دکتر مریم حجازی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با شماره نظام پزشکی 122558 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر مریم حجازی از متخصصان برجسته اعصاب و روان و روانپزشکی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 122558 فعالیت میکند. مطب دکتر مریم حجازی در منطقه میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی اعصاب و روان به این محل مراجعه کنند. ایشان دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و عضویت در انجمن روانپزشکان ایران و انجمن رواندرمانی اکسفورد یونیورسال انگلستان به اعتبار علمی و حرفهای دکتر حجازی افزوده است.
دکتر مریم حجازی علاوه بر درمان دارویی، به روشهای نوین غیر دارویی مانند TDCS، TACS، TPCS و نوروتراپی نیز تسلط دارد. درمان اختلالات افسردگی (از جمله افسردگی اساسی، پس از زایمان و فصلی)، اضطراب، اضطراب اجتماعی و فراگیر، حملات پانیک، اسکیزوفرنی، وسواس فکری و عملی، اعتیاد به مواد مختلف (سیگار، الکل، مواد مخدر)، اختلالات جنسی (مانند اختلال نعوظ و زودانزالی)، اختلالات خواب، و مشکلات رفتاری و یادگیری کودکان از جمله زمینههای فعالیت تخصصی ایشان است. دکتر مریم حجازی به ویژه در رواندرمانی شناختی رفتاری (CBT) مهارت دارد و دارای مدرک بینالمللی از آکادمی اکسفورد یونیورسال انگلستان است.
نظرات بیماران درباره دکتر مریم حجازی حاکی از رضایت از تشخیصهای دقیق، روشهای درمانی متنوع و برخورد حرفهای ایشان است. بسیاری از مراجعان، به ویژه برای درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی، دکتر مریم حجازی را به دیگران توصیه کردهاند. مطب ایشان در تهران، منطقه میرداماد، با دسترسی آسان قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است. دکتر مریم حجازی با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه بالینی خود، به عنوان یکی از گزینههای قابل اعتماد برای درمان مشکلات اعصاب و روان در تهران شناخته میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دست دکتر شفاست من هر جا پسرمو میبردم حاضر نمیشد دارو بخوره ولی با دکتر حجازی تونستیم درمان رو پیش ببریم و حرف دکترو گوش کرد و حتی جلسات دستگاه را هم انجام داد و حاالش مثل روزهای خوبش شد واقعا دکتر بینظیری هستند احسنت به این خانم دکتر باسواد و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بهترین دکتر بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۴بسیار صبور و با دقت مطب خیلی خیلی شلوغ تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی .فقطمیتونم بگم خدا سلامتیش بده
۱۴۰۲/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶یک جلسه رفتم .تقریبا رو ب بهبود هستش
۱۴۰۰/۰۶/۲۴پنیک داشتم الان بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲دکتر بسیار خوبی هستن با تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰من برای اضطراب تازه مراجعه کردم ولی تو مدت کم خیلی بهترم.ممنون از دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خشم و استرس و اضطراب و کمی افسردگی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸پسرم 11سالشه تیک داشت .الان خیلی بهتر شده خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۰۸من اضطرابم خیلی بالا بود خداروشکرازوقتی دکترحجازی برام داروتجویزکردن خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰با حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۱۵عالی بودن از نظر تشخیص ممنونم خانوم دکتر از بابت برخورد خوبتون
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۸حالم خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶درروند درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۷دکتر بسیار عالی ای هستن مشکل افسردگی و اضطراب مزمن داشتم با دارو ها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی خوب شده خداروشکر ممنونم از همچنین خانم دکتر باسوادی که بعد از چندسال مراجعه با پزشکای مختلف بالاخره درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱در طول درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل اضطراب داشتم و بسیار بهتر شدم. دکتر بسیار مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سپاس فراوان از خانم دکتر که باعث درمان دخترم شد .
۱۴۰۲/۰۵/۳۱خیلی راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام خانم دکتر بسیار کاربلد و با حوصله و خوش اخلاق هستن وقت زیادی میزاره برای بیمار من جواب گرفتم واقعا خدا خیرشون بده وان شالا...همیشه سلامت باشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹آرام صبور م
۱۴۰۴/۰۲/۲۹درمان با قرص.
۱۴۰۱/۰۳/۰۲من دخترم اضطراب بالایی داشتن و در طول مدت دو هفته خانم دکتر کاری کردن که اضطرابشون درمان شد ممنونم ازشون امیدوارم موفق باشن همیشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹مشکل استرس و اظطراب دکتر خیلی خوب و انرژی مثبتی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دوقطبی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی اضطلل
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من مشکل استرس و اضطراب داشتم به لطف ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹حمله پانیک روبه بهبودی خیلی خوب و کار بلد ومهربون هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰خوب بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰ایشان توانسته کمک کنه وسواس فکری دخترم روبه بهبودباشه
۱۴۰۱/۱۰/۰۶بسیارعالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴اظطراب
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی هستن واقعلا
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکل اضطراب داشتم، بعد از چندین جلسه نوروتراپی واقعا بهبود پیداکردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۳۰من مشکل استرس و حملات پنیک داشتم واقعا ازشون راضی هستم خیلی حالم بهتر شده واقعا دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن ممنون ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی هستن دکتر یه تیکه ماه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳استرس داشتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱همراه ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۲مفید بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹تجربهای با دکتر دیگهای ندارم برای مقایسه ولی خوب بودن مهربون و با آرامش برخورد میکنن
۱۴۰۱/۱۰/۱۶دکتر بسیار مهربان و با حوصلت
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ویزیت اول بود هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر فوق العاده خبره و عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۷بسیار صبور و خوش برخورد خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶کمیل شهبازی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار پرحوصله و صبور.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دکتر بسیار عالی و مهربانی هستن مشکل بنده که اضطراب و استرس حاد بود رو درمان کردن چندین سال پیش دکترهای مختلفی رفته و درمان نشده بودم ممنون از ایشان و منشی صبورشان
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر خیلی خوب و صبور و کاربلده من که خیلی ازش راضی ام پسرم رو بردم پیشش خوب دارم نتیجه میگیرم ازش ممنونم
۱۴۰۲/۰۱/۳۱بسیار مهربان و اهمیت میده به بیماران
۱۴۰۲/۰۶/۰۲پزشک حاذق و دقیق واقعا کمتر دیده میشه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خدا خیرش بده خیلی دکتر خوبی هستن کارشون عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۷بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خاهرم افسردگی داشت الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷اقا دکتر های ایران خیلی سرتر از اروپا هستن پسرم رو چند سال تو امستردام درمان میکردیم هی اثری نداشت امسال گفتیم تهران بیاریمش دکتر الان این دو ماه قبل پیش این دکتر گفت که تشخیص و درمانش اصلا چیز دیگری بوده درمان شروع کرد واقعا بچم تغییر محسوسی کرد واقعا ممنونم از دکتر حجازی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶تازه رفتم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر عالمی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بسیار. دکتر عالی هستند اضطراب و بی قراری و مشکل خواب و نشخوارهای فکریم با مراجع به خانم دکتر حجازی خوب شدم بسیار از تیم درمان ایشان راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بد نبودند
۱۴۰۱/۱۱/۰۸دو قطبی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳نمیشه گفت
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بهترین دکتر اعصابن، تیک های عصبی و پرخاشگری و وسواس فکری درصد زیادی خوب شد خیلی راضی هستم تشکر از سایت نوبت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶با دقت به صحبت من گوش دادن، حتی انتقاداتی که در مورد روند ویزیت رو هم استقبال کردند و در موردش توضیح دادند. الان ۲ سال هست که به ایشون مراجعه می کنم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۲خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دوقطبی بودن فرزندم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خیلی از نظر تشخیص بیماری
۱۴۰۱/۰۷/۱۷فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵من مشکلم اضطراب بود و راستش ادامه ندادم ولی داروهای خیلی خوبی داده بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار دکتر حاذق و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی هس
۱۴۰۴/۰۹/۱۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۲پزشک خوبی هستند. برای مشاوره رفتم خدمتشون. تشخیصشون درست بود اما خیلی سریع برای من قرص تجویز کردن و هر چه تلاش کردم خدمتشون بگم که اومدم راهکار بگیرم که با مریض باید چه کرد اعتنایی نکردند. دائما هم یادآوری می کردند که وقت داره می گذره و ۲ دقیقه مانده، حالا ۱ دقیقه مانده. خودشون هم مضطرب به نظر می آمدند. به نظرم باید دارو مصرف کنن. اما پزشک خوبی هستن و تشخیصشون کاملا در مورد بیمار ما درست بود.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷فعلا بی نتیجه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار دکتر تیزبین و باهوش و دقیقی هستند خیلی خوب شرح حال میگیرند به نظرم تشخیصشون حرف نداره و در اولین جلسه ویزیت خیلی خوب درک میکنند و خوب گوش میدهند تا حالا روانپزشکی مثل ایشون حاذق و مهربان و تیز ندیده بودم و از نتیجه درمانم بسیار راضی هستم ممنونم از سایت خوب نوبت که دکتر حجازی را معرفی کردند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۱خیلی با درمان خانم دکتر و نوروتراپی بیماری دوقطبی همسرم خوب شد درحالیکه هر دکتر دیگری میرفتم دستور بستری میدادند خدا خیرشون بده سرپایی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰من تا حالا یک جلسه برای اظطراب پسرم رفت بنظرم که دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خشم زیادی دروجودم هست الان خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۹فعلا دو جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خود خانم دکتر عالی عستند ولی منشی بسیار بی کفایت بدون توجه به زمان ،نوبت به بیماران زیادی می دهد خیلی طولانی در مطب باید بنشینی تا نوبتت بشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالییییییییییی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶پسرم بیش فعال چند دکتر دیگه بردم بهتر نشد ولی پیش دکتر مریم حجازی یک بار بردم حالش بهتر شد شب و روز براش دعا میکنم دکتر خیلی مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم تمرکز
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خانم دکتر تشخصیشون خیلی عالی هست و من پیش ایشون درمان شدم و نتیجه گرفتم ممنون از ایشان بابت تشخیص دقیقشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۳وسواس فکری و تا حدود ۶۰درصد بهبود حاصل شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹خوب و مناسب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بیماری افسردگی دخترم خوب بوده است.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خانم دکتر بسیار راسخه وکار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۵یک جلسه داشتم و فعلا نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸بد نبود . هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰از تشخیص و درمان خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی هستش دکتر با صبر بالا و دقت عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹۵۰ ۵۰ ازشون نتیجه دیدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خانم دکتر خیلی مهربونن و خیلی خوب گوش میکنند و خوب تجویز میکنند من حالم خیلی خیلی بهتر شده و همیشه پیش ایشون مراجعه میکنم چون اطمینان دارم بهشون از هر نظر
۱۴۰۰/۰۹/۱۱اضطراب و استرس شدید که طی یکماه ۸۰ درصد بهبودی داشته ام
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خیلی دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مشکل استرس
۱۴۰۱/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بهترین روانپزشک بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵خانوم دکتر عالی هستن و من دچار حملات مکرر عصبی میشدم و خانوم دکتر با تشخیص عالیشون با یه قرص منو نجات داد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دکتر بسیار خوب و بسیا با سوادی هستن خیلی وقت میگذارند داروهای کم ولی لالی ای به بندا دادن خشم و عصبانیت من رو کنترل کرد همچنین دستگاه نورونراپی خیلی ممنونم ا ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۰سلام خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳اضطراب و استرس و کم خواب داشتم مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خیلی عصبی شده بودم با خانم دکتر و مشاوره هاش خیلی اروم شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام خانم دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی وکاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶واقعا عالی معجره کردن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰من زیاد عصبانی میشم فکرم خیلی درگیره
۱۴۰۲/۰۴/۱۷خواهرم بود استرس و افسردگی داشت خدارو شکر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲در تخصص خودش فوق العاده است
۱۴۰۴/۰۶/۰۳besyar khoob
۱۴۰۳/۰۶/۱۳در زمینه کودک و نوجوان تشخیص ایشان را مناسب ندیدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بهبود وضعیت روحی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰فیبرومیالژیا داشتم 25 روزه مخورم دارو ولی نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر باسواد و همین طور همدل با بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی،حرف ندارن،یه دونه اند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۱۸برای مشکل اضطراب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بد نیست
۱۴۰۰/۱۰/۲۹حمله های عصبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فوق العاده کار درست. دکتر مجرب و پرسنل و کادر مجرب. منو نجات دادن مدیونشونم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴من تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲پسرم بیش فعالی بود مدرسه رو و مهمونی رو بهم میریخت بعد از مراجعه به دکتر حجازی خیلی آروم و سر بزیر شد واقعا دستشون درد نکنه ما رو نجات داد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی خوب وای درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵نوسان خلقی داستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر خوبی هستن سعی میکنن داروی کمی بدن ، به حرفات کامل گوش میدن . من راضی بودم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر واقعا عالی بودن بنده خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بسیار با سواد و صبور و با علم به روز
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۴بهبود وضعیت
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوبی هستن می خوام دوباره بهشون مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳مشکل اضطراب و نشخوار فکری و عصبانیت و حمله های عصبی داشتم با توصیه دوستم که جواب گرفته بود رفتم با چند روز مصرف داروهای کم حالم ازین رو به اون رو شد واقعا دکتر گارشون عالیه وراضیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل من بعد مراجعه مشکل من خیلی کمتر شده، کارشان خوب بوده و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بهترین روانپزشک ایران
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵پزشک بسیار خوش برخورد و با حوصله ای هستند. تشخیص و درمانشون هم عالی عالی هست.از زحماتشون تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷خانم دکتر بسیار صبور به صحبت های ما گوش کردند ودرمان راشروع کردند حتی ازطریق وات ساپ پیگیر درمان پسرم هستند ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی دکتر خوب و حاذقی هستند برای عصبانیت و پرخاشگری و مشکل حافظه داروی کمی دادند و خیلی بهترم شدم خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۱۸تحربه خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹سلام خانم دکتر خیلی خوبن مهربونن بسیار بامحبت هستن و با آرامش تمام مشکلاتم رو رفع کردن انشالله هر خواسته ای دارید برآورده شه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی و صبور و با حوصله و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر بسیار عالی ای هستن مشکل لرزش دست داشتم و لکنت زبان نمیتونستم خوب صحبت کنم ایشان با داروهای خوبی که دادن و همچنین دستگاه نوروترامی بعد از سالها مراجعه به دکترهای مختلف درمانم کردن ممنونم از ایشان بابت تایم و صبر و حوصله ای که برای درمان بنده انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خوبی بودن .پسرم استرس شدید داشت .
۱۴۰۱/۱۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲میگرن مزمن سه ماه داشتم و حال روحی م به شدت وخیم بود دکتر های نورولوژیست تشخیص درست ندادن ایشون با تشخیص شون و دارو و توروتراپی منو تو عرض دو هفته درمان کردن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بیش فعالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷با خانم دکتر ازطریق دوستم معرفی شدم کارشون عالی واینکه بسیار حس آرامش بهم دادند واصلا مادی نیستند سلامت وشاد باشند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار عالی و موثر
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۷دکتر بسیار در کارخود حاذق وبا حوصله هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۷با تشکر از خانم دکتر عزیز و منشی صبورشون عالی و مهربون بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶من مشکل وسواس داشتم و دارم دوره درمان رو طی میکنم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰دکتر بسیار عالی تشخصیشون دقیق و با دارو و نوروتراپی من پیش ایشون درمان شدم ممنونم ازشون مشکل افسردگی داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خانم دکتر عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱افسردگی داشتم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تللاابعابلخنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل افسردگی حاد داشتم و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دخترم مشکل روحی داشت خدارو شکر الان بهتره
۱۴۰۱/۰۴/۲۶مشکل کنترل استرس و اضطراب رو داشتم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹برای یک جلسه خوب بودن فعلا
۱۴۰۴/۰۲/۳۱افسردگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱خیلی دکتر خوب و با دانشی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۰۶زنده باد زنده باد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند توصیه میکنم مراجعه شود
۱۴۰۲/۰۵/۳۱دکتری بسیار دلسوز و مهربان خیلی زود درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۳با سلام خانم دکتر حجازی بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق بودن، خیلی از بیماری ها رو درمان میکنن ، ویزیت آنلاین هم دارن ، مشکل بیش فعالی داشتم که درمان شدم پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو برای درمان انتخاب کنید
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی خانم دکتر مهربان و صبوری هستند و تشخیصشون عالی هستش
۱۴۰۴/۰۲/۱۰افسردگی حاد و پنیک که الان 70% بهترم. دکتر خوش اخلاق و مهربان و حرفه ای هستند و توصیه میشند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر باتجربه ای هست
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵اضطراب
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۶برای اظطراب و افسردگی درمان دارویی و نوروتراپی انجام دادم و راضی هستم ، خانوم دکتر دقیق و مهربان هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر بسیار عالی ای هیتن من پرخاشگر بودم و عصبی به ایشان مراجعه کردم با داروها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی بهتره بیماری بنده رو درمان کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴