تشخیص و اخلاق پزشکی بسیار عالی
عالی بی نظیر
دکتر بسیار عالی هستن
راضی بودم
مشکل گوارشی داشتم
میکروب معده داشتم تحت درمان هستم خیلی راضی ام
عدم رضایت
سلام .من مبتلا به فیبروز کبدی بودم و مشاورشون عالی و آرامشی که داشتن با حرفاشون آرامش بخشیدن بهم
مشکل هلیکوباکتر داشتم عالی بودند.
بهترین تشخیص و بهترین درمان بدون شک عالیترین هستند
تشخیص کولیت دادن برای من و بعد از یک ماه خیلی حالم بهتر شد. پیگیری تلفنی هم داشتم که کاملا پاسخگو بودن
عالی بودند
تشخیص بسیار عالی دارند.
عالی بود
بسیار دکتر حاذق و با صبر و حوصله و همدل با بیمار هستن
التهاب روده.فعلا در حال درمان هستند.
انسان مهربان وخوبی است
تجربه خوبی بود
معده درد و خوب شدم
تشخیصشان بسبار عالی است
در خصوص کبد مراجعه کردم. همچنان باید مراجعه کنم
......
خوب بوده
عالی همه چیش عالی
دکتر بسیار با تجربه و با مهارتی هستند
دکتر خوبیه خوش برخورد به حرفهای مریضش توجه دارد قدرت تشخیص خیلی بالای دارد وداروی تجویز میکنه عالیه ومنشی خوبی هم دارند
کولونوسکوپی پیش ایشون انجام دادم و باید مراجعه کنم برای تفسیر پاتولوژی.
عالی عالی عالی
مشکل معده . حالم بهتره
با یک ویزیت ساده و تجویز بجا مشکل منو درمان کردن و خوب شدم
جزو بهترین فوق تخصصهای گوارش کشور هستند.
بسیار عالی
یوبوست شدید
سلام دکتر خوب وباتجربه وخوش برخورد وباحوصله ی هستند
خوب بود
سوزش شدید معده داشتم پس از ویزیت مشکلم برطرف شد
فعلا فقط ویزیت انلاین شدم یکم دیر جواب میدن ولی من مشکلی نداشتم
بسیار دکتر باسواد و مهربون و خوشرو هستند و دکتر بسیار با تجربه و با علم و با دانشی هستند
دکتر خوب و با حوصله ای هستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع کارگر شمالی و بلوار کشاورز، نبش کوچه گیتی، بالای داروخانه طلوع، طبقه دومتلفن ۶۶۴۳۶۴۹۴
تشخیص و اخلاق پزشکی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی بی نظیر
۱۴۰۳/۰۱/۲۸دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکل گوارشی داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸میکروب معده داشتم تحت درمان هستم خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سلام .من مبتلا به فیبروز کبدی بودم و مشاورشون عالی و آرامشی که داشتن با حرفاشون آرامش بخشیدن بهم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مشکل هلیکوباکتر داشتم عالی بودند.
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بهترین تشخیص و بهترین درمان بدون شک عالیترین هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲تشخیص کولیت دادن برای من و بعد از یک ماه خیلی حالم بهتر شد. پیگیری تلفنی هم داشتم که کاملا پاسخگو بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۱تشخیص بسیار عالی دارند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار دکتر حاذق و با صبر و حوصله و همدل با بیمار هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳التهاب روده.فعلا در حال درمان هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸انسان مهربان وخوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۱تجربه خوبی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۴معده درد و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹تشخیصشان بسبار عالی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۵در خصوص کبد مراجعه کردم. همچنان باید مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲......
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی همه چیش عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر بسیار با تجربه و با مهارتی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر خوبیه خوش برخورد به حرفهای مریضش توجه دارد قدرت تشخیص خیلی بالای دارد وداروی تجویز میکنه عالیه ومنشی خوبی هم دارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶کولونوسکوپی پیش ایشون انجام دادم و باید مراجعه کنم برای تفسیر پاتولوژی.
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶مشکل معده . حالم بهتره
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴با یک ویزیت ساده و تجویز بجا مشکل منو درمان کردن و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸جزو بهترین فوق تخصصهای گوارش کشور هستند.
۱۴۰۲/۰۶/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶یوبوست شدید
۱۴۰۳/۰۲/۱۶سلام دکتر خوب وباتجربه وخوش برخورد وباحوصله ی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سوزش شدید معده داشتم پس از ویزیت مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲فعلا فقط ویزیت انلاین شدم یکم دیر جواب میدن ولی من مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار دکتر باسواد و مهربون و خوشرو هستند و دکتر بسیار با تجربه و با علم و با دانشی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۹دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸