دکتر سیدفرهنگ مرشد متخصص و جراح مغز اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 130802 در تهران فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان در تهران، خیابان ولیعصر پایینتر از بیمارستان دی، نبش کوچه بخشندگان، ساختمان پزشکان مدیکو، طبقه دوم، واحد 201 است.
دکتر سیدفرهنگ مرشد متخصص و جراح مغز اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 130802 یکی از پزشکان فعال در شهر تهران است. ایشان متولد شهرستان آمل در استان مازندران بوده و تحصیلات پزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشکده پزشکی ساری به پایان رساندهاند. دکتر سیدفرهنگ مرشد دوره تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد زیر نظر اساتید برجستهای چون پروفسور محمد فرجی راد، پروفسور فریبرز ثمینی و دیگر اساتید بنام سپری کردهاند و موفق به کسب رتبه ممتاز چهارم در امتحان بورد تخصصی ایران در سال ۱۳۹۸ شدهاند.
تخصص اصلی دکتر سیدفرهنگ مرشد جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات است و در زمینه درمان بیماریهای مغز و نخاع، تومورهای مغزی، دیسک کمر و گردن، و مشکلات ستون فقرات فعالیت دارند. ایشان علاوه بر طبابت، سابقه استادیاری و مسئولیتهای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بیمارستان امام رضا بیرجند را نیز در کارنامه خود دارند. دکتر مرشد اکنون در تهران و در مراکز درمانی معتبری مانند بیمارستان کسری، بیمارستان پارس و بیمارستان تندیس جردن و همچنین مطب شخصی خود خدمات درمانی ارائه میدهند.
مطب دکتر سیدفرهنگ مرشد در تهران، محله ونک، خیابان ولیعصر پایینتر از بیمارستان دی، نبش کوچه بخشندگان، ساختمان پزشکان مدیکو، طبقه دوم، واحد 201 واقع شده است. این مطب پذیرای بیماران بالای ۱۸ سال بوده و بیماران برای تشکیل پرونده باید مدارک پزشکی چاپشده و کارت ملی به همراه داشته باشند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
بر اساس ارزیابی بیماران، دکتر مرشد بهواسطه دانش تخصصی، دقت در تشخیص و برخورد حرفهای، رضایت بالایی در میان مراجعهکنندگان دارند. دکتر سیدفرهنگ مرشد با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه بالینی، خدمات جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات را با رویکرد علمی و بهروز در تهران ارائه میدهد.
دکتر سیدفرهنگ مرشد در زمینه درمان بیماریهای مغز و نخاع، دیسک کمر و گردن، تومورهای مغزی و نخاعی، آسیبهای ستون فقرات و سردردهای مقاوم به درمان فعالیت دارند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت ویزیت دریافت کنند.
مطب دکتر مرشد در تهران، خیابان ولیعصر پایینتر از بیمارستان دی، نبش کوچه بخشندگان، ساختمان پزشکان مدیکو، طبقه دوم، واحد 201 قرار دارد.
همراه داشتن مدارک پزشکی چاپشده و کارت ملی برای تشکیل پرونده و پذیرش در مطب الزامی است.
خیر، در مطب دکتر مرشد بیماران زیر ۱۸ سال پذیرش نمیشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر پایین تر از بیمارستان دی نبش کوچه بخشندگان ساختمان پزشکان مدیکو طبقه دوم واحد ۲۰۱
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوش اخلاق فوق العاده کار بلد
۱۴۰۳/۰۵/۱۸خودشون دانشمند منش شون
۱۴۰۴/۰۵/۰۹ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عمل دیسک کمر انجام دادم عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل دیسک کمر دارم . انسانی با شخصیت و بسیار خوش اخلاق هستند . وقت زیادی برای معاینه و بررسی مدارک گذاشت . نسبت به بقیه پزشکا که عمل رو تجویز کردن ایشون تشخیص دارو و ورزش و فیزیوتراپی رو دادن . از برخورد خوب دکتر فرهنگ بسیار متشکرم .
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۹پارگی دیسک کمر، خیلی از دکتر راضی هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۵درد استخوان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر بسیار حاذق و با حوصله و علم بسیار زیاد
۱۴۰۴/۰۲/۱۸جهت پارگی دیسک مراجعه کردم ،توضیحات و معاینات دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عالی ،بسیار خوش برخورد با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴درود بر شما خود دکتر که عالی هستند از نظر ادب و احترام به بیماران مطبشون تمیز مرتب منجیهای کاربلد از جناب دکتر و تیم همراهشون بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶مشکلم عدم تعادل وپادرداززیرزانو بود.پس ازانجام دستورات ایشان نتیجه عمل جراحی در گردن شد که فعلا مرددهستم درنهایت نمیتوانم امتیازی قائل شوم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱فقط یک بار رفتم اما بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بدون معطلی و تشخیص عالی فقط هزینه جراحی زیاد است البته برای بنده
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیلر خوب
۱۴۰۲/۰۷/۰۵عالی عال
۱۴۰۴/۰۷/۲۲در حال معالجه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر حاذق ، متین ، دارای علم به روز ، دلسوز ان شاالله خدا حافظ ایشون باشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی عالی رفتار خیلی مناسب و مهربون و دوست داشتنی خدا سلامتی بده بهشون مادر منو چند روز پیش عمل کرده
۱۴۰۴/۰۴/۲۴فعلا در مرحله اولیه برای درمان هستیم وقت دهی منشی مطب به شدت بی نظم هست ساعت شش و نیم عصر وقت داشتیم ساعت یک ربع به نه شب نوبت مون شده
۱۴۰۴/۱۲/۰۳درد در ناحیه بالایلگن در حال مداوا
۱۴۰۴/۰۲/۰۷نوروپاتی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰پزشک متشخص و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲پارگی دیسک گردن وکمر.دایی همسرم تصادف کرده بودن زیر نظر آقای دکتر بودن.اقای دکتر فوق العاده مهربون.و مسئولیت پذیر.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۳/۱۰/۰۲فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹جناب دکتر مرشد دکتر چیره دست ووارد بکار ستون فقرات می باشدودر ضمن با اخلاق وباحوصله وصبور می باشد باتشکر
۱۴۰۴/۱۲/۱۲کمردرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دیسک کمر و تشخیص به موقع
۱۴۰۳/۱۰/۱۳سردرد راضی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵اوائل کوچک شدن مغز و آلزایمر بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۷با سلام بنده ۱۰ اسفند سال گذشته عمل دیسک گردن انجام دادم خدا رو شکر راضیم ی خورده درد دارم که انشاالله با گذشت زمان بهتر میشم ممنونم از جناب آقای دکتر مرشد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹سلام و عرض ادب ب نظر من اون آرامش و احترامی ک دکتر ب مدددجو میده از همه چیز ومهم تره و دکتر فرنگ فوقالعاده هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی خوب و گرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶من از ویزیت و دقت آقای دکتر بسیار راضی بودم و کاملا مشکل کمر دردم بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷درد در کتف و دست
۱۴۰۳/۱۱/۱۶تو مطب خیلی معطل میشید که انشالله دکتر براش تدبیری میکنه ولی من پیشش دیسک گردن عمل کردم و ۴۰ سالمه ، فقط روزی ۱۰ بار دعاش میکنم ، ایشون یک فرشته است که از سمت خدا اومده ، خدا تو این مسیر کمکش باشه ، اول خدا دوم دکتر منو شفا دادن ، (دلسوز ،پیگیر و پنجه طلا هستند) یه نکته مهم : علاوه بر فوق پنجه طلا بودن اخلاق بسیار بسیار بسیار مهربون و خوش رو هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ازنظروقت گذاشتن واخلاق بی نظیره خیلیم حساس ودقیقه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار استادند
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر با حوصله و با تجربه ایی است
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فوق العاده بودن با حوصله معاینه انجام دادند و بسیار خوش برخورد بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۵با سلام جناب آقای دکتر بسبار حاذق و با حوصله می باشند و اخلاق ایشان واقعا عالی می باشد خداوند حفظشان کند
۱۴۰۵/۰۳/۲۶چند روز پیش ویزیت شدیم روابط خوب عالی داشتند فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲تنگی کانال نخاع گردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام..من کمر درد داشتم که با دارو و فیزیوتراپی که دکتر پیشنهاد دادن..خدا رو شکر خیلی بهترم...تنگی کانال و مشکل در دیسک ۴ و ۵ ...
۱۴۰۴/۱۱/۲۱ایشون بهترین و عالم ترین و با اخلاقترین دکتر در حرفه ی خودشون هستن من ایشون و به همه توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳جناب دکتر فرهنگ مرشد یکی از مودبترین و مهربانترین دکترایی هستند که من دیدم خیلی آدم متین و بزرگواری هستند امیدوارم همیشه سلامت باشندو در این راهی که قدم گذاشتن موفق و مؤید. یکی از موفق ترین دکترهای حاضر در رشته جراحی مغزواعصاب میباشند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مراحل اولیه درمان میگرن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بیمار جدیدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتر فرهنگ بسیار متخصص و حاذق هستند در طبابت همچنین ایشان فوق العاده خوش برخورد ، متین و با احترام هستند . خدا رو شکر کمر دردم به لطف خدای مهربان و کمک و راهنمایی ایشان درمان شد .
۱۴۰۴/۰۱/۲۶فوق العاده پزشک متخصص و حرفه ای هستن ، یک فرشته در لباس پزشک
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر با صبر و حوصله خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دیسک کمر و گردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳گردن درد فعلا در حال ویزیت هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام من عمل گردن انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲نوار مغز
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۴با سلام ما برای یک مشکلی مراجعه کردیم دکتر بسیار با اخلاق ودلسوز ومهربان ومتعهدی هستند خدا عمر باعزت به ایشان عطا فرمایند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکترمرشد. بسیار مودب و در کارشان متبحر هستند پیش ایشون جراحی سنگینی انجام دادم کارشون فوق العاده است.
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دچار التهاب نخاعی شدم (میلیت عرضی)و تحت درمان ایشون هستم وتغییرات زیادی طی دوماهی که تحت نظرایشون هستم داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶من اولین بار که ویزیت شدم خدا رو شکر بخورد مناسب و ویزیت هم خوب بود هوشبختانه برای ویزیت ازمایش کانل می نویسن صفر تا صد که فکر کنم از اهمیت دادن به مریض هستش
۱۴۰۴/۱۱/۲۶پس از ده سال مداوا با بیشتر از ده متخصص تنها ایشان بودند که تشخیص درست داشتند و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مادرم دیسک کمر وتنگی کانال داشت خداروشکر عمل شد به لطف خدا وآقای دکتر بسیارخوب شده
۱۴۰۴/۰۲/۱۱آقای دکتر مرشد بااخلاق با تجربه پیش ایشون جراحی کردم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر بسیار خوش برخورد و موقر وقطعن حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۲۲دکتر خوش برخورد و توانمند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالم به تمام معنا و فوق العاده خوش اخلاق و دوست داشتنی پدر ما رو به ما برگردوندند با عمل تووده مغزی که خیلی از پزشکان قطع امید کرده بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دیسک گردن وکمر دارم فعلا تحت درمان هست تشخیص و برخورد اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶فعلا درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سلام من پیش خیلی از دکتر های تهران رفتم ، اما دکتر مرشد بهترینننن دکتررر بودن تو ویزیت اول حال من کاملا خوب شد واقعا ایشون بهترین دکتری هستن که رفتم فوق العاده عااااالییییی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶جراحی دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۴کارشون عالی و دکتری که معرفی میکنند هم عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر خیلی برای بیمار وقت میگذارند معاینه دقیق انجام میدهند خلاصه برای بیمار احترام قایل هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۰باسلام. فرزند 10ساله بنده یک کیست مغزی داشت ک به مطب دکتر مرشد عزیز مراجعه کردیم. برخورد بسیار عالی و با حوصله و درایت معاینه و مشاوره انجام شد. خدارو شکر برای وجود ایشون و باعث افتخاره ک همچین پزشک شایسته و فرهیخته ای در دیارمون داریم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر خیلی خیلی عالی است دستش درد نکنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دیسک کمر در حال درمان هستم بهترین و متخصص ترین و انسانی با قلبی بزرگ خدا رو شکر در کشوری زندگی میکنم که انسان های بزرگواری مثل دکتر مرشد هستن ️
۱۴۰۳/۱۰/۲۴سلام. اولین بار بود که به مطب ایشان مراجعه کردم. تشخیص شان همانند دکتر قبلی بنده بود اما صلاحدید ایشان که نباید مصرف قرص ادامه دار باشد. و حتما میبایست از دستگاه rTMs استفاده نمایم. نظر عالی را میدم چون طبق گفته خودشان این دستگاه جایگزین خیلی خوبی نسبت به قرص هست. لازم به ذکر است برخورد بسیار عالی داشتند و اجاره صحبت کردن به بیمار را هم میدهند. ممنونم از ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام یک دکتر به تمام معنا از هر نظر عالی هم پزشکی و هم اخلاق فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مشکل کمر درد داشتم ..عالی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خیلی باحوصله وتوجه مشاوره میدن تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲من قبلا توسط ی دکتر دیگه معاینه شده بودم و ب من گفتن ک اگه عمل کنی فلج میشی اما وقتی پیش آقای دکتر مرشد رفتم برای معاینه ایشون ب من گفتم عمل میشی و ب امید خدا هیچ مشکلی هم برات پیش نمیاد این شد ک امید سلامتی رو دوباره در وجود من دکتر مرشد زنده کرد.خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۳/۱۱/۰۴برای مادرم یکته کرده بودند داذو دادند کمی بهتر شدند حالا دپباره برای تمدید دارو
۱۴۰۴/۰۹/۰۶من تومور نخایی داشتم پیش آقای دکتر عملکردم خیلی کارش دقیق ودرسته
۱۴۰۳/۱۲/۰۵در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عالی و بسیار خوش برخورد و باحوصله و توضیح عالی در مورد مریضی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰گردن درد
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بسیار تبحر دارند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب بوده
۱۴۰۳/۱۰/۲۳سلام و عرض ادب خدمت دکتر بزرگوار پارگی دیسک گردن و تنگی کانال نخاعی کمر و دیسک کمر دارم ابتدا بایک جلسه دارو بهترشدم اما با دیدن ام آرای قبلی گفتن جراحی داری بخاطر اینکه با اعتماد کامل بهم نظر بدن دوباره فرستادن ام آرای و چکاوبعداز چکاوها تشخیص جراحی داده شده برای گردنم ابتدا و بعداز چندماه کمرم به امید الله جراحی رو به ایشون میسپارم . دکتری بسیار حاذق کاردان و باادب و پرانرژی و خوش برخورد هستند ممنون از دکتر بزرگوار و تیم مهربونشون بعداز جراحی و بشرط حیات میرسم خدمت شما و حال بعداز جراحی گردنم رو برای شما حتما ثبت میکنم باتشکر منیره بهرامی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دو دوره داروهاشونو مصرف کردم خداروشکر خیلی بهتر شدم خیلی شریف و مهربون و خوش برخورد هستند خدا پشت و پناهشون باشه
۱۴۰۴/۱۰/۲۲خوش برخورد ولی از منشی ایشون رسید خواستم برای بیمه تکمیلی به بنده ندادند گفتند دو روز از وقت معاینه گذشته امکانش نیست .
۱۴۰۴/۰۱/۱۶کاربلد و تخصصی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳لرزش سر
۱۴۰۴/۰۳/۱۹تحت. درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام ،عالی بسیار با سواد و با اخلاق ،درجه یک وتشخیص عالی منشی بسیار خوب و مهربون
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب بود خیلی خوش اخلاق بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۵من مراجعه کردم ولی تشخیص ندادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۸درجه یک
۱۴۰۴/۰۶/۲۷سریع مینویسه برای عمل، با وجود اینکه رفتم پیش فیزیوتراپ با دارو تقریبا درمانم کرد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بهترین دکتری که دیدم رفتم مطب از طرز برخوردش هنوزم توخونه بحث میکنیم تشخیص وراهنمایی هم عالی همیشه دعا گو هستیم از طرف بیمار محمود ارسن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵مشکل مغز و گرفتگی عروق مغزی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵دکتری حاذق صبور بسیار محترم وپر انرژی برای بیمار خیلی وقت میزارن وتشخیصشون فوق العاده هست از اون دکترهایی هستن که با یک نسخه بیمار درمان میشه خدا حفظشون کنه برای خانواده وکشورمون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام ۵۰ سال دارم ۴۰ روز پیش سکته مغزی کردم دو تا از رگهای اصلی مغز ۸۵درصد گرفتگی داشت بعد از رفتن پیش دکتر بعمل انژیو رگها باز واستند گزاری انجام شد ،خدارا شکر الان خیلی حالم خوبه ،ازدکتر وهمکاران همراهشون خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر با برخورد عالی و اخلاق عالیتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام از صمیم قلب از دکتر مرشد عزیزم تشکر میکنم شما با دانش مهارت و مهربانی بینظیرتان جان فرزندم را نجات دادید همیشه دعاگوی شما هستیم قدردان زحمتهای شما خواهیم بود آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما داریم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴سلام من طلا هستم میخوام تجربه ی خودمو در رابطه با عمل تومور نخاعی که دکتر مرشد انجام دادن براتون بزارم: سالها درد شدید کمر داشتم ولی با یه سری روش های سنتی دردمو آروم میکردم که این اواخر دیگ هیچ راهی دردمو اروم نمیکرد نه قرص نه دارو،رفتم ام آر آی دادم که متوجه شدم تومور نخاعی دارم چه روزهای بدی داشتم فکر میکردم کل بدنم پر از تومور شده.دکتر های زیادی رفتم که نمیخوام اسمشون بیارم هیچ کدوم انرژی خوبی ب من منتقل نکردن یا مطمئن نبودن از کارشون در نهایت با سایت دکتر مرشد آشنا شدم نظرها رو خوندم و حضوری با جواب ام آر آی رفتم خدمتشون توی مطب هم همه از ایشان راضی بودن تقریبا تصمیممو گرفتم که عملمو بسپارم به ایشون بعد از چند ساعت معطلی ایشون دیدم که بسیار خوش اخلاق و خوشبرخورد و حرفه ای سوالات منو جواب دادن و با اطمینان تمام گفتن که عملم عالی میشه و خیلی مطمئن گفتن که فلج نمیشم(چیزی که من ازش بشدت میترسیدم) خلاصه خیلی ارژانسی عمل منو انجام دادن روز عملم خیلی استرس داشتم ولی به لطف خدا و دکتر مرشد عزیزم همه چیز عالی پیش رفت)تا ۱ هفته بعد از عملم یکم درد داشتم ولی بعد از ۱ هفته دیگه دردی نداشتم راحت راه میرفتم و با احتیاط به کارام میرسیدم تا ۳ ماه با احتیاط کار میکردم ولی عالی بود همه چی الان ۱۰ ماه از عملم میگذره اصلا درد ندارم تمام کارام انجام میدم ورزش میکنم و همه چی به روال عادی برگشته و روزی ۱۰۰۰۰۰ بار خدا رو شکر میکنم و برای دکتر مرشد عزیزم دعا میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خدای خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴پارگی دیسک خفیف داشتم یک هفته دارم فیزیو تراپی میشم تحت درمانم تا حالا که درد بیشتر شده دکتر با شخصیت وقابل احترام هستند تجربه اولم بوده انشالله نتیجه خواهم گرفت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی هستن از همه لحاظ. صددرصد پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دیسک کمر داشتم عمل کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار در تشخیص عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خیلی دکتر خوش اخلاق و مجرب و بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸کمر مادرم خیلی درد میومد نمیتونست راه بره اقای دکتر عمل کرد خیلی خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بهبود میگرن
۱۴۰۳/۱۰/۱۸مشکل کمر و گردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر خوبی هستد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دیسک کمرکاردکترحرف نداره
۱۴۰۴/۰۲/۱۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۷با سپاس دکتر بسیار دانا و تحصیل کرده ای بودند و خوش رو و خوش بیان فقط سه ساعت زمان برد تا وارد مطب شدیم و تمام کارها را در یک روز انجام می دهند مثل ام ار ای و نوار مغز و اخر شب برای ساعت ۱۱ تونستیم دوباره وارد مطب بشیم و تشخیص اصلی رو بدهند.با تشکر
۱۴۰۴/۰۳/۰۸کمرددرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۴میتونم بگم بهترین دنیاست هم از نظر اخلاق و هم مهارت بمب روحیه و انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با عرض و سلام دکتر فرهنگ خیلی دکتر خوبی هستش بسیار خوش اخلاق و محترم هستن من برای جلسه ی اول رفته بودم پیششون خیلی خوب بود عالی بودن ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار دکتر با شخصیت وکار بلدی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹سلام. فعلا درحال معاینه هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴تا الان ک
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تجربه خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶ایشان پزشکی متخصص، مؤدب، صبور، و محترم هستند. مشکل مرا خیلی سریع تشخیص دادند و برای دقت و اشراف بیشتر به نوع مشکل، برایم آزمایشهایی را نیز نوشتند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۲گردن درد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی بهترین ایران یک یک
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عمل تومور نخاعی و از نتیجه بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۰۳/۳۰من تاکید کردم ب اینکه عمل نمیخام بشم ولی منو فرستادن اکو نوار قلب و ریه...کاره اشتباهی بود فقط هزینه بیخود ...
۱۴۰۵/۰۲/۰۷همسرم خیلی وقت بود سر درد شدید داشت ولی با آزمایشات و ام آر آی خدا رو شکر خیلی بهتر شده بخواهیم درصد حساب کنم از 100 درصد 90 درصد اوکی شده خیلی ممنون از دکتر بسیار خوب و کاردان
۱۴۰۳/۱۱/۰۲جراحی عالی تشخیص دقیق و به موقع
۱۴۰۳/۰۷/۱۰کمرد درد و تشخیصش عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عالی عالی عالی مدیونشم جونمونجات داده
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بینظیر عالی حرفه ای
۱۴۰۳/۰۲/۲۳آقای دکتر کارشون خیلی عالی برخورد عالی اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار متعهد حاذق و متشخص
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکتری بسیار با شخصیت وحاذق
۱۴۰۳/۱۱/۰۳جلسه اولم بوده دارو دادند راضی بودم الان جواب ازمایشاتم رو میخوام ببرم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶باسلام دکتر بسیار باسواد و با احترام تشخیص سریع و درست
۱۴۰۴/۰۶/۲۳سلام من گردن درد داشتم با دارویی که آقای دکتر دادن و راهنمایی هاشون خیلی بهترم. در ضمن ایشون پزشک حاذق،محترم و بسیار با اخلاق هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر فوق العاده هستن بسیار با اخلاق و مودب و با حوصله گوش میدن و مداوا میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی دکترخوبیه عالیه واقعا من میگم بهترین دکترتوایران
۱۴۰۳/۱۰/۲۷ان شاالله نظرات تکمیلی بعاز پایام نقاهت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲