۷۳۷ نفر
دکتر مریم حجازی

دکتر مریم حجازی

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

متخصص شماره نظام: ۱۲۲۵۵۸
دوشنبه۲۵ خرداد
امروز
سه شنبه۲۶ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
پس فردا
شنبه۳۰ خرداد
۵ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
۶ روز دیگر
۵۳۷ نفر

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دست دکتر شفاست من هر جا پسرمو میبردم حاضر نمیشد دارو بخوره ولی با دکتر حجازی تونستیم درمان رو پیش ببریم و حرف دکترو گوش کرد و حتی جلسات دستگاه را هم انجام داد و حاالش مثل روزهای خوبش شد واقعا دکتر بینظیری هستند احسنت به این خانم دکتر باسواد و حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

بهترین دکتر بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

بسیار عالی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۰۴

بسیار صبور و با دقت مطب خیلی خیلی شلوغ تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

عالی .فقطمیتونم بگم خدا سلامتیش بده

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

یک جلسه رفتم .تقریبا رو ب بهبود هستش

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

پنیک داشتم الان بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

دکتر بسیار خوبی هستن با تشخیص درست

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عالی عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

من برای اضطراب تازه مراجعه کردم ولی تو مدت کم خیلی بهترم.ممنون از دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

خشم و استرس و اضطراب و کمی افسردگی

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

پسرم 11سالشه تیک داشت .الان خیلی بهتر شده خداروشکر

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

من اضطرابم خیلی بالا بود خداروشکرازوقتی دکترحجازی برام داروتجویزکردن خیلی بهترشدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

با حوصله

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

عالی بودن از نظر تشخیص ممنونم خانوم دکتر از بابت برخورد خوبتون

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

حالم خیلی بهتره

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

عاااالی

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

درروند درمان هستم

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

دکتر بسیار عالی ای هستن مشکل افسردگی و اضطراب مزمن داشتم با دارو ها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی خوب شده خداروشکر ممنونم از همچنین خانم دکتر باسوادی که بعد از چندسال مراجعه با پزشکای مختلف بالاخره درمان شدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

در طول درمان میباشم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

مشکل اضطراب داشتم و بسیار بهتر شدم. دکتر بسیار مهربان و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

بسیار دکتر خوب وعالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

سپاس فراوان از خانم دکتر که باعث درمان دخترم شد .

۱۴۰۲/۰۵/۳۱

خیلی راضیم

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

سلام خانم دکتر بسیار کاربلد و با حوصله و خوش اخلاق هستن وقت زیادی میزاره برای بیمار من جواب گرفتم واقعا خدا خیرشون بده وان شالا...همیشه سلامت باشه

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

آرام صبور م

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

درمان با قرص.

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

من دخترم اضطراب بالایی داشتن و در طول مدت دو هفته خانم دکتر کاری کردن که اضطرابشون درمان شد ممنونم ازشون امیدوارم موفق باشن همیشه

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

مشکل استرس و اظطراب دکتر خیلی خوب و انرژی مثبتی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

دوقطبی

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

عالی اضطلل

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

من مشکل استرس و اضطراب داشتم به لطف ایشون خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

حمله پانیک روبه بهبودی خیلی خوب و کار بلد ومهربون هستن

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

خوب بودن

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

ایشان توانسته کمک کنه وسواس فکری دخترم روبه بهبودباشه

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

بسیارعالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

اظطراب

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

عالی هستن واقعلا

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

مشکل اضطراب داشتم، بعد از چندین جلسه نوروتراپی واقعا بهبود پیداکردم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

من مشکل استرس و حملات پنیک داشتم واقعا ازشون راضی هستم خیلی حالم بهتر شده واقعا دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن ممنون ازشون

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عالی هستن دکتر یه تیکه ماه

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

استرس داشتم درمان شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

همراه ترین دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

مفید بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

تجربهای با دکتر دیگهای ندارم برای مقایسه ولی خوب بودن مهربون و با آرامش برخورد میکنن

۱۴۰۱/۱۰/۱۶

دکتر بسیار مهربان و با حوصلت

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

ویزیت اول بود هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

دکتر فوق العاده خبره و عالی

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

بسیار صبور و خوش برخورد خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

کمیل شهبازی

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بسیار پرحوصله و صبور.

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

دکتر بسیار عالی و مهربانی هستن مشکل بنده که اضطراب و استرس حاد بود رو درمان کردن چندین سال پیش دکترهای مختلفی رفته و درمان نشده بودم ممنون از ایشان و منشی صبورشان

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دکتر خیلی خوب و صبور و کاربلده من که خیلی ازش راضی ام پسرم رو بردم پیشش خوب دارم نتیجه میگیرم ازش ممنونم

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

بسیار مهربان و اهمیت میده به بیماران

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

پزشک حاذق و دقیق واقعا کمتر دیده میشه

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

خدا خیرش بده خیلی دکتر خوبی هستن کارشون عالیه

۱۴۰۱/۱۲/۱۷

بد نبود

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

خاهرم افسردگی داشت الان خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

اقا دکتر های ایران خیلی سرتر از اروپا هستن پسرم رو چند سال تو امستردام درمان میکردیم هی اثری نداشت امسال گفتیم تهران بیاریمش دکتر الان این دو ماه قبل پیش این دکتر گفت که تشخیص و درمانش اصلا چیز دیگری بوده درمان شروع کرد واقعا بچم تغییر محسوسی کرد واقعا ممنونم از دکتر حجازی

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

تازه رفتم پیش ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر عالمی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

بسیار. دکتر عالی هستند اضطراب و بی قراری و مشکل خواب و نشخوارهای فکریم با مراجع به خانم دکتر حجازی خوب شدم بسیار از تیم درمان ایشان راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

بد نبودند

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

دو قطبی

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

نمیشه گفت

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بهترین دکتر اعصابن، تیک های عصبی و پرخاشگری و وسواس فکری درصد زیادی خوب شد خیلی راضی هستم تشکر از سایت نوبت

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

با دقت به صحبت من گوش دادن، حتی انتقاداتی که در مورد روند ویزیت رو هم استقبال کردند و در موردش توضیح دادند. الان ۲ سال هست که به ایشون مراجعه می کنم و کاملا راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

خوب هست

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دوقطبی بودن فرزندم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

دکتر خیلی از نظر تشخیص بیماری

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

من مشکلم اضطراب بود و راستش ادامه ندادم ولی داروهای خیلی خوبی داده بودن

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

بسیار دکتر حاذق و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

عالی هس

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

پزشک خوبی هستند. برای مشاوره رفتم خدمتشون. تشخیصشون درست بود اما خیلی سریع برای من قرص تجویز کردن و هر چه تلاش کردم خدمتشون بگم که اومدم راهکار بگیرم که با مریض باید چه کرد اعتنایی نکردند. دائما هم یادآوری می کردند که وقت داره می گذره و ۲ دقیقه مانده، حالا ۱ دقیقه مانده. خودشون هم مضطرب به نظر می آمدند. به نظرم باید دارو مصرف کنن. اما پزشک خوبی هستن و تشخیصشون کاملا در مورد بیمار ما درست بود.

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

فعلا بی نتیجه

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

بسیار دکتر تیزبین و باهوش و دقیقی هستند خیلی خوب شرح حال میگیرند به نظرم تشخیصشون حرف نداره و در اولین جلسه ویزیت خیلی خوب درک میکنند و خوب گوش میدهند تا حالا روانپزشکی مثل ایشون حاذق و مهربان و تیز ندیده بودم و از نتیجه درمانم بسیار راضی هستم ممنونم از سایت خوب نوبت که دکتر حجازی را معرفی کردند

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

خیلی با درمان خانم دکتر و نوروتراپی بیماری دوقطبی همسرم خوب شد درحالیکه هر دکتر دیگری میرفتم دستور بستری میدادند خدا خیرشون بده سرپایی درمان کردند

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

من تا حالا یک جلسه برای اظطراب پسرم رفت بنظرم که دکتر خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خشم زیادی دروجودم هست الان خیلی بهترشدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

فعلا دو جلسه رفتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

خود خانم دکتر عالی عستند ولی منشی بسیار بی کفایت بدون توجه به زمان ،نوبت به بیماران زیادی می دهد خیلی طولانی در مطب باید بنشینی تا نوبتت بشه

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

عالییییییییییی

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

پسرم بیش فعال چند دکتر دیگه بردم بهتر نشد ولی پیش دکتر مریم حجازی یک بار بردم حالش بهتر شد شب و روز براش دعا میکنم دکتر خیلی مهربان و دلسوز

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عدم تمرکز

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

خانم دکتر تشخصیشون خیلی عالی هست و من پیش ایشون درمان شدم و نتیجه گرفتم ممنون از ایشان بابت تشخیص دقیقشون

۱۴۰۳/۰۸/۲۳

وسواس فکری و تا حدود ۶۰درصد بهبود حاصل شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

خوب و مناسب

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

بیماری افسردگی دخترم خوب بوده است.

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

خانم دکتر بسیار راسخه وکار بلد

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

یک جلسه داشتم و فعلا نمیتونم نظری بدم

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

بد نبود . هنوز جواب نگرفتم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

از تشخیص و درمان خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عالی هستش دکتر با صبر بالا و دقت عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

۵۰ ۵۰ ازشون نتیجه دیدم

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

خانم دکتر خیلی مهربونن و خیلی خوب گوش میکنند و خوب تجویز میکنند من حالم خیلی خیلی بهتر شده و همیشه پیش ایشون مراجعه میکنم چون اطمینان دارم بهشون از هر نظر

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

اضطراب و استرس شدید که طی یکماه ۸۰ درصد بهبودی داشته ام

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

خیلی دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

مشکل استرس

۱۴۰۱/۱۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بهترین روانپزشک بهترین

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

خانوم دکتر عالی هستن و من دچار حملات مکرر عصبی میشدم و خانوم دکتر با تشخیص عالیشون با یه قرص منو نجات داد

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

دکتر بسیار خوب و بسیا با سوادی هستن خیلی وقت میگذارند داروهای کم ولی لالی ای به بندا دادن خشم و عصبانیت من رو کنترل کرد همچنین دستگاه نورونراپی خیلی ممنونم ا ایشان

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

سلام خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

اضطراب و استرس و کم خواب داشتم مشکلم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

خیلی عصبی شده بودم با خانم دکتر و مشاوره هاش خیلی اروم شدم

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

سلام خانم دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عالی وکاربلد

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

واقعا عالی معجره کردن

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

من زیاد عصبانی میشم فکرم خیلی درگیره

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

خواهرم بود استرس و افسردگی داشت خدارو شکر بهتر شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

در تخصص خودش فوق العاده است

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

besyar khoob

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

در زمینه کودک و نوجوان تشخیص ایشان را مناسب ندیدم

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بهبود وضعیت روحی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

فیبرومیالژیا داشتم 25 روزه مخورم دارو ولی نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

دکتر باسواد و همین طور همدل با بیمار

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عالی،حرف ندارن،یه دونه اند

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خوب است

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

برای مشکل اضطراب

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

بد نیست

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

حمله های عصبی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

فوق العاده کار درست. دکتر مجرب و پرسنل و کادر مجرب. منو نجات دادن مدیونشونم.

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

من تازه شروع کردم

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

پسرم بیش فعالی بود مدرسه رو و مهمونی رو بهم میریخت بعد از مراجعه به دکتر حجازی خیلی آروم و سر بزیر شد واقعا دستشون درد نکنه ما رو نجات داد

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

نتیجه بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

خیلی خوب وای درحال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

نوسان خلقی داستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

دکتر خوبی هستن سعی میکنن داروی کمی بدن ، به حرفات کامل گوش میدن . من راضی بودم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر واقعا عالی بودن بنده خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

بسیار با سواد و صبور و با علم به روز

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

بهبود وضعیت

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

دکتر خوبی هستن می خوام دوباره بهشون مراجعه کنم

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

مشکل اضطراب و نشخوار فکری و عصبانیت و حمله های عصبی داشتم با توصیه دوستم که جواب گرفته بود رفتم با چند روز مصرف داروهای کم حالم ازین رو به اون رو شد واقعا دکتر گارشون عالیه وراضیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

مشکل من بعد مراجعه مشکل من خیلی کمتر شده، کارشان خوب بوده و راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

بهترین روانپزشک ایران

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

پزشک بسیار خوش برخورد و با حوصله ای هستند. تشخیص و درمانشون هم عالی عالی هست.از زحماتشون تشکر میکنم

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

خانم دکتر بسیار صبور به صحبت های ما گوش کردند ودرمان راشروع کردند حتی ازطریق وات ساپ پیگیر درمان پسرم هستند ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خیلی دکتر خوب و حاذقی هستند برای عصبانیت و پرخاشگری و مشکل حافظه داروی کمی دادند و خیلی بهترم شدم خدا سلامتی بهشون بده

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

تحربه خوبی دارن

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

سلام خانم دکتر خیلی خوبن مهربونن بسیار بامحبت هستن و با آرامش تمام مشکلاتم رو رفع کردن انشالله هر خواسته ای دارید برآورده شه

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بسیار عالی و صبور و با حوصله و حاذق

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

دکتر بسیار عالی ای هستن مشکل لرزش دست داشتم و لکنت زبان نمیتونستم خوب صحبت کنم ایشان با داروهای خوبی که دادن و همچنین دستگاه نوروترامی بعد از سالها مراجعه به دکترهای مختلف درمانم کردن ممنونم از ایشان بابت تایم و صبر و حوصله ای که برای درمان بنده انجام دادن

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر خوبی بودن .پسرم استرس شدید داشت .

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

نتیجه خوبی داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

میگرن مزمن سه ماه داشتم و حال روحی م به شدت وخیم بود دکتر های نورولوژیست تشخیص درست ندادن ایشون با تشخیص شون و دارو و توروتراپی منو تو عرض دو هفته درمان کردن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

بیش فعالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

با خانم دکتر ازطریق دوستم معرفی شدم کارشون عالی واینکه بسیار حس آرامش بهم دادند واصلا مادی نیستند سلامت وشاد باشند

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

بسیار عالی و موثر

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

دکتر بسیار در کارخود حاذق وبا حوصله هستن

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

با تشکر از خانم دکتر عزیز و منشی صبورشون عالی و مهربون بودن

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

من مشکل وسواس داشتم و دارم دوره درمان رو طی میکنم

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

دکتر بسیار عالی تشخصیشون دقیق و با دارو و نوروتراپی من پیش ایشون درمان شدم ممنونم ازشون مشکل افسردگی داشتم

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

خانم دکتر عالی هستن.

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

افسردگی داشتم بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

تللاابعابلخنم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

مشکل افسردگی حاد داشتم و فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

دخترم مشکل روحی داشت خدارو شکر الان بهتره

۱۴۰۱/۰۴/۲۶

مشکل کنترل استرس و اضطراب رو داشتم و واقعا راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

برای یک جلسه خوب بودن فعلا

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

افسردگی

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

خیلی دکتر خوب و با دانشی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خیلی عالی بودند

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

زنده باد زنده باد

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

دکتر بسیار خوبی هستند توصیه میکنم مراجعه شود

۱۴۰۲/۰۵/۳۱

دکتری بسیار دلسوز و مهربان خیلی زود درمان شدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

با سلام خانم دکتر حجازی بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق بودن، خیلی از بیماری ها رو درمان میکنن ، ویزیت آنلاین هم دارن ، مشکل بیش فعالی داشتم که درمان شدم پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو برای درمان انتخاب کنید

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خیلی خانم دکتر مهربان و صبوری هستند و تشخیصشون عالی هستش

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

افسردگی حاد و پنیک که الان 70% بهترم. دکتر خوش اخلاق و مهربان و حرفه ای هستند و توصیه میشند

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

دکتر باتجربه ای هست

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

اضطراب

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

برای اظطراب و افسردگی درمان دارویی و نوروتراپی انجام دادم و راضی هستم ، خانوم دکتر دقیق و مهربان هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

دکتر بسیار عالی ای هیتن من پرخاشگر بودم و عصبی به ایشان مراجعه کردم با داروها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی بهتره بیماری بنده رو درمان کردن ممنونم ازشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۴
اطلاعات تکمیلی
متخصص اعصاب و روان و روانپزشک
__عضو انجمن روانپزشکان ایران
__دارای مدرک بین المللی روان درمانی شناختی رفتاری از اکادمی اکسفورد یونیورسال انگلستان
__عضو انجمن روان درمانی اکسفورد یونیورسال انگلستان
درمان دارویی و غیر دارویی با دستگاه TDCSوTACSوTPCSو نوروتراپی انواع بیماریهای اعصاب و روان
درمان اختلالات افسردگی اساسی، افسردگی پس از زایمان، افسردگی فصلی، افسردگی دوقطبی....
درمان اختلالات اضطرابی و استرس، اضطراب اجتماعی، اضطراب فراگیر، اضطراب جدایی،
حملات پانیک ....
درمان اسکیزوفرنی
درمان اختلالات وسواس فکری و عملی، وسواس مو کندن، وسواس های مذهبی ...
درمان اعتیاد به سیگار و الکل و گل وماری جواناو متادون وتریاک وترامادول و شیشه و...
درمان اختلالات جنسی، اختلال نعوظ، زود انزالی، دوجنسیتی، خودارضایی ....
درمان اختلالات خواب و بی خوابی و بدخوابی و کابوس شبانه ....
درمان اختلالات اضطرابی وترس در کودکان، اختلال بیش فعالی ونقص توجه و تمرکز کودکان، تیک عصبی، اوتیسم...
درمان اختلات رفتاری و یادگیری کودکان، ناخن جویدن و شب ادراری کودکان
مشاوره و روان درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، خانواده درمانی و زوج درمانی ......
دکتر حجازی (بیماران اورژانسی همان روز ویزیت می شوند)
تهرانمیرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم
امکان ویزیت و مشاوره انلاین داخل و خارج از کشور تصویری و صوتی وجود دارد، لطفا با مطب هماهنگ کنید ویا به شماره واتساپ ۰۹۳۶۷۸۳۵۶۰۰ پیام دهید.
زمان پاسخگویی به تماس‌ها همه روزه بغیر از ایام تعطیل ازساعت ۱۲ صبح لغایت ۸ شب میباشد.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    کسانی که دکتر مریم حجازی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سید ابوالفضل قریشی روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر سید ابوالفضل قریشی
    جناب آقای محمد جعفر ترکان روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای محمد جعفر ترکان
    اینستاگرام دکتر مریم حجازی

    دکتر مریم حجازی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با شماره نظام پزشکی 122558 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده است.

    دکتر مریم حجازی از متخصصان برجسته اعصاب و روان و روانپزشکی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 122558 فعالیت می‌کند. مطب دکتر مریم حجازی در منطقه میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده و بیماران می‌توانند برای دریافت خدمات تخصصی اعصاب و روان به این محل مراجعه کنند. ایشان دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و عضویت در انجمن روانپزشکان ایران و انجمن روان‌درمانی اکسفورد یونیورسال انگلستان به اعتبار علمی و حرفه‌ای دکتر حجازی افزوده است.

    دکتر مریم حجازی علاوه بر درمان دارویی، به روش‌های نوین غیر دارویی مانند TDCS، TACS، TPCS و نوروتراپی نیز تسلط دارد. درمان اختلالات افسردگی (از جمله افسردگی اساسی، پس از زایمان و فصلی)، اضطراب، اضطراب اجتماعی و فراگیر، حملات پانیک، اسکیزوفرنی، وسواس فکری و عملی، اعتیاد به مواد مختلف (سیگار، الکل، مواد مخدر)، اختلالات جنسی (مانند اختلال نعوظ و زودانزالی)، اختلالات خواب، و مشکلات رفتاری و یادگیری کودکان از جمله زمینه‌های فعالیت تخصصی ایشان است. دکتر مریم حجازی به ویژه در روان‌درمانی شناختی رفتاری (CBT) مهارت دارد و دارای مدرک بین‌المللی از آکادمی اکسفورد یونیورسال انگلستان است.

    نظرات بیماران درباره دکتر مریم حجازی حاکی از رضایت از تشخیص‌های دقیق، روش‌های درمانی متنوع و برخورد حرفه‌ای ایشان است. بسیاری از مراجعان، به ویژه برای درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی، دکتر مریم حجازی را به دیگران توصیه کرده‌اند. مطب ایشان در تهران، منطقه میرداماد، با دسترسی آسان قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است. دکتر مریم حجازی با بهره‌گیری از دانش تخصصی و تجربه بالینی خود، به عنوان یکی از گزینه‌های قابل اعتماد برای درمان مشکلات اعصاب و روان در تهران شناخته می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر حجازی (بیماران اورژانسی همان روز ویزیت می شوند)

    میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم

    دکتر حجازی (بیماران اورژانسی همان روز ویزیت می شوند)

    میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم