فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی از دانشگاه تهران سال1371 با درجه عالی فارغ التحصیل دوره تخصصی بیماریهای مغزواعصاب سال1379 با کسب بورد تخصصی به عنوان مسؤل فنی واحد نوار مغز و نوارعصب در چندین بیمارستان اصفهان مشغول به کار بوده ام و تجربه انجام نزدیک به 100000 نوار عصب (الکترومیوگرافی) طی15 سال را دارم راه اندازی اولین واحد درمان ویژه فلجهای صورت حاد و مزمن در ایران برگزاری نشستهای علمی هفتگی متخصصین مغز واعصاب
دکتر سیدفرزاد ایزدی متخصص مغزواعصاب و عضلات
اصفهاندروازه شیراز (میدان آزادی) نبش چهارباغ بالا ابتدای کوچه ۴۵
مادر دوستم سکته
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲فعلا برای مراجعه دوم به ایشان اقدام می کنم و نتیجه در ارتباط با عملکرد ایشان بعد از این مراجعه معلوم می شود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳فعلا ی نوبت پیششون بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰فلج بل نتیجه خیلی خوبی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۷عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۲میگرن اضطرابی داشتم و یه دوره دارو مصرف کردم، بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷مشکل اعصاب داشتند .۶.۷ سال پیش شما می یومدن. ی سال وقفه افتاد الان باز حال مساعدی ندارن
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۲خوب بودند
۱۴۰۲/۰۴/۲۷دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۰/۱۰سردرد وبهبودی نسبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بد نیست
۱۳۹۷/۱۲/۰۸دکتر خوبی هستند و واقعا کارشون عالیه ما ک راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶با تشکر از ایشان
۱۴۰۱/۰۳/۲۹هنوز خدمت ایشان نرسیدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۱میگرن.عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سکته مغزی دفعه دوم هست میخوام برم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بالا بودن فشار مایع مغزی ، تشخیص و درمان خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۱سردرد میگرن ،چند سالی خوب شدم دوباره عود کرد
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دکتر خوبی هستن، خیلی هم خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سلام دکترجان،بجل جلاله میکروتراشه هست و صدا به این واضحی...برای همسر وخودم و دوبچه ما گذاشتند.با دلایل متقن و محکم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۴خیلی عالی حفظکم الله
۱۳۹۹/۱۲/۰۴مادرم سر درد شدید داشت خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بیماری گیلن باره
۱۴۰۲/۰۲/۱۳هیج عصری
۱۴۰۰/۰۵/۲۹حخیلی عال بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی بودن کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۱۲/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوبی هستن تشخیصاشون درسته
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عالی بودن برای مادر و پدرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بهترین
۱۴۰۰/۰۷/۰۴ویزیت دکتر معلوم نیست چقدر از هرکی هر چقدر میخواد میگیره
۱۴۰۱/۱۱/۲۹فعلا دوره درمان رو طی میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰فعلا 1ماه هست که میرم واسه درمان پدرم فعلا خوبه و راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴سکته مغزی ویزیت مفید بود و برخورد آقای دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۲خانمم مشکل سردرد شدید داره
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتری با وجدان و عالی بهترین دکتر مغز و اعصاب ک دیدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰لرزش دست داشتم که با تشخیص عالی و تجویز دارو مشکل فعلا رفع شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۸اقای دکتر ایزدی بسیار پزشک ماهر و دانشمندی هستند من که از تشخصی ایشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۵سر درد شدید
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار با دقت و با حوصله
۱۳۹۷/۰۸/۱۳عمل بستن رگهای مغز با همکاری دکتر سید علیرضا موسوی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶مشکل میگرن و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار دکتر عالی و از نظر من در دنیا تک من بقیه زندگی خود را مدیون ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱همسرم جانباز بودند و ایشون بادکترموسوی عملشون کردن و خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸میگرن عصبی داشتم که با سه نوبت ویزیت نتیجه گرفتم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰اضطراب شدید داشتم حالم خیلی بهتر هست و آرامتر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹سلام میگرن وعالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱نتیجه بخش بود وعالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴مشکل بی حسی دست وپا
۱۴۰۰/۰۴/۲۸میگرن اسبی داشت اقای دکتر دارو بهش دادن خوب بود الان داروها تمام شد دوباره گرفتش
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خوب و عاااال
۱۴۰۰/۰۱/۰۷تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۲فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۱/۰۲خلاصه عرض کنم تشخیص بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲فکم قفل میکرد و درمان شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲دکتر خوبی بود و برای مریض وقت میزاشت۰
۱۴۰۴/۱۲/۱۱مشکل میگرن داشتم رفع شدتا حدودی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸مشکل حنجره
۱۴۰۱/۰۹/۱۲دیسک کمر
۱۳۹۸/۱۱/۱۲با حوصله و با تجربه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خوب است
۱۳۹۷/۱۱/۲۵خوب بد نیست اگر داروهاتونو ب موقع مصرف کنبد دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۳از نظر من بهترین دکتر جهان است من ادامه زندگی خود را مدیون ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱فعلا دونوبت پیششون رفتم یکم بهترشدم
۱۳۹۸/۱۰/۲۶سرشدن پشت سر
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر واقعا عالی و دست کار
۱۴۰۴/۰۱/۰۲من پدرم مریض بود پیش دکتر ایرج گودرزی میرفت انا فایده نداشت از وقتی اومدیم پیش آقای ایزدی حالش خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰پدرم سکته مغزی کردند و با تشخیص و ویزیت دکتر ایزدی بهبودی نسبی داشتند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲مشکل اضطراب و استرس داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲