دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ در مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است.
دکتر مهدی توحیدی بایگی فوق تخصص خون و سرطان بالغین (انکولوژی) با شماره نظام پزشکی ۷۷۵۲۹ از پزشکان شناختهشده در حوزه هماتولوژی و انکولوژی بزرگسالان در شهر مشهد است. ایشان پس از اخذ تخصص بیماریهای داخلی، موفق به دریافت فوق تخصص بیماریهای خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی انکولوژی بزرگسالان) شدهاند و سابقه فعالیت حرفهای و علمی قابل توجهی در این زمینه دارند.
دکتر مهدی توحیدی بایگی با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماریهای خونی و انواع سرطانهای بالغین، خدمات تخصصی خود را به بیماران ارائه میدهد. بیماران بسیاری برای پیگیری بیماریهای خونی، مشاوره درمان سرطان و دریافت روشهای نوین درمانی به مطب این پزشک در مشهد مراجعه میکنند. مطب دکتر توحیدی بایگی در خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول واقع شده است و دسترسی مناسبی برای ساکنین مشهد و مناطق اطراف فراهم میکند.
دکتر مهدی توحیدی بایگی با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی معتبر، همواره بهروزرسانی دانش و مهارتهای خود را در اولویت قرار داده و خدمات خود را بر پایه شواهد علمی و استانداردهای روز ارائه مینماید. از ویژگیهای بارز این پزشک، توجه ویژه به روند درمان بیماران، پیگیری دقیق و ارائه مشاورههای جامع در زمینه بیماریهای خون و انواع سرطان بالغین است. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی، دقت در تشخیص و برخورد حرفهای دکتر مهدی توحیدی بایگی ابراز رضایت کردهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری با دکتر مهدی توحیدی بایگی فراهم است. در صورت نیاز به مشاوره یا پیگیری درمانهای تخصصی خون و سرطان بالغین در مشهد، میتوانید از خدمات این پزشک بهرهمند شوید.
شما میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به دکتر مهدی توحیدی بایگی در مشهد نوبت رزرو کنید.
ایشان به عنوان فوق تخصص خون و سرطان بالغین، خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان انواع بیماریهای خونی و سرطان بزرگسالان ارائه میدهند.
مطب ایشان در مشهد، خیابان عارف، انتهای عارف ۴، ساختمان پزشکان جهان، طبقه اول قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری فراهم است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد_خیابان عارف_انتهای عارف ۴_ساختمان پزشکان جهان_طبقه اول
سلام به نظر من یکی از بهترین دکترا هستن خیلی باحوصله وبا انصاف هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۶سرطان کلورکتال وشیمی درمانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۱برادرم سرطلان رکتوم داشتن .با تشخیص دکتر توحیدی در حال درمان .من امتیاز عالی میدم بابت معرفی دکتر های دوره درمان و داروهاشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴کم خونی و بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷کم خونی
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سرطان لنفوم دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی هستن ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰پزشکی حاذق و توانا و بسیار با حوصله هستن و بطور کامل توضیحاتی رو درباره بیماری ارائه میدن و بسیار بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴نتیجه خاصی ندیدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵اولین بار بود مراجعه داشتم بر خوردشون عالی بود و تشخیص شون ما رو از نگرانی در آورد ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸کم خونی داشتم فرستادن آزمایش در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲پیشنهاد میکنم در خصوص تشخیص های احتمالی شون با پزشک دیگری هم مشورت کنین.
۱۴۰۴/۰۶/۰۱برای بار دوم نوبت می گیرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سلام مادرم مشکل کم خونی داشت فعلا تحت درمان است.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴از طرف یک پزشک دیگر ایشان معرفی شدند به ما
۱۴۰۴/۰۵/۰۸برای غده لنفاوی دست وگزگز دست وپا رفتم خدمت ایشان با آزمایش وتشخیص درست بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیارعالی وخوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالللییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر خوبی هستند وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی بود ، واسه بیمارش به اندازه کافی وقت میزاره
۱۴۰۴/۱۲/۱۵علت مراجعه کم خونی بود فعلا تحت آزمایش هست مریض
۱۴۰۴/۰۲/۱۳واقعا عالی بود کاملا با صبر علم و ارامش
۱۴۰۴/۰۲/۱۰غلظت خون و تحت درمان هستم عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱آنمی داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲کم خونی شدید داشتم خداروشکر با دارو تحت نظرم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام عرض ادب بهترین دکتر متخصص خون تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳من آزمایش داده بودم وکم خونی شدید نشون میداد دکتر باکمال صبروحوصله بدون هیچ آزمایش اضافی که بخوان مارو بفرستین. دارو داده توصیه های لازم رو داشتن ممنون از آقای دکتر توحیدی که درکارشون تعهدووجدان کاری دارن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ادنو کارسینوما جراحی روده انجام شد شیمی درمانی توسط آقای دکتر.....دکتر عالی اند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تازه با ایشون آشنا شدم وفراموش سی تی اسکن وآزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷باسلام.پزشکی بسیار با حوصله و باتجربه بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل کم خونی آهن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام، دکتر توحیدی بهترین دکتر، انکولوژی شرق کشور در خراسان رضوی، مشهد
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر بسیار خوب و وقت گذار با دقت به بیمار گوش میده و معاینه میکنه منشی ایشونم مثل خودشون صبور و محترمه
۱۴۰۳/۱۱/۱۱پایین بودن فریتین،فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فعلا ازمایش نوشتن برام
۱۴۰۳/۱۱/۲۹غلظت خون تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۶پیششون بابت مشکل پلاکت خون تشکیل پرونده دادم در زمان بندی و وقتی که دارین یه مقدار ضعف وجود خواهد داشت اما پزشک با برخوردشون و وقتی که میزارن کاملا پوشش میدن این مورد رو،سواد لازم و تشخیص صحیح رو داشتن خیلی با حوصله و بی استرس مشکلات رو باهتون درمیون میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی به خاطر مشکل انعقادی مراجه کردم و بییار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴به بیماران از ساعت پنج نوبت میدن اما خودشون ساعت شش و ربع اومدن. با وجود اینکه نفر اول بودم یک ساعت و نیم منتظر بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶فعلا که هیچی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷اهن خونم خیلی بالا بود و الان درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶توضیحات خیلی کم میدادن اگه سوال میکردی جواب میدادم وگرنه هیچی نمیگفتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱کم خونی شدید پدرم و احتمال سرطان ، هنوز در حال بررسی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سلام دکتر خوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۱۲در مرحله تشخیص
۱۴۰۴/۰۳/۲۵باسلام،واحترام،انسانی بسیارشریف،باتجربه،وعالی ،
۱۴۰۴/۱۱/۱۶مشگل کم خونی شدید. فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالیه بهترینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر با اخلاق با حوصله کار بلد. خوبیش اینه ک اولا بدون تشخیص درست هیچ دارویی نمیدن بعدشم با حوصله و صبر کاملا شنونده نسبت به درد بیمار هستن تا جایی هم ک کازی از دستشون بر بیاد برا بینار انجام میدم وجدان کاری دارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر توحیدی بسیار صبور و کاربلدبودن تشخیص شون عالی بود من کم خونی داشتم بهم اطمینان دادکه هیچ خطری تهدیدم نمی کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بیماری کم خونی وفقرآهن داشتم و درحال حاضر تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳باسلام.بهترین دکتر هستن. چه از نظراخلاق و چه از نظر تشخیص عالیه هستن.امیدوارم خدا همیشه حافظشون باشه
۱۴۰۳/۰۳/۰۲کم خونی شدید داشتم در حال بهبود هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹نوبت دهی شوند خیلی ضعیفه
۱۴۰۵/۰۲/۰۵کم خونی شدید
۱۴۰۴/۰۲/۱۰واقعا عالی هستن به حرفهای مراجعین با دقت گوش میدادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷هنوزدرمان ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر با اخلاق هستند و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱کم خونی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار دکتر صبور و انسان دوستی هستند خیلی خوش برخورد هستند و کارشون در تشخیص و درمان عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مشکل گلبول سفید بالا، هنوز علت تشخیص داده نشده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر بسیار خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر فوقالعاده ای هستند اما نباید وقتی که بیمار و مادر بیکار همزمان با هم حضور دارند و مشگل بیمار ارثی هست و با یه قرص معمولی حل میشع انشالله اینو به بیمار بگن و جو خانوادگی به هم بخوره همون مادر بدونه و مواظبت کنه کفایت میکنه البته این نظر بنده است ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سرطان کلیه فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲حتی نپرسیدن چه علائمی داری یه نگا به آزمایش کردن گفتن برو آزمایش دیگه بده من اگر قرار باشه ده تا آزمایش بدم دکتر عمومی هم تشخیص میده چکارمه من نپسندیدم برخورد رو انشالله جواب آزمایش رو بردم نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸مشکلات خونی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سلام..آقای دکتر واقعا انسان فهمیده و دلسوزی هستن ...اما منشی شون اصلا درکی از انسانیت نداره مریض رو درک نمیکنه و اینکه مطبشون اصلا نظم نداره و همه اینا بستگی به منشی داره
۱۴۰۴/۰۶/۳۰هنوز در حال معالجه ام
۱۴۰۳/۰۷/۳۰مشکل غلظت خون نمونه برداری شد.به آزمایشگاه فرستاده شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتری در سطح متوسط خیلی دیر به مطب می آید. از ساعت ۱۷ نوبت می دهند دکتر ساعت ۱۹ می آید یا ۱۲ نوبت می دهند ساعت ۱۴ می آید اگر دکتر دیگری نوبت دارید با این دکتر در یک روز نوبت نگیرید
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام کم خونی داشتم یک نوبت بیشتر نرفتم فرستادن پیش دکتر گوارش
۱۴۰۳/۱۱/۰۸با سلام مشکلم پایین بودن پلاکت بود ولی تحت درمانم واقای دکتر واقعا عالی به من کمک کردن و بسیار دقیق و خوب به صحبت ها گوش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتری صبور خوش اخلاق وبا دقت به حرفهای مریض گوش میدن ووقت میگذارن ممنون از توجهشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳من کمبود یه سری ویتامین ها داشتم که هرجا میرفتم نمیتونستن تشخیص بدن که اقایه دکتر تشخیص دادن به لطف خدا خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بیماری خونی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سلام آقای توحیدی من خانم صفره هستم برای انگشت پام اومدم پیشت نامه دادی رفتم پیش دکتر قره داغی به من نوبت 27 این ماه داده که پذیرشم کنه آقای توحیدی ممنون میشم شماره واتساپ تو بذار این برگه جواب برات بفرستم که به من جواب بدی جواب آزمایش چیه دکتر تا 27هم نمیگه ممنون میشم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عفونت خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام دکتر بسیار خوبی هستن ب اخلاق با تجربه کم خونی شدید دارم و الان درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دکتر توحیدی کاملا صبور و مهربون و عالی هستن کاملا وقت میزاره برای بیماراش
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خوب بودن. ازمایش دادن نتیجه هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پلاکت پایین ،دارم دارو مصرف میکنم جناب دکتر خیلی خوش برخورد بودن .
۱۴۰۳/۱۰/۳۰برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بله مریض جناب دکتر در بیمارستان هاشمی نژاد بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶لوسمی سلول مویی در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار دکتر با حوصله ای هستن و با دقت ب بیمار گوش میکنند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عفونت خون داشتم، آزمایش مغزو استخوان گرفتن و آزمایش خون خداروشکر همه چی خوب بود بهم آسپرین دادن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸من dlbcl داشتم ک در حال درمانم و ازشون خیلی راضی ام برای مراقبت ها و نظارت طی درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶مشکل خونی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶کم خونی شدید
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکترباتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳سرطان روده و در حال درمان هستم انشالا نتیجه میگیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام من مشکل کم خونی مادرزادی و فقر شدید آهن داشتم که با قدرت تشخیص سریع و صحیح دکتر با مصرف داروهای تجویز شده طی ۱۰روز اول بهبود یافتم و همچنان برای بهبودی بیشتر مصرف داروها را ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷انشالله دفعه بعد
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۳/۱۰از جهت پذیرش در مطب سو مدیریت وجود دارد و با اینکه ساعت ۲ ظهر نوبت گرفته بودم ۶ عصر ویزیت شدم ، میشد به جای دو یا سه روز بعد ، برای یک هفته بعد نوبت میدادند اما سر ساعت یا نهایتا با انتظار کمتر دکتر را میدیدم . باتشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۲نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سلام دکتر عالی وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶فعلا ازمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مشکلم کم خونی بوده خدارو شکر با داروهای دکتر خیلی خوبم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱من مشاوره داشتم جهت ادامه پروسه شیمی درمانی ایشان عالی نظر دادند ومنم با اعتماد کامل ادامه میدهم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷فعلا جلسه اول بود آزمایش فرستادن ولی در کل خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیاردکترخوبی هستن تحت درمان میباشیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کمخونی شدید و خداروشکر با بررسی های اقای دکتر مشکل خونی نبود .
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸کنسر لنفوم. بینهایت صبور عالی و با تجربه . من با چندین دکتر داخلی و خارجی مشکلم رو مطرح کردم همگی داروها و دوز داروها و نسخه آقای دکتر رو تایید کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲برای درمان کم خونی رفتم و بخاطر مشکل معده هم نمتونستم قرص آهن بخورم ایشون یک قرص دادن ک ب معده هم آسیب نرساند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹پزشک خوب و معتمدی هستند،کاملا گوش میکنند به مشکل شما با آزمایش های متعدد به درمان میپردازند کاملا با توجه به روحیات شما با مهربانی تجویز انجام میدن،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۱۲دکتر مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر بسیار صبور وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من یک نوبت برای درمان کم خونی پیششون رفتم ودارو دادن کارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فعلا برام نمونه مغز استخوان نوشتن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹ریه هام آب آورده بودن باکمک ایشون درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بدک نیست
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام من کمخونی فقر آهن داشتم فریتین ۲ و هموگلوبین ۸.۲ بود و توسط آقای دکتر توحیدی ویزیت شدم و ایشان برایم فراینجکت تزریقی دستور دادند و تزریق کردم و مجدد ۳ هفته بعد از تزریق چک مجدد و آزمایش خون باید انجام بدم. از آقای دکتر به خاطر وقت و حوصله و پیگیریشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار پزشک خوش برخورد ی هستند و با ارامش و با حوصله بیماری رو توضیح دادند. عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی و به سرفه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳من مشکل ptt بالا دارم و هنوز در مراحل اولیه هستم ولی اخلاقشون و تعهدهشون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عالی و خیلی انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۳۰دلسوز و
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خوب بود تقریبا خیلی گرونه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷کم خونی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶هنوز در حال مداوا و تشخیص
۱۴۰۴/۰۴/۱۳عالی بودند .برای کم خونی وگلبولهای سفید خون مراجعه کرده بودیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶کم خونی و تخصص ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر بسیار خوب و با اخلاق به خرف مریض کاملن گوش میده و چیزی که لازم باشه به مریض رهنمای میکند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱نوبت دهی راحت بود. اعلام کردن که تا ۴۵ دقیقه امکان انتظار هست ولی من خیلی در مطب منتظر نشدم.خیلی صبورانه شرحال من و گوش دادن ممنون از حسن برخورد و تشخیص خوب ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خوشبختانه رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷فعلا در حال درمان هستم در ابتدای راه میباشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عااااالیییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام توده شکمی داشتم عمل کردم وحالاتحت درمانم آقای دکتربسیارپزشک عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر خیلی خوب با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۰نننننن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹درحال درمان تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سلام مشکل پلاکت بالا خون داشتم به لطف اقای دکتر کنترل شد بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار با دقت گوش کردن و برای هر بیمار به اندازه ی کافی وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸