دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی با شماره نظام پزشکی 102590 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی قاضی، جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی، یکی از پزشکان معتبر در حوزه اورولوژی در شهر مشهد است. او با شماره نظام پزشکی 102590 و عضویت در سازمان نظام پزشکی و کالج جراحان انگلستان، به عنوان متخصص بیماریهای کلیه و دستگاه ادراری فعالیت میکند. مطب دکتر مهدی قاضی در شهر مشهد واقع شده و بیماران میتوانند به نشانی آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول مراجعه کنند. تخصص دکتر قاضی شامل درمان بیماریهای کلیوی، مجاری ادراری، مشکلات پروستات و ناباروری مردان است و علاوه بر آن، خدمات درمانی متنوعی در حوزه جراحی باز و بسته، لیزر، درمان اختلال نعوظ، و جراحی میکروسکوپیک سیستم ادراری تناسلی ارائه میدهد.
مدرک تحصیلی دکتر مهدی قاضی، تخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) است و او دوره تکمیلی اورولوژی را در بریتانیا گذرانده است. وی همچنین عضو جامعه جراحان و انجمن اورولوژی ایران و مشهد است که اعتبار علمی و حرفهای او را دوچندان میکند. خدمات تخصصی اورولوژی بانوان نیز در مطب این پزشک ارائه میشود و معاینات زنان توسط دستیار پزشک خانم انجام میشود تا رضایت و آرامش خاطر بیماران حفظ شود.
نظرات بیماران درباره دکتر مهدی قاضی عمدتاً مثبت بوده و بسیاری از آنها از تشخیص دقیق و برخورد محترمانه او رضایت بالایی داشتهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را توصیه کردهاند و این موضوع نشاندهنده اعتماد بالای مراجعان به تواناییهای درمانی او است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و بیماران میتوانند با سهولت برای ویزیت حضوری اقدام کنند. دکتر مهدی قاضی، متخصص اورولوژی در مشهد، با بهرهگیری از دانش روز و رویکرد حرفهای، خدمات درمانی جامعی را به بیماران خود ارائه میدهد.
دکتر مهدی قاضی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری، پروستات و تناسلی (اورولوژی) است.
مطب دکتر قاضی در مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر مهدی قاضی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر قاضی خدمات جراحی کلیه، مجاری ادراری، درمان ناباروری مردان، جراحی لیزری، درمان زگیل تناسلی و بیماریهای اورولوژی بانوان را ارائه میدهد.
بله، معاینات و اقدامات درمانی مربوط به بانوان توسط دستیار پزشک خانم در مطب انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
نوبت دهی: اینترنتی و تلفنی
******معاینات زنان و اقدامات درمانی مربوط به آن توسط دستیار پزشک خانم صورت میپذیرد******
مشهد، آزادشهر، بین چهارراه میلاد و استقلال ۴، پلاک ۴۴، طبقه اول
تلفن تماس جهت نوبت دهی تلفنی: ۰۹۳۹۷۸۰۵۹۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۸فعلا دفعه اول هستش
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بار علمی فراوان دارد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷من که هنوز خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مشکل پوستی و شلی الت داشتم درمان کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰واقعا کارشون عالی هست و خیلی با صبر و حوصله به سوال ها پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰تکرر ادرار داشتم دکتر داروهای خوبی دادن کلا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مادرم بیمارشون بود برای سنگ پدر رو به خاطر پروستات بردیم پیششون همیشه عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳نازایی دارم تحت درمانم با دارو
۱۴۰۳/۱۰/۰۹پلاک پیرونی داشتم که عملم کردن ایشان.خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲اپراتور لیزرشون با اینکه یک بار بعضی از زگیلها رو ندیدند برای بار سوم هم یکی از زگیلها باقی مونده بود و من مجبور شدم برای بار سوم به جای دیگه مراجعه کنم. بسیار بی دقت لیزر میکنند،یعنی ارد ریز رو نمیبینند و بعدها زگیل درشت میشود مجبورید دو مرتبه لیزر کنید
۱۴۰۴/۱۰/۰۸خیلی دکتر خوبیبود
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ختنه پسرم رو دکتر معصومی انجام دادند راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۰۴پدرم رو بردم و راضی بودم از کارشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سوزش ادرار داشتم که با دارو هاشون خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸ناباروری
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دارو گرفتم که درد مثانه م خوب بشه و مشکلم برطرف بشه که داروهاش اب روی اتیش بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴برای درد پروستات صندلی مغناطیسی پیشنهاد کردند دو جلسه رفتم درد ها خیلی کمتر شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲کیست چربی بیضه داشتم برداشتند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بهترین
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶پروستات داشتم مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سنگ کلیه عمل کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بی اختیاری ادرار داشتم دارو هل خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دابل جی دارم میخوان عوض کنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سنگ کلیه .سنگ شکنی انجام دادم بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار عالی بود کلینیکی تمیز و مرتب با کارمندان مودب و پزشکانی حاذق اصلا اذیت نشدیم سرنوبت رفتیم و پزشکان محترم ویزیت کردند تا کارمان تمام شد سپاس گزارم و به دیگر دوستان و فامیل هم توصیه کردم حتما به این کلینیک مراجعه کنند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۱یک سال پیش مادرم رو عمل کردند واقعا کارشون حرف نداره امروز برای خودم نوبت گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی خوب پاسخ سوالات منو دادن ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸همه چیز عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار عالی من یک بار مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ممنون از آقای دکتر هم تشخیص و هم برخوردشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۱جراح زبر دست.
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰مشکل پروستات
۱۴۰۴/۱۰/۰۸سنگ کلیه داشتم و تب و لرز داشتم دکتر انتی بیوتیک قوی دادند بعد عمل کنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سوزش ادار
۱۴۰۲/۱۱/۲۱پروستات با داروهاشون مشکل ادراریم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳پروستات پدر بزرگمو عمل کردن دکتر سلطانی. دکتر قاضی یک مجموعه دارند شامل چند پزشک
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بعدامیگم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹داروهاشو معجزه میکنه،کارشون ببسته
۱۴۰۵/۰۱/۳۰همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸تشخیص ایشان عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مراجعه داشتم واس خدمات درمانی زگیل،عالی بودن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰من برای عمل هرنی پدرم مراجعه کردم عمل به خوبی انجام شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۶پروستات متورم شده بود نمیتونستم بشینم دارو برام دادند الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خیلی صبوری من واقعا ازش راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بیماری
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سنگ دارم دارو میخورم که دیگ سنگ نسازم و اب بشه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴سنگکلیه بزرگی داشتم که عملم کردن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰سنگ کلیه داشتم، با دارو رفع شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۲مجموعه دلسوز و پیگیر امورات بیماران
۱۴۰۴/۰۲/۲۷۳ سال بود نازایی داشتم با مراجعه به اقای دکتر و استفاده از اولین نوبت از داروها خدارو شکر صاحب فرزند شدم خدا خیر بده اقای دکتر رو
۱۴۰۵/۰۱/۱۸خوش بر خورد بودند سوال زیاد داشتم به جواب هایی که لازم بود رسیدم برای مشکلات کلیه و مثانه عصبی مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۳ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دانه روی بیضه م بود که برداشتن برام و گفتن همانژیوم دارم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶توده داخل مثانه دارم که قرار شد سیستوکوپی کنن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۲۷پلاک پیرونی عمل کردم اینجا، شاکویو هم کزدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶درد درناحیه پهلو داشتم سونو برام نوشتن گفتن مشکلی نداری
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خوب بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰تشخیص درست و درمان به موقع
۱۴۰۳/۰۷/۲۱همینکه برای وقت بیمار ارزش قائل ان و وجدان کاری دارن به دنیا می ارزع
۱۴۰۴/۰۶/۱۵فتق دارم که جراحی شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۹برخورد با بیمار بیست تحسین برانگیز هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸زگیل داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶با سلام.عمل فتق انجام دادم خدارو شکر الان خیلی بهترم واز عمل راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۶/۳۰عالی لیزر کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۰دانش و علم بسیار بالایی دارند اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سنگ کلیه داشتم معرفی شدم به دکتر سلطانی ایشان بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سنگ کلیه داشتم باداروهای اقای دکتر بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱سیبزطظز
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ارولوژ خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲شلوغ بود ولی زیاد معطل نشدیم مجموعه ای بسیار حرفه ای دارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷با سواد و دانش فراوان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فتق داشتم .عمل کردند خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار آشفته و نقض حریم شخصی و بروکراسی اضافه که دلیلی نداره و آخرشم نفهمیدیم دکتر کیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۱از کرمان میام عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار خوب و فعال و توضیحات کامل
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سلام تشخیص بیماریشون بسیار خوبه برخورد مجموعه با بیمار عالیه و بسیار مجموعه ای کامل هست که همه کارا خیلی زود کمتر از یک ساعت انجام میشه
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فتق داشتم و عمل شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۳شوهرم پروستات داره میخوان عمل کننشون
۱۴۰۳/۰۹/۲۴تحت نظر
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر بسایر خوش اخلاق و وارد درکار پزشکی هستند یکی از خوبی هاشون اینکه به مریض ها خیلی میرسن و خدمات خوبی اراعه میدن من عمل کردم کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲تشحیص و تجربه کاریشون عالییه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مطب خیلی بزرگی دارند، خیلی حرفه ای کار میکنند
۱۴۰۵/۰۱/۱۹خوب فقط برخورد دکتر خیلی سرد و عصبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶نفر اول ارولوژ مشهد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب بودند
۱۴۰۱/۰۵/۰۵توضیحات درباره بیماری عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶شب ادراری پسزم داشت که دکتر معصومی درمانشون کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دفعه چندمه مراجعه میکنم، کمترین زمان و بیشترین کیفیت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵درحال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۷مودب و با شخصیت هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خدا خیرشون بده راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۱۲آقای دکتر خیلی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰سنگ کلیه
۱۴۰۳/۰۹/۱۵فتق عمل شدم خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سنگ کلیه و ورم کلیه دارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سنگ شکنی انجام دادم پیش دکتر سلطانی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴فتق من رو با مش عمل کردندد
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دفعه یوم میرم پیششون، خیلی خوب کار میکنند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر معصومی مراجعه کردم برای سنگ کلیه ی دخترم دارو دادند فعلا خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲جراحی پروستات خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶دکتر بسیار خوش اخلاق و مجرب و دلسوز هستن برا مریض وقت میزارن با دقت کامل همه چیز رو بررسی میکنن
۱۴۰۵/۰۱/۲۶بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹متشکرم از صبوری اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵تنگی مجرامو دکتر سلطانی عمل کردن. البته در مطب ایشان ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی ترینن ......
۱۴۰۳/۱۱/۲۴در تزریق ژل بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سنگ کلیه داشتم. دو تا پزشک گفتن باید سنگ شکنی کنم ولی دکتر سلطانی با دارو سنگ های منو انداخت مرسی پزشک با تجربه و دانایی هشتند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸درحال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۵بسیار عالی از هر لحاظ
۱۴۰۴/۱۰/۰۹ناباروری خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۲۶سنگ کلیه داشتم دارو نوشتن برام تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عفونت ادرار
۱۴۰۲/۰۵/۲۳پروستات پدرمو عمل کردن، با وجود اذیتی پدرم خیلی مدارا کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳پروستات داشتم دکتر سلطانی عمل کزدن راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵زودانزالی دکتر معصومی در درمان این مشکل عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر راهداری خیلی پزشک خوبی هستند با صبوری و حوصله فراوان به بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سنگ مثانه دارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عفونتادراری خیلی خیلی شدید داشتم پیش ۴ پزشک متخصصرفته بودم وهیچ نتیجه ای نداشتاما آقای دکتر قاضی واقعاااا عالی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عفونت بیضه گرفته م گفتند انتی بیوتیک بخورم خوب بشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸برام سوند داخلی گذاشتن یک ماه دیگه برمیدارن خیلی عالی بود عملم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶در حال پی گی ی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱نازایی تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷سنگ کلیه خوب
۱۴۰۲/۱۰/۲۰بسیار راضی هستم از انتخاب پزشکم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹برای مشکل ناباروری رفتم خدمتشون دارو دادند خیلی امید دادند بهمون ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دارویی دادن که پروستات پدرم تو یه ماه خوب شد...مرسی .موفق باشن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی وقت میذارن برای مریض
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سلام من
۱۴۰۰/۱۲/۰۴سنگ شکنی با اقای دکتر سلطانی یک تجربه عالی بود ..ممنونم از تیم خوب اقای دکتر قاضی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سوزش ادراری و مشکل دفع
۱۴۰۳/۰۷/۰۷برای چکاپ پروستات مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی خوب بودن و همه چی رو عالی توضیح دادن و بسیار صبور و با حوصله بودن ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عمل تنگی مجرای ادرار داشتم عمل کردند سوند گذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۲۹من به شدت رضایت دارم از کارشون
۱۴۰۴/۰۴/۰۴با دقت جوابگو هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵زگیل تناسلی کامل درمان شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار دلسوز و پیگیر و منظم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶پروستاتم رو میخوام چکاپ کنم پیششون
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بهترین
۱۴۰۴/۱۰/۱۰پروستات داشتم دارو دادن بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی عالی و خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳جوش زده بود ترسیده یودم زگیل دارم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳سنگ شکن کردند خداخیرتون بده از درد راحت شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۸مشکل پروستات داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷در تشخیص و درمان عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بیضه م آب اورده بود خالی کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عفونت اادراری دارم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹تزریق ژل راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تو مشهد کمتر دکتری دیدم که انقدر برای بیمار ارزش قائل بشه
۱۴۰۴/۰۵/۱۹زگیل، توضیحاتشون کامل
۱۴۰۴/۰۲/۱۶۳ ماهه همش زگیل میزنم، اینجا کرایو میکنم، توضیحاتشون کامله و دلگرمی خوبی بهم دادن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پدرم رو پیش دکتر بردم نتیجش خوب بود خدا رو شکر
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سنگ سکنی کردم برون اندامی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر حاذقی هستن، فعلا تحت درمان زیر نظر ایشان هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۱۲محیط ارام
۱۴۰۴/۰۵/۱۱رضایت کامل
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عااااااااتلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱پرسنل رفتار بسیار عالی دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بی نظیرند و بی نقص بود کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۲پروستات برای سرطان تحت نظرشونه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸زگیل تناسلی نتیجه کاملا رضایت بخش
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۵توده مثانه در اومده بود عمل کردند فک کرده بودم سرطانه خداروشکر چیزی نبود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عفونت و چرک از التم بیرون میومد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰تکرر ادرار...نه خوب نشدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۴برای پروستات پدرم اولین بار هست که مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سوزش ادرار که 6ماه بود داشتم با داروی ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳ختنه دکتر راهداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۷سنگ داشتم سنگ شکن نوشتن برم انجام بدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خون دیدم تو ادرارم رفتم جاشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۶درد کلسه داشتم که معاینم کردن.خداروشکر مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱پسرم فتق داشته یک هفته عمل کرده عالی دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۱۵همه چیز خوب بود، هیچ مشکلی نبود.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مجموعه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹زودانزالی داشتم خوب بود داروهاوشن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سوزش ادرار و تکرر ادرارم با پودری که دادادند برطرف شدد
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر خیلی خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عفونت ادراری دارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴هنوز تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱انشاالله نتایجه بخش است
۱۴۰۱/۰۲/۲۵زگیل دارم برام فریز کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴سنگ کلیه عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴سوزش ادار
۱۴۰۲/۱۱/۲۰تبخال دارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ویزیت مجدد
۱۴۰۱/۱۱/۳۰با حوصله و بسیار حاذق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۶درد مثانه داشتم، خیلی اذیت بودم، رفتم جاشون گفتند عفونته،داره دادن بهم،خیلی خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مادرم سنگ کلیه دارند دارو دادند
۱۴۰۵/۰۳/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۱همسرم عمل upjo داشتند پیش دکتر قاضی، خیلی راضی بودیم.اخلاق خودشون و تیمشون در پاسخگویی به بیمار عالی بود.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خوش اخلاقو
۱۴۰۰/۰۵/۱۳زگیل دارم برداشتند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶چند ساله مراجعه میکنم خیلی راضیم. مشکلم سنگ کلیه بوده
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عفونتذادراری داروهای دکتر سلطانی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴کار به خوبی انجام شد اما دونه های کوچیک دوباره پدیدار شده،چیکار کنم؟
۱۴۰۰/۰۷/۳۰تمام کمالات یک پزشک حاذق و با وجدان را در ایشان دیدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر عالی هستند چند ساله بیمارشونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درد شدید و ورم بیمه دارم دارو دادند گفتن یک ماه یگ برای برسی بیشتر برم پیششون
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بابت ناباروری امدم بسیار عالی است
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خیلی عالین، سریع کار رو راه میندازن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳ناباروذی با داروها و لطف خدا صاحب فرزند شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶زگیل داشتم که سرما درمانی کردم اینجا
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عفونت سوزش در ادرار
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عالی هستند ، خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خداروشکر راضی ام
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی بی نظیرهستن ایشون سنگ کلیه.عمل جراحی شدم وسنگ ندارم
۱۴۰۵/۰۳/۳۰عالی ه
۱۴۰۴/۰۳/۱۶تشخیص دکتر، تنگی مجرای ادرار بود، که گفتن فنر باید بزنم و خودشون این کار رو انجام دادن، الان حدود یه هفته گذشته، اما هنوز هیچ تغییری نکردم، اما چون هنوز قرصام تموم نشده، هنوز نمیشه گفت نتیجه بخش بوده یا نه. ولی به نظرم خود دکتر خیلی برای مریض وقت نمیزارن و تقریبا مریض با دکتر صحبتی نمیکنه و فقط مریض میره پیش چند دکتر دیگه و به هر کدوم مشکلاتیش رو میگه که این تعدد دکترها و اینکه خود دکتر قاضی حرفهای مریض رو مستقیم نمیشنوند اصلا خوب نیست، چون یکی از تخصصهای دکتر خوب اینه از بین حرفهای مریض به مشکل مریض برسه که این تقریبا تو مطب ایشان نیست
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱با تشکر از آقای دکتر ..من مشکل سنگ کلیه واز پرسی درمانی توسط آقای دکتر قاضی فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷شوهرم سنگ داشته که دارو دادند و افتاد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بهترین پزشک ارولوژ قطعا ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مجموعه تمیز و مرتب
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دیروز رفتم اینجا، سونو دادن ،کارمو راه انداختن، برای چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بسیار متبحر در درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تکرار ادار
۱۴۰۴/۰۷/۱۷فتق کشاله ران دارم تصمیم گرفتند عمل کنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام بنده بیماری فتق دارم برا عمل مراجعه کردم خوش برخورد و مهربان هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸جهت عمل جراحی پروستات پدرم به ایشان مراجعه کردم و از نتیجه عمل رضایت کامل را دارم .
۱۴۰۰/۰۵/۲۰تزریق ژل.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷برای پروستات پدرم رفتیم پیششون قرار شد عمل کنیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بهترین تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار خوشرو
۱۴۰۵/۰۲/۱۴کجی الت داشتم که برام چند جلسه شاک ویو تراپی نوشتن، خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵پزشک بسیار خوبی هستند، راضیم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳مهمتر از همه اینه که برای بیمار وقت میگذارد. دوم اگه لازم باشه به دکترهای دیگه معرفی میکنه.
۱۴۰۴/۱۱/۱۲تحرک اسپرم دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۱/۱۰عالی بودند و با نظم و انضباط خدایاورشون باشه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۹گلو درد
۱۴۰۲/۰۳/۱۶مشکل کلیوی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳با حوضله و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۵پسر من عفونت بیضه داشت آقای دکتر با تشخیص درست به راحتی عفونت ودرمان کردند من خیلی ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من قبلا رفته بودم پیششون خیلی اخلاق خوبی دارند همیشه اروم هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۱شاک ویو تراپی کردن واسم دو جلسه قرای مشکل پلاک پیرونیم. دارو هم دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بنیکه زدند چون ادرارم بد میومد و گفتند چند هفته سوند بزنم که ادرارم باز شه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خیلی خوبی هستند مشکل زگیل تناسبی و پروستات به خوبی حل کردند با تشکر از آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵گفته بودند دکتر ننیبینه ولی دروغ بود خود دکتر قاضی منو دیدند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی بهترین دکتری که رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بهترین مجموعه ارولوژی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴کجی الت. داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰به مطبشون مراجعه کردم و گفتند خودشون نیستن و من به دکتر دیگه در همون مطب ارجاع دادن
۱۴۰۵/۰۱/۰۸پروستاتمو ایشان عمل کزدن
۱۴۰۵/۰۱/۱۰در مراحل اولیه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶مشکل عفونت مکرر ادراری داشتم که با دارو درمان شدم اینجا
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۲متشکرم از وقتی که برای بیمار میذارن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پزشک خوبی هستند. پروستاتمو عمل کردن، برادرمم عمل کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲ختنه پسرم در این مجموعه انجام شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۱زگیل داشتم. کزایو تراپی کردم.خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تزریق ژل نفر اول هستند در مشهد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹نمونه برداری از بیضه برای اسپرمم انجام شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۹یه معاینه ساده
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر معصومی پسرم رو ختنه کردند بدون کوچکترین خونریزی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تحرک نطفه م کم شده بوده دارو دادند بهم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸بسیار عالی و مسلط
۱۴۰۴/۰۴/۳۱هرنی داشتم دوماه پیش عمل کردم خیلی راحت شدم دمتون گرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عمل پسرم رو به خوبی انجام دادند دستشون شفاست
۱۴۰۴/۱۱/۲۱همه چیز مطب حساب کتاب داشت کارکنانش عالی انجام وظیفه میکردند تحت در مان هستم هنوز
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲زگیل داشتم دستیار خانم کارمو انجام دادند
۱۴۰۳/۱۰/۰۲راضی هستم... عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸راضی یودم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مشکل فتق داشتم تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۰۴/۲۲فتق و نتیجه جراحی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳خوب بودن، زگیل داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴با هیچ بیمه ای قرارداد نداره آقای دکتر این بده
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بله حتما، خیلی حرفه ای عمل میکنند.مطب خیلی مرتبی دارند.مشخصه که وقت میزارن برای رضایت بیمار
۱۴۰۴/۰۷/۱۶هم منشی و هم دکتر برخورد خوب و محترمی داشتند برخورد خوب آقای دکتر فراتر از انتظارم بود و برای مشکل من واقعا وقت گذاشتند خدا پشت و پناهشون باشه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳تزریق ژل
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سیستم عالی دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سوزش ادرار دارم عالیه کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۹زگیل تناسلی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عفونت ادراری دلشتم که اقای دکتر بهم دارو دادن و خوب شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴تشخیص های فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۷فتق دارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷هیدروسل داشتم عمل کردند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰پروستات هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سنگ دارم دارو میخورم و ورزش میکنم گفتند احتمال زیاد میفته سنگم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴