دکتر عرفان نقشبندی متخصص قلب و عروق و فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی با شماره نظام پزشکی ۱۱۶۳۱۶ در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در شهران، خیابان پالیک از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر عرفان نقشبندی از جمله پزشکان برجسته در حوزه قلب و عروق در تهران است که با داشتن تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان، سابقه علمی و حرفهای معتبری دارد. ایشان به عنوان متخصص قلب و عروق و دارنده فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی، با شماره نظام پزشکی ۱۱۶۳۱۶ در شهر تهران فعالیت میکند. مطب دکتر عرفان نقشبندی در تهران، شهران فلکه دوم، خیابان پالیک، نبش کوچه بنقشه شرقی، ساختمان احسان، پلاک یک، طبقه چهارم واحد ۱۵ قرار دارد و بیماران میتوانند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه جهت ویزیت مراجعه نمایند.
دکتر عرفان نقشبندی با تکیه بر مدارک تخصصی خود از جمله فلوشیپ اینترونشن قلب بزرگسالان و تخصص بیماریهای قلب و عروق، در زمینه درمان مشکلات قلبی و عروقی، آنژیوپلاستی و سایر اقدامات مداخلهای قلب، خدمات ارائه میدهد. بسیاری از بیماران ایشان از دقت در تشخیص و شیوه ارتباط حرفهای رضایت داشته و فضای غالب نظرات بیماران، حاکی از اعتماد و اطمینان به تخصص دکتر نقشبندی است. همچنین، بیش از ۹۵٪ مراجعان او را به دیگران توصیه کردهاند که این موضوع نشاندهنده میزان رضایت قابل توجه بیماران است.
در مطب دکتر عرفان نقشبندی، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است تا بیماران بدون دغدغه و در کوتاهترین زمان بتوانند وقت ویزیت رزرو کنند. حضور دکتر عرفان نقشبندی، فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی در تهران، گزینهای مطمئن برای بیماران قلبی است که به دنبال درمان دقیق، علمی و مبتنی بر دانش روز هستند. ایشان با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالای خود، در ارتقای سلامت قلب بیماران نقش مؤثری ایفا میکند.
دکتر عرفان نقشبندی متخصص بیماریهای قلب و عروق و دارای فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن) و بالون آنژیوپلاستی هستند.
مطب ایشان در تهران، شهران فلکه دوم، خیابان پالیک، نبش کوچه بنقشه شرقی، ساختمان احسان، طبقه چهارم واحد ۱۵ قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر عرفان نقشبندی نوبت رزرو کنند.
انجام آنژیوگرافی قلب، بالون آنژیوپلاستی، مشاوره تخصصی قلب و عروق، اکوکاردیوگرافی و درمان بیماریهای قلبی از جمله خدمات مطب ایشان است.
شماره نظام پزشکی دکتر عرفان نقشبندی ۱۱۶۳۱۶ است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، شهران فلکه دوم، خیابان پالیک، نبش کوچه بنقشه شرقی، ساختمان احسان، پلاک یک، طبقه ۴ واحد ۱۵
با سلام دکتر به کمک خدا جان برادرم رو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۵بسیار بسیار دکتر خوب و حاذقی هستن وبسیار خوش برخورد خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۷/۲۹سلام گرفتگی قلب و عروق
۱۴۰۳/۱۱/۰۶قلب آنژ
۱۴۰۳/۰۳/۰۲کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۲۶دکتر صبور خوش برخورد و بسیار حاذقی هستند و با صبر و حوصله به حرف بیمار گوش میدن و راهنمایی میکنند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰به نظرم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸کاربلد، خوش برخورد،حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۶گرفتگی عروق و انژیو کردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سلام عزتی هستم از ساوه مشکل انسداد رگ داشتم که با معرفی یکی از دوستان مراجعه و در بیمارستان پیامبران معالجه شدم خوبم خدارو شکر . دکتر خوش برخورد و خوبیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۵آنژیو و استنت ، حرفه ای و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار دکتر کار بلد هستن خداسلامتی بده به اقای دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۸دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر بسیار عالی و متخصص با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۹سلام رضایت کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵تشخیص دکتر بسیار عالی هست . تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دست ایشان شفا بخش دکتر با علم و بسیار حرفهای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام کم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۲سلام عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر نمونه واقعا مرد مردا هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکترخوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹فعلاتحت نظرهستیم خداخیرش بده دکترفوقالعاده خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۸سکته قلبی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سلام.من خودم پیشش عمل کردم واقعا دکتر هستند....به زبان کردی خودمون واقعا مرد هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۹متخصص در حوزه آنژیوگرافی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار عالی و
۱۴۰۱/۰۲/۰۷باسلام فقط میگم بهترین دکتر هستن بامعرفت بامرام دل سوز خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۴/۰۶بسیار حاذق و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل عروق کرونر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸حل نشد
۱۴۰۴/۰۴/۱۲با سلام بنده مشکل فشار خون بالا داشتم که با تجویز آقای دکتر خدا رو شکر فشار خون بنده کنترل شده و راحتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴انژیو شدم توسط ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۰۱سلام انشاالله همیشه سلامت باشیددکتربسیارفهیم استادوماهروتشخیص ایشان بینظیر است موفق ومویدباشند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من گرفتگی دوتا از رگهای قلبم رو داشتم،که توسط دکتر آنژیو شدم و دکتربسیار خوش برخورد وباتبحر هستند وبا متانت وبه زبان ساده برای بنده توضیح دادند و همچنین پرسنل آگاه ومتینی داشتند ازهمه ایشان کمال تشکر را دارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۳سلام آقای دکتر نقشبندی انسانی باسواد خوش برخورد و اخلاق مدار و در یک کلمه عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸همسرم نیازبه آنژیوداشت توسط ایشان انجام شدشکرخداخوبه ایشون دکتربسیاردکترخوب مهربون هستندنتیجه کارشون هم عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۸دکتر بسیار با اخلاق وکار بلد خوب شد که من رفتم حضورشون..
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۴گرفتگی رگ قلب
۱۴۰۳/۰۹/۲۱دکتر خوب وبا تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر با برخورد عالی وبا دانش بروز ودلسوز وبسیار فروتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵من فرامرز طهوری هستم آقای دکتر نقش بندی بهترین نظر و راهنمایی را به من ارائه داد هر پنج رگ قلبم بالای ۹۵٪ گرفته بود دکتر با راهنمایی بسیار مفید و عالی پیشنهاد جراحی قلب باز را به من داد و فرمود اگر من استند بگذارم به شما خیانت کرده ام به همین دلیل پیشنهاد می دهم عمل جراحی قلب باز را انجام دهید خیلی دوست دارم پس از بهبودی ایشان را زیارت کنم و از او تشکر کنم خدا یار و یاور ایشان باشد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵اصلا انسان تمام ،دلسوز ،کاربلد ، خاکی، تشخیص عااالی،نامبر وان از هر لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۱۹گرفتگی رگ های قلبی داشتم ایشان فنر و بالون قلب زدن . خیلی با مهارت من را در بیمارستان پیامبران عمل کردند و اخلاق مهربانانه ایشان و تخصص و مهارت ایشان واقعا ستودنی می باشد خدا حفظشان کند .
۱۴۰۳/۰۴/۰۶مشکل گرفتگی عروق داشتم و ایشان استنت در رگ قرار دادند و مشکل جل شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰در بیمارستان پیامبران توسط ایشان آنژیو شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار دکتر باتجربه و خوبی هست پدرم رو آنژیو کرده خداوند خیر دنیا و آخرت رو بهشون بده
۱۴۰۲/۱۱/۲۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹کوفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر فوق العاده انسان شریف و با اخلاق تشخیص شون عالی از همه لحاظ عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶فکر میکردم مشکل قلبی دا م ولی اشتباه میکردم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳حسینی هستم.باتوجه به گرفتگی 90%شریان اصلی و دو رگ دیگر همه گفتن قلب باز باید عمل بشه. اما دکتر با مهارت بالا و دلسوز و با اخلاق برای من فنر زدن .بنظر من یکی از بهترین های قلب هستند .
۱۴۰۵/۰۲/۲۱قلب همسرم فنر گذاشتن کارشون عالی خدا سلامتی به ایشان بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام بیماری فشار خون داشتم خیلی دکتر عالی و دلسوزی هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عمل انژیو
۱۴۰۲/۱۰/۲۸بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر منو انژیو کردن و حالم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲انژو شدن
۱۴۰۲/۱۱/۱۸انژیوگرافی انجام دادیم پیش ایشان البته پدرم خیلی راضی هستن بسیار حاذق ودقیق وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۰گرفتگی رگ فنر گذاشتن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳متوسط هست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰زنجانی پور هستم مریض دکتر نقش بندی بسیار عالی دل سوز دانا فهمیده فوقالعاده دکتر بی نظیر باسواد...وووو خیلی چیزایی که به زبان نمیشود گفت خدا بهشون عمر جاودان بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بهترین دکترقلب وبااخلاق ودست داشتنی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۶چند بار انژیو گرافی کرده بنده راازایشان کمال تشکررادارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار باحوصله و دقیق هستند و از نظر علمی واقعا باسواد هستند و بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳انژیو قلب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عاااالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۲وارد و م
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عااااالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بسیار بسیار دکتر متعهد و ماهر و بسیار خوش اخلاق و بسیار انسان شریفی هستن من و همسرم پیش دکتر آنژیو کردیم و راضی هستیم بدون هیچ درد همیشه موفق و موید باشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳مشکل گرفتگی رگ.واقعا دکتر فوق العاده ای هستن،هم از نظر مهارت و هم از نظر اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی و با تبحر
۱۴۰۳/۱۲/۰۶انشیوکردن برام
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲اکبری هستم.دکتر نقشبندی بسیار حاذق و استاد و انسانی شریف با اخلاق و جنتلمن هستند.دیدین ایشان به آدم انرژی میدهد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ایشون دکتر بسیار مهربان،خونگرم و با حوصله ای بودن،و تشخیص عالی دادن خدا حفظشون کمه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عالی هس
۱۴۰۳/۰۶/۱۷پر انرژی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۶آتژیوگرافی شدم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلی دکتر ص
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مثل همیشه عالی و با صلابت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵آقای دکتر مادرم آنژیو کرده بودن وپیش ایشون ویزیت میشدن. دکتر دلسوز صبور و باتجربه ای هستن.خداوند بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۱سلام من بیمار دکتر پناهی بودم و دو مرحله توسط ایشان آنژیو شدم در کار خودشان حرفه ای هستند و بسیار با شخصیت و با اخلاق هستند با مریض بسیار صمیمی و دوستانه ارتباط میگیرند ولی در مورد خودم درست متوجه نشدم که چرا مشکل من حل نشد و ظاهرا یک مورد خاص بود و باید با همین شرایط زندگی کنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۳چکاب قلب
۱۴۰۲/۰۴/۲۰خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۷فشارخون بالا و به لطف اقای دکتر برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵سلام با تشکر از شما ؛
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند خیلی برای بیمار وقت میذارن و بسیار محترم هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر نقش بندی بی نظیر در هر مورد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸دکتری بسیار بااخلاق و مهربان و کار بلد خدا خیرش بده اگر میتونید حتما برید دیدنش برای مشکلات قلب تون
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر فوق العاده باتجربه در کارشون ودلسوز و وجدان کاری آرزوی سلامتی براشون دارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷دکتر پنجه طلا و خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴گرفتگی رگ بازشدن رگ با آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل قلبی .من از دیگران شنیده ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر خیلی خوب مهربانی هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۰۹یکبار در بیمارستان یاس توسط ایشان برایم استند گذاشتند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱بسیار با اخلاق و با حوصله کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۱۷همسرم آنژیو شدن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیارعالی با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۵عااالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مشگل قلبی داشتیم .دکتر بسیار بااخلاقو با درکی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مادرمو انژیوکردن اقای دکتر کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۳پدرم گرفتگی عروق داشتند که خدا رو شکر با عمل ایشان برطرف شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲گرفتگی عروق قلبی و ایشون آنژیو انجام دادن،بسیار پزشک با اخلاق و محترمی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰استند قلب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بادقت و مهارت بالا در تشخیص راهنمایی درست درمان بیماری
۱۴۰۳/۱۲/۱۶باتجربه ،عالی و بسیارخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بهترین جراح
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر بسیار حاذق و خوبی هست
۱۴۰۳/۰۴/۰۴انژیوگرافی و استنت گذاری قلب: بسیار عالی کاربلد و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۱گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۴/۱۱رگ قلب مادرم بسته شده بود که با تشخیص دکتر فنر گذاشتن و الان تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰مادرم رگهای قلبشون ۹۰٪گرفته بود . تشخیص عالی .برخورد با بیمار عالی . بسیار دلسوز و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵انژیو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دل سوز و با سواد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر فوقالعاده خوش برخورد و بسیار مجرب وبی نظیر در درمان، مادرم به دلیل گرفتگی سه رگ پیش دکتر دیگری رفتیم گفتند همین العان باید عمل قلب باز بشه ولی ایشون با خوش رویی و توضیح و آرامش دادن به ما مادرم را استند قلب کردن،همیشه دعا گو و شکرگزار جناب عالی هستیم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی ،
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عالی و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۳ناراحتی قلبی ومعالجه شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر حاذقی هستن و مهمتر اخلاق خوبشون هست که به مریض روحیه میده و رفتارشون محترمانست
۱۴۰۵/۰۳/۱۸رگ قلب پدرم گرفته بود وخیلی خوب عمل شد توسط اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۲تازه آنژیو کردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷رگ های پدرم گرفته بود با لطف آقای دکتر تمام رگ ها با فنر باز شد.
۱۴۰۳/۰۸/۲۴گرفتگی عروق ، انژو کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵دکتر همسرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار حاذق و عللی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مادرم پیش ایشون آنژیو شدن و خداروشکر خیلی بهتر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳اانژیو کردم خیلی مهربان وبا تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مادرم گرفتگی رگ داشتن که اقای دکتر با آنژیو وفنر باز کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خواهرم وپدرهمسرم رگ های قلبش گرفتگی داشت،دکتر نقش بندی آنژیو کردن درست شدن .دکتر باتجربه وباحوصله ای هستند .خداخیرشون بده.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۸/۰۲گرفتگی صد در صد ۳ رگ ،به لطف خدا و تجربه و حاذقی دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳من خدمت دکتر اکو دادم برای چربی خونم دارو گرفتم درکل بی نظیره
۱۴۰۴/۰۱/۲۳پدر من پیش اقای دکتر انژیو شدن عالی بود کارشون هم خوش برخوردن هم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سلام بنده پدرموبردم پیش ایشان برای عمل آنژیو واستند دکتربسیارخوب وکاربلدی هستندبرخوردخوبی با بیماراشون دارند درضمن بعدازعمل جویای احوال بیماراشون هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۳فاطمه موسوی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر بااخلاق و متبحر
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲دکتر بی نظیری هستند. هم پدر و هم مادر من پیش ایشون بالون زدن با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالییییی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عاااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیاردکتر حاذق و عالی هستند ..بادقت به بیمارگونه میدهند و تشخیص عالی دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خوش برخورد و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲استنت قلبی گذاشتند.خداروشکر مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۲۱برای عمل
۱۴۰۴/۰۱/۱۶اقای دکتر بسیار توانمند و مجرب هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶مشکل ثلبی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸عالی. خوش اخلاق. جواب همه سئوال ها را با حوصله تشریح می کنه.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی هستند ایشون واقعا خیلی حرفه ای در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوب وبااطلاعات بالا
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار عالی دانش روزآمد و. فتا. حرفه ای و انسانی. باعث افتخار است که چنین هموطنی داریم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰انژیو گرافی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بهترین متخصص در آنژوگرافی و برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۱۹تشخیص برای آنژیو که دکتر انجام دادند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عمل قلب داشتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوش برخورد با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سلام دکتر درجه یک و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۱سکته قلبی کرده بودم و رگ قلبم گرفته بود اقای دکتر تفشبندی عمل جراحی رگ قلبم را باز و فنر گذاشتند
۱۴۰۳/۰۳/۱۸بسیار دکتر حاذق و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴برخورد مناسب، مهارت زیاد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دوبار برای پدرم استند گذاشتن. دکتر بسیار باتجربه و مودب و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فوق العاده ..باسواد و پرفکت بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بهزاد قلی ها هستم از کارشناس زخم استان قزوین هستم. بیماران را به ایشون ارجاع میدم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳سلام بسیار دکتر مهربان دقیق و خوش برخورد هستن. و پرسنل با ادب و خوش برخورد.تشکر ویژه از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۳آنژیوگرافی مادرم و آقای دکتر انجام دادن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار حاذق و توانمند و خوش رو
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی باتجربه هستند ووجدان کاری دارند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بهترین د
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بیماریه
۱۴۰۱/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عمل شدم نیاز به ویزیت دارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷هم اخلاق هم تشخیص و هم درمان بسیار عالی و نتیجه خوب داشت . سپاس
۱۴۰۳/۱۲/۲۰آنژیوگرافی وخوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۳یک انسان واقعی هستند با سواد و با وجدان
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دکتر کاربلد با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام ما از آقای دکتر عرفان نقش بندی خیلی راضی هستیم کار عالی اخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰فعلا نمیتونم چیزی بگم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی بود دکتربا وجدان کاری بالا
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار دکتر خوش برخورد و عالی در حوضه ی کاری هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱با سلام با تشکر از جناب دکتر بسیار خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر بسیار خوبیه مادرم تحت درمان آقای دکتر هست هر دکتر دیگه ای بره حالش خوب نمیشه آقای دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۷/۲۸فرزندی باعث افتخار پدر و مادر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار خوشبرخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰سلام.ایشون دکترفوق العاده باتجربه ماهرومهدبان ولاحوصله هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳باسلام.یکی از رگهای
۱۴۰۳/۰۷/۲۱پدرم سکته قلبی کرده بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار ماهر، حاذق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بهترین دکتر بود که میدیدم خیلی عالی بود ما پیششون فنر زدیم بدون در هالشون خوب شد پیشنهادشون میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳فیروزیان هستم همسر خانم سلگی آقای دکتر نقشبندی بسیار دکتر خوشرو با انرژی کار درست خیلی عالی در بیمارستان پیامبران آشنا شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸مسدودی رگ های قلب
۱۴۰۴/۰۷/۲۰با سلام توسط ایشون آنژیو شدم و بسیار متبحر و خوشرو هستند .
۱۴۰۲/۰۴/۲۸انژو گرافی پدرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶آنژیو کردم بیمارستان پیامبران
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درد قفسه سینه وآنژیوگرافی انجام شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۳پزشک حاذقی است
۱۴۰۴/۰۴/۰۴فشار همسرم مقاوم شده بود وآقای دکتر عزیز با تشخیص درستشون به ما کمک کردن ودرمان شدایشون از جمله پزشک های نادر هستن که تکرار نمیشن ممنون بابت اخلاق مهربون ودلسوزی که برای بیماران دارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خیلی خوشتیپ هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵گرفتگی عروق تشخیص عالی و به موقع فنر گذاشته شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱آنژیوگرافی قلب که بسیار خوب انجام شد.
۱۴۰۱/۱۰/۰۷سلام دکتر بسیار با حوصله رفتار میکنه وبسیار با تجربه هست به بیمار اصلا استرس وارد نمیکنه و ارتباط خوبی با بینار برقرار میکنه درکل دکتر عالی هستن هم رفتاری هم پزشکی ️
۱۴۰۵/۰۳/۰۴رگ قلب بسته بود دوبار آنژیو
۱۴۰۱/۰۶/۲۹آنژیوشددم
۱۴۰۴/۰۱/۱۵برای چکاب قلب مادر رفتیم بسیار با اخلاق و با حوصله هستن ایشون رو آنژیو کردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵برای چکاپ رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶فشارخون
۱۴۰۳/۱۱/۲۴با مهارت و دانش کم نظیر، خوشرو و صبور از مهمترین خصیصه ایشان، سخت ترین عروقی که دکترای دیگه پیشنهاد عمل باز میدن رو با استند گذاری درمان میکند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر خوب با اخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکترخوب وباتجربه ای میباشد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶سکته قلبی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی هم تشخیص هم درمان
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بنده فنر گذاشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار دکتر کاردرست و خبره . امروز بابت هزینه زیاد آنژیو من رو در بیمارستان پیامبران کنسل کرد و گفت فردا صبح بیا بیمارستان بهارلو خودم عملت میکنم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی هستند آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۷گرفتگی عروق قلب
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر دلسوز و کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۳خوب هست ا
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عمل آنژیو بیمارستان پیامبران
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ایشان تمام مشخصات یک پزشک خوب را دارا هستند خوش اخلاق، حاذق و با دقت و حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکترترین دکتر قلب ایران هستن ایشون. بسیار دانشمند و باتجربه. انسان بسیار بزرگوار و خوش برخوردی هستن. حرف زدن با ایشون درد رو درمان میکنه. خداوند آقای دکتر رو برای ایران حفظ کنه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسسارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵پزشک بسیار محترمی بودن وبرای همه سئوالات بنده وقت گذاشتن واقعا ممنونم هم بابت تشخیص هم وقتی که به بنده اختصاص دادن
۱۴۰۳/۱۰/۲۸چکاب قلب
۱۴۰۴/۰۷/۳۰سلام دکتر کار بلد و متخصص و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بنده چندساله که تحت نظرایشان هستم ؟
۱۴۰۲/۱۰/۱۶آنژیوگرافی کردم ونتیجه داده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷متعهد و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۱پدرم مشکل قلبی داشتن ایشون توی دو منوبت آنژیو انجام دادن میتونم بگم جزو بهترین ها توی تخصص و همینطور اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مهربون
۱۴۰۰/۱۲/۰۸باحاله
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶گرفتگی عروق قلب
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دکتر بسیار حاذق و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتری بسیار حاذق و خوش رفتار هستند و از نتیجه آنژیوگرافی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶سی تی آنژو
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سکته قلبی داشتم ، دکتر نقشبندی با عمل آنژیوگرافی سه تا از رگهام رو باز کردن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۹مشکلقلبی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲سلام دکتر نقشبندی یه دکتر تمام عیار قبل از آنکه دارو تجویز کند اخلاقش آدمو درمان میکند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱ناراحتی قلبی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲