پروفسور مژگان کریمی زارچی فلوشیپ انکولوژی زنان با شماره نظام پزشکی ۷۸۸۱۶ در تهران و یزد فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، سعادتآباد و نیز در کلینیک بیمارستان مرتاض یزد پذیرای بیماران است.
پروفسور مژگان کریمی زارچی با عنوان فلوشیپ انکولوژی زنان و شماره نظام پزشکی ۷۸۸۱۶، از برجستهترین پزشکان حوزه سرطانهای زنان در ایران به شمار میرود. ایشان استاد تمام (پروفسور) انکولوژی زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند و سابقهای غنی در جراحی و مدیریت بیماریهای زنان و زایمان دارند. پروفسور مژگان کریمی زارچی علاوه بر دریافت فلوشیپ انکولوژی زنان، پیشتر مدرک تخصصی زنان و زایمان را اخذ نمودهاند و از سال ۱۳۸۳ در این حوزه فعالیت میکنند. پس از کسب رتبه برتر بورد تخصصی و فلوشیپ انکولوژی زنان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، نقش مهمی در پیشگیری، تشخیص و درمان سرطانهای زنان در کشور ایفا کردند.
در کارنامه علمی پروفسور مژگان کریمی زارچی تألیف شش کتاب تخصصی، انتشار بیش از ۱۰۰ مقاله معتبر بینالمللی و دریافت جوایز متعدد ملی و پژوهشی از جمله بانوی برگزیده کشوری و جوانترین زن محقق بیماریهای زنان به چشم میخورد. ایشان عضو مرکز تحقیقات خون، انکولوژی و ژنتیک و همچنین عضو انجمن بینالمللی آنکولوژیستهای زنان اروپا و آمریکا هستند. بسیاری از بیماران در تهران و یزد، پروفسور کریمی زارچی را به دلیل رویکرد علمی، دقت بالا در درمان سرطانهای زنان و رفتار حرفهای مورد اعتماد میدانند.
مطب اصلی پروفسور مژگان کریمی زارچی در تهران، سعادتآباد، بین میدان کتاب و سرو، ضلع جنوبی سرو غربی، پلاک ۱۱۴، طبقه بالای بانک صادرات، واحد ۳ واقع شده است. همچنین ایشان روزهای چهارشنبه در کلینیک بیمارستان مرتاض یزد و پنجشنبهها در اتاق عمل مرتاض حضور دارند. بیماران میتوانند با مراجعه به این آدرسها برای ویزیت و درمان اقدام نمایند.
با توجه به فعالیت مستمر و موفقیتهای علمی، پروفسور مژگان کریمی زارچی، فلوشیپ انکولوژی زنان، یکی از مراجع اصلی درمان سرطانهای زنان در تهران و یزد محسوب میشود. حضور ایشان در دو شهر، امکان دسترسی بیماران از نقاط مختلف کشور را آسانتر کرده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد - بین میدان کتاب و سرو - ضلع جنوبی سرو غربی - پلاک ۱۱۴ - طبقه بالای بانک صادرات - واحد ۳
خونریزی شدید پس از زایمان به بهترین نحو حل شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۲هنوزنتیجه ای دریافت نکردم 3ماه بایدداروبخورم ولی خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی دکتر با تجربه و وظیفه شناس هست من که راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰سرطان رحم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دکتر فوق العاده خوبی هستن و من کاملا راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عمل فیبروم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲پاپاسمیر مثبت و حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بهبودی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۵کاردرست و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عمل میومکتومی انجام دادم و راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۶فیبروم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بی نظیره ،هم حرفه هم اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۲برای بارداری
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عالی خونریزی پس از زایمان نجاتم دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خیلی کارش درسته
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خوب بودن.ولی پر هزینه
۱۴۰۰/۰۲/۱۴کیست درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵فعلا یک جسله رفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷اندومتریوز، تحت درمان هستم، راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۱۴در حال گذران دوره درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲فعلا یک جلسه به ایشون مراجعه کردم،.انشاالله به نتیجه ی خوبی برسم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱دکتر بسیار ماهری هستن و از همه لحاظ عالییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳دکتر عالی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۲اندومتیروز
۱۴۰۰/۰۴/۲۱درد شدید لگن و تشخیص آندومتریوز ،که بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار حاذق و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خونریزی شدید داشتم حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹زایمان عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۹عالی و بسیار خوب من مشکل hpv داشتم که تحت نظر ایشون عمل کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل فییبرون
۱۴۰۰/۰۶/۱۳درمان زگیل تناسلی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار عاای و صبور
۱۴۰۰/۰۲/۰۲مشکل زیگیل تناسلی داشنم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوب بوده
۱۳۹۹/۰۳/۱۷فعلا تحت درمانم و تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲سزارین .عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲بهترین
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دکتر با تجربه و با دقتی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳متخصص و محترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳راضی بودم از اینکه وقت گذاشتن و توضیح کامل در مورد شرایطم دادند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عمل جراحی فیبروم داشتم و واقعا یکی از بهترین دکترای زنان هستم و من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷پرفسور فوق العاااااده عالی و بینظیر واقعااا باعث افتخارمون هست که همچین پرفسور حاذقی داریم عمل جراحی داشتم واقعا پنچه طلا هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیااااررررر عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲تشخیص عالی و به جا
۱۴۰۰/۰۷/۱۸من هنوز زیر نظرشون هستم عالی هستن بمب انرژی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۵برخورد عالی داشتن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی بده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کیست داشتم عمل کردم واقعا کارشون خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بهترین پزشک
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی خوب و کار بلد هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸مشکل نازایی وحاملگی های مولد مشکلم حل شد والآن سومین فرزندم سه سالشمار هست. خیلی دکتر خوش رو ورودی هست از همه نظر بهترین هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۱معمولی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱از لحاظ هورمونی متعادل نبود بدنم، نسخه ی دکتر خوب بود اما بدنم الان دوباره بهم ریخته، مجدد می خوام برم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خیلی تشخیصشون خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳سلام کارشون عالیه بی نطیروبی نقص
۱۴۰۱/۰۳/۰۷ناباروری باردارشدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عا لی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل زنان و خداروشکر
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالی در تخصص و تشخیص و ویزیت
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر خبره
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷باردار هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵فعلا ک هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی بوده
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دکتر خوب و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶به نظرم پزشک خوبی هستن ولی من مشکل خاصی نداشتم که بتونم نظر بدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تنبلی تمخدان
۱۳۹۹/۱۰/۰۳سلام من برای درمان عفونتهای مکرر رحم به ایشون مراجعه کردم و از نتیجه هم راضی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ایشون پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷عاااااااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالی بی نظیرن توی تشخیص و درمان
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عمل هیستروکومی رادیکال
۱۴۰۰/۰۳/۲۵در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶سلام این که دو بیمار رو همزمان ویزیت میکنن اصلا خوب نیست و هر بیمار باید به صورت خصوصی ویزیت شود
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بیماری آدنومیوز و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۲باردارم وپیش ایشون مراقبت میشوم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار در تشخیص و درمان وارد هستن و از همه مهمتر به بیمار احترام قائلن و وقت کافی میذارن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی ، بسیار خوش برخورد و مهربون با دانش بالا ، عمل هیستروکتومی و خیلی هم راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰دکتر خوبیه ولی وقت دهی سخته و منشی خوبی نداره و تلفن ها پاسخگو نیست و برای هر سوالی باید وقت اینترنتی بگیرید.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷تحت نظر
۱۳۹۹/۱۱/۳۰فقط یکبار مراجعه کردم هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بینظیر
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی بوود
۱۳۹۹/۱۰/۱۲برای لیزر درمانی مراجعه کردم. خیلی باتجربه و باعلم بودن. ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عااالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵میوم داشتم عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بسیار مسلط و خبره بودند و سرعت عمل بسیار بالایی داشتند. طوری که در معاینه و درمان اذیت نشدم و از حاصل کار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶کیست اندیومدویز
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷برای سرطان دهانه رحم تحت درمان ایشان بودم و بهبودی کامل حاصل شد.بسیار باسواد و با تجربه هستند.
۱۳۹۹/۱۲/۰۳فیبرم بزرگ داشتم و دچار خونریزی زیاد در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی با یک ویزیت ک
۱۳۹۹/۰۹/۱۶سلام. مادرم 3ماه پیش عمل کیست انجام دادن. عمل بخوبی انجام شد. واقعا کارخانوم دکترعالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عااالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۵دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱من عفونت شدیدقارچی داشتم وخداروشکر خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹کولیت داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۱یک نوبت پیش ایشان رفتم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر خودش خوبه ولی منشیش به درد نخوره
۱۴۰۱/۰۳/۱۶فوق العاده دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۶زارزدذ
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عالی بودن خانم دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۸اندومتریوز- بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸زگیل تناسلی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی باحال
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۱زگیل تناسلی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶برای چکاپ و ماموگرافی مراجعه کردم دکتر حاذق و با حوصله ای هستند و فوق العاده انسان شریف
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴گفتن سرطان رحم که بعد از مراجعه واسم لیزر انجام دادن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴زگیل تناسلی و عای
۱۴۰۰/۰۱/۲۶بسیاری عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام خیلی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی .
۱۴۰۱/۰۲/۱۹مشکل سرطان رحم داشتم که باید رحم را در میآوردم که خدا را شکر با تجویز داروهای خوب خانم دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱زگیل تناسلی داشتم لیزر شده توسط ایشان و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی خوب هستش
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار با وجدان و سطح علمی بالا
۱۴۰۰/۱۰/۱۶علی بود
۱۳۹۹/۰۵/۳۱تشخیص بسیار عالی و خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۰/۲۰هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵سلام ،خانم دکتر کریمی دکتری هستند فوق العاده و بی نظیر وبسیار با تجربه ان شاالله از این دکترهای عالی در جامعه زیاد باشند ممنونم از خانم دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۳۰توده لگنی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶عالی هستن محترم با دانش بااخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۴فعلا در حال معالجه هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بهترین دکتر دردنیا
۱۴۰۱/۰۲/۱۶دکتر بسیار عالی و خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۶بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۴زخم های رحمی داشتم مراجعه کردم خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹جراحی کیست درمویید انجام دادم. تشخیص عالی داشتن. و از جراحی راضی بودم.
۱۴۰۱/۰۳/۰۷خیلی عالی خیلی دکتر خوب صبوری بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰Hpv 16 توسط دکتر عمل شدم راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۲۸اچ پی وی.فعلا ک دکتر میگ بهترشدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عمل رحم وروده داشتم وعالی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عفونت شدیدقارچی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰مشکل اچ پی وی داشتم لیزر کردن برام فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴تشخیص مریضی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵خوب یبود
۱۳۹۹/۰۴/۰۵پلیکیستیک
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عمل فیبروم وبرداشت رحم بسیار دکتر بااخلاق وتو کارشون حرفه ای
۱۴۰۰/۰۸/۰۸زخم دهانه رحم دوبار پیش خانم دکتر لیزر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱فقط میتونم بگم خدا خیرش بده انشالله تندرست باشن عاشقشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیاردکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فعلا نتیجه ای حاصل
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۲توده اندومتریوز دارم و در حال درمانم فعلا بهم دارو دادن تا سه ماه مصرف کنم و بعد سه ماه مراجعه کنم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲شماره تلفن مطب پاسخ داده نمیشه. حضوری مراجعه شد که گفتن برا نوبت گرفتن باید به بیمارستان لاله تماس بگیری. کاش این رو در همین سایت میگفتن.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶