۷۳۷ نفر
دکتر سهیلا طاهری

دکتر سهیلا طاهری

جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی

لیپوماتیک-لیزر موهای زائد-مونالیزا - میکرونیدلینگ و آر اف فرکشنا

متخصص شماره نظام: ۹۱۴۸۰
۴۶۴ نفر

ب نتیجه اس

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

رزاسه .

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

عاااالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

فوق العاده

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عالییییی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

دکتر خوب و مسلط

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

زگیل خوشه ای کف پا

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بد نبود،از همون اول که مشکلم رو گفتم دکتر شروع کردند به نوشتن دارو و کرم و ... و اصلا توجهی به بقیه مشکلاتم نکردند.با توجه به نظراتی که تو این سایت خوندم انتظارم خیلی بیشتر از این بود.

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

خوب رود

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

مشکل پوستی

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

بسیار راضی هستم

۱۳۹۸/۰۴/۲۹

برای جوش های صورتم مراجعه کردمو الان خیلی پوستم خوب شده

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

. چندچخ

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

جوش واکنه وفعلا یک جلسه رفتم

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

برای ریزش مو رفتم و دارم نتیجه میگیرم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

جوش صورت داشتم با مراجعه به خانم دکتر صورتم عالی شد ولی به دلایل هورمونی باز برگشت

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

پاک کردن تاتو چشم راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

کلیه مشکلات پوستی و زیبایی

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

برا جای جوش رفتم یه جلسه و همین جلسه اول هم عالی بودن

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

با حوصله به بیمار گوش می دهند و داروهای مناسب تجویز می کنند.

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

اگزما.الحمدالله بهترم

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

عالی هستن خانم دکتر

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

راضی ووم

۱۳۹۹/۰۲/۱۵

متین، مودب و مهربان

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

برای جوش های صورتم رفتم که خوب بود راضی بودم.

۱۴۰۱/۰۷/۲۲

در شروع درمان هستم روند بد نبوده

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

به خاطر لک صورت مراجعه کردم هنوز نتیجه کامل نگرفتم

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

برای منافذ پوستم رفتم کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

مشکل پوستی داشتم و سریع درمان شدم

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

.لاتتت

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

بسیار فوق العا

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

مشکل ریزش مو داشتم و درمانش کردند

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

جوش داشتم عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

یک لکه پوستی بود که به تشخیص خانم دکتر جدی نبود و خوشبختانه برطرف شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

جوش صورت پسرم خیلی بهتر شده

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بسیار زیاد توصیه میشود خانم دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

کارشون عالیه واقعا

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

شهر بروجن

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

جراحی لیپوملتیک خوب

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

جوش صورت

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

عالی بودند بعد از 7الی8سال هنوز دعاگوشون هستم

۱۳۹۸/۰۶/۲۰

من بیماری پوستی روازسه گرفتم الانم تحت درمانم وازکارشون راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

سلام. من صورتم لک داشت و با تجویز داروهای خانم دکتر خیییلی روشن شد پوستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

مدتی بود حساسیت پوستی پیدا کرده بودم،و هیچ کرمی با پوستم سازگار نبود،با برندهای خوب و گیاهی که دکتر بهم پیشنهاد کردنند و چندان گران هم نبودند مشکلم برطرف شد.به بقیه دوستانم پیشنهاد میکنم که حتما محصولاتی که دکتر تجویز می کنندد رو استفاده کنند خیلی باسواد هستند.

۱۳۹۷/۰۳/۰۶

خوبه بود عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

بیماری پوستی

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

رای نبودم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

عالی. متشکرم از ایشان. پزشکی متعهد و با ایمان و خوش برخورد.

۱۳۹۷/۰۷/۱۰

ریزش داشتم .خیلی کم شد

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

دکتر حدود ۲ ساعت دیرتر حضور پیدا کردن و بسیار عجله ای ویزیت انجام دادن

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

پزشک خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۲/۰۷

فعلا تح

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

تشخیص عالی داروی مناسب و در حال درمان شوره و پوسته سر و با استفاده یک هفته دارو و شامپو رو به بهبودیه

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

دخترم شپش و شوره سر داشت عالی درمان شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

مشکل مو

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

جوش صورتم رو با بهترین کیفیت از بین برد

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

جوش صورت داشتم خیلی خوب شد صورتم

۱۴۰۳/۱۰/۱۶

پوست و نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

لیزر مو

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

من مشکل جوشهای زیادی داشتم که تا تحت درمان ایشان بودم نتیجه گرفتم و عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۳۰

یه جلسه رفتم خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

برای جوش و عالی نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

جوش داشتم و بهبود یافت

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خانم دکتر دقت خوبی دارند من راضی بودم

۱۴۰۰/۰۱/۰۴

نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

درحال درمان

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

ریزش مو راضی

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

برای کک و مک رفتم عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

حساسیت پوستی .....کمی بهتر سدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

دکتر بسیار متین و با شخصیتی هستن اصلا استرس نمیدن به آدم تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

عدم رضایت

۱۳۹۸/۱۰/۰۲

عالی بیماری کچل سکه ای

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

من مشکل خود ایمنی داشتم که با تشخیص به موقع دکتر طاهری درمان شدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

ریزش موداشتم خوب شدم

۱۳۹۸/۱۰/۰۳

ایشون بسیار با اخلاق هستند و کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

تحت درمانم در حال حاضر تا الان نتیجه ی مطلوبی ندیدم

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

بسیار خانم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

سلام من ۲ تا پسرهام بیماری گال گرفته بودند همان شب اول که ویزیت شدیم پیش خانم دکتر بهتر شدیم الان بعد از یک هفته خارش داریم اما کمتر شده البته خانم دکتر ۳ هفته زمان دادند که اگر کامل درمان نشدیم مجدد ویزیت شویم در کل پزشک خوبی بودند

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بسیار دکتر خوش برخورد وتوی کارشون درجه یک وعالی

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

پزشک دقیقی

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

من برای پوستم رفتم پیششون و خیلی راضیم

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

عاااای

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

برای لکه های دستم

۱۴۰۲/۰۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عـــــــــــــــــــــــــــالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

سلام من دستم اشتباهی خورد رو نوبت الان میخوام کنسل کنم چیکار کنم؟

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

کارشون عالی و اخلاقشون محشهره

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

جوش و عالی درمان شدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

هنوز کاری انجام شده

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

برای جای یک جوش دخترم مراجعه کردیم پماد کورتون نوشتند بدتر شد ، به متخصص دیگر مراجعه کردیم بسیار تعجب کردند @

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

از همه نظر عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

خوب خوب نشدم هنوز ولی دارم نتیجه میگیرم جوش داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خودم و همسرم پیش ایشون سه جلسه مزوتراپی مو انجام دادیم هیچ نتیجه ای ندیدیم،کمی ریزش مو بهتر شد ولی رشد مجدد نداشتیم،رفتار دکتر کند هست و فکر میکنم سرعت عمل بیشتری باید داشته باشن برای بررسی مشکل و درمان

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

جوش صورت اما زیاد اثر خاصی ندیدم

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

بسیار پزشک خوش برخوردی بودند. مشکل جوش صورت شدید داشتم. با تجویز ایشان کاملا برطرف شد و برای جای جوش ها مجدد جهت لیزردرمانی مراجعه کردم که نتیجه فوق العاده بود.

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

ریزش مو درهرحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

برداشتن خال

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

عالی هستن

۱۳۹۸/۰۴/۲۵

ریزش مو داشتم درمان شدم

۱۳۹۸/۰۶/۱۱

بسیار خوش برخورد و کارشون هم عالی می باشد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عمل لیپوماتیک

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

خوب بود نتیجه هم عالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

هایفو انجام دادم و عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

عالی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

من اگزمای پشت پلک داشتم ولیکن پلان ،۵۰۰ ویزیت دادم که۱۲۰ یه پماد برای پشت پلکم بخرم ،لیکنم گفت چون متوقف بیخیالش شو

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بسیار عالی منکه 7 ساله مریضش هستم عالیه

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۳/۰۶

خوب و با حوصله

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

اگزما داشتم با یکبار مراجعه واستفاده دارویی که خانم دکتر تجویز کردن بطور کامل مشکلم حل شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

مشکل پوست داشتم وجوش صورت البته نوجوان بود و خانم دکتر سهیلا خیلی خیلی کار بلد وفوق العاده به پیوستم رسیدگی کردن وخیلی پیوستم شفاف تر شد با تشکر فراوان از شما

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

برای ریزش مو مراجعه کردم نتیجه گرفتم.

۱۴۰۳/۰۹/۲۵

لیپوماتیک

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

خیلی دکتر خوبی هستن برای ریزش مو و مزوتراپی رفتم ک تا الان خوب بوده

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

دکتر خیلی خوب و مهربون و با تجربه ای هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

نسبتن خوب

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

ریزش مو و رویش مجدد . درحال درمان هستم و نتیجه تا اینجای کار خیلی خوب بوده

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۰/۲۲

کارشون عالی و بی ریا

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

عالی...دکتر خوب و مهربونیه کارش 20 20

۱۳۹۷/۰۸/۱۲

یک جلسه برای صورت رفتم ک نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

جوش صورت خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

ریزش سکه ایی ک درمان شد

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

عالی ️

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

کارشون عالیه

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

خط اخم عمیق نسبت به پزشکان دیگر نتیجه بهتری گرفتم چون اخم من خیلی عمیق هست

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

خوش برخورد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

هنوز به نت

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

برا پوستم ک تیره بود رفتم و خوب بود

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

جلسه اول بود فعلان

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

بسیار خوش برخورد ،تشخیص صحیح ودرمان مناسب

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عالی بودند

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

جای جوش بهترشد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

دکتر خوبی هستند مشکلم تقریبا رو به بهبود هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

یک ضایعه روی صورتم بود که محو شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

خوب بودن

۱۳۹۸/۰۸/۱۴

برداشته خال

۱۳۹۹/۱۱/۰۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بسیار دکتر خوب خوش اخلاق حرفه ای در کار من بیماری آلوپسی داشتم بایک دوره رو به بهبود هستم و هم چنین نکروز پوستی از خانم دکتر کمال تشکر را دارم

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

زگیل داشتم

۱۴۰۲/۰۴/۳۰

جوش کاملا خوب شده

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

نتیجه مطلوب

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

بد نبود نتیجه عالی نداشته من خیلی راضی نیستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

خوب بوده

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

خوب بودع

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

برای جوش صورت .تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

ریزش سکه ای که با یک ویزیت درمان شدم ممنون ازخانم دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

ریزش مو

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

خروج ای یو دی

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

خوبه درمان شوره سر

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

تشخیص خوب و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خوب سلام

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

برای زیبایی

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

لک تیره همراه با خارش در گردن. فعلا تحت درمانم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

مشکل پوستی

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

بسیارخوب

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

تشخیص عالی

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

نظری ندارم خوبن

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

ریزش موی ارثی، در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

این خانم دکتر عالی هستن

۱۳۹۷/۱۲/۲۰

من قبلا پام ی جوش زد که پیش هرکاری رفتم نتونست خوبش کنه تا به این خانم دکترمحترم معرفی شدم واقعا خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

باحوصله خوش برخورد وبسیار دلسوز

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

سابسیژن و میکرونیدلینگ انجام دادم

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

چندین نوبت بدلیل بیماری پوستی مراجعه کردم و عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

جوش های صورتم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

دکتر صبوری هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

من راضیم برای درمان آکنه مراجعه کردم هنوز تحت نظر پزشکم

۱۴۰۲/۰۴/۱۹

درحال درمان هستم وتاالان راضیم

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

در حال درمان آلوپسی هستم فعلا رضایت بخش

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

بسیار عالی هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

عالی و درجه یک

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

بسیار با حوصله

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

فوق العاده. ریزش مو داشتم، خیلی عالی راهنمایی و درمان کردن

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

ریزش مو

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۷/۱۴

برداشتن خال

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

اخم پیشانی که تا حدودی نتیجه گرفتم ولی دکتر از شهر ما رفتند و درمان ناتمام ماند

۱۳۹۷/۱۱/۰۵

بسیااااااار عالی بودند

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

برای ریزش موھام ویزیت شدم کہ خداراشکر راضی ام

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

برای جوش صورت، خیلی خوب نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

پزشک با اخلاق و عالی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

خال برداشتم خوب بود راضی بودم ازکازشون

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

فعلا یک جلسه برای لک آمدم یکم نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

کهیر عصبی و بهتر شده ام

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

دکتر خوبی هستند مادرم را بردم

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

عالی هستند ... مشکل ریزش موی سر و لک صورت هر دو در حال درمان هست و من از روند درمان و نتایج اون راضیم

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

درحال درمان

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

جوش صورت که نتیجه اش عالی بود...

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

ریزش مو

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

برای اگزما مراجعه کردم توی یک جلسه نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

نظر من همینه که موهام خیلی میریزه فقط همینه

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

حوش و جای حوش

۱۴۰۳/۰۴/۱۵

راضی بودم خوش اخلاق و متعهد به کار

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

من جوش چرکی داشتم و ایشون همون جلسه اول تشخیص دادن که من باید چه درمانی بشم و نتیجه عالی شد الان هم همه میپرسن که دکتر پوستم کی بوده

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

در حال درمان

۱۴۰۲/۰۹/۰۹

سلام سرکار خانم دکتر سهیلا طاهری دکتر بسیار عالی و بینظیر هستن من اگزمای بدی داشتم که با یه نسخه درمان شد- خیلی خوشحالم و بسیار ممنونم از خانم دکتر- من دکترای زیادی رفتم متخصص پوست ولی جواب نگرفتم ازشون و خانم دکتر سهیلا طاهری بیماری منو درمان کردن ممنونم ازشون

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

باسلام خدمت دوستان.من حدود1سال ونیمبیماری پسوریازیس داشتم کف دستهام کف سروداخل گوش ..هردکتری معرفی کردن رفتم باهزینه های خیلی بالاوداروهایی که اصلامربوط به این بیماری نبودواسم تجویزکردن که بیماریم بیشترشد.تااینکه یکی ازاقوام همین مشکل روداشتن چتدسال پیش پیش خانم دکترمهربون رفته بودن وبایه جلسه ویزیتشون کامل خوب شده بودن.من هم رفتم وخداراشکربایه ویزیت ودارویی خیلی که هزینش خیلی خیلی کمبود99درصدخوب شدم خانم دکتربرای من یک فرشته ی نجات هستن ممنونم ازشون

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

ریزش موضعی موی سر

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

کاشت مو.عالی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

مشکل من جوش های زیر پوستی صورت بود که برطرف شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

برای ریزش مو مراجعه کردم و از کار ایشان بسیار رضایت داشتم.

۱۳۹۹/۰۴/۲۰

ریزش مو شوره

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

جوش صورت راضی ام

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

من دوجلسه رفتم بهترشدم ولی هنوزبه اون نتیجه نرسیدم نظر قطعی بدم

۱۳۹۸/۰۵/۳۰

سلام من ریزش مو داشتم که خانم دکتر با تجویز دارو مشکلمو رفع شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

برای اگزما رفتم و خیلی خوب نتیجه گرفتم

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

پسرم زگیل داشت روی دماغش قطره نوشتن زدم خوب شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

دکتر خیلی خوبی در ضمینه پوست ومو میباشند

۱۳۹۸/۰۱/۱۷

خال بینی به خوبی حذف شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

تحت نظر

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

من برای جوش های صورت و ریزش مو به ایشون مراجعه کردم،صورتم خوب شد و راضی ام برای مو هنوز تحت درمانم...

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

اگزمای خفیف وتقریبا خوب شدم

۱۳۹۹/۰۶/۰۳

عالی بود هکخ چیز

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

دوران بارداری لک روی پوستم بود با یه جلسه دارو دادن درمان شد کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

ریزش مو داشتم حل شده است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲
دکتر سهیلا طاهری جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی در اصفهان
اصفهانخیابان بزرگمهر - خیابان هشت بهشت غربی - نرسیده به چهارراه ملک - ساختمان الماس - طبقه ۴ - واحد ۱۵
-------
doctorsoheila.ir
تلفن همراه همه روزه در دسترس می باشد. پاسخگویی تلفن از ساعت ۱۱ الی ۱۵
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر سهیلا طاهری

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر سهیلا طاهری جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی در اصفهان

    خیابان بزرگمهر - خیابان هشت بهشت غربی - نرسیده به چهارراه ملک - ساختمان الماس - طبقه ۴ - واحد ۱۵
    -------
    doctorsoheila.ir