دکتر علی زادایمانی قلعه چه متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 42824 در تبریز فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان در خیابان ارتش جنوبی، نرسیده به چهارراه باغشمال، بیمارستان بهبود است.
دکتر علی زادایمانی قلعه چه به عنوان متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 42824 در شهر تبریز فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای داخلی بوده و خدمات پزشکی خود را در بیمارستان بهبود ارائه میدهند. دکتر علی زادایمانی قلعه چه با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه در زمینه بیماریهای داخلی، به تشخیص و درمان بیماریهایی نظیر دیابت، فشار خون بالا، بیماریهای گوارشی، مشکلات قلبی و بیماریهای مزمن داخلی میپردازد. بیماران ساکن تبریز و مناطق اطراف میتوانند برای ویزیت و پیگیری درمان بیماریهای داخلی به مطب دکتر علی زادایمانی قلعه چه مراجعه کنند.
مطب دکتر علی زادایمانی قلعه چه در خیابان ارتش جنوبی، نرسیده به چهارراه باغشمال و در بیمارستان بهبود قرار دارد که دسترسی مناسبی برای اهالی تبریز فراهم میکند. ساعات حضور ایشان در بیمارستان بهبود از شنبه تا چهارشنبه، صبحها از ساعت 8 تا 13:30 و عصرها از 15 تا 20 است. با توجه به فعالیت دکتر علی زادایمانی قلعه چه در محیط بیمارستانی معتبر، بیماران میتوانند از امکانات تشخیصی و درمانی کامل بهرهمند شوند.
دکتر علی زادایمانی قلعه چه با رویکرد دقیق و علمی در مدیریت بیماریهای داخلی، همواره تلاش میکند تا بهترین راهکارهای درمانی را به بیماران خود ارائه دهد. بسیاری از بیماران مراجعهکننده به ایشان رضایت خود را از روند تشخیص، دقت در معاینه و پیگیری منظم درمان ابراز داشتهاند. با توجه به تعداد بالای مراجعهکنندگان، دکتر علی زادایمانی قلعه چه به عنوان یکی از پزشکان شناختهشده و معتبر متخصص داخلی در تبریز شناخته میشود.
برای دریافت نوبت و ویزیت حضوری نزد دکتر علی زادایمانی قلعه چه، بیماران میتوانند مستقیماً به بیمارستان بهبود مراجعه کرده یا در ساعات اعلامشده به بخش داخلی این مرکز مراجعه نمایند. دکتر علی زادایمانی قلعه چه با تمرکز بر تخصص داخلی و توجه به نیاز بیماران تبریز، نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه ایفا میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ارتش جنوبی -نرسیده به چهار راه باغشمال بیمارستان بهبود
کرونا خیلی درکلینکش
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۰۳شکم درد ومعده درد داشتم تشخیصش فوق العاده بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰چکاب رفتم .
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ویزیت و نوشتن آزمایش ایشان فوق العاده ان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۶دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲شکم درد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر فوق العاده خوبیه.من دکتر به این مهربانی ندیدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳در درمان کرونا خیلی کمک کردن.
۱۴۰۰/۰۲/۲۸پام زخم شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۶مشکل کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی مشکل معده
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۰الحمدالله تشخیص خوبی از بیماریها دارند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰معده. درمان شدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸کرونا داشتیم دکتر بسیار متشخص و با لیاقت و باسوادی هستن.و خیلی مهربون و تحویل بگیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۴مادرم را آورده بودم خیلی عالی هست
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فعلا تحت درمانم سندرم روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ایشون ی دکتر عالی ، با حوصله و خیلی باسواد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مشکل روده .یه کم خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۸مشکل دیسفاژی وتحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۵کرونا گرفته بودم با دارو های دکتر زود خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵واقعا دکتر خوبی هستن برای کرونا رفته بودیم واقعا خیلی با حوصله بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عفونت معده و روده که با یک بار مراجعه به ایشون مشکل به کل برطرف شد.
۱۳۹۹/۰۵/۳۱وللبلوک
۱۳۹۹/۰۷/۰۹عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶مشکل روده و فوق العاده تشخیص دادند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار آلی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵تب مال داشتیم و خوب شدیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کرونا داشتم با دوبار ویزیت سلامتی رو بدست آوردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل گوارشی،موثر بود.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱من کرونا داشتم د اشتم به آقای دکتر مراجعه کردم به لطف خدا و زحمات آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷جدیدا باحال بدم مراجعه کردم بسیار پرشک حاذق و با حوصله ای هستند خدا خیرشون بده خدارو شکر و تشکر از اقای دکتر روبه بهبودیم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی بهترین دکتری هستن که میشناسم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸اقای دکتر بسیار دکتری متعد و خدا دوست و فوق العاده متخصص هستند.خدا از ایشان راضی باشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸طبابت ش حرف نداره بخصوص در مورد کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۰۱مشکل معده داشتم خدا را شکر خوب شدم خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۰/۰۵/۲۶نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰کرونا داشتم کاملا درمانم کردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰شناسایی سرطان روده بزرگ
۱۳۹۹/۰۸/۳۰بهترین دکترتوتبریزهست من نتیجه خیلی خوب وزودگرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰برای درد معده
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتربسیار خوبی هستنند
۱۳۹۹/۰۸/۱۰خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خوب بوده کبد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خیلی دکتر خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰درمورد داخلی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴کروناگرفته بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴واقعا دکتر بسیار عالی و متدینی علی الخصوص در مورد بیماریهای کرونا و معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دکتر به تمام معنا و متخصص و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دکتر فوق العاده متحبر وبا تجربه هستند وبا تشخیص به موقع بنده را با کمک خدا زندگی دوباره بخشید
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عالی عالی واقعا کاربلد ترین دکتر تبریز هستن خدا اجرشون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲کرونا بهبودی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹مشکل گوارشی .واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲برای تشخیص کرونا
۱۴۰۰/۰۱/۲۴تازه رفتم هنوز
۱۴۰۰/۰۷/۲۵کرونا گرفته بودم یه دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دکتر خوبی است واسه درموون
۱۴۰۰/۱۱/۲۷کرونا داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶کرونا...عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عالی در مورد عفونت مثانه مراجعه کرده و بسیار عالی درمان شدیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷CRp(qantitative) H22
۱۴۰۰/۰۵/۱۱کرونا گرفته بودم و با نسخه تجویزی ایشان بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴درمورد ویزیت بیماران کرونایی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سرماخوردگی یا یحورایی کرونا داشتم که بکمک اقای دکتر بطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲توبیمارستان بستری بودم ودکترم بود فوق والعاده دکترخوبیه باروحیه وکارآمد دمش گرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار با اطلاعات و مهربان و دقیق . چند ماه بود مشکل بلع داشتم و صدتم دورگه بود درد گلو و سینه هم بهش اضافه شد . تشخیص دکتر اسید معده بود قرصهامو عوض کرد . و بهم انرژی مثبتی دادن که صد درصد خوب میشم. نه مثل بقیه دکترها که الکی ادم رو میترسونن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰جناب دکتر زاد ایمانی ،پزشکی صبور باحوصله و با تشخیص بجا هستند ،از چندین بار مراجعه به ایشان نتایج خوبی گرفتم..
۱۳۹۸/۰۷/۰۶دکتر واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳واقعا دکتر حاذق وخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بیماری کرونا من فقط یک نسخه دارو هایشان را خوردم واقعا خوب شدم الله اونی بیزه چوخ گورمسین
۱۴۰۰/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۹نتیجه نکرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲کرونا گرفته بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عفونت معده
۱۳۹۹/۰۸/۲۳گوارش خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۰کرونا.بانسخه ایشان بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵درکل خیلی دکتر خوب و متخصص وبااخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳خدا خیرشون بده عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بهترین
۱۳۹۹/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۱یکی از بهترین پزشک های اذربایجان از نظر طبابت و اخلاق ناب
۱۴۰۰/۰۱/۰۴خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خیلی خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۸کرونا 50 درصد خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مشکل داخلی و نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۸پزشک خیلیی ماهر وکاردان است من کرونا داشتم یک نسخه دارو خوردم والحمدالله خوب شدمدرحا لی که دیگر پزشکان میگفتند باید بستری شوم
۱۳۹۹/۰۵/۰۸عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۷یبوست خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۰۹دکتر قابل ومتخصص وآقا به تمام معنا خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فعلا تحت درمان هستم ولی یه نسخه دارو خوردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۴پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکل ریه
۱۴۰۰/۰۴/۳۱رماتیسم ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر باشخصیت مومن و محترمی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰سلام بنده
۱۳۹۹/۰۹/۰۸کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۲مهربان و
۱۳۹۹/۱۰/۰۳