دکتر معصومه علی اکبرزاده متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 100777 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان احمدآباد، بین پرستار ۵ و ۷، ساختمان ایران مهر واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر معصومه علی اکبرزاده، متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 100777، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه داخلی در شهر مشهد است. ایشان با مدرک تخصص بیماریهای داخلی، خدمات متنوعی در زمینه گوارش، غدد، ریه و کلیه ارائه میدهند. مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده در خیابان احمدآباد مشهد، بین پرستار ۵ و ۷، ساختمان ایران مهر واقع شده است که دسترسی مناسبی برای ساکنان این منطقه فراهم میکند.
دکتر معصومه علی اکبرزاده علاوه بر درمان بیماریهای داخلی، در زمینههای تخصصیتر مانند مشکلات گوارشی (مانند کبد چرب، آندوسکوپی)، اختلالات غدد (دیابت و تیروئید)، بیماریهای ریه (و انجام اسپیرومتری) و نیز بیماریهای کلیوی و فشار خون فعالیت دارد. ایشان عضو انجمن متخصصین داخلی و همچنین عضو انجمن گوارش، کبد و آندوسکوپی هستند که این عضویتها نشاندهنده بهروز بودن دانش تخصصی و ارتباط مستمر با مجامع علمی است.
ویزیت در مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده ویژه افراد بالای ۱۲ سال بوده و بیماران برای دریافت نوبت باید به این نکته توجه داشته باشند که پس از ثبت نوبت، امکان کنسل کردن وجود ندارد و تنها میتوان تاریخ ویزیت را به روز دیگری موکول کرد. با فراهم بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، بیماران به راحتی میتوانند زمان مراجعه خود را انتخاب کنند.
بیمارانی که به دکتر معصومه علی اکبرزاده مراجعه داشتهاند، بهویژه از دقت در تشخیص بیماریها و توجه به شرح حال بیماران رضایت داشتهاند. این رضایت حاکی از رویکرد علمی و مسئولانه ایشان در روند درمان بیماران است. در مجموع، دکتر معصومه علی اکبرزاده به عنوان متخصص داخلی و با تجربه در درمان بیماریهای گوارش، غدد، ریه و کلیه، گزینهای معتبر برای بیماران شهر مشهد به شمار میآید.
خیر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر معصومه علی اکبرزاده فراهم است.
خیر، ویزیت در مطب فقط برای افراد بالای ۱۲ سال انجام میشود.
ایشان در زمینه بیماریهای داخلی شامل گوارش، غدد، ریه و کلیه فعالیت میکنند.
خیر، نوبت ثبت شده قابل کنسل شدن نیست و فقط میتوان آن را به روز دیگری موکول کرد.
بله، آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی در مطب دکتر معصومه علی اکبرزاده انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد. بین پرستار ۵ و ۷ . ساختمان ایران مهر.
مشگل معده داشتم چندسال پیش هردکتری رفتم کلی آزمایش گرفتن خب نشدم ولی دکترعلی اکبری باجلسه اول بدون آزمایش فهمیدمعدم عصبی بایه قرص خوبم کردواقعاحرف نداره کارشون عالی خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰تحت درمانم و بسیار خوش برخورد بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶واقعا استاد ماهری در فن خودشون هستن ماشالله
۱۴۰۰/۰۹/۰۶مشکل معده خداروشکر خوب شدم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر با حوصله با دقت می باشند من راضی هستمشما هم توصیه می کنم مراجعه نمایید تنگی نفس داشتم سرفه زیاد
۱۳۹۸/۰۹/۰۸من هرموقع رفتم نتیجه گرفتم خوش برخوردومهربان وحاذق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۳۱دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ناراحتی معده تحت ورمانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸پزشک خوب وبااخلاق وحوصله ای هستند خداوند نگهدارشون باشه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالللللی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰سرفه شدید و تنگی نفس داشتم و چندین بار به پزشک متخصص دیگری مراجعه کرده بودم و نتیجه نگرفته بودم و بامراجعه به ایشان بهبود حاصل شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۹خیلی دکتر با تجربه ای هستند و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۱۰پنج نفر از بستگان مون به ایشان مراجعه کردند و راضی بودند. دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار با دقت و عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱مشکل معده با تشهیص عالیشون خوب شزم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱فوقالعاده باشخصیت و با اطلاعات بسیار بالا
۱۴۰۳/۰۵/۱۴برای معده درد رفتم. خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر عالی و بااخلاق هستند خانوم دکتر
۱۳۹۸/۱۰/۱۶جواب آزمایش مو باید نشون بدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالیه خداروشکر
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خیلی خوش اخلاق و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی من چند سال مشکل معده داشتم پیش ایشون با یک ویزیت مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عفونت داخلی و با تشخیص ایشان و تجویز دارو بهبود حاصل شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۱خیلی دکترمهربان وباتجربه ای است
۱۴۰۴/۰۶/۱۲کبد چرب تحت درمانم هنوز
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی هستن وخیلی بیمارودرک میکنن کاملا گوش میدن به مریض
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی هستن در تشخیص ودارو
۱۴۰۰/۰۵/۲۳در حال درمان برخورد دکتر عالب
۱۴۰۳/۱۱/۲۷راضیم از ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳با سلام و احترام بله دکتر متشخص و متخصص هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴من کرونا داشتم و خیلی از ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱پزشک بسیار عالی وباسواد.با صبر وحوصله.
۱۴۰۱/۰۱/۱۱ورم معده
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیاردکترمهربان وفهمیده ای هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۲در کمال خونسردی به حرف های شما کامل توجه می کنند
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵دکتر عالی و کاملا صبور
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۳۱کم کاری تیرویید ، تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷خوب بودن یه بار فقط رفتم
۱۴۰۲/۰۷/۲۵سلام من خیلی خیلی از خانم دکتر راضیم کارشون عالیه ومن نتیجه ی خوبی گرفتم خدا بهشون سلامتی بده انشالله ،
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار عالی هم تو تشخیص هم درمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۶مشکل .گوارشی داشتم خانم دکتر خوبم کرد.بسیار خوش اخلاق ومهربون
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خیلی عالی و باحوصله هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۶ارتباط با مریض خیلی عالی وزرای گوارشم رفتم و تاثیر داشته قبلا تایباد بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر فوق العاده ای هستن، تیروئید پرکار داشتم و با یک نوبت وضعیتم نرمال شد اما گفتن تا دو سال باید تحت نظر باشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل ریه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دیالیزی هستم وتحت درمان می باشم الحمدلله خوبم
۱۴۰۲/۰۵/۱۱تحت درمان
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹سلام مشکل کبد و فعلا ازمایش کلی گرفتم دوهفته بعد جواب ازمایش رو میبرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶تشخیص و درمان فوق العاده فقط سیستم نوبت دهی ضعیفه و بیمار خیلی معطل میشه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴دکتر خوبیه با یک قرص مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ایشون واقعا بینظیر و باعلم و صبور هستن. دوران کرونا خیلی به من و مادرم کمک کردن، بعد از کرونا عوارض موند سرفه داشتم، آسمم عود کرد و ایشون با دو جلسه تشخیص درست دادن و سرفه ها قطع و حالم خوب شد. خیلی خوبن و وقت میذارن شدیدا.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر بااخلاق وصبوری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکل بالابون تیروئید.فوق العاده عالی بودن حرفه ای وکاربلد
۱۳۹۹/۰۵/۲۴عالی هستن و هردفعه رفتیم کاملا درمان شدیم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵برای روده
۱۳۹۹/۰۱/۱۸خیلی دکتر خوب و باتجربه و کلی وقت میذارن واسه مریض هاشون و خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۰/۰۳/۱۲کرونا داشتم .دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۱۹کمکاری تیرویید تنظیم شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی. ورم معده ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲کرونا. درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴فوق العاده خوش اخلاق، خوش برخورد، صبور. تشخیص ایشون درجه یک هست و در کارشون مهارت بالایی دارند. این پزشک عالی رو به همه توصیه میکنم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۲نتیجه عالی مشکل ترویید
۱۴۰۳/۱۱/۳۰در جلسه اول قرص دادن تا مصرف کنم الان بهترم حالا باید آزمایش هامو برم نشونشون بدم تا تشخیص اصلی رو بدن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱برا تیروئید بود خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۷مشکل صفرا که با تشخیص درست و به موقع دکتر اکبر زاده بیمار و نجات دادن
۱۳۹۹/۰۶/۲۱معده درد
۱۳۹۹/۱۲/۲۶مشکل گوارشی داشتم و خیلی بهتر شدم بعد از استفاده ی داروهای خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۶تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بیماری کبد تشخیص درست دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۱۰تنگی نفس
۱۳۹۸/۰۷/۱۴خیلی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۸خیلی عالی وبادانش
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالییی
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خداروشکر عموم بهترشد0یک ونیاممنون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی بود و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰مشگل آسم داشتم درحال درمانم راضیم خداروشکر
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار عالی وباتجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عالی تر از عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار خوش برخورد درحال درمان هستیم فعلا
۱۳۹۸/۰۷/۱۳عالی بود خدا به عمرشان برکت بده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷زخم معده داستگ خداروسکر بهترم بسیار خانم مهربان وباصبر وحوصله ای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۶مریضی روده داشتن و دکتر عالی هستین
۱۴۰۴/۰۲/۱۹سلام کارشون و تشخیص کاملا عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوش برخوردی هستن و صبورانه به بیمار گوش میدهد
۱۳۹۸/۰۸/۱۹بسیار خوش اخلاق و صبور
۱۳۹۸/۰۹/۰۲دکتر خوبی هستن من راضیم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳خیلی مهربان و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار عالی خیلی دکتر خوب و مهرزون با صبر حصوله بودن
۱۳۹۹/۰۶/۲۰درخصوص
۱۳۹۹/۰۸/۰۷خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۰۲با اخلاق مهربان دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دیابت مادرم خیلی خوب شده و کنترل شده هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵سال 99 آندوسکوپی انجام شد متوجه شدن که عفونت معده دارم بامصرف دارو بهتر شد عفونتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱کرونا.
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دیابت مادرم را عالی درمان کردند
۱۳۹۸/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درحال درمان به مدت چندسال ولی نتیجه خاصی حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار دکتر خوش اخلاق مهربونی هست. تشخیص عالی دو سال قبل التهاب و ورم معده داشتم با یک دوره دارو خوب شدم .الانم عفونت معده گرفتم تحت درمانم خداروشکر بهترم.از خانم و منشی ایشان خیلی خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۳۰مشکل عفونت معده بهترشدم امادرمان کامل نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سرفه داشتم که با یک نسخه برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۵مشکل دفع اجابت مزاج داشتم کولونوسکوپی واندوسکوپی نوشتن انجام دادم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷فشار خون
۱۴۰۳/۰۷/۲۳یکبار برای شقاق مراجعه کردم باداروهای ایشون خپب شدم .یبار برای مشکل یبوست که فعلا تحت درمانم.خیلی دکتر باحوصله وباتجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی بود دکتر مهربان وخونگرمی هستن داروهای خوبی هم دادن دیابت دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷مشکل معده ترش کردن
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خانم دکتر مهربون و با حوصله ای هستن، با دقت به توضیحات بیمار در رابطه با بیماریشون گوش میدن، تحت درمان آسم هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴در رابطه با گوارش خیلی تاثیر گذار بود و خیلی به ما کمک کرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خیلی غالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰حساسیت و بسیار عالی و نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸معصومه وطن دوست
۱۴۰۳/۰۷/۰۸قند داشتم بهتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل روده داشتم عالییی بود حل شد خداروشکر
۱۴۰۱/۰۵/۲۰خوب هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷برای بیماری کرونا و خیلی خوب بودند
۱۴۰۲/۰۲/۲۲خیلی خوش برخورد و سریع العمل هستند ولی نوبت دهی بسیار سخت و مشکل هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خانم دکترخیلی خوب به حرفهای مریض گوش میدن وکارشون هم عالیه ممنون اززحماتشون
۱۳۹۹/۰۵/۲۹خیلی دکتر خوبی هستن ممنون
۱۳۹۹/۱۱/۱۷به بیما
۱۴۰۲/۰۲/۲۰بسیار با حوصله و با دقت بیماران ویزیت میکنن.من مشکل تیروئید دارم و با تشخیص و درمان ایشون الان خیلی خوبم.
۱۳۹۷/۱۱/۲۷خانم دکتر خیلی با حوصله به حرفهای مریض گوش میکنه و بهترین رو تجویز میکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بهترین دکتر عالی خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۱/۰۴/۱۷تشخیص ودرمان وبرخوردشون همه درجه یک وعالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۵خانم دکتر عالی هستن و صبور خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۲مشکل معده داشتم آندوسکوپی کردن خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۱۹درتایبادخدمتهای زیادی به بیماران کردن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲با اخلاق و مهربون
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خیلی های بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۰راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰معده خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عفونت معده وتحت درمان هستم حالمم خوبه ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عاای، با یه ویزیت خوب شد امبولی ریه ام
۱۴۰۲/۰۴/۱۸دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۵/۰۹مشکل معده داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیار دکتر حاذق و توانمندی است و از نادر پزشکان دلسوز و متبحر ی است که تا امروز در ایران وجود داشته است ، البته من تجربه جراحی و سنگ شکن کلیه توسط دکتر امیر علی اکبرزاده ، برادر بزگتر ایشان را نیز داشته ام ، که وی نیز از پزشکان حاذق و توانمند رشته ارولوژی است ، اما به جرات میگویم که خانم دکتر علی اکبرزاده ، از نوابغ رشته پزشکی و داخلی است ،
۱۳۹۹/۰۶/۲۳مشکل داخلی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی بودن خانم دکتر قدران زحمتاتشونیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خوب.در حال معالجه هستم
۱۳۹۸/۰۹/۰۸بدن درد شدید
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دیابت تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر واقعا عالی هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بسیارخوش اخلاق باحوصله باتشخیص درمان خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۲تنگی نفس واقعا عالیه دکترش خدا خیرش بده من کلی مریض دیگه هم معرفی کردم خیلی هم راضی هستین همه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بسیار دکتر باتجربه صبور وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ورم معده
۱۴۰۱/۰۴/۰۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۷درد و ورم معده ، تشخیص عالی اخلاق عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل ریه داشتم . کارشون درسته خدا خیرشون بده .
۱۴۰۲/۰۷/۱۸مشکل معده داشتم با یه بار رفتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی هست
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عالی و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۴/۰۶درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۲مامانم تیروئیدداشتن وتحت نظرخانم دکترمهربونن وخداروشکرخیلی بهترشدن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر لایق و حاذقی هستنو
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عالی کارش پدرم مشکل معده داشت الان خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۲/۱۸کولیت اولسروز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خوب بودن اما دوره درمان تکمیل نکردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴سنگ کلیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بسیار دکتر مهربون خوش اخلاق و دقیقی بودند
۱۴۰۱/۱۱/۱۰خیلی پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خیلی باحوصله و دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۳۰با عرض سلام من یک نسخه پیش ایشان امدم راصی بودم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷بسیار تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶کرونا ،ایشون با اخلاق ،خوب و حوصله درمانم کردند .
۱۴۰۰/۰۸/۱۷همواره نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷سلام خیلی مهربوووون هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۰باسلام،از نظر نوبت دهی اصلا قابل تایید نیست،مثلا ساعت 7 نوبت داشته باشین 3 ساعت بعد میفرستن اتاق پزشک،ما فعلا آزمایش نوشتن و دارو یک هفته س که مصرف میکنم ولی نتیجه ی خاصی نگرفتم تا ببینم جواب ازمایشاتم چی میشه اونموقع میتونم نظر بدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تشخیص سریع آپاندیس
۱۳۹۹/۰۲/۲۶مشکل معده.خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی ،فقط عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹اسم داشتم خیلیدکتر خوبی هستن عالی هستن بایک نسخه درمان شدم ارزوی سلامتی وموفقیت براشون ارزومندم.
۱۴۰۱/۰۴/۲۶بسیار خوب است
۱۳۹۸/۰۱/۰۹برخورد عالی و تحت درمان می باشند
۱۴۰۲/۰۷/۰۳مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۴/۱۶سرفه عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰کرونا داشتم...به لطف خدا و ایشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل معده داشتم درمان شد ولی بعد 3 سال دوباره شروع شده مشکل معده داشتم و خوب شدم ولی بعد از 3 سال دوباره برگشت داشت
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی هستن خانم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶مادرم مشکل درگیری ریه داشتن و شکر خدا با داروهایی که دادن حالشون بهتر شد خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۱/۱۰معده درد
۱۴۰۲/۰۴/۱۸خیلی دیر دیر راه میاندازه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸علی روبه
۱۴۰۳/۰۳/۱۴مشکل معده عصبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵مشکل معده داشتم مراجعه کردم خیلی راضی بودم هم از خود خانم دکتر هم از منشی شون عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴اره عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۳۰مشکل ریه داشتم و خیلی خوب بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۷آلرژی شدید سرفه الان خیلی بهترم
۱۳۹۸/۱۲/۰۷دکتری بسیار مهربان و با دانش
۱۴۰۳/۰۶/۱۲بسیار عالی بودن خانم دکتر و منشی شون هم خیلی خانم خوش بر خوردی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۶سلام دکتر خیلی عالی هستش ما خانوادگی مدت 5ساله هر موقع مراجعه کردیم نتیجه مطلوبی گرفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بدون تست کرونا درست تشخیص داد کرونا دارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر بسیار عالی هستند من ناراحتی معده وکبد چرب داشتم شفایی که از خدا گرفتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵کارشون واقعاخوبه خیلی دقت میکنن یه بیمارشون واخلاق بسیارمهربانی دارن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷آزمایش قند خون
۱۳۹۸/۰۷/۰۱تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸سلام بسیاردکترفهمیده وباکمالات میباشد .
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سلام خسته نباشید گفتن که خواب نمیبره
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عفونت ریه خوب شدم حالاتی خواهرم میام
۱۳۹۸/۱۱/۰۴مشکل معده
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۲زخم معده در حال درمانم دارو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۰کارشون حرف نداره من چندین ساله هر وقت مشکلی هست میام پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۲درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۰خوب عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۶بهترین متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دخترم درد دلهای مداوم بود تشخیص ایشون روده تحریک پذیربود وخداروشکر بهترشده
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب شدم
۱۳۹۸/۰۲/۰۲