۲۰۱ نفر
دکتر مهدی توحیدی بایگی

دکتر مهدی توحیدی بایگی

فوق تخصص خون و سرطان بالغین ( انکولوژی )

فوق‌تخصص شماره نظام: ۷۷۵۲۹
۲۶۷ نفر

سلام به نظر من یکی از بهترین دکترا هستن خیلی باحوصله وبا انصاف هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۶

سرطان کلورکتال وشیمی درمانی

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

برادرم سرطلان رکتوم داشتن .با تشخیص دکتر توحیدی در حال درمان .من امتیاز عالی میدم بابت معرفی دکتر های دوره درمان و داروهاشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

کم خونی و بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

کم خونی

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سرطان لنفوم دارم و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالی هستن ایشان

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پزشکی حاذق و توانا و بسیار با حوصله هستن و بطور کامل توضیحاتی رو درباره بیماری ارائه میدن و بسیار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

نتیجه خاصی ندیدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

اولین بار بود مراجعه داشتم بر خوردشون عالی بود و تشخیص شون ما رو از نگرانی در آورد ممنونم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

کم خونی داشتم فرستادن آزمایش در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

پیشنهاد میکنم در خصوص تشخیص های احتمالی شون با پزشک دیگری هم مشورت کنین.

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

برای بار دوم نوبت می گیرم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

سلام مادرم مشکل کم خونی داشت فعلا تحت درمان است.

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

از طرف یک پزشک دیگر ایشان معرفی شدند به ما

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

برای غده لنفاوی دست وگزگز دست وپا رفتم خدمت ایشان با آزمایش وتشخیص درست بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

تشخیص درست

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیارعالی وخوش برخورد

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عالللییییییی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دکتر خوبی هستند وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

بسیار عالی بود ، واسه بیمارش به اندازه کافی وقت میزاره

۱۴۰۴/۱۲/۱۵

علت مراجعه کم خونی بود فعلا تحت آزمایش هست مریض

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

واقعا عالی بود کاملا با صبر علم و ارامش

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

غلظت خون و تحت درمان هستم عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

آنمی داشتم خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

کم خونی شدید داشتم خداروشکر با دارو تحت نظرم و راضی ام

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

سلام عرض ادب بهترین دکتر متخصص خون تشکر فراوان

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

من آزمایش داده بودم وکم خونی شدید نشون میداد دکتر باکمال صبروحوصله بدون هیچ آزمایش اضافی که بخوان مارو بفرستین. دارو داده توصیه های لازم رو داشتن ممنون از آقای دکتر توحیدی که درکارشون تعهدووجدان کاری دارن

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

ادنو کارسینوما جراحی روده انجام شد شیمی درمانی توسط آقای دکتر.....دکتر عالی اند

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

تازه با ایشون آشنا شدم وفراموش سی تی اسکن وآزمایش نوشتن

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

باسلام.پزشکی بسیار با حوصله و باتجربه بودند.

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

بسیار باحوصله و حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

مشکل کم خونی آهن

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

سلام، دکتر توحیدی بهترین دکتر، انکولوژی شرق کشور در خراسان رضوی، مشهد

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

دکتر بسیار خوب و وقت گذار با دقت به بیمار گوش میده و معاینه میکنه منشی ایشونم مثل خودشون صبور و محترمه

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

پایین بودن فریتین،فعلا دارو مصرف میکنم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

فعلا ازمایش نوشتن برام

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

غلظت خون تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

پیششون بابت مشکل پلاکت خون تشکیل پرونده دادم در زمان بندی و وقتی که دارین یه مقدار ضعف وجود خواهد داشت اما پزشک با برخوردشون و وقتی که میزارن کاملا پوشش میدن این مورد رو،سواد لازم و تشخیص صحیح رو داشتن خیلی با حوصله و بی استرس مشکلات رو باهتون درمیون میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

عالی به خاطر مشکل انعقادی مراجه کردم و بییار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

به بیماران از ساعت پنج نوبت میدن اما خودشون ساعت شش و ربع اومدن. با وجود اینکه نفر اول بودم یک ساعت و نیم منتظر بودم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

فعلا که هیچی

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

اهن خونم خیلی بالا بود و الان درمان شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

توضیحات خیلی کم میدادن اگه سوال میکردی جواب میدادم وگرنه هیچی نمیگفتن

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

کم خونی شدید پدرم و احتمال سرطان ، هنوز در حال بررسی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

سلام دکتر خوبی است

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

در مرحله تشخیص

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

باسلام،واحترام،انسانی بسیارشریف،باتجربه،وعالی ،

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

مشگل کم خونی شدید. فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

عالیه بهترینه

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

دکتر با اخلاق با حوصله کار بلد. خوبیش اینه ک اولا بدون تشخیص درست هیچ دارویی نمیدن بعدشم با حوصله و صبر کاملا شنونده نسبت به درد بیمار هستن تا جایی هم ک کازی از دستشون بر بیاد برا بینار انجام میدم وجدان کاری دارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دکتر توحیدی بسیار صبور و کاربلدبودن تشخیص شون عالی بود من کم خونی داشتم بهم اطمینان دادکه هیچ خطری تهدیدم نمی کنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بیماری کم خونی وفقرآهن داشتم و درحال حاضر تحت درمان هستم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

باسلام.بهترین دکتر هستن. چه از نظراخلاق و چه از نظر تشخیص عالیه هستن.امیدوارم خدا همیشه حافظشون باشه

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

کم خونی شدید داشتم در حال بهبود هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

نوبت دهی شوند خیلی ضعیفه

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

کم خونی شدید

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

واقعا عالی هستن به حرفهای مراجعین با دقت گوش میدادن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

هنوزدرمان ادامه دارد

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

دکتر با اخلاق هستند و برای مریض وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

کم خونی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

بسیار دکتر صبور و انسان دوستی هستند خیلی خوش برخورد هستند و کارشون در تشخیص و درمان عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

مشکل گلبول سفید بالا، هنوز علت تشخیص داده نشده

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

دکتر بسیار خوب وعالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر فوقالعاده ای هستند اما نباید وقتی که بیمار و مادر بیکار همزمان با هم حضور دارند و مشگل بیمار ارثی هست و با یه قرص معمولی حل میشع انشالله اینو به بیمار بگن و جو خانوادگی به هم بخوره همون مادر بدونه و مواظبت کنه کفایت میکنه البته این نظر بنده است ممنون از جناب دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سرطان کلیه فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

حتی نپرسیدن چه علائمی داری یه نگا به آزمایش کردن گفتن برو آزمایش دیگه بده من اگر قرار باشه ده تا آزمایش بدم دکتر عمومی هم تشخیص میده چکارمه من نپسندیدم برخورد رو انشالله جواب آزمایش رو بردم نتیجه بگیرم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

مشکلات خونی

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

سلام..آقای دکتر واقعا انسان فهمیده و دلسوزی هستن ...اما منشی شون اصلا درکی از انسانیت نداره مریض رو درک نمیکنه و اینکه مطبشون اصلا نظم نداره و همه اینا بستگی به منشی داره

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

هنوز در حال معالجه ام

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

مشکل غلظت خون نمونه برداری شد.به آزمایشگاه فرستاده شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

دکتری در سطح متوسط خیلی دیر به مطب می آید. از ساعت ۱۷ نوبت می دهند دکتر ساعت ۱۹ می آید یا ۱۲ نوبت می دهند ساعت ۱۴ می آید اگر دکتر دیگری نوبت دارید با این دکتر در یک روز نوبت نگیرید

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

سلام کم خونی داشتم یک نوبت بیشتر نرفتم فرستادن پیش دکتر گوارش

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

با سلام مشکلم پایین بودن پلاکت بود ولی تحت درمانم واقای دکتر واقعا عالی به من کمک کردن و بسیار دقیق و خوب به صحبت ها گوش میدهند

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

درحال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

دکتری صبور خوش اخلاق وبا دقت به حرفهای مریض گوش میدن ووقت میگذارن ممنون از توجهشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

من کمبود یه سری ویتامین ها داشتم که هرجا میرفتم نمیتونستن تشخیص بدن که اقایه دکتر تشخیص دادن به لطف خدا خیلی خوبم

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

بیماری خونی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

سلام آقای توحیدی من خانم صفره هستم برای انگشت پام اومدم پیشت نامه دادی رفتم پیش دکتر قره داغی به من نوبت 27 این ماه داده که پذیرشم کنه آقای توحیدی ممنون میشم شماره واتساپ تو بذار این برگه جواب برات بفرستم که به من جواب بدی جواب آزمایش چیه دکتر تا 27هم نمیگه ممنون میشم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عفونت خون

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام دکتر بسیار خوبی هستن ب اخلاق با تجربه کم خونی شدید دارم و الان درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

دکتر توحیدی کاملا صبور و مهربون و عالی هستن کاملا وقت میزاره برای بیماراش

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

خوب بودن. ازمایش دادن نتیجه هم خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

پلاکت پایین ،دارم دارو مصرف میکنم جناب دکتر خیلی خوش برخورد بودن .

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بله مریض جناب دکتر در بیمارستان هاشمی نژاد بودم

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

لوسمی سلول مویی در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بسیار دکتر با حوصله ای هستن و با دقت ب بیمار گوش میکنند

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عفونت خون داشتم، آزمایش مغزو استخوان گرفتن و آزمایش خون خداروشکر همه چی خوب بود بهم آسپرین دادن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

من dlbcl داشتم ک در حال درمانم و ازشون خیلی راضی ام برای مراقبت ها و نظارت طی درمانم

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

مشکل خونی

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

کم خونی شدید

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دکترباتجربه

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

سرطان روده و در حال درمان هستم انشالا نتیجه میگیرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام من مشکل کم خونی مادرزادی و فقر شدید آهن داشتم که با قدرت تشخیص سریع و صحیح دکتر با مصرف داروهای تجویز شده طی ۱۰روز اول بهبود یافتم و همچنان برای بهبودی بیشتر مصرف داروها را ادامه میدهم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

انشالله دفعه بعد

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

از جهت پذیرش در مطب سو مدیریت وجود دارد و با اینکه ساعت ۲ ظهر نوبت گرفته بودم ۶ عصر ویزیت شدم ، میشد به جای دو یا سه روز بعد ، برای یک هفته بعد نوبت میدادند اما سر ساعت یا نهایتا با انتظار کمتر دکتر را میدیدم . باتشکر

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

نظری ندارم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

سلام دکتر عالی وحاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

فعلا ازمایش نوشتند

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

مشکلم کم خونی بوده خدارو شکر با داروهای دکتر خیلی خوبم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

من مشاوره داشتم جهت ادامه پروسه شیمی درمانی ایشان عالی نظر دادند ومنم با اعتماد کامل ادامه میدهم

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

فعلا جلسه اول بود آزمایش فرستادن ولی در کل خوب بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

بسیاردکترخوبی هستن تحت درمان میباشیم

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

دکتر بسیار عالی و کار بلد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

کمخونی شدید و خداروشکر با بررسی های اقای دکتر مشکل خونی نبود .

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

بسیار عالی و حرفه ای هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

کنسر لنفوم. بینهایت صبور عالی و با تجربه . من با چندین دکتر داخلی و خارجی مشکلم رو مطرح کردم همگی داروها و دوز داروها و نسخه آقای دکتر رو تایید کردند

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

برای درمان کم خونی رفتم و بخاطر مشکل معده هم نمتونستم قرص آهن بخورم ایشون یک قرص دادن ک ب معده هم آسیب نرساند

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

پزشک خوب و معتمدی هستند،کاملا گوش میکنند به مشکل شما با آزمایش های متعدد به درمان میپردازند کاملا با توجه به روحیات شما با مهربانی تجویز انجام میدن،خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

دکتر مهربان و دلسوز

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

دکتر بسیار صبور وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

من یک نوبت برای درمان کم خونی پیششون رفتم ودارو دادن کارشون عالی هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

فعلا برام نمونه مغز استخوان نوشتن

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

ریه هام آب آورده بودن باکمک ایشون درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بدک نیست

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

سلام من کمخونی فقر آهن داشتم فریتین ۲ و هموگلوبین ۸.۲ بود و توسط آقای دکتر توحیدی ویزیت شدم و ایشان برایم فراینجکت تزریقی دستور دادند و تزریق کردم و مجدد ۳ هفته بعد از تزریق چک مجدد و آزمایش خون باید انجام بدم. از آقای دکتر به خاطر وقت و حوصله و پیگیریشون تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

بسیار پزشک خوش برخورد ی هستند و با ارامش و با حوصله بیماری رو توضیح دادند. عالی بودند

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار عالی و به سرفه

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

من مشکل ptt بالا دارم و هنوز در مراحل اولیه هستم ولی اخلاقشون و تعهدهشون خیلی عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عالی و خیلی انرژی مثبت

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

بسیار عالی وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۳/۳۰

دلسوز و

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

خوب بود تقریبا خیلی گرونه

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

کم خونی

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

هنوز در حال مداوا و تشخیص

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

عالی بودند .برای کم خونی وگلبولهای سفید خون مراجعه کرده بودیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

کم خونی و تخصص ایشان عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر بسیار خوب و با اخلاق به خرف مریض کاملن گوش میده و چیزی که لازم باشه به مریض رهنمای میکند

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

برای اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

نوبت دهی راحت بود. اعلام کردن که تا ۴۵ دقیقه امکان انتظار هست ولی من خیلی در مطب منتظر نشدم.خیلی صبورانه شرحال من و گوش دادن ممنون از حسن برخورد و تشخیص خوب ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

خوشبختانه رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

فعلا در حال درمان هستم در ابتدای راه میباشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عااااالیییییی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سلام توده شکمی داشتم عمل کردم وحالاتحت درمانم آقای دکتربسیارپزشک عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتر خیلی خوب با اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

نننننن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

درحال درمان تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

سلام مشکل پلاکت بالا خون داشتم به لطف اقای دکتر کنترل شد بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

بسیار با دقت گوش کردن و برای هر بیمار به اندازه ی کافی وقت میذارن

۱۴۰۴/۰۳/۱۸
مطب پزشکی دکتر توحیدی
مشهدمشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول
شنبه تا چهارشنبه عصر ساعت ۵ تا ۱۰ شب
روز‌های فرد صبح ساعت ۱۲ تا ۱۴
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۵ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۲ الی ۱۵
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۸ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۹ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰از ساعت ۱۲ الی ۱۴
    کسانی که دکتر مهدی توحیدی بایگی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی
    جناب آقای دکتر معین محبی عفونی جناب آقای دکتر معین محبی
    جناب آقای دکتر محمدرضا مطیع جراحی عمومی جناب آقای دکتر محمدرضا مطیع

    دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ در مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ از پزشکان شناخته‌شده در حوزه هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان در شهر مشهد است. ایشان پس از اخذ تخصص بیماری‌های داخلی، موفق به دریافت فوق تخصص بیماری‌های خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان) شده‌اند و سابقه فعالیت حرفه‌ای و علمی قابل توجهی در این زمینه دارند.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری‌های خونی و انواع سرطان‌های بالغین، خدمات تخصصی خود را به بیماران ارائه می‌دهد. بیماران بسیاری برای پیگیری بیماری‌های خونی، مشاوره درمان سرطان و دریافت روش‌های نوین درمانی به مطب این پزشک در مشهد مراجعه می‌کنند. مطب دکتر توحیدی بایگی در خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است و دسترسی مناسبی برای ساکنین مشهد و مناطق اطراف فراهم می‌کند.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی معتبر، همواره به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های خود را در اولویت قرار داده و خدمات خود را بر پایه شواهد علمی و استانداردهای روز ارائه می‌نماید. از ویژگی‌های بارز این پزشک، توجه ویژه به روند درمان بیماران، پیگیری دقیق و ارائه مشاوره‌های جامع در زمینه بیماری‌های خون و انواع سرطان بالغین است. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی، دقت در تشخیص و برخورد حرفه‌ای دکتر مهدی توحیدی بایگی ابراز رضایت کرده‌اند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری با دکتر مهدی توحیدی بایگی فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره یا پیگیری درمان‌های تخصصی خون و سرطان بالغین در مشهد، می‌توانید از خدمات این پزشک بهره‌مند شوید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    برای دریافت نوبت ویزیت دکتر مهدی توحیدی بایگی چه باید کرد؟

    شما می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به دکتر مهدی توحیدی بایگی در مشهد نوبت رزرو کنید.

    دکتر مهدی توحیدی بایگی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

    ایشان به عنوان فوق تخصص خون و سرطان بالغین، خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماری‌های خونی و سرطان بزرگسالان ارائه می‌دهند.

    مطب دکتر مهدی توحیدی بایگی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر توحیدی بایگی وجود دارد؟

    بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری فراهم است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب پزشکی دکتر توحیدی

    مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول

    مطب پزشکی دکتر توحیدی

    مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول