۳۶۵ نفر
دکتر شهاب الدین شعبانی

دکتر شهاب الدین شعبانی

فلوشیپ جراحی سرطان سر و گردن

بورد تخصصی جراحی گوش حلق و بینی

فلوشیپ شماره نظام: ۱۱۶۸۸۹
۴۸۹ نفر

عمل لوزه

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عالی مشکل گوش بود تشخیص درست و درحال حاضر استفاده از دارو

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

سلام همسرم غدددرناف ساندیبول داشت خداروشکربسلامتی وبه لطف آقای دکترجراحی شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

پلیب بینی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

عفونت گوش عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

مشکل حساسیت، دست شون شفا بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

برای گرفتگی و درد گوش مراجعه کردم ایشان بسیار ماهر و خوش اخلاق هستند من راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

برای عفونت گوش رفتم و عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

گوش درد

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

بسیار دقیق و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بسیار متخصص و کاربلد هستن

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

عفونت لوزه

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

خوس اخلاق و پرحوصله به تمام حرف های بیمارش گوش میده و اهمیت میده

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عمل برداشتن تیروئید. خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دکتر خوب و باتجربه ای میباشد

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

سلام دکتر بسیار خوب بودن و سریع کار راه میافتاد ولی خیلی به نوبتهایی که اینترنتی گرفته شده بود توجه نمیشد

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

من گوش درد بودم دکتر خوبی بودن رفتار دکتر و همکارانشان که عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

دکتر محترم هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

پزشک بسیار مهربان و صبر و دلسوزی هستن برای بیمار خیلی عالی وقت میذارن و به شرح حال مریض کامل توجه میکنن توی مطب هم خیلی منتظر نمیذارن مریض رو نهایت میزان انتظار نیم ساعت تا چهل دقیقه اس

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

سلام بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

برخورد عالی بودن همه پرسنل

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

سلام.مشکل انسداد شیپور استاش. تشخیص بسیار خوب.

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

مطبش خیلی شلوغ بود یک ساعت و نیم نشستم تا نوبتم شد ، منشی دکتر خیلی مؤدب و خوش رفتار بودن برای من دارو دادن ببینم چطور میشه

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

بینی دخترم دچارضرب خوردگی شده بود وتشخیص آقای دکتر خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

من برای جرم گوش رفتم که خیلی سخت شده بود بینظیرین این پزشک فوق العاده توکارشون حرفه ای هستن

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

سلام من سنگ غده بزاقی داشتم با عمل عالی دکتر برداشتن واقعا دکتر خوب و خوش برخورد و کار بلدی هستن کمال تشکر رو از ایشان دارم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

جرم گوش را بدون اینکه قبلا روغن بریزیم دراوردن و گوش زخم شد

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

سلام.فقط میتونم بگم جناب دکتر فوق العاده صبورن و نهایت تلاش برای گوش کردن به صحبتهای بیمار رودارن.من برای درمان لوزه رفتم تحت درمان هستم.لایک دارن آقای دکترمتشکریم اززحماتشون.

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

عالی-عمل لوزه ی پسرم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

۴تا توده داشتم

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

دارو دادن یه ماه ببینم بهتر میشم انشالله

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

سلام برای حساسیت پسرم رفت با داروهای ایشون درمان شد خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

تورم غدد لنفاوی

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

گلو درد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

یک ماه پیش مراجعه کردیم دارو دادن اما نتیجه دلخواه نگرفتیم حالا دوباره میخوایم مراجعه کنیم ، دکتر حاذق و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

بسیار دکتر با اخلاق و خوش برخوردی و حاذقی هستن . منشی دکتر هم بسیار انسان شریفی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

با تشکر از اخلاق حرفه ای دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

سرفه شدید. برخورد منشی و دکتر خیلی خوبه. فعلا ک سرفههام خیلی کم شده.

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سنگینی گوش

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

دکتر بی نظیری هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

بسیار با تجربه و بااخلاق

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

فوق العاده هستن. بسیار صبور و کاردرست

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

اقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و حاذق هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

تازه رفتم پیششون در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عالی طلا حرفه ای در تخصص شون منشی ها شون هم خوش برخورد و محترم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

۱جلسه رفتم برای مشکل غدد لنفاوی

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتر بسیار خوش برخورد وحرفه ای

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عفونت گوش داشتم با تجویز دارو خوب شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

تومور بدخیم دهان

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

دکتر با حوصله و خوش اخلاق تشخیص درست و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیار عالی و باحوصله و بسیار با اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خوب بود فقط معطلی داره و اینکه به مراجعه کننده توجهی ندارن برای عفونت گوش مراجعه کردیم از قبل گوشو شستوشو داده بودیم بیمارستان ولی دوباره شست و هزینه الکی گرفتن

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

بسیار حاذق، با شخصیت و متین، با دقت به گفته و جزئیات گوش میدن، با رعایت کامل بهداشت و نوبت سر وقت. ممنون از جناب دکتر شعبانی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

با سلام. دچار سرطان غده بزاقی زیر فکی راست بودم به بهترین شکل ممکن عمل کردند و از کار ایشان رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

ماشاالله خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

سلام وقتتون بخیر، من گوش درد شدید داشتم به دکتر شعبانی مراجعه کردم وایشون با صبر وحوصله بالا جرم گوش منو خالی کردند وگوشم سریع همونجا خوب شد..خدا خیرشون بده فوقالعاده دکتر خوب وکاربلدی هستند همیشه دعاشون میکنم..

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

اول ین بار

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

سلام خیلی عالی بودن آقای دکتر وخوش اخلاق وبا ترجبه

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

باسلام به دکتر فقط خدا و ندنگهددارش باشدمن دعاگویش هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بسیار عالی و کار بلد پسرم توده عروقی در گردن که خیلی ماهرانه و بدون کوچکترین آسیب به عصب ها برداشتن واقعا ممنونم از ایشون

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

بهترین بهترینه

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

بسیار با حوصله و کاربلد

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

سلام گوش دخترم چرکی بودخیلی بد با یه نسخه اقای دکتر خوب شد خیلی خوش اخلاق هم منشی هم خودشون همه

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

دخترم مشکل لوزه داره فعلا که تحت درمانه

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

مشکل سرگیجه داشتن مامانم،وبا تجویز درست آقای دکتر خیلی حالشون خوب شده خداروشکر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

تشخیص و درمان واقعا خوب بود برخوردشون و توضیحشون خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

واقعااولین دکتری بودن که رفتم پیششون وبامعاینه کردن خودشون تشخیص دادن مشکلم وبدون اینکه من بهشون بگم وداروهایی هم که بهم دادن هنوزکامل تموم نشده بودمشکلم رفع شد،باخیال راحت بریدپیششون وازهمه مهمترمنشی های عالی وباشخصیت وبااخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

گوش درد است

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

گفتن مشکل آلرژی دارم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

برای ویزیت مادرم مراجعه کردیم بعد از سرماخوردگی کاملا شنواییش رو از دست داد دکترای دیگ گفتن عصب قطع شده ولی اقای دکتر چندتا قطره داد و خداروشکر شنوایی برگشته مثل قبل واضح نمیشنوه اما صدای بلند تر رو میشنوه روز ب روز بهتر میشه انشاللع تا پایان دوره کاملا خوب بشه سپاس از دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

مثبت و خو

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

کاهش شنوایی گوش سرگیجه و حالت تهوع

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

سلام پسرم لوزه داشته دارو دادن جناب دکتر برای معاینه مجدد

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

پزشک خوش برخورد و و متخصص عالی در بخش حلق و گو شو بینی یک هفته قبل خدمت شان مراجعه نمودم العان بهتر ام خدارا شکر

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

دل درد و

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

هنوز ک دنبالشم تا ببینیم چی میشه

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

دکترخوب وخوش برخوردی است

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

از لحاظ بهداشتی و حفظ حریم شخصی بیمار مناسب نبود.

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

من برا اولین با ر بود که رفتم پیش آقای دکتر برا بوی دهان با دارویی که دادن کامل این مشکل رفع شد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

از درمان ایشان بسیار راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

مشکل سینوزیت داشتم بخوبی تشخیص دادند و در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

درحال درمان هستم دکتر باحوصله وخوش برخوردی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

سلام من برای عمل لوزه پسرم مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

عالی عالی همسرم چند وقت درگیر عفونت گوش بود با ی نسخه خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

هنوز نرفتم ولی برای نوبت عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

من سردرد سینوسی دارم .یک بار مراجعه کردم .تشخیص بیماری عالی بود.وداروهای خوب تجویز کردن

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

آقای دکتر بسیار با دقت و حوصله معاینات خودشون و انجام میدن و به تمامی سوالات پاسخ میدن امیدوارم که نتیجه خوبی برای بیمار ماحاصل بشه فعلا که تحت درمان هستند

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

مشکل تیروئیددرحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

بسیار دکتر صبور و بادقت هستن

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

دکتری خوبی

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

داتااا

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

دخترم غده برونکیال داشت خیلی خوب وماهرانه عمل کردن بعد دوماه اصلا جای بخیش نمونده بااینکه زیادبرش زده بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

پسرم گوش درد بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

سلام بیمار توسط دکتر ویزیت شد و تحت درمان دارویی قرار گرفت دکتر خیلی با دقت و حوصله با بیمار صحبت کردن و فعلا جراحی رو پیشنهاد ندادن

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

هنوز درمان نشده ام

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

دکتر خیلی خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۲۸

عفونت سینوزیت . باهمون چکاب اول تشخیص درست و درمان عالی. ممنون از دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

خیلی خیلی عالی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خیلی دکتر خوبی هستند و واقعا وقت میذارن برای مریض

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

سلام بچه دو ساله عفونت شدید از گوش و حلق که خوب شدن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

عمل بینی زیبایی داشتم و بی نهایت راضی هستم.کارشون حرف نداره واقعا.

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

با سلام اولین دکتری بوددکه میدیدم اینقدر با حوصله وقت میزاره و به حرفهام گوش میده و تو کارشون واقعا باتجربه هستن

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

دکتر عالی و خوش برخورد و با تجربه

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

دلسوز و مهربان هستند.

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

مراجعه نکردیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

سرطان ملانوما تشخیص درست،دکتر دقیق و توانمند ولی مجدد ریشه به قسمت دیگر دوانده

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

پسرم عمل لوزه و گوش دلشت بسیار راضی هستیم از ایشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

نتیجه مثبت

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

سینوزیت

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

گوش درد میکرد و زود خوب شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عفونت گوش

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

با تشکر با حوصله و خوش اخلاق و تشخیص درست

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

هنوز دار

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

پدر بنده توموری در ناحیه غدد بذاقی صورت خودشون داشتن، با وجود ریسک بالای آسیب به اعصاب صورت در حراجی خارج سازی این تومور، جناب دکتر با مهارت فوق العاده خودشون بدون کوچکترین آسیب به اعصاب صورت، تومور رو از صورت پدر بنده خارج کردن. خواند پشت و پناه ایشون باشه و بهترین ها رو برای این بزرگوار آرزو دارم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

تشخیصشون عالیه برخوردشونم همینطور

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

دکترخیلی خوش برخوردباحوصله مریض رابادقت معاینه میکنن ووقت زیادی میزارن من راضی هستم پسرم شش سالش وگفتن لوزه داره فعلا دارودادن تاجلسه بعددوباره پیششون ببرم معاینه کنن

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

عمل تیروییدانجام دادن

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

مشکل شنوایی

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

بسیار دکتری حاذق و واردی هستند و منشی بسیار عالی و محترمی دارند که بسیار خوب همه چیز را مدیریت می کنند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

از پزشکان خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

گوش درد

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

دکتر فوق العاده حاذقی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

بسیار خوش اخلاق و باتجربه

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

عالی و خوش اخلاق و تشخیص دقیق

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

جراحی بینی

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

معاینه دقیق

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

تشخیص و درمان عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و متعهد هستند در حال درمان هستم گرفتگی گوش که در حال مصرف داروها می باشم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

لوزه های دخترم ورم و عفونت کرده بود که مراجعه کردیم دخترم سه روز از داروهای آقای دکتر مصرف کرد خیلی خیلی خوب شد واقعا دکتر فهمیده و نظیری هستن محیط مطب هم خیلی تمیز و مرتب بود منشی شون هم خیلی خوش برخورد و عالی بودن من واقعا ایشون رو به همه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

پالم بینی

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

سرگیجه و گوش درد .که با داروهای آقای دکتر بهبودی حاصل شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

سلام من تازه اومدم رفتار منشی وخود آقای دکتر عالی بود ممنونم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

دکترخوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

درود بر ا

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

سلام عالی بود من مادرم ویزیت شده عالی بود خدا خیرتون بده

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

من گلو درد داشتم چند وقت بود نمیتونستم درست غذا بخورم... آقای دکتر به طور کامل معاینه کردن... گفتن بخاطر اسید معده این شکلی میشم و ربطی به گلو نداره برا معده ام دارو دادن الان خوبم.... دکتر خیلی با اخلاق و با حوصله.... خیلی کاربلد و حرفه ای....

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

درتشخیص بیماری بسیارعالی هستن ،سپاس

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

خیلی خیلی عالی واقعا خوش برخورد کاربلد

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

سلام ایشون پسرم رو معاینه کردن وباطرز برخورد عالی ومهربانانه در مورد درمانش صحبت کردن

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

سرگیجه وگوش میانی

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

کارشون خوب بود ولی از نظر نوبت دهی ضعیف خیلی مارو منتظر گذاشتن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

همه چی عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

درجه یک ، مشکل تنفسی سینوزیت آلرژی ده ساله منو در دوهفته درمان کردند

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

تقریبا یک هفته بود که گلوم درد میکردوسرفه میکردم ایشان برام تشخیص حساسیت دادن وداروهایی که تجویز کردن باعث شد به سرعت حالم بهتر بشه همچنین توصیه هایی که بابت استفاده از اسپری های ضد حساسیت به من گفتن تا حالا از هیچ دکتری نشنیده بودم در مجموع بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

جراحی scc زبان

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

خیلی با حوصله و با دقت معاینه کردن و اخلاق خوبی داشتن ضمن اینکه مطب بسیار تمیز و مرتب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

باسلام وعرض ادب جناب آقای دکتر شعبانی با یک معاینه بیماری فرزندم را به نحو احسن و مطلوبی تشخیص داده وبا تجویز صحیح داروها، دخترم در روزدوم سلامتی خود را به دست آورد واقعا پزشکی با معلومات وبا دیانتی هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

مشکل من

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

سلام دکتر خوبی هستن هنوز یک بار رفتم به من گفتن باید گوشت عمل بشه

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

پسرم مشکل لوزه داشت با تجویز دارو بهتر شده

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

برای سینوزیت پسرم مراجعه کردم و داروهاشون خوب بود. ارزش معطلی در مطب رو داشت.

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

بله عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

دکتر بسیار خوب و کاملا رضایت دارم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

سلام غده لنفاوی زیر گوش ودرد فک وورم شقیقه درزمان غذا خوردن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

برای صدای گوش وکم شدن شنوایی مراجعه کردم که بعداز تشخیص واینکه باید عمل بشم ارجاع دادن برای دکتر دیگه ای

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

پسرم ۵۰ درصدکاهش شنوایی داشت که باتشخیس درست ایشون، مشکلش الحمدلله حل شد ایشون واقعا حاذق هستن.

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بسیار خوش برخورد دقیق و خیلی خوب به دخترم توضیح دادن

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

خوب بود.

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

سر صدای زیاد گوش وتنکی گوش

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عالیییییییییییییی هرچه بگم کم گفتم خدا خیرش بده

۱۴۰۵/۰۱/۲۴

عمل تروید داشتم خیلی خوب عمل انحام واز کارشون راضی هستم ممنون از دکتر با عمل خوبشان

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

عرض سلام دوستان دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

سنگ بزاق دهان داشتم با یه جراحی عالی برداشت

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

نتیجه بخش

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

سینوزیت رو با دارو رفع شد کارش درسته

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بابت خارش و درد گوش مراجعه کردم.با استفاده از داروهای تجویز شده توسط آقای دکتر، مشکل رفع شده است.

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

اولین بار بود به ایشون مراجعه کردم برای گرفتگی صدا و الان تحت درمانم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خوب ولی نوبت عمل دیرمیده

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

سرگیجه بود خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

مشکل شنوایی ضعیف در سن هفتاد سالگی که با تشخیص ضعف عصب شنوائی و پیشنهاد صمعک راهنمائی شدم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

من صدام ب شدت گرفته بود و دلیلش رو جای چند تا دکتر رفتم متوجه نشدن پیش ایشون ک رفتم با دارو های ک دادن و توصیه های ک کردن صدام ب حالت قبل برگشت

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

بنده از سایت نوبت داشتم به مطب مراجعه نمودم از ساعتی که نوبتم بود با تاخیر یک ساعت بیست دقیقه فرستادن خدمت آقای دکتر شعبانی دکتر بزرگوار بسیار خوش برخورد و اخلاق مدار هستن ولی دفتر نظم درستی نداره

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

ایشون عالی هستن دختر من یک سال گوش درد شدید داشتن که کلی متخصص بردم ایشون با داروی که تو یک ماه دادن گوش درد یک ساله رو درمان کردن

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

خیلی خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

تشخیص سینوزیت مزمن دادن تحت معالجه هستم خیلی عالی و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

کارشون عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

درد گوش با یک نسخه بهبود پیدا شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

تشخیصشون درست بوده ولی هنوز که فعلا خوب نشدم

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

تیروئید

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

کاملا راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

باسلام.جناب آقای دکترشهاب الدین شعبانی متخصصی حاذق و باتجربه و بسیااااارر مهربان و خوش برخورد هستند بااینکه اولین باربود به مطب ایشان رفته بودم خیلی از ایشان راضی هستم،،و ویزیتشون هم نسبت به جاهای دیگه ای که ما رفته بودیم که حتی درجه ایشان رو نداشتن بسیار به صرفه تر بود.خداوندبهشون سلامتی و عزت بی پایان عنایت بفرماید..

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

دکترحاذق ،برخوردخیلی محترم، منشی فوق العاده خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

دکتر کارشون عالیه. اما یک ساعت منتظر بودم نوبتم بشه

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

تشخیص و درمان عالی ، دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دخترم بخاطر لوزه گوشش کم شنوا شده والان تهت نظر هست دخترم درکل برخوردشون عالی و منشی ها هم مهربون خیلی خووب

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عااااللللییییی، عفونت شدید گوش درمان شدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

نمیدانم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

دکتر پدرم بود خیلی با اخلاق ومحترم

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

س سشیشسی

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بسیار برخورد عالی هم خودشون هم پرسنلشون تجویز دقیق و راهنمایی دقیق

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عالیی بودن تشخیص حرف نداشت

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

من مشکل غده پاروتیدداشتم فعلانمونه برداری دادن وسونو خیلی برای بررسی مدارک وقت میزارن وتمام تلاششون رومیکنن تاعمل جراحی انجام ندن وبادارودرمان بشه خداخیرشون بده

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

برای مشکل سینوزیت رفتم تحت درمانم با دارو تا ببینیم خدا چیمیخواد

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

1 ] =o

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

با سلام و احترام من از زاهدان امدم گوش درد داشتم که با مراجعه و ویزیت دکتر وتجویز دارو بهبود حاصل شد ودکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

واسه سینوزیت خانومم رفت پیش دکتر خداپدرش بیامرزه هم مرفتم خانه میگفتی میت متحرک با غرغر .دارو داده رفع شده بره ماکه خوب بوده

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بررسی پزشکیشون دقیق و با حوصله بود ‍️

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عمل تومور تیروئید داشتم بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عالیییی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

سلام مادرم تومورداشت من از آقای دکتر خیلی خیلی ممنونم بابت زحماتشان قدردانی میکنم عمل مادرم خیلی سخت بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

من گوشم درد میکرد و عفونت داشت دکتر با حوصله معاینه کردند و دارو دادند تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

من عفونت گوش داشتم چن تا دکتر رفتم ولی این دکتر تشخیص دادن دردم چیه و جرم گوش منو با صبروحوصله انجام دادن و دارو دادن

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

سلام عفونت گوش که بعد از مراجعه درمان شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

لوزه اما فعلا گفتن زوده

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

تافعلانتیجه نگرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام برخورد خوب خودشون و تیمشون، توضیحات عالی، گوش کردن به صحبت های بیمار با حوصله

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

عالی از هنه نظر

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

تشخیص عالی داشتن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

بسیار متخصص، مجرب، با ادب، خوش انرژی

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

مشکل بویایی داشتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

برای یک نوبت توسط ایشان ویزیت شدم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

بسیار عالی خیلی سریع و دقیق معاینه کردن و تشخیص دادن مشخص بود که مهارت بالایی دارن معطلی هم در مطب زیاد نبود. ۳۰الی ۴۵دقیقه

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سلام، من مشکل حنجره و گوش داشتم، تشخیص درست و درمان موثر آقای دکتر باعث شد سریع بهبود پیدا کنم. انصافا آقای دکتر شعبانی ، متخصصی حاذق و مسلط اند، استحکام سخن ایشان در تشخیص و درمان درد موجب آرامش بیمار می شود.

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

دکتر خوبی است من که بسیار از ایشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

برای تشخیص تومور مراجعه کردیم

۱۴۰۳/۰۴/۲۶

از دوستم شنیدم خوبه

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

کارشون واقعا عالیه من ناشنوای شدید داشتم ایشون خیلی سریع متوجه شدن دلیل ناشنوای من بسته بودن جدار داخل گوش بود گفتن خیلی خوب میشن والان کاملا درمان شدم ممنون ازشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

دخترم آلرژی داشت عمل بینی انجام داد عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

سلام عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

عالی بودن هم ازنظر اخلاق و برخورد با بیمار، هم از نظر تشخیص مشکل ، من برای خلط پشت حلق همیشگی پسرم مراجعه کردم که دارو دادن و گفتن نیاز به عمل لوزه نیست

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

سلام ،ایشون بسیار پزشک خوبی هستند ،صبور و محترم و خوش اخلاق، و از لحاظ فنی هم به نظر بنده عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

مشکل گرفتگی گوش داشتم ک کامل حل شد خداروشکر

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

عالی ولی خیلی حیف شد که از شهر ما رفتن به مشهد

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

فوقالعاده دقیق، با سواد، محترم و صبور دو ماه گلودرد داشتم هیچ متخصصی متوجه نمیشد! ایشون با حوصله و خیلی دقیق معاینه کردند و درمان انجام شد و در حال بهبودی هستم. از همه مهمتر!!! چقدر منشی ایشون مودب و با شخصیت هستند واقعا ممنونم. هم دکتر عالی هم مطب شیک هم منشی فوقالعاده مهربون و با نزاکت

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتر حاذق و منشی با اخلاق اما مدت انتظار بسیار بالا بود دقیق (۲ ساعت) و معاینه پزشک در حد ۳ دقیقه هم طول نکشید. داخل اتاق معاینه شلوغ بود ۳ مراجعه کننده داخل حضور داشتند. تعداد قرص و دارویی که میدن خیلی زیاد از حد معمول هست.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

سلام عالی بودن هم از نطر بر خورد هم از نظر کارشون یا یکبار رفتن پیششون خوب شد گوش دردم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

مشکل شنوایی و خارش گوش درمان و تشخیص عالی و همچنین رفتار بسیارعالی آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

دکتر خوبی هستن،کامل چک میکنن که ببینند مشکل چی هستن بعد درمان رو شروع میکنند،تومور بینی عمل خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

خیلی عالی وتوانمند خوش برخورد منشی عالی بود باتایم که نوبت اینترنتی گرفتم راس همان ساعت و دقیقه رفتم داخل

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

پدرم با سن۸۵ سال سن توده روی صورت داشتند تبحر ودقت عمل ایشان عالی و بسیار برای بیماران وقت میزارن و توضیحات کافی میدن. خداوند به ایشان توفیقات روزافزون عنایت فرماید.

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام من پسرم پده گوشش پاره شده بوده وعفنت شدید نیومد به لطف آقای دکتر خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

سلام.من حدود دوسال عفونت و گوش درد داشتم شهر خودم نتیجه ندیدم.ایشون تشخیص دادن که اگزما است و بهم دارو دادند. الان به لطف خدا بهترم .مرسی از حوصله و برخورد خوب خود و منشی شون .

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

فعلا درحال درمان هستم ودارو مصرف میکنم

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

آسیب بینی بخاطر زمین خوردگی .

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

بسیار خوش برخورد هستن اقای دکتر و خداروشکر با دارو حالم بهتر شد

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

برای گوش درد رفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

خوب بود ولی خیلی دیر راه انداخت

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

دکتر باحوصله ای بودند و منشی مودبی دارند.

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

من دخترم وبردم برای لوزه سوم داشت وشنواییش کم شده بودواقعآخیلی وقت گذاشتن وراهنمایی کردن میتونم بگم بهترینن

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

فعلا معاینه داشتم وقت گذاشتن برای عمل پلیپ بینی

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

سینوزیت داشتم تشخیص درست و داروهاشون هم بسیار خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

مشکل تیروئید داشتم، تشخیص ایشون بسیار عالی بود و الحمدلله رفع شد.

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

سینوزیت داشتم بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتر عالی رسیدگی به مریض عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

دکتر شعبانی فوق العاده هستند و من جراحی تومور خوش خیم غده بزاقی پیش ایشون انجام دادم و بشدت راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

با سلام. من عمل تیروئید و غدد لنفاوی خدمت ایشون انجام دادن. خیلی عالی . هم برخورد عالی و هم نحوه کارشون خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عمل سینوس

۱۴۰۴/۰۵/۲۷
اطلاعات تکمیلی
عمل های درمانی:
•سرطان های بافت نرم سر و گردن
•تومور های زبان
•تومورهای حفره ی دهان
•تومورهای فک فوقانی و تحتانی
•تومورهای مخاط دهان
•تومورهای حلق
•تومورهای غدد بزاقی
•سنگ های غدد بزاقی
•تیروئید
•پاروتید
•لنف نودهای گردنی
•توده و سرطان حنجره
•تودههای تارهای صوتی
•تمامی تومورهای پوست صورت
•اندوسکوپی بینی و سینوس (پولیپ و قارچ)
•عمل های جراحی گوش (عفونت استخوان گوش و پارگی پرده گوش)
عمل های زیبایی:
•زیبایی بینی و صورت (لیفت صورت، لیفت شقیقه)
•ساکشن غبغب
•زیبایی گوش (اتوپلاستی، اوریکولوپلاستی)
•بلفاروپلاستی
•تزریق بوتاکس
آدرس و تلفن مطب دکتر شهاب الدین شعبانی
مشهدمشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲
شنبه تا چهارشنبه
ساعت ۱۷ الی ۲۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    کسانی که دکتر شهاب الدین شعبانی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیل زاده روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیل زاده
    اینستاگرام دکتر شهاب الدین شعبانی

    دکتر شهاب الدین شعبانی، فلوشیپ جراحی سرطان سر و گردن و دارای بورد تخصصی جراحی گوش حلق و بینی، با شماره نظام پزشکی 116889 در مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در احمدآباد، کوهسنگی 9، ساختمان پزشکان فراز، طبقه 6 واقع شده و نوبت اینترنتی نیز فعال است.

    دکتر شهاب الدین شعبانی یکی از چهره‌های شناخته‌شده در حوزه جراحی سرطان سر و گردن در مشهد است. ایشان دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی بوده و با شماره نظام پزشکی 116889 به صورت رسمی فعالیت می‌کند. دکتر شهاب الدین شعبانی با تکیه بر دانش تخصصی خود، به درمان انواع سرطان‌های بافت نرم سر و گردن، تومورهای زبان، حفره دهان، فک بالا و پایین، مخاط دهان، حلق و غدد بزاقی می‌پردازد. همچنین درمان بیماری‌های تیروئید، پاروتید، لنف نودهای گردنی و انواع توده و سرطان حنجره از دیگر حوزه‌های مهارت او است.

    در کنار درمان بیماری‌های پیچیده، دکتر شهاب الدین شعبانی در جراحی‌های زیبایی بینی و صورت (مانند لیفت صورت و شقیقه)، ساکشن غبغب و زیبایی گوش (اتوپلاستی و اوریکولوپلاستی) نیز تجربه قابل توجهی دارد. انجام بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس از دیگر خدمات زیبایی ایشان به شمار می‌رود. بیماران از روش‌های دقیق تشخیص، مهارت در اعمال جراحی و برخورد حرفه‌ای این پزشک رضایت بالایی داشته‌اند. بسیاری از مراجعه‌کنندگان دکتر شهاب الدین شعبانی در نظرات خود به دقت و صبر ایشان اشاره کرده‌اند.

    مطب دکتر شهاب الدین شعبانی در شهر مشهد، منطقه احمدآباد، خیابان کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی آسانی را برای بیماران فراهم می‌کند. ایشان با ارائه خدمات تخصصی جراحی سر و گردن و جراحی گوش، حلق و بینی در مشهد، مرجع قابل اعتمادی برای درمان تومورها و بیماری‌های مرتبط محسوب می‌شوند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. دکتر شهاب الدین شعبانی همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از دانش روز و تجربه بالینی، بهترین خدمات پزشکی را به بیماران خود ارائه دهد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر شهاب الدین شعبانی چه تخصص‌هایی دارد؟

    دکتر شهاب الدین شعبانی دارای فلوشیپ جراحی سر و گردن و بورد تخصصی جراحی گوش، حلق و بینی است.

    آدرس مطب دکتر شهاب الدین شعبانی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، احمدآباد، کوهسنگی 9 (محتشمی)، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز، طبقه ششم، واحد 602 قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر شعبانی وجود دارد؟

    بله، نوبت‌دهی اینترنتی دکتر شهاب الدین شعبانی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.

    دکتر شعبانی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    ایشان در درمان سرطان‌های سر و گردن، تومورهای دهان، زبان، فک، غدد بزاقی، بیماری‌های تیروئید، پاروتید و مشکلات گوش تخصص دارد.

    دکتر شهاب الدین شعبانی چه خدمات زیبایی ارائه می‌دهد؟

    خدمات زیبایی شامل جراحی بینی و صورت، لیفت صورت و شقیقه، ساکشن غبغب، زیبایی گوش، بلفاروپلاستی و تزریق بوتاکس می‌باشد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    مشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲

    مطب

    مشهد- احمدآباد- کوهسنگی ۹ (محتشمی)- جنب بیمارستان مهر- ساختمان پزشکان فراز- طبقه ۶- واحد ۶۰۲