دکتر الهام علیزاده مقدم متخصص دندانپزشکی کودکان با شماره نظام پزشکی 143034 در مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر الهام علیزاده مقدم یکی از دندانپزشکان تخصصی کودکان با سابقه در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 143034 در این شهر فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص دندانپزشکی کودکان بوده و فارغالتحصیل دوره تخصص از دانشکده دندانپزشکی مشهد هستند. دکتر الهام علیزاده مقدم با رتبه ۵۲ آزمون تخصص دندانپزشکی در سطح کشور، جایگاه علمی خود را تثبیت کردهاند. از جمله سوابق ارزشمند ایشان میتوان به عضویت سابق در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و تدریس در دورههای جامع دندانپزشکی کودکان اشاره کرد.
زمینه اصلی فعالیت دکتر الهام علیزاده مقدم، درمان تخصصی مشکلات دهان و دندان کودکان، بهویژه کودکان غیرهمکار و یا مبتلا به ترس و اضطراب است. ایشان بیش از ۱۲ سال سابقه درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی و آرامبخشی برای کودکان را دارند که این امر موجب رضایت بسیاری از خانوادهها شده است. مطب تخصصی دندانپزشکی کودکان دکتر الهام علیزاده مقدم در مشهد، در حاشیه وکیلآباد، بین وکیلآباد ۱۶ و ۱۸، ساختمان پزشکان منجی، طبقه دوم واقع شده است. دسترسی به مطب برای ساکنین مناطق هنرستان و سامانیه نیز بهراحتی امکانپذیر است.
مدرس بودن دکتر علیزاده مقدم در دورههای دندانپزشکی کودکان، دانش و تجربه ایشان را در ارائه خدمات تخصصی به کودکان و نوجوانان برجسته کرده است. بیماران در نظرات خود به تشخیص دقیق، مهارت در ارتباط با کودکان و روشهای آرامبخشی مؤثر اشاره داشتهاند. دکتر الهام علیزاده مقدم در روزهای شنبه، یکشنبه، سهشنبه و چهارشنبه عصر و پنجشنبهها در ساعات صبح تا ظهر پذیرای بیماران است.
هماکنون امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر الهام علیزاده مقدم از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. حضور فعال و سابقه علمی ایشان در حوزه دندانپزشکی کودکان، این پزشک را به یکی از گزینههای معتبر در شهر مشهد تبدیل کرده است.
درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی یا آرامبخشی در کودکان با رعایت استانداردهای پزشکی و توسط متخصص دندانپزشکی کودکان، روشی ایمن برای کودکانی است که همکاری کافی ندارند یا اضطراب شدید دارند.
کودکانی که دچار پوسیدگیهای متعدد، ترس از دندانپزشکی، یا نیاز به درمانهای پیشرفته مانند عصبکشی یا درمان تحت بیهوشی هستند، بهتر است توسط متخصص دندانپزشکی کودکان ویزیت شوند.
مطب دکتر الهام علیزاده مقدم در مشهد، روزهای شنبه، یکشنبه، سهشنبه و چهارشنبه عصر و پنجشنبهها در ساعات صبح تا ظهر پذیرای بیماران است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب مشهد: حاشیه وکیل آباد، بین وکیل آباد ۱۶ و ۱۸، بین هنرستان و سامانیه، ساختمان منجی، طبقه دوم. درب دوم مطب: مشهد، سامانیه یک (هنرستان ۲)، پلاک ۱۸، ساختمان پزشکان منجی، طبقه دوم.
من امشب دخترم و بردم محیط عالی وپیشنهاد دکتر هم مناسب دخترم بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار حرفه ای عمل میکنند. با اقدام درست دختران بنده در آینده نیازی به ارتودنسی نخواهند داشت.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۰عالی عالی هر چی تعریف کنم کمه بدون هیچ دردی بچه ها واقعا احساس ارامش دارن هم اخلاقش خودشون هم خانم منشی عالی و حرفه ایه
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عصب کشی دندان با حوصله و آرامش کار پسرم انجام شد دکتر باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۲۷نگه دارنده
۱۴۰۱/۱۲/۰۱من هر دو پسر تمام دندون هاشون توسط بی هوشی پیش خانم علی زاده انجام دادن عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دخترم دندونش عصب کشی شد خیلی کارش خوب بود راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶کارشون عالیه کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳مشکل دندان دختر و پسرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۸بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار راضی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۰۲سریع و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۵۸تادندون کرسی پسر۴سالونیمم عصب کشی وروکش شد.کارشون وبرخوردشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷بسیار کار درست و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱کارشون عالی و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱من هرر دو فرزندم رو برای ترمیم دندان پیش ایشون بردم در خصوص دقت باید بگم عالی و در برخورد با کودکان بیقرار کاملا پر حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷برای عصب کشی دخترم مراجعه کردم بسیار خانم دکتر مهربون و با حوصله ای بودن و بدون استرس و نگرانی دندون های دخترم درست کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عصب کش
۱۴۰۲/۰۴/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳ممنونم
۱۴۰۲/۰۱/۳۰خوب بود یه با ٱمدم پسرم سرما خورده بود خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی بودن خداروشکر
۱۴۰۲/۰۴/۲۵عاااالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خیلی سریع کارشونو انجام میدن من پسرمو چند سال پیش بردم پیش خانم دکتر . من که راضی بودم.
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۶با سلام ایشون واقعن دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷برای دندان های دخترم پیش ایشون رفتیم بسیار خوش برخورد و مهربون کار دختر من رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷ایشان دکتری بسیار متبحر با اخلاق فوق العاده و انعطاف بالا و کار راه انداز هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بدون معطلی کار دندون پسرم انجام شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸کار ترمیم دندان برای دخترم انجام دادن وقتی دو ساله بود و الان دو سال و نیم گذشته و دندون مشکلی نداشته
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۹پسر من تحت بیهوشی تمام دندوناش درست شد کارشوت عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲پسرم دندوناش خراب شده دوتاشو کشیدیم با داروی خواب آور ولی دوتای دیگه رو فرمودید با بیهوشی باید انجام بدیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عصب کشی دندان پسرم خیلی باحوصله و بادقت و سریع کار رو انجام میدن.
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بسیار در برخورد با کودکان صبور و با حوصله هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بسیار مهربان و صبور هستند چند بار هم پیش ایشان رفتم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عااالی هستن و حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۰۹فضای بین دندانی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳دکتر فوقالعاده و بهترین است
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عصب کشی دندان دخترمو انجام داد
۱۴۰۱/۰۹/۱۵دختر من 4 و نیم سالش بود و در ویزیت اول دندونپزشکی یه دندونش رو عصب کشی و روکش گذاشت و یه دندون رو پر کرد دخترم اذیت نشد و راضی بود و کارشون عالیه و امروز هم خود دخترم اصرار به ویزیت دندون پزشک داشتند به خاطر دندون دردش و عصب کشی دندون دیگش.
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیار کارشکن خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۱۳عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی تشخیص
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۵/۰۳کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۹/۲۹خوبه دکتر کودکان برای پسران خودم همیشه پیش ایشان میرویم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱بزای دندانهای پسرم مراجعه داشتیم و کارشون عاای بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عصب کشی دندان دخترم عالی بود کارشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷