشت تحت نظر آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عالی بودراضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۵پوست دخترم اگزمای شدید داره . قبلا با یکبار ویزیت بهتر شد الان بزرگتر شده اما پوست هنوز خوب نشده
۱۳۹۹/۰۸/۰۹خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۱دقیق ترین در کرمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۶الرژی پوستی داشتم ک ب میزان قابل توجهی درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱برای جوش صورتم مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰کاشت مو انجام دادم.
۱۳۹۹/۰۵/۰۸سال ها قبل رفتم مطب ایشان واسه شوره سر و نتیجه گرفتم.
۱۳۹۷/۰۲/۰۶Awliii
۱۴۰۰/۰۱/۰۷زگیل پا داشتم که با دو جلسه کامل رفع شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ریزش مو
۱۴۰۰/۰۴/۰۷هنوزباراول رفتم پیستون
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بیماری پسوریازیس
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عالی خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵پوست خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۶زونا داشتم وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰خال پوستی..که توسط آقای دکتر درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۳اگزما حاد که کاملا درمان شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶باسلام سالها پیش داداشم در سن پایین به بیماری پی سی مبتلا شد. ایشان درمان نمودند. انشا الله عاقبت بخیر باشند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بیماری پوستی، خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار از کار ایشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خیلی خیلی خوب وعالی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳جوش عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴پوستم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۵سوختگی
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عالی بود پوسیاریز بود خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲برای ریزش مو مراجعه کردم مشکلمو تشخیص ردادن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بیماری پوستی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱کاشت مو
۱۳۹۸/۰۶/۱۹سلام اقام پیسوریازیس دارن الان 3سال زیرنظردکترهستن واقعا عالی. خداروشکرالان شوهرم خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳لیکن پلان
۱۳۹۹/۰۹/۲۱مشکل قارچ پوستی
۱۳۹۹/۰۳/۰۹لکه برطرف شده
۱۴۰۰/۰۵/۱۳سلام خیلی دکتر خوب و فهمیده ای هستن
۱۳۹۷/۰۳/۲۰عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ریزش مو
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالیست
۱۴۰۰/۱۰/۲۲پسرم خال گوشتی تو صورتش داشت قرار شده براش بردارند . دکتر خیلی خوبب هستند .
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیاردکترخوب درحرف خود هستش معجزه می کند
۱۴۰۰/۰۲/۲۹سفید شدن پوست و رفع جوش
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فقط داروهایی مینویسه که داروخانه دخترشون داره، تجارت است تا پزشکی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی بودن
۱۳۹۷/۰۳/۰۲عالی ولی اصلا نوبت نمیتونم بگیرم ازشون خیلی شلوغه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۶پسرم اولی بودکه داشت پیسی میگرفت پیش چندتادکتربردم تشخیص ندادند ولی خداخیربده اقای دکتراسفندیارپور که به داد پسرم رسیدند وخوب شدالان 10سال ازبیماری پوستی پسرم میگذره خداروشکرهیچ اثریازمریضیش دیگه نیست
۱۳۹۸/۱۲/۱۰کاشت مو انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷درمان جوش و ریزش مو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۳۱برای جوش صورت بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳پوست.و نتیجه خوبی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۳عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خودم ویزیت نشدم، ولی همکارا وشوهرم رضایت دارند از روند درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بسیار دکتر حاذق و ماهری هستند که مشکل پوست من را خیلی خوب حل کردند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۳اکنه شدیدداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱برای زگیل و پسوریازیس خیلی درمانهای مفیدی برام داشتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴لک صورت
۱۴۰۰/۰۴/۲۹جوش که از بین رفته
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بسیار باسواد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ریزش مو و برگشت موهام
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار علی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵جوش صورت داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱خیلی دکتر خوبی هستی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲