سلام کار دکتر عالی من کمر درد داشتم ک نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۴
دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عالی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
پارگی رباط aclوآسیب مینیسک
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
انحراف پا مشکل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بسیار عالیییی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
تصادف کرده بودم زانو زربه دید ولی به لطف دکتر هادی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
رباط صلیبی پای پسرم را ایشون عمل کردند.بسیار راضایت بخش.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
بسیارعالی، انشالله همیشه موفق وسالم باشن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
جراحی زانو
۱۳۹۷/۱۰/۲۳
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۲۸
عالی بدو
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
درد زانو وپروتوز زانو انجام شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
زانو درد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
مشکل زانو درآوردن پلاتین پا
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
Acl عمل شدم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
مشکل درد زانو وطبابت ایشون بسیا ثمربخش بود
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عالیییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
من عمل زانو داشتم که موفقیت آمیز بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۹
عمل تاندون دست
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
رباط صلیبی بنده پاره شده بود عمل جراحی انجام شد بعد از 5 یا 6 سال مجدد پای بنده قفل کرده- ولی در کل پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
سلام ما یک بار آمدیم،متب
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
مشکلم آرتروز بود که ایسان کمک شایانی کردند
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
مشکل زانو داشتم. با یک ویزیت خوب شدم.دکتر بسیار بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
درد زانو داشتم. از جمله پزشکانی که مسلط به تشخیص تصاویر ام آر آی هستند و نیازی به ریپورت ندارند.واقعا در حیطه فلوشیپ شان تخصص دارند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
خیلی دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
من مشکل زانو داشتم که ایشون تشخیص و جراحی خوبی رو برای من انجام دادند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
مفصل پامادرم بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
دکترهادی زانوی من وعمل کرده هردکتری میبینه تعجب میکنه احسنت به این دکترقابل
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تشخیص برای عمل زانو بود هنوز عمل نکردم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عمل موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عمل زانو داشتم که بسیارعالی و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
درد زانو خیلی خوب خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
پارگی مینیسک و زانو
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عمل پروتز زانو عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
خوبه کارش
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
پدرم تصادف کردن تاندوم زانوشون پاره شده بود. با نو بند و استراحت بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
در د زانو
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
چند سال پیش بود و هر بار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
.میمیمیمیمی
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
تشخیص بسیار خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
فقط معاینه کرده گفته باید عمل کرد
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
جراحی و گذاشتن پلاتین در ناحیه لگن پدر بزرگم به خوبی.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
زانو درد داشتم و خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکترعالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
کمردرد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
والا چندنفر در فامیل عمل شده ان عااااالی بودن
۱۳۹۸/۰۱/۲۲
فوق العاده دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
دکتر با تجربه و خوبی است
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
شنیدم خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
برای زانوی پدرم مراجعه کردیم ونتیجه هم گرفتیم
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
سلام زانوی مادرم را عمل کرد وبسیار راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
زانو درد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالی وممنون
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
من که ولی مادرم پیش آقای دکتر جراحی کردن وخیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
تعویص پروتز زانو که مشکل درد زانوی مادرم حل شد
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
مشکل رباط
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
بسیار دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
نداشتم
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مشگا من حل شد ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
عمل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
توسط دوستان معرفی شده
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بهترین دگتری که تا الان میشناسم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
زانو و خوب عمل شدم
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
زانو و بهتر شده ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی بودن،برای زانوی مادرم ک خورده بودن زمین و رباطشون آسیب دیده بود اما بعد6 ماه ب حالت اول بازگشتن.️
۱۳۹۸/۰۲/۱۳
نتیجه خوب گرفته اند
۱۳۹۷/۰۱/۲۶
قلشثبلسیذاسیب
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
درد مفاصل بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۲/۲۸
سلام. دکتر ی دونه ست اونم برای نمونه ست
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
در رفتگی کشکک زانو داشتم جراحی کردم فوقالعاده عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خوب بود
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عمل کشک زانو عاااالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
مفصل زانو رو تعویض کردن و پروتز ثابت گذاشتن عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
بسیار ع
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
عمل زاتو
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
دردکتف:درمان قطعی وعالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
بسیار ماهر و دقیق هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۹/۲۲
سلام.دکتر بسیار کارشون عالیه.من زانوم جا در رفته بود.10ماه.هیچ دکتری متوجه نشد.ایشون منو در مان کردند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
چند سال پیش زانو درد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
یه تصادف کرده بودم عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خدا خیرش بده،پنجه طلا پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
رضایت بخش بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
تعویض مفصل زانو
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
انحراف زانو کاربران و.عمل انجام شدانحرافش برطرف شددردشم کم شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
جراحی مفصل زانو،واقعا عالی بود ممنونم از آقای دکتر هادی عزیز و خدا قوت
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
جراحی پروتز زانو خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
مشکل خمیدگی زانو داشتم و با عمل جراحی ایم پزشک گرامی خوب شدم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
زیاد آ
۱۳۹۸/۰۲/۲۵
تعویض پروتز زانو ،عاای
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
برای مداوای پسرم به ایشان مراجعه کردم بسیار عالی بودند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
عالیه واز نظر کادر درمانی خیلی با احترام با بیماران برخورد می کنند
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
واقع دکتر حاذقی است
۱۳۹۷/۰۱/۲۶
از اشنا ها که قبلا به ایشان مراجعه کردن و بهبود گرفته اند شنیده ایم
۱۳۹۷/۰۴/۰۸
مشکل من زانو بود و ایشان معجزه کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
اسیب دیدگی زانو.بهترشده ام
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خوب بوده است
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
کلاب فوت
۱۳۹۸/۰۵/۰۳
زانو مشکل داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دکترخوب وباتجربه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
آرتروز زانو
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
من تجربه جراحی نداشتم پیششون
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
عمل لگن انجام دادم پلاتین گذاشته ولی دوباره نیاز به تعویض مفصل دارم
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
عالیهههه خیلیی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
مشکل زانو
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
لگنم مشکل داره
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
از آشناهامون چند نفر پروتز زانو انجام دادن خیلی راضی هستن من خودم الان از کرج دارم میرم خدمت ایشون برای عمل چون با چشمم دیدم نتیجه کارشون رو مطمئن شدم ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
مادرم تویض مفصل انجام داده
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دکتر بسیار خوبیست
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
درد زانو که خداراشکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
دیسک کمر داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بسیار باتجربه و مجرب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عمل ..عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
فعلن یک بار ویزیت شدم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عمل زانو ،خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
زانو درد داشتم و خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دکتر حذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
پژشک بسیا ر خبره
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار عالی یعنی تشخیص های ایشان حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
من مشکل زانو داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ربات سلیبی.راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خو ب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
فلج شدن زانوی راست مراجه به دکترهادی البته حسینعلی هادی ودرمان کامل زانو توسط پروفسورهادی
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
جراحی پروتز زانو برای مادرم
بی نظیر هستن واقعا کارشون عالی و فوق تخصص واقعی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
من دکرون مچ دست داشتم.علیرغم اینکه دکتر فقط تخصصی جراحی زانو میکنند اما لطف کردند و من را جراحی کردند.فوق العاده عالی بود و من راضی هستم..... واقعا عالی عالی......ممنونم
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
فعلا درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
سلام. پسرم مشکل کوتاهی پای راست داره. یکبار دکتر هادی پشت پایش را جراحی کرده. خیلی بهتره شده. هنوز هم تحت نظر ایشون هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
بیسار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
زانو درد
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عالیه عالی خدا قوت دوکیه عزیز
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
زانو درد داشتم دکتر دیگه گفت عمل
ایشون با چندتا ورزش خوبش کردن
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
انحراف زانو
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
پارگی ای سی ال و مینیس زانو
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
من ازش راصی بودم
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
زانو پدرم که بهبودی یافت
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
زانو و لگن پدرم رو عمل کرد انقدر عالی بود که بیشتر به معجزه شبیه بود تا عمل
الانمخوب خوبه
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
عمل رباط صلیبی و مینیسک داشته که از نتیجه کار راضی ام
ژنوواروم زانو/بهبودی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بله مشکل پاداشتن پسرخواهرم کاملاخوب شدن
۱۳۹۷/۱۲/۱۱انحراف کشکک زانو داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲متخصصی یا تعهد وزیر دست می باشد
۱۳۹۹/۰۴/۰۹مشکل زانو داشته مادرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱پاره گی رباط سلیبی درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالیهستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲سلام کار دکتر عالی من کمر درد داشتم ک نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۴دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۸پارگی رباط aclوآسیب مینیسک
۱۴۰۰/۰۲/۲۵انحراف پا مشکل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیار عالیییی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴تصادف کرده بودم زانو زربه دید ولی به لطف دکتر هادی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸رباط صلیبی پای پسرم را ایشون عمل کردند.بسیار راضایت بخش.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیارعالی، انشالله همیشه موفق وسالم باشن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱جراحی زانو
۱۳۹۷/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۲۸عالی بدو
۱۳۹۹/۰۴/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲درد زانو وپروتوز زانو انجام شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰زانو درد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۱/۰۵مشکل زانو درآوردن پلاتین پا
۱۳۹۷/۱۱/۰۸Acl عمل شدم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹مشکل درد زانو وطبابت ایشون بسیا ثمربخش بود
۱۳۹۸/۰۴/۰۱عالیییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱من عمل زانو داشتم که موفقیت آمیز بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۹عمل تاندون دست
۱۳۹۷/۰۸/۱۳رباط صلیبی بنده پاره شده بود عمل جراحی انجام شد بعد از 5 یا 6 سال مجدد پای بنده قفل کرده- ولی در کل پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶سلام ما یک بار آمدیم،متب
۱۴۰۰/۱۱/۰۳مشکلم آرتروز بود که ایسان کمک شایانی کردند
۱۳۹۹/۱۲/۱۷مشکل زانو داشتم. با یک ویزیت خوب شدم.دکتر بسیار بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴درد زانو داشتم. از جمله پزشکانی که مسلط به تشخیص تصاویر ام آر آی هستند و نیازی به ریپورت ندارند.واقعا در حیطه فلوشیپ شان تخصص دارند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸خیلی دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۱من مشکل زانو داشتم که ایشون تشخیص و جراحی خوبی رو برای من انجام دادند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۴مفصل پامادرم بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکترهادی زانوی من وعمل کرده هردکتری میبینه تعجب میکنه احسنت به این دکترقابل
۱۴۰۰/۰۷/۲۷تشخیص برای عمل زانو بود هنوز عمل نکردم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عمل موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عمل زانو داشتم که بسیارعالی و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷درد زانو خیلی خوب خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۸پارگی مینیسک و زانو
۱۳۹۹/۰۴/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عمل پروتز زانو عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خوبه کارش
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پدرم تصادف کردن تاندوم زانوشون پاره شده بود. با نو بند و استراحت بهتر شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲در د زانو
۱۴۰۰/۰۵/۰۴چند سال پیش بود و هر بار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸.میمیمیمیمی
۱۳۹۸/۰۷/۲۱تشخیص بسیار خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹فقط معاینه کرده گفته باید عمل کرد
۱۴۰۰/۰۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱جراحی و گذاشتن پلاتین در ناحیه لگن پدر بزرگم به خوبی.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹زانو درد داشتم و خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکترعالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۴کمردرد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴والا چندنفر در فامیل عمل شده ان عااااالی بودن
۱۳۹۸/۰۱/۲۲فوق العاده دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵دکتر با تجربه و خوبی است
۱۳۹۷/۰۱/۲۷شنیدم خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵برای زانوی پدرم مراجعه کردیم ونتیجه هم گرفتیم
۱۳۹۸/۰۷/۲۲سلام زانوی مادرم را عمل کرد وبسیار راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲زانو درد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی وممنون
۱۴۰۰/۰۴/۳۱من که ولی مادرم پیش آقای دکتر جراحی کردن وخیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تعویص پروتز زانو که مشکل درد زانوی مادرم حل شد
۱۳۹۷/۱۱/۲۲مشکل رباط
۱۳۹۷/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۰۹بسیار دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۴نداشتم
۱۳۹۷/۱۲/۰۴مشگا من حل شد ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عمل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹توسط دوستان معرفی شده
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بهترین دگتری که تا الان میشناسم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰زانو و خوب عمل شدم
۱۳۹۸/۰۳/۰۵زانو و بهتر شده ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی بودن،برای زانوی مادرم ک خورده بودن زمین و رباطشون آسیب دیده بود اما بعد6 ماه ب حالت اول بازگشتن.️
۱۳۹۸/۰۲/۱۳نتیجه خوب گرفته اند
۱۳۹۷/۰۱/۲۶قلشثبلسیذاسیب
۱۳۹۷/۱۰/۳۰درد مفاصل بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۲/۲۸سلام. دکتر ی دونه ست اونم برای نمونه ست
۱۴۰۰/۱۲/۰۸در رفتگی کشکک زانو داشتم جراحی کردم فوقالعاده عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خوب بود
۱۳۹۸/۰۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عمل کشک زانو عاااالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۴/۲۲مفصل زانو رو تعویض کردن و پروتز ثابت گذاشتن عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار ع
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عمل زاتو
۱۳۹۹/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹دردکتف:درمان قطعی وعالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۸بسیار ماهر و دقیق هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۹/۲۲سلام.دکتر بسیار کارشون عالیه.من زانوم جا در رفته بود.10ماه.هیچ دکتری متوجه نشد.ایشون منو در مان کردند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹چند سال پیش زانو درد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱یه تصادف کرده بودم عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خدا خیرش بده،پنجه طلا پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۲/۰۵رضایت بخش بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵تعویض مفصل زانو
۱۴۰۰/۰۲/۲۸انحراف زانو کاربران و.عمل انجام شدانحرافش برطرف شددردشم کم شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۷جراحی مفصل زانو،واقعا عالی بود ممنونم از آقای دکتر هادی عزیز و خدا قوت
۱۴۰۰/۰۵/۲۷جراحی پروتز زانو خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۵/۱۹مشکل خمیدگی زانو داشتم و با عمل جراحی ایم پزشک گرامی خوب شدم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵زیاد آ
۱۳۹۸/۰۲/۲۵تعویض پروتز زانو ،عاای
۱۴۰۰/۰۹/۱۲برای مداوای پسرم به ایشان مراجعه کردم بسیار عالی بودند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالیه واز نظر کادر درمانی خیلی با احترام با بیماران برخورد می کنند
۱۴۰۱/۰۱/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲واقع دکتر حاذقی است
۱۳۹۷/۰۱/۲۶از اشنا ها که قبلا به ایشان مراجعه کردن و بهبود گرفته اند شنیده ایم
۱۳۹۷/۰۴/۰۸مشکل من زانو بود و ایشان معجزه کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵اسیب دیدگی زانو.بهترشده ام
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خوب بوده است
۱۳۹۹/۱۲/۲۳کلاب فوت
۱۳۹۸/۰۵/۰۳زانو مشکل داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکترخوب وباتجربه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵آرتروز زانو
۱۴۰۰/۰۷/۰۸من تجربه جراحی نداشتم پیششون
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عمل لگن انجام دادم پلاتین گذاشته ولی دوباره نیاز به تعویض مفصل دارم
۱۳۹۸/۰۶/۲۴عالیهههه خیلیی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل زانو
۱۴۰۰/۱۰/۰۸لگنم مشکل داره
۱۴۰۰/۰۵/۱۱از آشناهامون چند نفر پروتز زانو انجام دادن خیلی راضی هستن من خودم الان از کرج دارم میرم خدمت ایشون برای عمل چون با چشمم دیدم نتیجه کارشون رو مطمئن شدم ازشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۸مادرم تویض مفصل انجام داده
۱۳۹۹/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوبیست
۱۳۹۸/۱۰/۰۵درد زانو که خداراشکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دیسک کمر داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار باتجربه و مجرب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عمل ..عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲فعلن یک بار ویزیت شدم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عمل زانو ،خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵زانو درد داشتم و خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر حذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲پژشک بسیا ر خبره
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار عالی یعنی تشخیص های ایشان حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۹جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۱/۲۱من مشکل زانو داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ربات سلیبی.راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خو ب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸فلج شدن زانوی راست مراجه به دکترهادی البته حسینعلی هادی ودرمان کامل زانو توسط پروفسورهادی
۱۳۹۸/۰۴/۲۸جراحی پروتز زانو برای مادرم بی نظیر هستن واقعا کارشون عالی و فوق تخصص واقعی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳من دکرون مچ دست داشتم.علیرغم اینکه دکتر فقط تخصصی جراحی زانو میکنند اما لطف کردند و من را جراحی کردند.فوق العاده عالی بود و من راضی هستم..... واقعا عالی عالی......ممنونم
۱۳۹۸/۰۴/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸فعلا درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۵سلام. پسرم مشکل کوتاهی پای راست داره. یکبار دکتر هادی پشت پایش را جراحی کرده. خیلی بهتره شده. هنوز هم تحت نظر ایشون هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۶بیسار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳زانو درد
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالیه عالی خدا قوت دوکیه عزیز
۱۴۰۰/۰۴/۲۷زانو درد داشتم دکتر دیگه گفت عمل ایشون با چندتا ورزش خوبش کردن
۱۳۹۹/۰۶/۰۶انحراف زانو
۱۳۹۹/۰۶/۰۵پارگی ای سی ال و مینیس زانو
۱۳۹۹/۰۶/۰۱من ازش راصی بودم
۱۳۹۸/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸زانو پدرم که بهبودی یافت
۱۴۰۰/۰۵/۰۳زانو و لگن پدرم رو عمل کرد انقدر عالی بود که بیشتر به معجزه شبیه بود تا عمل الانمخوب خوبه
۱۳۹۷/۱۲/۰۴عمل رباط صلیبی و مینیسک داشته که از نتیجه کار راضی ام
۱۳۹۹/۰۷/۰۶شیش سال پیش عمل کردم خیلی عالی بود.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶اباللاذالذ
۱۴۰۰/۰۳/۰۵مشکل درد در ناحیه زانو
۱۳۹۷/۰۳/۰۳درد مفصل
۱۳۹۹/۰۸/۲۶فعلا ی بار ویزست شدم گچ گرفتم دوباره میخام ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱زانو درد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰زانودرد
۱۳۹۹/۰۵/۱۳عالی بودن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۴/۱۷پارگی رباط صلیببی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۱دکتر هادی بسیار عالی دست همسرم آسیب دیده بود درمانش کرد
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار عالی بود و انشاالله که همیشه خوش و خرم باشید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۳مشکل انحراف استخوان مچ پای مادرم رابخوبی درمانکرد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۴خیلی خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوبه نوبت گیریش اذیت میکن
۱۳۹۸/۰۱/۲۶رباط صلیبی جراحی کردم .کارشون فوق العاده هست
۱۳۹۷/۱۰/۰۲رباط پای بردارم را عمل کرد بسیار عالی 3سال پیش
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۵جراحی پارگی تاندوم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷مشکل زانو
۱۴۰۰/۰۶/۲۶جراحی آرنج کودک بودکه راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل زانو عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دکتر کار بلد در حیطه زانو
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار عال
۱۴۰۰/۰۱/۱۱ضایعه استخوانی, تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۱/۳۰پارگی مینیسک بهبود نسبی حاصل شد
۱۳۹۷/۰۱/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مشکل زانو درد
۱۴۰۰/۰۴/۱۱مشکل مینیسک داشتم نمیتونستم درست راه برم مینیسکم اسیب دیده بود با کمک اقای دکتر درست شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مشکل زانو درد و نتیجه خیلی بهتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مشکل زانو بود که برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۳۰کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۰۶عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۲پارگی درجه 2 مینیسک که با انجام ورزش های پیشنهادی آقای دکتر بهبود یافتم .
۱۳۹۸/۰۳/۲۱پا درد عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۱کمردرد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸جراحی رباط صلیبی زانو
۱۳۹۹/۰۸/۰۶