۹۲۷ نفر
دکتر ناهید شهبازیان

دکتر ناهید شهبازیان

جراح و متخصص زنان و زایمان

بررسی سلامت جنین - زیبایی زنان ( لیزر )

متخصص شماره نظام: ۳۱۹۶۷
۹۸% پیشنهاد کاربران
۶۳۵ نفر

عالی وکاربلد

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکتر بسیار عالی، مهربان و کاربلد

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی هستم

۱۳۹۹/۰۸/۰۴

عالییی

۱۳۹۹/۰۵/۳۰

یک نوبت

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

بارداری

۱۳۹۹/۰۲/۲۸

عالیه فوق العاده س

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

خوب بود

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

هنوز بدون نتیجه

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۶

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

درحال درمانم بسایدعالی خوش برخوردودقیق

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

عالی هستند ️

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

دکتر باتجربه و خوبیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

نتیجه عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

عفونت واژن ..عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

فوق العاده خوش برخورد و کار درست هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

خیلی دکترخوب

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

برای زایمانم

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

چکاب رفته بودم

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بارداری وفیبرم، زایمان شدم توسط ایشون فیبروم هم برداشته شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

۹ ماه بارداری زیرنظرش بودم

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

بسیار بسیار دکتر باتجربه وبا حوصله ومهربان وباعلمی هستن من چندین ساله زیرنظر خانم دکترها خیلی خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عالییییییی

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتری فوق العاده بی نظیر مهربونه و دلسوز و خوش اخلاق با تجربه

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

مشکلات رحم وکیست.عالی

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

عالی هستش خیلی باحوصله من زایمانی خیلی خوب پیشش داشتم الانم باردارم میخوام برم زیر نظرشون باشم

۱۳۹۷/۰۳/۲۷

جهت چکاب مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

سزارین

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

زایمان سزارین

۱۳۹۷/۱۰/۰۳

من عمل سزارین داشتم واقعا عالی بودن

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

عالیییییییییییییی

۱۴۰۱/۱۰/۰۸

زایمان

۱۴۰۲/۰۱/۲۴

مراقبت باردا

۱۴۰۱/۰۵/۰۷

دوتا زایمان داشتم

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

اقدام به بارداری

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

من حدود 12 ساله بیمار خانم دکتر هستم تیروئید کم کار دارم کارشون و تشخیصشون فوق العادست

۱۳۹۹/۰۳/۰۴

از ایشان رضایت داریم

۱۳۹۹/۰۹/۱۲

من برای تست پاپ اسمیر رفتم خوب بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

برای چکاپ دوران بارداری رفتم پیششون راضی بودم

۱۳۹۷/۱۱/۲۷

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

فعلا ویزیت نشدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

چکاپ بوده

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

خیلی عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

برای بارداری پسرم، دکترم بود بسیار صبور و مهربان و با شخصیت هستند

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

بارداری خارج رحم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

خوب و عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

حامله بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

خوب وعالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

عالی بود خدا براش خوش بخواد

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

برایچکاپ قبل و حین بارداری به ایشون مراجعه کردم و هر دو فرزندم رو ایشون به دنیا اوردند.خیلی راضی بودم.هم برخورد عالی و هم راهنمایی های لازم وهم آرامشی که با صحبتهاشون به بیمار میدن بسیار موثره

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

دکتر فوق العاده ایست،در اخلاق و تشخیص و درمان ،۲ فرزندم را تحت نظر ایشان بودم

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

دکتربسیارخوب

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالی خوش اخلاق دوران بارداری زیرنظرایشون بودن سه تا از اقوام باایشون سزارین داشتند و راضی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

باردارم

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

اوکی بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

دکتربسیار خوب باحوصله وباتجربه بودن من واسه چکابرفته بودم

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

عالی حرف نداره بسیار مهربان و صبور و پر از دانش و علم پزشکی خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

عالی و مهربان

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

بارداری وزایمان هر دو فرزندم رو توسط ایشان انجام دادم وبسیار راضی بودم

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

خونریزی زیاد داشتم موقع پریودی درمان شون عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

دو بار بارداری و زایمانم تحت نظر ایشون بود . واقعا عالییی هستند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰

بسیار دکتر عالی و با حوصله هستن. من هفته ۲۰ باردتری هستم و تا الان راضی بودم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

دکتر با اخلاق و باحوصله

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

نمونه گیری از جنین..

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

بسیار مهربان و دلسوز بیماران هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

تشخیصشون نسبت به مشکلی که داشتم و من رو نگران کرده بود عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

عمل سزارین شدم وعالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

خوش رفتار

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

همراه زن داداشم بودم، ایشون بینظیر بود،زن داداشم یک ماه پس از مراجعه باردار شد

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

فعلا خوب بوده

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

باردار بودم و ایشان واقعا. خوش اخلاق با حوصله بودند

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

سلام وقت بخیر دکتر با حوصله ای و بادقت هستند

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

خانم دکتر بسیار باسواد و مهربان هستن

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

بسیار دلسوز و عالی هستن کارشون رو دوست دارم

۱۳۹۹/۰۸/۲۳

دکتر ب

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

به من گفته بودن بچشم مشکل داره و باید ساقطش کنی هر جا رفتم همینو گفتن تا اینکه پیش خانم دکتر اومدم و با قاطعیت گفتن بچه سالمه و به دنیا بیارم الان بچه دو سالشه سالمه و هیچی نقصی نداره

۱۳۹۹/۰۵/۰۳

عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

هنوز تحت درمان قرار نگرفتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

من دوتا بارداری هام پیش ایشون بودم هر دو سزارین شدم کارشون عالیه واقعا

۱۴۰۵/۰۱/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بارداری

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

بسیار دکتر با تجربه و کارآمدی هستن واسه من سزارین انجام دادن و عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

عالی هستند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

دکترخوبیه مشکل خاصی نداشتم برای چکاب میرفتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

بسیار دکتر با اخلاق و باتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

من فقط یک بار نزد خانم دکتر رفتم و هنوز نتیجه ای نگرفتم

۱۳۹۷/۰۷/۰۳

بسیارمهربان وخوشخولق والبته حازق هستند

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

دکتر خوب و با حوصله

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

پزشک حاذق

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

سزارین

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عمل سزارین داشتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

زایمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

من که خیلی راضی بودم و هردبارداریمو زیر نطر ایشون بودم

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

دکتر شهبازیان فوق العاده هستن

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

دکتر خوبیه ، بااخلاق

۱۴۰۱/۰۷/۲۴

دکتربسیار

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

برای چکاپ مراجعه کردم، بسیار خوش برخورد بودن و به سوالاتم با آرامش پاسخ میدادن

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

خوب عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

دکتر خوب مهربونیه

۱۳۹۹/۰۱/۱۵

زایمان راضی بودم

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

دکتری عالی و بسیار با سوادی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

بسیار کاردان

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

فوق العاده بودن ایشون سال 94 پسرم رو زیر نظر ایشون بدنیا اوردم.

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

بارداری،فعلا که دکتر خوبی به نظر میاد

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

دکتر بسیار ماهر، خوش برخورد وعالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خیلی مهربون و با حوصله به شرح حال من گوش کردند و خیلی خوب در مورد مراحل نحوه درمان صحبت کردند، بهترین موردشون این بود که به حقوق بیمار احترام میگذاشتند و چند نفر چند نفر داخل اتاق نمیفرستادند. رفتار پرسنل هم خوب بود و زیاد معطل نشدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

فعلا هیج

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

بارداری، نتیجه خوب

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

عالی بود

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

تشکیل پرونده

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

دکتر با سوادی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

عالی هستن عفونتم درمان شد

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

آزمایش پاپ اسمیر دادم همه جیز خوب بود فقط عفونت داشتم که با دارو برطرف شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عالی دکتر مهربون خوش برخورد

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

سزارین بسیار دکتر با حوصله و کار بلد

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دکتر شهبازیان از بهترینها هستن هم در اخلاق هم در تخصص

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

بسیارعالی

۱۳۹۷/۱۱/۰۷

خوب بود ایشون خوب مشاوره دادن

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

مامان من سالها پیش خانم دکتر ویزیت میشدن خیلی با تجربه هستن

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

دکتری دلسوز و کاربلد

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

برای بارداری و زایمان پیش ایشون مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

مراقبت های بارداری زیر نظر ایشون بودم بسیار عالی و کار بلد، خودشون سزارینم رو انجام داد بسیار مهارت دارند

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

نازایی وحل شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸

سلام دکتر کاربلدی هستن،و یک ویژگی مثبت که دارن اینه که یکی یکی داخل اتاق می فرستند و آدم فضای خصوصی داره و با دقت و حوصله به صحبت ها گوش میدن و پیگیر درمان هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

درزمان بارداری مشکل داشتم تحت نظرایشون دوران بارداری رو به خوبی وسلامتی گذراندم

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

برای بارداری پسرم، دکترم بود بسیار صبور و مهربان و با شخصیت هستند

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

عالی و فوق العاده هستن خانوم دکتر

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

بسیار عااااالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

ممنونم خانم دکتر خیلی منو امیدوار کردن واقعا دستشون شفاست وخیلی مهربان وباحوصله با بیمار برخود میکنه

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

بارداربودم

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

نتیجع خوب ب د ممن نم از خانم وکتر

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

من سه تا زایمانم رو خانم دکتر شهبازیان انجام دادند و خیلی راضی بودم .خیلی کاربلدو ماهر و خوش اخلاق هستند .خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

بارداری تحت نظرشون بودم

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

اولین جلسه است که پیش ایشون رفتم .یکی از بیماران ایشون رو تعریف کرده بودن .هنوز چیز زیادی نمیدونم.هفته 35 بارداری هستم و قراره پیش ایشون سزارین کنم

۱۳۹۷/۰۴/۱۹

دوره بارداری و زایمان رو تحت نظر ایشان بودم

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

سزارین و عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتر با

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

خوب بود .

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

باردارم

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

مشکل ناباوری که فقط یک جلسه رفتم

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

همراه بیماربودم

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

چندین بار پیششون عمل کردم کیست و فیبروم و درموئید...کارسون عالی

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

عمل داشتم و عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

عمل سزارین

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عالی دکتر بسیار با حوصله ومهربان سزارین انجام دادم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

عالی بود

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

دکتر فوق العاااااده عاااااالی هستن

۱۳۹۷/۰۴/۲۷

پزشک حاذق

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

عااااااااالی

۱۳۹۷/۰۸/۲۸

دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

تجربه خوب بارداری و زایمان

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

من یه بار رفتم و حس بدی نداشتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

هرمونی بله

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بارداری

۱۳۹۷/۱۱/۱۵

دکتر فوق العاده خوب و بااخلاق و کاربلدی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

مراقبت بارداری و زایمان خیلی عالی بودن

۱۳۹۷/۰۲/۰۴

خیلی خوش برخورد و دقیق معاینه میکنن

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

بنظرم دکتری بود ک آرامش رو ب بیمار منتقل میکرد بسیار اروم و دانا و مطب منظم و آرام و عالی داشتن این خیلی مهم بود برام

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بهترین پزشک

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

زایمانم و برام انجام دادم بسیار باوقار هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

سلام قبلا زیر دستش عمل زیبایی داشتم با زایمان سزارین

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

براچکاپ

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

برای مراقبت های بارداری مراجعه کردم عالی و مهربان هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

پریودی نامنظم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

تجربه و تخصص خوبی دارند و با دقت به صحبت های بیمار گوش میکنند و بسیار دلسوز و مهربان هستند

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

انجام پاپ اسمیر

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

من عاشقشممم همییییین

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

دکتر همکارم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

از ایشان بسیار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

دکتر عالی مهربون خوش برخورد من برا چکاب رفتم راضی بودم به دوستانم معرفی کردم ایشون رو

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

باردار بودم و جفت جنین پایین بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۳

دکتر حاذق

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

مراقبت های بعداز عمل آندومتریوز

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

سلام ی جلسه فعلارفتم خیلی دکترخوب بااخلاق وفهمیده بودم.مطب بسیارشیک وعالی بامنشی خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

سرکلاژ داشتم.کارشون عالی هست

۱۳۹۷/۰۲/۰۱

یه زایمان پیششون داشتم عالی بودن الان که دیگه مطبشون فوق العاده شده .

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

برای چکاب و مفید بود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

مشکل قارچ واژینال داشتم با یه نسخه خوب شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

نوزده سال پیش پسرم رو زیر نظر ایشان به دنیا اوردم عالی بودند

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

من برای بارداریم تحت نظرشون هستم

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

ویزیت برخورد و تخصصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

یک زایمان عالی و با ارامش به لطف خدا و دست های پرتوان خانم دکتر رو تجربه کردم، خداشهرزاد لیمو عمانی رب گوجه شکر پنج کیلو نمک دریا سلامتی به ایشان عطا کند️

۱۳۹۷/۰۲/۲۵

دقیق و دلسوز هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

سرکار خانم ناهید شهبازیان فوق العاده ست همین

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

دکتر با حوصله و دانایی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

در حد ویزیت اولیه

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

مشکل زایمان زودرس داشتم ک خداروشکر حل شد و نیازی ب سرکلاژ نبود

۱۳۹۷/۰۵/۰۴

درحال حاضرباردار هستم و زیرنظر خانم دکتر هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

هنوز هیچ

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

بسیار مجرب با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

چکاپ معمولی

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

فوق العاده دکتر خوش برخورد وکاربلد ومحیط مطبشون بسیار آرامش بخش

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

زایمان

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

دکتر باتجربه ایی

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

فعلا در حال مداوا هستم و از نیتجه حال حاضر بسیار راضی هستم

۱۴۰۱/۱۲/۲۵

نمیدونم

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

خیلی الیی

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

خیلی خوب

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

خیلی بامعرفت وکاربلد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

نامنظمی پریود همچنان تحت درمان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

بهترین دکتر تو اهواز قطعا دکتر شهبازیان هستن

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

خوب خب

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

یبارامدم نتیجه ای نگرفتم.

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

تازه سر

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

فعلا تحت درمانم ولی برخورد خیلی خوب و تعریفشون زیاد شنید

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

بارداری و زگیل تناسلی.هر دو نتیجه ی عالی دیدم

۱۳۹۹/۰۴/۲۸

زایمان سزارین

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

باردار بودم و کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

عمل کیست بارتولن داشتم که عمل خیلی خوبی بود و دستشون خیلی سبک بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالی هستن من زیر نظرشون هستم وواقعا راضیم

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

هنوز خدمتشون جرحی نشدم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

غددداخل رحم داشتم

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

سلام، مشکلی که داشتم بی نظمی قاعدگی بوده که خوشبختانه با یه ویزیت توسط خانم دکتر یه دوره قرص استفاده کردم و تنظیم شدم.

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

سزارین کردم و زیر نظر ایشون بودم

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

معرکه اس عالییییی دکتر فوق العاده خوب

۱۴۰۲/۰۳/۲۹

فوق العاده عالی.بسیار با تجربه با تشخیص بی نظیر

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

خونریزی و رفع شد

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

پیش ایشون سزارین انجام دادم.دستشون بسیاااار سبک و عالی.جای بخیه اصلا نموند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

دکتر دلسوزی و کار بلد

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

مثل همیشه برخورد دکتر عااالی و با روی باز اول به صحبت مراجعه کننده گوش میکنند و در آخر شروع مسیر درمان می کنند

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

در حال درمان هستم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

چکاپ بارداری

۱۴۰۱/۱۱/۱۲

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستن فوقالعاده با اطمینان

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

راضی بودم از قرص هایی که بهم دادن مچکرم از دقت و تواناییشون

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

سلام ایشون دکتر فوق العاده باتجربه و عالی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۵

دکتر فوق العاده و مهربانی هستند

۱۳۹۹/۰۲/۱۵

خیلی خوب است

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

زایمان

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

مراقبت بارداری

۱۴۰۳/۰۶/۱۶
اطلاعات تکمیلی
دارای بورد (دانشنامه) تخصصی جراحی زنان، زایمان و نازایی
عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه جندی شاپور اهواز
عضو انجمن جراحان زنان و زایمان ایران
مشاورهی پیش از بارداری و دوران بارداری
بررسی سلامت جنین (آمنیوسنتز، CVS، انجام سونوگرافی NT)
انجام اعمال زیبایی با لیزر (لابیاپلاستی، درمان زگیل و ضایعات تناسلی، رفع خشکی دستگاه تناسلی، جوانسازی دستگاه تناسلی)
انجام کلیهی اعمال جراحی زنان و مامایی (سزارین، هیستروسکوپی و ...)
معاینات دورهای و انجام تست های غربالگری از جمله پاپ اسمیر
لطفا پس از ثبت نوبت با شماره مطب تماس حاصل فرمایید
اهوازکیانپارس - جاده ساحلی - نبش خیابان اردیبهشت - برج شیشه ای مهر - طبقه سوم - واحد ۰۳۳
ساعت کاری: روز‌های شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰
در صورت پر بودن نوبت دهی اینترنتی، جهت دریافت نوبت روزانه تماس حاصل فرمائید.
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۹
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر ناهید شهبازیان را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای رضا ملیحی تغذیه جناب آقای رضا ملیحی
    سرکار خانم دکتر طوبی شفیعیان جراحی عمومی سرکار خانم دکتر طوبی شفیعیان
    جناب آقای دکتر دانیال شهبازیان دندان پزشکی جناب آقای دکتر دانیال شهبازیان
    اینستاگرام دکتر ناهید شهبازیان

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    لطفا پس از ثبت نوبت با شماره مطب تماس حاصل فرمایید

    کیانپارس - جاده ساحلی - نبش خیابان اردیبهشت - برج شیشه ای مهر - طبقه سوم - واحد ۰۳۳