تهران بلوار سعادت آباد - بعد از بیمارستان مدرس - سمت کندرو بزرگراه یادگار امام بعد از کوچه گلستان - ساختمان یاسمن - طبقه دوم واحد 3
تهران روزهای زوج : فلکه سوم تهرانپارس، خیابان شهید قمصری، پلاک 7، طبقه سوم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار سعادت آباد - بعد از بیمارستان مدرس - سمت کندرو بزرگراه یادگار امام بعد از کوچه گلستان - ساختمان یاسمن - طبقه دوم واحد ۳
روزهای زوج: فلکه سوم تهرانپارس، خیابان شهید قمصری، پلاک ۷، طبقه سوم
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵مشکل پوکی استخوان
۱۴۰۱/۰۹/۱۲سالها درد شکمی داشتم که با یک جلسه ویزیت آقای دکتر مشکل را متوجه و درمان کردند . بسیار حاذق و حرفه ای .
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۴/۰۲برای درد مکرر معده ام مراجعه کردم با تشخیص درست خیلی بهترم آقای دکتر خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد هستن و تشخیص درست دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی عالی بودن مشکل مجاری وحالا خیلی خوب شدم ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۴تحت درمان . کولیت
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بیمارستان عرفان اشنا شدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵زخم معده. خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار پیگیر
۱۴۰۱/۱۲/۲۱پزشک بسیار خوبی
۱۴۰۱/۰۸/۰۱معده درد داشتم، بسیار دکتر خوب و حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۴/۰۵بسیار حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۵فعلا یک بار رفتم ب نظر پزشک خوبی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۱۵مشکل گوارش
۱۴۰۲/۰۸/۱۹دکتر بسیار حاذق و با تجربه و از همه مهمتر با وجدان
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر فوق العاده خوبی است
۱۴۰۲/۰۱/۱۲بسیار توانا و با تشخیص دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۰۱بنظرم تشخی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی حرف نداشتن
۱۴۰۲/۰۸/۰۳آنزیم کبد تا چه حد بالا شد خطر هست میتونم تو واتساپ بفرستم ببینید خاهش
۱۴۰۴/۰۵/۰۶تشخیص شون خیلی خوبه. اما زیاد تمایلی به معاینه ندارن
۱۴۰۳/۰۲/۲۹زخم فیشر داشته پدرم ولی هنوز رفع نشده
۱۴۰۲/۰۱/۰۸احساس درد در ناحیه شکم و یبوست
۱۴۰۲/۰۸/۱۱عفونت روده و تب شدید و بعد از درمان مشگلم حل شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ایشان پزشک بسیار حاذق و خوش برخورد و متعهد هستند. درمان ایشان عالی بود.
۱۴۰۲/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹خیلی دکترخوبی است واقعاعالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بهترینه
۱۴۰۳/۰۲/۰۶اقوام مریض ایشان بودند و خیلی از تشخیصشون راضی بوده اند
۱۴۰۲/۰۵/۱۰بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۱۹مشکل گوارشی داشتم بسیار پزشک خوش برخورد وباتجربه هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۲مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴کبد خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۵انسان بسیا
۱۴۰۳/۰۱/۳۰زخم روده
۱۴۰۲/۰۸/۱۶در حد ویزی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸مشکل معده واندوسکوپی شدم ۴سال پیش
۱۴۰۲/۰۶/۰۹دل درد شدید و مشکل کبدی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل معده داشتم با دارو بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۷دکتر صبور و خوبی هست
۱۴۰۱/۱۲/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۳۰من مشکل اثنا عشر داشتم حدود دو سال پیش دکترهای دیگه دارو مصرف کردم و آندوسکوپی کردم و خوب نشدم. با مراجعه به دکتر سرامیپور در عرض یه سال بهبودی کامل پیدا کردم. عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالییییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵معده درد عصبی داشتم که درمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بله خیلی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۱بازشدن دریچه مری سوزش گلو ومعده ترش کردن و.....
۱۴۰۳/۰۲/۱۰زخم معده کامل بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۶سلام کرم معده داشتم نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۳انجام معاینه و اندوسکوپی معده
۱۴۰۲/۰۹/۰۱دکتردلسوزوباتجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۸تشخیص ایشون و داروهاشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۱دکتر خوبی است ولی خیلی از بیمار در خصوص بیماری سوال نمیپرسه و همچنین توضیح نمیده چه دارویی نوشته
۱۴۰۴/۰۷/۰۷همسرم زخم مری داشتن آقای دکتر عالی درمان کردن و همسرم خوب شدن خدا آقای دکتر رو حفظ کنه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰مشکل گوارش داشتم نسخه اول خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴ورم معده
۱۴۰۳/۰۱/۱۴درد معده
۱۴۰۲/۰۳/۱۲به معجزه دکتر سالم هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷سلام من اینترن ایشان در دوره رزیدنتی شان بودم در بندر عباس.
۱۴۰۲/۰۶/۲۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۰۷ویزیت شدیم فقط وآزمایش نوشتن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲آقای دکتر کبد پدر من رو درمان کردن و برای همیشه قدردان ایشون خواهم بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۳پزشک باتجربه وخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰مشکل معده
۱۴۰۲/۰۷/۲۴بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۱من تحت نظرشون هستم حالم خیلی بهتر شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۵نزد ایشان اندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۲/۰۸/۱۷بهترین دکتر گوارشی که تو ایران میشناسم 12 سال میرم پیش خودشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۴خیلی عالی تشکر از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بیماری ویروسی گوارش
۱۴۰۲/۰۴/۱۰بییار در کارشان دقیق وپر حوصله هستند عاقبتشان بخیر
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیار دکتر خوبی هستند کبد فیبروز من توسط ایشان خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۷هنوز نمیدونم
۱۴۰۱/۰۹/۲۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیارررر عالی، مهربان و با شخصیت و کار درست... دو فرزندم رو آوردم و نتیجه گرفتم پایدار باشید
۱۴۰۲/۰۹/۲۱کولیت اولسراتیو
۱۴۰۲/۰۲/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۳این دکتر بهترین دکتریه که تو ایران ای کاش تمامی دکترا داخل کشور ما همین اندازه خوب بودن
۱۴۰۲/۰۸/۲۸