خانم دکتر بسیار عالی بودن ، من برای جراحی دندان نهفته پسرم که ۱۰ سالش هست مراجعه کردم که با برخوردشون بسیار عالی بود و کارشون هم بسیار عالی بود .
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
کشیدن دندان
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
جراحی دندان عقل- عالی بودن خانم دکتر دستشون خیلی سبک و سریع هست و اصلا دردی حس نمیکنید
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
بی نظیر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فوق العاده عالی و بهترین
پنجه طلا هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
من دندان عقلم رو جراحی کردم پیششون چندروزه و الان نصف لبمو چونم بی حس مونده خیلی نگرانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بسیار دکتر عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
دکتر خیلی مهربون و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
فوق فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
دکتری بسیار مجرب در امر ایمپلنت در حد استاد تمام به چندین دکتر برای ایمپلنت مراجعه کردم و همه آیه یاس خواند و تنها دندانپزشکی که کار مرا قبول کرد و به نحو احسن انجام داد دکتر مریم فیض آبادی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
جراحی دندان عقل داشتم، بسیار کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کشیدن دندان
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
ایشون تشخیص شون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
کشیدن دندان عقل
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
کشیدن دندان و جراحی دندان عقل
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
جراحی دندان عقل
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
من تومور لثه داشتم ..پیش ایشون جراحی کردم..کارشون عالی بود..
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
جراحی کردم. عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
من جراحی دندان عقل نهفته پیششون انجام دادم ک الحمدلله خوب بود هم سرعت کارشون هم اخلاق و طرز برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
به کار ایشان ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دو تا دندون عقلم رو تو یه جلسه درآوردن. کارشون خیلی سریع و تمیز بود. و هزینه هم نسبت به جراحان دیگه خیلی پایین تر بود.
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بسیار عالی بااخلاق حرفه ای
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
هر۴ تا دندون عقلم رو جراحی و کشیدن عالی بودن. خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
خانم دکتر بینظیرن، توانا و متخصص و در کنارش با انصاف و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
دندان عقل.عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کشیدن دندان
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
پرکرپن دندان وعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
کشیدن دندان
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
جراحی دندان عقل
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
واقعا عالی، هم از لحاظ نظافت مطبشون فوق العاده تمیز بود، محیط پر از انرژی مثبت و بدون درد جراحی شدم، واقعا خسته نباشن و همیشه پر انرژی باشن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
متخصص خاذقی هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
کار ایمپلنت داشتم کار خانم دکتر خیلی خوبه امادستیارو منشیشون خیلی متکبر و مغرورانه رفتار میکنن آدم تو اون محیط اصلا احساس خوبی نداره
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
کشیدن دندان عقل کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
درمورد جراحی ایمپلنت خدمتشان رسیدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خیلی کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
سالها پیش مشکل فک
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
کشیدن دندان عقل همراه با جراحی که ایشان با مهارت بدون حراحی کشیدن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
بای معاینه لثه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
دندانم رو پیششون کشیدم عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دکتر خوب و مجربی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار خوش اخلاق و بسیار متبحر در کشیدن دندان عقل
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
عااااااالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
عشق من خانم دکتر ماه ماه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
بسیار درکارشان استاد هستند و همچنین با اخلاق
دندان عقل را در عرض چند ثانیه کشیدند
از شون کمال تشکر را دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
جراحی دندان عقل نهفته
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
جراحی دندان عقل و ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
سلام وعرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز وماه و دوست داشتنی خودم یدونه است عالی عالی خیلی دوستشون دارم بنده اولین باره که خدمتشون رسیدم خیلی هم ترسو هستم ولی خانم دکتر ماهم بقدری مهربان واروم هستن ودوست داشتنی من اروم شدم .دوتااز دندون جلوم وبرام کشیدن وان شاالله قراره ایمپلنت کننددستتون درد نکنه خانم دکتر مهربانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
دکتر حاذق و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
مشاوره
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خداروشکر دکتر فوق العاده خوش اخلاق و باحوصله هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار عالی هس
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
دمش گرم رو دستش نیست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
عالی اصلا متوجه نمیشه که کی دندان رو کشید و کی ایمپلنت کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
بسیار دندانپزشک عالی و متبحر
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
برای کشیدن دندان های عقل و پوسیدم خیلی کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
4سال قبل جراحی دندان عقل داشتم و فوق العاده عالی بود.بی حسی عالی-سرعت عمل عالی
عصب کشی دندان
۱۴۰۰/۰۳/۰۴کاشت دندان
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خانم دکتر بسیار عالی بودن ، من برای جراحی دندان نهفته پسرم که ۱۰ سالش هست مراجعه کردم که با برخوردشون بسیار عالی بود و کارشون هم بسیار عالی بود .
۱۴۰۴/۰۴/۰۹کشیدن دندان
۱۴۰۰/۰۸/۰۲جراحی دندان عقل- عالی بودن خانم دکتر دستشون خیلی سبک و سریع هست و اصلا دردی حس نمیکنید
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بی نظیر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲فوق العاده عالی و بهترین پنجه طلا هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸من دندان عقلم رو جراحی کردم پیششون چندروزه و الان نصف لبمو چونم بی حس مونده خیلی نگرانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار دکتر عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۱دکتر خیلی مهربون و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴فوق فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دکتری بسیار مجرب در امر ایمپلنت در حد استاد تمام به چندین دکتر برای ایمپلنت مراجعه کردم و همه آیه یاس خواند و تنها دندانپزشکی که کار مرا قبول کرد و به نحو احسن انجام داد دکتر مریم فیض آبادی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲جراحی دندان عقل داشتم، بسیار کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۴کشیدن دندان
۱۴۰۴/۰۳/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ایشون تشخیص شون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کشیدن دندان عقل
۱۴۰۰/۰۷/۱۰کشیدن دندان و جراحی دندان عقل
۱۴۰۰/۱۲/۲۲جراحی دندان عقل
۱۴۰۳/۰۹/۱۳من تومور لثه داشتم ..پیش ایشون جراحی کردم..کارشون عالی بود..
۱۴۰۰/۰۴/۰۵کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹جراحی کردم. عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۱من جراحی دندان عقل نهفته پیششون انجام دادم ک الحمدلله خوب بود هم سرعت کارشون هم اخلاق و طرز برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۱به کار ایشان ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دو تا دندون عقلم رو تو یه جلسه درآوردن. کارشون خیلی سریع و تمیز بود. و هزینه هم نسبت به جراحان دیگه خیلی پایین تر بود.
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی بااخلاق حرفه ای
۱۴۰۰/۰۳/۱۱هر۴ تا دندون عقلم رو جراحی و کشیدن عالی بودن. خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خانم دکتر بینظیرن، توانا و متخصص و در کنارش با انصاف و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دندان عقل.عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲کشیدن دندان
۱۴۰۰/۰۴/۱۹پرکرپن دندان وعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲کشیدن دندان
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸جراحی دندان عقل
۱۴۰۰/۰۹/۲۴واقعا عالی، هم از لحاظ نظافت مطبشون فوق العاده تمیز بود، محیط پر از انرژی مثبت و بدون درد جراحی شدم، واقعا خسته نباشن و همیشه پر انرژی باشن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰متخصص خاذقی هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۴کار ایمپلنت داشتم کار خانم دکتر خیلی خوبه امادستیارو منشیشون خیلی متکبر و مغرورانه رفتار میکنن آدم تو اون محیط اصلا احساس خوبی نداره
۱۴۰۴/۰۷/۲۳کشیدن دندان عقل کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹درمورد جراحی ایمپلنت خدمتشان رسیدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خیلی کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۳۰سالها پیش مشکل فک
۱۴۰۴/۰۳/۱۰کشیدن دندان عقل همراه با جراحی که ایشان با مهارت بدون حراحی کشیدن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بای معاینه لثه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۲۱دندانم رو پیششون کشیدم عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر خوب و مجربی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار خوش اخلاق و بسیار متبحر در کشیدن دندان عقل
۱۴۰۰/۰۲/۲۴عااااااالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عشق من خانم دکتر ماه ماه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار درکارشان استاد هستند و همچنین با اخلاق دندان عقل را در عرض چند ثانیه کشیدند از شون کمال تشکر را دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴جراحی دندان عقل نهفته
۱۴۰۳/۱۲/۲۲جراحی دندان عقل و ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام وعرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز وماه و دوست داشتنی خودم یدونه است عالی عالی خیلی دوستشون دارم بنده اولین باره که خدمتشون رسیدم خیلی هم ترسو هستم ولی خانم دکتر ماهم بقدری مهربان واروم هستن ودوست داشتنی من اروم شدم .دوتااز دندون جلوم وبرام کشیدن وان شاالله قراره ایمپلنت کننددستتون درد نکنه خانم دکتر مهربانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر حاذق و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشاوره
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خداروشکر دکتر فوق العاده خوش اخلاق و باحوصله هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی هس
۱۴۰۴/۰۱/۰۷دمش گرم رو دستش نیست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی اصلا متوجه نمیشه که کی دندان رو کشید و کی ایمپلنت کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار دندانپزشک عالی و متبحر
۱۴۰۱/۰۱/۱۶برای کشیدن دندان های عقل و پوسیدم خیلی کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴4سال قبل جراحی دندان عقل داشتم و فوق العاده عالی بود.بی حسی عالی-سرعت عمل عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹