بارداری وفیبرم، زایمان شدم توسط ایشون فیبروم هم برداشته شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
۹ ماه بارداری زیرنظرش بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
بسیار بسیار دکتر باتجربه وبا حوصله ومهربان وباعلمی هستن من چندین ساله زیرنظر خانم دکترها خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عالییییییی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
دکتری فوق العاده بی نظیر مهربونه و دلسوز و خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
مشکلات رحم وکیست.عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
عالی هستش خیلی باحوصله من زایمانی خیلی خوب پیشش داشتم الانم باردارم میخوام برم زیر نظرشون باشم
۱۳۹۷/۰۳/۲۷
جهت چکاب مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
سزارین
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
زایمان سزارین
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
من عمل سزارین داشتم واقعا عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
عالیییییییییییییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
زایمان
۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مراقبت باردا
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
دوتا زایمان داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اقدام به بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
من حدود 12 ساله بیمار خانم دکتر هستم تیروئید کم کار دارم کارشون و تشخیصشون فوق العادست
۱۳۹۹/۰۳/۰۴
از ایشان رضایت داریم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
من برای تست پاپ اسمیر رفتم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
برای چکاپ دوران بارداری رفتم پیششون راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
فعلا ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
چکاپ بوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
برای بارداری پسرم، دکترم بود بسیار صبور و مهربان و با شخصیت هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
بارداری خارج رحم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
حامله بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
عالی بود خدا براش خوش بخواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
برایچکاپ قبل و حین بارداری به ایشون مراجعه کردم و هر دو فرزندم رو ایشون به دنیا اوردند.خیلی راضی بودم.هم برخورد عالی و هم راهنمایی های لازم وهم آرامشی که با صحبتهاشون به بیمار میدن بسیار موثره
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
دکتر فوق العاده ایست،در اخلاق و تشخیص و درمان ،۲ فرزندم را تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتربسیارخوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عالی خوش اخلاق دوران بارداری زیرنظرایشون بودن سه تا از اقوام باایشون سزارین داشتند و راضی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
باردارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
اوکی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
دکتربسیار خوب باحوصله وباتجربه بودن من واسه چکابرفته بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
عالی حرف نداره بسیار مهربان و صبور و پر از دانش و علم پزشکی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
عالی و مهربان
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بارداری وزایمان هر دو فرزندم رو توسط ایشان انجام دادم وبسیار راضی بودم
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
خونریزی زیاد داشتم موقع پریودی درمان شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
دو بار بارداری و زایمانم تحت نظر ایشون بود . واقعا عالییی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بسیار دکتر عالی و با حوصله هستن. من هفته ۲۰ باردتری هستم و تا الان راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
دکتر با اخلاق و باحوصله
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
نمونه گیری از جنین..
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
بسیار مهربان و دلسوز بیماران هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
تشخیصشون نسبت به مشکلی که داشتم و من رو نگران کرده بود عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عمل سزارین شدم وعالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خوش رفتار
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
همراه زن داداشم بودم، ایشون بینظیر بود،زن داداشم یک ماه پس از مراجعه باردار شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
فعلا خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
باردار بودم و ایشان واقعا. خوش اخلاق با حوصله بودند
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
سلام وقت بخیر دکتر با حوصله ای و بادقت هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
خانم دکتر بسیار باسواد و مهربان هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
بسیار دلسوز و عالی هستن کارشون رو دوست دارم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
دکتر ب
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
به من گفته بودن بچشم مشکل داره و باید ساقطش کنی هر جا رفتم همینو گفتن تا اینکه پیش خانم دکتر اومدم و با قاطعیت گفتن بچه سالمه و به دنیا بیارم الان بچه دو سالشه سالمه و هیچی نقصی نداره
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
هنوز تحت درمان قرار نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
من دوتا بارداری هام پیش ایشون بودم هر دو سزارین شدم کارشون عالیه واقعا
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
بسیار دکتر با تجربه و کارآمدی هستن واسه من سزارین انجام دادن و عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
عالی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
دکترخوبیه مشکل خاصی نداشتم برای چکاب میرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسیار دکتر با اخلاق و باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
من فقط یک بار نزد خانم دکتر رفتم و هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۰۳
بسیارمهربان وخوشخولق والبته حازق هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دکتر خوب و با حوصله
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عمل سزارین داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
من که خیلی راضی بودم و هردبارداریمو زیر نطر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
دکتر شهبازیان فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
دکتر خوبیه ، بااخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
دکتربسیار
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
برای چکاپ مراجعه کردم، بسیار خوش برخورد بودن و به سوالاتم با آرامش پاسخ میدادن
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
خوب عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
دکتر خوب مهربونیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
زایمان
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتری عالی و بسیار با سوادی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار کاردان
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
فوق العاده بودن ایشون سال 94 پسرم رو زیر نظر ایشون بدنیا اوردم.
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
بارداری،فعلا که دکتر خوبی به نظر میاد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
دکتر بسیار ماهر، خوش برخورد وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
خیلی مهربون و با حوصله به شرح حال من گوش کردند و خیلی خوب در مورد مراحل نحوه درمان صحبت کردند، بهترین موردشون این بود که به حقوق بیمار احترام میگذاشتند و چند نفر چند نفر داخل اتاق نمیفرستادند. رفتار پرسنل هم خوب بود و زیاد معطل نشدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
فعلا هیج
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بارداری، نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تشکیل پرونده
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دکتر با سوادی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عالی هستن عفونتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
آزمایش پاپ اسمیر دادم همه جیز خوب بود فقط عفونت داشتم که با دارو برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
عالی دکتر مهربون خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
سزارین بسیار دکتر با حوصله و کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر شهبازیان از بهترینها هستن هم در اخلاق هم در تخصص
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
بسیارعالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
خوب بود ایشون خوب مشاوره دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
مامان من سالها پیش خانم دکتر ویزیت میشدن خیلی با تجربه هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
دکتری دلسوز و کاربلد
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
برای بارداری و زایمان پیش ایشون مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
مراقبت های بارداری زیر نظر ایشون بودم بسیار عالی و کار بلد، خودشون سزارینم رو انجام داد بسیار مهارت دارند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
نازایی وحل شد
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
سلام
دکتر کاربلدی هستن،و یک ویژگی مثبت که دارن اینه که یکی یکی داخل اتاق می فرستند و آدم فضای خصوصی داره و با دقت و حوصله به صحبت ها گوش میدن و پیگیر درمان هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
درزمان بارداری مشکل داشتم تحت نظرایشون دوران بارداری رو به خوبی وسلامتی گذراندم
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
برای بارداری پسرم، دکترم بود بسیار صبور و مهربان و با شخصیت هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
عالی و فوق العاده هستن خانوم دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار عااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
ممنونم خانم دکتر خیلی منو امیدوار کردن واقعا دستشون شفاست وخیلی مهربان وباحوصله با بیمار برخود میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بارداربودم
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
نتیجع خوب ب د ممن نم از خانم وکتر
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
من سه تا زایمانم رو خانم دکتر شهبازیان انجام دادند و خیلی راضی بودم .خیلی کاربلدو ماهر و خوش اخلاق هستند .خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
بارداری تحت نظرشون بودم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
اولین جلسه است که پیش ایشون رفتم .یکی از بیماران ایشون رو تعریف کرده بودن .هنوز چیز زیادی نمیدونم.هفته 35 بارداری هستم و قراره پیش ایشون سزارین کنم
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
دوره بارداری و زایمان رو تحت نظر ایشان بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
سزارین و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
دکتر با
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
خوب بود .
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
باردارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
مشکل ناباوری که فقط یک جلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
همراه بیماربودم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
چندین بار پیششون عمل کردم کیست و فیبروم و درموئید...کارسون عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
عمل داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
عمل سزارین
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عالی دکتر بسیار با حوصله ومهربان سزارین انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
دکتر فوق العاااااده عاااااالی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۲۷
پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
عااااااااالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
تجربه خوب بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
من یه بار رفتم و حس بدی نداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
هرمونی بله
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
بارداری
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
دکتر فوق العاده خوب و بااخلاق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
مراقبت بارداری و زایمان خیلی عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۴
خیلی خوش برخورد و دقیق معاینه میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
بنظرم دکتری بود ک آرامش رو ب بیمار منتقل میکرد بسیار اروم و دانا و مطب منظم و آرام و عالی داشتن این خیلی مهم بود برام
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بهترین پزشک
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
زایمانم و برام انجام دادم بسیار باوقار هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
سلام قبلا زیر دستش عمل زیبایی داشتم با زایمان سزارین
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
براچکاپ
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
برای مراقبت های بارداری مراجعه کردم عالی و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
پریودی نامنظم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
تجربه و تخصص خوبی دارند و با دقت به صحبت های بیمار گوش میکنند و بسیار دلسوز و مهربان هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
انجام پاپ اسمیر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
من عاشقشممم همییییین
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
دکتر همکارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
از ایشان بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
دکتر عالی مهربون خوش برخورد من برا چکاب رفتم راضی بودم به دوستانم معرفی کردم ایشون رو
یه زایمان پیششون داشتم عالی بودن الان که دیگه مطبشون فوق العاده شده .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
برای چکاب و مفید بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
مشکل قارچ واژینال داشتم با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
نوزده سال پیش پسرم رو زیر نظر ایشان به دنیا اوردم عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
من برای بارداریم تحت نظرشون هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
ویزیت
برخورد و تخصصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
یک زایمان عالی و با ارامش به لطف خدا و دست های پرتوان خانم دکتر رو تجربه کردم، خداشهرزاد
لیمو عمانی
رب گوجه
شکر پنج کیلو
نمک دریا سلامتی به ایشان عطا کند️
۱۳۹۷/۰۲/۲۵
دقیق و دلسوز هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
سرکار خانم ناهید شهبازیان فوق العاده ست همین
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
دکتر با حوصله و دانایی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
در حد ویزیت اولیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
مشکل زایمان زودرس داشتم ک خداروشکر حل شد و نیازی ب سرکلاژ نبود
۱۳۹۷/۰۵/۰۴
درحال حاضرباردار هستم و زیرنظر خانم دکتر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
هنوز هیچ
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
بسیار مجرب با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
چکاپ معمولی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
فوق العاده دکتر خوش برخورد وکاربلد ومحیط مطبشون بسیار آرامش بخش
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
دکتر باتجربه ایی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
فعلا در حال مداوا هستم و از نیتجه حال حاضر بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خیلی الیی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
خیلی بامعرفت وکاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
نامنظمی پریود همچنان تحت درمان
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
بهترین دکتر تو اهواز قطعا دکتر شهبازیان هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
خوب خب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
یبارامدم نتیجه ای نگرفتم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
تازه سر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
فعلا تحت درمانم ولی برخورد خیلی خوب و تعریفشون زیاد شنید
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
بارداری و زگیل تناسلی.هر دو نتیجه ی عالی دیدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
زایمان سزارین
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
باردار بودم و کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عمل کیست بارتولن داشتم که عمل خیلی خوبی بود و دستشون خیلی سبک بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
عالی هستن من زیر نظرشون هستم وواقعا راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
هنوز خدمتشون جرحی نشدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
غددداخل رحم داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
سلام، مشکلی که داشتم بی نظمی قاعدگی بوده که خوشبختانه با یه ویزیت توسط خانم دکتر یه دوره قرص استفاده کردم و تنظیم شدم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
سزارین کردم و زیر نظر ایشون بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
معرکه اس
عالییییی دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
فوق العاده عالی.بسیار با تجربه با تشخیص بی نظیر
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
خونریزی و رفع شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
پیش ایشون سزارین انجام دادم.دستشون بسیاااار سبک و عالی.جای بخیه اصلا نموند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
دکتر دلسوزی و کار بلد
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
مثل همیشه برخورد دکتر عااالی و با روی باز اول به صحبت مراجعه کننده گوش میکنند و در آخر شروع مسیر درمان می کنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
چکاپ بارداری
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستن فوقالعاده با اطمینان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
راضی بودم از قرص هایی که بهم دادن مچکرم از دقت و تواناییشون
دارای بورد (دانشنامه) تخصصی جراحی زنان، زایمان و نازایی عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه جندی شاپور اهواز عضو انجمن جراحان زنان و زایمان ایران مشاورهی پیش از بارداری و دوران بارداری بررسی سلامت جنین (آمنیوسنتز، CVS، انجام سونوگرافی NT) انجام اعمال زیبایی با لیزر (لابیاپلاستی، درمان زگیل و ضایعات تناسلی، رفع خشکی دستگاه تناسلی، جوانسازی دستگاه تناسلی) انجام کلیهی اعمال جراحی زنان و مامایی (سزارین، هیستروسکوپی و ...) معاینات دورهای و انجام تست های غربالگری از جمله پاپ اسمیر
عالی وکاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر بسیار عالی، مهربان و کاربلد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴عالییی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰یک نوبت
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بارداری
۱۳۹۹/۰۲/۲۸عالیه فوق العاده س
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳هنوز بدون نتیجه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲درحال درمانم بسایدعالی خوش برخوردودقیق
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عالی هستند ️
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتر باتجربه و خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۸عفونت واژن ..عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۴فوق العاده خوش برخورد و کار درست هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی دکترخوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹برای زایمانم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷چکاب رفته بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بارداری وفیبرم، زایمان شدم توسط ایشون فیبروم هم برداشته شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱۹ ماه بارداری زیرنظرش بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۵بسیار بسیار دکتر باتجربه وبا حوصله ومهربان وباعلمی هستن من چندین ساله زیرنظر خانم دکترها خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالییییییی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتری فوق العاده بی نظیر مهربونه و دلسوز و خوش اخلاق با تجربه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مشکلات رحم وکیست.عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱عالی هستش خیلی باحوصله من زایمانی خیلی خوب پیشش داشتم الانم باردارم میخوام برم زیر نظرشون باشم
۱۳۹۷/۰۳/۲۷جهت چکاب مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱سزارین
۱۴۰۳/۱۰/۰۴زایمان سزارین
۱۳۹۷/۱۰/۰۳من عمل سزارین داشتم واقعا عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عالیییییییییییییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۸زایمان
۱۴۰۲/۰۱/۲۴مراقبت باردا
۱۴۰۱/۰۵/۰۷دوتا زایمان داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹اقدام به بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من حدود 12 ساله بیمار خانم دکتر هستم تیروئید کم کار دارم کارشون و تشخیصشون فوق العادست
۱۳۹۹/۰۳/۰۴از ایشان رضایت داریم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲من برای تست پاپ اسمیر رفتم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برای چکاپ دوران بارداری رفتم پیششون راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۲۷هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲فعلا ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴چکاپ بوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵برای بارداری پسرم، دکترم بود بسیار صبور و مهربان و با شخصیت هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۸بارداری خارج رحم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲حامله بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۷عالی بود خدا براش خوش بخواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲برایچکاپ قبل و حین بارداری به ایشون مراجعه کردم و هر دو فرزندم رو ایشون به دنیا اوردند.خیلی راضی بودم.هم برخورد عالی و هم راهنمایی های لازم وهم آرامشی که با صحبتهاشون به بیمار میدن بسیار موثره
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دکتر فوق العاده ایست،در اخلاق و تشخیص و درمان ،۲ فرزندم را تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۴خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتربسیارخوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی خوش اخلاق دوران بارداری زیرنظرایشون بودن سه تا از اقوام باایشون سزارین داشتند و راضی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶باردارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷اوکی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتربسیار خوب باحوصله وباتجربه بودن من واسه چکابرفته بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالی حرف نداره بسیار مهربان و صبور و پر از دانش و علم پزشکی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالی و مهربان
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بارداری وزایمان هر دو فرزندم رو توسط ایشان انجام دادم وبسیار راضی بودم
۱۳۹۷/۱۰/۲۴خونریزی زیاد داشتم موقع پریودی درمان شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دو بار بارداری و زایمانم تحت نظر ایشون بود . واقعا عالییی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بسیار دکتر عالی و با حوصله هستن. من هفته ۲۰ باردتری هستم و تا الان راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتر با اخلاق و باحوصله
۱۴۰۳/۰۵/۱۹نمونه گیری از جنین..
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بسیار مهربان و دلسوز بیماران هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹تشخیصشون نسبت به مشکلی که داشتم و من رو نگران کرده بود عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عمل سزارین شدم وعالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوش رفتار
۱۴۰۳/۰۷/۱۹همراه زن داداشم بودم، ایشون بینظیر بود،زن داداشم یک ماه پس از مراجعه باردار شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰فعلا خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۴باردار بودم و ایشان واقعا. خوش اخلاق با حوصله بودند
۱۳۹۹/۰۱/۲۷سلام وقت بخیر دکتر با حوصله ای و بادقت هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خانم دکتر بسیار باسواد و مهربان هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۲بسیار دلسوز و عالی هستن کارشون رو دوست دارم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳دکتر ب
۱۴۰۰/۰۵/۲۶به من گفته بودن بچشم مشکل داره و باید ساقطش کنی هر جا رفتم همینو گفتن تا اینکه پیش خانم دکتر اومدم و با قاطعیت گفتن بچه سالمه و به دنیا بیارم الان بچه دو سالشه سالمه و هیچی نقصی نداره
۱۳۹۹/۰۵/۰۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۴هنوز تحت درمان قرار نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸من دوتا بارداری هام پیش ایشون بودم هر دو سزارین شدم کارشون عالیه واقعا
۱۴۰۵/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بسیار دکتر با تجربه و کارآمدی هستن واسه من سزارین انجام دادن و عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۸عالی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۲دکترخوبیه مشکل خاصی نداشتم برای چکاب میرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار دکتر با اخلاق و باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۹من فقط یک بار نزد خانم دکتر رفتم و هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۰۳بسیارمهربان وخوشخولق والبته حازق هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۰دکتر خوب و با حوصله
۱۳۹۹/۱۰/۰۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عمل سزارین داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷من که خیلی راضی بودم و هردبارداریمو زیر نطر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر شهبازیان فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱دکتر خوبیه ، بااخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دکتربسیار
۱۳۹۹/۰۷/۱۶برای چکاپ مراجعه کردم، بسیار خوش برخورد بودن و به سوالاتم با آرامش پاسخ میدادن
۱۴۰۳/۰۹/۲۴خوب عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوب مهربونیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۵زایمان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتری عالی و بسیار با سوادی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار کاردان
۱۳۹۹/۱۲/۱۶فوق العاده بودن ایشون سال 94 پسرم رو زیر نظر ایشون بدنیا اوردم.
۱۴۰۰/۰۵/۲۲بارداری،فعلا که دکتر خوبی به نظر میاد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دکتر بسیار ماهر، خوش برخورد وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی مهربون و با حوصله به شرح حال من گوش کردند و خیلی خوب در مورد مراحل نحوه درمان صحبت کردند، بهترین موردشون این بود که به حقوق بیمار احترام میگذاشتند و چند نفر چند نفر داخل اتاق نمیفرستادند. رفتار پرسنل هم خوب بود و زیاد معطل نشدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴فعلا هیج
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بارداری، نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۱عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱تشکیل پرونده
۱۳۹۹/۰۵/۱۹دکتر با سوادی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی هستن عفونتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵آزمایش پاپ اسمیر دادم همه جیز خوب بود فقط عفونت داشتم که با دارو برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی دکتر مهربون خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۰۳سزارین بسیار دکتر با حوصله و کار بلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر شهبازیان از بهترینها هستن هم در اخلاق هم در تخصص
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیارعالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۷خوب بود ایشون خوب مشاوره دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مامان من سالها پیش خانم دکتر ویزیت میشدن خیلی با تجربه هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۲دکتری دلسوز و کاربلد
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳برای بارداری و زایمان پیش ایشون مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۲مراقبت های بارداری زیر نظر ایشون بودم بسیار عالی و کار بلد، خودشون سزارینم رو انجام داد بسیار مهارت دارند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵نازایی وحل شد
۱۳۹۷/۱۱/۲۸سلام دکتر کاربلدی هستن،و یک ویژگی مثبت که دارن اینه که یکی یکی داخل اتاق می فرستند و آدم فضای خصوصی داره و با دقت و حوصله به صحبت ها گوش میدن و پیگیر درمان هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵درزمان بارداری مشکل داشتم تحت نظرایشون دوران بارداری رو به خوبی وسلامتی گذراندم
۱۳۹۷/۱۰/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰برای بارداری پسرم، دکترم بود بسیار صبور و مهربان و با شخصیت هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲عالی و فوق العاده هستن خانوم دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ممنونم خانم دکتر خیلی منو امیدوار کردن واقعا دستشون شفاست وخیلی مهربان وباحوصله با بیمار برخود میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بارداربودم
۱۳۹۷/۱۰/۲۲نتیجع خوب ب د ممن نم از خانم وکتر
۱۴۰۰/۰۳/۱۹من سه تا زایمانم رو خانم دکتر شهبازیان انجام دادند و خیلی راضی بودم .خیلی کاربلدو ماهر و خوش اخلاق هستند .خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۴/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بارداری تحت نظرشون بودم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶اولین جلسه است که پیش ایشون رفتم .یکی از بیماران ایشون رو تعریف کرده بودن .هنوز چیز زیادی نمیدونم.هفته 35 بارداری هستم و قراره پیش ایشون سزارین کنم
۱۳۹۷/۰۴/۱۹دوره بارداری و زایمان رو تحت نظر ایشان بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳سزارین و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر با
۱۴۰۴/۰۱/۱۵خوب بود .
۱۴۰۴/۰۶/۲۷باردارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹مشکل ناباوری که فقط یک جلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳همراه بیماربودم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴چندین بار پیششون عمل کردم کیست و فیبروم و درموئید...کارسون عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عمل داشتم و عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۹عمل سزارین
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی دکتر بسیار با حوصله ومهربان سزارین انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۴دکتر فوق العاااااده عاااااالی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۲۷پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عااااااااالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۷تجربه خوب بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰من یه بار رفتم و حس بدی نداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸هرمونی بله
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بارداری
۱۳۹۷/۱۱/۱۵دکتر فوق العاده خوب و بااخلاق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مراقبت بارداری و زایمان خیلی عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۴خیلی خوش برخورد و دقیق معاینه میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بنظرم دکتری بود ک آرامش رو ب بیمار منتقل میکرد بسیار اروم و دانا و مطب منظم و آرام و عالی داشتن این خیلی مهم بود برام
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بهترین پزشک
۱۴۰۲/۰۳/۳۱زایمانم و برام انجام دادم بسیار باوقار هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام قبلا زیر دستش عمل زیبایی داشتم با زایمان سزارین
۱۴۰۱/۱۰/۱۲براچکاپ
۱۴۰۴/۰۲/۱۵برای مراقبت های بارداری مراجعه کردم عالی و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵پریودی نامنظم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱تجربه و تخصص خوبی دارند و با دقت به صحبت های بیمار گوش میکنند و بسیار دلسوز و مهربان هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶انجام پاپ اسمیر
۱۴۰۳/۱۲/۱۲من عاشقشممم همییییین
۱۳۹۹/۱۰/۲۲دکتر همکارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶از ایشان بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر عالی مهربون خوش برخورد من برا چکاب رفتم راضی بودم به دوستانم معرفی کردم ایشون رو
۱۳۹۹/۱۰/۱۹باردار بودم و جفت جنین پایین بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مراقبت های بعداز عمل آندومتریوز
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام ی جلسه فعلارفتم خیلی دکترخوب بااخلاق وفهمیده بودم.مطب بسیارشیک وعالی بامنشی خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سرکلاژ داشتم.کارشون عالی هست
۱۳۹۷/۰۲/۰۱یه زایمان پیششون داشتم عالی بودن الان که دیگه مطبشون فوق العاده شده .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱برای چکاب و مفید بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶مشکل قارچ واژینال داشتم با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲نوزده سال پیش پسرم رو زیر نظر ایشان به دنیا اوردم عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴من برای بارداریم تحت نظرشون هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ویزیت برخورد و تخصصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸یک زایمان عالی و با ارامش به لطف خدا و دست های پرتوان خانم دکتر رو تجربه کردم، خداشهرزاد لیمو عمانی رب گوجه شکر پنج کیلو نمک دریا سلامتی به ایشان عطا کند️
۱۳۹۷/۰۲/۲۵دقیق و دلسوز هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳سرکار خانم ناهید شهبازیان فوق العاده ست همین
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتر با حوصله و دانایی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱در حد ویزیت اولیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱مشکل زایمان زودرس داشتم ک خداروشکر حل شد و نیازی ب سرکلاژ نبود
۱۳۹۷/۰۵/۰۴درحال حاضرباردار هستم و زیرنظر خانم دکتر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲هنوز هیچ
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بسیار مجرب با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۶چکاپ معمولی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فوق العاده دکتر خوش برخورد وکاربلد ومحیط مطبشون بسیار آرامش بخش
۱۴۰۵/۰۳/۰۵زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر باتجربه ایی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳فعلا در حال مداوا هستم و از نیتجه حال حاضر بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۲۵نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی الیی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۲۹خیلی بامعرفت وکاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵نامنظمی پریود همچنان تحت درمان
۱۳۹۹/۰۶/۱۸بهترین دکتر تو اهواز قطعا دکتر شهبازیان هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خوب خب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸یبارامدم نتیجه ای نگرفتم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۲تازه سر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹فعلا تحت درمانم ولی برخورد خیلی خوب و تعریفشون زیاد شنید
۱۴۰۲/۰۳/۲۲بارداری و زگیل تناسلی.هر دو نتیجه ی عالی دیدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۸زایمان سزارین
۱۴۰۰/۰۳/۰۹باردار بودم و کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عمل کیست بارتولن داشتم که عمل خیلی خوبی بود و دستشون خیلی سبک بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی هستن من زیر نظرشون هستم وواقعا راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳هنوز خدمتشون جرحی نشدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱غددداخل رحم داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰سلام، مشکلی که داشتم بی نظمی قاعدگی بوده که خوشبختانه با یه ویزیت توسط خانم دکتر یه دوره قرص استفاده کردم و تنظیم شدم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴سزارین کردم و زیر نظر ایشون بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵معرکه اس عالییییی دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۹فوق العاده عالی.بسیار با تجربه با تشخیص بی نظیر
۱۴۰۳/۰۹/۱۸خونریزی و رفع شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۵پیش ایشون سزارین انجام دادم.دستشون بسیاااار سبک و عالی.جای بخیه اصلا نموند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر دلسوزی و کار بلد
۱۴۰۵/۰۲/۰۵مثل همیشه برخورد دکتر عااالی و با روی باز اول به صحبت مراجعه کننده گوش میکنند و در آخر شروع مسیر درمان می کنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۰چکاپ بارداری
۱۴۰۱/۱۱/۱۲تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستن فوقالعاده با اطمینان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹راضی بودم از قرص هایی که بهم دادن مچکرم از دقت و تواناییشون
۱۴۰۱/۰۹/۱۹سلام ایشون دکتر فوق العاده باتجربه و عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۵دکتر فوق العاده و مهربانی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۵خیلی خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۲۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶زایمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۵مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۶