۲۱۸ نفر
دکتر مهدی عطائی عظیمی

دکتر مهدی عطائی عظیمی

متخصص ارتوپدی - فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی

فلوشیپ شماره نظام: ۹۷۲۰۵
۲۷۰ نفر

سلام من حدود ۷-۸ ماه دست راستم کنار آرنج به شدت درد میکرد و حتی دکتر دیگه ای هم رفته بودم و باز هم خوب نشدم و پیش دکتر اومدم و الان حدود دوسه هفته ای زیر نظر ایشون قرص دادن و مصرف میکنم عالی شده دستم و حتی یک یک کوچولو هم درد ندارم خدا خیرشون بده . و الان برای پدرم نوبت گرفتم انشالله ایشونم درمان بشن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

آسیب دست

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

دکترخوبی هستند درکارشان تخصص دارند

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

عالی ،محیط مطب عالی پرسنل مطب خوش برخورد دکتر وقت کافی برای ویزیت گذاشتند

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

درد تاندون دست ، برای درمان مشورت کردم، خیلی صبور و مهربان پاسخ دادن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

به دلیل بد برخوردی و بی تربیتی منشی ایشان،دیگر روند درمان را با ایشان ادامه ندادم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

خیلی خوب و مجرب

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

با معطلی معقول ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

سلام ع

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

پارگی تاندون انگشت دیر مراجعه کردم آتل تجویز کردند ولی بی فایده بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

عالی هستن آقای دکتر و خوش برخورد و با سواد

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عالی بدون نقص

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

دکتر با حوصله و خوش برخورد،دست همسرم عمل کردن،فعلا تا ۴۰ روز داخل پین هست

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

اقای دکتر خیلی خوش برخورد بودن من ازشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

مادرم مراجعه کردن وبا تزریق ،دست شون خوب شد

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

دکتر بسیار خوبی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار حرفه ای و کار بلد

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

سلام دکتر خوبی هستن واقعا ممنون من پدرم و بردم پیش ایشون برای دستشون

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

مادرم بودن برخورد دکتر عالی نتیجه هنوز حاصل نشده چون یک جلسه رفتن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستند من انگشت دستم ب مشکل خورده بود رفتم بودم دکتر مشابه همین دکتر اما تاداری صحبت میکنی دکتر زنگ رو میزنه ک بلند شی بری بیرون اما اقای دکتر برای مریضاشون ارزش قائل هستند و گوش میکنن ب صحبت های مریضاشون و همین هست ک ایشون رو متمایز کرده .خدا پشت و پناهشون باشه

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۰۷

سلام به نظر من ایشون معمولی بودن البته من برای زانو رفته بودم تخصص ایشون دست هستش

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

چون از عملم مدتی گذشته بود کار خاصی نمیشد انجام داد

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عمل انگشت دست

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

تحت درمانم فعلا .دیسک گردن تشخیص دادن .فیزیو تراپی هم پیشنهاد دادن .و تزریق توی کتففم هم انجام شد توسط خودشون .تزریق تاثیری نداشت اما

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

خوش برخورد و کاربلد

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بنظرم خوب هستند. هنوز در حال درمان هستم.

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

تشخیص صحیح ،زمان مناسب برای ویزیت و توضیحات دارویی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

موقعی که پزشک عمومی بودن ویزیت شدم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

زانو درد شدید ،با یک نسخه درد بر طرف شد

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

مشکل درد ارنج تنیس باز داشتم تزریق کردن بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

معلوم نیست هنوز

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

موفق امیزبود

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

بسیار حرفه ای و کار بلد و باادب هم منشی و هم دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

مادرم تاندوم شونه شون پارگی شدید داشتن تقریبا ۲ ماهه عمل کردن واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده واقعا دکتر خوبی هستن برخورد منشیشون هم عالی و بی نظیره خدا خیر بهشون بده

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

فی الحال رفتیم ام آر ای نوشتن ولی دارو هنوز نگرفتیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

خوب است

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

عالی بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

بسیار آقای دکتر با اخلاق هستند ..

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

خواب شدن دست ها. دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

خوببود

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سلام .من 15 دقیقه دیر رسیدم 1 ساعت بیشتر منتظر موندم ..اگه اینترنتی نوبت میدن باید نظم داشته باشه دفعه قبل ده دقیقه زود رفتم بازم کلی علاف شدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

سلام خار پاشنه پا داشتم فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

تزریق در دست انجام دادم خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

خواب رفتن دست تحت درمان

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

ویزیت نشدم هنوز

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

دکتر عطایی عظیمی انسان بسیار شریف و با حوصله ای است .بخاطر انگشت دخترم معاینه شدند ولی از عمل به دلیل مسایل شخصی انصراف دادم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

تشخیص ودرمانشون عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

دستم خیلی درد می کرد و اکنون تحت درمان هیتم ، اما چندین نفر خیلی توصیف ایشون کردند....

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

قبلا که هنوز تخصص نداشتن ویزیت شدم دکتر با اخلاق وکاربلدی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

دکتر بسیار مهربان و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر خوب بسیار خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

برای ما عالی بود. در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

تاندون انگشت شستم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

سلام و عرض ادب. ضمن خسته نباشید خدمت جناب دکتر عطائی. تشکر و قدردانی خودم از جناب دکتر دارم و از منشی ایشون که با صبر و شکیبایی پاسخگو مراجعین هستند سپاس گزارم.

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عالییییییییییییی هنوز نه

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

جراحی زانوی پای راست

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

من دوهفته پیش برای دستم پیش آقای دکتر مراجعه کردم با یک نسخه و در خود مطب معالجه شدم و خیلی راضی بودم. دستشون درد نکنه و از ایشون تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

بسیارباصبروحوصله وخوش اخلاق من پدرم وبردم پیششون هنوزتحت درمانه اماتاهمینجاخوب جواب داده انشاالله که آقای دکترپاینده باشن

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

خیلی خوبن

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عدم نتیجه

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و در ضمن دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

تحت درمان درد مچ دست

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

برخوردبسیارعالی هم منشی وهم آقای دکتر .من دردمچ وانگشتان داشتم و نوارعصب عضله انجام دادم وبایدجراحی بشم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

ایشان بسیار خوش برخورد و با حوصله به حرفای بیمار گوش میکنن

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

خوب نشدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

انگشت پسرم قطع شده تحت درمان است. پزشک حاذقی هستند.

۱۴۰۲/۰۵/۲۶

عالی عمل شدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

مریض توریست دارم

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

تومور خوش خیم روی مفصل انگشت دست .. با اخلاق بسیار عااالی جراحی سرپایی کردند. بهبود کامل حاصل شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

برخوردبسیارمناسب واقعابرابیماروقت میزارن وبه حرفهای بیمارگوش میدن وتوضیح کامل درمورد درمان به بیمارمیدهد.بسیارمهربان.برخوردمنشی بسیارعالی.بیماری کین باخ ازناحیه مچ دست که گفتن بایدعمل بشه

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۲/۱۴

فوقالعادس

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

کمرداشت با مراجعه به این دکتر حالشان بهتر شد

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

تاندون دست چپم کشیده شده بود

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دست درد داشتم الان بهترم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

تشخیص عالی عمل عالی اخلاق عالی نوبت دهی عالی منشی با اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بسیار دکتر خوبه و عالی است

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

نسبتا خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

پارگی تاندن کتف

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خوب هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

مشکل شانه یخ زده بسیار عالی از نظر برخوردوتشخیص هم آقای دکتر وهم منشی ایشون بسیار خوش برخوردوباحوصله بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

گرفتگی کانال دست عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بسیار صبور و با اطلاع

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

باسلام پزشک خوش اخلاق وبا حوصله مشکل درد در ناحیه کتف وارنج دست راست وبا تشخیص درست و درمان الحمدلله درحال بهبودی هستم باتشکر

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

فرستادن MRI برای شنیدن مشکل بیمار به اندازه کافی صبور نیستن.

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

شانه یخ زده

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

خوب صحبت بیمار رو میشنون و بعد از بررسی وضعیت نظرشونو اعلام میکنن

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار دکتر متبحری هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

خوش اخلاق و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

بنده خودم پزشک هستم از گرگان مراجعه کردم مشکل عصب و رباط تنیس آلبو داشتم برطرف شد بسیار حرفه ای دکتر پر حوصله و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

خوش اخلاق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

دکتر خوش برخورد و کاربلدی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

باحوصله

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

دکتر بسیار خوش برخوردو با مهارت بسیار بالا ، قسمت مچ دستم کیست داشتم با بی حسی عمل کردن

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

آقای دکتر بسیار خوش برخورد و صبور هستند کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

دکتر خوبه و با حوصله

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

کلیه دست و پا اراده ندارند

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

پاره گی تاندوم انگشت بود گفتن نیاز به عمل نداره آتل بستن بقیه میگفتن عمل جراحی درنهایت متوجه شدیم نیاز به عمل نداشته

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

انسان بسیار شریف و مهربان که در کار خودشون فوق العاده خبره هستند خدا عمرتون بده

۱۴۰۳/۰۱/۰۴

دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

درددستوخوبشودم

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

عالی و صبور

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

خوب و خوش اخلاق و تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

برخورد خود دکتر و منشی عالی بود ،جهت سندرم تونل کارپال مراجعه کردم فعلا کورتون به دستم زدن تا ببینم نتیجه چی میشه

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

خارپاشنه باقرص حل شدممنون ازایشان

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

خیلی دکتر خوبی است

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

دکتر بسیار خوب هست خوش برخورد من مادرم برده بودم رازی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

تاندونیت دکوئرون داشتم با تزریق خوب شد بسیار مهربان با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

برای مشکل تاندون دست مراجعه کردم تزریق در ناحیه بازو و در حال حاضر در حال فیزیو تراپی خداروشکر خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

نوبت دهی اینترنتی خوب بود ولی مث همه دکترهاوقتی مراجعه حضوری میکنی یک ساهت بعد از نوبتی که گرفتی نوبت میشه

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سلام عمل دست داشتم ایشون خوش اخلاق وبا حوصله هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

خوش اخلاق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

التهاب تاندون شانه

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

دکتر عطایی بادقت به حرفهای بیمارش گوش میده فقط مشکل من پرداخت تزریق کورتون وازون بود که گفتن ۳میلیون که بخاطر قیمت بالا تزریق نکردم

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

ارتوپت

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

خیلی ع

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

پیگیری

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

مشکل من پارگی تاندون انگشت بود که بعد از ۴ سال تصمیم به درمان گرفتم برای مشاوره رفتم که گفتن میشه عمل کرد اما خب چون ایشون فقط در مطب عمل میکنه و من میخام از بیمه م استفاده کنم دیگه مراحل باهاشون ادامه ندادم

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

بسیار عال

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

پارگی تاندون داشتم فعلا درمان با آتل تجویز کردن انشاالله که بهبود حاصل شود

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

تونل کارپال

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

مراجعه برای دست دخترم بود. بسیار حاذق و با تجربه هستند برخورد با متانت تواهم با خوش رویی با بیمار دارند. در یک کلمه ایشان برای من خاص خواهند بود .

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بسیار مسلط در تشخیص و درمان کیست کف دست

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

سلام آقای دکتر خیلی خوش برخورد وبا آرامش بودن من آرنج دست چپم درد میکرد طوری ک اصلا دستم بالا نمیآمد و نمیتوانستم کاری انجام بدهم آقای دکتر تزریق در ناحیه آرنج انجام دادن میتونم کارامو انجام بدم دستم خیلی بهتر شده فقط مورمور داره ک امیدوارم اینم برطرف بشه درضمن برخورد منشی هم عالی عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

فوقالعاده

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

دستام خواب میرفت وبی حس میشد .درگیری عصب تشخیص دادن کورتون تزریق کردم فعلا که خوبم .پزشک خوب وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

تحت نظر

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

جراحی دست و عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

هنوز ویزیت نشدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

برای غده های زیر پوستم رفتم گفتن نیاز به کاری نیست لیپوما هست خیلی مهربون و خوش برخورد هستن من رو آروم کردن

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

مشکل مچ دست

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

خارپاشنه

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

با سلام و ضمن تشکر از آقای دکتر عطایی و منشی بسیار خوش برخورد و محترم ایشان ، لطفا به طریق ممکن در زمان اخذ نوبت به عدم قبول بیمه از سوی دکتر و نرخ ویزیت اشاره شود .

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

,,عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

درد شانه

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

دکتر خوبیه بسیار خوش اخلاق و صبور و مهربون

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

من یه اومدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳
اطلاعات تکمیلی
متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست از مشهد
درمان شکستگی ها، آسیبهای عصبی و تاندونی، اختلالات مادرزادی اندام فوقانی
مطب احمد آباد
مشهداحمد آباد عارف یک ساختمان بزرگمهر
شنبه تا چهارشنبه
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۹ اسفند (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    پس فردا
    ۱۰ اسفند (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۱۱ اسفند (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۱۲ اسفند (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۱۳ اسفند (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۱۴ اسفند (پنج شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۰:۳۰
    اینستاگرام دکتر مهدی عطائی عظیمی

    دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.

    دکتر مهدی عطائی عظیمی با تخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی، یکی از پزشکان شناخته‌شده در زمینه درمان بیماری‌های استخوان و مفاصل در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ و دارا بودن مدارک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی دست، به طور تخصصی به درمان انواع شکستگی‌ها، آسیب‌های عصبی و تاندونی و همچنین اختلالات مادرزادی اندام فوقانی می‌پردازد. بیماران در مشهد می‌توانند با مراجعه به مطب دکتر مهدی عطائی عظیمی در خیابان احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر، از خدمات تخصصی ایشان بهره‌مند شوند.

    دکتر مهدی عطائی عظیمی به عنوان متخصص ارتوپدی و جراح دست، سابقه درمان موفق انواع آسیب‌های اندام فوقانی را دارد و بیماران با مشکلاتی مانند پارگی تاندون، آسیب به اعصاب محیطی و ناهنجاری‌های مادرزادی دست، جهت بررسی و درمان به ایشان مراجعه می‌کنند. در مسیر درمان، توجه ویژه به تشخیص دقیق و انتخاب روش‌های جراحی یا غیرجراحی مناسب، از ویژگی‌های بارز عملکرد دکتر عظیمی است.

    بر اساس نظرات بیماران، دکتر مهدی عطائی عظیمی در تشخیص بیماری‌های ارتوپدی و جراحی‌های دست، دقت و مهارت بالایی دارد و بسیاری از مراجعه‌کنندگان از برخورد حرفه‌ای و راهنمایی‌های صادقانه ایشان رضایت داشته‌اند. مطب دکتر عطائی عظیمی در احمد آباد مشهد از شنبه تا چهارشنبه فعال است و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است. این موضوع به بیماران کمک می‌کند بدون نیاز به انتظار طولانی، وقت ملاقات خود را به‌سادگی رزرو کنند.

    با توجه به تخصص فلوشیپ جراحی دست، سابقه موفق در درمان آسیب‌های عصبی و عضلانی اندام فوقانی و فعالیت رسمی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵، دکتر مهدی عطائی عظیمی یکی از مراجع معتبر درمانی در حوزه ارتوپدی و جراحی دست در مشهد به شمار می‌رود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر مهدی عطائی عظیمی چه تخصصی دارد؟

    دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و دارای فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی است.

    آدرس مطب دکتر عطائی عظیمی در مشهد کجاست؟

    مطب دکتر عطائی عظیمی در مشهد، احمد آباد عارف یک، ساختمان بزرگمهر قرار دارد.

    آیا امکان نوبت‌دهی اینترنتی برای ویزیت دکتر عطائی عظیمی وجود دارد؟

    بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر عطائی عظیمی فراهم است.

    دکتر عطائی عظیمی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

    تشخیص و درمان شکستگی‌ها، آسیب‌های عصبی و تاندونی، جراحی دست و درمان اختلالات مادرزادی اندام فوقانی از خدمات ایشان است.

    شماره نظام پزشکی دکتر مهدی عطائی عظیمی چیست؟

    شماره نظام پزشکی دکتر عطائی عظیمی ۹۷۲۰۵ است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب احمد آباد

    احمد آباد عارف یک ساختمان بزرگمهر