بسیار عالی در مدت خیلی کم ریزشم شوره ی موهام و با ماسک موی خوب موهام نرم تر شده و اصلا نمی ریزند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
نتیجه حاصل نشد و ادامه نوبت پیلینگ رامیخاهم ....مشکل جوش صورت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
پسرم ریزش مو داشت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
من چندسال زیر نظرشونم خیلی قشنگ بل حوصله گوش میدن توضیح میدن عالین
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
سلام خال روی صورت رو برداشتیم ولی هنوز کامل نرفته
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
برای تیرگی دور لب بود که تاحدودی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
عالی بود حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دمش گرمواقعا من 2سال در گیر اگزما بودم تمام شکم و زیر بقلم رو گرفته بود یه پماد ساختی تجویز کردن برام با دو ماه استفاده کامل خوب شدم،، هرچی هزینه گرفت از شیر مادر حلال تر باشه براش
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
درمان عالی، بسیار باسواد و خوش برخورد و باحوصله
کل خانواده پیش یشون مراجعه می کنیم
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
خیلی خوب وعالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
ریزش مو تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
جای جوش خوب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
مشکل سرطان پوست
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بسبار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کار دکتر بسیار عالی و با دقت و حوصله فقط نوبت دهی منظم نیست و تا چند ساعت معطل می شویم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
جوش صورت،پزشک بسیار بااخلاق وازتبحرخوبی برخورداراست
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
ریزش مو هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
بیماری پوستی تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
واقعا کت
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
برای مشکل ریزش موهام رفتم. هنوز تاثیری ندیدم. ولی جدای هرچیزی خیلی خانم مهربان و با صبر و حوصله ای هستنید.
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
ریزش مو ضایعه پوستی. خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
مشکل جوش نتیحه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
برای فیلتر زیر چشم رفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
بنظرم ایشون بهترین متخصص پوستی هستن که تا حالا رفتم؛با یکبار ویزیت مشکل اگزمای شدید در صورت و دستهام را برطرف کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
ریزش سکه ای داشتم که خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
عااااالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
تیرگی پوست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
برای ریزش موی پسرم رفتم دارم نتیجه میبینم خیلی خوب شده ریزشش کم شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
برای جای جوش مراجعه کردم و فعلا جلسه ی اول رو گذروندم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بهترین دکتر پوست
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خوب است
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
فوق العاده صبور ومتخصص
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
ریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
فوقالعاده هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
لک صورت نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
جوش روی صورت. تاثیرش خوب بود. گفته بودن باید دو جلسه بیای ولی من یه جلسه رقتم و دوباره برگشتن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
عالی بودن واسه ی بیمار وقت میزارن و درمانشون عالی و کامله من صورتم پر جوش بود ریزش مو داشتم و افتاب سوختگی دست و صورت بعد از دو تا سه ماه کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
آلرژی پوستی و بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
لیزر CO2 انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
راضی بودم مشکل پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
با سلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
با تشکر از خانم دکتر البته من هنوز نتیجه درمان را ندیده ام ولی مدیریت زمان بندی در مطب اصلا خوب نبود. من نفر دوم بودم ولی حدود یک ساعت در جلسه در اتاق بودند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
عالییییییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
سلام تازه به خانم دکتر مراجعه کردم خیلی دکتر مهربان و خوش اخلاق بودن و من برای جوش صورت مراجعه کردم و یک هفته است دارو های خانم دکتر را استفاده میکنم و در حال دیدن نتیجه هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عالی خبره و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بسیارعالی و مهربان و تشخیص عالی
و تزریق چربی انجام دادم بسیارعالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
برای پوست دخترم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تجویزشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
فوق العاده عالی عشتن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
سلام خسته نباشید، من مشکل جوش در قفس سینه وپشت شانه داشتم وبامراجعه باخانوم دکتر که واقعا کارشون عالی هست دست شوند درد نکند مشکلم حل شد تشکر فروان ایشان دارم️️️
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
دذذدذلررذ
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
مشکل پوستی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
درود ، و آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون برای دکتر دانش عزیز ، توسط ایشان ویزیت شدم در جلسه ی اول با اطمینان کامل از تشخیص متفاوت و درست ایشان حاضر به جراحی شدم ، از برخورد ،راهنمایی های دلسوزانه ، دقت نظر و حسن انجام کار دکتر بسیار رضایت داشتم .
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
اگزما و ریزش مو کارشم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
خوب عالی دس
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
حوصله زیادی به خرج ندادن ولی دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
لکه پوستی داشتم با یه جلسه نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
پوسته سر نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
بسیار با حوصله و با متانت برخورد میکنن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
صورتت برافروخته شده و خشکی زده
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
ریزش سکه ای
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
سواد ایشون خوبه اما مشکل اصلی اخلاق و صبر ایشونه.وقت نمیزارن و از طرفی روی راکوتان خیلی اصرار دارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
اخلاق و کار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
پوست . جواب ازمایش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
موهایم توسط کش لیفت کچل شده امکان رویش دوباره مو هست ؟؟
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
جوش صورت و بعد از تکمیل دوره درمان صورتم عالی شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
معطلی خیلی زیاد بود حدود دو ساعت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
باسلام واحترام برای شوره موپسرم رفتم خیلی عالی بودند بعدازگذشت یک هفته استفاده ازداروهاش موهاش کاملا خوب شد وپسرم خیلی خوشحال بود مشکل شوره سرش برطزف شده ممنون ازخانم دکترمهربان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
خوب بو
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
خیلی دکتر باسوادی هستن ، منشی و دستیار مهربونی هم دارن ، در کل برخورد و تشخیص خوبی داشتن فقط به نظرم از نظر هزینه از بقیه دکترا گرون تر میگیرن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
عالی متین با سواد محیط ارامبخش در مطب
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
یه دورس از داروهاشون استفاده میکنم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
جوش صورت بود که عالی جواب داد
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
شوره سر ، بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
عالی بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
من دچار تبخال تناسلی شدم و تجویز سرکار خانم دانش کمک زیادی به من کرد از ایشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بنظر من نوبت دهی مطب ایشان بسیارضعیف است
زمان انتظار درمطب بسیارطولانی(حتی حدود ۲/۵ ساعت) می باشد
بنده برای درمان آلوپسی تحت معالجه هستم وحدود سه ماه اززمان درمان میگذرد که تاکنون نتیجه مطلوب حاصل نشده است
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
برای لک
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
دکتر خوبی هستند به دلیل بیماری پسوریازیس مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
خیلی دکتر خوبیه درمان لک و جوش در حال درمانم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
برای درمان جوش و جای جوش به خانم دکتر مراجعه کردم و خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
پوست صورت و دستهام خیلی بد شده بود مثل سوختگی و خارش شدید داشت . کاملا خوب شدم.
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
ریزش مو
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
لکه پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
سلام
د
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
مشکل ریزش مو داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
لک صورت و تا الا
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
حساسیت پوستی داشتم،خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
مشکل پوست تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
مشکل پوستی داشتم خیلی پزشک مراجعه کردم تا با تجویز خانم دکتر همون جلسه اول خوب شدم
خدا خیرشون بده
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۲جوش زیر پوستی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بسیار عالی در مدت خیلی کم ریزشم شوره ی موهام و با ماسک موی خوب موهام نرم تر شده و اصلا نمی ریزند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷نتیجه حاصل نشد و ادامه نوبت پیلینگ رامیخاهم ....مشکل جوش صورت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱پسرم ریزش مو داشت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من چندسال زیر نظرشونم خیلی قشنگ بل حوصله گوش میدن توضیح میدن عالین
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۹سلام خال روی صورت رو برداشتیم ولی هنوز کامل نرفته
۱۴۰۲/۱۱/۲۵برای تیرگی دور لب بود که تاحدودی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عالی بود حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دمش گرمواقعا من 2سال در گیر اگزما بودم تمام شکم و زیر بقلم رو گرفته بود یه پماد ساختی تجویز کردن برام با دو ماه استفاده کامل خوب شدم،، هرچی هزینه گرفت از شیر مادر حلال تر باشه براش
۱۴۰۴/۰۵/۰۵درمان عالی، بسیار باسواد و خوش برخورد و باحوصله کل خانواده پیش یشون مراجعه می کنیم
۱۴۰۲/۰۵/۲۶خیلی خوب وعالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹ریزش مو تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۹جای جوش خوب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰مشکل سرطان پوست
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسبار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱کار دکتر بسیار عالی و با دقت و حوصله فقط نوبت دهی منظم نیست و تا چند ساعت معطل می شویم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹جوش صورت،پزشک بسیار بااخلاق وازتبحرخوبی برخورداراست
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ریزش مو هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بیماری پوستی تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۹واقعا کت
۱۴۰۴/۰۲/۱۲خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۱برای مشکل ریزش موهام رفتم. هنوز تاثیری ندیدم. ولی جدای هرچیزی خیلی خانم مهربان و با صبر و حوصله ای هستنید.
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ریزش مو ضایعه پوستی. خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۳مشکل جوش نتیحه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۴در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲برای فیلتر زیر چشم رفتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بنظرم ایشون بهترین متخصص پوستی هستن که تا حالا رفتم؛با یکبار ویزیت مشکل اگزمای شدید در صورت و دستهام را برطرف کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۳ریزش سکه ای داشتم که خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷عااااالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۱۰تیرگی پوست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹برای ریزش موی پسرم رفتم دارم نتیجه میبینم خیلی خوب شده ریزشش کم شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای جای جوش مراجعه کردم و فعلا جلسه ی اول رو گذروندم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بهترین دکتر پوست
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب است
۱۴۰۲/۰۱/۰۷فوق العاده صبور ومتخصص
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۱۳پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فوقالعاده هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰لک صورت نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳جوش روی صورت. تاثیرش خوب بود. گفته بودن باید دو جلسه بیای ولی من یه جلسه رقتم و دوباره برگشتن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶عالی بودن واسه ی بیمار وقت میزارن و درمانشون عالی و کامله من صورتم پر جوش بود ریزش مو داشتم و افتاب سوختگی دست و صورت بعد از دو تا سه ماه کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸آلرژی پوستی و بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲لیزر CO2 انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳راضی بودم مشکل پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵با سلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۵با تشکر از خانم دکتر البته من هنوز نتیجه درمان را ندیده ام ولی مدیریت زمان بندی در مطب اصلا خوب نبود. من نفر دوم بودم ولی حدود یک ساعت در جلسه در اتاق بودند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عالییییییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹سلام تازه به خانم دکتر مراجعه کردم خیلی دکتر مهربان و خوش اخلاق بودن و من برای جوش صورت مراجعه کردم و یک هفته است دارو های خانم دکتر را استفاده میکنم و در حال دیدن نتیجه هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی خبره و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیارعالی و مهربان و تشخیص عالی و تزریق چربی انجام دادم بسیارعالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸برای پوست دخترم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸تجویزشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۱فوق العاده عالی عشتن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سلام خسته نباشید، من مشکل جوش در قفس سینه وپشت شانه داشتم وبامراجعه باخانوم دکتر که واقعا کارشون عالی هست دست شوند درد نکند مشکلم حل شد تشکر فروان ایشان دارم️️️
۱۴۰۲/۰۶/۰۷کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دذذدذلررذ
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مشکل پوستی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷درود ، و آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون برای دکتر دانش عزیز ، توسط ایشان ویزیت شدم در جلسه ی اول با اطمینان کامل از تشخیص متفاوت و درست ایشان حاضر به جراحی شدم ، از برخورد ،راهنمایی های دلسوزانه ، دقت نظر و حسن انجام کار دکتر بسیار رضایت داشتم .
۱۴۰۲/۰۱/۲۰اگزما و ریزش مو کارشم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱خوب عالی دس
۱۴۰۳/۰۶/۲۷حوصله زیادی به خرج ندادن ولی دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۲لکه پوستی داشتم با یه جلسه نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱پوسته سر نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بسیار با حوصله و با متانت برخورد میکنن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷صورتت برافروخته شده و خشکی زده
۱۴۰۴/۰۲/۱۸ریزش سکه ای
۱۴۰۳/۰۴/۰۶سواد ایشون خوبه اما مشکل اصلی اخلاق و صبر ایشونه.وقت نمیزارن و از طرفی روی راکوتان خیلی اصرار دارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶اخلاق و کار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۳پوست . جواب ازمایش
۱۴۰۴/۰۷/۲۶موهایم توسط کش لیفت کچل شده امکان رویش دوباره مو هست ؟؟
۱۴۰۳/۰۶/۳۱در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷جوش صورت و بعد از تکمیل دوره درمان صورتم عالی شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۶معطلی خیلی زیاد بود حدود دو ساعت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶باسلام واحترام برای شوره موپسرم رفتم خیلی عالی بودند بعدازگذشت یک هفته استفاده ازداروهاش موهاش کاملا خوب شد وپسرم خیلی خوشحال بود مشکل شوره سرش برطزف شده ممنون ازخانم دکترمهربان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خوب بو
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خیلی دکتر باسوادی هستن ، منشی و دستیار مهربونی هم دارن ، در کل برخورد و تشخیص خوبی داشتن فقط به نظرم از نظر هزینه از بقیه دکترا گرون تر میگیرن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی متین با سواد محیط ارامبخش در مطب
۱۴۰۴/۰۶/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲یه دورس از داروهاشون استفاده میکنم و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸جوش صورت بود که عالی جواب داد
۱۴۰۳/۰۱/۱۰شوره سر ، بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالی بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من دچار تبخال تناسلی شدم و تجویز سرکار خانم دانش کمک زیادی به من کرد از ایشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بنظر من نوبت دهی مطب ایشان بسیارضعیف است زمان انتظار درمطب بسیارطولانی(حتی حدود ۲/۵ ساعت) می باشد بنده برای درمان آلوپسی تحت معالجه هستم وحدود سه ماه اززمان درمان میگذرد که تاکنون نتیجه مطلوب حاصل نشده است
۱۴۰۴/۰۹/۲۳هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای لک
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹دکتر خوبی هستند به دلیل بیماری پسوریازیس مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خیلی دکتر خوبیه درمان لک و جوش در حال درمانم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰برای درمان جوش و جای جوش به خانم دکتر مراجعه کردم و خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳پوست صورت و دستهام خیلی بد شده بود مثل سوختگی و خارش شدید داشت . کاملا خوب شدم.
۱۴۰۴/۰۳/۲۵ریزش مو
۱۴۰۴/۰۵/۲۰لکه پوستی داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱سلام د
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشکل ریزش مو داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۱لک صورت و تا الا
۱۴۰۳/۰۲/۲۹حساسیت پوستی داشتم،خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل پوست تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشکل پوستی داشتم خیلی پزشک مراجعه کردم تا با تجویز خانم دکتر همون جلسه اول خوب شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲