دکتر زهرا محمدزاده متخصص دندانپزشکی کودکان با شماره نظام پزشکی ۱۲۵۵۶۸ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در مشهد، هاشمیه ۱۳، ساختمان سایروس، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر زهرا محمدزاده یکی از متخصصان برجسته دندانپزشکی کودکان در شهر مشهد است که با داشتن مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص دندانپزشکی کودکان، به طور اختصاصی به ارائه خدمات دندانپزشکی برای کودکان و نوجوانان میپردازد. ایشان نفر اول آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی کودکان بوده و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند که این امر نشاندهنده جایگاه علمی و تجربه ارزشمند دکتر زهرا محمدزاده است.
مطب دکتر زهرا محمدزاده در مشهد، خیابان هاشمیه ۱۳، ساختمان سایروس، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ قرار گرفته و مراجعهکنندگان میتوانند در محیطی تخصصی و با امکانات مناسب خدمات مورد نیاز فرزندان خود را دریافت کنند. شماره نظام پزشکی دکتر زهرا محمدزاده ۱۲۵۵۶۸ بوده و این شناسه معتبر، تأییدی بر فعالیت حرفهای و مجوز رسمی ایشان است.
در زمینه تخصص دندانپزشکی کودکان، دکتر زهرا محمدزاده با بهکارگیری جدیدترین روشهای درمانی و رویکردی کودکمحور، توانسته است اعتماد بسیاری از والدین را جلب نماید. بیماران از دقت تشخیص، صبر و برخورد صمیمانه دکتر زهرا محمدزاده رضایت بالایی دارند و فضای مطب برای کودکان به گونهای طراحی شده که استرس و نگرانی آنها به حداقل برسد.
همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت و مشاوره فراهم شده است تا خانوادهها بتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را تنظیم کنند. دکتر زهرا محمدزاده با تمرکز بر پیشگیری و آموزش به والدین، نقش فعالی در ارتقاء سلامت دهان و دندان کودکان ایفا میکند. حضور ایشان به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در مشهد، فرصتی ارزشمند برای والدین این شهر به شمار میرود.
در مجموع، اگر به دنبال دندانپزشکی متخصص و مطمئن برای کودک خود در مشهد هستید، دکتر زهرا محمدزاده با تجربه علمی و مهارت تخصصی خود گزینهای قابل اعتماد است.
دکتر زهرا محمدزاده متخصص دندانپزشکی کودکان هستند و به طور اختصاصی خدمات مربوط به سلامت دهان و دندان کودکان و نوجوانان را ارائه میدهند.
مطب دکتر زهرا محمدزاده در مشهد، هاشمیه ۱۳، ساختمان سایروس، طبقه سوم، واحد ۳۰۲ قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت کودکان فراهم شده است.
خدمات تخصصی معاینه، پرکردن دندان شیری، فلورایدتراپی، ترمیم شکستگی دندان، درمان عفونتهای دهانی و آموزش بهداشت دهان و دندان برای کودکان در مطب ایشان ارائه میشود.
دندانپزشکی کودکان به طور ویژه بر درمان و پیشگیری از مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد و نیازها و شرایط خاص این گروه سنی را در نظر میگیرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
هاشمیه ۱۳، ساختمان سایروس، طبقه ۳، واحد ۳۰۲
الحمدلله از کار خانم دکتر راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸بسیار دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن ۳تا از دندون های دخترم رو کمتر از بیست دقیقه درست کردن اصلا معطل نشدم فضای مطب هم بسیار کودکانه و شاد بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عصب کشی دندان پسرم بود. بدون درد درستش کرد . عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالی ب
۱۴۰۱/۰۸/۰۷برای دندان های دخترم مراجعه کردم. دکتر خوب و خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۱۲مشکلم دندان هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر مهربان صبور خوش اخلاق کارشون سریع انجام میدم سه تا دندون دخترم وکشیدن دوتا دندان پرکردن خیلی سریع که بچه اذیت نشه من واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عااالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳کارشون
۱۴۰۱/۰۲/۱۳عالی و با تجربه کاری فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۳/۳۱پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۰۱پر کردن و ترمیم برا دندونای دخترم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷دندان پر کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸معاینه
۱۴۰۱/۰۳/۱۷اکی بود ولی هزینه ا خیلی بالا بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بشیار فرز و وارد هستن توی ۲۰ دقیقه و حتی کمتر دوتا دندون کودک رو عصب کشی و ترمیم میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸پوسیدگی دندان داشت دخترم ، کارشون خوبه برخوردشون هم خوبه
۱۴۰۲/۰۵/۰۴خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سلام چهارتا دندون پسرم نیاز به عصب کشی و روکش داشت که خانم دکتر زحمتشو کشیدن و عملکردشون خیلی عالی بود. فقط اگه برای انجام کار مجبور شدین به کلینیک شهاب (راهنمایی ۱۸) مراجعه کنید حتما حتما حساب کتاب هزینه درمانو خودتون انجام بدین چون یه خانمی تو اون کلینیک تشریف داره که خیلی راحت هزینه هارو اشتباه حساب میکنه و وقتی طرف متوجه میشه با یه عذرخواهی این کوتاهی شو رفع و رجوع میکنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیاردکترخوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۱کار بلد هستند و با حوصله و دستشون خیلی سریع هست و زود کار رو تموم میکنند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۳واسه عصب کشی دندونای دخترم مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸با سلام بسیار دکتر محترم و مهربانی هستید و کارشون بسیار عالی اول سال دندونهای پسرم رو بسیار تمیز درست کردند
۱۴۰۲/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۳دندون پسرم رو عصب کشی و پر کردند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵از تمام نظر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر فوقالعاده خبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶باسلام وعرض ادب.خانم دکتربسیارمهربان وخوش برخوردی بودن وتشخیص کاملا درست بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵فرزندم تحت نظر ایشون هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹کارشون خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۳برای دندون بچه ام رفتم گفتند باید بیهوش بشه یا در حین گریه دندونش رو درست کنم و یا اینکه فلوراید و نقره تراپی کنند، برخوردشان خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴به نظرم پزشک خیلی خوش اخلاق و حرفه ای هستن.
۱۴۰۲/۰۱/۰۷کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دستشون تنده و صبرشون هم خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۱۹دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۳پر کردن دندان
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خانم دکتر با حوصله و خوش برخورد با کودکان . سرعت عمل بالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸کارخانم دکترواقعاعالیه...مهمترازهمه صبوریشون وبرخوردعالیشون بابچه هاست
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار مهربان و درمان خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۶کارشون عالی هست ولی برخورد دستیارانشون بسیار ضعیف و برخورد سرد با کودکان من خودم از چهره ی اخمو دستیارشون میترسیدم چه برسه ب فرزندم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام دندانهای شیری دخترم پوسیدگی داشت خدارو شکر با صبر و حوصله خانم دکتر درست کرد والان نزدیک به دوسال راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱فرزندم رو بردم پیش ایشون سه تا از دندونهای دخترم شیاری کوچکی داشت ترمیم کردن راضی بودم محیط داخل مطب خیلی کودکانه و خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۲برای پرکردن دندان دختر۵ساله م مراجعه کردم که بی حسی که به دهان بچه زدند نمیدونم مناسب نبود یا دوزش رو زیاد زده بودند لب بچه تا شب ورم کرده بود و کج بود و آب دهانش میریخت بیرون اینقدر ترسیده بودم دکترهم میگفت احتمالا آلرژی بوده درصورتیکه قبلا جای دیگه به دخترم بی حسی دندان زده بودند اصلا همچین مشکلی پیش نیامده بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خانم دکترخوش اخلاق بودن وعالی ولی منشی ها خیلی تو دست وپابودن ووسط کار چنددفعه قیمتو اعلام میکردن وکار خوبی نبود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹خواهرم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴پوسیدکی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ویروس تبخال. درد و التهاب لثه که با دارو درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ترمیم دندان فرزندم. راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸خیلی خوب بودند. حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۶مشکلی نداشته ام
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بسیار کار خانم دکتر عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۸پرکردن و عصب کشی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷با دقت معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۱/۰۲مهربان ودوست داشتنی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴کارشون خوبه دندونهای پسرم رو پر و عصب کشی کردن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار با حوصله و مهربان با کودکان
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عفونت دندان خوب راهنمایی کردن ولی اگر نیاز به عصب کشی داشته باشه ارجاع می دهند
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عصب کشی و پر کردن دندان فرزندم با بیهوشی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ویزیت پسرم واقعا عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۷سلام دکتری مجرب و با حوصله دندانه پسرم در ۶سالگی پر شد قاب اهنی گرفتن و سالها واسش کار کرد.
۱۴۰۲/۱۰/۲۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عدم وقت شناسی وکیفیت کارعالی نبود.
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دندانهای شیری و دندانهای دائمی دخترم ، بسیار با صبر و حوصله و کارشان بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴سلام.دکتر خیلی خوب ومهربونی هستن و بسیار سریع کار رو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر فهمیده و عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۴بسیار دک
۱۴۰۲/۰۴/۲۴پوسیدگی 14دندان . عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خوب نه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عالی هستن عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر فهمیده و خیلی هم کار بلدن
۱۴۰۱/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بی نظیر وعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر خوش برخوردی هستن اما موادی که استفاده میکنن مرغوب نیست ، دوتا از دندونای پسر من که پیش ایشون پر کرده بود بعد مدت کوتاهی ریخت.
۱۴۰۲/۰۹/۱۳پرکردن دندان کودک
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار با اخلاق و با حوصله و مهربان با کودکان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خیلی خو
۱۴۰۰/۰۹/۳۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار حاذق و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۰۲ترمیم دندان پسرم عالی بود بدود درد انجام دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷برای دختر سه سالم مراجعه کردم بسیار صبور و عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی . برای معاینات دخترم رفتید
۱۴۰۴/۰۴/۰۲دندون ها
۱۴۰۲/۰۹/۰۴بد نبود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پزشک فوق العاده ماهر و صبور هستند در یک جلسه چندتا دندان بچه رو کار می کنند که مجبور نباشید چند باره مراجعه و سر کنید البته با توجه به شرایط و وضعیت اطفال
۱۴۰۲/۰۱/۲۶کشیدن دندان شیری،
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴بسیااار خوش اخلاق و ماهر
۱۴۰۲/۰۲/۲۴سلام کارشون خیلی عالیه و خیلی خوش،برخورد هستن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی و سرعت عمل خیلی بالا دخترم دندان پرکردن داشت
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲خوبه بد نیس
۱۴۰۴/۰۴/۲۵پر کردن وعصب کشی
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۳دو سال قبل برای درمان سطحی دندان فرزندم مراجعه کردم و رضایت داشتم.
۱۴۰۳/۰۳/۰۱سلام ایشان خوش برخورد هستن،ولی هروقت برای یمشکلک دندان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹دکتر حرف
۱۴۰۳/۰۵/۱۴معاینه
۱۴۰۰/۰۱/۰۵کشیدن وپر کردن دندان دخترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خوبه ولی قیمتها بالا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۸دندان پسرم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶کارشون عالیه .خیلی هم مهربان و صبور هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۲۷