این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سایت برای نوبت روزانه باز میشود
ویزیت غیرباردارنداریم درصورت نوبت گرفتن نوبت به شما داده نمیشو، فقط باردار ویزیت میشود
نوبت فقط مختص باردار های پر خطر و اینترنتی میباشد
جهت نوبت حضوری مراجعه نکنید
اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی، مجتمع رویال طبقه اول، کلینیک دکتر کبرا شجاعی
شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰
پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح در ساختمان نخل جنب داروخانه عساکره درب قرمز رنگ مراجعه کنند
روبروی آزمایشگاه نرگس
خانم های غیر باردار برای پنج شنبه ها نوبت نگیرند /
ساعت درج شده در سایت به معنی اعلام حضور بیمار میباشد و ساعت پذیرش توسط پزشک نمیباشد . تاکید میکنم لطفا طبق ساعت سایت در مطب حضور داشته باشید . به دلیل تجمع نشدن در مطب
معطلی ۳ الی ۵ ساعت میباشد .
لطفا صبور باشید و در صورت داشتن شرایط و حوصله اقدام به نوبت کنید.
نوبت های پنج شنبه مختص خانم های باردار میباشد.
سایت برای نوبت روزانه باز میشود
ویزیت غیرباردارنداریم درصورت نوبت گرفتن نوبت به شما داده نمیشو، فقط باردار ویزیت میشود
نوبت فقط مختص باردار های پر خطر و اینترنتی میباشد
جهت نوبت حضوری مراجعه نکنید
اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی، مجتمع رویال طبقه اول، کلینیک دکتر کبرا شجاعی
شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰
پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح در ساختمان نخل جنب داروخانه عساکره درب قرمز رنگ مراجعه کنند
روبروی آزمایشگاه نرگس
خانم های غیر باردار برای پنج شنبه ها نوبت نگیرند /
ساعت درج شده در سایت به معنی اعلام حضور بیمار میباشد و ساعت پذیرش توسط پزشک نمیباشد . تاکید میکنم لطفا طبق ساعت سایت در مطب حضور داشته باشید . به دلیل تجمع نشدن در مطب
معطلی ۳ الی ۵ ساعت میباشد .
لطفا صبور باشید و در صورت داشتن شرایط و حوصله اقدام به نوبت کنید.
نوبت های پنج شنبه مختص خانم های باردار میباشد.
تشخیص میکروسفالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۰پریودی نامنظم داشتم از اولین مراجعه به دکتر خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸برای بارداری تحت نظر ایشونم...فعلا نمیتونم نظر خاصی بدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹درکل دکتری خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۰۷معرفی شده ایم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مکانی که در نظر گرفته اند برای پنج شنبه ها که مراجعه میکنید حضور ساعت ۸:۳۰ هستش پشت درب تو خیابون جلو آفتاب باید بمونی تا ۱۰ که منشی بیاد درو باز کنه و ساعت ۱۱:۳۰ که پزشک برسه .و مطب بسیار گرم و آب سرد کن هم نداره .هرچیزی که اون روز بنویسه ثبت نمیکنه و باید آزاد انجام بدید.چون اونجا سیستم نداره.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳این بارداری دوم هست ک زیر نظرشون هستم ولی این بار اون منشی ک ارامش مطبو بهم ریخته بود رفته و مطب خیلی ارامش و سکوت داشت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سرطان خون داشت واچه اش زیرنظر اون سالم بدنسازی اورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸در حال درمان ام فعلا نظری ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سلام من که ازش خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰توضیحات عالی ومرتب داده شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳فقط منشی انگار دکتره ...
۱۴۰۴/۱۰/۲۸بارداری بودم گفتن پسر یه مشکلی قلبی داشت گفت نگران نباش چیزی نیست با صبر حوصله آزمایش ثنتیک انجام بده توکل بر خدا ناامید نشو
۱۴۰۴/۱۰/۱۵یک بار مراجعه کردم اخلاقشون فوق العاده بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۳/۱۰مشکل من ان تی بچم بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر فوق العاده ایه
۱۳۹۹/۱۱/۳۰بسیار خوب و آرام
۱۴۰۲/۰۱/۱۵خوبه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۱نظر خاصی ندارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالیه خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱سلام من خانم ربانیانم بیمار دکتر کبری شجاعی من معرف داشتم حداقل 7تا 8 تا از فامیلم بچه دار نمیشدن ولی زیر نظر خانم دکتر ک رفتن شکر خدا الان بچه هاشون دارن منم خیلی خیلی راضیم ک زیر نظرشون هستم️️
۱۴۰۰/۰۵/۰۶سونوگرافی کرده
۱۳۹۸/۱۱/۱۱کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۰۱بسیار مهربان
۱۴۰۱/۱۰/۱۵سلام وقت بخیر اولین باری ک پیشتت میرم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷مهربون ودلسوز
۱۴۰۲/۰۶/۰۷دکتر خیلی عالی هست و دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۲باید نوبت گرفته بشه و سایت ب سختی باز میشه ک نوبت بگیریم و این باعث میشه ک یکم معطل بشیم یا نوبتمونو به روز دیگه ایی موکول کنیم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶مشکل تک شریانی هنوز تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۰۵چکاب بارداری
۱۴۰۴/۱۱/۱۶عالیه من زیر نظرشون بودم بارداری قبلیم ولی ماهای اخر بارداریم رفتم الآن باردارم و دوباره میخام زیر نظر ایشون باشم خیلی مهربان هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خوش اخلاق با سواد و متین . ولی مطب بسیار شلوغ و معطلی زیاده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خیلی دکتر خوبی هستند من خیلی راضیم از کارشون هربار که رفتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۱۹فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مشکل سقددارم هنوزنتیجه نگرقتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی.عفونت
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عالی بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام.من بارداری پرخطر داشتم.فشارخون ودیابت وتیروئیدوغلظت خون داشتم برای بارداری دوم.خداروشکر با راهنمایی خانم دکتر وآزمایشها وسنوگرافی ها .بارداریم راحت بود.الان دخترم 1سالشه
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۳/۰۳عالییییی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عفونت قارچی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷عالی صبور و مهربان مامایی هم که باهاشون کار میکنه بسیار دلسوز و مهربانن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بینظیر
۱۴۰۴/۰۹/۰۴فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۹/۰۵نوبت دهی بسیار بد هست میگن ساعت 8به بعد باز میشه ولی تا ساعت 9هیچ خبری نیست بعد یک دفعه چک می کنیم نوشت نوبت پر شده است معلوم نیست چه موقع نوبت دهی باز و فعال بوده است
۱۴۰۴/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲فعلا تحت ن
۱۴۰۲/۰۴/۰۴پزشک عالب
۱۴۰۰/۰۱/۱۱بهترین دکتر برای سزارین اومدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سنوگرافی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵مشکل کیست و تجربه ایشان در تجویز دارو رضایت بخش بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۴خانم مهربون وخوش برخوردی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۳فوق العاده هستن.بسیار با سواد هستن.خصوصا در رابطه با بیماری های جنینی
۱۳۹۷/۰۹/۰۲مراقبت بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۱۶زیر نظر ایشان هستن برای بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۷فعلا نظری ندارم، اما دکتر بسیار محترم و شایسته و باسوادی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۳۱بسیار باتجربه ومهربان
۱۴۰۱/۱۲/۱۴خوب بودن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی هستن الان بارداری پرخطر دارم و بارداری سومم هست و تا الان که خوب پیش رفته باردارم درکنار دکتر شجاعی عزیز انشالله تا مهرماه برای زایمان
۱۴۰۵/۰۳/۲۲با سلام برا اولین بار مراجعه کردم برا بارداری، بسیار مهربان و در کار دقیق و با حوصله بودن ، من که ازش راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر خیلی با دقت
۱۴۰۵/۰۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی و بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بچه ام iuga بهم خیلی روحیه داد
۱۴۰۱/۰۴/۰۷بسیار دکتری با سواد و آگاه به تمام امور یک خانم باردار هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوبه عالی ولی سرنوبت سرساعت نمیفرستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بلاتکلیف
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر با سوادی هستند اما بشدت کم حوصله هستند واصلا به حرف بیمار گوش نمیده و دوما بیشتر از حد معمول ونساب ویزیت میکنند که دیگه دکتر برای بیماران آخر حوصله اش از دست میده
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام کار دکتر خیلی عالی ولی برای نوبت گرفتن اینترنتی خیلی اذیت کننده اس
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بهترین دکتر خوزستان البته برا زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خیلی خوب هست
۱۳۹۸/۰۶/۲۲در حالی بررسی و چک کردن هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوب و با تجربه هست
۱۳۹۸/۱۱/۱۴دکترخوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۰زایمانم رو ایشون انجام دادن راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴برای نوبت دهی خیلی اذیت میشیم حتا آنلاینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی دکتر خوبو مهربونیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خوب است
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عمل سرکلاژ انجام دادم عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۸دکتر بسیار مهربان و خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳دکتر بسیار عالی و مهربون
۱۳۹۸/۰۷/۰۹خیلی دکتر باحوصله واخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱در حال معالجه پیش خانم دکتر هستم انشالا نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸لوپوس داشتم بچه دار شدم تحت نظرخانوم دکتر الانم بچم۱ سالشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خودشان خیلی خوب هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷باسلام اول از همه اخلاق خیلی خوب دارن ودوما تشخیص عالیترین هستن من که خیلی ازشون راضی هستم کاراشون وبه ترتیب انجام میدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹فقد یکبار رفتم پیششون و تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹زایمان کردم خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۴سلام خانم دکتر سایت نوبتدهی باز نمیشود. امکان گرفتن نوبت نداریم لطفا راهنمایی بفرمایید
۱۴۰۴/۱۰/۱۶من دوقلو زیر نظر ایشون بودم ،با وجود خطرات زیاد بارداریم واینکه هیچ دکتری مسؤلیت درمان منو نداشتن اما خانم دکتر تا وقت زایمان درکنارم بودن وخداروشکر هم دوقلوها وهم خودم سرحال وسالم هستیم..
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۱دکتر عالی ومهربون
۱۴۰۱/۰۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۲/۲۷دکتر مهربون و با حوصله عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵چیزی که دکترهای دیگه تشخیص نمیدن رو تشخیص داد
۱۳۹۹/۰۴/۲۰باردار بودم برام دارو تجویز میکرد
۱۴۰۱/۰۷/۰۴چرا بیمار غیرباردار رو نمیپذیرن مگه دکتر درمان ناباروری نیستن؟
۱۴۰۵/۰۱/۲۵راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالیه عاشقشممممممم
۱۴۰۱/۱۲/۲۲عالی صاحب فرزند
۱۴۰۱/۰۵/۲۸باردارم و در دوران بارداری می باشم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱پزشک و پرسنل عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶برای بارداری اول تحت نظر خانم دکتر شجاعی بودم و زایمانم رو خودشون انجام دادن ، خیلی ازشون راضی بودم .
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیا عالیه بینظیرهه
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۴برابارداری
۱۴۰۴/۰۹/۱۴مراقبت های بارداری
۱۴۰۱/۰۲/۲۰برای مشکلات جنینی تحت نظرشون بودم و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶رد دوران بارداری هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۱۳مسمومیت بارداری داشتم الان میخام زیر نظر ایشون اقدامات قبل بارداری و دوران بارداری پرخطرم رو سپری کنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر خیلی خوبی هستند و جوابگو هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۱۲سلام خیلی خوب بود من راضی هستم. فقط تایم انتظار در مطب خیلی طولانی بود و واقعا مادران باردار اذیت میشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالییییی بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۱واقعا دکتر خوبیه ومثل این دکتر خوش اخلاق وصبور ندیدم ومن ازش خیلی راضی هستم واقعا دست گلش درد نکنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸باردارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ایشون بسیار جراح قابل و حاذق هستند و درمراقبت از جنین و مادر استاد هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۸بسیار با تجربه و مهربان و دوست داشتنی ️
۱۴۰۵/۰۱/۲۱در حال
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عالی قربونش برم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰عالی بوده۰ قبل توسط ایشان زایمان انجام شده
۱۴۰۱/۰۷/۱۰خوب بود من زیر
۱۴۰۲/۰۱/۰۵برای درمان که تا الان خوب پیش رفت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴ناباروری داشتم در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر با حوصله وعالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بهترین دکتر در زمینه ی بارداری های پرخطر هستن حوصله ودقتشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب بود ممنون
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام دکتر فوق العاده ماهر و کار بلد از آبادان دارم میام و در حال درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳سونو دادم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱فعلا یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالیه از همه نظر ..فقط خیلی شلوغه باید حوصله بزارید
۱۴۰۴/۰۹/۱۴ابجی من اونجا بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶دکتر متعهد و بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر دلسوز مهربان
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکترخوبیه باسواده واقعن مهربون ومودب هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۳دکتر بسیاردر زمینه باداری باسواد هستند. مشکل من محدودیت رشد جنین iugrبود که به درستی راهنمایی ثردند.فقط شلوغی مطب واقعا حوصله میخواد.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی خوشحالم که با خانم دکتر آشنا شدم بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی خوبه
۱۴۰۴/۱۰/۲۰فوق العاده دکتر خوب وباسوادی هست من بارداری چهارمم بود خیلی بهم ارامش داد ونتیجه زایمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۱نظری ندارم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۷لطفاااا لطفا بگید چطور باید نوبت بگیریم خب هرورز که من میزنم زده ظرفیت تکمیل واصلا گزینه اولین نوبت آزاد رو نداره پس ما باید چیکار کنیم؟ تلفنم که جواب نمیدید.. تازه میگید نوبتم روزانه اس واقعا چطور نوبت میگیرن که ما نمیدونیم؟
۱۴۰۵/۰۳/۲۲برا چکاب ساده رفتم ولی در کل عالی بود ناراحت بودم چرا زمانی ک مشکل داشتم پیش خانم دکتر شجاعی مراجعه نکردم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹درود از همه لحاظ بسیار عالی هستن جز بهترینا هستن و شایدم بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۰۶فعلا ویزیت نشدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹بهترین پریناتولوژیست جنوب ایران
۱۴۰۵/۰۲/۲۸چه طور باید وقت گرفت ؟ چه ساعتی برای نوبت دهی سایت باز میشود ؟
۱۴۰۴/۱۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۴زود رس
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار دقیق و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بارداری طبیعی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹نوبت دهی
۱۳۹۹/۰۲/۲۴سندم داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خودش خوبه ، مهربونه متخصص تو کارش ، یه خورده منشی هاش دکتر بازی در میارن
۱۴۰۲/۰۴/۲۳چرا اصلا نمیشه نوبت گرفت تو سایت از ساعت ۹ تو سایت هستیم بسته است نوبت حضوری هم خو قبول نمیکنند پ ما باید چطوری نوبت بگیریم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶میتونم بگم بی نظیره
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عالیییی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷با سلام، برای بارداری مراجعه کردم تا الان که ۸ ماهگی هست خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۳خوب بود ولی سر نوبت خیلی اذیت شدیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲جهت معاینه و صدور پایان پارداری به صورت اورژانس
۱۴۰۰/۰۳/۰۹تحت نظر بارداری و بی شک بهترین هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عالی بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۵فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶همه چیز خوب هست فقط برای موارد استراری دیر جواب پیام میدن یعنی با فاصله چندروز و این تاخیر بد هست ولی کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتری عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بدک نبود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیلی با تجربه، ماهر و البته خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴پزشک فوق العاده و مهربان
۱۴۰۲/۰۴/۲۷باردارم
۱۴۰۱/۱۲/۲۳مراقبت بارداری و دکتری با تجربه
۱۴۰۱/۰۵/۰۹عالی واقعا تشخیصاشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۰۴سلام بسیار دکتر خوب و با تجربه آروم و مهربون هستن اما معطلی در سالن انتظار بین ۴ الی ۶ ساعت هست واین مدت زمان انتظار بیمار رو خیلی خسته میکنه مخصوصا برای خانمای باردار....
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سلام چرا میزنیم رو نوبت دهی ولی نمیشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بی نظیر در درمان بیماری های خاص زنان
۱۴۰۲/۰۱/۲۵سلام.خسته نباشید.خدا قوت ب دکتر کبری شجاعی عزیز وتیم محترمشون من تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۵ برای بار دوم مطب مراجعه کردم،محیط مطب فضاسازی نسبت ب مطب دکترای دیگه بسیار عالی همه شریط یک بیمار ،خانم باردار لحاظ شده بود،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی،نوع صندلی ها و چیدمان کامل مرتب وراحت درنظر گرفته شده.سیستم تهویه هوا و خنک کننده هر جهت عالی بود.و کادر مطب و پزشکی تمام اصول بهداشتی رعایت کرده بودن. برخورد منشی ها وکادر مراقبت مامایی و دستیار پزشک،نسبت ب تعداد زیاد بیمار(خانم باردار)بسیار صبورانه بود. و اما،دکتر کبری شجاعی عزیز ،بسیار در کمال ارامش دقت لازم رو انجام میدن،روحیه عالی انرژی بسیار بالا درمرحله اول برام قابل پسند بود ومهم تر از همه اطلاعات عالی و تجربه پزشکیشون خیال ادم راحت میکنه. توصیه میکنم حتما تحت نظر ایشون باشید، باتشکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سونو رنگی انجام دادم
۱۴۰۲/۰۲/۲۰من پزشک عمومی هستم ایشون استاد بنده بودن و در زمینه مراقبت های بارداری عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷خیلی خیلی دکتر خوبیه من که خیلی راضیم اما کاش برا سزارین بیمه قبول کنه خیلی دلم میخواد پیشش سزارین بشم اما واقعا هزینشو ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درحال درمان ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۰با دقت و با سواد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰کنترل قبل بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷زیاد برا بیمارش وقت نمیزاره هنوز داره بامن حرف میزنه میره بیمار بعدی ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳نازایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۸سلام از دکتر بخوام بگم فوق العادس توی تمام موارد عالی بهترین ولی کاش نوبت دهیشون دقیق تر بود میگن ساعت ۸ ولی دو ساعت بعد باز میشه سایت و مراجعه کننده فقط باید انتظار بکشه برای نوبت گرفتن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰دکتربسیاردانادرکارخود
۱۴۰۱/۰۶/۰۶بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۰۳سلام .با اینکه اولین باره میرم خیلی خوب بود .فقط یکمی شلوغی مطب و نوبت دهی اذیت میشیم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹همسر برادرم بارداری پر خطر داشتن ولی با راهنمای ها و داروهای کناسب الحمدلله بخوبی زایمان کردند همه بچه و هم مادر سالم ن
۱۳۹۹/۰۲/۱۴دکتر بسیار خوب و مهربون و کار بلد فقط نوبت دهی سایت ک اذیت میشیم برا نوبت گرفتن کاش سایت همیشه باز بمونه..
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دکترآرام وصبوری میباشد
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۶بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بارداری پرخطر
۱۴۰۱/۰۲/۱۹واقعا خسته شدیم یک هفته میخوام نوبت بگیرم و سایت همش بسته خب شاید بیمار حالش بده یا نیاز داره دکترو ببینه
۱۴۰۵/۰۱/۲۸دکترخیلی مهربان ودلسوز بیماروبسیار باسواد هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳تجربه خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵فعلا بدون نتیجه...
۱۴۰۲/۰۴/۲۸دکتر عالی هستن و واقعا اگه زایمان پرخطر یا چند قلویی دارید حتما پیشنهاد میشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر خیلی فهمیده ایی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بارداری تحت نظر ایشان بودم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴