جراحی سرطان های زنان ، کولپوسکوپی، اندومتریوز و فیبروم
متخصص شماره نظام: ۳۴۲۳۱
۷۳۲ نفر
خواهرم جراحی رحم داشت راضی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
دکتر خیلی خوبیه من فعلا تحت درمانم هرجا رفتم گفتن باید رحم برداری ولی خانم دکتر گفتن با 30کیلو وزن کم کردن میتونم خودم درمان کنم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
درموردناباروری هنوز نتیجه ای نگرفتمه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
پاپ اسمیر مشکوک ک خداروشکر حل شد
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
جلسه اول بود تازه میخوام برم آزمایش نشونشون بدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
لکه بینی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
خانم دکتر عالییی هستن هم اخلاق وهم کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
کیست داشتم و با یه دوره مصرف دارو کاملا خوب شدم . دکتر بسیار باسواد و خوشرویی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
عالی ه
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
با تجربه، علم بالا و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
سلام. من ۷ماه تحت نظرشون هستم و خداروشکر خیلی بهتر شدمه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
سلام خیلی خوبه ممنون ازش
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
دکتر خی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
بیماری خونریزی دکتر عالی هست
ا
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر بسیار خوب و متبحری هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
فعلا که تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
مشکل جوش در سینم داشتم که خانم دکتر گفتن زیر پوستی ومشکلی نداره
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دکتر خوبی بود و جواب عالی بهم داد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
فیبروم دارم مشکلم حل نشد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
برای بارداری مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
سلام دکتری بسیار با تجربه و مهربان. من چهار بارداری داشتم که هر سه تا رو زیر نظر ایشان بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
تشخیص عالی دکتر باانصاف
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
عالییییی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بهترین دکتری است ک تا الان توسطتش ویزیت شدم از خانوم دکتر زاهدی سپاس گذارم ک برای بیماران وقت کافی میگذارن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
اندرومتریوز در حال درمان عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
از سالها دکترم بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
بیماریی زونا که تشخیص سایر پزشکان اشتباه بود و ایشان سریع تشخیص دادند و ارجاع به پزشک مربوطه دادند.
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
بسیار با حوصله و مهربان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
بسیار خوش برخورد هستن و درباره عملکردشون به زمان نیاز هست تا بتونم نظری بدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
تحت درمان هستم و هنوز نتیجه ای دریافت نکردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
فعلاتحت درمانم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
دکتر فوق العاده مهربان و صبور و متحبر هستند...به شما آرامش میدن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
سلام به همه عزیزان من خونریزی شدید داشتم که خداروشکر پیش خانم دکتر مهربون و خوش برخورد نتیجه عالی گرفتم الان هم میخوام اقدام به بارداری بکنم پیش خودشون تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
فیبروم .در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
برای پریودی نامنظم مراجعه کردم، بهم قرص پیشگیری دادن. بنظرم میتونن با بیماران یکم مهربونتر باشن.
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
بارداری،عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
بسیار دکتر باتجربه
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
ویروسhpv ، بسیار دکتر باسواد و باحوصله و کاربلد،من خیلی راضی هستم از کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
دکتر بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
دکتر باتجربه وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
عالیه
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
آندومتریوز تحت درمان هستم دکتر خوبیه ولی رفتارش با بیمارا تند هست یکم بیشتر مدارا کنن اکیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
مشکل کیست سینه و فیبروم رحمی نه دارو دادن نه درست جواب دادن گفتن دوباره باید سونو تکرار کنی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
من تا الان یک جلسه پیش ایشون رفتم و عالی بودن انشالله که جواب ازمایشم بیاد و درمان رو شروع کنم مطمین هستم که جواب میگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
منشی و نوبت دهی بد بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
پریود نامنظم
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
عفونت و تست اچ پی وی داشتم که عفونت توسط خانم دکتر درمان شد و تست انجام گرفت و بسیار از طبابت ایشان راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
خیلی ازشون راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
دکتر خوش اخلاق و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ضخامت جداره رحم، قاعدگی نامنظم، تحت درمان، تشخیص و تجویزش فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
خوب بو
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
سلام مراجعه اول بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
عالی و باااخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بسیار عالی هستند جای عملم اصلا نموند خیلی خوب توضیح میدن و استرس منو کم کردن قبل عمل
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بسیار خوب متخصص و باحوصله
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
عفونت داشتم هنوز خوب نشدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
زیر نظر هستم و باردارم
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
امینیوسنتز
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بیماری آندومتریوز دارم. تجویز قرص کردن و بعد از دو ماه پیشنهاد عمل دادن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
سلام عفونت قارچی شدید با ویزیت اول خدارو شکر خیلی بهتر شدم اما فعلا کامل کامل مشکلم برطرف نشده و در صدد مراجعه به ایشان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
بسیار باحوصله و با دقت و باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
برای چکاب هایمن پیششون رفته بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
زایمان داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
فعلا که یه بار ویزیت شدم و هنوز درمان صورت نگرفته
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مهشیدزاهدی دکترعالی عالی دش گرم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
با سلام؛خانم دکتر با حوصله و متخصص و خوش برخورد.راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دکتر عالی و با حوصله باردار هستم و زیر نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
با ایشون مشورت داشتم و خیلی از نظرشون استفاده کردم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
مشکل خاصی نداشتم سونوگرافی منو دید
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
خوش برخورد بودن تحت درمانم اولین بار مراجعه کردم آن شاالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
آزمایش HPV مثبت بود با مراجعه به دکتر خداروشکر با اخلاق بسیار خوب و راهنمایی درست در مرحله درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
خوب بود بد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
در حال درمان
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
دکتر فوق العاد خوب وباحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
عالی بود...با تجربه وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر بسیار کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
خداخیرشون بده من برای بچه میرفتم پیشش ک باردار شدم .و چون خودشون زن باردار رو ویزیت نمیکنن معرفیم کردن ب ی دکتر عالیی خانم دکتر الهی ک خیر ببینید
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
عفونت قارچی.تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
دقیق, باحوصله
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خانم دکتر با حوصله ای بودن و با شرح دادن کامل شرایط به درک موضوع به من کمک کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عالیه. بی نظیره
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
ایشون بی نظیرهستن درکارشون خداحفظ شون کنه
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
درحال درمان هستم و هنوز زیر نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بسیار مهربان و مجرب بودن و چقدر وقت گذاشتن برای معاینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
هنوز منتظر جواب هستم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سلام تازه آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
فعلا فقط یکبار رفتم تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
درحال درمان هستم ولی قبل از ازمایش و سنو هم تونستن مشکلمو تشخیص بدن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
با اول با یه بار ویزت کردن باردار شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
هنوز تحت درمانم آندومتریوز دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
کاردرست بابامدیریت عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
دکترمحترم وخوش برخورودبسیار باخلاق
بهترین دکترزنان هست ک باهاشون برخورد کردم دو هفته پیش عمل برداشت رحم برام انجام داد ک خییییلی راضی هستم وجای داره ک دست اورا بوسید
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
معاینه و چکاپ
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دکتر با حوصله ی هستند برای بیمار وقت می گذارند و شرح حال بیمار برای ایشان دارای اهمیت هست
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
در نوبت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
نازایی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
بسیار کار بلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
با تجدبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
هنوز تازه قراره مشکلم تشخیص داده بشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
هنوز درمان نشدم
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
قارچ و عفونت برام آزمایش،نوشتن تشخیصشون درست بود دوباره باید برم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
تشخبصشان عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خیلی با حوصله معاینه و ویزیت کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تحت درمان هستم اما تا همین الان هم نتیجه ی خوب گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
مشکل قبلی من حل شد برای کاردیگه ای وقت می گیرم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
برخورد عالی و باصبوری پاسخ می دهند.
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خانم دکتر بسیار با حوصله و با سواد هستن
در دوره درمان هستم امادر مقایسه با همکارانشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دکتر خوب وفهمیده ای است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
پریودی نامنظم و با درد شدید داشتم و در حال درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عمل سزارین داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
بارداری
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
بانکمایسطردنغقتککدرردپووچ
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
سزارین
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
فعلا ویزیت اولیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
توده دربرست راهنمایی درست و اصولی ازطرف ایشان
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
سلام من خانم سعیدی هستم من سرطان دهانه رحم داشتم والان دوسال که عمل کردم رحم در اوردم شکرخدا هزار مرتب که الان تنم سالم هست واز مریضی نجات پیدا کردم ممنونم از خانم دکتر مهشید زاهدی وخیلی خیلی مهربان ودلسوزی هست
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
آندومتریوز دارم هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
خونریزی شدید. در حال درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
با اطلاعات
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سلام بار اول مراجعه کردم دکتر بسیار صبور و با اخلاق مهربون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
ادامه درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
با سواد ترین دکتر زنان در اهواز و تهران
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
عالی ،سرشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
نتیجه نگرفتم فیبروم دارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
دکتر بسیار خوب و باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
مهربون وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
مشکل التهاب رحم خدا رو شکر بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بسیار با تجربه و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
آندومتریوز.بعداز 6ماه مصرف دارو تحت درمان خانم دکترزاهدی عزیز بودم که خدا روشکر باووحود اینکه کیست بزرگی بود و همه میگفتن باید عمل بشی با تشخیص عالی ایشون و بدون عمل برطرف شد یک دنیا ازشون ممنونم.بسیار با شخصیت در کار جدی و در عین حال دلسوز و و به فکر بیمار هستن حتی شرایط روحی بیمار
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
دکتر عالیه شدیدا توصیه میشه با تجربه با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
نمممذرررر
تهححکمنپ
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
بدنیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
عالی بسیار ع
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عفونت قارچی داشتم با یک ویزیت درمان شدم پزشک بسیار با تجربه و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
زگیل تناسلی ولی تا الان از بین نرفتن و تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
من ۷سال باردار نشدم حلا خداروشکر باردار شدم بعد ۲ماه دخترم حلا ۲سالش
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
واقعا دکتر عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
پیشنهاد نمیکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تشخیص ایشان بسیار عالی است و بیمار را گمراه نمی کند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
خوب است
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
بد نبود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
خون ریزی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بهم ریختگی قاعدگی داشتم تحت نظر ایشون در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
دوران بارداری زیر نظر خانم زاهدی بودم ک عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
دکتر خوبی است
...
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
درد زیر ناحیه شکم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
باسلام
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
تشخصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
اخلاقشون خوب نیست ،بی حوصله هستن محترمانه رفتار نمیکنن و اجازه نمیدن کامل سوالاتو بپرسی .
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
چکاپ کلی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خوب وخیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بشخودم ذبط ذازه
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
با اخلاق مهربان در کار وحرفه خودشون بینظیر هستن ودلسوز
تحصیلات -فارغ التحصیل سال ۱۳۷۱ از دانشکده ی پزشکی دانشگاه تهران -بورد تخصصی زنان و زایمان سال ۱۳۷۵ از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران -فلوشیپ انکولوژی زنان از دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی سابقه ی خدمت تخصصی پزشکی: بیست و هفت سال خدمات ویژه: -جراحی سرطان های زنان: سرطان تخمدان، سرطان جسم رحم، سرطان دهانه رحم (سرطان سرویکس)، توده های رحم، کیست تخمدان، چک آپ کامل سرطان -کولپوسکوپی جهت بررسی دهانه رحم (سرویکس)، برای بررسی اچ پی وی (HPV) پرخطر، HPV-16, HPV-18، واکسیناسیون اچ پی وی -پاپ اسمیر جهت بررسی دهانه ی رحم (سرویکس) -اندومتریوز: تشخیص و درمان کیست اندومتریوز و درد هنگام عادت ماهانه (دیس منوره) -درمان دارویی و جراحی فیبروم رحم -کرایوتراپی: فریز کردن زگیل تناسلی با اسپری نیتروژن مایع -تشخیص و درمان مشکلات نازایی: تنظیم عادت ماهانه، تحریک تخمک گذاری) -تشخیص و درمان مشکلات مرتبط با عادت ماهانه: تخمدان پلی کیستیک، عادات ماهانه ی نامرتب، یائسگی، پوکی استخوان
خواهرم جراحی رحم داشت راضی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر خیلی خوبیه من فعلا تحت درمانم هرجا رفتم گفتن باید رحم برداری ولی خانم دکتر گفتن با 30کیلو وزن کم کردن میتونم خودم درمان کنم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷درموردناباروری هنوز نتیجه ای نگرفتمه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۹درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۲۴پاپ اسمیر مشکوک ک خداروشکر حل شد عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳جلسه اول بود تازه میخوام برم آزمایش نشونشون بدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹لکه بینی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۰۵خانم دکتر عالییی هستن هم اخلاق وهم کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰کیست داشتم و با یه دوره مصرف دارو کاملا خوب شدم . دکتر بسیار باسواد و خوشرویی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳عالی ه
۱۴۰۳/۰۱/۰۴عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۲۰با تجربه، علم بالا و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۶/۰۸سلام. من ۷ماه تحت نظرشون هستم و خداروشکر خیلی بهتر شدمه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سلام خیلی خوبه ممنون ازش
۱۴۰۰/۰۹/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹دکتر خی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بیماری خونریزی دکتر عالی هست ا
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر بسیار خوب و متبحری هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷فعلا که تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵مشکل جوش در سینم داشتم که خانم دکتر گفتن زیر پوستی ومشکلی نداره
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳دکتر خوبی بود و جواب عالی بهم داد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰فیبروم دارم مشکلم حل نشد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳برای بارداری مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶سلام دکتری بسیار با تجربه و مهربان. من چهار بارداری داشتم که هر سه تا رو زیر نظر ایشان بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴دکتر بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۲تشخیص عالی دکتر باانصاف
۱۴۰۲/۱۱/۰۵عالییییی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بهترین دکتری است ک تا الان توسطتش ویزیت شدم از خانوم دکتر زاهدی سپاس گذارم ک برای بیماران وقت کافی میگذارن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴اندرومتریوز در حال درمان عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴از سالها دکترم بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بیماریی زونا که تشخیص سایر پزشکان اشتباه بود و ایشان سریع تشخیص دادند و ارجاع به پزشک مربوطه دادند.
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار با حوصله و مهربان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰بسیار خوش برخورد هستن و درباره عملکردشون به زمان نیاز هست تا بتونم نظری بدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تحت درمان هستم و هنوز نتیجه ای دریافت نکردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷فعلاتحت درمانم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵دکتر فوق العاده مهربان و صبور و متحبر هستند...به شما آرامش میدن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸سلام به همه عزیزان من خونریزی شدید داشتم که خداروشکر پیش خانم دکتر مهربون و خوش برخورد نتیجه عالی گرفتم الان هم میخوام اقدام به بارداری بکنم پیش خودشون تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴فیبروم .در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱برای پریودی نامنظم مراجعه کردم، بهم قرص پیشگیری دادن. بنظرم میتونن با بیماران یکم مهربونتر باشن.
۱۴۰۱/۰۶/۲۴بارداری،عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار دکتر باتجربه
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸ویروسhpv ، بسیار دکتر باسواد و باحوصله و کاربلد،من خیلی راضی هستم از کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر باتجربه وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالیه بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵آندومتریوز تحت درمان هستم دکتر خوبیه ولی رفتارش با بیمارا تند هست یکم بیشتر مدارا کنن اکیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مشکل کیست سینه و فیبروم رحمی نه دارو دادن نه درست جواب دادن گفتن دوباره باید سونو تکرار کنی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۲/۰۹/۲۷من تا الان یک جلسه پیش ایشون رفتم و عالی بودن انشالله که جواب ازمایشم بیاد و درمان رو شروع کنم مطمین هستم که جواب میگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸منشی و نوبت دهی بد بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳پریود نامنظم
۱۴۰۴/۰۳/۳۰عفونت و تست اچ پی وی داشتم که عفونت توسط خانم دکتر درمان شد و تست انجام گرفت و بسیار از طبابت ایشان راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خیلی ازشون راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۸دکتر خوش اخلاق و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶ضخامت جداره رحم، قاعدگی نامنظم، تحت درمان، تشخیص و تجویزش فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خوب بو
۱۴۰۱/۰۹/۰۱سلام مراجعه اول بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عالی و باااخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار عالی هستند جای عملم اصلا نموند خیلی خوب توضیح میدن و استرس منو کم کردن قبل عمل
۱۳۹۸/۱۲/۰۹خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار خوب متخصص و باحوصله
۱۴۰۱/۱۲/۰۴عفونت داشتم هنوز خوب نشدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳زیر نظر هستم و باردارم
۱۳۹۸/۰۹/۲۳امینیوسنتز
۱۴۰۰/۰۴/۲۱تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶بیماری آندومتریوز دارم. تجویز قرص کردن و بعد از دو ماه پیشنهاد عمل دادن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۵سلام عفونت قارچی شدید با ویزیت اول خدارو شکر خیلی بهتر شدم اما فعلا کامل کامل مشکلم برطرف نشده و در صدد مراجعه به ایشان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار باحوصله و با دقت و باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۰برای چکاب هایمن پیششون رفته بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲زایمان داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۶فعلا که یه بار ویزیت شدم و هنوز درمان صورت نگرفته
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۳مهشیدزاهدی دکترعالی عالی دش گرم
۱۳۹۹/۰۵/۱۳با سلام؛خانم دکتر با حوصله و متخصص و خوش برخورد.راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر عالی و با حوصله باردار هستم و زیر نظر ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۱۱دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶با ایشون مشورت داشتم و خیلی از نظرشون استفاده کردم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مشکل خاصی نداشتم سونوگرافی منو دید
۱۴۰۱/۱۱/۲۹خوش برخورد بودن تحت درمانم اولین بار مراجعه کردم آن شاالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱آزمایش HPV مثبت بود با مراجعه به دکتر خداروشکر با اخلاق بسیار خوب و راهنمایی درست در مرحله درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود بد
۱۴۰۴/۰۲/۲۸در حال درمان
۱۳۹۹/۰۴/۲۵دکتر فوق العاد خوب وباحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی بود...با تجربه وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر بسیار کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خداخیرشون بده من برای بچه میرفتم پیشش ک باردار شدم .و چون خودشون زن باردار رو ویزیت نمیکنن معرفیم کردن ب ی دکتر عالیی خانم دکتر الهی ک خیر ببینید
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عفونت قارچی.تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دقیق, باحوصله
۱۳۹۷/۱۰/۱۸پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خانم دکتر با حوصله ای بودن و با شرح دادن کامل شرایط به درک موضوع به من کمک کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالیه. بی نظیره
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ایشون بی نظیرهستن درکارشون خداحفظ شون کنه
۱۴۰۳/۰۲/۰۳درحال درمان هستم و هنوز زیر نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار مهربان و مجرب بودن و چقدر وقت گذاشتن برای معاینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵هنوز منتظر جواب هستم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰سلام تازه آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶فعلا فقط یکبار رفتم تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۸/۲۹درحال درمان هستم ولی قبل از ازمایش و سنو هم تونستن مشکلمو تشخیص بدن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸با اول با یه بار ویزت کردن باردار شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲هنوز تحت درمانم آندومتریوز دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کاردرست بابامدیریت عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکترمحترم وخوش برخورودبسیار باخلاق بهترین دکترزنان هست ک باهاشون برخورد کردم دو هفته پیش عمل برداشت رحم برام انجام داد ک خییییلی راضی هستم وجای داره ک دست اورا بوسید
۱۴۰۳/۰۷/۲۶معاینه و چکاپ
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر با حوصله ی هستند برای بیمار وقت می گذارند و شرح حال بیمار برای ایشان دارای اهمیت هست
۱۴۰۳/۰۹/۰۵در نوبت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴نازایی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار کار بلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۲با تجدبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳هنوز تازه قراره مشکلم تشخیص داده بشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۱هنوز درمان نشدم
۱۴۰۲/۰۱/۳۱قارچ و عفونت برام آزمایش،نوشتن تشخیصشون درست بود دوباره باید برم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶تشخبصشان عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی با حوصله معاینه و ویزیت کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳تحت درمان هستم اما تا همین الان هم نتیجه ی خوب گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکل قبلی من حل شد برای کاردیگه ای وقت می گیرم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳برخورد عالی و باصبوری پاسخ می دهند.
۱۴۰۲/۱۱/۰۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خانم دکتر بسیار با حوصله و با سواد هستن در دوره درمان هستم امادر مقایسه با همکارانشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر خوب وفهمیده ای است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲پریودی نامنظم و با درد شدید داشتم و در حال درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عمل سزارین داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بارداری
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بانکمایسطردنغقتککدرردپووچ
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سزارین
۱۴۰۴/۰۲/۱۳درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰فعلا ویزیت اولیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵توده دربرست راهنمایی درست و اصولی ازطرف ایشان
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سلام من خانم سعیدی هستم من سرطان دهانه رحم داشتم والان دوسال که عمل کردم رحم در اوردم شکرخدا هزار مرتب که الان تنم سالم هست واز مریضی نجات پیدا کردم ممنونم از خانم دکتر مهشید زاهدی وخیلی خیلی مهربان ودلسوزی هست
۱۴۰۲/۰۳/۱۳آندومتریوز دارم هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۲۸خونریزی شدید. در حال درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷با اطلاعات
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلام بار اول مراجعه کردم دکتر بسیار صبور و با اخلاق مهربون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳ادامه درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲با سواد ترین دکتر زنان در اهواز و تهران
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۳۰عالی ،سرشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۵نتیجه نگرفتم فیبروم دارم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر بسیار خوب و باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳تحت درمانم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مهربون وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۱/۰۸مشکل التهاب رحم خدا رو شکر بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بسیار با تجربه و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۶آندومتریوز.بعداز 6ماه مصرف دارو تحت درمان خانم دکترزاهدی عزیز بودم که خدا روشکر باووحود اینکه کیست بزرگی بود و همه میگفتن باید عمل بشی با تشخیص عالی ایشون و بدون عمل برطرف شد یک دنیا ازشون ممنونم.بسیار با شخصیت در کار جدی و در عین حال دلسوز و و به فکر بیمار هستن حتی شرایط روحی بیمار
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر عالیه شدیدا توصیه میشه با تجربه با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰نمممذرررر تهححکمنپ
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بدنیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بسیار ع
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عفونت قارچی داشتم با یک ویزیت درمان شدم پزشک بسیار با تجربه و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۱زگیل تناسلی ولی تا الان از بین نرفتن و تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹من ۷سال باردار نشدم حلا خداروشکر باردار شدم بعد ۲ماه دخترم حلا ۲سالش
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰واقعا دکتر عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷پیشنهاد نمیکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۶تشخیص ایشان بسیار عالی است و بیمار را گمراه نمی کند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوب است
۱۴۰۱/۰۱/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بد نبود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۸خون ریزی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بهم ریختگی قاعدگی داشتم تحت نظر ایشون در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دوران بارداری زیر نظر خانم زاهدی بودم ک عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۱دکتر خوبی است ...
۱۴۰۰/۰۹/۲۰درد زیر ناحیه شکم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵باسلام
۱۴۰۳/۰۷/۰۴تشخصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵اخلاقشون خوب نیست ،بی حوصله هستن محترمانه رفتار نمیکنن و اجازه نمیدن کامل سوالاتو بپرسی .
۱۴۰۴/۱۱/۰۸چکاپ کلی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱خوب وخیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بشخودم ذبط ذازه
۱۴۰۰/۰۲/۱۳با اخلاق مهربان در کار وحرفه خودشون بینظیر هستن ودلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکترفوق العاده حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۶