دارای بورد تخصصی جراحی زنان
لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
نایب رییس سابق نظام پزشکی کرمان
وبسایت شخصی:
dr-nasim.comفارغ التحصیل دبیرستان استعدادهای درخشان و دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مقطع عمومی و تخصص و عضو استعدادهای درخشان وزارت بهداشت در مقطع عمومی
کلیه اعمال زیبایی و لابیاپلاستی و ترمیمی دستگاه ادراری تناسلی زنان
درمان ناباروری و مشکلات جنسی
درمان عفونتهای مزمن و مقاوم دستگاه تناسلی زنان
کربوکسی تراپی ناحیه ژنیتال و خطوط ایجاد شده ناشی از چاقی حاملگی
برداشتن اسکار (رد عمل) ناشی از عمل های زنان
دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بارداری، با سواده ولی خیلی برامون وقت نذاشت در کل راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶برخورد و سطح معلوماتشون عاااااااالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عفونت داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مراقبت های حاملگی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ایشون از هر لحاظ عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عفونتم رفع شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خیلی اتفاقی از طریق سرچ کردن با ایشون اشنا شدم و الان ۵ سال پزشک من هستند همه چی تمام و عالی هستند خوش برخورد و صمیمی هستند و بسیار حاذق منکه خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر خوب است اما معطلی بسیار است
۱۴۰۴/۰۲/۰۱مراقبت های بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۴تحت درمانم عالی با صبر وحوصله ویزیت میکنن همه چیزو کامل توضیح میدن به بیمار و احترام ویژه ای برای بیمار قائلن
۱۴۰۴/۰۱/۲۲پیش خانم دکتر عمل کردم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰من مراق
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خاک پور زانایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸مشکل ناباروری عالی بودن نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸باردار
۱۴۰۱/۰۴/۲۸خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳محترم و باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳نامنظمی پریود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی دکتر مهربون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۰درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بارداری
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالیییییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دقیق و با مسوولیت
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بارداری
۱۴۰۳/۰۴/۱۶هنوز هیچی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عااالیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۹من یک جلسه رفتم و برای نوبت دوم میخوام وقت بگیرم خیلی خوش اخلاق بودن و به قول بیماران دستشون خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱خیلی عالین خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۸سلام و عرض ادب از خانم دکتر خیلی ممنونم واقعا دکتر باسواد،مهربون و دلسوز بیمار هستن پیشنهاد میکنم یک بار ویزیت بشین پیش دکتر دیگه ای نمیرین
۱۴۰۳/۱۱/۱۵باردار نمیشدم دوماه بعد از ویزیت ایشون باردار شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عاللللللیییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۳پریودم عقب افتاده بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۱درمان کیست بارتولن
۱۴۰۲/۰۱/۲۴بسیار خوش برخورد و باسواد هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۰۷خوب بود حداقل مشکل منو فهمیدن چیع
۱۴۰۱/۰۳/۰۹مشاوره قبل از بارداری. بسیار صبور و با اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خانم دکتر من رو جراحی کردن و فوق العاده راضیم واقعا خدا بهشون سلامتی بده که اینقدر همه راضین
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر فوقالعاده باحوصله ومهربان و خوش برخورد و دانا
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی خیلی باتجربه خوشبرخورد مهربون منشی عالی کار خانم دکتر درجه یک من خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۲/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴دکترعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۱۶برای انجام پاپ اسمیر و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکتر مهربان وصبور وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹کار شون عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۲بهترین و خوش اخلاق ترین پزشک هستن تشخیص عاالی ، فوق العده باسواد ایشون یک پزشک واقعی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶تشخیصشون بسیار خوبه ان شاالله همیشه سلامت و شاد باشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷راضی بودم دکتر صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۳نمیدونم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷درحال درمان
۱۴۰۱/۰۹/۰۸من برای لکه بینی زیادی که داشتم مراجعه کردم خوب بودن واقعا درمان شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بی نظیرن فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی خوش برخورد هستن و علمی صحبت میکنن
۱۳۹۹/۰۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کارشون بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن خیلی صبور انه به مشکلتون گوش میدن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار با حوصله و دقیق و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷یکشنبه هفته قبل سزارین کردم عالیه عااالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۴سلام خانوم دکتر واقعا کارشون عالیــه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۱۶حاملگی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خیلی خوب و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷سلام خیلی دکتر خوب ومنشی خوش اخلاق بسیار مهربان عمل انجام دادم خیلی خوب وعالی خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار خوش برخورد و منظم و وقت شناس ،عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱تشخیصشون عالی بود تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۹بسیار دکتر خوب و خوش برخوردی هستن خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بله بارداارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی حرف نداره قابل توصیف نیس
۱۴۰۰/۱۱/۱۲واقعا یکی از بهترین دکتر ها هستن ایشون واقعا هم کارشون عالی هست هم خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بخاطر واژینیسموس مراجعه کردم و نازه عمل شدم فعلا نمیدونم نتیجه اش چی بشه
۱۳۹۹/۰۸/۰۱خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عالی مهربون با سواد
۱۴۰۰/۰۳/۳۱برای مراقبت های بارداری و بسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳من سزارین شدن
۱۴۰۱/۱۰/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۶برای آزمایشات و سونو بارداری رفتم خوب بودن اما منشی شون درست نوبت ها رو دقیق نمیدادن کلی معطل میشدیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷باردازی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار خوش برخورد و دقیق هستند و کاملا برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۲/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۰دکتر مهربون وعالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بارداری و زایمان بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۱۱خیلی راضی بودم خیلی خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عفونت داشتم...ازدرمانمم راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بهترین دکتر هستند .خیلی مهربانند من برای عمل سپتوم واژن مراجعه کردم و نتیجه گرفتم خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بیماری درمان شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵کارشون و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۲۵برای درمان عفونت و چکاپ خدمتشون بودم بسیار هم خوش اخلاق هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۰۷خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عشق منه
۱۴۰۴/۰۸/۲۰فعلا دو جلسه رفتم تحت درماتنم اخلاق عالی و اصلا استرس وارد نمیکنن
۱۳۹۹/۰۹/۲۶عمل سزارین دستشون سبک بود برام
۱۴۰۳/۰۵/۱۵در حال درمانم و راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالیییییییی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴پزشکی دانا و بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰تحت درمان هستم...
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام وقت بخیر من برای بارداری رفتم پیش ایشون و الان خداروهزار بار شکر همون ماه اول حامله شدم..خیلی دکتر رفتم نتیجه نگرفتم ایشون با اخلاق خوبش و با مهربونی واقعا عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۶من برای جراحی زیبایی بعد از کلی تحقیق رفتم و خیلی راضی هستم. بهبودی خیلی خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳برای بارداری مراجعه کردم قاعدگیم کمی نامنظم بود باعلمودانش خانم دکترقاعدگیم منظم شد وبرای بارداریم هنوز تحت درمانم ازمرداد ماه مراجعه کردم بهشون انشاالله به لطف خداودانش خانم دکتر جواب بگیرم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۷واقعا عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳عفونت داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶فعلا آزمایش
۱۴۰۳/۰۱/۰۲خانم دکتر بسیارمهربون هستن من مشکل نامنظمی پریود و لکه بینی وکیست داشتم ودرحال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بله کمک میکنند
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالیه عالیییی
۱۳۹۹/۰۱/۲۹بسیارخوش اخلاق حرفه ای
۱۴۰۱/۰۲/۰۶دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر بسیار خوش اخلاق و فوق العاده و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۰۳خانم دکتر خیلی خوبن ، اما فقط سر سری و با عجله سوالات رو یک کلمه ای جواب میدن که سی ثانیه هم نمیشه خب ما هم هزینه دادیم هم آمدیم مشکلمون حل بشه، بنظرم دکتر زنان نیاز به توضیح کامل و با حوصله داره
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دستگاه آیودی گذاشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲برخورد بسیار خوبی با بیمار دارند.
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی-خوش اخلاق-با حوصله-یک متخصص واقعی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹خوب هس
۱۴۰۰/۰۴/۲۸درمان عفونت برای جلسه اول رفتم و دارو نوشت
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عالی خ
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خانم دکتر پوردامغان بهترین هستن من چند ساله میرم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عفونت داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۶واقعا دکتر باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیاررر حرفه ای و خوش برخورد و با علم به روز
۱۴۰۰/۰۷/۲۰افتادگی رحم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر خوشرو و با تجربه ای است .فعلا نتیجه ای حاصل نشده.
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۲۸پزشک فوق العاده و خوبی هستند خوش اخلاق و با صبوری مشکلات بیمارا رو حل میکنن
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۳فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عفونت زنانه کلا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۴با سلام. برای کنترل پریودی مراجعه کردم . انشاله که نتیجه بگیرم. دکتر بسیار با حوصله و باسواد هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۲مشکل هورمونی داشتم و الان تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۳/۰۲تکرار ازمایش
۱۴۰۳/۰۹/۰۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۴خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۳چکاپ انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱اولین بار بود که رفتم خدمتشون، سونو و آزمایش نوشتن واسم و اینبار برای بردن نتایج سونو و آز میرم خدمتشون.
۱۳۹۹/۰۸/۱۳عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی هستن و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار بااخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۶بسیار صبور و خوش اخلاق و بسیار توانا هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۰واقعا عالی هیچ دکترزنانی مثل خانم دکتر عزیزو مهربان درکرمان پیدا نمیشه عاشقشم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار خوش اخلاق و مهربون دفعه اولم بود رفتم تا پایان بارداری و برای زایمانم پیش ایشون میمونم
۱۴۰۱/۰۵/۰۲تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر خیلی با حوصله و صبو ر و حاذق است
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عفونت داشتم برطرف نمیشد ایشون توانستند عفونت رو ط بطرف کنند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۲۶خیلی دکتر باهوش و فهمیده ای هستن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷هم منشی و هم دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بدترشدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱فیبروم عتای
۱۴۰۰/۱۱/۱۴سلام د
۱۴۰۰/۱۰/۰۵مراقبت های بارداری و زایمان سزارین اول که هر چه قدر از اخلاق و مهربونیشون بگم کمه،بعدهم واقعا تخصصشون عالی و بی نظیر،با توجه به اینکه زایمان من بسیار سخت بود و ایشون با تبحر و عالی انجام دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰خوب بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بسیار مهربان و با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالی عالی عالی.
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عالی بودن ومدت ده روز عفونت درمان شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار خوش برخورد و با روحیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتربسیار با اخلاق دوست داشتنی و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فیبروم سینه
۱۴۰۴/۰۵/۱۱هنوز تحت درمانم برخوردشون عالیه بسیار صمیمی و محترمانه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار با حوصله و راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶بسیار صبور و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار خوش رو و صبور هستند من در پروسه درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶باردار شدم بعد از 3 ماخه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار با حوصله و فهیم و مهربان هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱با اخلاق و با سواد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عالی خیلی دکتر خوبی هستن از ریگان رفتم پیشش عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ازطریق دوستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۹/۰۲مثبت میبا
۱۴۰۲/۰۲/۲۴دکتر بسیار عالی هستند من عفونت داشتم ی ماهه کاملا برطرف شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۴تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکترخوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی تنبلی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴زایمان سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ضخامت داشتم عمل شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۲