دکتر شهاب الدین شعبانی، فلوشیپ جراحی سرطان سر و گردن و دارای بورد تخصصی جراحی گوش حلق و بینی، با شماره نظام پزشکی 116889 در مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در احمدآباد، کوهسنگی 9، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 6 واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.
دکتر شهاب الدین شعبانی یکی از چهرههای شناختهشده در حوزه جراحی سرطان سر و گردن در مشهد است. ایشان دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی بوده و با شماره نظام پزشکی 116889 به صورت رسمی فعالیت میکند. دکتر شهاب الدین شعبانی با تکیه بر دانش تخصصی خود، به درمان انواع سرطانهای بافت نرم سر و گردن، تومورهای زبان، حفره دهان، فک بالا و پایین، مخاط دهان، حلق و غدد بزاقی میپردازد. همچنین درمان بیماریهای تیروئید، پاروتید، لنف نودهای گردنی و انواع توده و سرطان حنجره از دیگر حوزههای مهارت او است.
در کنار درمان بیماریهای پیچیده، دکتر شهاب الدین شعبانی در جراحیهای زیبایی بینی و صورت (مانند لیفت صورت و شقیقه)، ساکشن غبغب و زیبایی گوش (اتوپلاستی و اوریکولوپلاستی) نیز تجربه قابل توجهی دارد. انجام بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس از دیگر خدمات زیبایی ایشان به شمار میرود. بیماران از روشهای دقیق تشخیص، مهارت در اعمال جراحی و برخورد حرفهای این پزشک رضایت بالایی داشتهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان دکتر شهاب الدین شعبانی در نظرات خود به دقت و صبر ایشان اشاره کردهاند.
مطب دکتر شهاب الدین شعبانی در شهر مشهد، منطقه احمدآباد، خیابان کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی آسانی را برای بیماران فراهم میکند. ایشان با ارائه خدمات تخصصی جراحی سر و گردن و جراحی گوش، حلق و بینی در مشهد، مرجع قابل اعتمادی برای درمان تومورها و بیماریهای مرتبط محسوب میشوند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. دکتر شهاب الدین شعبانی همواره در تلاش است تا با بهرهگیری از دانش روز و تجربه بالینی، بهترین خدمات پزشکی را به بیماران خود ارائه دهد.
دکتر شهاب الدین شعبانی دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی است.
مطب ایشان در مشهد، احمدآباد، کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد.
بله، نوبتدهی اینترنتی دکتر شهاب الدین شعبانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
ایشان در درمان سرطانهای سر و گردن، تومورهای دهان، زبان، فک، غدد بزاقی، بیماریهای تیروئید، پاروتید و مشکلات گوش تخصص دارد.
خدمات زیبایی شامل جراحی بینی و صورت، لیفت صورت و شقیقه، ساکشن غبغب، زیبایی گوش، بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس میباشد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲
عمل لوزه
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی مشکل گوش بود تشخیص درست و درحال حاضر استفاده از دارو
۱۴۰۴/۰۲/۲۵سلام همسرم غدددرناف ساندیبول داشت خداروشکربسلامتی وبه لطف آقای دکترجراحی شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۹پلیب بینی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عفونت گوش عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۴مشکل حساسیت، دست شون شفا بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹برای گرفتگی و درد گوش مراجعه کردم ایشان بسیار ماهر و خوش اخلاق هستند من راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲برای عفونت گوش رفتم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴گوش درد
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار دقیق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار متخصص و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عفونت لوزه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوس اخلاق و پرحوصله به تمام حرف های بیمارش گوش میده و اهمیت میده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عمل برداشتن تیروئید. خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر خوب و باتجربه ای میباشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام دکتر بسیار خوب بودن و سریع کار راه میافتاد ولی خیلی به نوبتهایی که اینترنتی گرفته شده بود توجه نمیشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من گوش درد بودم دکتر خوبی بودن رفتار دکتر و همکارانشان که عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر محترم هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰پزشک بسیار مهربان و صبر و دلسوزی هستن برای بیمار خیلی عالی وقت میذارن و به شرح حال مریض کامل توجه میکنن توی مطب هم خیلی منتظر نمیذارن مریض رو نهایت میزان انتظار نیم ساعت تا چهل دقیقه اس
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷برخورد عالی بودن همه پرسنل
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام.مشکل انسداد شیپور استاش. تشخیص بسیار خوب.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مطبش خیلی شلوغ بود یک ساعت و نیم نشستم تا نوبتم شد ، منشی دکتر خیلی مؤدب و خوش رفتار بودن برای من دارو دادن ببینم چطور میشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بینی دخترم دچارضرب خوردگی شده بود وتشخیص آقای دکتر خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵من برای جرم گوش رفتم که خیلی سخت شده بود بینظیرین این پزشک فوق العاده توکارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۳سلام من سنگ غده بزاقی داشتم با عمل عالی دکتر برداشتن واقعا دکتر خوب و خوش برخورد و کار بلدی هستن کمال تشکر رو از ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹جرم گوش را بدون اینکه قبلا روغن بریزیم دراوردن و گوش زخم شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام.فقط میتونم بگم جناب دکتر فوق العاده صبورن و نهایت تلاش برای گوش کردن به صحبتهای بیمار رودارن.من برای درمان لوزه رفتم تحت درمان هستم.لایک دارن آقای دکترمتشکریم اززحماتشون.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی-عمل لوزه ی پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵۴تا توده داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۳۱دارو دادن یه ماه ببینم بهتر میشم انشالله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴سلام برای حساسیت پسرم رفت با داروهای ایشون درمان شد خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تورم غدد لنفاوی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴گلو درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲یک ماه پیش مراجعه کردیم دارو دادن اما نتیجه دلخواه نگرفتیم حالا دوباره میخوایم مراجعه کنیم ، دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی و حاذقی هستن . منشی دکتر هم بسیار انسان شریفی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶با تشکر از اخلاق حرفه ای دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سرفه شدید. برخورد منشی و دکتر خیلی خوبه. فعلا ک سرفههام خیلی کم شده.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سنگینی گوش
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر بی نظیری هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار با تجربه و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۰فوق العاده هستن. بسیار صبور و کاردرست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱اقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و حاذق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷تازه رفتم پیششون در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی طلا حرفه ای در تخصص شون منشی ها شون هم خوش برخورد و محترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰۱جلسه رفتم برای مشکل غدد لنفاوی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر بسیار خوش برخورد وحرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عفونت گوش داشتم با تجویز دارو خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تومور بدخیم دهان
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر با حوصله و خوش اخلاق تشخیص درست و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار عالی و باحوصله و بسیار با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود فقط معطلی داره و اینکه به مراجعه کننده توجهی ندارن برای عفونت گوش مراجعه کردیم از قبل گوشو شستوشو داده بودیم بیمارستان ولی دوباره شست و هزینه الکی گرفتن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار حاذق، با شخصیت و متین، با دقت به گفته و جزئیات گوش میدن، با رعایت کامل بهداشت و نوبت سر وقت. ممنون از جناب دکتر شعبانی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶با سلام. دچار سرطان غده بزاقی زیر فکی راست بودم به بهترین شکل ممکن عمل کردند و از کار ایشان رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵ماشاالله خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام وقتتون بخیر، من گوش درد شدید داشتم به دکتر شعبانی مراجعه کردم وایشون با صبر وحوصله بالا جرم گوش منو خالی کردند وگوشم سریع همونجا خوب شد..خدا خیرشون بده فوقالعاده دکتر خوب وکاربلدی هستند همیشه دعاشون میکنم..
۱۴۰۳/۱۰/۳۰اول ین بار
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سلام خیلی عالی بودن آقای دکتر وخوش اخلاق وبا ترجبه
۱۴۰۴/۱۲/۰۴باسلام به دکتر فقط خدا و ندنگهددارش باشدمن دعاگویش هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار عالی و کار بلد پسرم توده عروقی در گردن که خیلی ماهرانه و بدون کوچکترین آسیب به عصب ها برداشتن واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بهترین بهترینه
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار با حوصله و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلام گوش دخترم چرکی بودخیلی بد با یه نسخه اقای دکتر خوب شد خیلی خوش اخلاق هم منشی هم خودشون همه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دخترم مشکل لوزه داره فعلا که تحت درمانه
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مشکل سرگیجه داشتن مامانم،وبا تجویز درست آقای دکتر خیلی حالشون خوب شده خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶تشخیص و درمان واقعا خوب بود برخوردشون و توضیحشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۳واقعااولین دکتری بودن که رفتم پیششون وبامعاینه کردن خودشون تشخیص دادن مشکلم وبدون اینکه من بهشون بگم وداروهایی هم که بهم دادن هنوزکامل تموم نشده بودمشکلم رفع شد،باخیال راحت بریدپیششون وازهمه مهمترمنشی های عالی وباشخصیت وبااخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۳۰گوش درد است
۱۴۰۴/۰۲/۲۴گفتن مشکل آلرژی دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴برای ویزیت مادرم مراجعه کردیم بعد از سرماخوردگی کاملا شنواییش رو از دست داد دکترای دیگ گفتن عصب قطع شده ولی اقای دکتر چندتا قطره داد و خداروشکر شنوایی برگشته مثل قبل واضح نمیشنوه اما صدای بلند تر رو میشنوه روز ب روز بهتر میشه انشاللع تا پایان دوره کاملا خوب بشه سپاس از دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مثبت و خو
۱۴۰۴/۰۴/۲۵کاهش شنوایی گوش سرگیجه و حالت تهوع
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام پسرم لوزه داشته دارو دادن جناب دکتر برای معاینه مجدد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰پزشک خوش برخورد و و متخصص عالی در بخش حلق و گو شو بینی یک هفته قبل خدمت شان مراجعه نمودم العان بهتر ام خدارا شکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دل درد و
۱۴۰۳/۱۲/۱۹هنوز ک دنبالشم تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکترخوب وخوش برخوردی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۴از لحاظ بهداشتی و حفظ حریم شخصی بیمار مناسب نبود.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹من برا اولین با ر بود که رفتم پیش آقای دکتر برا بوی دهان با دارویی که دادن کامل این مشکل رفع شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶از درمان ایشان بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۱مشکل سینوزیت داشتم بخوبی تشخیص دادند و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درحال درمان هستم دکتر باحوصله وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام من برای عمل لوزه پسرم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی عالی همسرم چند وقت درگیر عفونت گوش بود با ی نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴هنوز نرفتم ولی برای نوبت عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳من سردرد سینوسی دارم .یک بار مراجعه کردم .تشخیص بیماری عالی بود.وداروهای خوب تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰آقای دکتر بسیار با دقت و حوصله معاینات خودشون و انجام میدن و به تمامی سوالات پاسخ میدن امیدوارم که نتیجه خوبی برای بیمار ماحاصل بشه فعلا که تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل تیروئیددرحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار دکتر صبور و بادقت هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتری خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸داتااا
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دخترم غده برونکیال داشت خیلی خوب وماهرانه عمل کردن بعد دوماه اصلا جای بخیش نمونده بااینکه زیادبرش زده بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲پسرم گوش درد بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سلام بیمار توسط دکتر ویزیت شد و تحت درمان دارویی قرار گرفت دکتر خیلی با دقت و حوصله با بیمار صحبت کردن و فعلا جراحی رو پیشنهاد ندادن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰هنوز درمان نشده ام
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۸عفونت سینوزیت . باهمون چکاب اول تشخیص درست و درمان عالی. ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خیلی خیلی عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی دکتر خوبی هستند و واقعا وقت میذارن برای مریض
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام بچه دو ساله عفونت شدید از گوش و حلق که خوب شدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عمل بینی زیبایی داشتم و بی نهایت راضی هستم.کارشون حرف نداره واقعا.
۱۴۰۲/۱۲/۱۴با سلام اولین دکتری بوددکه میدیدم اینقدر با حوصله وقت میزاره و به حرفهام گوش میده و تو کارشون واقعا باتجربه هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر عالی و خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دلسوز و مهربان هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مراجعه نکردیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سرطان ملانوما تشخیص درست،دکتر دقیق و توانمند ولی مجدد ریشه به قسمت دیگر دوانده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶پسرم عمل لوزه و گوش دلشت بسیار راضی هستیم از ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۸نتیجه مثبت
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سینوزیت
۱۴۰۳/۱۲/۲۷گوش درد میکرد و زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عفونت گوش
۱۴۰۳/۰۸/۰۳با تشکر با حوصله و خوش اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰هنوز دار
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶پدر بنده توموری در ناحیه غدد بذاقی صورت خودشون داشتن، با وجود ریسک بالای آسیب به اعصاب صورت در حراجی خارج سازی این تومور، جناب دکتر با مهارت فوق العاده خودشون بدون کوچکترین آسیب به اعصاب صورت، تومور رو از صورت پدر بنده خارج کردن. خواند پشت و پناه ایشون باشه و بهترین ها رو برای این بزرگوار آرزو دارم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱تشخیصشون عالیه برخوردشونم همینطور
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکترخیلی خوش برخوردباحوصله مریض رابادقت معاینه میکنن ووقت زیادی میزارن من راضی هستم پسرم شش سالش وگفتن لوزه داره فعلا دارودادن تاجلسه بعددوباره پیششون ببرم معاینه کنن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عمل تیروییدانجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مشکل شنوایی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار دکتری حاذق و واردی هستند و منشی بسیار عالی و محترمی دارند که بسیار خوب همه چیز را مدیریت می کنند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰از پزشکان خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۱گوش درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر فوق العاده حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار خوش اخلاق و باتجربه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی و خوش اخلاق و تشخیص دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵معاینه دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۱۰تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و متعهد هستند در حال درمان هستم گرفتگی گوش که در حال مصرف داروها می باشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶لوزه های دخترم ورم و عفونت کرده بود که مراجعه کردیم دخترم سه روز از داروهای آقای دکتر مصرف کرد خیلی خیلی خوب شد واقعا دکتر فهمیده و نظیری هستن محیط مطب هم خیلی تمیز و مرتب بود منشی شون هم خیلی خوش برخورد و عالی بودن من واقعا ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۲/۱۱پالم بینی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۸سرگیجه و گوش درد .که با داروهای آقای دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲سلام من تازه اومدم رفتار منشی وخود آقای دکتر عالی بود ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸درود بر ا
۱۴۰۴/۰۴/۳۱سلام عالی بود من مادرم ویزیت شده عالی بود خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۵/۲۷من گلو درد داشتم چند وقت بود نمیتونستم درست غذا بخورم... آقای دکتر به طور کامل معاینه کردن... گفتن بخاطر اسید معده این شکلی میشم و ربطی به گلو نداره برا معده ام دارو دادن الان خوبم.... دکتر خیلی با اخلاق و با حوصله.... خیلی کاربلد و حرفه ای....
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۰۳درتشخیص بیماری بسیارعالی هستن ،سپاس
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی خیلی عالی واقعا خوش برخورد کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام ایشون پسرم رو معاینه کردن وباطرز برخورد عالی ومهربانانه در مورد درمانش صحبت کردن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سرگیجه وگوش میانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷کارشون خوب بود ولی از نظر نوبت دهی ضعیف خیلی مارو منتظر گذاشتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲همه چی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴درجه یک ، مشکل تنفسی سینوزیت آلرژی ده ساله منو در دوهفته درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تقریبا یک هفته بود که گلوم درد میکردوسرفه میکردم ایشان برام تشخیص حساسیت دادن وداروهایی که تجویز کردن باعث شد به سرعت حالم بهتر بشه همچنین توصیه هایی که بابت استفاده از اسپری های ضد حساسیت به من گفتن تا حالا از هیچ دکتری نشنیده بودم در مجموع بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳جراحی scc زبان
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خیلی با حوصله و با دقت معاینه کردن و اخلاق خوبی داشتن ضمن اینکه مطب بسیار تمیز و مرتب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۲باسلام وعرض ادب جناب آقای دکتر شعبانی با یک معاینه بیماری فرزندم را به نحو احسن و مطلوبی تشخیص داده وبا تجویز صحیح داروها، دخترم در روزدوم سلامتی خود را به دست آورد واقعا پزشکی با معلومات وبا دیانتی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مشکل من
۱۴۰۴/۰۶/۲۵سلام دکتر خوبی هستن هنوز یک بار رفتم به من گفتن باید گوشت عمل بشه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵پسرم مشکل لوزه داشت با تجویز دارو بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷برای سینوزیت پسرم مراجعه کردم و داروهاشون خوب بود. ارزش معطلی در مطب رو داشت.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بله عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر بسیار خوب و کاملا رضایت دارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلام غده لنفاوی زیر گوش ودرد فک وورم شقیقه درزمان غذا خوردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای صدای گوش وکم شدن شنوایی مراجعه کردم که بعداز تشخیص واینکه باید عمل بشم ارجاع دادن برای دکتر دیگه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پسرم ۵۰ درصدکاهش شنوایی داشت که باتشخیس درست ایشون، مشکلش الحمدلله حل شد ایشون واقعا حاذق هستن.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار خوش برخورد دقیق و خیلی خوب به دخترم توضیح دادن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خوب بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سر صدای زیاد گوش وتنکی گوش
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عالیییییییییییییی هرچه بگم کم گفتم خدا خیرش بده
۱۴۰۵/۰۱/۲۴عمل تروید داشتم خیلی خوب عمل انحام واز کارشون راضی هستم ممنون از دکتر با عمل خوبشان
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عرض سلام دوستان دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سنگ بزاق دهان داشتم با یه جراحی عالی برداشت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سینوزیت رو با دارو رفع شد کارش درسته
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بابت خارش و درد گوش مراجعه کردم.با استفاده از داروهای تجویز شده توسط آقای دکتر، مشکل رفع شده است.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶اولین بار بود به ایشون مراجعه کردم برای گرفتگی صدا و الان تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خوب ولی نوبت عمل دیرمیده
۱۴۰۳/۰۹/۱۱سرگیجه بود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مشکل شنوایی ضعیف در سن هفتاد سالگی که با تشخیص ضعف عصب شنوائی و پیشنهاد صمعک راهنمائی شدم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱من صدام ب شدت گرفته بود و دلیلش رو جای چند تا دکتر رفتم متوجه نشدن پیش ایشون ک رفتم با دارو های ک دادن و توصیه های ک کردن صدام ب حالت قبل برگشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۸بنده از سایت نوبت داشتم به مطب مراجعه نمودم از ساعتی که نوبتم بود با تاخیر یک ساعت بیست دقیقه فرستادن خدمت آقای دکتر شعبانی دکتر بزرگوار بسیار خوش برخورد و اخلاق مدار هستن ولی دفتر نظم درستی نداره
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴ایشون عالی هستن دختر من یک سال گوش درد شدید داشتن که کلی متخصص بردم ایشون با داروی که تو یک ماه دادن گوش درد یک ساله رو درمان کردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹تشخیص سینوزیت مزمن دادن تحت معالجه هستم خیلی عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵درد گوش با یک نسخه بهبود پیدا شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴تشخیصشون درست بوده ولی هنوز که فعلا خوب نشدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷کاملا راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳باسلام.جناب آقای دکترشهاب الدین شعبانی متخصصی حاذق و باتجربه و بسیااااارر مهربان و خوش برخورد هستند بااینکه اولین باربود به مطب ایشان رفته بودم خیلی از ایشان راضی هستم،،و ویزیتشون هم نسبت به جاهای دیگه ای که ما رفته بودیم که حتی درجه ایشان رو نداشتن بسیار به صرفه تر بود.خداوندبهشون سلامتی و عزت بی پایان عنایت بفرماید..
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکترحاذق ،برخوردخیلی محترم، منشی فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر کارشون عالیه. اما یک ساعت منتظر بودم نوبتم بشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تشخیص و درمان عالی ، دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دخترم بخاطر لوزه گوشش کم شنوا شده والان تهت نظر هست دخترم درکل برخوردشون عالی و منشی ها هم مهربون خیلی خووب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عااااللللییییی، عفونت شدید گوش درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸نمیدانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲دکتر پدرم بود خیلی با اخلاق ومحترم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴س سشیشسی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار برخورد عالی هم خودشون هم پرسنلشون تجویز دقیق و راهنمایی دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالیی بودن تشخیص حرف نداشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷من مشکل غده پاروتیدداشتم فعلانمونه برداری دادن وسونو خیلی برای بررسی مدارک وقت میزارن وتمام تلاششون رومیکنن تاعمل جراحی انجام ندن وبادارودرمان بشه خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۰۸برای مشکل سینوزیت رفتم تحت درمانم با دارو تا ببینیم خدا چیمیخواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵1 ] =o
۱۴۰۳/۰۶/۱۸با سلام و احترام من از زاهدان امدم گوش درد داشتم که با مراجعه و ویزیت دکتر وتجویز دارو بهبود حاصل شد ودکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۳واسه سینوزیت خانومم رفت پیش دکتر خداپدرش بیامرزه هم مرفتم خانه میگفتی میت متحرک با غرغر .دارو داده رفع شده بره ماکه خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بررسی پزشکیشون دقیق و با حوصله بود ️
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عمل تومور تیروئید داشتم بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالیییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶سلام مادرم تومورداشت من از آقای دکتر خیلی خیلی ممنونم بابت زحماتشان قدردانی میکنم عمل مادرم خیلی سخت بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷من گوشم درد میکرد و عفونت داشت دکتر با حوصله معاینه کردند و دارو دادند تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱من عفونت گوش داشتم چن تا دکتر رفتم ولی این دکتر تشخیص دادن دردم چیه و جرم گوش منو با صبروحوصله انجام دادن و دارو دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سلام عفونت گوش که بعد از مراجعه درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۲لوزه اما فعلا گفتن زوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵تافعلانتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام برخورد خوب خودشون و تیمشون، توضیحات عالی، گوش کردن به صحبت های بیمار با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی از هنه نظر
۱۴۰۲/۱۱/۰۳تشخیص عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار متخصص، مجرب، با ادب، خوش انرژی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل بویایی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای یک نوبت توسط ایشان ویزیت شدم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار عالی خیلی سریع و دقیق معاینه کردن و تشخیص دادن مشخص بود که مهارت بالایی دارن معطلی هم در مطب زیاد نبود. ۳۰الی ۴۵دقیقه
۱۴۰۴/۱۱/۱۳خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام، من مشکل حنجره و گوش داشتم، تشخیص درست و درمان موثر آقای دکتر باعث شد سریع بهبود پیدا کنم. انصافا آقای دکتر شعبانی ، متخصصی حاذق و مسلط اند، استحکام سخن ایشان در تشخیص و درمان درد موجب آرامش بیمار می شود.
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتر خوبی است من که بسیار از ایشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴برای تشخیص تومور مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶از دوستم شنیدم خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶کارشون واقعا عالیه من ناشنوای شدید داشتم ایشون خیلی سریع متوجه شدن دلیل ناشنوای من بسته بودن جدار داخل گوش بود گفتن خیلی خوب میشن والان کاملا درمان شدم ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دخترم آلرژی داشت عمل بینی انجام داد عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳سلام عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی بودن هم ازنظر اخلاق و برخورد با بیمار، هم از نظر تشخیص مشکل ، من برای خلط پشت حلق همیشگی پسرم مراجعه کردم که دارو دادن و گفتن نیاز به عمل لوزه نیست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سلام ،ایشون بسیار پزشک خوبی هستند ،صبور و محترم و خوش اخلاق، و از لحاظ فنی هم به نظر بنده عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲مشکل گرفتگی گوش داشتم ک کامل حل شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی ولی خیلی حیف شد که از شهر ما رفتن به مشهد
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فوقالعاده دقیق، با سواد، محترم و صبور دو ماه گلودرد داشتم هیچ متخصصی متوجه نمیشد! ایشون با حوصله و خیلی دقیق معاینه کردند و درمان انجام شد و در حال بهبودی هستم. از همه مهمتر!!! چقدر منشی ایشون مودب و با شخصیت هستند واقعا ممنونم. هم دکتر عالی هم مطب شیک هم منشی فوقالعاده مهربون و با نزاکت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر حاذق و منشی با اخلاق اما مدت انتظار بسیار بالا بود دقیق (۲ ساعت) و معاینه پزشک در حد ۳ دقیقه هم طول نکشید. داخل اتاق معاینه شلوغ بود ۳ مراجعه کننده داخل حضور داشتند. تعداد قرص و دارویی که میدن خیلی زیاد از حد معمول هست.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۳سلام عالی بودن هم از نطر بر خورد هم از نظر کارشون یا یکبار رفتن پیششون خوب شد گوش دردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مشکل شنوایی و خارش گوش درمان و تشخیص عالی و همچنین رفتار بسیارعالی آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۲فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خوبی هستن،کامل چک میکنن که ببینند مشکل چی هستن بعد درمان رو شروع میکنند،تومور بینی عمل خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خیلی عالی وتوانمند خوش برخورد منشی عالی بود باتایم که نوبت اینترنتی گرفتم راس همان ساعت و دقیقه رفتم داخل
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پدرم با سن۸۵ سال سن توده روی صورت داشتند تبحر ودقت عمل ایشان عالی و بسیار برای بیماران وقت میزارن و توضیحات کافی میدن. خداوند به ایشان توفیقات روزافزون عنایت فرماید.
۱۴۰۴/۰۴/۲۲تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام من پسرم پده گوشش پاره شده بوده وعفنت شدید نیومد به لطف آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴سلام.من حدود دوسال عفونت و گوش درد داشتم شهر خودم نتیجه ندیدم.ایشون تشخیص دادن که اگزما است و بهم دارو دادند. الان به لطف خدا بهترم .مرسی از حوصله و برخورد خوب خود و منشی شون .
۱۴۰۴/۰۵/۰۸فعلا درحال درمان هستم ودارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲آسیب بینی بخاطر زمین خوردگی .
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار خوش برخورد هستن اقای دکتر و خداروشکر با دارو حالم بهتر شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹برای گوش درد رفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب بود ولی خیلی دیر راه انداخت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر باحوصله ای بودند و منشی مودبی دارند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳من دخترم وبردم برای لوزه سوم داشت وشنواییش کم شده بودواقعآخیلی وقت گذاشتن وراهنمایی کردن میتونم بگم بهترینن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱فعلا معاینه داشتم وقت گذاشتن برای عمل پلیپ بینی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سینوزیت داشتم تشخیص درست و داروهاشون هم بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل تیروئید داشتم، تشخیص ایشون بسیار عالی بود و الحمدلله رفع شد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سینوزیت داشتم بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر عالی رسیدگی به مریض عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر شعبانی فوق العاده هستند و من جراحی تومور خوش خیم غده بزاقی پیش ایشون انجام دادم و بشدت راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰با سلام. من عمل تیروئید و غدد لنفاوی خدمت ایشون انجام دادن. خیلی عالی . هم برخورد عالی و هم نحوه کارشون خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عمل سینوس
۱۴۰۴/۰۵/۲۷