تشخیصشون و مداوا عالین
حاذق وعالی
عمل کرده ام
کمر درد . یک ماه پیش رفتم . دوباره باید مراجعه کنم لحتمالا فیزیوتراپی لازمه
خوبه واقعا
فوق العاده است
واقن دکتر خوبیه
زانو درد داشتم
عدم رضایت
خوب بود
بریدگی تاندون. عالی بود.
بسیار پزشک خوب و عالی هستن
عمل زانو داشتم خیلی عالی بود
خیلی خوب
بهترین دکتر
بسیار پزشک باتجربه ای است
عمل ساق پای چپ. واقعا عالی خداخیرش بده. راضیم صددرصد
یکی از بهترین دکتر هاکهدرکارش استاد ودلسوز میباشد
خوب است
خدایی بهترین دکتری ک میشناسم هستن.
من تازه دستم توسط ایشون عمل شده و راضی هستم
پزشک بسیار حاذق و دلسوزی هستن بنده جراحی لگن با ایشون داشتم تنشون سلامت باشه
بسیار دکتر خوبیه
زانوی پسرم حین بازی فوتبال آسیب دیده بود اونو پیش آقای دکتر بردم خدا را شکر خوب شد
عمل دست
خیلی عالیه
استخوان دست
عالی هستن
دکترخوبی
پزشک بسیارباتجربه وعالی
خیلی آدم خیلی خوبی هست من خیلی دوستش دارم
پلاتین گذاشتن رواستخوان ساق پام
با سلام، تعویض مفصل ران، بسیار خوش برخورد وحاذق
خیلی عالی
بسیار دکتر خوب وخوش اخلاق هست وبسیار کارش خوب
دست چپ
جراحی تاندون دست
بهبودی زانو و کتف
تازه عمل کرده ام
عمل مچ دست چپ هنوزمعلوم نیست
فعلا نتیجه ای نگرفتم
عالیه کارشون
تاندوم دست راست
بهترین دکتر .واقعا رودست این دکتر ندیدم درمان هاش معجزه میکنه
عالی هست
بسیار عالی
بله حتی به من کمک فیزیو ترا پی کرد اما قزروف پا ی چپ هم چنان درد میگیره و پشت هردو ساق پام موقعی که میخوام بلند شم درد میگیره
بهترین ارتوپد در اراک هستند.
کارشون حرف نداره خدا ازشون راضی باشه
عالییییی
دوره درمان رو دارم سپری میکنم
بسیار عالی.عمل پارگی تاندون اشیل رو انجام دادن دمش گرم
مشکل لگن فعلا تحت درمان
تاندون خوب
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان راه آهن - خیابان شهید شیرودی - مرکز ارتوپدی دکتر محسن پارسی خامنه
تشخیصشون و مداوا عالین
۱۴۰۰/۰۱/۲۹حاذق وعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عمل کرده ام
۱۴۰۳/۱۰/۲۶کمر درد . یک ماه پیش رفتم . دوباره باید مراجعه کنم لحتمالا فیزیوتراپی لازمه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوبه واقعا
۱۴۰۳/۱۲/۰۱فوق العاده است
۱۳۹۹/۰۴/۰۱واقن دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بریدگی تاندون. عالی بود.
۱۳۹۹/۰۸/۰۶بسیار پزشک خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۰عمل زانو داشتم خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۳بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۵بسیار پزشک باتجربه ای است
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عمل ساق پای چپ. واقعا عالی خداخیرش بده. راضیم صددرصد
۱۴۰۰/۰۲/۰۴یکی از بهترین دکتر هاکهدرکارش استاد ودلسوز میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب است
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خدایی بهترین دکتری ک میشناسم هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰من تازه دستم توسط ایشون عمل شده و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۳پزشک بسیار حاذق و دلسوزی هستن بنده جراحی لگن با ایشون داشتم تنشون سلامت باشه
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹زانوی پسرم حین بازی فوتبال آسیب دیده بود اونو پیش آقای دکتر بردم خدا را شکر خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عمل دست
۱۴۰۳/۰۹/۱۳خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۰استخوان دست
۱۴۰۳/۰۸/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکترخوبی
۱۳۹۸/۰۳/۲۲پزشک بسیارباتجربه وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی آدم خیلی خوبی هست من خیلی دوستش دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴پلاتین گذاشتن رواستخوان ساق پام
۱۴۰۳/۰۹/۰۷با سلام، تعویض مفصل ران، بسیار خوش برخورد وحاذق
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار دکتر خوب وخوش اخلاق هست وبسیار کارش خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۲دست چپ
۱۴۰۰/۱۲/۱۲جراحی تاندون دست
۱۳۹۹/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بهبودی زانو و کتف
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۵تازه عمل کرده ام
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عمل مچ دست چپ هنوزمعلوم نیست
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالیه کارشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۵تاندوم دست راست
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عمل دست
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بهترین دکتر .واقعا رودست این دکتر ندیدم درمان هاش معجزه میکنه
۱۴۰۳/۰۹/۲۰عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بله حتی به من کمک فیزیو ترا پی کرد اما قزروف پا ی چپ هم چنان درد میگیره و پشت هردو ساق پام موقعی که میخوام بلند شم درد میگیره
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بهترین ارتوپد در اراک هستند.
۱۳۹۸/۰۵/۰۹کارشون حرف نداره خدا ازشون راضی باشه
۱۳۹۹/۰۸/۱۵عالییییی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دوره درمان رو دارم سپری میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار عالی.عمل پارگی تاندون اشیل رو انجام دادن دمش گرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸مشکل لگن فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تاندون خوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۳