دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی با شماره نظام پزشکی 102590 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی قاضی، جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی، یکی از پزشکان معتبر در حوزه اورولوژی در شهر مشهد است. او با شماره نظام پزشکی 102590 و عضویت در سازمان نظام پزشکی و کالج جراحان انگلستان، به عنوان متخصص بیماریهای کلیه و دستگاه ادراری فعالیت میکند. مطب دکتر مهدی قاضی در شهر مشهد واقع شده و بیماران میتوانند به نشانی آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول مراجعه کنند. تخصص دکتر قاضی شامل درمان بیماریهای کلیوی، مجاری ادراری، مشکلات پروستات و ناباروری مردان است و علاوه بر آن، خدمات درمانی متنوعی در حوزه جراحی باز و بسته، لیزر، درمان اختلال نعوظ، و جراحی میکروسکوپیک سیستم ادراری تناسلی ارائه میدهد.
مدرک تحصیلی دکتر مهدی قاضی، تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) است و او دوره تکمیلی اورولوژی را در بریتانیا گذرانده است. وی همچنین عضو جامعه جراحان و انجمن اورولوژی ایران و مشهد است که اعتبار علمی و حرفهای او را دوچندان میکند. خدمات تخصصی اورولوژی بانوان نیز در مطب این پزشک ارائه میشود و معاینات زنان توسط دستیار پزشک خانم انجام میشود تا رضایت و آرامش خاطر بیماران حفظ شود.
نظرات بیماران درباره دکتر مهدی قاضی عمدتاً مثبت بوده و بسیاری از آنها از تشخیص دقیق و برخورد محترمانه او رضایت بالایی داشتهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند و این موضوع نشاندهنده اعتماد بالای مراجعان به تواناییهای درمانی او است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و بیماران میتوانند با سهولت برای ویزیت حضوری اقدام کنند. دکتر مهدی قاضی، متخصص اورولوژی در مشهد، با بهرهگیری از دانش روز و رویکرد حرفهای، خدمات درمانی جامعی را به بیماران خود ارائه میدهد.
دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی (اورولوژی) است.
مطب دکتر قاضی در مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی قاضی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر قاضی خدمات جراحی کلیه، مجاری ادراری، درمان ناباروری مردان، جراحی لیزری، درمان زگیل تناسلی و بیماریهای اورولوژی بانوان را ارائه میدهد.
بله، معاینات و اقدامات درمانی مربوط به بانوان توسط دستیار پزشک خانم در مطب انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
برای مشکل زودانزالی رفتم دارو دادند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سنگ دارم دارو میخورم و ورزش میکنم گفتند احتمال زیاد میفته سنگم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴پروستات عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مشکل پلاک پیرونی دارم گفتند مراحل اولیه ی بیماری هست نیاز به جراحی نیست دارو دادند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱از دکتر قبلم خیلی بهتر هستند، همه چیز حساب شده است
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سر وقت رفتیم داخل عالی از هر نظر
۱۴۰۴/۰۵/۲۲چون همش سوزش و تکرر ادرار داشتم تقریبا ۱ ماه رفتم میششون که نسخه شون معجزه کرد و تمام سوزشم یرطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عمل فتق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عمل کردم عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب بودن، زگیل داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴ورم کرده بود کشاله رانم گفتند باد فتق دارم ولی خفیفه
۱۴۰۵/۰۳/۰۵تنگی مجاری ادرار
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ایشون یکی از بهترین ارولوژ های دنیان
۱۴۰۴/۰۶/۱۸قابل تحسین هستند الکی بیمار رو عمل نمیکنن و این یک ویژگی منحصر به فرد ایشون هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۵اوکی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۲بی اختیاری ادرار داشتم برام اسپری و دارو دادند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷واقعا20
۱۴۰۴/۰۴/۳۰برای معاینه و چکاپ برای زگیل تناسی رفتم، با انجام معاینه های اولی ایشان صحت و سلامت بنده تایید شد ضمن اینکه مشکل مجاری اداری هم بود که دارو دادند،در کل خیلی خوب و آگاه و با تجربه بودن...
۱۴۰۵/۰۳/۱۳تزریق ژل داشتم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹سنگ شکن کردند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عمل tulکردم پیششون فوق العاده اند
۱۴۰۴/۰۵/۲۳پنج ستاره میدم بعشون چون بسیار دانا و باشخصبت ان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عمل جراحی
۱۴۰۴/۰۵/۲۳زگیل داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تب و لرز و درد پهلو داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی و مرتب هستند. فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸در حال درمان هستم مشکل اختلالات نعوظ داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ناباروری عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر معصومی عالی هستند در ختنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۹کیست بیضه همسرم رو جراحی کردند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بیضه پسرم پایین نیومده بود، عملش کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹کجی الت دارم و عمل کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳من رو از، جراحی نجات دادند واقعا متشکرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بهترین درزمینه مشاوره وکاملترین مرجع تخصصی وتشخیص جوش وزیگیل های تناسلی.ممنون ازآقای دکتر بابت راهنمایی به جا وتاثیرگذارشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی خیلی خوب بود برای اولین بار بود مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۳ا نوبت ویزیت شدم نمیتونم نظر بدم الان
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ناباروری داشتیم با داروهاشون مشکل رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۸ورم پروستات با داروهاشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱راضی بودم، تمیز و مرتب
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بهترین پزشک ارولوژی مشهد هستند، خیلی خوش برخورد و با علم
۱۴۰۴/۱۲/۲۴پروستات
۱۴۰۲/۰۸/۲۳در مجموعه ی ایشون ویزیت شدم مشکلم رفع شد و بسیار رضایت دارم کادری مجرب و کار بلد دارند
۱۴۰۴/۱۱/۱۹سنگ مثانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دو جلسه شاک ویو انجام شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سنگ کلیه الحمدالله معالجه شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳خیلی خیلی کار درست هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خیلی گشتم، ایشان از همه بهتر بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۴پسرم تنگی مجرا داشت و داره درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سنگ حالب داشتم سوزش ادرار شدید دارم دارو دادند و عملم کردند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰برای کجی الت عمل کردند از شهر دیگری اومدم و انتخابم عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۶زگیل داشتم تو یه محیط بهداشتی برداشتم خیلی خوشم اومد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بیوپسی بیضه
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آزمایش پروستات بالا رفته بود ۶ ماهه بیمارشونم الان اومده زیر ۱
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸تبخال داشتم که پماد و کپسول دادند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بهیودی کامل در رابطه با بیماری مورپ نظر
۱۴۰۴/۰۴/۲۴برای سنگ کلیه مراجعه داشتم، خیلی پسندیدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹پزشک بسیار خوش برخورد و خوبین، تنگی مجرا داداشمو تو مطبشون بر طرف کردن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سنگ کلیه .فعلا که درگیر هستیم باید سنگ شکنی کنم .دکتر بسیار عالی و مهربون
۱۴۰۲/۰۴/۳۰مشکل درد کشاله ران داشتم گفتند عمل کنم ایشالا خیر باشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲نازایی دارم دارو میخورم تا نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۶تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۴زگیل تناسلی داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰شن ریزه دارم دارو نوشتن که سنگا آب بشن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶برای تکرر و سوزش ادرار مراجعه کردم ب یک قرص درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار دکتر حاذق وخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۹دیروز رفتم اینجا، سونو دادن ،کارمو راه انداختن، برای چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴سنگ کلیه خوب
۱۴۰۲/۱۰/۲۰رفتم لیزر یک خال گوشتی روی دستگاه تناسلی کارشون خوب بود پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۷سنگ کلیه بزرگ دارم نامه دادند برای سنگ شکن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴تکرر ادرار داشتم توسط ایشون معاینه شدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۳زگیل تناسلی داشتم و با کرایو تراپی رفع شد و خیلی راضیم از کار دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۳۱سنگ کلیه داشتم. دو تا پزشک گفتن باید سنگ شکنی کنم ولی دکتر سلطانی با دارو سنگ های منو انداخت مرسی پزشک با تجربه و دانایی هشتند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۱۵راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶نازایی داشتم که خداروشکر با داروهاوشن جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹ادمو گیج نمیکنن ...داروهاشون خیلی خوبه ...من که راضی ام
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بسیار دکتر کار بلد و ماهری هستن ...مشکلم کیست بزرک بیرونی کلیه سمت چپم بود لاپوراسکوپی انجام دادم. عملش فوقالعاده بود خیلی هم راضییم. خداوند همیشه نگهدارش باشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۳باسلام کاملا مسلط وحرفهای
۱۴۰۴/۰۸/۱۳درحال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۷سنگ کلیه داشتم دارو بهم دادن گقتن اکه نیفتاد بعد ییا برای سنگ شکنی خدتروشکر دفع کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خون تو اسپرمم بود با داروی دکتر سلطانی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰هورمون هام بهم ریخته بود دارو دادند
۱۴۰۲/۱۱/۰۴سلام من یک یکبار رفتم تقریبا نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹بیماریم برای الت تناسلی هست
۱۴۰۲/۰۶/۲۸کجی الت داشتم عمل کردند
۱۴۰۵/۰۱/۱۸عفونت شدید داشتم که خوب شدم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸زگیل تناسلی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴فتق شدیدا بزرگی داشت پدرم. عمل کزدن.خیلی خوش برخود هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷ختنه انجام دادیم پیش دکتر معصومی راض ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۵من سنگ ۱۵ میلی متری در حالب راست داشتم که عمل tul کرد و الان راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۱۶زگیل داشتم ک برام برداشتند و پاکش کردند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوب و ماهر
۱۴۰۴/۰۹/۲۱یکی از دوستام سوزاک می شد و دکتر دارو تجویز کردن ازش راضی بود و بهبود یافت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸التم زخم شده بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳نازایی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲ترسیده بودم زگیل دارم ولی دکتر به بابام توضیح داد ک زگیل ندارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱مشکل پروستات دارم ماه پیش عمل کردند پروستات رو تراشیدندالحمدالله خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پزشک با وجدان و. کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تزریق ژل داشتم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶از افغانستان اوندن ب ای عمل فتق
۱۴۰۳/۱۱/۱۷درد پهلو هام بود گفتن سنگ نیست دارو شل کننده دادن خیلی خوب شدم الان
۱۴۰۳/۰۳/۲۷تب خال تناسلی داشتم با یه ویزیت کلا خوبشدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عمل فتق راست انجام شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵هیدروسل داشتم هفته پیش عمل کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰زگیل تناسلی داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰محیط مطب خیلی خوب و روند پذیرش خیلی سریع انجام شد
۱۴۰۵/۰۱/۲۹سنگ شکنی کردم پیششون تو بیمارستان
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سیستوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل ادراری داشتم که دارو بهم دادن خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سنگ داخل مثانه م درست شده بود که برام لیزری جراحی کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳برای درمان سنگ مجرا مراجعه کزدم. خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بی اختیاری ادرار فرزندم کاملا بهبود یافت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پراستار
۱۴۰۴/۰۴/۱۳با داروهای اقای دکتر تونستم بچه دار بشم بعد ۵ سال
۱۴۰۵/۰۳/۱۶پسرم درد بیضه داره دارو دادند بهش
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عالی هستند، مراجعه کردم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹تنگی مجرا داشتم. برام میل زد اقای دکتر. خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سنگ شکن کردند منو
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶زودانزالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸من مشکل سنگ کلیه و درد شدید داشتم که به لطف آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر خوبی هستند ولی هزینه عمل هاشون زیاد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸کیفیت خدمات عالی بود از زمان پذیرش تا ویزیت همه چیز با نظم و احترام انجام شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶پروستات بزرگ شده دارو دادند مصرف کنم تا ادراری خوب بیاد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵جراحی عالی انجام دادن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عفونت ادراری داشتم که دارو دادن تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷زودانزالی داشتم دکتر سلطانی درمانم کرد راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تب خال تناسلی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲برای همسرم مراجعه کردیم..تشخیصشون دقیقه و روال نوبت دهی تا ویزیت خیلی راحت و بدون اتلاف وقته
۱۴۰۴/۰۴/۲۳سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بهترین هستند در مشهد من عفونت کلیه داشتم درمان شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۵عالی هستند، پیشنهاد میدم حتما
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سنگ شکنی کردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عااااااااتلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲کیست بیضه داشتم، معاینم کزدن گفتن چیزی نیست، راحت نوبت میدن، سریع کار راه میندازم
۱۴۰۴/۱۰/۰۸ناباروری داشتم با دو ویزیت مشکلم حل شد و صاحب فرزند شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سوزش ادرار دارم و پروستاتم بزرگ بود داروهاش عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵شب ادراری دارم دارو دادن بهم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱۵۷سالمه به خاطر دیابت مشکل مردانه پیدا کردم پی ار پی و شاک ویو کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۳۱همسرم معاینه و چکاپ کامل شدند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸با حوصله و مسئولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۹درود ، بنده عمل سنگ کلیه انجام دادم پیش ایشون، (pcnl) دکتر فوقالعاده هستند، بسیار راضی هستم از ایشون و عملشون، بسیار با اخلاق و متعهد و پر از انرژی مثبت، بهترین ها رو برای ایشون آرزومندم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عفونت ادراری تشخیص دادند بخاطر رابطه هایی که داشتم برام دارو نوشتن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عمل کردن اقابزرگمو، توده مثانه داشتند.خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳درد کلیه داشتم و تب و لرز رسیدگشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۳عفونت ادراری داشتم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سال پیش مراجعه کردم برای پروستات دارو دادند گفتند سال یک بار ازمایش بدهم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰زگیل تناسلی دارم برداشتن برام
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بی اختیاری ادراری داشتم، رفتم اینجا، سیستوسکوپی کردن، بعدشم دارو دادن، خیلی بهترم شکر خدا، تشخیصاشون حرف نداره
۱۴۰۴/۱۰/۰۷دیابت و
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تشخیص ایشون عالی هست و عمل های بی عارضه ای دارند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵تزریق ژل داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تکرر ادرار. با دا وهاشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴وظیقه شناس تر و خوش برخورد تر از ایشان تا به حال ندیدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸نازایی.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای برادرم وپدرم وقت دکتر گرفتم نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵سنگ 12میلی داخل کلیه دارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تعریفش را فقط شنیدیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸سنک کلیه. بادارو خداروشکر رفع شد.
۱۴۰۳/۱۱/۰۴پزشک خوبی هستند، پیشنهاد میدمشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹زگیل کرایو کردم جواب داد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بی ایراد و خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار پزشک دانایی هست الکی عمل نمیکنه
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی خووووب
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تکررادرار.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۸راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مادرم سنگ کلیه دارند دارو دادند
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عالی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۲۱داروهاوشون عالی بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تشخیص سریع و درست
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خود ارضای میکنم آب نمیاد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵راضی ام یکم درد بعد از عمل دارم که گفتند با استراحت خوب میشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فتق دارم سمت چپم که قراره با مش عمل کنند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵نوزاد بردم مجموعه شون اقای دکتر راهداری معاینه و ختنه انجام دادند عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲تزریق ژل برام امروز انجام دادند
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر خوبی است فقط خیلی اطاق اطاق کرده و جلو هر اطاق باید کلی معطل بشی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فتق و نتیجه جراحی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳جهت ختنه ادکتر معصومی بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی خوب بود که
۱۴۰۴/۰۱/۲۳پلاک داشتم با دو جلسه شاک ویوی که انجام دادم مطبشون خیلی خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مشکل سوزش داخل التم دارم فعلا دارو میخورم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خداروشکر تکررادرار و سوزش ادرار داشتم دارودادن بهترشدم
۱۴۰۵/۰۳/۳۰درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۵پدرم فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۶فووووووق العاااده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶چکاپ بارداری کردم پیششون
۱۴۰۳/۱۰/۰۹اکی هستند و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سنگ مثانه داشتم که ایشان عمل باز کردن، خیلی بزرگ بود.
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سلام پسرم درد بیضه چپ داشت با مراجعه دکتر وگرفتن دارو خدا رو شکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۱تحت درمان هستم هنوز
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بله حتما، اینجا من عمل شدم توسط دکتر معصومی برای هزنی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سنگ کلیه وداشتم و تشخیص ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۵سلام مشکل پروستات شوهرم داره فقط یک نوبت رفتیم ک جواب داد ولی بعدش میخواست بری ک دیگ نرفت پیش اقای دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۹تکرر ادرار
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر خوب و با تجبه
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عفونت های بعد از رابطه میگرفتم همش
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۲۴شنونده عالی و سرشار از انرزی مثبت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دلسوز و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر حاذقی هستن، فعلا تحت درمان زیر نظر ایشان هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سری اول خیلی زود رفع شد ولی اینسری بیشتر طول کشید
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ادراری بد بو داشتم دکتر برای عفونت دارو دادند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷تومور مثانه داشتم. عملم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بخاطر سرطان پروستات پدرم مراجعه کردیم تحت درمان هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۵الت پسرم کوچیک بود دکتر معصومی که در زمینه اطفال کار میکنن معاینه کرذند و دارو دادند .رضایت از درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عمل جراحی دوجنسه
۱۴۰۲/۰۹/۰۴پروستات داشتم که دکتر سلطانی عمل کردن عالی هستند و باتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶لیزر زگیل کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹تنگی مجرا داشت پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱فتقم درد زده بیرون باید عمل کنم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سنگ کشنی دکتر سلطانی بسیار عالی و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲پروستات داروهاشون خوب بود تکرر و سوزش هم قطع شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خوب بود دارو های خوبی دادن توضیحات کامل بود محیط مطب بزرگ و تهویه عالی از هر نظر خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای ورم پروستات رفتم پیششون
۱۴۰۳/۱۰/۰۲خیلی راضیم، تکرر داشتم، دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴یکی از بهترین متخصص های کشورماست
۱۴۰۴/۰۴/۲۹هفته پیش ادرار پدر بند اومددارو دادنداین هفته سونوو ازمایشات بردیم خداروشکر خوب بود با دارو ادامه میدیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴پروستات.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خوب گوش میدن و خوب درمان میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عمل کجی الت داشتم دارو دادند و عملم کردند
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸زگیل تناسلی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ورم بیضه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷طبیب دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکترنیامده رفت ماازنیشابوردکترندیده رفت برخوردش خوب نبود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷شاک ویو کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سلام دکتر خوب و با تجربه بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷برای همسرم بوده
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ختنه دکتر معصومی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹درحال درمانم دگتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹جهت ناباروری امدم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دارو برای پروستات دادند بهم خیلی روند معایناتشون خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۸تعهد کاریی بالایی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶پروستات دارو دادند ک بخورم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶فهیم و با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر مهدی قاضی یکی از بهترین های مشهد در زمینه نازایی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴همه پزشکلن عالی و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بهترین مجموعه ارولوژی
۱۴۰۴/۱۰/۰۴ناباروری داشتم برام دارو دادند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸مشکل نازاییم رو کاملا برطرف کردن واقعا بهترین دکتری هستن که من میشناسم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷زودانزالی داشتم خوب بود داروهاوشن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵برخورد خوب. فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴از انتخاب دکتر قاضی به عنوان پزشکم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵زگیل داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۱پروستات و سنگ داخل مثانه داشت پدربزرگم که عملش کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بی نظیر و بزرگوار
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۵درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۴شاک ویو و پی ار پی کردم برای مشکل الت تناسلی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر دلسوزی اند ممنون
۱۴۰۴/۰۴/۲۱واقعا عالی بود ساختمان تکمیلی داشتند و پزشکان ماهر
۱۴۰۴/۰۷/۲۰ختنه دکتر راهداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۷زگیل دارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳پدرم پروستات داشت، روند درمان تخصصی و با رعایت همه نکات پزشکی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹سلام من درد بیضه دارم یک دوره رفتم ولی هنوز هیچ نتیجه نیافتم دوباره میخام برم پیشش
۱۴۰۱/۱۱/۲۲لیزر زگیل کردم پیششون
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خوب هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱از درمان راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار خوش اخلاق ، حاذق و کاردرست هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۶نازایی.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی دکتر بسار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۰پزشک بسیار اپدیتی هستند که با صبر و حوصله زیاد بیمار رو ویزیت میکنن. تشخیصشون عالیه.
۱۴۰۵/۰۳/۲۶مجموعه بزرگ و تمیز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱فکر میکردم فتق دارم ولی گفتند چیزی نیست و خیالم رو راحت کردند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عمل سنگ کلیه انجام دادم بسیار آسان وراحت بودممنون از جناب دکتر که وقت زیادی واسه بیمار هاشون میزارن وخوب توضیح میدهند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹متشکرم پزشک صبور ی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۹برخورد با بیمار بیست تحسین برانگیز هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸زگیل تناسلی داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار عالی در تشخیص هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰همه چیز خوب و قابل قبول بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۳دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تب و لرز داشتم که سنگ بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱پروستاتمو عمل کردن، خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پروستات عمل کردم عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸واسه پس
۱۴۰۲/۰۳/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰زگیل داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹اضی هستم، مطب کاملی دارن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱زگیل داشتم خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۶جراح خوبی هستن .خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۱۱تزریق ژل عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خدا هر چی تز خدا میخوان بهشون بده، خیلی پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دقیق ازمایشات رل برسی و دارو تجویز مسکنند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱سلام من بار اولم هست تا الان نوبت نگرفته بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برای سنگ شکنی پیش دکتر قاضی رفتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷پسرمو عمل کردن.خوبن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸همسرم برای سنگ کلیه رفتند پیششون،خیلی راضی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰جزو بهترین ها هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر خوب ولی هزینه اضافی از اتباع
۱۴۰۳/۱۱/۰۹مشکل درد در زمان انزال هنوز تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۳وقت میگذارند .پروستات پدرم درمان شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴زگیل دارم سوزوندند
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲زگیل داشتم، لیزر کردن، دوستتم برای کلیه مراجعه کرد سلطانی ویزیتشون کرد، مثل این که هر بیماری دکتر مخصوص خودشو داره اینجا
۱۴۰۴/۰۷/۰۹سوزش ادرار داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۰۶