بعد گلی انتظار اول دستیار دکتر شرح حال میگیرد و پرونده تشکیل می دهد بعد مجددا منتظر باشید تا خود دکتر ویزیت کند.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
دکترحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
درمان شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
پلی کیستیک. صبور و با حوصله و مهربان با سواد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عالی هستن ایشون مخصوصا که با آرامش جوابگو بیماران هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
میخوام برم پیشش
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ناباروری
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
درمان ناباروری، قبلا ابن سینا آی یو آی ناموفق داشتم، پیش ایشون همون بار اول مثبت شد و خداروشکر الان پسرم سه ماهشه
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بارداری تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
عالی . مهربون ،انرژی مثبت، حرفه ای، حاذق ، بنده با ایشون تجربه آی یو آی موفق رو داشتم بعد از کلی دکتر ای مختلف رفتن و تجویز آی وی اف دادن ، ایشون با تشخیص صحیح یه دختر ناز و عزیز به خواست خدا به من اعطا کردن. هیچ وقت ایشون رو فراموش نخواهم کرد و به همه دوستان و ...توصیه میکنم .
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
خیلی خوب وقت گذاشتن و راهنمایی کردن. فعلا جلسه اول بود. باید ببینم از درمانشون چه نتیجهای میگیرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
بسیار با تجربه و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
واقعا د
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
چکاو میرمپیشش
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
بسیار با سواد هستند و تشخیصشون بینظیره
۱۳۹۸/۰۳/۱۵
برای اولین بارداری رفتم پیش ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
برای نازایی مراجعه کرده وفعلا نتیجه نگرفته ام
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
پزشک حاذقدو باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
حاذق، مسئولیت پذیر، صبور، مهربان.
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بهترین و مهربونترین و با اخلاقترین دکتری هستن که شناختم، برای مشکل نازایی مراجعه کردم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
اقفیبلغاغفقغباا
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
خانم دکتر رحمانپور پزشک حاذقی می باشند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عالی هستن،هم از نظر تشخیص و هم درمان و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
عالی بودن هم اخلاق کاریشون هم سوادشون و الان تحت درمانشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
فیبروم عمل کردن پیش ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
هنوز نتیجه نگرفتم مشکلم ژنتیک هست فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خیلی مهربان و متخصص در حرفه خود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
اندومتریوز
۱۳۹۹/۰۳/۲۹
برخوردشون خیلی خوبه و خیلی خوب مشکل بیمتر رو انالیز میکنن و درمان میکنن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
منشی خانم دکتر بسیار بد برخورد با رولبط عمومی بسیار بسیار ضعیف. مشاور خانم دکتر دیر به دیر پاسخگوی مواردی هستند که حین درمان ذکر میشود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
در حال درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عالی خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
عمل فیبرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
بسسسسسسییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
برای ای یو ای مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
سلام با تجویز اوومید ۵۰۰ با مراجعه به مطب خانم دکتر اولین حاملگی رو تجربه کردم.
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
در مورد مشکل من خیلی زود و دقیق تشخیص دادن .من خیلی راضیم طوری که از کرج میام تهران که حتما برای ادامه درمان به ایشون مراجعه کنم.
جهت چکاپ مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بعد گلی انتظار اول دستیار دکتر شرح حال میگیرد و پرونده تشکیل می دهد بعد مجددا منتظر باشید تا خود دکتر ویزیت کند.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکترحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰درمان شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۰پلی کیستیک. صبور و با حوصله و مهربان با سواد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی هستن ایشون مخصوصا که با آرامش جوابگو بیماران هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۵میخوام برم پیشش
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ناباروری
۱۴۰۴/۰۹/۱۷درمان ناباروری، قبلا ابن سینا آی یو آی ناموفق داشتم، پیش ایشون همون بار اول مثبت شد و خداروشکر الان پسرم سه ماهشه
۱۴۰۳/۰۵/۰۳خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بارداری تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی . مهربون ،انرژی مثبت، حرفه ای، حاذق ، بنده با ایشون تجربه آی یو آی موفق رو داشتم بعد از کلی دکتر ای مختلف رفتن و تجویز آی وی اف دادن ، ایشون با تشخیص صحیح یه دختر ناز و عزیز به خواست خدا به من اعطا کردن. هیچ وقت ایشون رو فراموش نخواهم کرد و به همه دوستان و ...توصیه میکنم .
۱۴۰۵/۰۱/۱۰خیلی خوب وقت گذاشتن و راهنمایی کردن. فعلا جلسه اول بود. باید ببینم از درمانشون چه نتیجهای میگیرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار با تجربه و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۹واقعا د
۱۴۰۰/۰۳/۲۳چکاو میرمپیشش
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیار با سواد هستند و تشخیصشون بینظیره
۱۳۹۸/۰۳/۱۵برای اولین بارداری رفتم پیش ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای نازایی مراجعه کرده وفعلا نتیجه نگرفته ام
۱۳۹۹/۰۳/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲پزشک حاذقدو باتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲حاذق، مسئولیت پذیر، صبور، مهربان.
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بهترین و مهربونترین و با اخلاقترین دکتری هستن که شناختم، برای مشکل نازایی مراجعه کردم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸اقفیبلغاغفقغباا
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خانم دکتر رحمانپور پزشک حاذقی می باشند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عالی هستن،هم از نظر تشخیص و هم درمان و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی بودن هم اخلاق کاریشون هم سوادشون و الان تحت درمانشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴فیبروم عمل کردن پیش ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۵هنوز نتیجه نگرفتم مشکلم ژنتیک هست فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خیلی مهربان و متخصص در حرفه خود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷اندومتریوز
۱۳۹۹/۰۳/۲۹برخوردشون خیلی خوبه و خیلی خوب مشکل بیمتر رو انالیز میکنن و درمان میکنن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸منشی خانم دکتر بسیار بد برخورد با رولبط عمومی بسیار بسیار ضعیف. مشاور خانم دکتر دیر به دیر پاسخگوی مواردی هستند که حین درمان ذکر میشود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵در حال درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴عالی خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عمل فیبرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸بسسسسسسییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵برای ای یو ای مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷سلام با تجویز اوومید ۵۰۰ با مراجعه به مطب خانم دکتر اولین حاملگی رو تجربه کردم.
۱۴۰۱/۰۶/۱۷هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸در مورد مشکل من خیلی زود و دقیق تشخیص دادن .من خیلی راضیم طوری که از کرج میام تهران که حتما برای ادامه درمان به ایشون مراجعه کنم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خانم دکتر مهربان،دلسوزی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴هنوز شناختی ندارم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹دکتر بسیار خوب هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی و کاربلد
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴