دکتر شیما محمدیان فلوشیپ سرطان زنان و عضو هیات علمی دانشگاه با شماره نظام پزشکی 115762 در تهران فعالیت دارد. مطب دکتر محمدیان در تهران، میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، خیابان نصرت، پلاک 140 واحد 2 واقع شده است.
دکتر شیما محمدیان، فلوشیپ سرطان زنان و عضو هیات علمی دانشگاه، یکی از پزشکان برجسته در زمینه انکولوژی زنان در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 115762 و دارای فلوشیپ سرطانشناسی زنان (انکولوژی زنان) و تخصص زنان و زایمان، فعالیت حرفهای خود را در شهر تهران و در منطقه جمالزاده ادامه میدهد. دکتر شیما محمدیان پس از اخذ تخصص زنان و زایمان، موفق به دریافت فلوشیپ انکولوژی زنان شدهاند و هماکنون به عنوان استادیار دانشگاه و عضو بنیاد ملی نخبگان، نقش مهمی در آموزش و پژوهش علمی ایفا میکنند. مطب ایشان در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، خیابان نصرت، پلاک 140، واحد 2 قرار دارد و خدمات تخصصی مربوط به درمان و تشخیص بیماریهای زنان به ویژه سرطانهای زنان را ارائه میدهد.
دکتر شیما محمدیان با بهرهگیری از دانش بهروز و حضور فعال در حوزههای علمی بینالمللی، دارای مقالات، پوسترها و سخنرانیهای متعددی در کنگرههای داخلی و خارجی است. ایشان در زمینه کلپوسکوپی، درمان و لیزر زگیل تناسلی، لاپاراسکوپی و پیگیری و درمان سرطانهای مشکوک زنان تجربه بالایی دارند. همچنین، مراجعهکنندگان مطب دکتر شیما محمدیان از دقت در تشخیص بیماریها و رویکرد علمی ایشان رضایت داشتهاند.
دکتر شیما محمدیان، فلوشیپ سرطان زنان در تهران، با توجه به مدارک تحصیلی، عضویت در کادر هیات علمی دانشگاه و فعالیت در منطقه جمالزاده، انتخاب بسیاری از بیماران برای پیگیری بیماریهای پیچیده زنان بودهاند. مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت نوبت با مطب تماس بگیرند و از خدمات تخصصی ایشان بهرهمند شوند. حضور فعال دکتر شیما محمدیان در آموزش و استفاده از تکنولوژیهای جدید درمانی، از جمله دلایلی است که بیماران ایشان را به عنوان یک مرجع علمی و قابل اعتماد میشناسند.
دکتر شیما محمدیان دارای فلوشیپ سرطان زنان (انکولوژی زنان) و تخصص زنان و زایمان هستند.
مطب دکتر شیما محمدیان در تهران، میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، خیابان نصرت، پلاک 140 واحد 2 قرار دارد.
سرطانهای زنان (مانند سرطان تخمدان، دهانه رحم)، زگیل تناسلی، تودههای لگنی و ضایعات پیشسرطانی از جمله بیماریهایی هستند که توسط دکتر محمدیان درمان میشوند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی فعال نیست و برای دریافت نوبت باید با مطب تماس بگیرید.
ایشان عضو هیات علمی دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان بوده و دارای سوابق پژوهشی و علمی متعدد هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان انقلاب خیابان جمالزاده شمالی خیابان نصرت پلاک ۱۴۰ واحد ۲
جراحی تخلیه رحم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵ماهر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۳برای درمان hpv16رفتم هنوز تحت درنان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سرطان دهانه رحم داشتم با تشخیص خوب ایشون جراحی شدم الان سه سال هست که بیمار ایشون هستم و خدارو شکر خوبم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵مشکل زنانه کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴یکبار رفتم که خانم دکتر برام ام ار آی نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۲۹Suhopi
۱۴۰۴/۰۴/۰۴پلیپ داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱چکاب سالانه
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عمل هیستروکتومی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱در زمینه زگیل تناسلی مراجعه داشتیم که خیلی خوب بود نتیجه..ممنونم از ایشان.پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فعلا معلوم نیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۴انکولوژی رحم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱سلام خیلی دکتر فهمیده و اینکه آدم و اسیر نمیکنه زود با تشخیص درست کمکت میکنه منکه ازش راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار با اخلاق و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مشکل رحم داشتم الحمدالله بهترشدن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰اچ پی وی کلپوسکپی
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتر بسیار عالی نمونه است
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عمل درآوردن رحم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۴فعلا نتیجه ای نگرفتم خیلی شلوغه
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیااااار دکتر عالی و فهمیده
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فعلادومین بارکه میرم پیششون
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی و درجه یک یکی از بهترین متخصصین کشور از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹سرطان رحم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۵او پی وی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۷سرطان دهانه رحم مادرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳اجازه بدین پس از مراحل درمان دراین باره اظهار نظر کنیم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴کیست در ناحیه لگن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶برای هسیتروسکوپی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶هنوز تحت درمان ایشانم و نظری نمیتونم بدم اما کامنتهایی که در موردشان خودم همه خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی کار درست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی صد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷زایمان کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱من در دهانه رحم زخم داشتم که با تشخیص زود و درست خانم دکتر محمدیان سریع درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۶طول درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مادرم مریض بودن، برداشتن رحم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بزرگی رحم درحال پیگییری
۱۴۰۴/۰۲/۲۹تشخیص بسیار عالی و نتایج عالی تر
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶احتمال سرطان رحم و تیکه برداری
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۴دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴تحت نظر هستم فقط برای ویزیت شدن ونوبت گرفتن خیلی مشکله
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۱فعلا نمیتونم نظری بدم چون در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶فعلا نتیجه نگرفتم سنم کمه عمل نمیکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بایدتوسط ایشان عمل جراحی شوم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷استاد به تمام معنا
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کیست مثتانه
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار دکتر خوب و عالی هستن مشکل من کاملا حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶کولپوسکوپی پیششون انجام دادم و لیزر. خیلی مهربان، باحوصله و خوش اخلاق هستند. اصلا بهم استرس وارد نکردند. هنوز نتیجه مشخص نشده اما در کل راضیام
۱۴۰۲/۱۰/۱۱فیبرم داشتم توسط دکتر عمل شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸برای معاینه مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر عالی هستش
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فعلا جواب آزمایش و سونو رو میخام ببرم پیششون ولی دکتر خوبیه وقت میزاره واسه مریض
۱۴۰۲/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۳مامانم عمل داشت پیششون نتیجه عالی بود الحمدلله
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۹تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۷/۰۸عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۱رحم در آوردم و نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار خوش بخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶یک بار ویزیت شدم برام آزمایش نوشت آزمایشگاه دنا .برخورد با بیمار بسیار عالی و صبور. ارزوی موفقیت برای ایشان دارم .
۱۴۰۴/۰۳/۱۱پیشش زایمان کردم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی م
۱۴۰۴/۰۶/۲۴زایمان .
۱۴۰۱/۱۲/۰۳تشخیص این پزشک وافعا عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴مشکل سرطان دهانه رحم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۶سرطان رحم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵تحت ذرمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۷پزشک حاذق و عالی ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خیلی دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸در حال
۱۴۰۴/۰۴/۰۳قیبروم رحمی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹مشکوک به سرطان دهانه رحم.. با عمل انجام شده مشکل رفع شده
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۷هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عاااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۶/۲۵سلام و مهر.دکتر بسیار موفق و اگر اعتقاد داشته باشید بسیار سبک دست
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳آزمایش مجدد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۸تشخیص عالی ودرمان هم عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۵الان تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۶هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام.فیبرم رحم تشخیص عمل جراحی برداشتن رحم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲از ایشان مشاوره گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۰خانم دکتر با دانشی هستن ولی اخلاق ندارند، مریض ها که خودشون به دلیل مریضی که دارند تحت فشارند، خانم دکتر هم تند خویی میکنند و به مریض ها توهین می کنند.
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بیمارستان اکبری ابادی بودن خدمتشون رسیدیم بسار مهربان خوب و مهربان
۱۴۰۱/۰۸/۱۹سلام سزارین انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۱دکتر با
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بیمارفعلا تحت درمان است
۱۴۰۱/۰۲/۲۴درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار پرحوصله و خوش برخورد.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹خودشون خوبن محیط مطب و اتاق معاینه تمیز تیست
۱۴۰۴/۰۷/۱۰دوکترخیلی خوبی هستند عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکتر فوقالعاده ماهر در تشخیص و درمان هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بهترینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل HPV
۱۴۰۴/۰۲/۲۰در حال درمان زخم دهانه رحم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالیه فقط با زحمت و خیلی سخت میشه نوبت بگیری و اینکه مریضهای سرطانی اورژانسی باید تو اولویت نوبت قرار بدن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیلر عالی و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸هم تو مراقبتهای بارداری هم تو زایمان پزشکم ایشون بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵درشروع درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۶فیبروم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰در حال بررسی بیماری
۱۴۰۲/۱۰/۲۸بسیار عالی و تشخیص حرفه ای
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دکتر واقعا مهربان و خوش برخورد هستن بسیار هم عالی تشخیص میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶هنوز نتیجه ای حاصل نشده تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱زگیل تناسلی ممنون از صبر و محبتشون آنقدر با آرامش برام توضیح دادن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸فعلا در دوره درمانم برخوردشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خواهر من پیش ایشون جراحی کردن خارج کردن رحم انجام دادن پزشکی بسیار حاذق و دلسوز هستن خدا بهشون عمر طولانی بده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۸عمل رحم داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰درحال ویزیتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶تشخیص بموقع و مشاوره عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر خیلی خوبی هست من که ایشان راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۰۳بارداری عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸کلپوسکوپی شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مادرم درد شدید شکم و کمر داشتن ، دکتر گفتنکیست و فیبروم داره باید عمل بشه ف فعلا ازمایش نوشتن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹فوق العاده دکتر صبور مهربان و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیار دکتر خ
۱۴۰۲/۱۲/۰۹دکتر خیلی خوبی هستر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰کلپوسکپی و لیزر زگیل تناسلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عمل پلیپ
۱۴۰۴/۰۳/۰۷لکه بینی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴درجال حاضرفقط ویزیت شدم وبرام آزمایش نوشتن منتظرم ج آزمایشم بیاد
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۱بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۱۷خانم دکتر عالی ن، هم به لحاظ علمی و تشخیص، هم اخلاقشون 20
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۴خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر خوبی هستن اما بیشتر تمایل دارن حتما در مطب ویزیت کنن مادرم رودر بیمارستان میلاد عمل کردن و برای کارهای دیگه باید به مطب مراجعه بشه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵برداشتن رحم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴استاد عزیز
۱۴۰۰/۰۵/۱۷هیپرپلازی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰بهترین دکتر اچ پی وی ام خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۴برام آزمایش نمونه برداری برای پاتولوژی نوشتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹سرطان رحم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مثل همیشه کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵کنسر رحم داشتم و جراحی کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹مشکوک به سرطان رحم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱حدود چهار سال مریض خانم دکترم ،یه عمل جراحی داشتم که عالی بود ،دکتر بی نظیر و فوق العاده ای
۱۴۰۴/۰۴/۱۶