۲۲۳۶ نفر
دکتر کبرا شجاعی

دکتر کبرا شجاعی

متخصص زنان و زایمان فلوشیپ پریناتولوژی

فلوشیپ شماره نظام: ۹۳۶۹۸
۸۲۶ نفر

تشخیص میکروسفالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۰

پریودی نامنظم داشتم از اولین مراجعه به دکتر خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

برای بارداری تحت نظر ایشونم...فعلا نمیتونم نظر خاصی بدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

درکل دکتری خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۰۷

معرفی شده ایم

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

مکانی که در نظر گرفته اند برای پنج شنبه ها که مراجعه میکنید حضور ساعت ۸:۳۰ هستش پشت درب تو خیابون جلو آفتاب باید بمونی تا ۱۰ که منشی بیاد درو باز کنه و ساعت ۱۱:۳۰ که پزشک برسه .و مطب بسیار گرم و آب سرد کن هم نداره .هرچیزی که اون روز بنویسه ثبت نمیکنه و باید آزاد انجام بدید.چون اونجا سیستم نداره.

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

این بارداری دوم هست ک زیر نظرشون هستم ولی این بار اون منشی ک ارامش مطبو بهم ریخته بود رفته و مطب خیلی ارامش و سکوت داشت

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

سرطان خون داشت واچه اش زیرنظر اون سالم بدنسازی اورد

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

در حال درمان ام فعلا نظری ندارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

سلام من که ازش خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

توضیحات عالی ومرتب داده شد

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

فقط منشی انگار دکتره ...

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

بارداری بودم گفتن پسر یه مشکلی قلبی داشت گفت نگران نباش چیزی نیست با صبر حوصله آزمایش ثنتیک انجام بده توکل بر خدا ناامید نشو

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

یک بار مراجعه کردم اخلاقشون فوق العاده بود

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

خیلی عالیه

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

مشکل من ان تی بچم بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

خیلی راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

دکتر فوق العاده ایه

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

بسیار خوب و آرام

۱۴۰۲/۰۱/۱۵

خوبه عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۱

نظر خاصی ندارم

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

عالیه خیلی راضیم

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

سلام من خانم ربانیانم بیمار دکتر کبری شجاعی من معرف داشتم حداقل 7تا 8 تا از فامیلم بچه دار نمیشدن ولی زیر نظر خانم دکتر ک رفتن شکر خدا الان بچه هاشون دارن منم خیلی خیلی راضیم ک زیر نظرشون هستم️️

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

سونوگرافی کرده

۱۳۹۸/۱۱/۱۱

کارش عالیه

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بارداری

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

بسیار مهربان

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

سلام وقت بخیر اولین باری ک پیشتت میرم فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

مهربون ودلسوز

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

دکتر خیلی عالی هست و دلسوز

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

باید نوبت گرفته بشه و سایت ب سختی باز میشه ک نوبت بگیریم و این باعث میشه ک یکم معطل بشیم یا نوبتمونو به روز دیگه ایی موکول کنیم

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

زایمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

مشکل تک شریانی هنوز تحت درمان

۱۴۰۲/۰۱/۰۵

چکاب بارداری

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

عالیه من زیر نظرشون بودم بارداری قبلیم ولی ماهای اخر بارداریم رفتم الآن باردارم و دوباره میخام زیر نظر ایشون باشم خیلی مهربان هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

خوش اخلاق با سواد و متین . ولی مطب بسیار شلوغ و معطلی زیاده

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

خیلی دکتر خوبی هستند من خیلی راضیم از کارشون هربار که رفتم نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

فوق العاده عالی

۱۴۰۱/۰۶/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

مشکل سقددارم هنوزنتیجه نگرقتم

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عالی.عفونت

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

عالی بوده

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سلام.من بارداری پرخطر داشتم.فشارخون ودیابت وتیروئیدوغلظت خون داشتم برای بارداری دوم.خداروشکر با راهنمایی خانم دکتر وآزمایشها وسنوگرافی ها .بارداریم راحت بود.الان دخترم 1سالشه

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

عالی بی نظیر

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

عالییییی

۱۴۰۱/۰۵/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عفونت قارچی

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

عالی صبور و مهربان مامایی هم که باهاشون کار میکنه بسیار دلسوز و مهربانن

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بینظیر

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

فعلا هیچ

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

نوبت دهی بسیار بد هست میگن ساعت 8به بعد باز میشه ولی تا ساعت 9هیچ خبری نیست بعد یک دفعه چک می کنیم نوشت نوبت پر شده است معلوم نیست چه موقع نوبت دهی باز و فعال بوده است

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

فعلا تحت ن

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

پزشک عالب

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

بهترین دکتر برای سزارین اومدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سنوگرافی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

مشکل کیست و تجربه ایشان در تجویز دارو رضایت بخش بود

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

خانم مهربون وخوش برخوردی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

فوق العاده هستن.بسیار با سواد هستن.خصوصا در رابطه با بیماری های جنینی

۱۳۹۷/۰۹/۰۲

مراقبت بارداری

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

زیر نظر ایشان هستن برای بارداری

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

فعلا نظری ندارم، اما دکتر بسیار محترم و شایسته و باسوادی هستند

۱۳۹۸/۰۴/۳۱

بسیار باتجربه ومهربان

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

خوب بودن

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

عالی و مهربان

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عالی هستن الان بارداری پرخطر دارم و بارداری سومم هست و تا الان که خوب پیش رفته باردارم درکنار دکتر شجاعی عزیز انشالله تا مهرماه برای زایمان

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

با سلام برا اولین بار مراجعه کردم برا بارداری، بسیار مهربان و در کار دقیق و با حوصله بودن ، من که ازش راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

دکتر خیلی با دقت

۱۴۰۵/۰۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عالی و بسیار با تجربه

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

بچه ام iuga بهم خیلی روحیه داد

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

بسیار دکتری با سواد و آگاه به تمام امور یک خانم باردار هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

خوبه عالی ولی سرنوبت سرساعت نمیفرستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

بلاتکلیف

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دکتر با سوادی هستند اما بشدت کم حوصله هستند واصلا به حرف بیمار گوش نمیده و دوما بیشتر از حد معمول ونساب ویزیت میکنند که دیگه دکتر برای بیماران آخر حوصله اش از دست میده

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

سلام کار دکتر خیلی عالی ولی برای نوبت گرفتن اینترنتی خیلی اذیت کننده اس

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

دکتر خیلی عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بهترین دکتر خوزستان البته برا زایمان

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

خیلی خوب هست

۱۳۹۸/۰۶/۲۲

در حالی بررسی و چک کردن هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

دکتر خوب و با تجربه هست

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

دکترخوب

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

زایمانم رو ایشون انجام دادن راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

برای نوبت دهی خیلی اذیت میشیم حتا آنلاینی

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

عالی دکتر خوبو مهربونیه

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

خوب است

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

عمل سرکلاژ انجام دادم عالی بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۸

دکتر بسیار مهربان و خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

دکتر بسیار عالی و مهربون

۱۳۹۸/۰۷/۰۹

خیلی دکتر باحوصله واخلاق عالی

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

در حال معالجه پیش خانم دکتر هستم انشالا نتیجه خوبی بگیرم

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

لوپوس داشتم بچه دار شدم تحت نظرخانوم دکتر الانم بچم۱ سالشه

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خودشان خیلی خوب هستن

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

باسلام اول از همه اخلاق خیلی خوب دارن ودوما تشخیص عالیترین هستن من که خیلی ازشون راضی هستم کاراشون وبه ترتیب انجام میدن

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

فقد یکبار رفتم پیششون و تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

زایمان کردم خوب بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

سلام خانم دکتر سایت نوبتدهی باز نمیشود. امکان گرفتن نوبت نداریم لطفا راهنمایی بفرمایید

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

من دوقلو زیر نظر ایشون بودم ،با وجود خطرات زیاد بارداریم واینکه هیچ دکتری مسؤلیت درمان منو نداشتن اما خانم دکتر تا وقت زایمان درکنارم بودن وخداروشکر هم دوقلوها وهم خودم سرحال وسالم هستیم..

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

خوب بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

دکتر عالی ومهربون

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

دکتر مهربون و با حوصله عالی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

چیزی که دکترهای دیگه تشخیص نمیدن رو تشخیص داد

۱۳۹۹/۰۴/۲۰

باردار بودم برام دارو تجویز میکرد

۱۴۰۱/۰۷/۰۴

چرا بیمار غیرباردار رو نمیپذیرن مگه دکتر درمان ناباروری نیستن؟

۱۴۰۵/۰۱/۲۵

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عالیه عاشقشممممممم

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

عالی صاحب فرزند

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

باردارم و در دوران بارداری می باشم

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

پزشک و پرسنل عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

برای بارداری اول تحت نظر خانم دکتر شجاعی بودم و زایمانم رو خودشون انجام دادن ، خیلی ازشون راضی بودم .

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بسیا عالیه بینظیرهه

۱۴۰۴/۱۲/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

برابارداری

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

مراقبت های بارداری

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

برای مشکلات جنینی تحت نظرشون بودم و راضی بودم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

رد دوران بارداری هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

مسمومیت بارداری داشتم الان میخام زیر نظر ایشون اقدامات قبل بارداری و دوران بارداری پرخطرم رو سپری کنم

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

عالییی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر خیلی خوبی هستند و جوابگو هستند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

سلام خیلی خوب بود من راضی هستم. فقط تایم انتظار در مطب خیلی طولانی بود و واقعا مادران باردار اذیت میشن

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

خوب است

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

عالییییی بود

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

واقعا دکتر خوبیه ومثل این دکتر خوش اخلاق وصبور ندیدم ومن ازش خیلی راضی هستم واقعا دست گلش درد نکنه

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

باردارم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

ایشون بسیار جراح قابل و حاذق هستند و درمراقبت از جنین و مادر استاد هستند

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

بسیار با تجربه و مهربان و دوست داشتنی ️

۱۴۰۵/۰۱/۲۱

در حال

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

عالی قربونش برم

۱۳۹۹/۰۵/۲۰

عالی بوده۰ قبل توسط ایشان زایمان انجام شده

۱۴۰۱/۰۷/۱۰

خوب بود من زیر

۱۴۰۲/۰۱/۰۵

برای درمان که تا الان خوب پیش رفت

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

ناباروری داشتم در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

دکتر با حوصله وعالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

بهترین دکتر در زمینه ی بارداری های پرخطر هستن حوصله ودقتشون عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

خوب بود ممنون

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

سلام دکتر فوق العاده ماهر و کار بلد از آبادان دارم میام و در حال درمانم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

سونو دادم

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

نتیجه عالی

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

فعلا یکبار ویزیت شدم

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عالیه از همه نظر ..فقط خیلی شلوغه باید حوصله بزارید

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

ابجی من اونجا بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۶

دکتر متعهد و بی نظیر

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دکتر دلسوز مهربان

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

دکتر عالی هست

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

دکترخوبیه باسواده واقعن مهربون ومودب هستن

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

دکتر بسیاردر زمینه باداری باسواد هستند. مشکل من محدودیت رشد جنین iugrبود که به درستی راهنمایی ثردند.فقط شلوغی مطب واقعا حوصله میخواد.

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

خیلی خوشحالم که با خانم دکتر آشنا شدم بی نظیر هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خیلی خوبه

۱۴۰۴/۱۰/۲۰

فوق العاده دکتر خوب وباسوادی هست من بارداری چهارمم بود خیلی بهم ارامش داد ونتیجه زایمان عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

نظری ندارم

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

لطفاااا لطفا بگید چطور باید نوبت بگیریم خب هرورز که من میزنم زده ظرفیت تکمیل واصلا گزینه اولین نوبت آزاد رو نداره پس ما باید چیکار کنیم؟ تلفنم که جواب نمیدید.. تازه میگید نوبتم روزانه اس واقعا چطور نوبت میگیرن که ما نمیدونیم؟

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

برا چکاب ساده رفتم ولی در کل عالی بود ناراحت بودم چرا زمانی ک مشکل داشتم پیش خانم دکتر شجاعی مراجعه نکردم

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

درود از همه لحاظ بسیار عالی هستن جز بهترینا هستن و شایدم بهترین

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

فعلا ویزیت نشدم

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بهترین پریناتولوژیست جنوب ایران

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

چه طور باید وقت گرفت ؟ چه ساعتی برای نوبت دهی سایت باز میشود ؟

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

زود رس

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

بسیار دقیق و دلسوز هستند

۱۴۰۱/۱۰/۲۳

عالی بینظیر

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

بارداری طبیعی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

نوبت دهی

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

سندم داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

خودش خوبه ، مهربونه متخصص تو کارش ، یه خورده منشی هاش دکتر بازی در میارن

۱۴۰۲/۰۴/۲۳

چرا اصلا نمیشه نوبت گرفت تو سایت از ساعت ۹ تو سایت هستیم بسته است نوبت حضوری هم خو قبول نمیکنند پ ما باید چطوری نوبت بگیریم

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

میتونم بگم بی نظیره

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

عالیییی

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

با سلام، برای بارداری مراجعه کردم تا الان که ۸ ماهگی هست خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

خوب بود ولی سر نوبت خیلی اذیت شدیم

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

جهت معاینه و صدور پایان پارداری به صورت اورژانس

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

تحت نظر بارداری و بی شک بهترین هستن

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

عالی بوده

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

همه چیز خوب هست فقط برای موارد استراری دیر جواب پیام میدن یعنی با فاصله چندروز و این تاخیر بد هست ولی کارشون عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

دکتری عالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

بدک نبود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

خیلی با تجربه، ماهر و البته خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

پزشک فوق العاده و مهربان

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

باردارم

۱۴۰۱/۱۲/۲۳

مراقبت بارداری و دکتری با تجربه

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

عالی واقعا تشخیصاشون عالیه

۱۴۰۲/۰۱/۰۴

سلام بسیار دکتر خوب و با تجربه آروم و مهربون هستن اما معطلی در سالن انتظار بین ۴ الی ۶ ساعت هست واین مدت زمان انتظار بیمار رو خیلی خسته میکنه مخصوصا برای خانمای باردار....

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

سلام چرا میزنیم رو نوبت دهی ولی نمیشه

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

بی نظیر در درمان بیماری های خاص زنان

۱۴۰۲/۰۱/۲۵

سلام.خسته نباشید.خدا قوت ب دکتر کبری شجاعی عزیز وتیم محترمشون من تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۵ برای بار دوم مطب مراجعه کردم،محیط مطب فضاسازی نسبت ب مطب دکترای دیگه بسیار عالی همه شریط یک بیمار ،خانم باردار لحاظ شده بود،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی،نوع صندلی ها و چیدمان کامل مرتب وراحت درنظر گرفته شده.سیستم تهویه هوا و خنک کننده هر جهت عالی بود.و کادر مطب و پزشکی تمام اصول بهداشتی رعایت کرده بودن. برخورد منشی ها وکادر مراقبت مامایی و دستیار پزشک،نسبت ب تعداد زیاد بیمار(خانم باردار)بسیار صبورانه بود. و اما،دکتر کبری شجاعی عزیز ،بسیار در کمال ارامش دقت لازم رو انجام میدن،روحیه عالی انرژی بسیار بالا درمرحله اول برام قابل پسند بود ومهم تر از همه اطلاعات عالی و تجربه پزشکیشون خیال ادم راحت میکنه. توصیه میکنم حتما تحت نظر ایشون باشید، باتشکر

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

سونو رنگی انجام دادم

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

من پزشک عمومی هستم ایشون استاد بنده بودن و در زمینه مراقبت های بارداری عالی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

خیلی خیلی دکتر خوبیه من که خیلی راضیم اما کاش برا سزارین بیمه قبول کنه خیلی دلم میخواد پیشش سزارین بشم اما واقعا هزینشو ندارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

درحال درمان ام

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

با دقت و با سواد

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

کنترل قبل بارداری

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

زیاد برا بیمارش وقت نمیزاره هنوز داره بامن حرف میزنه میره بیمار بعدی ویزیت میکنه

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

نازایی

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

سلام از دکتر بخوام بگم فوق العادس توی تمام موارد عالی بهترین ولی کاش نوبت دهیشون دقیق تر بود میگن ساعت ۸ ولی دو ساعت بعد باز میشه سایت و مراجعه کننده فقط باید انتظار بکشه برای نوبت گرفتن

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

دکتربسیاردانادرکارخود

۱۴۰۱/۰۶/۰۶

بسیار عالی و مهربان

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

سلام .با اینکه اولین باره میرم خیلی خوب بود .فقط یکمی شلوغی مطب و نوبت دهی اذیت میشیم.

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

همسر برادرم بارداری پر خطر داشتن ولی با راهنمای ها و داروهای کناسب الحمدلله بخوبی زایمان کردند همه بچه و هم مادر سالم ن

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

دکتر بسیار خوب و مهربون و کار بلد فقط نوبت دهی سایت ک اذیت میشیم برا نوبت گرفتن کاش سایت همیشه باز بمونه..

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

دکترآرام وصبوری میباشد

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

دکتر عالی

۱۴۰۱/۱۱/۱۷

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۶/۰۶

بد نبود

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بارداری پرخطر

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

واقعا خسته شدیم یک هفته میخوام نوبت بگیرم و سایت همش بسته خب شاید بیمار حالش بده یا نیاز داره دکترو ببینه

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

دکترخیلی مهربان ودلسوز بیماروبسیار باسواد هستند

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

تجربه خاصی ندارم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

فعلا بدون نتیجه...

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

دکتر عالی هستن و واقعا اگه زایمان پرخطر یا چند قلویی دارید حتما پیشنهاد میشه

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

دکتر خیلی فهمیده ایی هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بارداری تحت نظر ایشان بودم و عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۴
اطلاعات تکمیلی
دکتر کبراشجاعی جراح و متخصص زنان و زایمان فلوشیپ فوق تخصصی پریناتولوژی
هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
کلینیک فوق تخصصی زنان و زایمان(طب مادر و جنین)
اهوازسایت برای نوبت روزانه باز میشود
ویزیت غیرباردارنداریم درصورت نوبت گرفتن نوبت به شما داده نمیشو، فقط باردار ویزیت میشود
نوبت فقط مختص باردار های پر خطر و اینترنتی میباشد
جهت نوبت حضوری مراجعه نکنید
اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی، مجتمع رویال طبقه اول، کلینیک دکتر کبرا شجاعی
شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰
پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح در ساختمان نخل جنب داروخانه عساکره درب قرمز رنگ مراجعه کنند
روبروی آزمایشگاه نرگس
خانم های غیر باردار برای پنج شنبه ها نوبت نگیرند /
ساعت درج شده در سایت به معنی اعلام حضور بیمار میباشد و ساعت پذیرش توسط پزشک نمیباشد . تاکید میکنم لطفا طبق ساعت سایت در مطب حضور داشته باشید . به دلیل تجمع نشدن در مطب
معطلی ۳ الی ۵ ساعت میباشد .
لطفا صبور باشید و در صورت داشتن شرایط و حوصله اقدام به نوبت کنید.
نوبت های پنج شنبه مختص خانم های باردار میباشد.
بیمار‌های که به هر دلیلی برای روز‌های شنبه تا چهارشنبه نتوانستند نوبت بگیرند
توجه
بیمارانی که در مطب پرونده دارند به هیچ عنوان برای روز پنجشنبه نوبت نگیرند . در غیر این صورت از پذیرش آنها معذوریم . و هزینه به انها برگشت نمی‌خورد
خانم‌های غیر باردار به هیچ عنوان برای روز پنجشنبه نوبت نگیرند از ثبت دارو‌های انها معذوریم. و هزینه برگشت نمی‌خورد
توجه توجه
دکتر شجاعی تعیین جنسیت, IUI و ivf نازایی انجام نمی دهد. لطفا برای این کار نوبت نگیرید. لطفا دقت کنید . چون هزینه برگشت نمی‌خورد
معطلی ۳ الی ۵ ساعت میباشد.
بیماران گرامی به هر دلیلی در روز و ساعت نوبت خود تشریف نیاوردید نوبت شما همان روز شما کنسل و هزینه به شما برگشت نمی‌خورد ... و باید مجددا نوبت دریافت کنید
تاکید میکنم هر بیماری به هر دلیلی زودتر از ساعت سایت در مطب حضور پیدا کنند از ثبت نوبت آن معذوریم . لطفا سر ساعت سایت در مطب حضور داشته باشید که در مطب تجمع نشود. لطفا رعایت بفرمایید .
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۵۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۸ الی ۱۲:۲۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۸ الی ۱۲:۲۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۱۸ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۸ الی ۱۲:۲۵
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر کبرا شجاعی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر رضا مسیحی کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر رضا مسیحی
    اینستاگرام دکتر کبرا شجاعی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک فوق تخصصی زنان و زایمان(طب مادر و جنین)

    سایت برای نوبت روزانه باز میشود
    ویزیت غیرباردارنداریم درصورت نوبت گرفتن نوبت به شما داده نمیشو، فقط باردار ویزیت میشود
    نوبت فقط مختص باردار های پر خطر و اینترنتی میباشد
    جهت نوبت حضوری مراجعه نکنید
    اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی، مجتمع رویال طبقه اول، کلینیک دکتر کبرا شجاعی
    شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح در ساختمان نخل جنب داروخانه عساکره درب قرمز رنگ مراجعه کنند
    روبروی آزمایشگاه نرگس
    خانم های غیر باردار برای پنج شنبه ها نوبت نگیرند /
    ساعت درج شده در سایت به معنی اعلام حضور بیمار میباشد و ساعت پذیرش توسط پزشک نمیباشد . تاکید میکنم لطفا طبق ساعت سایت در مطب حضور داشته باشید . به دلیل تجمع نشدن در مطب
    معطلی ۳ الی ۵ ساعت میباشد .
    لطفا صبور باشید و در صورت داشتن شرایط و حوصله اقدام به نوبت کنید.
    نوبت های پنج شنبه مختص خانم های باردار میباشد.

    کلینیک فوق تخصصی زنان و زایمان(طب مادر و جنین)

    سایت برای نوبت روزانه باز میشود
    ویزیت غیرباردارنداریم درصورت نوبت گرفتن نوبت به شما داده نمیشو، فقط باردار ویزیت میشود
    نوبت فقط مختص باردار های پر خطر و اینترنتی میباشد
    جهت نوبت حضوری مراجعه نکنید
    اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی، مجتمع رویال طبقه اول، کلینیک دکتر کبرا شجاعی
    شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح در ساختمان نخل جنب داروخانه عساکره درب قرمز رنگ مراجعه کنند
    روبروی آزمایشگاه نرگس
    خانم های غیر باردار برای پنج شنبه ها نوبت نگیرند /
    ساعت درج شده در سایت به معنی اعلام حضور بیمار میباشد و ساعت پذیرش توسط پزشک نمیباشد . تاکید میکنم لطفا طبق ساعت سایت در مطب حضور داشته باشید . به دلیل تجمع نشدن در مطب
    معطلی ۳ الی ۵ ساعت میباشد .
    لطفا صبور باشید و در صورت داشتن شرایط و حوصله اقدام به نوبت کنید.
    نوبت های پنج شنبه مختص خانم های باردار میباشد.