این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرری، خیابان ۲۴ متری، خیابان پیلغوش، روبروی لوازم التحریر توحید، نبش کوچه طرق رودی (یخچال سابق)، ساختمان پزشکان مهرراد، پلاک ۵۰، طبقه سوم
خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸سلام بسیار دکتر خوبی هستن من به خاطر مشکل خواب و استرس مراجعه کردم خیلی حالم بهتر شده هنوز بهبودی کامل حاصل نشده اما خیلی بهتر شدم خدا ایشون رو حفظ کنه
۱۴۰۲/۰۷/۰۱بادوبار مراجعه به دکتر کمی بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲برای بیماری پارکینسون بسیار دکتر خوبی هستند و تشخیص اشون دقیق هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دکتر محمدی فوق العاده هستن ۱۵ سالی بود که درگیر سردرد بودم تنها ایشون با تشخیص درست زندگی دوباره به من دادن الهی همیشه سلامت باشند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸افسردگی خیلی بهترشدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸خیلی دکتر خوبیه مهربون و کار بلد
۱۴۰۲/۰۱/۲۰دکترخوبیه.برای سردرد اقدام کردم خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷فعلافقط ویزیت شدیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار عالب
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بیمار ام اس
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عالی هستن وخیلی صبور ودانا
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۹دکتر خوبیه خیلی حاضق هستش
۱۴۰۵/۰۳/۰۶فعلا باردوم میریم انشاالا که خیر
۱۴۰۲/۰۸/۱۸تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵رفتار و برخورد بسیار عالی توجه ب صحبت های بیمار ادب و احترام فراوان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مشکل مغزی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتری م
۱۴۰۳/۰۶/۱۰فقط میتونم بگم خیلی عالی و کاردرست
۱۴۰۲/۰۹/۰۸سلام سردرد میگرنی داشتم و با توصیه ها و داروهای تجویزی ایشان سردرد های من کنترل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۱مشکل عصبی داشتم خداراشکر برطرف شد دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۳۰در مشکل درد شقیقه عالی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۲۲,, سر درد داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بیماری گلین باره
۱۴۰۰/۱۰/۳۰برای کمر درد مراجعه کردم و واقعا خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵خونسرد - قشنگ به حرفات گوش میکنه و کامل توضیح میده
۱۴۰۳/۱۰/۲۷فوق العاده خوب و با تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دکتر خوبی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۹سلام تشنج که بسیار مقاوم به درمان بود ولی با داروهای ایشون خدارو شکر الان حدود 5 ماه هست که اصلا عود نکرده
۱۴۰۲/۰۱/۱۵جناب دکتر برای بیمار بسیار زمان میگذارد و بسیار خوش برخورد می باشد و از لحاظ تشخیص بیماری کاملا کار بلد می باشد ما ازایشان راضی بودیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر خبلی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خوبی ازنظرتشخیص خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تنها پزشکی که کاملا حرف و مشکلات بیمار و گوش میدن و برای تشخیص وقت میگذارن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶سلام اولین که دکتر با دقت به سخن بیمار دقت میکند وبعداز ان تصمیم به مداوای بیمار انجام میدهد داروها را مجدا برسی میکنن تو ضیح اینکه منشی با اخلاق وبا حوصله تعمق میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار با اخلاق هستند. بابت پارکینسون مراجعه کردم ، تشخیص و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸دخترم میگرن داشت دکتر ابهر تشریف داشتن میرفتیم پیشش و اون موقها حال دخترم خوب بود از وقتی که رفتن تهران نتونستم بریم پیشش حال دخترم خوب نمیشه چندین دکتر هم مراجعه کردیم ولی هیچ کدومش نتونستن مثل دکتر محمدی درمانش کنن
۱۴۰۱/۰۹/۱۶خیلی خوب بودن تشخیص و داروهای خوبی دادن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶افتادگی پلک
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عالییس
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۴دکترخوبی است
۱۴۰۲/۰۱/۰۷دقیق و با صبر و حوصله مشکل بیمار را درمان میکنند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰تازه رفتم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹مشکل جابه جایی مایع گوش میانی داشتم و با دوره درمان ده روزه بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۱۲/۲۴خوب است
۱۴۰۲/۰۹/۲۸دخترم تشنج میکرد از وقتی بردم پیش اقای دکتر خدارشکر خیلی بهتره
۱۴۰۲/۰۷/۱۵دکتر بسیار آرام و خوش برخورد هستند و تجویزشون موثر واقع شد مشکل حمله های عصبی پانیک داشتم که با داروهاشون خیلی کم شد سپاس از آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۳مادرم پارکینسون دارد و با تجویز دکتر محمدی این بیماری کنترل شده است
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر صبور و با تجربه ای هستند و با دقت به صحبتهای بیمار گوش می دهند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲کلا دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۱۰برای فراموشی های پدرم مراجعه کردیم، دکتر با صبر به مشکل گوش کردن و فعلا با نسخه اول نتیجه خوبی گرفتیم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۱مشگل اعصاب
۱۴۰۳/۰۷/۱۲صرع داشتم الان بهترم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶درحال مراجعه
۱۴۰۱/۰۷/۲۵با درود فراوان من متولد 1323 هستم ارزش دست داشتم به متخصص مراجعه کردم نظرش پارکینگ سون و بدون درمان بود بعد 6ماه اتفاقی به درمانگاه مهدوی آمده و دکتر محمد هادی محمدی مراجعه کردم از داروهای تعجب وا داشت MRIنوشت با اولین دارو ارزشمند ازبین رفته گاهی بسیار کم دیده میشود روزی نبوده که دعا گویش نباشم هنوز یک ماه نشده او بسیار حاذق و صبور و کاردان میباشد خدا نگهدار خود و خانواده محترم ایشان با شد.ماه
۱۴۰۰/۱۲/۱۰