با سلام. من چند سالی بود که سرفه می کردم ، با مراجعه به خانم دکتر بنی آدم، خدا رو شکر با داروهایی که به من دادن، سرفه هام خیلی خوب شد، فقط باید مرتب و درست و طبق گفته های خانم دکتر استفاده بشه،واقعا ازشون ممنونم.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
همسرم سالها اسم داشته و حدود ۵ ساله تحت درمان خانم دکتره و بیماریش کاملا کنترله
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
فوقالعاده هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
عالی هستن ازهمه لحاظ
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بسیار دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
مشکل آسم داشتم و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
دکتر خیلی عالی و با تجربه آیی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
پسرم آسم و الرژی داشت .کار خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
دکتر خوب وباتجدبه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
فوق العاده خوش برخورد و باسواد و درمان عالی. فقط کاش زودتر ایشونو پیدا کرده بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دخترم الرژی فصلی داره نتیجه ی عالی گرفتیم پیش خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
سه سال آلرژی فصلی داشتم . در حال حاضر به کمک خانم دکتر خوب هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
آلرژی شدید عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
بسیاردقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
بسیار با حوصله و با دقت مادررا ویزیت کردند مدت زمان معطلی بسیار کم بود همکاری منشی خیلی خوب بود شرایط احترام و تکریم ارباب رجوع رعایت شده بود برخورد با همراه بیمار بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
من مادرم رو همیشه برای درمان بیماریش، پیش خانم دکتر می برم، واقعا کارشون حرف نداره. خدا پشت و پناهشون باشه.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
پسرم کهیر میزد بدنش به ایشون مراجعه کردم فعلا تحت نظر ایشون هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
دکتر بسیار پرانرژی و پر حوصله کامل و با دقت به بیمار توجه میکنه فعلا ازمایش نوشته
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
الرژی شدید داشتم با تشخیص درست ایشان مشکل برطرف شد . دکتر بسیار با اخلاق و توانمند.
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
فقط یکبارمراجعه داشتن،بسیارباحوصله و خوش برخوردهستن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
پسرم آسم داره و فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
پسرم معاینه شده و هنوز در دروه درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
خیلی عالی حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
انسان به تمام واقعی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
اسم دارم خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
مشکل کهیر دارم بصورت مزمن که تحت درمان زیر نظر ایشان هستم دکتر با حوصله وبادقت به بیمار گوش میدن درکل دکتر خوب وواردی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
دکتر مهربان و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
ریه.تشخیص ودرمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
با سلام
پسرم 3 سال درگیر سرفه بود. دکترهای زیادی بردم ولی نتیجه نگرفتم
با مراجعه به دکنر بنی ادم از همون روز که داروهایش را شروع کرد، خداروشکر اصلا سرفه نداره
نهایت سپاس را از سرکار خانم دکتر بنی آدم دارم که خیلی عالی برخورد و درمان کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
دکتر خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
اگزما داشتم تا حدبسیار خوبی درمان داره پیش میره
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
برخورد خوبشون وتوضیح درمورد مشکلات بیماری من از نکات خوب خانم دکتر بود البته یکبار ویزیت شدم امیدوارم که معالجه هم موفقیت آمیز باشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
مشکل الرژی داشتم، دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
خیلی دکتر خوب با تشخیص عالی با حوصله برای مریض وقت میزارن درمان عالی تهد درمان هستم تو ده روز تاثیر درمان دیدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
خیلی دکتر باحوصله و صبوری بودن کارشونم درسته
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
بسیار دکتر خوش برخورد وبادقت بسیار معاینه می کند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
سلام واقعا دکتر بافرهنگ وبا تجربه هستند انشاالله مدر تمام وجودشان موفق ومویر باشند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
خارش پوستی داشتم با یکبار ویزیت خوب شدم
با تشکر از دکتر گرامی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
رینیت آلرژی داشتم و راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
صبور و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
دکتر مجرب و خوبی ایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عالیییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
آلرژی شدید .خدارو شکر با دارو هایی ک تجویز کردن چند روزه خوب خوب شدم .دکتر عالی هستن ،مهربون خوشاخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
واقعا خیلی دکتر خوب وباتجربه وصبوری هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
با حوصله گوش میدن.تجویز درست رو میکنن و توضیحات کامل. کلا مثبت و روحیه میدم به بیمار..جلسه ی اول و تحت نظر ایشونم بابت آلرژی.بنظرم علمی تجویز میکنن.راضی ام.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
سلام وقت بخیر آلرژی داشتم با دارو ها و تشخیص ایشون خیلی بهتر شدم ممنونم از زحماتتون
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
عالللللللی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
بسیار عالی و مهربان بودند و علائم حساسیت فصلی شدیدم بعد از ویزیت و تجویز دارو تقریبا از بین رفته
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
خیلی دکتر خبره ای در کارشون هستند.خوس اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
خانم دکتر فوق العاده با اخلاق دلسوز باسواد وبسیار با حوصله هستن من واقعا کیف کردم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
دخترم بدنش گاهی دچار خشکی و پوسته پوسته میشد بایه بار مراجع ومنع بعضی از غذاها خوب شدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
همسرم آلرژی داشت خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
تحت درمان هستیم برای دخترم،دکتربسیارمهربان وباتجربه وباشخصیت هستن،خیلی عالی توضیح میدهندوصبورهستن خوب به حرفای مریض گوش میدهند وتلاش میکنن تاهرچه سریع تربیمار بهبود پیداکنه خیلی هم بیماررو امیدوارمیکنه
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲با سلام. من چند سالی بود که سرفه می کردم ، با مراجعه به خانم دکتر بنی آدم، خدا رو شکر با داروهایی که به من دادن، سرفه هام خیلی خوب شد، فقط باید مرتب و درست و طبق گفته های خانم دکتر استفاده بشه،واقعا ازشون ممنونم.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳همسرم سالها اسم داشته و حدود ۵ ساله تحت درمان خانم دکتره و بیماریش کاملا کنترله
۱۴۰۳/۰۳/۲۶فوقالعاده هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالی هستن ازهمه لحاظ
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳مشکل آسم داشتم و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر خیلی عالی و با تجربه آیی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴پسرم آسم و الرژی داشت .کار خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دکتر خوب وباتجدبه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱فوق العاده خوش برخورد و باسواد و درمان عالی. فقط کاش زودتر ایشونو پیدا کرده بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دخترم الرژی فصلی داره نتیجه ی عالی گرفتیم پیش خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سه سال آلرژی فصلی داشتم . در حال حاضر به کمک خانم دکتر خوب هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷آلرژی شدید عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیاردقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار با حوصله و با دقت مادررا ویزیت کردند مدت زمان معطلی بسیار کم بود همکاری منشی خیلی خوب بود شرایط احترام و تکریم ارباب رجوع رعایت شده بود برخورد با همراه بیمار بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶من مادرم رو همیشه برای درمان بیماریش، پیش خانم دکتر می برم، واقعا کارشون حرف نداره. خدا پشت و پناهشون باشه.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳پسرم کهیر میزد بدنش به ایشون مراجعه کردم فعلا تحت نظر ایشون هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر بسیار پرانرژی و پر حوصله کامل و با دقت به بیمار توجه میکنه فعلا ازمایش نوشته
۱۴۰۳/۱۲/۰۲الرژی شدید داشتم با تشخیص درست ایشان مشکل برطرف شد . دکتر بسیار با اخلاق و توانمند.
۱۴۰۳/۰۶/۲۲فقط یکبارمراجعه داشتن،بسیارباحوصله و خوش برخوردهستن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲پسرم آسم داره و فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پسرم معاینه شده و هنوز در دروه درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خیلی عالی حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵انسان به تمام واقعی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶اسم دارم خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مشکل کهیر دارم بصورت مزمن که تحت درمان زیر نظر ایشان هستم دکتر با حوصله وبادقت به بیمار گوش میدن درکل دکتر خوب وواردی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر مهربان و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ریه.تشخیص ودرمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰با سلام پسرم 3 سال درگیر سرفه بود. دکترهای زیادی بردم ولی نتیجه نگرفتم با مراجعه به دکنر بنی ادم از همون روز که داروهایش را شروع کرد، خداروشکر اصلا سرفه نداره نهایت سپاس را از سرکار خانم دکتر بنی آدم دارم که خیلی عالی برخورد و درمان کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳دکتر خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵اگزما داشتم تا حدبسیار خوبی درمان داره پیش میره
۱۴۰۴/۰۴/۱۱برخورد خوبشون وتوضیح درمورد مشکلات بیماری من از نکات خوب خانم دکتر بود البته یکبار ویزیت شدم امیدوارم که معالجه هم موفقیت آمیز باشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶مشکل الرژی داشتم، دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی دکتر خوب با تشخیص عالی با حوصله برای مریض وقت میزارن درمان عالی تهد درمان هستم تو ده روز تاثیر درمان دیدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خیلی دکتر باحوصله و صبوری بودن کارشونم درسته
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار دکتر خوش برخورد وبادقت بسیار معاینه می کند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سلام واقعا دکتر بافرهنگ وبا تجربه هستند انشاالله مدر تمام وجودشان موفق ومویر باشند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خارش پوستی داشتم با یکبار ویزیت خوب شدم با تشکر از دکتر گرامی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۶رینیت آلرژی داشتم و راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷صبور و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر مجرب و خوبی ایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالیییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱آلرژی شدید .خدارو شکر با دارو هایی ک تجویز کردن چند روزه خوب خوب شدم .دکتر عالی هستن ،مهربون خوشاخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲واقعا خیلی دکتر خوب وباتجربه وصبوری هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۶با حوصله گوش میدن.تجویز درست رو میکنن و توضیحات کامل. کلا مثبت و روحیه میدم به بیمار..جلسه ی اول و تحت نظر ایشونم بابت آلرژی.بنظرم علمی تجویز میکنن.راضی ام.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷سلام وقت بخیر آلرژی داشتم با دارو ها و تشخیص ایشون خیلی بهتر شدم ممنونم از زحماتتون
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالللللللی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸بسیار عالی و مهربان بودند و علائم حساسیت فصلی شدیدم بعد از ویزیت و تجویز دارو تقریبا از بین رفته
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خیلی دکتر خبره ای در کارشون هستند.خوس اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خانم دکتر فوق العاده با اخلاق دلسوز باسواد وبسیار با حوصله هستن من واقعا کیف کردم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دخترم بدنش گاهی دچار خشکی و پوسته پوسته میشد بایه بار مراجع ومنع بعضی از غذاها خوب شدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵همسرم آلرژی داشت خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۲۷تحت درمان هستیم برای دخترم،دکتربسیارمهربان وباتجربه وباشخصیت هستن،خیلی عالی توضیح میدهندوصبورهستن خوب به حرفای مریض گوش میدهند وتلاش میکنن تاهرچه سریع تربیمار بهبود پیداکنه خیلی هم بیماررو امیدوارمیکنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۹