این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان بزرگمهر - خیابان هشت بهشت غربی - نرسیده به چهارراه ملک - ساختمان الماس - طبقه ۴ - واحد ۱۵
-------
doctorsoheila.ir
ب نتیجه اس
۱۳۹۸/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۵رزاسه .
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عاااالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶فوق العاده
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالییییی
۱۳۹۹/۱۰/۰۷دکتر خوب و مسلط
۱۴۰۳/۱۰/۲۲زگیل خوشه ای کف پا
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بد نبود،از همون اول که مشکلم رو گفتم دکتر شروع کردند به نوشتن دارو و کرم و ... و اصلا توجهی به بقیه مشکلاتم نکردند.با توجه به نظراتی که تو این سایت خوندم انتظارم خیلی بیشتر از این بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خوب رود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۲۹برای جوش های صورتم مراجعه کردمو الان خیلی پوستم خوب شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۲. چندچخ
۱۴۰۰/۰۳/۰۳جوش واکنه وفعلا یک جلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴برای ریزش مو رفتم و دارم نتیجه میگیرم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸جوش صورت داشتم با مراجعه به خانم دکتر صورتم عالی شد ولی به دلایل هورمونی باز برگشت
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱پاک کردن تاتو چشم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸کلیه مشکلات پوستی و زیبایی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برا جای جوش رفتم یه جلسه و همین جلسه اول هم عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۹با حوصله به بیمار گوش می دهند و داروهای مناسب تجویز می کنند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۴اگزما.الحمدالله بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی هستن خانم دکتر
۱۳۹۷/۰۹/۱۰راضی ووم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵متین، مودب و مهربان
۱۳۹۹/۰۸/۰۵برای جوش های صورتم رفتم که خوب بود راضی بودم.
۱۴۰۱/۰۷/۲۲در شروع درمان هستم روند بد نبوده
۱۴۰۱/۰۸/۱۵به خاطر لک صورت مراجعه کردم هنوز نتیجه کامل نگرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۱برای منافذ پوستم رفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکل پوستی داشتم و سریع درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶.لاتتت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار فوق العا
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل ریزش مو داشتم و درمانش کردند
۱۳۹۹/۰۹/۲۵جوش داشتم عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱یک لکه پوستی بود که به تشخیص خانم دکتر جدی نبود و خوشبختانه برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲جوش صورت پسرم خیلی بهتر شده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار زیاد توصیه میشود خانم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵کارشون عالیه واقعا
۱۴۰۱/۱۰/۲۹شهر بروجن
۱۴۰۱/۱۲/۰۷جراحی لیپوملتیک خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۷جوش صورت
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی بودند بعد از 7الی8سال هنوز دعاگوشون هستم
۱۳۹۸/۰۶/۲۰من بیماری پوستی روازسه گرفتم الانم تحت درمانم وازکارشون راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹سلام. من صورتم لک داشت و با تجویز داروهای خانم دکتر خیییلی روشن شد پوستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹مدتی بود حساسیت پوستی پیدا کرده بودم،و هیچ کرمی با پوستم سازگار نبود،با برندهای خوب و گیاهی که دکتر بهم پیشنهاد کردنند و چندان گران هم نبودند مشکلم برطرف شد.به بقیه دوستانم پیشنهاد میکنم که حتما محصولاتی که دکتر تجویز می کنندد رو استفاده کنند خیلی باسواد هستند.
۱۳۹۷/۰۳/۰۶خوبه بود عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بیماری پوستی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰رای نبودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳عالی. متشکرم از ایشان. پزشکی متعهد و با ایمان و خوش برخورد.
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ریزش داشتم .خیلی کم شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۲دکتر حدود ۲ ساعت دیرتر حضور پیدا کردن و بسیار عجله ای ویزیت انجام دادن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰پزشک خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۰۷فعلا تح
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶تشخیص عالی داروی مناسب و در حال درمان شوره و پوسته سر و با استفاده یک هفته دارو و شامپو رو به بهبودیه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دخترم شپش و شوره سر داشت عالی درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل مو
۱۴۰۲/۱۲/۲۳جوش صورتم رو با بهترین کیفیت از بین برد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲جوش صورت داشتم خیلی خوب شد صورتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۶پوست و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱لیزر مو
۱۳۹۹/۱۲/۲۰من مشکل جوشهای زیادی داشتم که تا تحت درمان ایشان بودم نتیجه گرفتم و عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰یه جلسه رفتم خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۱برای جوش و عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷جوش داشتم و بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خانم دکتر دقت خوبی دارند من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴درحال درمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ریزش مو راضی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰برای کک و مک رفتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰حساسیت پوستی .....کمی بهتر سدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر بسیار متین و با شخصیتی هستن اصلا استرس نمیدن به آدم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۰۲عالی بیماری کچل سکه ای
۱۴۰۳/۰۸/۰۵من مشکل خود ایمنی داشتم که با تشخیص به موقع دکتر طاهری درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱ریزش موداشتم خوب شدم
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ایشون بسیار با اخلاق هستند و کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱تحت درمانم در حال حاضر تا الان نتیجه ی مطلوبی ندیدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۸بسیار خانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام من ۲ تا پسرهام بیماری گال گرفته بودند همان شب اول که ویزیت شدیم پیش خانم دکتر بهتر شدیم الان بعد از یک هفته خارش داریم اما کمتر شده البته خانم دکتر ۳ هفته زمان دادند که اگر کامل درمان نشدیم مجدد ویزیت شویم در کل پزشک خوبی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار دکتر خوش برخورد وتوی کارشون درجه یک وعالی
۱۴۰۴/۱۲/۲۲پزشک دقیقی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵من برای پوستم رفتم پیششون و خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عاااای
۱۴۰۰/۰۵/۱۱برای لکه های دستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عـــــــــــــــــــــــــــالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱سلام من دستم اشتباهی خورد رو نوبت الان میخوام کنسل کنم چیکار کنم؟
۱۴۰۱/۰۷/۱۶کارشون عالی و اخلاقشون محشهره
۱۴۰۲/۰۹/۰۷جوش و عالی درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴هنوز کاری انجام شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹برای جای یک جوش دخترم مراجعه کردیم پماد کورتون نوشتند بدتر شد ، به متخصص دیگر مراجعه کردیم بسیار تعجب کردند @
۱۴۰۱/۰۵/۰۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خوب خوب نشدم هنوز ولی دارم نتیجه میگیرم جوش داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خودم و همسرم پیش ایشون سه جلسه مزوتراپی مو انجام دادیم هیچ نتیجه ای ندیدیم،کمی ریزش مو بهتر شد ولی رشد مجدد نداشتیم،رفتار دکتر کند هست و فکر میکنم سرعت عمل بیشتری باید داشته باشن برای بررسی مشکل و درمان
۱۴۰۱/۰۷/۳۰جوش صورت اما زیاد اثر خاصی ندیدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار پزشک خوش برخوردی بودند. مشکل جوش صورت شدید داشتم. با تجویز ایشان کاملا برطرف شد و برای جای جوش ها مجدد جهت لیزردرمانی مراجعه کردم که نتیجه فوق العاده بود.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴ریزش مو درهرحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۸برداشتن خال
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ریزش مو داشتم درمان شدم
۱۳۹۸/۰۶/۱۱بسیار خوش برخورد و کارشون هم عالی می باشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عمل لیپوماتیک
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خوب بود نتیجه هم عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶هایفو انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳من اگزمای پشت پلک داشتم ولیکن پلان ،۵۰۰ ویزیت دادم که۱۲۰ یه پماد برای پشت پلکم بخرم ،لیکنم گفت چون متوقف بیخیالش شو
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار عالی منکه 7 ساله مریضش هستم عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۶خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۹/۰۵اگزما داشتم با یکبار مراجعه واستفاده دارویی که خانم دکتر تجویز کردن بطور کامل مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل پوست داشتم وجوش صورت البته نوجوان بود و خانم دکتر سهیلا خیلی خیلی کار بلد وفوق العاده به پیوستم رسیدگی کردن وخیلی پیوستم شفاف تر شد با تشکر فراوان از شما
۱۴۰۰/۰۶/۲۷برای ریزش مو مراجعه کردم نتیجه گرفتم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۵لیپوماتیک
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی دکتر خوبی هستن برای ریزش مو و مزوتراپی رفتم ک تا الان خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۱دکتر خیلی خوب و مهربون و با تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۵نسبتن خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۵ریزش مو و رویش مجدد . درحال درمان هستم و نتیجه تا اینجای کار خیلی خوب بوده
۱۴۰۱/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۲کارشون عالی و بی ریا
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی...دکتر خوب و مهربونیه کارش 20 20
۱۳۹۷/۰۸/۱۲یک جلسه برای صورت رفتم ک نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰جوش صورت خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ریزش سکه ایی ک درمان شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۶عالی ️
۱۴۰۴/۰۸/۲۷کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۲خط اخم عمیق نسبت به پزشکان دیگر نتیجه بهتری گرفتم چون اخم من خیلی عمیق هست
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳هنوز به نت
۱۴۰۰/۰۱/۱۷برا پوستم ک تیره بود رفتم و خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱جلسه اول بود فعلان
۱۳۹۹/۰۶/۱۰بسیار خوش برخورد ،تشخیص صحیح ودرمان مناسب
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳جای جوش بهترشد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خوبی هستند مشکلم تقریبا رو به بهبود هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۴یک ضایعه روی صورتم بود که محو شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۳خوب بودن
۱۳۹۸/۰۸/۱۴برداشته خال
۱۳۹۹/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار دکتر خوب خوش اخلاق حرفه ای در کار من بیماری آلوپسی داشتم بایک دوره رو به بهبود هستم و هم چنین نکروز پوستی از خانم دکتر کمال تشکر را دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷زگیل داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۳۰جوش کاملا خوب شده
۱۴۰۲/۰۸/۰۲نتیجه مطلوب
۱۳۹۹/۰۱/۲۵عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بد نبود نتیجه عالی نداشته من خیلی راضی نیستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خوب بوده
۱۴۰۲/۱۱/۱۸خوب بودع
۱۴۰۳/۰۳/۰۶برای جوش صورت .تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ریزش سکه ای که با یک ویزیت درمان شدم ممنون ازخانم دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ریزش مو
۱۴۰۳/۰۳/۰۲خروج ای یو دی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خوبه درمان شوره سر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تشخیص خوب و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خوب سلام
۱۴۰۳/۱۱/۰۳برای زیبایی
۱۴۰۲/۰۶/۱۱لک تیره همراه با خارش در گردن. فعلا تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مشکل پوستی
۱۴۰۲/۱۰/۰۲بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۹تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۶نظری ندارم خوبن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ریزش موی ارثی، در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵این خانم دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۰من قبلا پام ی جوش زد که پیش هرکاری رفتم نتونست خوبش کنه تا به این خانم دکترمحترم معرفی شدم واقعا خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷باحوصله خوش برخورد وبسیار دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۱۵سابسیژن و میکرونیدلینگ انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹چندین نوبت بدلیل بیماری پوستی مراجعه کردم و عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱جوش های صورتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر صبوری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱من راضیم برای درمان آکنه مراجعه کردم هنوز تحت نظر پزشکم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹درحال درمان هستم وتاالان راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹در حال درمان آلوپسی هستم فعلا رضایت بخش
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عالی و درجه یک
۱۴۰۱/۰۵/۲۳بسیار با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۱۷فوق العاده. ریزش مو داشتم، خیلی عالی راهنمایی و درمان کردن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ریزش مو
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۴برداشتن خال
۱۴۰۲/۱۲/۱۵اخم پیشانی که تا حدودی نتیجه گرفتم ولی دکتر از شهر ما رفتند و درمان ناتمام ماند
۱۳۹۷/۱۱/۰۵بسیااااااار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۳/۱۹برای ریزش موھام ویزیت شدم کہ خداراشکر راضی ام
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برای جوش صورت، خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸پزشک با اخلاق و عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲خال برداشتم خوب بود راضی بودم ازکازشون
۱۴۰۱/۰۵/۰۵فعلا یک جلسه برای لک آمدم یکم نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کهیر عصبی و بهتر شده ام
۱۳۹۸/۱۰/۲۹دکتر خوبی هستند مادرم را بردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵عالی هستند ... مشکل ریزش موی سر و لک صورت هر دو در حال درمان هست و من از روند درمان و نتایج اون راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱درحال درمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۱جوش صورت که نتیجه اش عالی بود...
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ریزش مو
۱۴۰۳/۰۵/۰۱برای اگزما مراجعه کردم توی یک جلسه نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵نظر من همینه که موهام خیلی میریزه فقط همینه
۱۴۰۳/۰۸/۰۹حوش و جای حوش
۱۴۰۳/۰۴/۱۵راضی بودم خوش اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۸من جوش چرکی داشتم و ایشون همون جلسه اول تشخیص دادن که من باید چه درمانی بشم و نتیجه عالی شد الان هم همه میپرسن که دکتر پوستم کی بوده
۱۴۰۲/۰۸/۲۶در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۰۹سلام سرکار خانم دکتر سهیلا طاهری دکتر بسیار عالی و بینظیر هستن من اگزمای بدی داشتم که با یه نسخه درمان شد- خیلی خوشحالم و بسیار ممنونم از خانم دکتر- من دکترای زیادی رفتم متخصص پوست ولی جواب نگرفتم ازشون و خانم دکتر سهیلا طاهری بیماری منو درمان کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۴/۰۷باسلام خدمت دوستان.من حدود1سال ونیمبیماری پسوریازیس داشتم کف دستهام کف سروداخل گوش ..هردکتری معرفی کردن رفتم باهزینه های خیلی بالاوداروهایی که اصلامربوط به این بیماری نبودواسم تجویزکردن که بیماریم بیشترشد.تااینکه یکی ازاقوام همین مشکل روداشتن چتدسال پیش پیش خانم دکترمهربون رفته بودن وبایه جلسه ویزیتشون کامل خوب شده بودن.من هم رفتم وخداراشکربایه ویزیت ودارویی خیلی که هزینش خیلی خیلی کمبود99درصدخوب شدم خانم دکتربرای من یک فرشته ی نجات هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ریزش موضعی موی سر
۱۴۰۰/۰۸/۰۲کاشت مو.عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴خوب بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۰مشکل من جوش های زیر پوستی صورت بود که برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۹برای ریزش مو مراجعه کردم و از کار ایشان بسیار رضایت داشتم.
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ریزش مو شوره
۱۴۰۴/۰۷/۲۹جوش صورت راضی ام
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من دوجلسه رفتم بهترشدم ولی هنوزبه اون نتیجه نرسیدم نظر قطعی بدم
۱۳۹۸/۰۵/۳۰سلام من ریزش مو داشتم که خانم دکتر با تجویز دارو مشکلمو رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱برای اگزما رفتم و خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶پسرم زگیل داشت روی دماغش قطره نوشتن زدم خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دکتر خیلی خوبی در ضمینه پوست ومو میباشند
۱۳۹۸/۰۱/۱۷خال بینی به خوبی حذف شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تحت نظر
۱۴۰۲/۱۱/۰۹من برای جوش های صورت و ریزش مو به ایشون مراجعه کردم،صورتم خوب شد و راضی ام برای مو هنوز تحت درمانم...
۱۴۰۰/۱۰/۱۹اگزمای خفیف وتقریبا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالی بود هکخ چیز
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دوران بارداری لک روی پوستم بود با یه جلسه دارو دادن درمان شد کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ریزش مو داشتم حل شده است
۱۳۹۹/۰۵/۱۲