تهران میدان کاج، روبه روی بانک مسکن، ساختمان پزشکان پایدار، واحد ۳۰۶
تهران شهر قدس (قلعه حسن خان)، میدان قدس، جنب بانک سپه، مجموعه پزشکی زندگی، جنب داروخانه دکتر مهسا پرویزی
دکتر فرزاد باطنی جراح و متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 103124 در تهران فعالیت دارد. بیماران میتوانند با دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر به مطب ایشان در سعادتآباد یا شهرک قدس مراجعه کنند.
دکتر فرزاد باطنی یکی از متخصصان برجسته جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در تهران است که با شماره نظام پزشکی 103124 مشغول به فعالیت میباشد. دکتر فرزاد باطنی دارای تخصص جراحی مغز و اعصاب است و خدمات متنوعی در زمینه درمان بیماریهای مغز، نخاع و ستون فقرات ارائه میدهد. مطب اصلی دکتر فرزاد باطنی در منطقه سعادتآباد تهران واقع شده و آدرس آن میدان کاج، روبروی بانک مسکن، ساختمان پزشکان پایدار، واحد ۳۰۶ است. علاوه بر این، دکتر فرزاد باطنی در شهرک قدس تهران نیز پذیرای بیماران است؛ مطبی که در میدان قدس، جنب بانک سپه، مجموعه پزشکی زندگی قرار دارد.
از جمله خدمات تخصصی دکتر فرزاد باطنی میتوان به ترمیم دیسک کمر به روش لیزری، جراحیهای کم تهاجمی دیسک کمر با برش بسیار کوچک یا حتی بدون برش جراحی، جراحی شکستگی مهرههای کمر به روش بسته و اعمال جراحی میکروسکوپی مغز و نخاع اشاره کرد. همچنین درمانهای غیرجراحی برای بیماریهای ستون فقرات، اصلاح انحراف ستون فقرات، درمان دیسک کمر و گردن و مدیریت انواع سردردهای عروقی مانند میگرن با جدیدترین روشهای علمی از دیگر زمینههای فعالیت ایشان است.
دکتر فرزاد باطنی، جراح مغز و اعصاب در تهران، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی خود، رویکردی نوین و کمتهاجمی را برای درمان مشکلات ستون فقرات و مغز در پیش گرفته است. بیماران از تشخیصهای دقیق، ارائه گزینههای درمانی متنوع و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی داشتهاند. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است تا بیماران بتوانند به راحتی زمان و محل مراجعه خود را انتخاب کنند.
در مجموع، دکتر فرزاد باطنی با تبحر در جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، ارائه خدمات در دو نقطه از تهران و بهرهگیری از روشهای نوین درمانی، به عنوان یکی از پزشکان قابل اعتماد این حوزه شناخته میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان کاج، روبه روی بانک مسکن، ساختمان پزشکان پایدار، واحد ۳۰۶
شهر قدس (قلعه حسن خان)، میدان قدس، جنب بانک سپه، مجموعه پزشکی زندگی، جنب داروخانه دکتر مهسا پرویزی
من عمل دیسک انجام دادم و الان تو کمرم پلاتینه خدارو شکر خیلی خوبم و نتایج خوبی گرفتم از ایشون
۱۳۹۸/۰۶/۰۶کمر همسرم مشگل داشت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر با وجدان ،کاربلد ،حرفه ای در (تشخیص و جراحی) عمل در مدت زمان کم در کل پزشکهای متخصص کشور ایشون تکه در عمل دیسک ،لغزندگی،آرتروز
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۲تشخص خوبه ولی اخلاق نداره . درست بابیمار خشک و بی روح برخود می کنه .
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بهترین دکتری که دیدم جنتلمن واقعی عزیز،مجرب
۱۴۰۴/۰۴/۱۲تزریق سیمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۰تشخیص عالی ، داروهای تجویزی عالی، نتیجه هم عالی،اخلاق خوب و با حوصله،
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۹پارگی دیسک کمر داشتم که عمل کردم خداروشکر الان خوبم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲کمر درد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خوب بود و یک دوره داروی اعصاب مصرف کردم وبهبود ی حاصل شد وسپس دکتر دارو را قطع کردن.
۱۴۰۰/۰۴/۲۰من مشکل کمردرد داشتم وعمل بسته انجامدادن چون تازه عمل کرده فعلا خوبم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰درد کمرداشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴کمردردم خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۲خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۰۲نتیجه عالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۱خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خواهرم مشکل اعصاب داشت یکبار ویزیت شد خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۲خیلی دکتر عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۵عمل کمر
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ایشان فردی مهربان با اخلاق و حاذق در زمینه تخصصی خود هستند. پارگی دیسک کمر و عمل به دست ایشان که نتایج رضایت بخش و بدون هیچ گونه عوارضی با تجربه و تبحر ایشان حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵جراحی مهره کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۱دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶نتیجه خیلی خوبی داشته برای ما
۱۳۹۹/۰۴/۰۱بهترین دکتری که دیدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵سیاتیک
۱۴۰۳/۰۷/۱۳ایشون با یک نگاه بیماری من رو تشخیص دادند
۱۳۹۷/۰۹/۱۰خیلی عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۷دکتر به معنای واقعی...استاد مهربان کار بلد دوست داشتنی...کوچیک شما الماسی مریض باطنی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲پزشکی حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۵عالی درجه یک
۱۴۰۳/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۲۲دیسک گردن دارم. الان گفتن باید عمل کنم فعلا نوبت زدن قبلا خواهرم پیش ایشان به طور کامل درمان شدن. نمیتونستن راه برم و تشخیص تمام دکترای قم اشتباه بود ک ایشون با چن تا قرص درمانشون کردن . عالی ترین با اخلاق ترین و بهترین پزشک تهران بنظرم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲مشکل کمردرد داشتم با یک نسخه خوب شدم.
۱۴۰۱/۰۷/۲۳دیسک کمر عمل کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹پارگی دیسک وجراحی آن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بسیار دکتر مجرب وتخصصی ماهر خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۱۰/۰۶دکترخیلی باتجربه و خوبیه ماک راضی هسیم ازش ممنون
۱۳۹۹/۰۴/۲۱عالی واقعا دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰مغز پدرم آب آورده بود ک ب کمک دکتر از نخاغ آب مغزش رو کشیدن.راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶آقای دکترباطنی عزیزمن را
۱۴۰۳/۰۴/۲۱ستون فقرات من را عمل کرده و خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۰۶دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۶/۲۶سلام خیلی رازی هستم آقای دکترباطنی زندگی دوباره به من دادزندگی منا نجات دادم خیلی ممنونم وتشکرفراوان دارم ازایشون
۱۳۹۸/۱۲/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۷خواهرم مشکل اعصاب و روان داشت حالش خیلز خوب شد هیچ دکتری نتونست درمانش کنه با دو بار ویزیت پیش دکرباطنی چند ساله خوب شده
۱۴۰۳/۰۲/۱۶درد دست و گردن.عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶کمردرد داشتم و فعلا تحت درمان هستم ولی به محض ویزیت شدن ناحیه درد راتشخیص دادند
۱۳۹۹/۰۷/۲۰کمر درد شدیدی داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۲خواهرم میگرن داره دردش کمتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر باطنی واقعا عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲مشکل کمرداشتن پدرم ،دکترخوبی هستن راضی بودیم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳سلام ، دکترباطنی متخصص ، کاربلد ، توانمند کاملا قابل اعتماد
۱۴۰۲/۰۶/۲۲دکترفرزاد باطنی خیلی خوب است
۱۳۹۷/۱۱/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳همه تعریف می کنند مخصوصا خانمم وپسرم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عالی ممنون
۱۴۰۳/۰۹/۰۲پراتتزی پا
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بهخرین
۱۴۰۳/۰۳/۱۵دکتر خوبی بودن با داروهایی که بهم داد دردم از بین رفت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۵قبلا دیسک داشتم و عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶کمر درد و پادرد شدید داشتم ، دکتر خیلی خوب تشخیص داد و با داروهایی که بهم داد فعلا که خداروشکر خیلی خوبم البته باید نتایج آزمایش و ام آر آی رو ببرم به دکتر نشون بدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۵سردرددارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳کارش حرف نداره
۱۴۰۱/۰۸/۱۷تحت درمان هستم برای زانو درد شدید
۱۴۰۰/۰۸/۱۰کار دکتر عالیه من راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷خوب عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶یکبار ویزیت شدم از لحاظ پزشکی ظاهرا مسلط هستن و صرفه و صلاح بیمار رو در نظر می گیرن ولی روابط عمومی خوبی ندارند
۱۴۰۲/۰۶/۱۸کمردرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی فرشته ای روی زمین
۱۴۰۰/۱۲/۰۳تازه مراجعه کردم.تازه نوبت دوم رومیخوام بگیرم.زیر نظر دکتر هستم .مشکوک به دیسک کمر هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱فعلا مشخص نیست
۱۴۰۱/۰۲/۱۲دیسک کمر خیلی عالی عمل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مشکل پارگی دیسک داشتم،ایشون خیلی سریع عمل کردن و از فردای اونروز سرپا شدم و هیچ دردی نداشتم،دستمریزاد
۱۴۰۰/۰۶/۲۱یک با جواب ام ار ای دید
۱۴۰۰/۰۱/۲۳درد مفاصل
۱۳۹۸/۱۱/۲۸عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰کمر درد داشتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دکتر بسیار دانا و کاردانی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۳۰پزشکی نسبتا جوان و حرفهای در کار و تخصص خود با توجه به اینکه من تزریق اپیدورال داشتم نتیجه مورد نظر گرفته شده و دردهای پا از انتهای ران تا پاشنه پا فعلا تمام شده ،برخورد ایشان هم بسیار محترمانه بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳جراحی مغز و پلاتین جمجمه
۱۴۰۳/۰۱/۲۵نمیدانم فعلا
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خوب عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴یبار توسط ایشان ویزیت شدم،نتیجه مشخصی فعلا گرفتم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۳علی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰من جانباز جنگم واز ناحیهی ستون فقرات آسیب شدید دیدم.چطوری؟ بماند اما بنظرم تنها پزشکی که تونست دارویی بهم بده که درد رو. برام قابل تحمل کنه ودرضمن پیامدهای بدی برام نداشته باشه ایشون هستن.بنظر من که عالیین.البته تحت درمان وزیر نظرشون هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عمل کمر
۱۴۰۳/۰۲/۰۷پرولاکتینم بالا بود وحالا کامل درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بله سر درد شدید وگردن درد الان تقریبا دوماهه تحت درمان ایشان هستم وخیلی بهترم واقعا خسته نباشن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فعلا که تحت درمانیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰سلام من از بیماران آقای دکتر فرزاد باطنی هستم البته ناراحتی صرع داشتم که هر موقع پیش آقای دکترمیرفتم از ناراحتی پا در عذاب بودم با آزمایشهایی که آقای دکتر برای من مینوشتن متوجه شدن که مشکل از کمرم هست که درد به پاهام فشار میآورد وبی حس میشود تا اینکه نظر آقای دکتر این بود که باید هرچه زودتر بستری وعمل بشم من در تاریخ 1400/1/26عمل شدم که خیلی راضی هستم وخیلی عالی کنترل شدم الان خیلی دعا میکنم برای آقای دکتر فرزاد باطنی وهم اکنون تحت نظر ایشان هستم باتشکر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۰۳پدر بنده مهره های گردنش خورده شده بود دکتر باطنی عمل کرد خداروشکر آلان خیلی خوب شده توانایی راه رفتن نداشت ولی آلان خودش تمام کارهای روزمره شو انجام میده
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۴کمردرد داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴خانم بردم پیشش راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۷دیسک کمر عمل کردم و نتیجه کار بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۹خیلی دچ
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خوبه ول کن نام
۱۴۰۳/۰۹/۱۰در رفتگی دنبالچه بهبودی حاصل شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۷من بیمار آقای دکتر باطنی هستم خیلی وضعیت بدی داشتم ولی با داروهایی که آقای دکتر باطنی برای من تجویز کردن خیلی بهترم من از آقای دکتر کمال تشکر را دارم زهرا شاه بابا از تهران
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خدا خیرشون بده نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۷/۰۹من که خیلی ازش راضی هستم دیسکمو پیش خودشون عمل کردم
۱۳۹۷/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سلام 9روز پیش عمل کمر انجام دادم باوجود لاتین که گذاشتم وپیچ و مهره کردم و تخلیه دیسک خیلی خوبم درد دارم ولی ولی خیلییییییییی راضیم ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹سکته مغزی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹سکته مغزی دوباره تشنج
۱۳۹۸/۰۲/۱۰دکتر با ادب و کارش خیلی خیلی عالی است و به این دکتر افتخار می کنم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷اقای دکتر یکی از همکاران هستن کارشونم خیلی خوب و عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مشکل کمر ولگن
۱۴۰۱/۱۱/۲۱من خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خونریزی مغزی کردم با لطف خدا و کمک آقای دکتر مشکل برطرف شد البته با دوبار جراحی دقیق ،خداخیرشون بده انشالا
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۴مادرم پارگی دیسک داشتن که توسط آقای دکتر عمل شده اند و بسیار راضی هستیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۴مشکل دیسک گردن و سردردهای عصبی داشتم فعلا با داروهایی که دکتر داده بهتر شدم و تحت درمانم.
۱۴۰۰/۰۲/۱۲تنگی کانال و دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خوب عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دیسک کمر
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۱بسیار دکتر خوب و منصف
۱۳۹۹/۱۱/۲۰جراحی دیسک کمر داشتم کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۳من سرم تیر میکشید و داغ میشد یه بار بیشتر پیشش نرفتم فعلا که نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بد نبودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۰۸فعلا تحت در
۱۴۰۳/۰۱/۳۰دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عمل تونل کارپال داشتم عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار زمان کمی برای بیمار لحاظ میکند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴با عرض خسته نباشید جناب آقای کار شون درست اما بیش از اندازه دارو تجویز می کنند و به طور مداوم به دنبال تکرار ام آر آی و آزمایش هستن بنظرم هیچ به فکر اقشار ضعیف نیستن که علاوه بر بیماری شاید ضعف مالی هم داشته باشن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۱۶کمردرد
۱۴۰۱/۱۲/۰۵مشکل سرعت داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تصادفی بودم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵مشکل تنگی کانال نخاعی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶تشخیص وراه درمان به موقع منش واخلاق بسیاربسیارخوب وحرفه ای ایشون، وقت و اهمیتی که به بیمارمیدن از بهترین مشخصه های ایشون هست
۱۳۹۸/۱۲/۰۳قبلا پزشک دیگر به من تشخیص اشتباه دیسک کمر دادن که نبود و با دکتر باطنی تحت درمان صحیح هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱دکتر باوجدانی هستند
۱۳۹۸/۰۲/۰۵مادرم بیملرشون بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عملدیسککمر.
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عمل مهره کمر پلاتین
۱۳۹۷/۱۱/۰۱جراحی ستون فقرات
۱۳۹۹/۰۶/۱۰فعلا تازه یک جلسه رفتم نمیدونم نتیجه اش چی میشه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی واقعا کلمه یا جمله ای نیس که بشه در مقابل اون هوش و ذکاوت و پنجه های طلاییشون ذکر کرد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹خیلی دکتر عالی و خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۱۶جراحی مغز
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سردرد و تاری دید،بهتر شدم وتجت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دومین بار مراجعه میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴میگرن دارم خیلی سردرد شدید داشتم الان تحت نظر هستم خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴دکتربسیارماهرواستاددرعمل نخاع مادربنده رودربیمارستان این سینا عمل کردن که هم اکنون در شرایط عالی به سرمیبرن این عمل کاره دکتری نیست حتما به ایشان مراجعه کنید
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۰با سلام، تومور نخاع داشتم که توسط آقای دکتر باطنی معالجه شدم، و تحت نظر ایشان هستم به نظر من ایشان بهترین دکتر هستن و در کارشون استاد هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشکل تنگی نخاع عمل لیزر
۱۴۰۱/۰۲/۲۸سر درد مکرر
۱۴۰۱/۱۲/۲۴خیله خبه
۱۳۹۸/۰۹/۱۱پادرد دارم تحت درمان هستم تازه درمان رو شروع کردم
۱۳۹۹/۰۲/۲۳باسلام مشکلم سردرد بوده
۱۳۹۸/۰۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۵جراحی سطون نقرات پر ریسک
۱۴۰۲/۰۷/۰۸پارگی دیسک کمرو اتروز مهره ها هنوز در مرحله ویزیت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار توانمند و وارد هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱پدر من رو در شرایط بسیار بدی که داشت عمل جراحی انجام داد و میشه گفت بعد از خدا آقای دکتر جان پدر من رو نجات دادن
۱۴۰۱/۱۱/۰۸دیسک کمر
۱۳۹۹/۰۳/۰۳خوب بود خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۵/۳۰سردرد های خیلی شدید و خوب شدم دکتر بی نظیری هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عمل کمر انجام دادن
۱۳۹۸/۰۵/۱۹انسانی والادکتری ارزشمند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴برادرم تصادف کرده بود س تا مهرش از بین رفته بود عالی بود عملش
۱۴۰۰/۰۹/۰۸تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۴بسیاردکترماهری هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عمل ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۷/۰۸درد در ناحیه گردن و کمر و تحت درمان.دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴کمردرد
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ایشون هم کمر مادرم هم تومور سرشو عمل کرده خدا رو شکر حالش خوبه اقای دکتر واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۵/۲۷دیسک عمل کردم خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵فعلا به نتیجه نرسیدیم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳انشالا نتیجه عالی دریافت کنیم
۱۳۹۸/۰۵/۰۹دکتری بسیار حاذق و کاربلد و متخصص هستند .
۱۴۰۱/۰۹/۱۹جراحی مهره دوازدهم کمر
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۳۰دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۴دیسک کمر داشتم بهتر شدم اکنون دیسک گردن دارم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱فعلا در مرود دیسک کمرم که خیلی فعال شده و زده به کاشاله رونم دارم برای درمان پیششون میرم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷با سلام وقتت بخیر خدمت شما در رابطه با بیماری ستون فقرات پسرم تحت نظر ایشان هست در مرحله درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷کیوان نادری بلداجی هستم بار اول واقعا نتیجه گرفتم از درد میگرن سرم را ب دیوار میکوبیدم میگرن عصبی داشتم ولی الان خیلی خوب شدم دمت گرم دکتر جان
۱۴۰۲/۱۱/۲۶کمردرد شدید.بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۰من میگرن داشتم از موقعی پیش دکتر رفتم ویزیت شدم حالا خیلی بهتر شد خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹درد سیاتیک و درد کتف
۱۳۹۷/۱۱/۰۵من دیسک گردن داشتم الان هیچ مشکلی ندارم دکتر از لحاظ عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مادرم مشکل کمر دارن قراره دکتر عملش کنن انشاالله که موفقیت امیز باشه
۱۳۹۸/۰۵/۰۷دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۸کمر درد
۱۴۰۴/۰۵/۰۳درد شدید پا و عمل لیزر کانال نخاع توسط ایشان و رضایت کامل از ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۸جراحی دیسک کمر،و عالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل مغز واعصاب
۱۴۰۰/۰۸/۰۶دیسک کمر مادرمو عمل کردند
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دیسک کمرداشتیم عمل کرد ازعمل آقای دکترراضی هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۰۲افتادن دنبالچه
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خودپسند شدید....فعلا درباره عملکردش نظری نمیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بله...دچار سوزش بدن و اضطراب. خداشکر بهبدوی حاصل شد
۱۳۹۷/۱۲/۰۱پسرم در اثر تصادف ضربه مغزی شد بیمار دکتر بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۰مادرم مغز اش تومور داشت .خدا را شکر خوب شدند.
۱۴۰۰/۱۱/۳۰