دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی با شماره نظام پزشکی 102590 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی قاضی، جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی، یکی از پزشکان معتبر در حوزه اورولوژی در شهر مشهد است. او با شماره نظام پزشکی 102590 و عضویت در سازمان نظام پزشکی و کالج جراحان انگلستان، به عنوان متخصص بیماریهای کلیه و دستگاه ادراری فعالیت میکند. مطب دکتر مهدی قاضی در شهر مشهد واقع شده و بیماران میتوانند به نشانی آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول مراجعه کنند. تخصص دکتر قاضی شامل درمان بیماریهای کلیوی، مجاری ادراری، مشکلات پروستات و ناباروری مردان است و علاوه بر آن، خدمات درمانی متنوعی در حوزه جراحی باز و بسته، لیزر، درمان اختلال نعوظ، و جراحی میکروسکوپیک سیستم ادراری تناسلی ارائه میدهد.
مدرک تحصیلی دکتر مهدی قاضی، تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) است و او دوره تکمیلی اورولوژی را در بریتانیا گذرانده است. وی همچنین عضو جامعه جراحان و انجمن اورولوژی ایران و مشهد است که اعتبار علمی و حرفهای او را دوچندان میکند. خدمات تخصصی اورولوژی بانوان نیز در مطب این پزشک ارائه میشود و معاینات زنان توسط دستیار پزشک خانم انجام میشود تا رضایت و آرامش خاطر بیماران حفظ شود.
نظرات بیماران درباره دکتر مهدی قاضی عمدتاً مثبت بوده و بسیاری از آنها از تشخیص دقیق و برخورد محترمانه او رضایت بالایی داشتهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند و این موضوع نشاندهنده اعتماد بالای مراجعان به تواناییهای درمانی او است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و بیماران میتوانند با سهولت برای ویزیت حضوری اقدام کنند. دکتر مهدی قاضی، متخصص اورولوژی در مشهد، با بهرهگیری از دانش روز و رویکرد حرفهای، خدمات درمانی جامعی را به بیماران خود ارائه میدهد.
دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی (اورولوژی) است.
مطب دکتر قاضی در مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی قاضی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر قاضی خدمات جراحی کلیه، مجاری ادراری، درمان ناباروری مردان، جراحی لیزری، درمان زگیل تناسلی و بیماریهای اورولوژی بانوان را ارائه میدهد.
بله، معاینات و اقدامات درمانی مربوط به بانوان توسط دستیار پزشک خانم در مطب انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
عالی و خوش اخلاق متخصص و یک پزشک کامل
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۸راضی هستم از انتخاب پزشکم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵سنگ کلیه و ورم کلیه دارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عفونت ادراری داشتم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خونریزی هنگام ادرار داشتم خیلی ترسیدم اقای دکتر سونو نوشتن توضیح کامل دادند که نگرانیم رفع شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی خوب وماهرهستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر قاضی واقعا عمل هاشون بی عارضه اس ..از اشناها هر کی عمل شده راضی بوده..خودمم فتقمو پیش ایشون عمل کردم بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۸همسرم بیماری پروستات داشت درحال درمان فعلابه درمان خوب جواب داده
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خیلی سریع ویزیت میکنن،وقت حرف زدن به بیمار رو نمیدن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸داروهاشون موثر بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر بسیار حاز و خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱هیدروسل چپ داشتم قرار شد عملم کنن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴پیشنهاد میدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتر مهدی قاضی واقعا نیاز به تعریف و تمجید بیماران ندارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عمل باد فتق داشتم خیلی عالی بودن ایشون در بیمارستان بنت الهدی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳مشکل تکرر و سوزش ادرار دارم نوبت گرفتم مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹شلی الت و زودانزالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱پزشک بسیار خوبی هستند، راضیم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۷چون همش سوزش و تکرر ادرار داشتم تقریبا ۱ ماه رفتم میششون که نسخه شون معجزه کرد و تمام سوزشم یرطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سنگ 12میلی داخل کلیه دارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سوزش ادراری و مشکل دفع
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عمل فتق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی هم از نظر رفتار هم تشخیص
۱۴۰۳/۰۸/۱۱سه سال هست مشکل ناباروری دارم رفتم خدمتشون دارو دادند و ازمایش جدید دادم بسیار بسیار بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷میسوخت ادرارم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳راهنمایی عالی بود کیست کلیه داشتم کلی استرس کشیدم تا دیدند گفتند مشکلی نیست فقط چند ماه یک بار چک کنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سلام بسیاردکتر ماهر واستادی در رشته تخصصی خودشان می باشد .ممنونم از ایشان.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ال نتنم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴کلیه راستم رو برداشتند بخاطر مشکلاتی که داشت منکه ازشون خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۱/۲۵متشکرم از ایشان بابت همچین مطبی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تعریفش را فقط شنیدیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بله حتما، خیلی حرفه ای عمل میکنند.مطب خیلی مرتبی دارند.مشخصه که وقت میزارن برای رضایت بیمار
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مشکل کلیه داشتم حل شد
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دکتر خوبو متخصص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر خوبی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۵عفونت ادرار که درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تزریق ژل داشتم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶فتق و پروستات دارم زیر دستشون عمل شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹سنگ کلیه فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳زگیل تناسلی داشتم و الان به خاطر استفادع از پماده دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸Psa چک میکنم پیششون خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۹زگیل داشتم. کزایو تراپی کردم.خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دانش بالا و اخلاق خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بود تا اینجا داروهاشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۳زگیل داشتم. کرایو کردم توضیحات کامل داده شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱محترم هستم و با تجربه خدا عمرشون بده
۱۴۰۴/۰۴/۱۸سلام برای اعصابم میخواستم بیام
۱۴۰۲/۰۶/۲۹سنگ شکنی کردم خدمت ایشان، واقعا خدماتشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵درحالدرمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۵جلسه سومم هست که مراجعه میکنم، رو به بهبودم،ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲ایشون بسیار بسیار دکتر مهربان و دلسوزی هستند و با گفتن دو علائم از بیماری ام سریع بیماری ام رو تشخیص دادن و برام آزمایش ادرار و خون نوشتن و سونوگرافی به همه آقای دکتر رو پیشنهاد میکنم ایشون هم در کارش و هم در انسانیت عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵شاک ویو انجام دادم برای اختلال نعوظ خوب بود درملن شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵پدرم مشکل پروستات و بی اختیاری ادرار داشتن،مراجعه کردن و فرستادن سونوگرافی ،قراره جواب و ببریم نشون بدیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر معصومی برای شب ادراری پسرم دارو دادن کاملا خوب شد ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۲۱من مادرم برای سنگ رفتند به مجموعه ایشان.
۱۴۰۴/۰۷/۰۹هیدروسل.
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فوق العاده هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱ورم و درد توی بضه چپم داشتم، مراجعه داشتم.دارو دادن . دارم بهتر میشم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیارر دکتر خوبی هیستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵من بار اوله میرم مطبشون ولی اونجا که چند نفر صحبت میکردند خیلی راضی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳هرنی دارم وقت عمل گرفتم برای دوشنبه ایشالا که خیر باشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر خوبی ان کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۵زگیل تناسلی داشتم و درمان شدم دکتر بسیار خوبی هستن ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۱۸از عمل پروستات پدرم توسط آقای دکتر بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲پسرم فتق داشته یک هفته عمل کرده عالی دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلی راضیم از خدماتشون. راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عملtulراست انجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر با تجریه و کار بلدی هستند تشخیص عالی روش درمان خیلی عالی باحوصله علائم بیماری را میپرسند و راه حل دقیقی ارائه میدند من فتق دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹اقای دکتر مهدی قاضی بسیار با سواد و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹سوزش ادرار شدید دارم امروز نوبت گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تکرر ادرار داشتم با یه ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱هنوزپیشش نرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار خوب هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱توضیحات کامل و کافی بود محیط مطب هم ارام و منتشی و دستیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۹یکی از دوستام سوزاک می شد و دکتر دارو تجویز کردن ازش راضی بود و بهبود یافت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سنگ کلیه خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷سنگ کلیه داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل کردن پدر بزرگم پیش ایشون خیلی دستشون سبکه
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پروستات داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶داروهای خوبی دادن برای دفع سنگ
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سنگ شکنی کردم ممنونم از دکتر و تیم خبشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۵مشکل پروستات دارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰برای پروستات مراجعه کردم.دارو دادن و بعد یک مدتم عملم کردن، خیلی رسیدگی خوبی دارمد
۱۴۰۴/۰۷/۲۳همسرم معاینه و چکاپ کامل شدند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸نوبت دهی خیلی راحت وخوب بود وپزشک خیلی خوب وخوش اخلاق وماهر هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲همسرم مشکل پروستات داشتن ایشون نمونه برداری کردن و خوشبختانه چیزی نبود و الان تحت نظر دکتر هستن عالی و کاربلد
۱۴۰۵/۰۱/۲۰دکتر سلطانی جراح فوق العاده در زمینه پروستات هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶پزشک بسیار کار درستی هستند، با یکبار معاینه دقیق تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی دکتر خوبیبود
۱۴۰۲/۰۴/۲۵سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵زودانزالی داشتم دکتر سلطانی درمانم کرد راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۸در تجویز دارو بسیار عالی و ماهر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سوزش ادرار داشتم که با دارو هاشون خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سه متخصص کاربلد اقایان دکتر قاضی..دکتر معصومی و دکتر سلطانی. باعث دقت بالا. و کار حرفه ای در این کلینیک شدند... بسیار راضی ام از عملکرد هر سه پزشک محترم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸پروستات لیزری عمل کردندد
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عاااااااالی ترین
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سنگ کلیه داشتم دکتر سلطانی منو عمل کرد عکلربی عارضه بود ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۲۶داروها بسیار موثر بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲میخواستم بدونم زگیل گرفتم یا نه
۱۴۰۳/۰۹/۰۶تحت درمان هستم هنوز
۱۴۰۳/۰۹/۱۸سنگ کلیه داشتم عمل کردم عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴درد پهلو راست داشتم، سونگرافی کردن، مشخص بود از همون اول مرکزشون چقدر حرفه ایه
۱۴۰۴/۰۷/۰۹از وقتی که گذاشتید متشکرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دارو برای نازایی نوشتن که مصرف کنم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶فتق شدیدا بزرگی داشت پدرم. عمل کزدن.خیلی خوش برخود هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷سیستم جامعی دارند. خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷تکررادرار
۱۴۰۳/۰۳/۰۴درد پهلو هام بود گفتن سنگ نیست دارو شل کننده دادن خیلی خوب شدم الان
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بیضه ها بالا بود که با جراحی درستش کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴پوست اضافی الت داشتم که برام زحمت کشیدند و جراحی کردند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تزریق ژل داشتم ماندگار بود و بی عارضه
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عمل سنگکلیه کردن منو، راضی بودم ازشون، واقعا خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۰سرطان مثانه دارم که برام تزریق تو مثانه نوشتن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴تو طبقه ایشان همزمان ۳ یا ۴ تا دکتر تو این زمینه کار میکنند که بعد از شرح حال توسط یک پرسنل بین دکترا مریض ارجاع داده شده که بنده به همکار ایشان بنام دکتر سلطانی معرفی شدم، نظر خاصی در مورد شون ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷شاک ویو تراپی کردن واسم دو جلسه قرای مشکل پلاک پیرونیم. دارو هم دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دلسوز و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰همسرم را مداوا کردن و خوب شدن با یه جلسه
۱۴۰۵/۰۳/۲۲دستشان شفا است
۱۴۰۵/۰۲/۲۸ممنون از آقای دکتر هم تشخیص و هم برخوردشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عفونت بیضه که ایشان خوبش کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خوب بودن
۱۴۰۲/۰۶/۰۴درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سنگ کلیه در قسمت حالب گیر کرده بود با دارو هایی که دادن دفع کردم ممنون از سیستم درمانیشیان
۱۴۰۴/۰۶/۲۵پروستاتمو عمل کردن خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۱۲/۲۴راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳تزریق ژل الت عالی بودن ممنون
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عفونت پروستات و خون در منی شاک ویو عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ناباروری دارم دارو میخورم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عفونت شدید ادراری داشتم دارو دادند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵محیط ارام
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی من یک بار مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵برای باز کردن مجرا ادرار پدرم رفته بودیم پیششون
۱۴۰۳/۰۹/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۲نزریق ژل.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲جلسه اول بود مراجعه کردم،راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دارو دادند که سنگ نیازهای کلیه م
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بسیار عالی و با تجربه ..
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سنگ کلیه عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتر توانمند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۵/۰۵تکرر ادراری که دارو دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸موشکل مستانه
۱۴۰۱/۱۱/۱۹سلام ، ضمن تشکر ، با مراجعه به مطب ، علاوه بر رفتار محترمانه پرسنل ، توضیحات دکتر عزیز و راهنمایی هایشان برایم بسیار عالی بود و جای تقدیر و تشکر دارد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳نتیجه ایی نگرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵پروستات دارم دارو داد
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خیلی با تجربه بودند مشکل ناباروری داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عمل کردن منو.خیلی زود خوب شدم.اذیت نشدم اصلا
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب بوده
۱۴۰۲/۰۸/۰۹پروستاتم ورم کرده
۱۴۰۳/۰۲/۰۳سنگ کلیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳سنگ مثانه ی بسیار بزرگ جراحی کردند
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خوب و عالی خداروشکر همچین پزشکانی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶نازایی داشتم داروهای دکتر فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ختنه انجام دادند خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۱مشکل کجی الت داشتم که شاکویو کردن.خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸نتیجه رضایت بخ
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تشخیص درست و نظم زیاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱تشخیص درست درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹همه چی منظم مطب تمیز
۱۴۰۴/۰۶/۲۵ینگم پیدا نشد دارو نوشتن گفتند دو هفته بعد چک کنم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰شب ادراری فرزندم با یک ویزیت پیش دکتر معصومی خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عفونت های ادراری مکرر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فتق من رو با مش عمل کردندد
۱۴۰۳/۰۹/۱۹تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶مشکل تکرر ادرار و پروستات
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عموم رو بردم خدمتشون پروستات ش رو تراشیدند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ایشون بهترین ارولوژ مشهد هستند بسیار حرفه ای عمل میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲ختنه فرزندم توسط دکتر معصومی انجام شد بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۱۱مادرم مشکل کلیوی داشت خیلی خوب شد ممنون از زحمات آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۷با اولین معاینه تشخیص دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹پزشک حاذق و کار بلدی هستند واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بابام برای توده مثانه زیر نظر دکتر قاضی ان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تکرر و سوزش ادرار داشتم دارو دادند خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷به یک پزشک دیگه معرفیم کردن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عمل هرنی و هیدروسل همزمان انجام دادم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دستشون خیلی سبکه
۱۴۰۴/۰۵/۱۹چندساله مریضشونم برای پروستات خیلی خووووب هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر مهدی قاضی بهترین در نازایی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳هیدروسل دارم میخوام برم دیگ عمل کنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳تنگی مجرا عمل شدم زیر دستشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱تحقیق کردم ،خیلی پزشک خوبی بودن، رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲اولین بار است مراجعه کردم درمان ادامه دارد.فعلا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۶عالی بهترینن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰پزشک خوب وبا اخلاق است
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تنگی مجرا عمل کردم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰واقعا کارشون حرف نداره دست و پنجه ش درد نکنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹درد کلیه چپ داشتم دارو برام نوشتن گفتن شت ریزه ست دفع بشه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲تب خال تناسلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳نظافت و از لحاظ زمانی عالی بودن.
۱۴۰۴/۰۴/۰۴مشکل فتق تاحدودی به نتیجه رسیدم چقدربهتره آقای دکتر کمی خودش برای ویزیت بیماران وقت بگذاره و فرصت کافی هم به بیمار داده بشه تاشرح حال بیماریش بگه چون اگربیمار بدون رابطه باخود دکتر درمورد بیماریش صحبت بکنه هم ازلحاظ روحی وهم ازلحاظ دریافت اطلاعات بیماریش خیلی موثر است
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بیضه چپم رو دکتر قاضی عمل کرد خوب بوذ و بدون عارضه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر عالی و بسیار با سواد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵مشکل اسپرم داشتم با دارو رفع شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برای جراحی فتق رفتم پیششون راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بسیار خوب بودند هم برخورد پرسنل هم پزشک بسیار مجهز هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۱زگیل تناسلی به درمانشون جواب دادم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱توده مثانه باباموعمل کزدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷مشکل مثانه داشتم، هر جا میرفتم یک تشخیص اشتباه میدادن، دست اخر اقای دکتر با تشخیص دیورتیکول و سپس جراحی درمانم کزدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سیستم خیلی خوبی دارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۰سلام به همشهری های عزیزم دکتر مهدی قاضی یک جراح فوق العاده در مشهد هستند .پیشنهاد میکنم ایشان را
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دخترم پهلودردداشت بایک معاینه خوب شدخداروشکر
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر خوبی بود عمل سنگ کلیه انجام دادم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عمل عالی پیش ایشون داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹مجموعه بزرگ و مجهز در دو طبقه با ۴ پزشک کلیه خیلی جالب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سلام سنگ کلیه داشتم دکتر دارو داده ولی باز هم درد کلیه دارم دوباره میخام مراجعه کنم چینزر میده آقا دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۲۹تب و لرز داشتم که سنگ بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر خوبیه دیگه نمیدونم والا
۱۴۰۱/۰۷/۲۷توصیه میکنم حتما مراجعه کنید خیلی خوش برخورد و تبحر بالا
۱۴۰۵/۰۳/۰۹یکبار مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مراجعه برای پروستات
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳پدرم بیمار ایشان بوده اند
۱۴۰۱/۱۲/۰۶تزریق ژل
۱۴۰۴/۰۶/۱۱کیفیت خدمات عالی بود از زمان پذیرش تا ویزیت همه چیز با نظم و احترام انجام شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار حاذق وباتجربیات عالی ودروزیت کردن خیلی سریع کلا10دقیقه معطلی نداری وبالاتراین توصیفهابااخلاق مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷در تشخیص فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸یکم شلوغ بود ولی زود کارمون انجام شد به نسبت راضی بودم پزشک به حرفم بیمار با دقت گوش میده
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۰۶ووو۷تت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خیلی عالی با پرسنل خوب و خوش برخودی که دارند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای تنگی مجاری ادار مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳زگیل تناسلی هنوز خوب نشده
۱۴۰۴/۰۷/۱۸فتق و نتیجه جراحی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳بسیار عالی و خیلی با صبر و حوصله واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۱۰/۳۰جزو بهترینا هستند، داروهاشون خوبم کرد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سنگ مثانه داشتم. عمل باز کردن واسم، خیلی بزرگ بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بهترینن واقعا باسواد مشکل تکرر ادرار داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پسرمو بردم اینجا، خوب بودن، مشکل درد کلیه داشت
۱۴۰۵/۰۱/۲۲سنگ مثانه دارم که قراره عمل کنند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶پزشک عالی با تجربه فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۲۷دکتر راهداری پزشک خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سنگ کلیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۴توده مثانه داشتم،عمل کزدم، هر سه ماه میرم جاشون واسه چکاپ، خیلی خوبن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر مهدی قاضی یک ارولوژ عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تزریق ژل بسیار خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸پروستات پدرم رو اقای دکتر سلطانی عمل کردن راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۲۱التم زخم شده بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳زگیل داشتم دکتر سلطانی تشخیص دادن عالی هستند و پر توان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سنگ کلیه .فعلا که درگیر هستیم باید سنگ شکنی کنم .دکتر بسیار عالی و مهربون
۱۴۰۲/۰۴/۳۰فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عفونت داشتم، تند تند دستشویی میرفتم، بهم دارو دادن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲کرایو کردم اینجا. خیلی قوی کار میکنند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴شاک ویو و پی ارپی انجام شد نسبت به قبل 70درصد بهبود داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱فتق داشتم که عالی عملم کردندد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب بودن.عمل هرنی کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸صندلی مگنت خییییلی تاثیر داشت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بهترین هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷پروستات در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سلام مطب ایشون رفتم یک کارمتفاوت وشیک وهنرمندانه دیدم ،وپزشک حاذق وباتجربه ای است
۱۴۰۵/۰۳/۲۳قراره برام سوند کلیه بزارند که برگشت ادرارم خوب بشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درود، یکی از امتیازهای ایشان این است که مقالات جدیدی که در جهان منتشر میشود مطالعه میکنند و بهروز هستند. رفتارشان با بیمار صمیمانه و در عین حال صادقانه است.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سایز الت راضی ام
۱۴۰۳/۰۹/۲۱ختنه انجام دادم به روش حلقه پیش دکتر معصومی بسیار تمیز و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱مشکل پروستات، درحال درمان می باشم
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خدا خیرشون بده تو شهر خودمون متوجه فتق نشدن ایشان تشخیص دادن و عمل کردن راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۲۱تنگی مجرا پسرم داشت که هفته پیش عملش کردند
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سیستم عالی دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱همینکه برای وقت بیمار ارزش قائل ان و وجدان کاری دارن به دنیا می ارزع
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۰جراح زبر دست
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تازه یه نوبت ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بسیار خوش برخورد بودند و نسبت شرح حال بنده بی تفاوت نبودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بهترین دکتر ارولوژی مشهد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶برای مشکل پسرم رفتم مطبشون خیلی خوب راهنمایی کردند مشکل کجی الت داشت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰پدر رو بردم برای پروستات
۱۴۰۳/۰۸/۱۸تنگی مجرا داشتم ایشون عملم کردن خیلی خوب شدم راضی ام پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸شاک ویو کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مهربان و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خون زیادی داخل ادرارم بود دکتر سیستوسکپی کرد گفت توده مثانه دارم همون هفته وقت عمل گذاشتن خداروشکر سرطانی نبود
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مجموعه بزرگ و تمیز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱ادارم چندشاخه بود و هی گیر میکرد با کپسولی که دادند عالی شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برای عفونت ادراری مراجعه کردیم داروهای بسیار خوبی دادند ممنون از پیگیری ها
۱۴۰۵/۰۲/۲۸یک کلینیک مجهز و عالی فوق العاده با پزشکان نمونه
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مطبشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲