۸۴ نفر
دکتر لیلا بنی آدم

دکتر لیلا بنی آدم

فوق تخصص آسم , آلرژی و ایمونولوژی بالینی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۸۹۲۳
۸۶ نفر

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

با سلام. من چند سالی بود که سرفه می کردم ، با مراجعه به خانم دکتر بنی آدم، خدا رو شکر با داروهایی که به من دادن، سرفه هام خیلی خوب شد، فقط باید مرتب و درست و طبق گفته های خانم دکتر استفاده بشه،واقعا ازشون ممنونم.

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

همسرم سالها اسم داشته و حدود ۵ ساله تحت درمان خانم دکتره و بیماریش کاملا کنترله

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

فوقالعاده هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

عالی هستن ازهمه لحاظ

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بسیار دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

مشکل آسم داشتم و عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

دکتر خیلی عالی و با تجربه آیی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

پسرم آسم و الرژی داشت .کار خانم دکتر عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

برخورد

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

دکتر خوب وباتجدبه

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

فوق العاده خوش برخورد و باسواد و درمان عالی. فقط کاش زودتر ایشونو پیدا کرده بودم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

درحال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دخترم الرژی فصلی داره نتیجه ی عالی گرفتیم پیش خانوم دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

سه سال آلرژی فصلی داشتم . در حال حاضر به کمک خانم دکتر خوب هستم

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

آلرژی شدید عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

بسیاردقیق

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار با حوصله و با دقت مادررا ویزیت کردند مدت زمان معطلی بسیار کم بود همکاری منشی خیلی خوب بود شرایط احترام و تکریم ارباب رجوع رعایت شده بود برخورد با همراه بیمار بسیار خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

من مادرم رو همیشه برای درمان بیماریش، پیش خانم دکتر می برم، واقعا کارشون حرف نداره. خدا پشت و پناهشون باشه.

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

پسرم کهیر میزد بدنش به ایشون مراجعه کردم فعلا تحت نظر ایشون هست

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

دکتر بسیار پرانرژی و پر حوصله کامل و با دقت به بیمار توجه میکنه فعلا ازمایش نوشته

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

الرژی شدید داشتم با تشخیص درست ایشان مشکل برطرف شد . دکتر بسیار با اخلاق و توانمند.

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

فقط یکبارمراجعه داشتن،بسیارباحوصله و خوش برخوردهستن.

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

پسرم آسم داره و فعلا تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

پسرم معاینه شده و هنوز در دروه درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

خیلی عالی حتما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

انسان به تمام واقعی

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

اسم دارم خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

مشکل کهیر دارم بصورت مزمن که تحت درمان زیر نظر ایشان هستم دکتر با حوصله وبادقت به بیمار گوش میدن درکل دکتر خوب وواردی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

دکتر مهربان و با حوصله ایی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

ریه.تشخیص ودرمان عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

با سلام پسرم 3 سال درگیر سرفه بود. دکترهای زیادی بردم ولی نتیجه نگرفتم با مراجعه به دکنر بنی ادم از همون روز که داروهایش را شروع کرد، خداروشکر اصلا سرفه نداره نهایت سپاس را از سرکار خانم دکتر بنی آدم دارم که خیلی عالی برخورد و درمان کرد.

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

دکتر خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

اگزما داشتم تا حدبسیار خوبی درمان داره پیش میره

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

برخورد خوبشون وتوضیح درمورد مشکلات بیماری من از نکات خوب خانم دکتر بود البته یکبار ویزیت شدم امیدوارم که معالجه هم موفقیت آمیز باشه

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

مشکل الرژی داشتم، دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

خیلی دکتر خوب با تشخیص عالی با حوصله برای مریض وقت میزارن درمان عالی تهد درمان هستم تو ده روز تاثیر درمان دیدم

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

خیلی دکتر باحوصله و صبوری بودن کارشونم درسته

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

بسیار دکتر خوش برخورد وبادقت بسیار معاینه می کند.

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

سلام واقعا دکتر بافرهنگ وبا تجربه هستند انشاالله مدر تمام وجودشان موفق ومویر باشند

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

خارش پوستی داشتم با یکبار ویزیت خوب شدم با تشکر از دکتر گرامی

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

رینیت آلرژی داشتم و راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

صبور و عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

دکتر مجرب و خوبی ایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

عالیییییییی

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

آلرژی شدید .خدارو شکر با دارو هایی ک تجویز کردن چند روزه خوب خوب شدم .دکتر عالی هستن ،مهربون خوشاخلاق

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

واقعا خیلی دکتر خوب وباتجربه وصبوری هست

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

با حوصله گوش میدن.تجویز درست رو میکنن و توضیحات کامل. کلا مثبت و روحیه میدم به بیمار..جلسه ی اول و تحت نظر ایشونم بابت آلرژی.بنظرم علمی تجویز میکنن.راضی ام.

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

سلام وقت بخیر آلرژی داشتم با دارو ها و تشخیص ایشون خیلی بهتر شدم ممنونم از زحماتتون

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

عالللللللی

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

بسیار عالی و مهربان بودند و علائم حساسیت فصلی شدیدم بعد از ویزیت و تجویز دارو تقریبا از بین رفته

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

خیلی دکتر خبره ای در کارشون هستند.خوس اخلاق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خانم دکتر فوق العاده با اخلاق دلسوز باسواد وبسیار با حوصله هستن من واقعا کیف کردم خدا حفظشون کنه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دخترم بدنش گاهی دچار خشکی و پوسته پوسته میشد بایه بار مراجع ومنع بعضی از غذاها خوب شدن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

همسرم آلرژی داشت خیلی بهتر شده

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

تحت درمان هستیم برای دخترم،دکتربسیارمهربان وباتجربه وباشخصیت هستن،خیلی عالی توضیح میدهندوصبورهستن خوب به حرفای مریض گوش میدهند وتلاش میکنن تاهرچه سریع تربیمار بهبود پیداکنه خیلی هم بیماررو امیدوارمیکنه

۱۴۰۴/۰۷/۰۹
مطب کرج
کرجکرج, خیابان بهشتی, بین خیابان استانداری و خیابان کسری, ساختمان ولیعهدی, طبقه پنجم واحد ۵۰۲
روز‌های شنبه و یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۹
روز‌های پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر
لطفا با شماره ی ۰۹۹۱۴۳۲۳۶۶۵ تماس بگیرید.
  • مطب در روز ۲۶ خرداد تعطیل می باشد.
نقشه مطب
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
۳ روز دیگر
۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۰:۱۵ الی ۱۲
۵ روز دیگر
۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۱۵ الی ۱۸:۴۵
۶ روز دیگر
۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۱۵ الی ۱۸:۴۵
کسانی که دکتر لیلا بنی آدم را پیشنهاد میکنند:
سرکار خانم دکتر آزاده جلال پور غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر آزاده جلال پور
سرکار خانم دکتر سودابه مقدم گوش حلق و بینی سرکار خانم دکتر سودابه مقدم

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب کرج

کرج, خیابان بهشتی, بین خیابان استانداری و خیابان کسری, ساختمان ولیعهدی, طبقه پنجم واحد ۵۰۲

مطب کرج

کرج, خیابان بهشتی, بین خیابان استانداری و خیابان کسری, ساختمان ولیعهدی, طبقه پنجم واحد ۵۰۲