من برای فردا صبح نوبت دارم و خواهرم گفته کارشون خیلی خوبه . منم دارم میرم دندان هامو کامپوزیت کنم
من برای ایمپلنت رفتم و قیمت و اقساط واقعا مناسب بود . کیفیت کار هم به نظر من خیلی خوب بود . توصیه می کنم
من به دقت معایه سده و کیفیت خوب بود
بسیار خدمات خوب و با مهارت بودند و خدمات اقساطی هم خیلی منعطف بود من 5 تا ایمپلنت داشتم و راضی هستم.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار وکیل آباد، نبش هاشمیه ۱۴
من برای فردا صبح نوبت دارم و خواهرم گفته کارشون خیلی خوبه . منم دارم میرم دندان هامو کامپوزیت کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷من برای ایمپلنت رفتم و قیمت و اقساط واقعا مناسب بود . کیفیت کار هم به نظر من خیلی خوب بود . توصیه می کنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من به دقت معایه سده و کیفیت خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار خدمات خوب و با مهارت بودند و خدمات اقساطی هم خیلی منعطف بود من 5 تا ایمپلنت داشتم و راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷