واقعا دکتر خوبی هستن.من خیلی از دکترای رشتو رفتم اما هیچ کدوم به اندازه خانم دکتر عجمیان واسم وقت نمیزاشتن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی .با حوصله.دقیق
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خواهرم دوران بارداری پیش ایشون میرفت خیلی آروم و مهربون بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
عالی و مهربون
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
منخصص عالی و بااخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
پزشکی حاذق، بسیار با حوصله و مودب و برای بیمار بسیار وقت میگذارد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
فوقالعاده بااخلاق ومهربان وحرفه ای
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عا لیییییییییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
باسلام.بسیار دکتر خوب وبا تجربه ای هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
دکتر خیلی با اخلاق و مهربونی هستن. کارشون هم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
برای زایمانم دکتر بسیار عالی هستند با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
خیلی مهربان و باشخصیت بودن و خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خواهرم و دوستم بیمار ایشون بودنند با موفقیت زایمان کردند
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بهترین خوش قلب ترین مهربونترین دکتر زنان در گیلان
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۵/۲۴
زایمان اولم رو دکتر خانم دکتر انجام دادم دکتری بسیار مهربان ودلسوز کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
به خاطر چکاپ سالانه میرفتم وراضی بودم ازشون خصوصا از بزرگ منشی رفتارشان
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
خیلی مهربان و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
دکتر بسیار عالی هستن با صبر وحوصله زیاد جواب بیمار میدهند و بسیار تجربه دارند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دکتر فوق العاده ای هستن.واسه مریضاش واقعا وقت میزاره
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عفونت داشتم کامل برطرف شد، فوق العاده خوش برخود و مهربون هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
عالی و فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عالی عا
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
میخمیخواهم حامله بشم و پیش ایشون می رم. اخلاق ایشون خیلی خوب و مهربانه
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
از نتیجه کار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
بسیار خوش برخورد و با حوصله
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خانوم دکتر بسیار باتجربه ،مهربان و با اخلاق و باشخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
9 ماه قبل از بارداری پیش خانم دکتر بودم تا بعد از زایمان
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
خانوم دکتر بسیار عالی و مهربون و کاملا به تشخیصشون مسلط هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
دکتربسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
دکتربسیارحاذق هستند.
من مشکل نامنظم بودن سیکل ماهیانه داشتم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالی بود من راضی هستپ
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
دکتر مهربان و با دقتی هستن و قبر وحوصله خوبی هم دارن من برای دوره بارداری پیش ایشون میرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خودم پیششون چکاپ میرفتم و عفونت داشتم که خوب شدم و عمه ی بنده پیش خانم دکتر عمل انجام دادن که راضی هستن ، دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خانوم دکتری مهربان دلسوز و با کفایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دکتر خیلی خوبی هستند هم از نظر تشخیص ودرمان ،همچنین از نظر اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
هنوز تحت نظر هستم برای مراقبتهای دوره بارداری. تا اینجا از اخلاق فوق العاده خوب، دقت و وقتی که برای مراجع میذارن خیلی راضیم. در دوره بارداری، رفتار و محبت پزشک خیلی مهمه.
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
خانم دکتری مهربان و خوش برخورد بسیار مسئول در مورد بیمار
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
عالئییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
ایشون بسیار صبور هستند و برای مریض وقت می زارند و واینکه تشخیص شون هم عالیه
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
خیلی عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
بسیار عالی و خیلی خیلی زیاد با خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
ایشون از هر نظر بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عفونت واژینال بسیار عالی مداوا شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
بسیار عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
عفونت داشتم و بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
دکتر عجمیان پزشکی حاذق ، انسانی محترم و با شخصیت هستند و برخوردی فوق العاده گرم و صمیم با همه بیماران دارند. با آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
من باردارم و تحت نظر ایشون بسیار مهربون و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عفونت.معاینه سینه.و کارشون فوق العاد بود
۱۳۹۷/۰۷/۱۳
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی مهربون با وجدان
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
مراقبت بارداری.عالین
۱۳۹۸/۰۲/۱۶
دکتر باتجربه وعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
اندومتریوز
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
من لاپرسکوپی عمل داشتم که یک سال هر دکتری رفتم نتیجه ندیدم ممنون از خانم دکتر با اخلاق خوبشون که هم روحی بهم کمک کردن هم بیماریم رو درمان کردن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیار با اخلاق و مهربان و حاذق هستند .
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
باردارم وهمش به ادم دلگرمی میده
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
پزشکی ارام و مودب و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تازه میخوام برم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
بسیار با اخلاق باتجربه
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
من دو بار پیش ایشون زایمان کردم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ایشان پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
دکتر خوب خوش اخلاق و کاردان
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
از اول بارداری تا روز زایمان دکترم بوده وخیلی عالی بوده
۱۳۹۸/۰۵/۱۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
ایشون بسیار دکتر خوب و ماهر و در عین حال انسان درستکاری هستن . من الان یالهاست بخاطر اینکه ایشون نبود دکتر نمیرفتم و الان بخاطر مشکلی که دارم میخوام بدونم هسان یا نه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
واقعا عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
پزشک خواهرم بود خیلی خانم هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
زایمان اولم دکترم ایشون بودن ،بسیار عالی و در کارشون متخصص هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
بسیار دکتر مهربونی هستن و کلی برای بیمارش وقت میزاره بنظرم که حتما پیشش برید و تعلل نکنید
دکتر فوق العاده خوب و مهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۱واقعا دکتر خوبی هستن.من خیلی از دکترای رشتو رفتم اما هیچ کدوم به اندازه خانم دکتر عجمیان واسم وقت نمیزاشتن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی .با حوصله.دقیق
۱۳۹۸/۱۰/۱۶خواهرم دوران بارداری پیش ایشون میرفت خیلی آروم و مهربون بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالی و مهربون
۱۳۹۸/۱۱/۱۴منخصص عالی و بااخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۰۲پزشکی حاذق، بسیار با حوصله و مودب و برای بیمار بسیار وقت میگذارد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فوقالعاده بااخلاق ومهربان وحرفه ای
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عا لیییییییییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴باسلام.بسیار دکتر خوب وبا تجربه ای هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکتر خیلی با اخلاق و مهربونی هستن. کارشون هم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱برای زایمانم دکتر بسیار عالی هستند با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۱خیلی مهربان و باشخصیت بودن و خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خواهرم و دوستم بیمار ایشون بودنند با موفقیت زایمان کردند
۱۳۹۹/۰۸/۲۱خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷بهترین خوش قلب ترین مهربونترین دکتر زنان در گیلان
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۵/۲۴زایمان اولم رو دکتر خانم دکتر انجام دادم دکتری بسیار مهربان ودلسوز کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶به خاطر چکاپ سالانه میرفتم وراضی بودم ازشون خصوصا از بزرگ منشی رفتارشان
۱۳۹۷/۱۲/۰۴خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خیلی مهربان و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دکتر بسیار عالی هستن با صبر وحوصله زیاد جواب بیمار میدهند و بسیار تجربه دارند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر فوق العاده ای هستن.واسه مریضاش واقعا وقت میزاره
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عفونت داشتم کامل برطرف شد، فوق العاده خوش برخود و مهربون هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالی و فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی عا
۱۴۰۰/۰۲/۲۴میخمیخواهم حامله بشم و پیش ایشون می رم. اخلاق ایشون خیلی خوب و مهربانه
۱۳۹۹/۱۱/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶از نتیجه کار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۲۶بسیار خوش برخورد و با حوصله
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خانوم دکتر بسیار باتجربه ،مهربان و با اخلاق و باشخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۱9 ماه قبل از بارداری پیش خانم دکتر بودم تا بعد از زایمان
۱۳۹۹/۰۴/۲۸خانوم دکتر بسیار عالی و مهربون و کاملا به تشخیصشون مسلط هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵دکتربسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتربسیارحاذق هستند. من مشکل نامنظم بودن سیکل ماهیانه داشتم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی بود من راضی هستپ
۱۴۰۰/۰۳/۲۵دکتر مهربان و با دقتی هستن و قبر وحوصله خوبی هم دارن من برای دوره بارداری پیش ایشون میرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خودم پیششون چکاپ میرفتم و عفونت داشتم که خوب شدم و عمه ی بنده پیش خانم دکتر عمل انجام دادن که راضی هستن ، دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۷خانوم دکتری مهربان دلسوز و با کفایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۰دکتر خیلی خوبی هستند هم از نظر تشخیص ودرمان ،همچنین از نظر اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۳هنوز تحت نظر هستم برای مراقبتهای دوره بارداری. تا اینجا از اخلاق فوق العاده خوب، دقت و وقتی که برای مراجع میذارن خیلی راضیم. در دوره بارداری، رفتار و محبت پزشک خیلی مهمه.
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خانم دکتری مهربان و خوش برخورد بسیار مسئول در مورد بیمار
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عالئییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ایشون بسیار صبور هستند و برای مریض وقت می زارند و واینکه تشخیص شون هم عالیه
۱۳۹۸/۰۶/۳۱خیلی عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عالی و خیلی خیلی زیاد با خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ایشون از هر نظر بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عفونت واژینال بسیار عالی مداوا شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۸عفونت داشتم و بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۳/۲۸دکتر عجمیان پزشکی حاذق ، انسانی محترم و با شخصیت هستند و برخوردی فوق العاده گرم و صمیم با همه بیماران دارند. با آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴من باردارم و تحت نظر ایشون بسیار مهربون و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عفونت.معاینه سینه.و کارشون فوق العاد بود
۱۳۹۷/۰۷/۱۳دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی مهربون با وجدان
۱۳۹۹/۰۸/۱۲مراقبت بارداری.عالین
۱۳۹۸/۰۲/۱۶دکتر باتجربه وعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵اندومتریوز
۱۴۰۰/۰۷/۱۱من لاپرسکوپی عمل داشتم که یک سال هر دکتری رفتم نتیجه ندیدم ممنون از خانم دکتر با اخلاق خوبشون که هم روحی بهم کمک کردن هم بیماریم رو درمان کردن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار با اخلاق و مهربان و حاذق هستند .
۱۴۰۰/۰۱/۲۹باردارم وهمش به ادم دلگرمی میده
۱۳۹۹/۱۰/۰۱پزشکی ارام و مودب و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۱تازه میخوام برم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸بسیار با اخلاق باتجربه
۱۳۹۹/۱۲/۲۸خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲من دو بار پیش ایشون زایمان کردم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ایشان پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر خوب خوش اخلاق و کاردان
۱۴۰۰/۰۶/۰۳از اول بارداری تا روز زایمان دکترم بوده وخیلی عالی بوده
۱۳۹۸/۰۵/۱۱عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۶دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۶/۱۲واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ایشون بسیار دکتر خوب و ماهر و در عین حال انسان درستکاری هستن . من الان یالهاست بخاطر اینکه ایشون نبود دکتر نمیرفتم و الان بخاطر مشکلی که دارم میخوام بدونم هسان یا نه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱واقعا عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱پزشک خواهرم بود خیلی خانم هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱زایمان اولم دکترم ایشون بودن ،بسیار عالی و در کارشون متخصص هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۹بسیار دکتر مهربونی هستن و کلی برای بیمارش وقت میزاره بنظرم که حتما پیشش برید و تعلل نکنید
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶زایمان داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲عفونت رحم همراه با درد و سنگینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار خوش برخورد. با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۰۱/۲۰بسیار عالی و پر تجربه
۱۳۹۹/۰۸/۱۱پزشک بسیار بااخلاق وحاذق
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر فوق العاده درجه 1 و عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۷