دارای بورد تخصصی جراحی زنان
لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
نایب رییس سابق نظام پزشکی کرمان
وبسایت شخصی:
dr-nasim.comفارغ التحصیل دبیرستان استعدادهای درخشان و دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مقطع عمومی و تخصص و عضو استعدادهای درخشان وزارت بهداشت در مقطع عمومی
کلیه اعمال زیبایی و لابیاپلاستی و ترمیمی دستگاه ادراری تناسلی زنان
درمان ناباروری و مشکلات جنسی
درمان عفونتهای مزمن و مقاوم دستگاه تناسلی زنان
کربوکسی تراپی ناحیه ژنیتال و خطوط ایجاد شده ناشی از چاقی حاملگی
برداشتن اسکار (رد عمل) ناشی از عمل های زنان
برای درمان کیست مراجعه کردم..رفتار مناسبی با بیمار ندارن..شایدباورتون نشه ولی بیمار لهجه محلی داشت و خانم دکتر ادای بیمار در اورد دهن کجی کرد گفت اینجوری صحبت نکن درست صحبت کن...در شان یک انسان نیست همچین صحبتی و رفتاری داشته باشه..دیگ بدتر که پزشک فرد ادای آدمو در بیاره..فقط یبار رفتم ریگ نرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عفونت داشتم خیلی باحوصله و محبت به بیمار رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷ایشون ب
۱۴۰۱/۰۴/۰۴باسلام دکتربسیارباحوصله هستندوخیلی مهربون وکلی براتون وقت میزارن تاشماب طورکامل مشکلاتتون رومطرح کنیدمن راضی بودم ازکارشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹در حال پیگیری هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹فعلا درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹افتادگی رحم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳واقعا دکتر باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خیلی دکتر خوب و عالی و مهم تر از همه اینکه دکتر مهربون و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۳سلام .خانم دکتر یکی از بهترین ها هستن.برای مشکل عفونت به ایشون مراجعه کردم که با طبابت خوبشون مشکلم مرتفع شد.
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیار عالی و مهربون خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیارعالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار بااخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶سلام خانوم دکتر واقعا کارشون عالیــه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۱۶در حال استفاده از دارو
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱خاک پور زانایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عفونت وبارداری عاالی کارشون
۱۳۹۹/۰۸/۲۵خانم دکتر خیلی خوبن ، اما فقط سر سری و با عجله سوالات رو یک کلمه ای جواب میدن که سی ثانیه هم نمیشه خب ما هم هزینه دادیم هم آمدیم مشکلمون حل بشه، بنظرم دکتر زنان نیاز به توضیح کامل و با حوصله داره
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عفونت داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۶بسیار خوش رو و صبور هستند من در پروسه درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶یکی از بهترین های ایران از نظر برخورد ، چیزی ک واسه ی بیمار در درجه اول مهم است ، دکتر با صبر و حوصله و خوش برخورد هست به نظر من ، و البته علمشون هم عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۳من مراق
۱۴۰۳/۰۷/۰۸برای مراقبت های بارداری و بسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر خیلی مهربان و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰همه چیز واقعا عالی بود فقط کاش قبل از تست هزینشو میگفتین
۱۴۰۱/۰۳/۳۱سزارین شدم. خیلی مهربونن و کنارم بودمو تمام عمل باهام حرف زدن.
۱۴۰۲/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۵بسیارع
۱۴۰۰/۰۸/۰۳با حوصله خوش اخلاق عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی بودن...فوق العاده خو اخلاق و مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۳نمیدونم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵برای بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من برای لکه بینی زیادی که داشتم مراجعه کردم خوب بودن واقعا درمان شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸دکتر بسیار عالی هستند من عفونت داشتم ی ماهه کاملا برطرف شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۴خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۱۶هم منشی و هم دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی-خوش اخلاق-با حوصله-یک متخصص واقعی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹برخورد بسیار عالی و در کارشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوب و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۳درمراحل درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۰با اخلاق و با سواد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸برای بارداری مراجعه کردم قاعدگیم کمی نامنظم بود باعلمودانش خانم دکترقاعدگیم منظم شد وبرای بارداریم هنوز تحت درمانم ازمرداد ماه مراجعه کردم بهشون انشاالله به لطف خداودانش خانم دکتر جواب بگیرم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی باسواد با صبرو حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۹برخورد و سطح معلوماتشون عاااااااالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عشققققققققق
۱۳۹۹/۱۱/۱۰تحت نظر بارداری هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲فعلا تحت درمان دارویی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۳باسواد ،خوش اخلاق ،پیگیر
۱۴۰۱/۰۴/۰۸خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ضخامت داشتم عمل شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی با روحیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۹زایمان سزارین پیش ایشون بودم، خیلی عالی، خوش برخورد، متخصص و بااخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷عالیه عالیییی
۱۳۹۹/۰۱/۲۹عفونت و
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸فوق العاده با اخلاق و باسواد هستند . بسیار مهربان و صبور و خوش برخورد . بسیار متعهد و مسئولیت پذیر هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۸هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ویزیت ، رفتار فوق العاده محترمانه با بیمار
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶من افتادگی رحم داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴یکبار مراجعه کردم اخلاق شون عالی بود کیست دارم وتحت درمان قرار گرفتم انشالله که منم نتیجه مطلوب بگیرم تا الان که گرفتم ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۳۹۹/۰۵/۱۳نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار دکتر خوب و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۷تحت درمان هستم دکتر مهربان و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹ایشان رو توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مراقبت های حاملگی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بسیار خوش برخورد و با روحیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷باردازی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰سلام بسیار با اخلاق و بهترین پزشک زنان
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عفونت داشتم برطرف نمیشد ایشون توانستند عفونت رو ط بطرف کنند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴باردار شدم بعد از 3 ماخه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار با حوصله و فهیم و مهربان هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بهترین دکتر هستند .خیلی مهربانند من برای عمل سپتوم واژن مراجعه کردم و نتیجه گرفتم خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۵عالی بودن... با سپاس...
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر بسیار عالی صبور پیگیر بیمار واقعا دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی هستن واقعا با حوصله ان
۱۴۰۰/۱۰/۳۰خانم دکتر پوردامغان بهترین و با سوادترین دکتر زنان هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸کارشون بسیار عالیه، بسیار باحوصله و با تجربه هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۴خانم دکتر با حوصله و مهربون و کاردان و اطلاعات بروز من دوبار رفتم پیششون و عالی فوقالعاده بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶بسیار پر حوصله و متمرکز و با سواد
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عالییییبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار خوش اخلاق و مهربون دفعه اولم بود رفتم تا پایان بارداری و برای زایمانم پیش ایشون میمونم
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار خوش اخلاق و باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار خوش رفتار ومهربان بودند
۱۳۹۹/۰۴/۳۱پسرم پیش دکتر پور دامغان دنیا اومد و من خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار با صبر و حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر مهربان وصبور وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بیماری درمان شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی و پر حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۷در حال درمانم و راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بارداری، با سواده ولی خیلی برامون وقت نذاشت در کل راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکترخوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۳بسیار خوش اخلاق و با حوصله، تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوش اخلاق وبسیارعالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹بی نظیرن فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷من یک جلسه رفتم و برای نوبت دوم میخوام وقت بگیرم خیلی خوش اخلاق بودن و به قول بیماران دستشون خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۰۱کار شون عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۲فقط میتونم بگم عالی هستن حرف ندارن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کارشون و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار دکتر خوب و هستن و تشخیص شون درسته
۱۴۰۰/۰۲/۲۲در حال درمان.خیلی خوبن.عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵پیش خانم دکتر عمل کردم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰در حال درمان
۱۴۰۱/۰۶/۱۵مشکل هورمونی داشتم و الان تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۳/۰۲با سلام. برای کنترل پریودی مراجعه کردم . انشاله که نتیجه بگیرم. دکتر بسیار با حوصله و باسواد هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸فعلا آزمایش
۱۴۰۳/۰۱/۰۲سلام خیلی دکتر خوب ومنشی خوش اخلاق بسیار مهربان عمل انجام دادم خیلی خوب وعالی خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر بیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۲چکاب رفتم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۱۳تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸سلام من برای بارداری اقدام کردم دست خانم دکتردرد نکنه خیلی مهربون وفهمیده هستن وبه مریض هاشون احترام میگذارندومن فعلاتحت درمان ایشون هستم انشاالله که به نتیجه برسم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷برای ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۵یکشنبه هفته قبل سزارین کردم عالیه عااالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۴اولین بار بود که رفتم خدمتشون، سونو و آزمایش نوشتن واسم و اینبار برای بردن نتایج سونو و آز میرم خدمتشون.
۱۳۹۹/۰۸/۱۳بسیار باسواده دکتر من از بم اومدم درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲بسیار مهربان و با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸تشخیص خیلی خوب بود. و بسیار خوش برخورد و مهربان هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴خیلی خوش
۱۴۰۱/۱۲/۰۱خیلی اتفاقی از طریق سرچ کردن با ایشون اشنا شدم و الان ۵ سال پزشک من هستند همه چی تمام و عالی هستند خوش برخورد و صمیمی هستند و بسیار حاذق منکه خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خیلی مهربونه آدم میتونه همه درداشو بگه من اولین باره که دکتر پوردامغان مراجعه کردم ولی نتیجه گرفتم تعریفشو از اطرافیان هم خیلی شنیدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عفونت داشتم...ازدرمانمم راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار صبور و خوش اخلاق و بسیار توانا هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عالیبود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۰۶خیلی صبور و باشخصیتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹باردار
۱۴۰۱/۰۴/۲۸نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۳دکتر خوب و دلسوزی هستند و بادقت به سخنان بیمار گوش میکنند و همچنین منشی خوبی هم دارند.من برای خونریزی غیرطبیعی مراجعه کردم و جواب گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵تحت درمانم عالی با صبر وحوصله ویزیت میکنن همه چیزو کامل توضیح میدن به بیمار و احترام ویژه ای برای بیمار قائلن
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار مهربان و با دقت هستند . من برای ویزیت عمومی خدمتشان رسیدم و باور دارم بزودی دقت ایشان سبب میشود به عنوان بهترین پزشک زنان کرمان مطرح شوند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳بسیاار عالی هستند و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیارخوش اخلاق حرفه ای
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی هستن و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خوب عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳بسیار خووش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶هنوز در طول درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عفونت عاب
۱۴۰۲/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عشق منه
۱۴۰۴/۰۸/۲۰فوقالعاده هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستن خو
۱۴۰۳/۰۲/۳۱چکاپ کامل کردم وبرخوردشون بسیارعالی بود .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تحت درمان
۱۳۹۹/۱۱/۰۱مراقبت های بارداری و عمل سزارین
۱۴۰۰/۰۹/۱۰فیبروم سینه
۱۴۰۴/۰۵/۱۱مراقبت های بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی حرف نداره قابل توصیف نیس
۱۴۰۰/۱۱/۱۲تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴واقعا یکی از بهترین دکتر ها هستن ایشون واقعا هم کارشون عالی هست هم خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸کارشون بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷اختلال قاعدگی داشتم.
۱۳۹۹/۰۹/۰۹سلام دختر فوق العاده مهربان و دلسوز
۱۴۰۱/۱۲/۰۱خانم دکتر بسیار خوش اخلاق صبور و دلسوز هستن و همچنین تجربه بالا
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خوش اخلا
۱۴۰۱/۰۷/۰۴تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام وقت بخیر،بنده از پرسنل بیمارستان کهنوج بودم و زمانی ایشون کهنوج بودند میشناسمشون،فوق العاده کار و اخلاقشون عالی بوده و هست
۱۴۰۰/۰۷/۰۱برای عفونت رفتم یه جلسه منتظرم آزمایش ببرم خدمتشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دکتربسیارخوبی میباشد
۱۴۰۲/۰۲/۳۰سلام.وقت بخیر
۱۴۰۱/۰۲/۲۳بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۱هنوز درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵ازمایش پاپ اسمیر دادم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹برای مشاوره قبل بارداری رفتم خدمتشون.بی نظیرن فوق العاده مهربون صبور خوش اخلاق قصد دارم برای بارداری زیر نظرشون باشم
۱۳۹۹/۰۷/۱۰عمل سزارین دستشون سبک بود برام
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عالی .
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۳بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۰۷بسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۲۹