۱۳۵۷ نفر
دکتر حسینعلی هادی

دکتر حسینعلی هادی

فلوشیپ جراحی زانو

متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۶۰۴۲۷
۹۸% پیشنهاد کاربران
۳۸۹ نفر

ژنوواروم زانو/بهبودی

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بله مشکل پاداشتن پسرخواهرم کاملاخوب شدن

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

انحراف کشکک زانو داشتم

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

متخصصی یا تعهد وزیر دست می باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۹

مشکل زانو داشته مادرم

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

پاره گی رباط سلیبی درمان شدم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عالیهستن

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

سلام کار دکتر عالی من کمر درد داشتم ک نتیجه خوبی گرفتم

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

بسیار خوب

۱۳۹۷/۰۷/۲۴

دکتربسیارخوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

عالی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

پارگی رباط aclوآسیب مینیسک

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

انحراف پا مشکل برطرف شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

بسیار عالیییی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

تصادف کرده بودم زانو زربه دید ولی به لطف دکتر هادی خوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

رباط صلیبی پای پسرم را ایشون عمل کردند.بسیار راضایت بخش.

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

بسیارعالی، انشالله همیشه موفق وسالم باشن

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

جراحی زانو

۱۳۹۷/۱۰/۲۳

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۷/۰۴/۲۸

عالی بدو

۱۳۹۹/۰۴/۲۳

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

درد زانو وپروتوز زانو انجام شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

زانو درد

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

واقعا دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

مشکل زانو

۱۴۰۰/۰۱/۰۵

مشکل زانو درآوردن پلاتین پا

۱۳۹۷/۱۱/۰۸

Acl عمل شدم راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

مشکل درد زانو وطبابت ایشون بسیا ثمربخش بود

۱۳۹۸/۰۴/۰۱

عالیییییی

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

من عمل زانو داشتم که موفقیت آمیز بود

۱۳۹۸/۰۵/۱۹

عمل تاندون دست

۱۳۹۷/۰۸/۱۳

رباط صلیبی بنده پاره شده بود عمل جراحی انجام شد بعد از 5 یا 6 سال مجدد پای بنده قفل کرده- ولی در کل پزشک خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

سلام ما یک بار آمدیم،متب

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

مشکلم آرتروز بود که ایسان کمک شایانی کردند

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

مشکل زانو داشتم. با یک ویزیت خوب شدم.دکتر بسیار بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

بهبودی حاصل شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

درد زانو داشتم. از جمله پزشکانی که مسلط به تشخیص تصاویر ام آر آی هستند و نیازی به ریپورت ندارند.واقعا در حیطه فلوشیپ شان تخصص دارند.

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

خیلی دکتر

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

من مشکل زانو داشتم که ایشون تشخیص و جراحی خوبی رو برای من انجام دادند

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۰۴

مفصل پامادرم بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

دکترهادی زانوی من وعمل کرده هردکتری میبینه تعجب میکنه احسنت به این دکترقابل

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

تشخیص برای عمل زانو بود هنوز عمل نکردم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

عمل موفقیت آمیز

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

عمل زانو داشتم که بسیارعالی و راضی هستم

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

دکتر خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

درد زانو خیلی خوب خوب شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۴

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خیلی دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

پارگی مینیسک و زانو

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عمل پروتز زانو عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

خوبه کارش

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

پدرم تصادف کردن تاندوم زانوشون پاره شده بود. با نو بند و استراحت بهتر شدن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

در د زانو

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

چند سال پیش بود و هر بار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

.میمیمیمیمی

۱۳۹۸/۰۷/۲۱

تشخیص بسیار خوبی دارند

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

فقط معاینه کرده گفته باید عمل کرد

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

جراحی و گذاشتن پلاتین در ناحیه لگن پدر بزرگم به خوبی.

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

زانو درد داشتم و خوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

دکترعالیه

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

کمردرد

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

والا چندنفر در فامیل عمل شده ان عااااالی بودن

۱۳۹۸/۰۱/۲۲

فوق العاده دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

دکتر با تجربه و خوبی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

شنیدم خوبه

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

برای زانوی پدرم مراجعه کردیم ونتیجه هم گرفتیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲

سلام زانوی مادرم را عمل کرد وبسیار راضی هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

زانو درد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عالی وممنون

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

من که ولی مادرم پیش آقای دکتر جراحی کردن وخیلی راضی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

تعویص پروتز زانو که مشکل درد زانوی مادرم حل شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲

مشکل رباط

۱۳۹۷/۱۰/۰۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

بسیار دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

نداشتم

۱۳۹۷/۱۲/۰۴

مشگا من حل شد ممنونم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عمل رباط صلیبی

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

توسط دوستان معرفی شده

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

بهترین دگتری که تا الان میشناسم

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

زانو و خوب عمل شدم

۱۳۹۸/۰۳/۰۵

زانو و بهتر شده ام

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

عالی بودن،برای زانوی مادرم ک خورده بودن زمین و رباطشون آسیب دیده بود اما بعد6 ماه ب حالت اول بازگشتن.️

۱۳۹۸/۰۲/۱۳

نتیجه خوب گرفته اند

۱۳۹۷/۰۱/۲۶

قلشثبلسیذاسیب

۱۳۹۷/۱۰/۳۰

درد مفاصل بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

دکتر خوبیه

۱۳۹۷/۰۲/۲۸

سلام. دکتر ی دونه ست اونم برای نمونه ست

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

در رفتگی کشکک زانو داشتم جراحی کردم فوقالعاده عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

خوب بود

۱۳۹۸/۰۱/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

عمل کشک زانو عاااالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۹

مشکل زانو

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

مفصل زانو رو تعویض کردن و پروتز ثابت گذاشتن عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

بسیار ع

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

عمل زاتو

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

دردکتف:درمان قطعی وعالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۸

بسیار ماهر و دقیق هستن ایشون

۱۳۹۸/۰۹/۲۲

سلام.دکتر بسیار کارشون عالیه.من زانوم جا در رفته بود.10ماه.هیچ دکتری متوجه نشد.ایشون منو در مان کردند

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

چند سال پیش زانو درد داشتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

یه تصادف کرده بودم عمل کردم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

نتیجه مثبت

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

خدا خیرش بده،پنجه طلا پنجه طلا

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

رضایت بخش بوده

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

تعویض مفصل زانو

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

انحراف زانو کاربران و.عمل انجام شدانحرافش برطرف شددردشم کم شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

جراحی مفصل زانو،واقعا عالی بود ممنونم از آقای دکتر هادی عزیز و خدا قوت

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

جراحی پروتز زانو خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

مشکل زانو

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

مشکل خمیدگی زانو داشتم و با عمل جراحی ایم پزشک گرامی خوب شدم.

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

زیاد آ

۱۳۹۸/۰۲/۲۵

تعویض پروتز زانو ،عاای

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

برای مداوای پسرم به ایشان مراجعه کردم بسیار عالی بودند.

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

عالیه واز نظر کادر درمانی خیلی با احترام با بیماران برخورد می کنند

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

واقع دکتر حاذقی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۶

از اشنا ها که قبلا به ایشان مراجعه کردن و بهبود گرفته اند شنیده ایم

۱۳۹۷/۰۴/۰۸

مشکل من زانو بود و ایشان معجزه کردند

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

اسیب دیدگی زانو.بهترشده ام

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

خوب بوده است

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

کلاب فوت

۱۳۹۸/۰۵/۰۳

زانو مشکل داشتم و بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

دکترخوب وباتجربه

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

آرتروز زانو

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

من تجربه جراحی نداشتم پیششون

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عمل لگن انجام دادم پلاتین گذاشته ولی دوباره نیاز به تعویض مفصل دارم

۱۳۹۸/۰۶/۲۴

عالیهههه خیلیی خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

مشکل زانو

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

لگنم مشکل داره

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

از آشناهامون چند نفر پروتز زانو انجام دادن خیلی راضی هستن من خودم الان از کرج دارم میرم خدمت ایشون برای عمل چون با چشمم دیدم نتیجه کارشون رو مطمئن شدم ازشون

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

مادرم تویض مفصل انجام داده

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

دکتر بسیار خوبیست

۱۳۹۸/۱۰/۰۵

درد زانو که خداراشکر خوب شدم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

دیسک کمر داشتم خوب شدم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بسیار باتجربه و مجرب

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

عمل ..عالی

۱۴۰۱/۰۱/۰۲

فعلن یک بار ویزیت شدم تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عمل زانو ،خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

زانو درد داشتم و خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکتر حذقی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

پژشک بسیا ر خبره

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

بسیار عالی یعنی تشخیص های ایشان حرف نداره

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

جراحی زانو

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

من مشکل زانو داشتم

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

ربات سلیبی.راضی هستم

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

خو ب بودن

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

فلج شدن زانوی راست مراجه به دکترهادی البته حسینعلی هادی ودرمان کامل زانو توسط پروفسورهادی

۱۳۹۸/۰۴/۲۸

جراحی پروتز زانو برای مادرم بی نظیر هستن واقعا کارشون عالی و فوق تخصص واقعی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

نداشتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

من دکرون مچ دست داشتم.علیرغم اینکه دکتر فقط تخصصی جراحی زانو میکنند اما لطف کردند و من را جراحی کردند.فوق العاده عالی بود و من راضی هستم..... واقعا عالی عالی......ممنونم

۱۳۹۸/۰۴/۰۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۸

فعلا درحال درمان

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

سلام. پسرم مشکل کوتاهی پای راست داره. یکبار دکتر هادی پشت پایش را جراحی کرده. خیلی بهتره شده. هنوز هم تحت نظر ایشون هست

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

بیسار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۳

زانو درد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

عالیه عالی خدا قوت دوکیه عزیز

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

زانو درد داشتم دکتر دیگه گفت عمل ایشون با چندتا ورزش خوبش کردن

۱۳۹۹/۰۶/۰۶

انحراف زانو

۱۳۹۹/۰۶/۰۵

پارگی ای سی ال و مینیس زانو

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

من ازش راصی بودم

۱۳۹۸/۰۲/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

زانو پدرم که بهبودی یافت

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

زانو و لگن پدرم رو عمل کرد انقدر عالی بود که بیشتر به معجزه شبیه بود تا عمل الانمخوب خوبه

۱۳۹۷/۱۲/۰۴

عمل رباط صلیبی و مینیسک داشته که از نتیجه کار راضی ام

۱۳۹۹/۰۷/۰۶

شیش سال پیش عمل کردم خیلی عالی بود.

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

اباللاذالذ

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

مشکل درد در ناحیه زانو

۱۳۹۷/۰۳/۰۳

درد مفصل

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

فعلا ی بار ویزست شدم گچ گرفتم دوباره میخام ویزیت بشم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

زانو درد

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

زانودرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳

عالی بودن خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

پارگی رباط صلیببی عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

عالی بود

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

دکتر هادی بسیار عالی دست همسرم آسیب دیده بود درمانش کرد

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بسیار عالی بود و انشاالله که همیشه خوش و خرم باشید.

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

مشکل انحراف استخوان مچ پای مادرم رابخوبی درمانکرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

خیلی خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خوبه نوبت گیریش اذیت میکن

۱۳۹۸/۰۱/۲۶

رباط صلیبی جراحی کردم .کارشون فوق العاده هست

۱۳۹۷/۱۰/۰۲

رباط پای بردارم را عمل کرد بسیار عالی 3سال پیش

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

عالی هستند ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

جراحی پارگی تاندوم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

مشکل زانو

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

جراحی آرنج کودک بودکه راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عمل زانو عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

دکتر کار بلد در حیطه زانو

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

بسیار عال

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

ضایعه استخوانی, تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

پارگی مینیسک بهبود نسبی حاصل شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

مشکل زانو درد

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

مشکل مینیسک داشتم نمیتونستم درست راه برم مینیسکم اسیب دیده بود با کمک اقای دکتر درست شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

مشکل زانو درد و نتیجه خیلی بهتر

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

مشکل زانو بود که برطرف شد

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

کارشون عالیه

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

عالیست

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

بسیار حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

پارگی درجه 2 مینیسک که با انجام ورزش های پیشنهادی آقای دکتر بهبود یافتم .

۱۳۹۸/۰۳/۲۱

پا درد عالی بود

۱۳۹۸/۰۸/۱۱

کمردرد

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

جراحی رباط صلیبی زانو

۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دکتر حسینعلی هادی در این سایت نوبت دهی اینترنتی ندارند
اراکخیابان شهید شیرودی - خیابان قدوسی - نرسیده به هتل زاگرس
مراجعه فقط حضوری
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر حسینعلی هادی در این سایت نوبت دهی اینترنتی ندارند

    خیابان شهید شیرودی - خیابان قدوسی - نرسیده به هتل زاگرس