دکتر عرفان نقشبندی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی با شماره نظام پزشکی ۱۱۶۳۱۶ در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در شهران، خیابان پالیک از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر عرفان نقشبندی از جمله پزشکان برجسته در حوزه قلب و عروق در تهران است که با داشتن تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان، سابقه علمی و حرفهای معتبری دارد. ایشان به عنوان متخصص قلب و عروق و دارنده فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی، با شماره نظام پزشکی ۱۱۶۳۱۶ در شهر تهران فعالیت میکند. مطب دکتر عرفان نقشبندی در تهران، شهران فلکه دوم، خیابان پالیک، نبش کوچه بنقشه شرقی، ساختمان احسان، پلاک یک، طبقه چهارم واحد ۱۵ قرار دارد و بیماران میتوانند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه جهت ویزیت مراجعه نمایند.
دکتر عرفان نقشبندی با تکیه بر مدارک تخصصی خود از جمله فلوشیپ اینترونشن قلب بزرگسالان و تخصص بیماریهای قلب و عروق، در زمینه درمان مشکلات قلبی و عروقی، آنژیوپلاستی و سایر اقدامات مداخلهای قلب، خدمات ارائه میدهد. بسیاری از بیماران ایشان از دقت در تشخیص و شیوه ارتباط حرفهای رضایت داشته و فضای غالب نظرات بیماران، حاکی از اعتماد و اطمینان به تخصص دکتر نقشبندی است. همچنین، بیش از ۹۵٪ مراجعان او را به دیگران توصیه کردهاند که این موضوع نشاندهنده میزان رضایت قابل توجه بیماران است.
در مطب دکتر عرفان نقشبندی، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است تا بیماران بدون دغدغه و در کوتاهترین زمان بتوانند وقت ویزیت رزرو کنند. حضور دکتر عرفان نقشبندی، فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی در تهران، گزینهای مطمئن برای بیماران قلبی است که به دنبال درمان دقیق، علمی و مبتنی بر دانش روز هستند. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالای خود، در ارتقای سلامت قلب بیماران نقش مؤثری ایفا میکند.
دکتر عرفان نقشبندی متخصص بیماریهای قلب و عروق و دارای فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن) و بالون آنژیوپلاستی هستند.
مطب ایشان در تهران، شهران فلکه دوم، خیابان پالیک، نبش کوچه بنقشه شرقی، ساختمان احسان، طبقه چهارم واحد ۱۵ قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر عرفان نقشبندی نوبت رزرو کنند.
انجام آنژیوگرافی قلب، بالون آنژیوپلاستی، مشاوره تخصصی قلب و عروق، اکوکاردیوگرافی و درمان بیماریهای قلبی از جمله خدمات مطب ایشان است.
شماره نظام پزشکی دکتر عرفان نقشبندی ۱۱۶۳۱۶ است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، شهران فلکه دوم، خیابان پالیک، نبش کوچه بنقشه شرقی، ساختمان احسان، پلاک یک، طبقه ۴ واحد ۱۵
متوسط هست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۲۶بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر بااخلاق و متبحر
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار خوشبرخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰گرفتگی عروق تشخیص عالی و به موقع فنر گذاشته شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیارعال
۱۴۰۳/۰۵/۰۶آقای دکتر مادرم آنژیو کرده بودن وپیش ایشون ویزیت میشدن. دکتر دلسوز صبور و باتجربه ای هستن.خداوند بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام کم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای چکاب قلب مادر رفتیم بسیار با اخلاق و با حوصله هستن ایشون رو آنژیو کردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۷پدرم سکته وسیع کرده بودن ۳تارگ اصلی قلبش مسدودشده بود بااستندگذاری بازکردن واقعا عالی و بینظیرهستن خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر فوق العاده انسان شریف و با اخلاق تشخیص شون عالی از همه لحاظ عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶آنژیوگرافی وخوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۳ایشان تمام مشخصات یک پزشک خوب را دارا هستند خوش اخلاق، حاذق و با دقت و حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بهزاد قلی ها هستم از کارشناس زخم استان قزوین هستم. بیماران را به ایشون ارجاع میدم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پزشک حاذقی است
۱۴۰۴/۰۴/۰۴دکترخوب وباتجربه ای میباشد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶یک انسان واقعی هستند با سواد و با وجدان
۱۴۰۳/۰۷/۲۷سلام دکتر نقشبندی یه دکتر تمام عیار قبل از آنکه دارو تجویز کند اخلاقش آدمو درمان میکند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱باسلام.یکی از رگهای
۱۴۰۳/۰۷/۲۱سلام دکتر درجه یک و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۱تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱زنجانی پور هستم مریض دکتر نقش بندی بسیار عالی دل سوز دانا فهمیده فوقالعاده دکتر بی نظیر باسواد...وووو خیلی چیزایی که به زبان نمیشود گفت خدا بهشون عمر جاودان بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۰چکاب قلب
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر بسیار با اخلاق وکار بلد خوب شد که من رفتم حضورشون..
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکترخوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۷باحاله
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بهترینه
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مادرم گرفتگی رگ داشتن که اقای دکتر با آنژیو وفنر باز کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷به نظرم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸بسیار دکتر حاذق و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴دکتر بسیار حاذق و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰برخورد مناسب، مهارت زیاد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶فرزندی باعث افتخار پدر و مادر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر پنجه طلا و خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴دیروز انژیو کردن مادرمو و کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۶انژو گرافی پدرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶آنژیوگرافی مادرم و آقای دکتر انجام دادن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار حاذق و توانمند و خوش رو
۱۴۰۴/۰۹/۱۲گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲پدر من پیش اقای دکتر انژیو شدن عالی بود کارشون هم خوش برخوردن هم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۹پدرم رو انژیو کردن درحالی ک دکترای دیگ گفته بودن با انژیو رگشون باز نمیشه ولی ایشون با همون نگاه اول ب فیلم انژیو گفتن باز میشه،وشد عالی از هر نظر برخورد،اخلاق،مهارت و... خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۶/۱۶هم اخلاق هم تشخیص و هم درمان بسیار عالی و نتیجه خوب داشت . سپاس
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خوب وبا تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸سلام ما از آقای دکتر عرفان نقش بندی خیلی راضی هستیم کار عالی اخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۳انشیوکردن برام
۱۴۰۴/۰۴/۰۷گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خیلی باتجربه هستند ووجدان کاری دارند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲باسلام، آنژیو انجام دادند برای همسرم ،واقعا کاربلد هستن و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹باسلام فقط میگم بهترین دکتر هستن بامعرفت بامرام دل سوز خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۴/۰۶عالی. خوش اخلاق. جواب همه سئوال ها را با حوصله تشریح می کنه.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰گرفتگی عروق قلب
۱۴۰۳/۰۵/۱۳سلام گرفتگی قلب و عروق
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی است
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل ثلبی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸دکتر خوب با اخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فعلا نمیتونم چیزی بگم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر نقش بندی بی نظیر در هر مورد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸پزشک بسیار خوش برخورد وحاذقی میباشند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸با مهارت و دانش کم نظیر، خوشرو و صبور از مهمترین خصیصه ایشان، سخت ترین عروقی که دکترای دیگه پیشنهاد عمل باز میدن رو با استند گذاری درمان میکند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲فاطمه موسوی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸استاد عزیز.بسیار خوش برخورد.حاذق.در تشخیص بیماری بی نظیر.از همه مهمتر اینکه به مریض روحیه میده.خدا بهش تو زندگی خیر و برکت بده.یک انسان به تمام معنا
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر همسرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عااالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰سلام پدرم مشکل قلبی پیداکردتحت نظردکترهستن وحتی درقلب پدرم فنرگذاشتن. باحوصله وصبوربه حرفای بیمارتوجه میکنن وراهنمایی میکنن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴دکتری بسیار بااخلاق و مهربان و کار بلد خدا خیرش بده اگر میتونید حتما برید دیدنش برای مشکلات قلب تون
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بهترین متخصص در آنژوگرافی و برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۱۹با سلام توسط ایشون آنژیو شدم و بسیار متبحر و خوشرو هستند .
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عمل شدم نیاز به ویزیت دارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷قلب همسرم فنر گذاشتن کارشون عالی خدا سلامتی به ایشان بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۷استند قلب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵اانژیو کردم خیلی مهربان وبا تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۱۷آنژیوشددم
۱۴۰۴/۰۱/۱۵دکتر بی نظیری هستند. هم پدر و هم مادر من پیش ایشون بالون زدن با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مشکل قلبی بنده عصبی بود و حمله ی پنیک ایشون به خوبی معاینه کردند و با انجام آنژیو و تشخیص درست به خوبی بنده رو راهنمایی کردند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عاااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بهترین دکترقلب وبااخلاق ودست داشتنی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱گرفتگی رگ قلب
۱۴۰۳/۰۹/۲۱چکاب قلب
۱۴۰۲/۰۴/۲۰سکته قلبی کرده بودم و رگ قلبم گرفته بود اقای دکتر تفشبندی عمل جراحی رگ قلبم را باز و فنر گذاشتند
۱۴۰۳/۰۳/۱۸خوب هست ا
۱۴۰۳/۰۲/۲۴متخصص در حوزه آنژیوگرافی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰استنت قلبی گذاشتند.خداروشکر مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی هم تشخیص هم درمان
۱۴۰۳/۰۱/۱۵خیلی خوشتیپ هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰انژیوگرافی انجام دادیم پیش ایشان البته پدرم خیلی راضی هستن بسیار حاذق ودقیق وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار کار بلد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سی تی آنژو
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر صبور خوش برخورد و بسیار حاذقی هستند و با صبر و حوصله به حرف بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مهربون
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار با تجربه ، متخصص و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بعلت مشگلات نتوانستم بیستم مراجعه کنم ولی ضروری هست دکتر منوویزیت نماید
۱۴۰۴/۱۱/۲۷برای عمل
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار حاذق و عللی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوش برخورد و با حوصله بودند. برای آنژیو رفتیم و درست راهنمایی کردن واسه عمل
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار باحوصله و دقیق هستند و از نظر علمی واقعا باسواد هستند و بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳فیروزیان هستم همسر خانم سلگی آقای دکتر نقشبندی بسیار دکتر خوشرو با انرژی کار درست خیلی عالی در بیمارستان پیامبران آشنا شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸آتژیوگرافی شدم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکترترین دکتر قلب ایران هستن ایشون. بسیار دانشمند و باتجربه. انسان بسیار بزرگوار و خوش برخوردی هستن. حرف زدن با ایشون درد رو درمان میکنه. خداوند آقای دکتر رو برای ایران حفظ کنه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار حاذق و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵گرفتگی عروق ، انژو کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵انزیوگرافی کردن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵انژیو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸فوق العاده ..باسواد و پرفکت بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ایشان عملدآنژیو واجرای فنر در رگ را برایم انجام داده اند وخوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۱۸به نظرم دکتر با اخلاق و انرژی مثبتی هستن و ابن تو روحیه بیمار بسیار اثر داره
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالییییی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳سلام آقای دکتر نقشبندی انسانی باسواد خوش برخورد و اخلاق مدار و در یک کلمه عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸فشارخون
۱۴۰۳/۱۱/۲۴باسلام پدرم مشکل گرفتگی رگ های قلبی داشتند و تمامی پزشکان عمل قلب باز تجویز کردند ولی ایشون با مهارت بالا با آنژیو رگ هارو باز کردند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۷من تنگی عروق داشتم رگ اصلی قلبم ۹۰٪گرفته بود که یه حمدالله با عمل ایشون باز شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۹با سلام مادرم رو بردم برای معاینه خدمت ایشان بسیار خوش اخلاق، صبور، مهربان و البته در کار پزشکی بسیار مهارت داشتن و با راهنمائی های دلسوزانه و پیگیری های ایشان مادرم انژیو کردن و بعدش عمل قلب باز انجام دادن و در تمام این مدت ایشون با ما در ارتباط بودن و ما واقعا بعد از خدا زندگی مادرمون رو مدیون ایشون هستیم در یک جمله میتونم بگم انسان واقعی ️
۱۴۰۴/۰۹/۲۲درد قفسه سینه وآنژیوگرافی انجام شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۳قلب آنژ
۱۴۰۳/۰۳/۰۲تازه آنژیو کردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی هس
۱۴۰۳/۰۶/۱۷از آقای دکتر تشکرمیکنم بابت مهارت در درمان و اخلاق خوب و برخورد عالی که با بیمارانشون دارند اینقدرکه پدرم ازشون راضی هستندبابت آنژیوی قلب وبرخوردخوبشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عالی هستند ایشون واقعا خیلی حرفه ای در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۴حسینی هستم.باتوجه به گرفتگی 90%شریان اصلی و دو رگ دیگر همه گفتن قلب باز باید عمل بشه. اما دکتر با مهارت بالا و دلسوز و با اخلاق برای من فنر زدن .بنظر من یکی از بهترین های قلب هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۲۱چند بار انژیو گرافی کرده بنده راازایشان کمال تشکررادارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷همسرم نیازبه آنژیوداشت توسط ایشان انجام شدشکرخداخوبه ایشون دکتربسیاردکترخوب مهربون هستندنتیجه کارشون هم عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۸خواهرم وپدرهمسرم رگ های قلبش گرفتگی داشت،دکتر نقش بندی آنژیو کردن درست شدن .دکتر باتجربه وباحوصله ای هستند .خداخیرشون بده.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶مشکل عروق کرونر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۵/۱۳پدرم گرفتگی عروق داشتند که خدا رو شکر با عمل ایشان برطرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سلام عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر کاربلد با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عمل قلب داشتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۸تشخیص برای آنژیو که دکتر انجام دادند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵بهترین جراح
۱۴۰۴/۰۸/۰۱ناراحتی قلبی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲مادرم چهار تا از رگ های قلبش گرفته بود ک اول خدابعد اهل بیت و به کمک دکتر نقشبندی ک خدا خیرش بده مادرم صحیح و سالم هستش ممنونم ازش
۱۴۰۳/۱۰/۰۲با سلام دکتر به کمک خدا جان برادرم رو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵باتجربه ،عالی و بسیارخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۵پزشک بسیار محترمی بودن وبرای همه سئوالات بنده وقت گذاشتن واقعا ممنونم هم بابت تشخیص هم وقتی که به بنده اختصاص دادن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸بسیاردکتر حاذق و عالی هستند ..بادقت به بیمارگونه میدهند و تشخیص عالی دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار عالی دانش روزآمد و. فتا. حرفه ای و انسانی. باعث افتخار است که چنین هموطنی داریم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰آنژیو کردم بیمارستان پیامبران
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بنده فنر گذاشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۷حل نشد
۱۴۰۴/۰۴/۱۲بیماریه
۱۴۰۱/۰۹/۲۴در زمان مربوط مراجعه کردم هیچ مشکلی وجود نداشت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸فشار همسرم مقاوم شده بود وآقای دکتر عزیز با تشخیص درستشون به ما کمک کردن ودرمان شدایشون از جمله پزشک های نادر هستن که تکرار نمیشن ممنون بابت اخلاق مهربون ودلسوزی که برای بیماران دارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۲گرفتگی صد در صد ۳ رگ ،به لطف خدا و تجربه و حاذقی دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳من گرفتگی دوتا از رگهای قلبم رو داشتم،که توسط دکتر آنژیو شدم و دکتربسیار خوش برخورد وباتبحر هستند وبا متانت وبه زبان ساده برای بنده توضیح دادند و همچنین پرسنل آگاه ومتینی داشتند ازهمه ایشان کمال تشکر را دارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عمل انژیو
۱۴۰۲/۱۰/۲۸آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱همسرم آنژیو شدن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵انژیو شدم توسط ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر بسیار عالی و متخصص با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پر انرژی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتری بسیار حاذق و خوش رفتار هستند و از نتیجه آنژیوگرافی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶یکبار در بیمارستان یاس توسط ایشان برایم استند گذاشتند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱سلام رضایت کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار عالی و با دقت هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۱ناراحتی قلبی ومعالجه شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر با حوصله بودند و تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱مادرم رگهای قلبشون ۹۰٪گرفته بود . تشخیص عالی .برخورد با بیمار عالی . بسیار دلسوز و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴باسلام دکتری دلسوز بااخلاق ومجرب وحاذق میباشد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳گرفتگی رگ قلب
۱۴۰۴/۰۵/۲۹کوفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۶/۲۳گرفتگی رگ فنر گذاشتن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳سلام. آقای دکتر نقشبندی پزشکی حاذق و کاربلد و انسانی شریف و خوش مشرب هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار دکتر کاردرست و خبره . امروز بابت هزینه زیاد آنژیو من رو در بیمارستان پیامبران کنسل کرد و گفت فردا صبح بیا بیمارستان بهارلو خودم عملت میکنم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰مشکل قلبی .من از دیگران شنیده ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سلام بنده پدرموبردم پیش ایشان برای عمل آنژیو واستند دکتربسیارخوب وکاربلدی هستندبرخوردخوبی با بیماراشون دارند درضمن بعدازعمل جویای احوال بیماراشون هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۳من فرامرز طهوری هستم آقای دکتر نقش بندی بهترین نظر و راهنمایی را به من ارائه داد هر پنج رگ قلبم بالای ۹۵٪ گرفته بود دکتر با راهنمایی بسیار مفید و عالی پیشنهاد جراحی قلب باز را به من داد و فرمود اگر من استند بگذارم به شما خیانت کرده ام به همین دلیل پیشنهاد می دهم عمل جراحی قلب باز را انجام دهید خیلی دوست دارم پس از بهبودی ایشان را زیارت کنم و از او تشکر کنم خدا یار و یاور ایشان باشد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر خیلی خوش برخورد با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیارعالی با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸گرفتگی عروق قلب
۱۴۰۳/۰۴/۰۶انژو شدن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸وارد و م
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر دلسوز و کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۳کاربلد، خوش برخورد،حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۶باسلام .دکتربسیار باتجربه
۱۴۰۳/۰۴/۰۸باسلام نوبت دهی خیلی خوب بود خیلی از دکتر رضایت دارم کارش عالی دست مرزاد دارد
۱۴۰۵/۰۳/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام دکتر بسیار با حوصله رفتار میکنه وبسیار با تجربه هست به بیمار اصلا استرس وارد نمیکنه و ارتباط خوبی با بینار برقرار میکنه درکل دکتر عالی هستن هم رفتاری هم پزشکی ️
۱۴۰۵/۰۳/۰۴گرفتگی عروق قلب
۱۴۰۲/۰۸/۰۹عالی هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عمل آنژیو بیمارستان پیامبران
۱۴۰۲/۰۹/۰۶عااااالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱آنژیوگرافی قلب که بسیار خوب انجام شد.
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عالیخوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۶گرفتی عروق قلب
۱۴۰۴/۰۵/۲۳گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۸/۰۲پدرم مشکل قلبی داشتن ایشون توی دو منوبت آنژیو انجام دادن میتونم بگم جزو بهترین ها توی تخصص و همینطور اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوش برخورد و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر مهربان دلسوز و پای کار می باشد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند خیلی برای بیمار وقت میذارن و بسیار محترم هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹انژیوگرافی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶بسیار باتجربه بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار دکتر خوش برخورد و عالی در حوضه ی کاری هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱لپ خالمو گرفت کشید خالم ذوق کرد خوب شد رفت ده به کشاورزی اش ادامه بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دست ایشان شفا بخش دکتر با علم و بسیار حرفهای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹برای چکاپ رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۶فکر میکردم مشکل قلبی دا م ولی اشتباه میکردم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار ماهر، حاذق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۳سلام.ایشون دکترفوق العاده باتجربه ماهرومهدبان ولاحوصله هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳متعهد و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر خیلی خوب مهربانی هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۱سلام عزتی هستم از ساوه مشکل انسداد رگ داشتم که با معرفی یکی از دوستان مراجعه و در بیمارستان پیامبران معالجه شدم خوبم خدارو شکر . دکتر خوش برخورد و خوبیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۵مادرم پیش ایشون آنژیو شدن و خداروشکر خیلی بهتر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر عالی باسواد پنجه طلایی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر منو انژیو کردن و حالم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر بسیار خوب وبااطلاعات بالا
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار دکتر کار بلد هستن خداسلامتی بده به اقای دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۱مثل همیشه عالی و با صلابت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷گرفتگی رگ های قلبی داشتم ایشان فنر و بالون قلب زدن . خیلی با مهارت من را در بیمارستان پیامبران عمل کردند و اخلاق مهربانانه ایشان و تخصص و مهارت ایشان واقعا ستودنی می باشد خدا حفظشان کند .
۱۴۰۳/۰۴/۰۶دکتر همه چی تموم هستن با اینکه یکبار خدمتشون رسیدم ولی عالی بودن هم از نظر تشخیص هم از نظر برخورد و حوصله خداوند حفظشون
۱۴۰۵/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دوبار برای پدرم استند گذاشتن. دکتر بسیار باتجربه و مودب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴رگ قلب بسته بود دوبار آنژیو
۱۴۰۱/۰۶/۲۹دکتر حاذقی هستن و مهمتر اخلاق خوبشون هست که به مریض روحیه میده و رفتارشون محترمانست
۱۴۰۵/۰۳/۱۸برای معاینه بعداز آنژیو گرافی مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار دکتر باتجربه و خوبی هست پدرم رو آنژیو کرده خداوند خیر دنیا و آخرت رو بهشون بده
۱۴۰۲/۱۱/۲۶بسسارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵رگ قلب پدرم گرفته بود وخیلی خوب عمل شد توسط اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷سلام.من خودم پیشش عمل کردم واقعا دکتر هستند....به زبان کردی خودمون واقعا مرد هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۹فشارخون بالا و به لطف اقای دکتر برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دکتر بسیار حاذق و خوبی هست
۱۴۰۳/۰۴/۰۴رگ قلب مادرم بسته شده بود که با تشخیص دکتر فنر گذاشتن و الان تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰دکتر بسیار خوبیه مادرم تحت درمان آقای دکتر هست هر دکتر دیگه ای بره حالش خوب نمیشه آقای دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۷/۲۸سلام با تشکر از شما ؛
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام من بیمار دکتر پناهی بودم و دو مرحله توسط ایشان آنژیو شدم در کار خودشان حرفه ای هستند و بسیار با شخصیت و با اخلاق هستند با مریض بسیار صمیمی و دوستانه ارتباط میگیرند ولی در مورد خودم درست متوجه نشدم که چرا مشکل من حل نشد و ظاهرا یک مورد خاص بود و باید با همین شرایط زندگی کنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی هستن تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر فوقالعاده خوش برخورد و بسیار مجرب وبی نظیر در درمان، مادرم به دلیل گرفتگی سه رگ پیش دکتر دیگری رفتیم گفتند همین العان باید عمل قلب باز بشه ولی ایشون با خوش رویی و توضیح و آرامش دادن به ما مادرم را استند قلب کردن،همیشه دعا گو و شکرگزار جناب عالی هستیم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲اقای دکتر بسیار توانمند و مجرب هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶آدم خوب خوشاخلاق و کار بلد هستن ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۹گرفتگی عروق و انژیو کردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷با سلام بنده مشکل فشار خون بالا داشتم که با تجویز آقای دکتر خدا رو شکر فشار خون بنده کنترل شده و راحتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۴مشگل قلبی داشتیم .دکتر بسیار بااخلاقو با درکی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵