سلام
فک بالا وپاین پیوند استخوان وکاشت پایه ایمپانت
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
از جمله پزشکان با تجربه و برخوردار از دانش روز
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
جراحی فک بالا وپائین وایمپلنت کل فک بالا و پائین
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
توسط آشنایان معرفی شد و سالها پیش توانستم نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
ایشون خیلی دکتر خوبی هستند اما داخل کلینیک شون دکتر های دیگری هستند که اصلا مناسب نیستند و وقت دهی پرسنل بسیار ضعیف و بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
سلام خدمت عزیزان.من یه دندونم کامل خورد شده بود و فقط ریشه داخل لثه بود اما آقای دکتر در کمتر از ۵ دقیقه این دندان و دندان عقل کناری را با هم کشیدن بدون کوچکترین درد حتی بعد از چند ساعت که اثر سر شدگی رفته بود.ممنونم از ایشان
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
عالی بسیار راضی بودم و مجدد میخوام برم پیششون برای ایمپلنت
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
دکتر مسلطی هستند دندون نهفته ای داشتم که به عصبم وصل بود و پیش سه تا جراح خوب رفتم اما واقعا ممنونم ازشون که گفتن کار ما نیست، در5 یا 10 دقیقه جناب دکتر دندون نهفته من و جراحی کردن و بعد عمل اصلا کبودی نداشت و فکم هم سر نشده بود، خیلی خوب بود.
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
با سلام وقت بخیر
دکتر دقیق و زبر دستی هستند.ضمنا همکاران ایشان در کلینیک نیز به بیماران احترام می گذارند و با صبر و حوصله پاسخگو هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
من پیش ایشون جراحی ایمپلنت و دندان نهفته ای که روی خط عصب بود را انجام دادم و واقعا راضی بودم.چون هرجا رفتم میگفتن صورتت بی حس میشه ولی نشد
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
برای ایمپلنت مراجعه کردم ، در یک نوبت ۵ واحد انجام دادند. ایشون بسیار خوش برخورد ، مجرب و در کارشون حرفه ای و سریع هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
برای ایمپلنت نیاز به جابجایی عصب داشتم که جناب دکترحسینیان با استادی تمام جابجایی عصب فک پایین را برام انجام دادندوهم زمان ایمپلنت هارو کارگذاشتند بدون کمترین دردی،ایشان نابغه جراحی ایمپلنت هستند،با سپاس فراوان از ایشان
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
سلام.جهت جراحی وایمپلنت مراجعه کردم .راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
جراحی فک(تحلیل کنیدل مندیبل)
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
من خدمت دکتر ایمپلنت انجام دادم بسیار با اخلاق و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
من خدمت ایشون ایمپلنت انجام دادم واقعا دردی نداشتم ایشان خیلی خوش برخورد بودند و شرایط پرداخت مناسب برای بیماران فراهم کردند .خیلی ممنونم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کارشان خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
جراح خوش اخلاق و خوش برخورد و کارشون عالی بود جراحی دندون دوتا داشتم که بدون درد برام انجام دادن و بعدش پایه ایمپلنت و لیفت سینوس انجام دادند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
جراحی لثه و ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
فوق العاده هستن ایشون واقعا کارشون بی نظیر من ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
جراحی لثه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
ایمپلنت انجام دادم وعالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
کاشت دوعد ایمپلینت داشتم و راضی هستم بعد از 5 سال
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتربسیار بااخلاق وصبورومسلطی هستن،من به شدت داسترس ونگرانی داشتم برای جراحی دندانم،که بعدازجراحی متوجه شدم بی دلیل خودمو اذیت کردم ،آرزوی سلامتی برای آقای دکتر دارم چون واقعا با آرامشی که به من دادن هیچی متوجه نشدم اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
با تجربه و قابل اطمینان
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
من جراحی ایمپلنت اجام دادم و واقعا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
من پیش ایشون دوتا دندون عقل کشیدم و عااالی بودن. دندونمو بدون اینکه بشکنه درآوردن و بخیه هاشون اصلا باز هم نشد و کلا سریع کشیدن و دوختن. خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بسیار معمولی. مشکل صدای فک داشتم. همون پیشنهاداتی که در اینترنت بود بهم دادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
من خدمت آقای دکتر ایمپلنت انجام دادم واقعا اخلاق و کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عالی عالی و عالی همین
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
جراحی دندان عقل و فوق العاااده بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
جراحی دندان عقل واینکه همسرم پیششون ۵واحد ایمپیلنت انجام دادن هر دوتامونم راضی بودیم وهستیم کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
برام ایمپلنت کردند و خیلی راضیم از کارشون
۱۳۹۸/۰۸/۲۴
جراحی دندان عقل و فوق العاااده بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
مشگلی نداشتم کارش عالیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
ایمپلنت انجام دادم کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
دکتر حسینیان خداخیرش بده هرچی بگم کم گفتم از کار و رفتارشون و کادر محترم کلینیکشون .خانمم برای جراحی دندون عقلش چندین دکتر برده بودم توانایی جراحی نداشتند ولی اقای دکتر حسینیان خیلی راحت و بدون هیچ عارضه ای دندون عقل خانمم جراحی کردند واقعا تو کارشون نظیر ندارند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
دکتر با اخلاق حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دندون عقل داشتم که روی کانال عصب بود، و احتمال سری فک و لب رو داشتم که پیش دکتر حسینیان انجام دادم در حد پنج دقیقه کشیدن برام دندون عقل بالا و پایین رو باهم
و بعد جراحی هم اصلا سر نشدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
من برای کشیدن دندون عقل مراجعه کردم دندونم گفتن که روی عصبه و خیلی بابت این قضیه استرس داشتم ولی خب دکتر کارشون خیلی خوب بود و در عرض ۲ دقیقه دندونم رو خارج کردن ولی زمان نوبت دهی منشی خیلی بده مثلا من از ساعت ۱۸ تا ۲۱ اونجا معطل بودم و زمان انتظار خیلی طولانی هست .
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
خیلی خوب و با تجربه و خوش برخورد و با سرعت عمل بااا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
پسرم دندان عقل نهفته داشتند ایشان جراحی کردند
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
دکتر کاربلد و ماهری هستن ، آبان ۱۴۰۳ دندون عقلم رو کانال عصب بود برام جراحی کردن و هزینه شون ۱سوم قیمت دکترای دیگه بود،
و دکترای دیگه گفته بودن لبم تا ۶ماه بیحس میشه، ولی ایشون با مهارت کارشون انجام دادن و لبم بیحس نشد ، ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
کاشت ایمپلنت .
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
سلام آقای دکتر هم خوش اخلاق هستند وهم دستشون سبک بود وزود خوب شدم چون پیش آقای دکتر جراحی داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
ایمپلنت
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
برای من جراحی دندون عقل انجام دادن کارشون بسیار حرفه ای بود بدون اینکه متوجه بشم دندونمو کشیدن و بخیه زدن و مدام ازم میپرسیدن حالم خوب هست یا نه خیلی مهربون و خوش رفتار بودن . بعد از جراحی هم مشکلی نداشتم یه مقدار درد بود که با مسکن برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
فعلانرفتم توراهم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
انقدر متین،صبور و فهیم هستند که حد نداره
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
خوش اخلاق خنده رو کار درست
۱۳۹۹/۰۳/۲۲
چند واحد ایمپلنت خودم و همسرم انجام دادیم و کاملا راضی هستیم چون دکتر واقعا پنجه طلا هستن و از اون مهمتر اخلاقشون بی نظیره
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
بسیار ع
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
بسیار دکتر حاذق و شریفی هستن ممنونم ازشون امروز دندون عقل نهفته منو که خیلی قبلا سرش اذیت شده بودم رو در کمترین زمان ممکن جراحی کردن، خدابهشون سلامتی و برکت بده.
سیدمهدی حسینیان، متخصص جراحی دهان، فک و صورت و ایمپلنتولوژیست دارای بورد تخصصی، با بیش از ۲۰ سال سابقه طبابت و جراحی در تهران. تمرکز اصلی درمان ها شامل جراحی های پیچیده، کاشت تخصصی ایمپلنت دندان و بازسازی های فک با استفاده از روش های نوین و تجهیزات دیجیتال است. خدمات اصلی شامل جراحی های پیشرفته فک و صورت، کاشت ایمپلنت دندان، جراحی دندان های نهفته و عقل، دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی، و درمان های دیجیتال دندانپزشکی است. همچنین خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله ارتودنسی، پریودنتولوژی و دندانپزشکی کودکان ارائه می شود. کلینیک با همکاری گسترده با شرکت های بیمه، دسترسی به خدمات باکیفیت و تخصصی را تسهیل کرده است.
دکترفوق العاده متبحر وصبور وعالی خداحفظشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مشاوره بینی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶جراحی دندان عقل و فوق العاااده بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵سلام فک بالا وپاین پیوند استخوان وکاشت پایه ایمپانت
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۷/۱۱از جمله پزشکان با تجربه و برخوردار از دانش روز
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۴جراحی فک بالا وپائین وایمپلنت کل فک بالا و پائین
۱۴۰۱/۰۸/۱۷خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۸/۲۹توسط آشنایان معرفی شد و سالها پیش توانستم نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ایشون خیلی دکتر خوبی هستند اما داخل کلینیک شون دکتر های دیگری هستند که اصلا مناسب نیستند و وقت دهی پرسنل بسیار ضعیف و بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۱سلام خدمت عزیزان.من یه دندونم کامل خورد شده بود و فقط ریشه داخل لثه بود اما آقای دکتر در کمتر از ۵ دقیقه این دندان و دندان عقل کناری را با هم کشیدن بدون کوچکترین درد حتی بعد از چند ساعت که اثر سر شدگی رفته بود.ممنونم از ایشان
۱۴۰۲/۰۶/۱۵عالی بسیار راضی بودم و مجدد میخوام برم پیششون برای ایمپلنت
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۶دکتر مسلطی هستند دندون نهفته ای داشتم که به عصبم وصل بود و پیش سه تا جراح خوب رفتم اما واقعا ممنونم ازشون که گفتن کار ما نیست، در5 یا 10 دقیقه جناب دکتر دندون نهفته من و جراحی کردن و بعد عمل اصلا کبودی نداشت و فکم هم سر نشده بود، خیلی خوب بود.
۱۴۰۰/۰۶/۲۹با سلام وقت بخیر دکتر دقیق و زبر دستی هستند.ضمنا همکاران ایشان در کلینیک نیز به بیماران احترام می گذارند و با صبر و حوصله پاسخگو هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶من پیش ایشون جراحی ایمپلنت و دندان نهفته ای که روی خط عصب بود را انجام دادم و واقعا راضی بودم.چون هرجا رفتم میگفتن صورتت بی حس میشه ولی نشد
۱۳۹۹/۰۹/۲۹برای ایمپلنت مراجعه کردم ، در یک نوبت ۵ واحد انجام دادند. ایشون بسیار خوش برخورد ، مجرب و در کارشون حرفه ای و سریع هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹برای ایمپلنت نیاز به جابجایی عصب داشتم که جناب دکترحسینیان با استادی تمام جابجایی عصب فک پایین را برام انجام دادندوهم زمان ایمپلنت هارو کارگذاشتند بدون کمترین دردی،ایشان نابغه جراحی ایمپلنت هستند،با سپاس فراوان از ایشان
۱۴۰۲/۰۸/۱۵سلام.جهت جراحی وایمپلنت مراجعه کردم .راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵جراحی فک(تحلیل کنیدل مندیبل)
۱۴۰۳/۰۴/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶من خدمت دکتر ایمپلنت انجام دادم بسیار با اخلاق و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷من خدمت ایشون ایمپلنت انجام دادم واقعا دردی نداشتم ایشان خیلی خوش برخورد بودند و شرایط پرداخت مناسب برای بیماران فراهم کردند .خیلی ممنونم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹کارشان خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۹/۱۲جراح خوش اخلاق و خوش برخورد و کارشون عالی بود جراحی دندون دوتا داشتم که بدون درد برام انجام دادن و بعدش پایه ایمپلنت و لیفت سینوس انجام دادند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴جراحی لثه و ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۹/۲۲فوق العاده هستن ایشون واقعا کارشون بی نظیر من ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴جراحی لثه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ایمپلنت انجام دادم وعالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۸کاشت دوعد ایمپلینت داشتم و راضی هستم بعد از 5 سال
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتربسیار بااخلاق وصبورومسلطی هستن،من به شدت داسترس ونگرانی داشتم برای جراحی دندانم،که بعدازجراحی متوجه شدم بی دلیل خودمو اذیت کردم ،آرزوی سلامتی برای آقای دکتر دارم چون واقعا با آرامشی که به من دادن هیچی متوجه نشدم اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳با تجربه و قابل اطمینان
۱۴۰۰/۱۰/۲۴من جراحی ایمپلنت اجام دادم و واقعا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵من پیش ایشون دوتا دندون عقل کشیدم و عااالی بودن. دندونمو بدون اینکه بشکنه درآوردن و بخیه هاشون اصلا باز هم نشد و کلا سریع کشیدن و دوختن. خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار معمولی. مشکل صدای فک داشتم. همون پیشنهاداتی که در اینترنت بود بهم دادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴من خدمت آقای دکتر ایمپلنت انجام دادم واقعا اخلاق و کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی عالی و عالی همین
۱۴۰۴/۰۴/۱۹جراحی دندان عقل و فوق العاااده بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱جراحی دندان عقل واینکه همسرم پیششون ۵واحد ایمپیلنت انجام دادن هر دوتامونم راضی بودیم وهستیم کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴برام ایمپلنت کردند و خیلی راضیم از کارشون
۱۳۹۸/۰۸/۲۴جراحی دندان عقل و فوق العاااده بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۹مشگلی نداشتم کارش عالیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۷ایمپلنت انجام دادم کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۳دکتر حسینیان خداخیرش بده هرچی بگم کم گفتم از کار و رفتارشون و کادر محترم کلینیکشون .خانمم برای جراحی دندون عقلش چندین دکتر برده بودم توانایی جراحی نداشتند ولی اقای دکتر حسینیان خیلی راحت و بدون هیچ عارضه ای دندون عقل خانمم جراحی کردند واقعا تو کارشون نظیر ندارند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر با اخلاق حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دندون عقل داشتم که روی کانال عصب بود، و احتمال سری فک و لب رو داشتم که پیش دکتر حسینیان انجام دادم در حد پنج دقیقه کشیدن برام دندون عقل بالا و پایین رو باهم و بعد جراحی هم اصلا سر نشدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰من برای کشیدن دندون عقل مراجعه کردم دندونم گفتن که روی عصبه و خیلی بابت این قضیه استرس داشتم ولی خب دکتر کارشون خیلی خوب بود و در عرض ۲ دقیقه دندونم رو خارج کردن ولی زمان نوبت دهی منشی خیلی بده مثلا من از ساعت ۱۸ تا ۲۱ اونجا معطل بودم و زمان انتظار خیلی طولانی هست .
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی خوب و با تجربه و خوش برخورد و با سرعت عمل بااا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰پسرم دندان عقل نهفته داشتند ایشان جراحی کردند
۱۴۰۱/۰۹/۱۶دکتر کاربلد و ماهری هستن ، آبان ۱۴۰۳ دندون عقلم رو کانال عصب بود برام جراحی کردن و هزینه شون ۱سوم قیمت دکترای دیگه بود، و دکترای دیگه گفته بودن لبم تا ۶ماه بیحس میشه، ولی ایشون با مهارت کارشون انجام دادن و لبم بیحس نشد ، ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۰کاشت ایمپلنت .
۱۴۰۴/۰۱/۱۶سلام آقای دکتر هم خوش اخلاق هستند وهم دستشون سبک بود وزود خوب شدم چون پیش آقای دکتر جراحی داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵ایمپلنت
۱۴۰۲/۱۱/۰۶برای من جراحی دندون عقل انجام دادن کارشون بسیار حرفه ای بود بدون اینکه متوجه بشم دندونمو کشیدن و بخیه زدن و مدام ازم میپرسیدن حالم خوب هست یا نه خیلی مهربون و خوش رفتار بودن . بعد از جراحی هم مشکلی نداشتم یه مقدار درد بود که با مسکن برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۷فعلانرفتم توراهم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷انقدر متین،صبور و فهیم هستند که حد نداره
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خوش اخلاق خنده رو کار درست
۱۳۹۹/۰۳/۲۲چند واحد ایمپلنت خودم و همسرم انجام دادیم و کاملا راضی هستیم چون دکتر واقعا پنجه طلا هستن و از اون مهمتر اخلاقشون بی نظیره
۱۴۰۱/۱۲/۰۸بسیار ع
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار دکتر حاذق و شریفی هستن ممنونم ازشون امروز دندون عقل نهفته منو که خیلی قبلا سرش اذیت شده بودم رو در کمترین زمان ممکن جراحی کردن، خدابهشون سلامتی و برکت بده.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ایمپلنت
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ویزیت.شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱جراحی دندادن عقل
۱۴۰۰/۰۹/۱۷کشیدن دندان آسیاب با جراحی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷