بغل گوشم یک غده بود که ایشان لطف کردند وجراحی کردند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
برای درمان مینیر گوش رفته بودم هنوز در حال درمان است
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
بسیار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
نسبتا خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
گوش درد و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
خلت پشت گلوهنونتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
عمل زیبایی انجام دادم . هنوز نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
عالی خوب طلا
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بسیار بسیار
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
انحراف بینی داشتیم عمل کردیم خوب بود الان بعد از ده سال بینی دوباره کیپ شده میخوام چک کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
Anخوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
بنده پیش ایشون عمل بینی داشتم ،و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
من تقریبا یک ماه
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
جراحی بینی داشتم وهنوز نتیجه از الان به بعد معلوم میشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عمل بینی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
شوهرم انحراف بینی داشتند و توسط ایشان عمل شدند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
من بینیموعمل کردم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
عمل لوزه دخترم عالی بود عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
رفتار پزشک قبل از عمل با بعد از عمل خیلی فرق داره من بینی مو پیش ایشون عمل کردم که به علت قرینه نبودن مجبور به تزریق بودم هر سری باید ویزیت کامل پرداخت میکردم و دکتر طوری برخورد میکرد انگار مقصر منم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عمل گوش خواهرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
همه چی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
انحراف و پلیپ بینی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
مشکل لوزه
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
تصادف بوده پارگی لاله گوش
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
خلت پشت گلو
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
باید عمل سینوزیت انجام بدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
خیلی کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
حساسیتخداروشکرخوبشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
خیلی خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
سلام . من لوزه عمل کردم پیششون . و درحال حاضر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بد نیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بالابودن فشارگوش تا الان خب شدم وتحت درمانم هنوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
درد گوش
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
جراحی زیبایی بینی فعلا که همه چیز عالی بوده
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
خیلی دکتر خوبی هستن .من توصیه و تایید می کنم ایشان را
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
جراحی شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خون دماغ،،،،،با سوزاندن، رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
مشکل گوش داشتم و فقط با یه جلسه به خوبی درمان شدم از آقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
دکتر عرفانیان فوقالعادست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مشکل مایع گوش میانی - عدم تعادل
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دکتر بسیار بسیار باسواد و فهمیده ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکتر مجرب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
دخترم لوزه سوم داشت بخاطر همین لوزه تنفسش مشکل داشت که خداروشکر بعداز عمل خوبه خوب شد ،من ایشون رو به بقیه فامیل هم معرفی کردم،ممنونم از ایشون
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
عالی درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
راهنمایی مناسب
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
جراحی بینی.عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
بسیار باحوصله ومحترم وماهر در تشخیص هستند.خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عمل جراحی کردم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
عمل بینی. استخوانی. قوز داشتم تازه امروز عمل کردم.نتیجه بعدا معلوم میشه.ولی عملم خیلی خوب بود. درد زیاد نداشتم.فعلا کبودی ندارم.کامپون برام نذاشته که از همه بهتر.از همون اول با بینی نفس کشیدم.دکتز با تجربه ای هستن.وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
گوشم عمل کردم ده سال پیش خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
روی گردن نزدیک گوش غده ای بوده که آقای دکتر عمل کرده اند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
گوش ولوزه پسرمو عمل کردن وعمل زیبایی بینی دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
دکتر با تجربه و مسلطی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
لوزه دخترم عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
عالی هس
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
خوب و 5الب
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
گوشم عمل کردن عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عمل لوزه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
بسیار حرفه ای هستند و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
عالی هستن دک
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
من جراحی زیبایی بینی انجام دادم و از کار آقای دکتر خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
عمل بینی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
ی ماه و نیمه عمل کردم هنوز شکل نهایی بینیمو ندیدم
نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
عمل بینی داشتم و راضی ام
۱۳۹۹/۰۷/۱۸
سینوزیت برادرم
حساسیت خودم
نتیجه فوق العاده
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
عمل زیبایی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
عملشون خیلی خوب بود
راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
فعلا ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
برداشتن لوزه سوم پسرم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
مشکل گلو وترشحات بیش از حد گلو داشتم با یک ویزیت خوب شدم کارش عالبست
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
پدرم مبتلا به scc بودند وچند پزشک گفتند باید لاله گوش کامل برداشته شود وپدرم راضی به این عمل نشد آقای دکتر عرفانیان گفتند من سعی میکنم لاله گوش را برای زیبایی حفظ کنم وهمین کاررا کرد خیلی راضی بودیم والان شش سال است پدرم مشکلی ندارد.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عمل گوش خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
عمل لوزه پسرم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
سلام من نشتی آب نخاعی داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
فوقالعاده بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
جراحی زیبایی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
عمل بینی هنوز انجام ندادم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
عفونت گوش داشتم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عمل لوزه داشتم وبسیار راضی هستم
دکتر بی نظیری هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
دکتر فوق العاده کاردرست
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
جراحی زیبایی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عمل لوزه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
سلام هزینه برداشتن لوزه سوم چقدر است ؟؟
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
عالی
جراحی گوش
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
گوشدرد
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
فقط در حد یک جلسه معاینه بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عمل لوزه دختر و نوه ام
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بله مشکلات وزی من سینوزیت بود خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
انحراف بینی عمل کردم عالی بودند ایشان
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
عاااالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
سلام من عمل جراحی گوش داشتم بسیارعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
انحراف بینی عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
هنوز ۴ ماهه عمل کردم
۱۴۰۱/۰۳/۱۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
کارشون عالی و اخلاق بینظیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
دخترم مشکل لوزه داشت ایشون عملش کردن عالی بود.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
سلام من دچار انهراف بینی بودم وبرای زیبای هم اقدام کرده ام نتیجه خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
منشی خیلی اذیت کنی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عمل
سینوس
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالین عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
بسیار حاذق و خوش رفتار
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
فعلامشخص نیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عمل زیبایی بینی .واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
عمل زیبایی بینی انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
قراره عمل جراحی گوش انجام بشه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عمل آندوسکوپی بینی و سینوس
بسیار عاالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
خیلی دکتر عالی هستند و تا اخر دوره درمان پیگیر بیماراشون هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
مگه داریم از این دکتر هنرمند تر و خوش اخلاق تر
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عفونت قارچی داشتم خدا خیر شون بده کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
شستشوی گوش،خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
جراحی بینی و کارشون فوق العادس
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ایشون استاد تمام هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
برای عمل بینی اومدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
بازداشتم کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عمل سینوزیت ..در حال حاضر خیلی نسبت به گذشته بهترم.
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
گوش دردشدید بودم خیلی از دکترا رفتم متوجه نشدن ولی ایشون بلافاصله بعد معاینه فهمیدن واقعا خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
جراحی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
عفونت گوش
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
عمل بینی با پوست ضخیم وبه شدت گوشتی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
من انحراف بینی داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
دکتر بسیار با دانش
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار مجرب و کاردان
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عمل لوزه برای دخترم خوب بود واقعا ممنونم از دکتر عرفانیان
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
سینوزیت حاد داشتم و با دارو مداوا شدم از نظر تشخیص پزشکی امتیاز عالی اما از نظر اخلاق و برخورد با مریض ضعیف.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
سرطان پوست و جراجی پوست خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
انحراف بینی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
حلق و بینی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عالی،اخلا
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عمل لوزه. رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
دکتر صبور وعالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
اخلاقش یکم تنده اما کارش حرف نداره
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
عمل لوزه سوم داشتم.. عالی بود..
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
من از آقای دکتر راضی هستم پیش هر دکتری رفتم جواب نگرفتم .
۱۳۹۷/۰۳/۱۳
معمولی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
گوش درد خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عالی ممنون ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
مشکل گوش
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بسیاردکترباتجربه ایی هستن کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
لوزه سوم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
از نظر طبابت خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
در اوج کرونا، خارش گوش و گلو و بینی داشتم و دکتر تشخیص حساسیت داد و با اولین مصرف دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
فعلا نظرنمیدهم جون خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار عا
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خوب است عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
گوش
عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کاملا دکت
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
عمل بینی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عمل انحراف بینی بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
قراره عمل کنم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
گوشم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عفونت گوش
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
درد گوش
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
دخترم لوزه سوم داشت عمل کرد،دکتر خوب و عالی هستن،من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
عمل گوش
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
گرفتگی گوش
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بسیار نتیجه مثبت گرفتم.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
درحال انجام درمان هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
مشکل در شنوایی،برطرف نشد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
دکتر عالی و صبوری هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
من بعد از هر استرسی کلا نمیتونستم صحبت کنم اقای دکتر با یه نسخه خوبم کرد بسیار بسیار عتلی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
مشکل شناوایی نتیجه بهتر شد
۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خیلی عالی ممنونم ازتون
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عمل لوزه برای پسرم.که فقط مشکلم اینه که پسرم تو بینی حرف میزنه نمیدونم تا کی اینجوری هست
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
عمل بینی
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
سرطان حلق
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
تحت درمان هستم و راضی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عمل سینوزیت و انحراف بینی و زیبایی داشتم هشت سال پیش و بینی گوشتی که خیلی سخته ولی من خیلی راضی ام ممنونم از جناب دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
برونشیت مزمن پدر همسرم که به لطف ایشان خیلی بهتزن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
عمل بینی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عمل لوزه داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عمل گوش ، زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عمل بینی انجام دادم خیلی هم راضیم ازشون ممنونم️
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
دکتر خوبی
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
سلام من خانم باقری پیش دکتر عرفانیان بینیم عمل کردم خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
تشخیص صحیح. و به موقع
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عمل انحراف بینی انجام دادیم خیلی نتیجه عالی و نتیجه بخش گرفتیم
به منظور رزرو نوبت ویزیت، مشاوره و معاینه و همچنین اطلاع از هزینه سایر عملهای جراحی با تلفن مطب تماس و یا با مراجعه حضوری با منشی مطب هماهنگی صورت گیرد
روزهای شنبه-دوشنبه-چهارشنبه ساعت ۱۷ الی ۲۰ ودر ماه رمضان ساعت کاری مطب از ۱۵:۳۰ تا ۱۹ میباشد
توجه فرمایید خطوط تلفن تنها در ساعات مطب پاسخگو خواهد بود
سپاس از شکیبایی شما به منظور برقراری ارتباط باتوجه به تعدد تماسهای دریافتی و محدودیت تعداد خطوط
بغل گوشم یک غده بود که ایشان لطف کردند وجراحی کردند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۱برای درمان مینیر گوش رفته بودم هنوز در حال درمان است
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۵/۱۸نسبتا خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷گوش درد و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خلت پشت گلوهنونتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عمل زیبایی انجام دادم . هنوز نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۲/۳۰عالی خوب طلا
۱۳۹۹/۰۹/۰۸بسیار بسیار
۱۴۰۰/۱۲/۲۰انحراف بینی داشتیم عمل کردیم خوب بود الان بعد از ده سال بینی دوباره کیپ شده میخوام چک کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹Anخوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۵بنده پیش ایشون عمل بینی داشتم ،و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴من تقریبا یک ماه
۱۴۰۰/۰۸/۱۲جراحی بینی داشتم وهنوز نتیجه از الان به بعد معلوم میشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عمل بینی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱شوهرم انحراف بینی داشتند و توسط ایشان عمل شدند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۹من بینیموعمل کردم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عمل لوزه دخترم عالی بود عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰رفتار پزشک قبل از عمل با بعد از عمل خیلی فرق داره من بینی مو پیش ایشون عمل کردم که به علت قرینه نبودن مجبور به تزریق بودم هر سری باید ویزیت کامل پرداخت میکردم و دکتر طوری برخورد میکرد انگار مقصر منم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عمل گوش خواهرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶همه چی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹انحراف و پلیپ بینی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل لوزه
۱۴۰۱/۰۲/۰۸تصادف بوده پارگی لاله گوش
۱۴۰۰/۰۳/۱۳خلت پشت گلو
۱۴۰۰/۰۶/۲۹باید عمل سینوزیت انجام بدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷خیلی کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۴حساسیتخداروشکرخوبشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خیلی خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴سلام . من لوزه عمل کردم پیششون . و درحال حاضر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بد نیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بالابودن فشارگوش تا الان خب شدم وتحت درمانم هنوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۹درد گوش
۱۴۰۱/۰۳/۰۹جراحی زیبایی بینی فعلا که همه چیز عالی بوده
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خیلی دکتر خوبی هستن .من توصیه و تایید می کنم ایشان را
۱۴۰۰/۰۸/۰۳انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰جراحی شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خون دماغ،،،،،با سوزاندن، رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل گوش داشتم و فقط با یه جلسه به خوبی درمان شدم از آقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴دکتر عرفانیان فوقالعادست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکل مایع گوش میانی - عدم تعادل
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر بسیار بسیار باسواد و فهمیده ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر مجرب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دخترم لوزه سوم داشت بخاطر همین لوزه تنفسش مشکل داشت که خداروشکر بعداز عمل خوبه خوب شد ،من ایشون رو به بقیه فامیل هم معرفی کردم،ممنونم از ایشون
۱۴۰۱/۰۸/۳۰عالی درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷راهنمایی مناسب
۱۴۰۱/۰۵/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹جراحی بینی.عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵بسیار باحوصله ومحترم وماهر در تشخیص هستند.خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عمل جراحی کردم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷عمل بینی. استخوانی. قوز داشتم تازه امروز عمل کردم.نتیجه بعدا معلوم میشه.ولی عملم خیلی خوب بود. درد زیاد نداشتم.فعلا کبودی ندارم.کامپون برام نذاشته که از همه بهتر.از همون اول با بینی نفس کشیدم.دکتز با تجربه ای هستن.وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۱۸گوشم عمل کردم ده سال پیش خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸روی گردن نزدیک گوش غده ای بوده که آقای دکتر عمل کرده اند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶گوش ولوزه پسرمو عمل کردن وعمل زیبایی بینی دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دکتر با تجربه و مسلطی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۵لوزه دخترم عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۷عالی هس
۱۴۰۱/۰۸/۱۶خوب و 5الب
۱۴۰۰/۰۸/۳۰گوشم عمل کردن عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عمل لوزه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۵تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار حرفه ای هستند و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی هستن دک
۱۴۰۰/۰۷/۲۸من جراحی زیبایی بینی انجام دادم و از کار آقای دکتر خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عمل بینی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ی ماه و نیمه عمل کردم هنوز شکل نهایی بینیمو ندیدم نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۲دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عمل بینی داشتم و راضی ام
۱۳۹۹/۰۷/۱۸سینوزیت برادرم حساسیت خودم نتیجه فوق العاده
۱۴۰۱/۰۶/۲۲عمل زیبایی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عملشون خیلی خوب بود راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱فعلا ویزیت نشدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲برداشتن لوزه سوم پسرم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۵مشکل گلو وترشحات بیش از حد گلو داشتم با یک ویزیت خوب شدم کارش عالبست
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۴پدرم مبتلا به scc بودند وچند پزشک گفتند باید لاله گوش کامل برداشته شود وپدرم راضی به این عمل نشد آقای دکتر عرفانیان گفتند من سعی میکنم لاله گوش را برای زیبایی حفظ کنم وهمین کاررا کرد خیلی راضی بودیم والان شش سال است پدرم مشکلی ندارد.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عمل گوش خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عمل لوزه پسرم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰سلام من نشتی آب نخاعی داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹فوقالعاده بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۳تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۷جراحی زیبایی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عمل بینی هنوز انجام ندادم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عفونت گوش داشتم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عمل لوزه داشتم وبسیار راضی هستم دکتر بی نظیری هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر فوق العاده کاردرست
۱۴۰۰/۰۶/۱۱جراحی زیبایی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عمل لوزه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سلام هزینه برداشتن لوزه سوم چقدر است ؟؟
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی جراحی گوش
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۰گوشدرد
۱۳۹۹/۰۳/۱۱فقط در حد یک جلسه معاینه بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۲تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عمل لوزه دختر و نوه ام
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بله مشکلات وزی من سینوزیت بود خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳انحراف بینی عمل کردم عالی بودند ایشان
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عاااالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲سلام من عمل جراحی گوش داشتم بسیارعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷انحراف بینی عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹هنوز ۴ ماهه عمل کردم
۱۴۰۱/۰۳/۱۴در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۰کارشون عالی و اخلاق بینظیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۸دخترم مشکل لوزه داشت ایشون عملش کردن عالی بود.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام من دچار انهراف بینی بودم وبرای زیبای هم اقدام کرده ام نتیجه خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۱۹منشی خیلی اذیت کنی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عمل سینوس
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالین عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بسیار حاذق و خوش رفتار
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فعلامشخص نیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عمل زیبایی بینی .واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰عمل زیبایی بینی انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷قراره عمل جراحی گوش انجام بشه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عمل آندوسکوپی بینی و سینوس بسیار عاالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸خیلی دکتر عالی هستند و تا اخر دوره درمان پیگیر بیماراشون هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳مگه داریم از این دکتر هنرمند تر و خوش اخلاق تر
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عفونت قارچی داشتم خدا خیر شون بده کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸شستشوی گوش،خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۵جراحی بینی و کارشون فوق العادس
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ایشون استاد تمام هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳برای عمل بینی اومدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بازداشتم کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عمل سینوزیت ..در حال حاضر خیلی نسبت به گذشته بهترم.
۱۴۰۱/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱گوش دردشدید بودم خیلی از دکترا رفتم متوجه نشدن ولی ایشون بلافاصله بعد معاینه فهمیدن واقعا خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰جراحی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عفونت گوش
۱۴۰۱/۰۹/۲۸عمل بینی با پوست ضخیم وبه شدت گوشتی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴من انحراف بینی داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵دکتر بسیار با دانش
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار مجرب و کاردان
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عمل لوزه برای دخترم خوب بود واقعا ممنونم از دکتر عرفانیان
۱۳۹۹/۰۵/۱۰جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸سینوزیت حاد داشتم و با دارو مداوا شدم از نظر تشخیص پزشکی امتیاز عالی اما از نظر اخلاق و برخورد با مریض ضعیف.
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سرطان پوست و جراجی پوست خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۲کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷انحراف بینی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹حلق و بینی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی،اخلا
۱۳۹۹/۰۸/۲۴فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عمل لوزه. رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر صبور وعالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۳اخلاقش یکم تنده اما کارش حرف نداره
۱۳۹۸/۰۵/۰۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عمل لوزه سوم داشتم.. عالی بود..
۱۴۰۱/۰۴/۰۵من از آقای دکتر راضی هستم پیش هر دکتری رفتم جواب نگرفتم .
۱۳۹۷/۰۳/۱۳معمولی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹گوش درد خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی ممنون ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۴انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۳۱مشکل گوش
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیاردکترباتجربه ایی هستن کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۳لوزه سوم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۷از نظر طبابت خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۰در اوج کرونا، خارش گوش و گلو و بینی داشتم و دکتر تشخیص حساسیت داد و با اولین مصرف دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹فعلا نظرنمیدهم جون خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عا
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خوب است عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۱۹گوش عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱کاملا دکت
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عمل بینی
۱۴۰۱/۰۷/۲۳کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عمل انحراف بینی بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸قراره عمل کنم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۰۱گوشم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عفونت گوش
۱۴۰۱/۰۶/۰۹درد گوش
۱۴۰۱/۱۰/۰۳دخترم لوزه سوم داشت عمل کرد،دکتر خوب و عالی هستن،من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عمل گوش
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳گرفتگی گوش
۱۴۰۱/۰۷/۳۰بسیار نتیجه مثبت گرفتم.
۱۳۹۹/۰۴/۲۱درحال انجام درمان هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳مشکل در شنوایی،برطرف نشد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دکتر عالی و صبوری هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵من بعد از هر استرسی کلا نمیتونستم صحبت کنم اقای دکتر با یه نسخه خوبم کرد بسیار بسیار عتلی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۳مشکل شناوایی نتیجه بهتر شد
۱۳۹۸/۰۴/۰۸خیلی عالی ممنونم ازتون
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عمل لوزه برای پسرم.که فقط مشکلم اینه که پسرم تو بینی حرف میزنه نمیدونم تا کی اینجوری هست
۱۳۹۷/۰۵/۱۴عمل بینی
۱۴۰۱/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶سرطان حلق
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲عمل بینی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲تحت درمان هستم و راضی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عمل سینوزیت و انحراف بینی و زیبایی داشتم هشت سال پیش و بینی گوشتی که خیلی سخته ولی من خیلی راضی ام ممنونم از جناب دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴برونشیت مزمن پدر همسرم که به لطف ایشان خیلی بهتزن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عمل بینی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عمل لوزه داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عمل گوش ، زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عمل بینی انجام دادم خیلی هم راضیم ازشون ممنونم️
۱۴۰۱/۰۸/۱۱دکتر خوبی
۱۳۹۷/۱۱/۱۰عاااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲سلام من خانم باقری پیش دکتر عرفانیان بینیم عمل کردم خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵تشخیص صحیح. و به موقع
۱۳۹۹/۰۹/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عمل انحراف بینی انجام دادیم خیلی نتیجه عالی و نتیجه بخش گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸