دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر مهدی عطائی عظیمی با تخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی، یکی از پزشکان شناختهشده در زمینه درمان بیماریهای استخوان و مفاصل در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵ و دارا بودن مدارک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی دست، به طور تخصصی به درمان انواع شکستگیها، آسیبهای عصبی و تاندونی و همچنین اختلالات مادرزادی اندام فوقانی میپردازد. بیماران در مشهد میتوانند با مراجعه به مطب دکتر مهدی عطائی عظیمی در خیابان احمد آباد، عارف یک، ساختمان بزرگمهر، از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند.
دکتر مهدی عطائی عظیمی به عنوان متخصص ارتوپدی و جراح دست، سابقه درمان موفق انواع آسیبهای اندام فوقانی را دارد و بیماران با مشکلاتی مانند پارگی تاندون، آسیب به اعصاب محیطی و ناهنجاریهای مادرزادی دست، جهت بررسی و درمان به ایشان مراجعه میکنند. در مسیر درمان، توجه ویژه به تشخیص دقیق و انتخاب روشهای جراحی یا غیرجراحی مناسب، از ویژگیهای بارز عملکرد دکتر عظیمی است.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر مهدی عطائی عظیمی در تشخیص بیماریهای ارتوپدی و جراحیهای دست، دقت و مهارت بالایی دارد و بسیاری از مراجعهکنندگان از برخورد حرفهای و راهنماییهای صادقانه ایشان رضایت داشتهاند. مطب دکتر عطائی عظیمی در احمد آباد مشهد از شنبه تا چهارشنبه فعال است و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است. این موضوع به بیماران کمک میکند بدون نیاز به انتظار طولانی، وقت ملاقات خود را بهسادگی رزرو کنند.
با توجه به تخصص فلوشیپ جراحی دست، سابقه موفق در درمان آسیبهای عصبی و عضلانی اندام فوقانی و فعالیت رسمی با شماره نظام پزشکی ۹۷۲۰۵، دکتر مهدی عطائی عظیمی یکی از مراجع معتبر درمانی در حوزه ارتوپدی و جراحی دست در مشهد به شمار میرود.
دکتر مهدی عطائی عظیمی متخصص ارتوپدی و دارای فلوشیپ جراحی دست و اعصاب محیطی است.
مطب دکتر عطائی عظیمی در مشهد، احمد آباد عارف یک، ساختمان بزرگمهر قرار دارد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر عطائی عظیمی فراهم است.
تشخیص و درمان شکستگیها، آسیبهای عصبی و تاندونی، جراحی دست و درمان اختلالات مادرزادی اندام فوقانی از خدمات ایشان است.
شماره نظام پزشکی دکتر عطائی عظیمی ۹۷۲۰۵ است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمد آباد عارف یک ساختمان بزرگمهر
سلام من حدود ۷-۸ ماه دست راستم کنار آرنج به شدت درد میکرد و حتی دکتر دیگه ای هم رفته بودم و باز هم خوب نشدم و پیش دکتر اومدم و الان حدود دوسه هفته ای زیر نظر ایشون قرص دادن و مصرف میکنم عالی شده دستم و حتی یک یک کوچولو هم درد ندارم خدا خیرشون بده . و الان برای پدرم نوبت گرفتم انشالله ایشونم درمان بشن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷آسیب دست
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکترخوبی هستند درکارشان تخصص دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی ،محیط مطب عالی پرسنل مطب خوش برخورد دکتر وقت کافی برای ویزیت گذاشتند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲درد تاندون دست ، برای درمان مشورت کردم، خیلی صبور و مهربان پاسخ دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۸به دلیل بد برخوردی و بی تربیتی منشی ایشان،دیگر روند درمان را با ایشان ادامه ندادم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خیلی خوب و مجرب
۱۴۰۴/۰۲/۱۵با معطلی معقول ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام ع
۱۴۰۳/۱۰/۲۹پارگی تاندون انگشت دیر مراجعه کردم آتل تجویز کردند ولی بی فایده بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۰عالی هستن آقای دکتر و خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۴/۰۳/۰۱درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بدون نقص
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر با حوصله و خوش برخورد،دست همسرم عمل کردن،فعلا تا ۴۰ روز داخل پین هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸اقای دکتر خیلی خوش برخورد بودن من ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مادرم مراجعه کردن وبا تزریق ،دست شون خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر بسیار خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار حرفه ای و کار بلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام دکتر خوبی هستن واقعا ممنون من پدرم و بردم پیش ایشون برای دستشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۴مادرم بودن برخورد دکتر عالی نتیجه هنوز حاصل نشده چون یک جلسه رفتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستند من انگشت دستم ب مشکل خورده بود رفتم بودم دکتر مشابه همین دکتر اما تاداری صحبت میکنی دکتر زنگ رو میزنه ک بلند شی بری بیرون اما اقای دکتر برای مریضاشون ارزش قائل هستند و گوش میکنن ب صحبت های مریضاشون و همین هست ک ایشون رو متمایز کرده .خدا پشت و پناهشون باشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۷سلام به نظر من ایشون معمولی بودن البته من برای زانو رفته بودم تخصص ایشون دست هستش
۱۴۰۴/۰۶/۲۴چون از عملم مدتی گذشته بود کار خاصی نمیشد انجام داد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عمل انگشت دست
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۲تحت درمانم فعلا .دیسک گردن تشخیص دادن .فیزیو تراپی هم پیشنهاد دادن .و تزریق توی کتففم هم انجام شد توسط خودشون .تزریق تاثیری نداشت اما
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بنظرم خوب هستند. هنوز در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تشخیص صحیح ،زمان مناسب برای ویزیت و توضیحات دارویی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷موقعی که پزشک عمومی بودن ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰زانو درد شدید ،با یک نسخه درد بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۱مشکل درد ارنج تنیس باز داشتم تزریق کردن بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹معلوم نیست هنوز
۱۴۰۴/۰۴/۳۰موفق امیزبود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار حرفه ای و کار بلد و باادب هم منشی و هم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵مادرم تاندوم شونه شون پارگی شدید داشتن تقریبا ۲ ماهه عمل کردن واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده واقعا دکتر خوبی هستن برخورد منشیشون هم عالی و بی نظیره خدا خیر بهشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۸فی الحال رفتیم ام آر ای نوشتن ولی دارو هنوز نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب است
۱۴۰۲/۰۹/۱۳عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار آقای دکتر با اخلاق هستند ..
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خواب شدن دست ها. دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خوببود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام .من 15 دقیقه دیر رسیدم 1 ساعت بیشتر منتظر موندم ..اگه اینترنتی نوبت میدن باید نظم داشته باشه دفعه قبل ده دقیقه زود رفتم بازم کلی علاف شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سلام خار پاشنه پا داشتم فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تزریق در دست انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خواب رفتن دست تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۲۰ویزیت نشدم هنوز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر عطایی عظیمی انسان بسیار شریف و با حوصله ای است .بخاطر انگشت دخترم معاینه شدند ولی از عمل به دلیل مسایل شخصی انصراف دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تشخیص ودرمانشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۳دستم خیلی درد می کرد و اکنون تحت درمان هیتم ، اما چندین نفر خیلی توصیف ایشون کردند....
۱۴۰۳/۰۷/۱۰قبلا که هنوز تخصص نداشتن ویزیت شدم دکتر با اخلاق وکاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر بسیار مهربان و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر خوب بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۴برای ما عالی بود. در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۷تاندون انگشت شستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰سلام و عرض ادب. ضمن خسته نباشید خدمت جناب دکتر عطائی. تشکر و قدردانی خودم از جناب دکتر دارم و از منشی ایشون که با صبر و شکیبایی پاسخگو مراجعین هستند سپاس گزارم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالییییییییییییی هنوز نه
۱۴۰۴/۰۲/۰۲جراحی زانوی پای راست
۱۴۰۳/۱۲/۰۸هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳من دوهفته پیش برای دستم پیش آقای دکتر مراجعه کردم با یک نسخه و در خود مطب معالجه شدم و خیلی راضی بودم. دستشون درد نکنه و از ایشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیارباصبروحوصله وخوش اخلاق من پدرم وبردم پیششون هنوزتحت درمانه اماتاهمینجاخوب جواب داده انشاالله که آقای دکترپاینده باشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خیلی خوبن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عدم نتیجه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و در ضمن دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تحت درمان درد مچ دست
۱۴۰۳/۱۱/۲۴برخوردبسیارعالی هم منشی وهم آقای دکتر .من دردمچ وانگشتان داشتم و نوارعصب عضله انجام دادم وبایدجراحی بشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹ایشان بسیار خوش برخورد و با حوصله به حرفای بیمار گوش میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴انگشت پسرم قطع شده تحت درمان است. پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۲۶عالی عمل شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲مریض توریست دارم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰تومور خوش خیم روی مفصل انگشت دست .. با اخلاق بسیار عااالی جراحی سرپایی کردند. بهبود کامل حاصل شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴برخوردبسیارمناسب واقعابرابیماروقت میزارن وبه حرفهای بیمارگوش میدن وتوضیح کامل درمورد درمان به بیمارمیدهد.بسیارمهربان.برخوردمنشی بسیارعالی.بیماری کین باخ ازناحیه مچ دست که گفتن بایدعمل بشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۴فوقالعادس
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۰۱کمرداشت با مراجعه به این دکتر حالشان بهتر شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰تاندون دست چپم کشیده شده بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دست درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تشخیص عالی عمل عالی اخلاق عالی نوبت دهی عالی منشی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار دکتر خوبه و عالی است
۱۴۰۴/۰۶/۲۲نسبتا خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۵پارگی تاندن کتف
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خوب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل شانه یخ زده بسیار عالی از نظر برخوردوتشخیص هم آقای دکتر وهم منشی ایشون بسیار خوش برخوردوباحوصله بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴گرفتگی کانال دست عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار صبور و با اطلاع
۱۴۰۳/۰۷/۳۰باسلام پزشک خوش اخلاق وبا حوصله مشکل درد در ناحیه کتف وارنج دست راست وبا تشخیص درست و درمان الحمدلله درحال بهبودی هستم باتشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵فرستادن MRI برای شنیدن مشکل بیمار به اندازه کافی صبور نیستن.
۱۴۰۴/۰۳/۰۶شانه یخ زده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوب صحبت بیمار رو میشنون و بعد از بررسی وضعیت نظرشونو اعلام میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار دکتر متبحری هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بنده خودم پزشک هستم از گرگان مراجعه کردم مشکل عصب و رباط تنیس آلبو داشتم برطرف شد بسیار حرفه ای دکتر پر حوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۴خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر خوش برخورد و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹باحوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر بسیار خوش برخوردو با مهارت بسیار بالا ، قسمت مچ دستم کیست داشتم با بی حسی عمل کردن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶آقای دکتر بسیار خوش برخورد و صبور هستند کارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر خوبه و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۸کلیه دست و پا اراده ندارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۷پاره گی تاندوم انگشت بود گفتن نیاز به عمل نداره آتل بستن بقیه میگفتن عمل جراحی درنهایت متوجه شدیم نیاز به عمل نداشته
۱۴۰۴/۰۲/۳۱انسان بسیار شریف و مهربان که در کار خودشون فوق العاده خبره هستند خدا عمرتون بده
۱۴۰۳/۰۱/۰۴دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶درددستوخوبشودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خوب و خوش اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۹/۳۰برخورد خود دکتر و منشی عالی بود ،جهت سندرم تونل کارپال مراجعه کردم فعلا کورتون به دستم زدن تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۳فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خارپاشنه باقرص حل شدممنون ازایشان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱دکتر بسیار خوش اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۴/۰۴دکتر بسیار خوب هست خوش برخورد من مادرم برده بودم رازی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹تاندونیت دکوئرون داشتم با تزریق خوب شد بسیار مهربان با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴برای مشکل تاندون دست مراجعه کردم تزریق در ناحیه بازو و در حال حاضر در حال فیزیو تراپی خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱نوبت دهی اینترنتی خوب بود ولی مث همه دکترهاوقتی مراجعه حضوری میکنی یک ساهت بعد از نوبتی که گرفتی نوبت میشه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام عمل دست داشتم ایشون خوش اخلاق وبا حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۴خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳التهاب تاندون شانه
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر عطایی بادقت به حرفهای بیمارش گوش میده فقط مشکل من پرداخت تزریق کورتون وازون بود که گفتن ۳میلیون که بخاطر قیمت بالا تزریق نکردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲ارتوپت
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خیلی ع
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶پیگیری
۱۴۰۳/۱۰/۱۴مشکل من پارگی تاندون انگشت بود که بعد از ۴ سال تصمیم به درمان گرفتم برای مشاوره رفتم که گفتن میشه عمل کرد اما خب چون ایشون فقط در مطب عمل میکنه و من میخام از بیمه م استفاده کنم دیگه مراحل باهاشون ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بسیار عال
۱۴۰۴/۰۵/۰۵پارگی تاندون داشتم فعلا درمان با آتل تجویز کردن انشاالله که بهبود حاصل شود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲تونل کارپال
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مراجعه برای دست دخترم بود. بسیار حاذق و با تجربه هستند برخورد با متانت تواهم با خوش رویی با بیمار دارند. در یک کلمه ایشان برای من خاص خواهند بود .
۱۴۰۴/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار مسلط در تشخیص و درمان کیست کف دست
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳سلام آقای دکتر خیلی خوش برخورد وبا آرامش بودن من آرنج دست چپم درد میکرد طوری ک اصلا دستم بالا نمیآمد و نمیتوانستم کاری انجام بدهم آقای دکتر تزریق در ناحیه آرنج انجام دادن میتونم کارامو انجام بدم دستم خیلی بهتر شده فقط مورمور داره ک امیدوارم اینم برطرف بشه درضمن برخورد منشی هم عالی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵فوقالعاده
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دستام خواب میرفت وبی حس میشد .درگیری عصب تشخیص دادن کورتون تزریق کردم فعلا که خوبم .پزشک خوب وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۲تحت نظر
۱۴۰۳/۰۶/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲جراحی دست و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برای غده های زیر پوستم رفتم گفتن نیاز به کاری نیست لیپوما هست خیلی مهربون و خوش برخورد هستن من رو آروم کردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مشکل مچ دست
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خارپاشنه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با سلام و ضمن تشکر از آقای دکتر عطایی و منشی بسیار خوش برخورد و محترم ایشان ، لطفا به طریق ممکن در زمان اخذ نوبت به عدم قبول بیمه از سوی دکتر و نرخ ویزیت اشاره شود .
۱۴۰۴/۰۲/۲۵,,عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴درد شانه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر خوبیه بسیار خوش اخلاق و صبور و مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۰من یه اومدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳