مادرم پیش تحت درمان بود بسیار حاذق وبا حوصله فوق العاده خوش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
فوق العاده صبور و مهربان
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
پنجه طلا
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
ا سلام مادرم و همسرم مشکل فشار خون و ناراحتی قلبی داشتن تحت نظر ایشون هستن و دکتر بسیار حاذقی هستند و برای هر مریض وقت زیادی میزارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
5سال پیش بخاطر سکته قلبی که داشتم ایشون منو آنژیو کردن و خودشون شخصن بمن رسیدگی کامل داشتن ....خیلی راضی ام از کار و اخلاق و رفتار خوبشون بهترین دکتر قلب
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
خیلی باحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
گرفتگی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
دکتر فوق الع
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
جلسه دوم هست هنوز به نتجه ای نرسیدهایم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عاااااالین
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
پیش از تزریق هرسپتین باید اکو میشدم بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد
بسیار پزشک با سواد و خوبی هستند، من پیش دکتر انژیو انجام دادم و خدا رو شکر بعد از آن با درمان دارویی بسیار عالی دکتر خوب خوب شدم ، بسیار عالی و ا اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
تجربه خوبی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
مشکل تنگی دریچه آئورت داشتم و ایشان ب درستی تشخیص دادند
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
آقای دکتر بسیار باسواد، متشخص،پیگیر و صبور در پاسخگویی به سوالات مکرر من بودند.پدر من به دنبال سکته وسیع تحت درمان ایشون قرار گرفتند و با رصد دقیق و مداوم وضعیت پدرم درمان رو انجام دادن و صبورانه به سوالات من جواب می دادند.در مراجعه به مطب هم با دقت کامل و سر فرصت پدرم رو معاینه کردند و دستورات دارویی رو خیلی گویا توضیح دادند. منشی هم بسیار مودب صبور و دقیق هستند.لطف خدا بود که پدرم تحت درمان ایشون قرار گرفتند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
عالی وباسواد
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عالی بسیار دکتر توانمند وبا احترام
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
فقط میتونم از اقای دکتر تشکر کنم ، بسیار با وجدان و خوش انرژی، فشار خون مادر من با یک ویزیت ایشون کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
سلام دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
فشارخون بارداری
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
پدر من توسط ایشون آنژیو شدن و کارشون خوب بود راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
دکتربسیار
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
بسیار متعهد و مسئول و واقعا کار بلد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
دکتری عال
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
با عرض سلام ، تشخیص بسیار درست
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
فرستادن مریض داخل مطب توسط منشی صفر هیچ اشرافی ندارند خودشونم معمولی هستن من راضی نبودم
دکتر حامد فتاحی متخصص قلب و عروق فلوشیپ فوق تخصصی اکوکاردیوگرافی عضو انجمن قلب و اکوکاردیوگرافی آمریکا عضو انجمن اکو ایران پرشکی عمومی ۸۰-۸۷ دانشگاه اصفهان دانشجوی برتر دانشگاه اصفهان تخصص ۸۷-۹۱ دانشگاه تهران بیمارستان قلب رجایی فلوشیپ اکو ۹۸ عضو رسمی دانشگاه شهید بهشتی درمان انواع کنترل نشده فشار خون انجام اکوکاردیوگرافی تخصصی انجام اکو مری، اکو سه بعدی، استرس اکوکاردیوگرافی، کنتراست اکو نوار قلب، تست ورزش درمان انواع اختلالت چربی، کرفتگی عروق قلب و اندامها انجام اکو تخصصی قبل و در حین شیمی درمانی انجام اکو تخصصی جهت اکی قبل از عمل جراحی
عاااااااااااااالی و بینظیر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲مادرم پیش تحت درمان بود بسیار حاذق وبا حوصله فوق العاده خوش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۸فوق العاده صبور و مهربان
۱۴۰۳/۰۳/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷پنجه طلا
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ا سلام مادرم و همسرم مشکل فشار خون و ناراحتی قلبی داشتن تحت نظر ایشون هستن و دکتر بسیار حاذقی هستند و برای هر مریض وقت زیادی میزارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵5سال پیش بخاطر سکته قلبی که داشتم ایشون منو آنژیو کردن و خودشون شخصن بمن رسیدگی کامل داشتن ....خیلی راضی ام از کار و اخلاق و رفتار خوبشون بهترین دکتر قلب
۱۴۰۳/۰۲/۰۹خیلی باحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸گرفتگی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰دکتر فوق الع
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰جلسه دوم هست هنوز به نتجه ای نرسیدهایم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عاااااالین
۱۴۰۴/۰۶/۲۵پیش از تزریق هرسپتین باید اکو میشدم بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۳/۱۹تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۶/۲۵ممنون بابت کمکتون بابت تنظیم فشار خون بالا
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیییلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۹تشخیصتوسطایشانخوببودوباعملبموقهازتنگینفسیکهداشتمباانژیوگرافیرگهایمبازشد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار پزشک با سواد و خوبی هستند، من پیش دکتر انژیو انجام دادم و خدا رو شکر بعد از آن با درمان دارویی بسیار عالی دکتر خوب خوب شدم ، بسیار عالی و ا اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۱تجربه خوبی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲مشکل تنگی دریچه آئورت داشتم و ایشان ب درستی تشخیص دادند
۱۴۰۲/۰۴/۰۹آقای دکتر بسیار باسواد، متشخص،پیگیر و صبور در پاسخگویی به سوالات مکرر من بودند.پدر من به دنبال سکته وسیع تحت درمان ایشون قرار گرفتند و با رصد دقیق و مداوم وضعیت پدرم درمان رو انجام دادن و صبورانه به سوالات من جواب می دادند.در مراجعه به مطب هم با دقت کامل و سر فرصت پدرم رو معاینه کردند و دستورات دارویی رو خیلی گویا توضیح دادند. منشی هم بسیار مودب صبور و دقیق هستند.لطف خدا بود که پدرم تحت درمان ایشون قرار گرفتند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی وباسواد
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالی بسیار دکتر توانمند وبا احترام
۱۴۰۱/۰۴/۲۴فقط میتونم از اقای دکتر تشکر کنم ، بسیار با وجدان و خوش انرژی، فشار خون مادر من با یک ویزیت ایشون کاملا کنترل شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۸سلام دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷فشارخون بارداری
۱۴۰۲/۱۰/۲۱پدر من توسط ایشون آنژیو شدن و کارشون خوب بود راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۵دکتربسیار
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بسیار متعهد و مسئول و واقعا کار بلد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتری عال
۱۴۰۴/۰۷/۱۹با عرض سلام ، تشخیص بسیار درست
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۴فرستادن مریض داخل مطب توسط منشی صفر هیچ اشرافی ندارند خودشونم معمولی هستن من راضی نبودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴