در حال معالجه هستم به نظر وارد به کارشون هستند مطب هم مرتب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خوش اخلاق وبامعرفت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
بسیار صبور و عالی در پاسخگویی. ممنونم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
برای معاینه و چکاپ رفته بودم عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
دکتر بسیار حرفه ای هستن و واریس پام رو درمان کردن و هیچ اثری هم از واریس پام نیست.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
من دکترتشکری را توصیه میکنم خیلی دکتربا حوصله وماهری است
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
بسیار دقیق ماهر حرفه ای در کارشون هستن درمانشون خیلی عالی و و دور از حاشیه هستش و همین رمز موفقیت ایشون در کار طبابته
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
تخصص وتجربه همراه با اخلاق نیکو و دلسوزی به بیماران از دلائلی است که برای بررسی سلامت قلبم به مطب ایشان مراجعه خواهم کرد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
من با مشکل تپش قلب شدید به اقای دکتر مراجعه کردم و با علم و تخصص ایشون ازین مشکل رهایی پیدا کردم.ممنونم از دکتر تشکری حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
دکتر مهربان و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
یکی از پزشکام بسیار عالم و کاربلد و بسیار خوش رفتار و متشخص
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
با حوصله وبا دانش بالا
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
مشکل واریس پا داشتم که دکتر درمان کردند و خیلی از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
من برای چکاپ رفتم، فشارم بالا بود و دکتر از تجویز دارو پرفشاری به صرف یکبار بالا بودن فشار خودداری کردند و هولتر بستم که خوشبختانه فشار خون بصورت بیماری نداشتم، ممنون از دکتر تشکری که برای تحویز دارو تا این حد دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خیلی دقیق و با حوصله بودن، کلی سوالهای دقیق پرسیدن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
برای چکاپ برادرم و پدرم رو بردم بسیار دکتر با حوصله و خوبی هستن و بسیار برخورد عالی داشتن و آزمایش و اسکن نوشتن و قرار شد با واتساپ براشون بفرستم من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
عالی بسیار صبور من تشخیص عالی
ممنونم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخورد و با تجربه و همچنین همکارشون
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
دردی در قفسه سینه احساس کردم در بیمارستان بخش سیسییو بستری شدم و بعدا برای تسریع درمان از طریق همین سایت و نظرات دیگران به مطب دکتر تشکری مراجعه کردم، عالی، ایشون نه اینکه در تخصصشون بهترین راه حل ودرمان رو نشون دادن، در روانشناسی درمان هم تاثیری داشته که احساس میکنم هیچ مشکلی در اعضای بدنم ندارم، تشکر دکتر تشکری عزیز، درمانتون بهشتی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
در نوبت دهی هیچ مشکلی نداشتم زودتر از اون چیزی که فکرشو میکردم تونستم وقت بگیرم . و همچنین دکتر تشکری پزشک حاذق و با درایتی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
بسیار عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عالی، خیلی صبور و مهربان و باحوصله توضیح دادند و ویزیت شدم. بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
سلام بسیار خوش اخلاق مهربان و ماهر ..و مطب. بی نهایت تمیز و عالی..
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
فوق العاده هستن از همه لحاظ علم.وقتی که برای مریض میزارن و ...
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
خیلی راضیم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
پزشکی مجرب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
سلام عرض ادب .پا سمت چپ واریس داشتم پنج سال زالو درمانی حجامت کردم ولی خوب نشدم که از اصفهان اومدم پیش آقای دکتر عمل شدم خداراشکر خیلی خوب شدم هم از آقای دکتر سپاس گذارم هم پرسنل زحمت کشیدن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
عااااالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
واقعا ممنونم از شما وپرسنلتون فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
پدرم جهت معاینه و چکاپ بردم تشخیص سریع و برخورد خوب دارند.
و وقت و دقت بسیار عالی برای بیمار اختصاص میدهند.
کلینیک تمیز و شیک و محیط آروم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسیار آقای دکتر باحوصله و عالی هستن مدت ها است بیمار ایشان هستم و فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
اقای دکتر بسیار با تجربه،با حوصله،دقیق و به روز هستن.من مدت هاست که درگیر تنگی نفس و مشکلات قلبی هستم و از زمانی که تحت نظر اقای دکتر و با تشخیصشون درمان شدم به زندگی عادی برگشتم.سپاس فراوان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
چکاپ بسیار خوش رو و منظم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
پزشکی بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
مشکل تپش قلب داشتم دارو دادن مشکلم حل شد . خیلی دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بابت تست قلب و عروق مراجعه کردم و همه چیز عالی بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
تحت نظر میباشد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
مثل همیشه عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
مشاوره پزشکی داشتم با ایشون،،بسیار عالی راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
من برای دریافت تاییدیه بیهوشی بهشون مراجعه کردم ولی بسیار پزشک دقیق و با حوصله ای بودن و حتی توی همین مورد هم با حوصله همه چیز رو توضیح دادن و زمان کامل برای چکاپ گذاشتن تا گواهی رو با دقت و به درستی صادر کنن.
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
پدرم دیابت و مشکل قلبی داشت ولی الان کاملا تحت نظر و کنترله. بسیار دکتر حاذق و خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
خیلی دکتر خوب و عالی هستن از لحاظ برخورد و تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
آریتمی قلبی بسیار عالی ممنون
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
دکتر بسیار با حوصله ، دقیق و با تشخیص عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عالی بود بسیار ررخورد خوبی داشت و دلسوزانه راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
پدرم پیش ایشون آنژیو کرد. عالی بود.
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
من برای بار اول رفتم پیش آقای دکتر دکتر بسیار محترم مهربان وصبور با حوصله بهتمام حرفهام گوش داده الان برام MRI قلب نوشته
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
سلام قاسمی هستم خیلی ممنون از آقای دکتر وخیلی راضی بودم وتشخیص ایشان بابت واریس پای سمت چپ بودو انشاالله ادامه درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
سلام دکتری بسیار با حوصله ، متبحر، و در تشهیص بیماری بسیار حاذق بودن ، انشالله هر روز موفق و سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
من بیشتر وقتها تپش قلب داشتم اما از وقتی که توسط ایشون ویزیت شدم تپش قلب دیگه ندارم. کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
دکتر قبلیم گفته بود باید عمل قلب باز انجام بدم ولی خداروشکر اقای دکتر بافنر باز کردن
دکتر احمد تشکری بهشتی ریاست بیمارستان فوق تخصصی هاشمی رفسنجانی، مرکز سرطان فلوشیپ اقدامات مداخله های قلب و عروق (اینترونشنال کاردیولوژی) بزرگسالان هستند. سوابق و افتخارات دکتر احمد تشکری بهشتی •رتبه برتر بورد تخصصی قلب و عروق کشور •مدال نقره المپیاد شیمی کشوری •فارق التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه مشهد •فارق التحصیل تخصص قلب و عروق از بیمارستان قلب رجایی •فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب بزرگسالان سوابق علمی دکتر احمد تشکری بهشتی •فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد •فارغ التحصیل تخصص قلب و عروق از مرکز قلب و •عروق شهید رجایی تهران . فارغ التحصیل فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی از مرکز قلب و عروق شهید رجایی تهران •عضو بنیاد ملی نخبگان کشوری . کسب رتبه برتر در آزمون بورد تخصصی کشوری •کسب مدال نقره المپیاد شیمی کشوری •رتبه ششم آزمون جامع پیش کارورزی پزشکی کشوری مقالات علمی دکتر تشکری ایشان در زمینه انجام پروژه های تحقیقاتی دارای چندین مقاله معتبر علمی در حیطه پزشکی بخصوص قلب و عروق در مجلات بین المللی است خدمات ارائه شده توسط دکتر احمد تشکری بهشتی •درمان واریس •انژیوپلاستی •اکوکاردیوگرافی •تست ورزش •هولتر ریتم و فشار •نوار قلب
در حال معالجه هستم به نظر وارد به کارشون هستند مطب هم مرتب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوش اخلاق وبامعرفت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار صبور و عالی در پاسخگویی. ممنونم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱برای معاینه و چکاپ رفته بودم عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دکتر بسیار حرفه ای هستن و واریس پام رو درمان کردن و هیچ اثری هم از واریس پام نیست.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹من دکترتشکری را توصیه میکنم خیلی دکتربا حوصله وماهری است
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار دقیق ماهر حرفه ای در کارشون هستن درمانشون خیلی عالی و و دور از حاشیه هستش و همین رمز موفقیت ایشون در کار طبابته
۱۴۰۵/۰۳/۱۲تخصص وتجربه همراه با اخلاق نیکو و دلسوزی به بیماران از دلائلی است که برای بررسی سلامت قلبم به مطب ایشان مراجعه خواهم کرد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲من با مشکل تپش قلب شدید به اقای دکتر مراجعه کردم و با علم و تخصص ایشون ازین مشکل رهایی پیدا کردم.ممنونم از دکتر تشکری حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر مهربان و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵یکی از پزشکام بسیار عالم و کاربلد و بسیار خوش رفتار و متشخص
۱۴۰۳/۰۸/۲۸با حوصله وبا دانش بالا
۱۴۰۴/۰۶/۱۸مشکل واریس پا داشتم که دکتر درمان کردند و خیلی از نتیجه راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰من برای چکاپ رفتم، فشارم بالا بود و دکتر از تجویز دارو پرفشاری به صرف یکبار بالا بودن فشار خودداری کردند و هولتر بستم که خوشبختانه فشار خون بصورت بیماری نداشتم، ممنون از دکتر تشکری که برای تحویز دارو تا این حد دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی دقیق و با حوصله بودن، کلی سوالهای دقیق پرسیدن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹برای چکاپ برادرم و پدرم رو بردم بسیار دکتر با حوصله و خوبی هستن و بسیار برخورد عالی داشتن و آزمایش و اسکن نوشتن و قرار شد با واتساپ براشون بفرستم من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی بسیار صبور من تشخیص عالی ممنونم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخورد و با تجربه و همچنین همکارشون
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دردی در قفسه سینه احساس کردم در بیمارستان بخش سیسییو بستری شدم و بعدا برای تسریع درمان از طریق همین سایت و نظرات دیگران به مطب دکتر تشکری مراجعه کردم، عالی، ایشون نه اینکه در تخصصشون بهترین راه حل ودرمان رو نشون دادن، در روانشناسی درمان هم تاثیری داشته که احساس میکنم هیچ مشکلی در اعضای بدنم ندارم، تشکر دکتر تشکری عزیز، درمانتون بهشتی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷در نوبت دهی هیچ مشکلی نداشتم زودتر از اون چیزی که فکرشو میکردم تونستم وقت بگیرم . و همچنین دکتر تشکری پزشک حاذق و با درایتی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی، خیلی صبور و مهربان و باحوصله توضیح دادند و ویزیت شدم. بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام بسیار خوش اخلاق مهربان و ماهر ..و مطب. بی نهایت تمیز و عالی..
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فوق العاده هستن از همه لحاظ علم.وقتی که برای مریض میزارن و ...
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی راضیم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۲۶پزشکی مجرب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سلام عرض ادب .پا سمت چپ واریس داشتم پنج سال زالو درمانی حجامت کردم ولی خوب نشدم که از اصفهان اومدم پیش آقای دکتر عمل شدم خداراشکر خیلی خوب شدم هم از آقای دکتر سپاس گذارم هم پرسنل زحمت کشیدن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عااااالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴واقعا ممنونم از شما وپرسنلتون فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸پدرم جهت معاینه و چکاپ بردم تشخیص سریع و برخورد خوب دارند. و وقت و دقت بسیار عالی برای بیمار اختصاص میدهند. کلینیک تمیز و شیک و محیط آروم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار آقای دکتر باحوصله و عالی هستن مدت ها است بیمار ایشان هستم و فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴اقای دکتر بسیار با تجربه،با حوصله،دقیق و به روز هستن.من مدت هاست که درگیر تنگی نفس و مشکلات قلبی هستم و از زمانی که تحت نظر اقای دکتر و با تشخیصشون درمان شدم به زندگی عادی برگشتم.سپاس فراوان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰چکاپ بسیار خوش رو و منظم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱پزشکی بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰مشکل تپش قلب داشتم دارو دادن مشکلم حل شد . خیلی دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بابت تست قلب و عروق مراجعه کردم و همه چیز عالی بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷تحت نظر میباشد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳مثل همیشه عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مشاوره پزشکی داشتم با ایشون،،بسیار عالی راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶من برای دریافت تاییدیه بیهوشی بهشون مراجعه کردم ولی بسیار پزشک دقیق و با حوصله ای بودن و حتی توی همین مورد هم با حوصله همه چیز رو توضیح دادن و زمان کامل برای چکاپ گذاشتن تا گواهی رو با دقت و به درستی صادر کنن.
۱۴۰۳/۱۱/۱۴پدرم دیابت و مشکل قلبی داشت ولی الان کاملا تحت نظر و کنترله. بسیار دکتر حاذق و خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی دکتر خوب و عالی هستن از لحاظ برخورد و تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۱۱آریتمی قلبی بسیار عالی ممنون
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر بسیار با حوصله ، دقیق و با تشخیص عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی بود بسیار ررخورد خوبی داشت و دلسوزانه راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷پدرم پیش ایشون آنژیو کرد. عالی بود.
۱۴۰۴/۰۶/۲۷من برای بار اول رفتم پیش آقای دکتر دکتر بسیار محترم مهربان وصبور با حوصله بهتمام حرفهام گوش داده الان برام MRI قلب نوشته
۱۴۰۳/۱۱/۲۲سلام قاسمی هستم خیلی ممنون از آقای دکتر وخیلی راضی بودم وتشخیص ایشان بابت واریس پای سمت چپ بودو انشاالله ادامه درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام دکتری بسیار با حوصله ، متبحر، و در تشهیص بیماری بسیار حاذق بودن ، انشالله هر روز موفق و سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴من بیشتر وقتها تپش قلب داشتم اما از وقتی که توسط ایشون ویزیت شدم تپش قلب دیگه ندارم. کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر قبلیم گفته بود باید عمل قلب باز انجام بدم ولی خداروشکر اقای دکتر بافنر باز کردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱سلام عرض ادب واریس داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶